מוישי קליינרמן
מוישי קליינרמןצילום: באדיבות המשפחה

פרשת היעלמותו של מוישי קליינרמן נקלעה למבוי סתום: רב המשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו הודה הבוקר כי למשטרה אין קצה חוט בעניינו של מוישי קליינרמן שנעדר מזה למעלה ממאה ימים.

"מוישי הוא הילד של כולנו. אני אומר את זה בכל מקום, וזה לא סתם, זו אמירה אמיתית. מפקד התחנה וקצין האג"מ היו בקשר עם המשפחה כמעט מהיום הראשון שהמשפחה התלוננה על כך שמוישי נעדר", אמר בראיון לאתר החרדי 'כיכר השבת'.

בדבריו עשה את ההבדל בין התייחסות המשטרה להיעלמותה של ספיר נחום ז"ל לפרשת היעלמותו של מוישי.

"ההבדל הוא גדול. ספיר נחום היה קצה חוט, היה מידעים. ידעו איפה לחפש. זה לא סתם שהיה שונה. אצל מוישי לצערנו הרב אין אפילו קצה חוט".

בדבריו אמר כי במשטרה אף לא יודעים להעריך מה קרה בזמן ההיעלמות. "אין לנו שום הערכה מה קרה שם. לצערנו הרב אנחנו לא יודעים מה קרה שם. אנחנו יודעים מה קרה עד הרגע שהוא נעלם, מה קרה מעבר לזה אנחנו לא יודעים".

עוד הוסיף כי "מחפשים כל מיני כיוונים מודיעיניים וגם יש חיפושים על הר מירון בהתאם לכל מיני ידיעות שיש לנו".

עם זאת הבהיר כי הנחת העבודה היא שמוישי בחיים. "המפכ"ל היום דיבר על זה שהנחת העבודה של המשטרה היא שמוישי בחיים ואנחנו מקווים שבע"ה יהיה לנו לפחות כיוון לחיפוש.

"כל מידע שמגיע למשטרה היא מטפלת בו ברמה הכי גבוהה שיכול להיות. המפכ"ל מעורב גם אם הוא לא מגיע למירון, כאשר גם מפקד המחוז, הימ"מ, המרחב, התחנה ואנוכי מעורבים. כל דבר שפונים אלינו, כולל רבנים ופוסקי הלכה, אנחנו בודקים את הכל. מקווה שנשמע בשורות טובות".