ח"כ בצלאל סמוטריץ'
ח"כ בצלאל סמוטריץ'צילום: ערוץ 7

הלילה בחצות יגיע לסיומו מפקד הציונות הגדול שמתקיים בימים האחרונים ומאפשר לציבור להתפקד למפלגת הציונות הדתית ולהצביע בפריימריז הקרובים לבחירת רשימת המפלגה.

במפלגה מספרים על היענות גבוהה בציבור ועל התעוררות השטח וכי עד כה המפקד עומד בציפיות ומביא עניין רב ואלפי מצטרפים חדשים ממגוון הציבור. בנוסף מספרים במפלגה כי בולטת במיוחד ההיענות הגבוהה בקרב הקהל הצעיר שמתפקד בהמוניו.

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להתפקד:

  • המפקד פתוח לכל אזרח מגיל 17 שמזדהה עם הערכים של מפלגת הציונות הדתית ומטרותיה ועם חוקת המפלגה כל עוד לא הורשע בקלון ואינו חבר במפלגה אחרת.
  • ההתפקדות עצמה מתבצעת באופן דיגיטלי ועולה 40 ₪ בלבד ליחיד, 70 ₪ לזוג. צעירים עד גיל 25 משלמים 25 ₪ בלבד ליחיד, 45 ₪ לזוג. וצעירים בגילאי 17-19 יכולים להתפקד בחינם.
  • הפריימריז לרשימה של מפלגת הציונות הדתית יתקיימו בתאריך כ"ו באב, 23.8 וייערכו באופן אלקטרוני.
  • כל תהליך ההתפקדות אורך כשתי דקות ומה שנדרש הוא רק להיכנס ללינק עד הלילה בחצות ולמלא את הפרטים האישיים.

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר, "אנחנו שמחים לראות את ההיענות הגבוהה בציבור למפקד הציונות הדתית ומברכים על כך. זו ההזדמנות האחרונה להתפקד ולהשפיע על הרכב הנבחרת שתביא למהפך ותחזיר את מדינת ישראל לידיים אחראיות ולמנהיגות יהודית, ציונית ולאומית".

לדבריו, "מפלגת הציונות הדתית משקפת את המגוון האמיתי של הציבור בישראל ואנחנו קוראים לכל הציבור ולכל הגוונים של הציונות הדתית והימין המאמין שמזדהים עם הדרך להצטרף ולהתפקד. המפלגה היא שלכם, של הציבור. היא איננה שייכת למנהיג כזה או אחר אלא לציבור גדול שמוביל את ערכי עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. תתפקדו עכשיו ותבחרו מי יהיו השרים והשרות שיובילו את הממשלה הבאה".

להתפקדות לציונות הדתית לחצו כאן