הדייל האומלל של חברת התעופה הטורקית SunExpress, הנמצאת בבעלות משותפת של טורקיש איירליינס ולופטהנזה, לא ציפה להפתעה הדוחה שהמתינה לו בצלחת ארוחת הצהריים.

חברי הצוות של טיסה שעשתה את דרכה מאנקרה בטורקיה לדיסלדורף בגרמניה בשבוע שעבר ישבו לארוחת צהריים משותפת. רק לאחר שסיים כמעט את כל מנת הארוחה שלו, שכללה סלט עלים ירוקים ורביולי, נדהם הדייל למצוא בתחתית הצלחת ראש נחש כרות.

הדייל ההמום צילם את הממצא הלא צפוי בצלחת שלו והעלה את הסרטון לרשתות החברתיות. בתמונה נראה ראש הנחש הכרות כאשר הוא מוסתר בין עלי הסלט, כאשר המעט שנותר מגופו מופיע בצבעי ירוק כהה או שחור עם פסים צהובים בולטים.

חברת התעופה SunExpress משתמשת בשירותי חברת קייטרינג בשם Sancak Inflight המספקת ארוחות למספר חברות תעופה נוספות ברחבי העולם, ביניהן איזיג'ט, קטאר איירליינס, מלזיה איירליינס ועוד.

לפי האתר הטורקי Gazete Duvar זו לא הפעם הראשונה ששאריות בעלי חיים מופיעות בצלחות של חברות תעופה. בעבר נמצאו בארוחות שהוכנו על ידי חברת הקייטרינג גם חלזונות, עובש וממצאים נוספים שהדהימו את הסועדים ההמומים.

בחברת הקייטרינג הכחישו כי ראש הנחש הכרות הוכן על ידי אחד מעובדי החברה, אולם דובר SunExpress הודיע כי שיתוף הפעולה עם חברת הקייטרינג הושעה עד לסיום החקירה שתבדוק כיצד הגיע ראש נחש כרות לצלחת ארוחת הצהריים.

"הרצון להבטיח כי השירותים שאנו מספקים לאורחים שלנו במטוס שלנו יהיו באיכות הגבוהה ביותר, וכי גם לאורחים וגם לעובדים שלנו תהיה חווית טיסה נוחה ובטוחה נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו. ההאשמות והשיתופים בעיתונות בנוגע לשירות המזון בטיסה אינן מקובלות לחלוטין ונפתחה חקירה מפורטת. עד לסיום החקירה ננקטו באופן מיידי כל אמצעי המניעה והפעולות, לרבות הפסקת אספקת המוצר הרלוונטי", אמר דובר חברת SunExpress.