מושי קליינרמן
מושי קליינרמןצילום: באדיבות המשפחה

התפתחות נוספת בפרשיית היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן? העיתונאי אהרון רבינוביץ מדווח כי מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, הגיע כעת לבית הוריו של מוישי קליינרמן לשיחה עם ההורים. לא ידוע בשלב זה על התפתחות בחקירה.

ביציאתו של מפקד מחוז ש"י מבית משפחת קליינרמן, הוא נשאל על ידי כלי התקשורת שנכחו במקום האם ישנה התפתחות בחקירה, הוא השיב: "כשיהיה אנחנו נודיע".

כלי התקשורת עלו לבית המשפחה כדי לשמוע עדכונים. גיטי, אימו של מוישי מסרה: "היום, אחרי 99 יום, זו הפעם הראשונה שהגיעו מפקדים בכירים אלינו הביתה ואין להם שום קצה חוט, פשוט כלום. זו משטרת ישראל? לא הגיוני שהמשטרה עשתה הכול. מבקשת לאחד את כל הכוחות". אביו שמואל: "השמועות שרצות לא מועילות ורק מזיקות".

לאחר ההתפתחות בחקירה בשבוע שעבר, גיטה, אמו של מוישי, התייחסה בראיון ל-103FM. "קיבלנו הודעה שמשהו התחדש בתיק ולא מעבר לכך, עדיין אין הוכחות, מבחינתי אני לא יודעת כלום.

סיפרו לנו מה קרה ביומיים האחרונים ומה ההתפתחות אך זה לא רלוונטי כי עדיין אין לנו שחור לבן. עדיין צריך לבדוק ולחקור את זה, זה לא עובד ככה, מקווה שבקרוב יהיה משהו ונשמח לשתף את כולם".

"זה רק הכניס אותנו יותר ללחץ ודפיקות לב מואצות, כל הזמן זה ציפיות ואכזבות, אנו מפחדים לצפות יותר מדי שלא נתאכזב", הוסיפה.

לדבריה, "אני חושבת שכל הכוחות הטובים ביותר במשטרה מגויסים לתיק של מוישי, ותודתי על כך. התקשורת עשתה פה תפקיד בכיר בלהרעיד את המדינה, ובכך שאי אפשר להזניח חיים של אדם, ילד בן 16.5 שנעלם, 80 יום לא התייחסו לזה בכלל כאילו מדובר בחפץ. אני לא רוצה להיכנס לזה כי אני לא יודעת מה באמת המניעים, אני חושבת שהיה קטע שלא היו מספיק אינטרסים וכוח של ציבור, והתיק הפך להיות ממוישי הפרטי למוישי של עם ישראל, חד וחלק".

"אני אומרת שיש לנו אבא חזק בשמיים שמנהל אותנו ומשגיח עלינו כל רגע, והוא כל יכול. כשהוא רוצה, זה קורה עכשיו. שכולם ימשיכו להתפלל שיחזור בריא ושלם, נמשיך להיות עירניים ולהתחזק בעזרת השם לסוף השמח והאופטימי בתקווה גדולה", סיכמה.