המרכז הרפואי איכילוב הודיע אחר הצהריים (רביעי) כי 11 פצועים מהתפרעויות האלימות בעיר הגיעו לקבלת טיפול בחדר המיון. הפצועים סובלים מחבלות, חתכים, כוויות וחבלות בגוף. 800 שוטרים פעלו בשטח.

המשטרה הודיעה כי 39 מתפרעים נעצרו ויו"ר העבודה מרב מיכאלי צייצה "39 עצורים בהפגנות למען הדמוקרטיה מול 6 בחווארה - ממשלה אנרכיסטית ואלימה שפועלת נגד העם".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר גיבה באופן מוחלט את שוטרי משטרת ישראל שנאבקו בפורעים "מגבה את שוטרי משטרת ישראל על השימוש באמצעים כדי לפזר את האנרכיסטים שהתפרעו וניסו לחסום את נתיבי איילון.

לאורך כל הבוקר המשטרה נהגה עם האנרכיסטים בסבלנות רבה, אך מהרגע שהם חצו את כל הגבולות, פרצו מחסומים וזרקו אותם על השוטרים, יידו אבנים לעבר השוטרים והביאו לאנרכיה, משטרת ישראל חייבת להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לשמור על הסדר הציבורי ועל שגרת החיים של אזרחי ישראל. חופש ביטוי וחופש הפגנה כן, אנרכיה - בשום פנים ואופן לא".

כתב חדשות 13 פונה לטיפול מד״א לאחר ששנפגע מרימוני הלםחדשות 13

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בהצהרה לתקשורת לעימותים בין שוטרים למפגינים במחאה בתל אביב ואמר כי: "מדינת ישראל פעלה בתוקף כשההפגנות באו מהצד האחר של הפוליטיקה. אני מבין שיש כאן מישהו שמכוון לעשות אנרכיה, קוראים לו יאיר לפיד. הוא לא רוצה להגיע להסכמה, הוא לא נענה לקריאות ההידברות שלנו".

בתגובה, לפיד ענה: "נתניהו, את האנרכיה היחידה פה מייצרת הממשלה שאיבדת עליה שליטה. מי שנתן לבן גביר לשחק בחומר נפץ ידע שזה ייגמר בפיצוץ".

במסגרת "יום שיבוש לאומי", המפגינים נגד הרפורמה המשפטית חסמו כבישים מרכזיים ברחבי הארץ. בנתיבי איילון בתל אביב, המפגינים פרצו מחסומים ושוטרים החלו לפנותם בכוח, תוך שימוש ברימוני הלם. בשעות אחר הצהריים החלו המפגינים להתפזר והמוקד עובר לירושלים, שם יתקיימו הערב הפגנות נוספות.