מנסור עבאס
מנסור עבאסצילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חבר הכנסת מנסור עבאס, יו"ר הרשימה הע רבית המאוחדת (רע"מ) המייצגת בכנסת את התנועה האסלאמית הפלג הדרומי, מייחל לניצחון של יאיר לפיד בבחירות הקרובות לכנסת.

בראיון לרדיו א-נאס אמר עבאס: "אנחנו מעוניינים בחזרת ממשלת השינוי לכס השלטון, אנו מעוניינים בכך, כמובן עם תנאים חדשים ותוכנית פעולה מתקדמת יותר ממה שהייתה".

לדברי עבאס, הדרך הכמעט יחידה להשגת היעד של ניצחון ממשלת השינוי היא באמצעות הגדלת כוחה של רע"מ בבחירות.

עבאס הבהיר, כי רע"מ ממשיכה לדבוק בקו של שותפות פוליטית בדרגה הגבוהה ביותר והיא חותרת להיות לשון המאזניים כדי לזכות בכוח ובהשפעה. עוד אמר עבאס, כי רע"מ רוצה ליישם את כל ההחלטות שהתקבלו בממשלה הזו למען החברה הערבית.

מה חשבו חברי הליכוד על שריונים?מהצד השני, כאן 11

ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני, מספר 2 ברשימת הבית היהודי, לא מתכוון לפרוש ומשוכנע כי מפלגתו תעבור את אחוז החסימה. "אנחנו לא פורשים, רצים עד הסוף, מגיעים לקו הסיום ועוברים את אחוז החסימה", אמר ברודני והציע לליכוד להפסיק לתקוף את הבית היהודי. "אני אומר לנתניהו שהוא עושה טעות, בלעדינו אין לו 61 ובלעדינו אין לו ממשלה''.

עוד אמר ברודני כי עדיפה ממשלה רחבה על צרה כדי להיאבק ביוקר המחיה וביתר האתגרים שניצבים בפני מדינת ישראל. ברודני אמר כי מועמדי ''הבית היהודי'' ובכלל איילת שקד הם אנשי ימין, וגם החמיא לשקד: ''היא אישה ישרה וחכמה''.