בצלאל סמוטריץ' קבר את הקריירה הפוליטית שלובניאל

1. בנט לא צריך ולא רוצה אותו כי הוא נאכס אלקטורלי ולא נכס עבור מפלגה שבורחת ממיתוג דתי

2. בנט בדק עם סקרי עומק ומצא שסמוטריץ מבריח יותר מאשר מביא. ולכן אין מו"מ בין תקומה לימין החדש.

3. פרץ ובן גביר לא צריכים את סמוטריץ כי כל הקולות של סמוטריץ ממילא ילכו אליהם

4. גם במקרה ההיפותטי שסמוטריץ' ילך עם בנט רוב מוחלט של מצביעי תקומה יצביעו לאיחוד שהיא מפלגה דתית ולא למפלגה אנטי-דתית של בנט עם סרח עודף של תקומה

5. אין לסמוטריץ משהו אידיאולוגי ייחודי שאין בטווח הרחב שבין פרץ לבן גביר. לא חייבים דווקא אותו. פרץ ובן גביר מספקים בדיוק את אותה הסחורה והרבה יותר

6. אין לסמוטריץ מצביעים "שרופים" שיצביעו לו במקרה שיתמודד לבד או לא יצביעו בכלל

 

כך שאת כל הקולות של תקומה ז"ל, האיחוד יכול לקבל בלי סמוטריץ

אז למה להם לשבור הסכם חתום ולתת לסמוטריץ יותר ממה שמגיע לו? בינינו, הם לא צריכים להציע לו אפילו 2,5,8...זו הצעה יותר מדי נדיבה

אבל גם את ההצעה הנדיבה הוא לא יהיה מוכן לקבל כי כבר סינדל את עצמו והבטיח לכל העולם שמגיע לו להיות ראשון אחרי פריימריז...בעיניים שלו הוא כבר שר וראש מפלגה, לא יאה ונאה לו לקבל הצעה עם מספר 2.

 

לכן בצלאל סמוטריץ' לא יהיה בכנסת הבאה. תרשמו את זה בפנקס.

בנתיים עושה רושם שדווקא הרב פרץ, קבר לעצמו את הקריירההסטורי
אם התקווה האחרונה שלכם זה מוטי יוגבבניאל

כנראה שהמצב חמור הרבה יותר אפילו ממה שחשבתי. אף אחד במרכז המפד"ל לא אוהב את מוטי יוגב.

 

נראה שסמוטריץ' גמור. בנט לא רוצה אותו סופית, והסיכוי של מוטי יוגב להדיח את פרץ בשל אהבת סמוטריץ' יתרה שואף לאפס באסימפטוטה של פונקציה שלילית. חבל דאבדין.

אף אחדאוי טאטע!
במרכז המפד"ל לא אוהב אותו ובבחירות האחרונות במרכז הוא מקום ראשון?!
ראינו אתמול כמה לא אוהבים אותו שם...אריאל יוסף
רשמנו בפנקס.אריאל יוסף


בצלאל לחץ וקיבל את כל הקופה - 2 בחמישייה.אריאל יוסף
עבר עריכה על ידי אריאל יוסף בתאריך י"ז בטבת תש"פ 16:17


סמוטריץ יודע שבנט לא רוצה אותו: הוכחה נוספתבניאל

הרב דרוקמן מנע מהלך של סמוטריץ' נגד הרב רפי - סרוגים

 

סמוטריץ מנסה להבנות מהפלת הרב רפי דרך תככים ובחישה במרכז המפד"ל. כי הוא יודע שאין לו דרך אחרת להיות בכנסת הבאה.

הגשרים שלו עם הרב רפי נשרפו, וגם הקשרים שלו עם בן גביר. בנט לא רוצה אותו בתור סרח עודף שמבריח מצביעים.

אם כן, סמוטריץ הוא פגר פוליטי - אלא אם כן יצליח להסית למרד במרכז המפד"ל...

גם בית הדין העליון של המפד"ל לא יאפשרסודית

מה לא יאפשר?הסטורי
לפי חוקת המפלגה חייבים לעשות פריימריז.
לכל עת תחת השמים ..סודית
זמן ועת*סודית
יש זמן שהוא לאחר זמן
ויש זמן שהוא לאחר עוד יותר זמן
שסרוגים לפחות לא ישקרו בדברים שכבר פורסמוהסטורי
כתוב שם שהמהלך נעשה 'על דעתו אך לא בהסכמתו' של הרב דרוקמן. איני יודע מה פירוש המושג המפולפל הזה, הרב אמר שאף אחד לא שאל אותו וגם בדיעבד אינו מברך על ההסכם. אין יותר שלא על דעתו מזה. ממילא אין שום סיבה להתייחס לשאר הכתבה יותר ברצינות.

דווקא הראיון עם בן גביר בבשבע, מראה שלא רק שמבחינתו הגשרים לא שרופים, אלא הוא ממש ממש רוצה שבצלאל יצטרף.

https://www.inn.co.il/News/News.aspx/422360
בנט ממש לא רוצה אותו... רק נתן לו 2 מ-5.אריאל יוסף
עבר עריכה על ידי אריאל יוסף בתאריך י"ז בטבת תש"פ 16:16


ההיעלבות של סמוטריץ' פוגעת ברשימה המאוחדתבניאל

סמוטריץ' כבר צריך לדעת, שלפעמים אתה חוטף מכות. בסיבוב הזה הוא הפסיד. המשך ההיעלבות שלו, לא מקדם בכלום את המטרה - הישג בבחירות. זה הזמן לשבור את השתיקה ולהתחיל לפעול

 

שבוע חלף, מאז התרגיל המפתיע שעשו בבית היהודי לאיחוד הלאומי – כשחתמו הסכם על ריצה משותפת עם מפלגת עוצמה יהודית, ובאיחוד הלאומי עדיין מתבצרים בשתיקה הנעלבת שלהם, כאילו היו מתבגרים בני 15.

 

המהלך שביצעו הרב רפי וניר אורבך, סינדל למעשה את סמוטריץ', שדרש איחוד מפלגות ובחירות פנימיות על הראשות והרשימה – כשהוא בטוח שהיה משיג את המקום הראשון – ומצד שני, לא הוציא אותו לגמרי מהמשחק, אלא השאיר לו את המקום השני ברשימה – בה היה גם בשתי הבחירות הקודמות. לא נעים, אבל גם לא נורא. זה לא שפתאום הוא נדחק אחורה ברשימה, כפי שהציעו לבן גביר בבחירות האחרונות, וגם אופיר סופר שיוצב במקום החמישי נמצא במקום ריאלי מאוד.

 

השתיקה של האיחוד הלאומי, נועדה ליצור לחץ לשם פתיחת ההסכם, כדי להשיג יותר במסגרת הרשימה המאוחדת, אלא שכולם יודעים שאקדח האיומים של סמוטריץ' ריק. כל יום שעובר בשתיקה נעלבת מרחיק את האפשרות לבחירות פנימיות במרכזי המפלגות. ורעיון הפריימריז הפתוחים, נפח את נשמתו עוד לפני חתימת ההסכם שביצע בו וידוא הריגה. כל מיני תרחישים מוזרים לפיהם סמוטריץ' יחבור לבנט ושקד וישאיר את עוצמה יהודית והבית היהודי לבד, הם יותר שעשוע אינטלקטואלי מאשר איום ממשי.

 

סמוטריץ' כפוליטיקאי ותיק (5 שנים בכנסת), כבר צריך לדעת, שלפעמים אתה חוטף מכות. הטענה שמגיע לו המקום הראשון ברשימה היא טענה מבוססת, אבל בסיבוב הזה הוא הפסיד. אמנם מדובר בהפסד קטן, בסך הכל האינטרסים שלו נשמרו, גם אם לא הצליח להגדיל אותם. שבוע שלם של קמפיין בחירות שגם ככה קצר, בוזבז על ההיעלבות, באופן שלא קידם את סמוטריץ' אישית ולא את הרשימה שתרוץ בבחירות.

 

רק לפני חצי שנה, סמוטריץ' התחנן לבן גביר לוותר על האגו ולהצטרף לרשימת 'ימינה' גם אם במקום נמוך יותר ממה שציפה לו. אז הנה הגיעה שעת המבחן. גם על הדרישה המוצדקת לאיחוד המפלגות, אפשר לטעון את מה שהאיחוד הלאומי החליט לשים בראש הקמפיין רק לפני שנה: "רצים ביחד עכשיו – מתווכחים אחר כך".

 

ההיעלבות של סמוטריץ' פוגעת ברשימה המאוחדת - סרוגים

פפהסיבה
עבר עריכה על ידי הסיבה בתאריך ב' בטבת תש"פ 18:21


לדעתי סמוטריץ׳ יכנס בעמדת נחיתותבינייש פתוח
כמו ההצעה שסורבה בידי בן גביר
2 מ-4 עם הימין החדש - עמדת נחיתות...אריאל יוסף


התכוונתי שייכנס לבית היהודי מעמדת נחיתותבינייש פתוח
בואו לא נשכח שהימין החדש לא עבר את אחוז החסימה בבחירות האחרונות, כך ששני המפלגות בעמדת נחיתות
גם זה לא יכל לקרות.אריאל יוסף

תבין: מי שיש לו חלופה - תמיד יוכל לקבל יותר ממי שלא עובר אחוז חסימה בלעדיו.

א-ב של כל מו"מ ובעיקר פוליטי.

 

שתי המפלגות היו בעמדת נחיתות מול בצלאל שיכל לבחור אחת משתיהן וללחוץ על כל אחת לתת יותר מהשניה.

 

בסוף הוא לקח את כל הקופה: שניים ראליים בכל תרחיש.

אני לא מצביע למפלגה שחבריה מעוניינים בפונקאות ללהט"בבינייש פתוח
אז אתה מוזמן לזרוק את קולך לפח...אריאל יוסף


ואתה מוזמן לזרוק את קולך למזבלת ההימין החדשאביתר יעקב

.

זה עדיף מממשלת שמאל...אריאל יוסף


אם אתה כ"כ בטוח אז תבחר בש"ס או ג'אביתר יעקב

אבל בעצם כנראה יותר חשוב לך שהכיפה לא תהיה שחורה או שתהיה סרוגה שלא תהיה בכלל, בלי קשר למידת החשיבות שמעניקה הרשימה לתורת ישראל.

או שלך לא חשובה מידת החשיבות שמעניקה הרשימה לארץ ישראל.אריאל יוסף


לענ"ד שס הבינו את הטעותאביתר יעקב

וגם: מעשיו של בנט הרבה יותר ניכרים לרעה בשנים האחרונות.

אריאל יוסף

א. בנט של היום גרוע פחות מאשר בנט של תשע"ה.

ב. דרעי של היום גרוע לא פחות מדרעי של אוסלו...

ג. העיקר כאן זה בצלאל.

תמשיך לזלזל ביאביתר יעקב

אם זה עושה לך טוב

אבל בנט לא פרסם על שינוי מסלול וחזרה לתלם,

ובש"ס הצביעו נגד ההתנתקות, מה שמסמל משהו ביחס לאוסלו.

ש"ס הצביעה נגד הגירוש כשאלי ישי עמד בראשה.אריאל יוסף

ובנט של היום לא כורת ברית עם יאיר לפיד (למרות שיש כאן כמה שמשוכנעים אחרת...)

וגם כשהרב עובדיה ע"ה שינה את דעתו.אביתר יעקב

ואם גם לא ש"ס אז ג'.

ג' ישבו בממשלת הגירוש. ועד היום לא התחייבו שלא יעשו זאת שוב.אריאל יוסף

אזכיר ששקלתי להצביע ג' בסבב ב' כפי שכתבתי כאן אז.

ההסכם עם הרב דוד חי הוציא לי את החשק.

מה אומר לך, תהנה.אביתר יעקב


תהנה גם אתה -אריאל יוסף

עם הרב רפי שרקד עם המגרשים ועוצמה שעברה את אחוז החסימה...

 

בדבר אחד אני מסכים:

עדיף להצביע ג' מאשר לזרוק קולות לפח ולהצביע לרשימה שלא עוברת.

חחח קורע מצחוקאביתר יעקב

ולי אישית אין בעיה עם זה שהרב רפי רקד עם המגרשים.

הוא לא רקד עם שרון...

אזכיר שבצלאל ישב אז בכלא על ארגון חסימות הכבישים.אריאל יוסף


לא פוסל את בצלאל.אביתר יעקב

אבל גם לא את הרב רפי.

נכון. מי שישב עם שרון היו חברי ג'.אריאל יוסף


ובנט עשה בעצמו במכוון רחבה מעורבת בכותל.אביתר יעקב


בשיתוף עם החרדים והתנגדות של אורי אריאל בלבד.אריאל יוסף
עבר עריכה על ידי אריאל יוסף בתאריך י"ז בטבת תש"פ 15:13

האיחוד הלאומי תקע את המתווה שהחרדים הסכימו לו (=הצביעו נגד אבל שתקו).

רק אחרי כן גם החרדים "נזכרו" שהם בעצם רוצים להפיל אותו...

 

ביטול מתווה הכותל: ניצחון ענק לאורי אריאל - סרוגים

 

@אביתר יעקב

אתה מוציא שם רע.אביתר יעקב

אבל עדיין אתה מצביע  לרשימה של בנט ואנשיו עם כמה אנשי סמוטריץ'.

אבל אני לא חושב שזה יזיז אצלך משהו.

ממש לא. ראה בקישור שהכנסתי כעת בהודעה הקודמת.אריאל יוסף


"נזכרו מאוחר" וכו' אלו השערות.אביתר יעקב


ממש לא השערות. ראה שם.אריאל יוסף


עדיין ממתין שתראה ותיווכח שלא מדובר בהשערות.אריאל יוסף
החלוקה ברביעייה הראשונה היא 2:2אריאל יוסף

זו באותה מידה רשימה של סמוטריץ' ואנשיו עם כמה אנשי בנט...

ובעז"ה עד מחר בערב היא תכלול גם את הבית היהודי.

ברביעייה הראשונה.אביתר יעקב

אבל באמת גם אם הם יקבלו 5, יהיה רוב לבנט. אבל זו לא הנקודה. אני לא מבין למה לאחד כוחות מנוגדים. 

כדי לא להימחק. זה שיקול שתומכי עוצמה לא מבינים...אריאל יוסף

בפעם הקודמת אם היו מקבלים 5 היה לנו רוב.

גם אם היו מקבלים 6,7,8,9, וכו' עד 12.

אתה עדיין העדפת לזרוק קולות לפח.

אני לא מסתפק ברוב.אביתר יעקב

כי אני לא בוחר במי שידקור לי סכין בגב.

אבל בכל אופן עליי להבהיר שאם עוצמה תרוץ לבד הפעם, אאלץ לא לתמוך בה.

אתה לא היחיד... מקווה שתרוץ לבד ואז נדע כמה היא שווהאריאל יוסף

כשהיא לא משקרת לציבור המצביעים שלה...

חשפת ברגע זה את פרצופך האמיתיאביתר יעקב

לא אכפת לך מקולות הימין, אתה פשוט שונא את עוצמה.

עלית עלי...אריאל יוסף

אזכיר שעד לאחר סבב א' תמכתי בעוצמה.

זו הוכח כאן כמה וכמה פעמים על גבי הפורום.

אנשים יכולים להשתנות.אביתר יעקב

מה פשר הייחול הזה שעוצמה תרוץ לבד?

אסביר לך כמה דבריםאריאל יוסף

א. תמכתי בעוצמה כשבראשה עמד ת"ח כמו בן ארי או עכ"פ יוצגה ע"י בן תורה כמו ברוך מרזל. זה לא המצב שם כרגע, לצערי הרב.

 

ב. אלמלא ההתעקשות על שני מקומות ראליים,

איתמר יכל לחסום את בנט בסבב ב' כמו שכתבתי כאן כמה פעמים.

הוא התעקש על 3 ו-6 ובכך שיחק לידיו של בנט

(שבניגוד לתאוריות שלך, ממש ממש איני מחסידיו).

העדיף את ה"כבוד" ("מזלזלים בנו") והכיסא הנוסף על פני האידאולוגיה.

בסוף הוא נשאר בלי כלום.

 

גם הפעם הוא שחרר ספינים לכל עבר ושוב יישאר בלי כלום.

ההסכם שלו עם הבית היהודי כתוב על קרח.

יבוטל או לא יעבור את אחוז החסימה.

אם ירוץ עם הבית היהודי, הם ישרפו רבבות קולות אבל לא יעברו.

 

ג. כדי להוריד אותו מהעצים הללו, אין מנוס מלשלוח אותו לרוץ שוב לבדו.

אז יקבל מנדט+-, ולא יוכל לדרוש יותר להבא.

כך תסתיים שרפת הקולות הסיטונאית שלו.

בדיוק כמו לרוץ בשביל שיהיה על מה להתווכח.אביתר יעקב

די

שהפוליטיקאים פשוט יפסיקו עם השטויות האלו

שיסדרו את העניינים כבר...

 

תסביר את זה לאיתמר.אריאל יוסף

לו היה מסתפק במקום אחד בסבב ב' - היינו היום במקום אחר.

שיפסיק עם השטויות שלו.

אבל אפשר לומר את זה לכל צדאביתר יעקב

שכולם פשוט יחשבו על עם ישראל.

בצלאל הוא היחיד כאן שחושב בעיקר על עם ישראל.אריאל יוסף

הרב רפי רק רוצה להיות בראש ואיתמר רק רוצה שניים ראליים.

 

בצלאל רוצה רשימה חזקה שתפעל למען עם ישראל.

ואולי כ"א חושב שזו טובת העם?אביתר יעקב

אבל כבר נמאס לי לחפש אשמים.

חובת ההוכחה עליו.אריאל יוסף


חובתך לדון לכף זכות.אביתר יעקב


משתדל מאוד. דנתי את איתמר לכף זכות ככל שיכולתי.אריאל יוסף

לא אביע נאמנות בולשיביקית למפלגה שלא אכפת לה באמת מהאידאולוגיה.

יותר חשובים לה כסאולוגיה, כבוד ואגו.

"הרב רפי רוצה רק להיות בראש" ?????בינייש פתוח

זכור לי שהוא ויתר על ראשות המפלגה תמורת שקד (דבר שלא הביא כלום...)

אתה מדבר על ראשות הרשימה בבלוק הטכני.אריאל יוסף

זו לא הסוגיה כאן בכלל.

 

בצלאל הציע מפקד ופריימריז או פריימריז במרכזים.

הרב רפי סרב כי הבין שבצלאל ידיח אותו.

 

רק בגלל זה הוא הלך לחתום עם עוצמה והעניינים התגלגלו לאן שהתגלגלו.

היית כאן בשבועות האחרונים?

אני ראיתי בזה נסיון מחטף. לוקח המון זמןבינייש פתוח

למפלגות להיהפך לאחת. ראה ערך עבודה הליכוד. היה הרבה יותר הגיוני להיות בלוק טכני ולהיהפך למפלגה אחת עם מנהיג אחד שנבחר בפריימריז בצורה הדרגתית.

גם לזה הרב רפי סרב.אריאל יוסף

הוא סרב לכל מתווה בו לא הוא עומד בראש.

איפה שמעת על זה?בינייש פתוח


לא בתקשורת.אריאל יוסף


אז אולי תביא לנו גילוי נאותה-מיוחד

מרדכי כולם יודעים שהוא שייך למטה עוצמה ולכן כל דבר שהוא אומר ידוע מאיזו נקודת מבט הוא אומר את הדברים. 

אתה מספר סיפורים כאילו אתה ניטרלי אבל אתה אומר שלא. או שאתה סתם בא להטריל את הפורום

יש לי הערכות משלי ויש לי גם אוזניים בכמה מקומות.אריאל יוסף

בינתיים ה"סיפורים" שלי מתגלים שוב ושוב כאמינים יותר מאלו של @מרדכי שכבר הודה ששיקר למען המפלגה שלו.

 

אני לא שייך לשום מפלגה,

אבל אם אתה ממש רוצה גילוי נאות -

כ"עוסק פטור" בתחום עבודתי (עי' כ.א.),

עשיתי עבודה קטנה והוצאתי קבלה כחוק

בסך 600 ש"ח עבור האיחוד הלאומי/ימינה.

 

אגב - אתה חשפת את שלך מזמן.אריאל יוסף

לא אכפת לך מהימין, מא"י או מצביונה היהודי של המדינה.

אתה פשוט שונא את בנט...

בנט מזיק לצביונה היהודי של המדינה...אביתר יעקב

אבל הוויכוח הזה לא ייפסק

גם עוצמה בזריקת הקולות המתמדת שלה.אריאל יוסף


כל דבר שאני אומר אתה ישר משווה לעוצמה.אביתר יעקב

ראה מה כתבתי לגבי ריצה בנפרד של עוצמה בבחירות הקרובות

מצוין. אז ג'. עדיף מאשר לזרוק קולות.אריאל יוסף


פעם אחת לא הספיק לך לדעת?ה-מיוחד


לא. היא הריצה קמפיין שקרי כאילו היא עוברתאריאל יוסף

וביקשה שגם מי שלא מזדהה איתה יצביע לה כדי ש"שניים וחצי מנדטים בונקר שלה" לא ילכו לפח. האמת היא שהיא שווה מנדט, ובשקרים וכחש השיגה עוד אחד.

לא אתווכח איתךה-מיוחד

אם זה מה שגורם לך להרגיש טוב

סמוטריץ אחראי על זה.דור רביעי
שתי המפלגות בסכנה לא לעבור את אחוז החסימה.
הימין החדש לא ליברלי ולא חרדלי.
הימין הנורמלי טרם גיבש רשימה בגלל מעשה הרמאות של סמוטריץ.
אתה ושכמותך חבורת אדיוטים.
אנחנו מתלבטים בין הבית היהודי וג'.
ה"תורה" שלכם מזעזעת. כולה גאווה וכסף. גועל נפש.
ממש לא. יש מפלגה אחת שעוברת ואחת שלא עוברת.אריאל יוסף

ותודה על המחמאות.

אל תיהיה כזה בטוח שהבית היהודי יפולבינייש פתוח

במיוחד אם הם יזכירו לכולם את הצהרתה של שקד בדבר תמיכה בפונדקאות ללהט"ב

אני בטוח. ההצהרה הזו לא תעבוד על אף אחד ממצביעי ימינה בסבב באריאל יוסף


החלטנו כאות מחאה להצביע לבית היהודידור רביעי
הרמאות של הרב פרץהסטורי
שישבו בביתו של הרב דרוקמן פעם ועוד פעם, התחייבו לדברים ופעם אחר פעם לא קיימו.

ישבו בבית שלו פגישה אחרי פגישה ודנו על איחוד עם האיחוד הלאומי ופתאום הרב פרץ מודיע לו - מאחורי הגב של כולם - שהוא חותם עם בן גביר.

גם אתמול סיכמו בבית שלו דברים, שמשום מה לא הגיעו לאישור במרכז הבית היהודי (מה שהביא את סמוטריץ' סופית להבנה שאין מה לעבוד איתם).

אולי את מתכוונת לרמאות של בן גביר, שלא רק שבסבב א' פרסם הסכם מזוייף, גם בשבועות האחרונים, כעדות @מרדכי, הורה לפעיליו לשקר ("להכחיש את האמת"), לגבי דרישות שלו, כשבקול הם טענו שבאו למו"מ בלי תנאים מוקדמים.
מאיפה אתה מביא את המידע הזה?ה-מיוחד


בילבלת את המוח.יהלומ
היית מציע לך לקחת 0סק זמן מתרחשים פוליטיים.
רשמנו בפנקס. היום פתחנו אותו.הסטוריאחרונה
מציע לך להבא, להיות פחות נחרץ בהערכות.
על זה יש לנו שליטהסביר11

🚩אין לך שליטה על מקבלי החלטות ( אא"כ תצטרף לזהות של פייגלין)

📢📢🛑אבל יש ל אנשי המילואים שליטה על ההחלטות של עצמם 🎯 שצריכות להיות:

לא להסכים להיכנס🐕 לרצועה או ללבנון ,

ולבצע רק ירי מרחוק ומצור של שנתיים ,

🤛עד שכל העכברים יצאו מהמנהרות

מי שיצטרף לזהות, לא ישיג שליטה על 'מקבלי ההחלטות'הסטורי
אלא על אלו ששלושים שנה פועלים בפול גז, על ניוטרל. הרבה רוח ופובלציסטיקה - 0 עגול של עשיה.
ל"זהות" אין שום שליטה על מקבלי ההחלטותshaulreznikאחרונה

כי פייגלין לעולם לא יעבור את אחוז החסימה. ואם יקרה נס, והאיש ייכנס לכנסת, הוא:

 

1. לא יקדם שום דבר משמעותי, כפי שזה היה בתקופת היותו ח"כ מהליכוד.

2. חיש מהר יבין שאין לו שליטה על חברי מפלגתו, כי מנהל הוא לא, אלא הוגה דעות בלבד.

 

שאר ההמלצות שכתבת, נשמעות נאיביות להחריד. רוב החיילים (ובני אדם בכלל) הם קונפורמיים ועושים את מה שהמפקדים אומרים להם לעשות.

יש למישהו מהפורום מילה טובה על גדי אינקוט או….סיעתא דשמייא1
…שגם הוא שמאלן, בוגד, קפלניסט, לא ראוי.
יש מורכבות בחיים? יכול להיות שיש מילים טובותהסטורי
ובכל זאת התנגדות להצבתו של האיש במוקדי קבלת ההחלטות?

יש עליו הרבה מילים טובות, בעיקר הערכה על שנים רבות של מסירות נפש קבועה למען עם ישראל כחייל וכקצין זוטר.


יחד עם זאת יש ביקורת רבה על שורת החלטות משמעותיות שקיבל, מאז שנהיה גנרל ועד היום - מאי חיסול נסראלה במלחמת לבנון השניה והשיא כמובן: 'תר"ש גדעון' שבגללו לצה"ל לא היו מספיק כחות מוכשרים ומצויידים בפרוץ המלחמה. החלטות הללו ורבות נוספות, שהוא אישית חתום עליהן, עלו לנו בהרבה מאוד דם ודמעות. ההחלטות הללו לא הגיעו בחלל ריק, אלא בגלל היותו מאמין אדוק בדת הפרוגרסיבית.


אם הוא היה מתכבד ויושב בביתו, היה אפשר להגיד שהוא שילם את המחיר הכבד ביותר במלחמה ולהניח לו - העובדה שהוא עדיין באותן תפיסות הרות אסון, מכריחה להלחם להרחיק אותו מכל עמדה בכירה ובוודאי עמדה של קבלת החלטות.

כן, עופר וינטר זה משהו אחר . נכון?סיעתא דשמייא1
מה הקשר? מה השאלה?הסטורי
הוא בהחלט אחר מאייזנקוט וככל הידוע לי, לא הוא האחראי העיקרי לזה שצה"ל לא היה עם מספיק כחות בפרוץ המלחמה.

(זה לא אומר שהוא מתאים לפוליטיקה)

כשם שלא ממנים רב טוראי לרמטכ"לאיתן גיל

כך לא בוחרים פוליטיקאי מתחיל לראש ממשלה.

ואני הקטן לא מכיר אפילו רמטכ"ל אחד שגיליון הציונים שלו מראה על פוליטיקאי מצליח.

משה דיין כשלון.

יגאל ידין כשלון.

רבין היה כשלון, ואלמלא כדורי האקדח של יגאל עמיר, אף אחד לא היה יודע מיהו.

אהוד ברק כשלון.

בני גנץ כשלון.

גדי אייזנקוט הוא מהזן של כל קודמיו, ותקופתו הקצרה בקבינט המלחמה הוכיחה בבירור שגם הוא כלומניק פוליטי מהלך על שתיים. יאמר לזכותו שבהשוואה לבני גנץ הוא אכן פחות גרוע. 

שום בשורה פוליטית לא צמחה, לא צומחת, ולא תצמח מהם. ההתלהבות של חלק מאיתנו מגנראלים היא פאתטית, וחלק בלתי נפרד מהקונספציה הידועה שהביאה אותנו לעברי פי פחת.

 

 

וכל הפוליטיקאים סיפור הצלחה. נכון?סיעתא דשמייא1
דיברנו על רמטכ"לים.איתן גיל

ואפשר להוסיף: רוב אנשי הצבא הבכירים. לא כולם.

יש מי שיוסיף. אני אהיה בארץ ושוקל להשתתף בבחירות.סיעתא דשמייא1
אני ממליץ להצביע לבנטאיתן גיל

הוא הכי קרוב בעמדותיו לחסל את מדינת ישראל, מה שירגיש לך בנוח לשבת בארץ נוכרית.

אומר את האמת - חוקית זו זכותךהסטורי
אבל מאוד לא הגון, שמי שלא מתכוון לחיות בארץ בארבע השנים שאחרי הבחירות, יצביע וישפיע על מי תהיה הממשלה שהחלטותיה ישפיעו עלינו ולא עליך.
האמן לי השפיע עלי מאוד מאודסיעתא דשמייא1
זו לא שאלה של אמונה, אלא של פרשנותהסטורי
אתה מחזיק בעמדה נפשית אוטו-אנטישמית, שמניחה שהיהודים אשמים בזה ששונאים אותם. ממילא אתה קונה את השקר, שהסיבה לאנטישמיות היא ההתנהלות של מדינת ישראל.

האמת היא הפוכה - האטישמיות ושנאת ישראל שהיתה כל הדורות (לא, מוסלמים לא באמת היו צריכים תירוץ כדי לרצוח/לאנוס/לבתר/להתקיף יהודים - הם עושים זאת ברצף 1400 שנה), רק הלבישה את ההתנהלות הקבועה, בתירוץ שאנטישמים כמוך קונים.

אני מחזיק באמונה שהכל מאיתו השם יתברך….סיעתא דשמייא1

… אני יודע יש השגחה עליונה וכל מה שקורה מבחינה פרטית וגם מבחינה לאומית לטוב ולמוטב נובע ממנו יתברך.

יראת השם היא לנגד עיני כל רגע ולכן אם באים עלי יסורים אני מיד מפשפש וממשש.

בכללי אני מרגיש מבורך ושלם על כל  צעד שאני עושה בחיי בכל אתר ובכל זמן.

אני אוהב כל יהודי בכל מקום.

מתרגש תמיד לקראת נסיעתי לארץ הקודש , לעלות לירושלים , להתפלל בכותל המערבי ולהנות מזיו השכינה.

אז תשאר בארץקעלעברימבאר
זה לא כל פשוט. יש הרבה שנאה…סיעתא דשמייא1
… וחילול השם.

כל השנאה שנמצאת פה היא יבוא לא חוקי מחוץ לארץ.איתן גיל
יש חילול השם בזה שיהודים גרים מחוץ לארץהסטורי
בה ד' אמר להם לגור.
שוב החלפת טיעון!הסטורי
כשלא נח לך להתמודד עם הפרשנות שלך, אתה בורח להשגחה.

בוודאי שהכל מאיתו יתברך, גם חוקי הטבע והפסיכולוגיה האנושית - זה לא אומר שאנחנו אשמים בזה ששונאים אותנו.

אבל זה אפשרות. הרב יוסף…סיעתא דשמייא1

…טוען שטראמפ התהפך עלינו בגלל רדיפת לומדי התורה. זה בידינו. יכול להיות .

על אותו משקל אני טוען שמכוון שלא היה צורך בצה"ל לגייס את לומדי התורה לפני השביעי באוקטובר אז כנראה השם לא אוהב את העובדה שמפלגות דתיות הולכות עם "הימין על מלא".

לכל יהודי  שחש את השם מבשרו כל רגע ורגע יש את הזכות לפשפש ולמשש בכל רגע ורגע כל עוד הוא שואף להשתוות הצורה.

כאשר חיינו כמדינה היו בסגנון "בקש שלום ורודפהו" זכינו הרבה יותר לסיעתה דשמייא מאשר כיום כשאנחנו רודפים אחרי כל סנטימטר מרובע של אדמה באופן אובססיבי.

איך דחפת את זה לכאן?!הסטורי

איני טוען שאין מישור אמוני, במישור האמוני תתחזק בתורה, במצוות, בלימוד זכות על עושי רצון ד' מיישבי ארץ הקודש. אגב, תשאל את הרב יצחק יוסף אם אולי, רק אולי, יש עלינו קפידא כי אלפי שבבניקים בטלנים נמנעים מהרבה מצוות ובינהן ממצוות עזרת ישראל מייד צר.


ההצבעה בבחירות היא הצבעה ארצית. היא חלק מההשתדלות. היא משפיע על חיינו, על ביטחונינו וכן - גם על השאלה כמה נוכל לקיים מצוות.


לך זה לא נוגע, אתה בין כך ובין כל לפי חז"ל מוגדר כ'עובד עבודה זרה בטהרה', כלומר אתה וודאי לא מתכווין לכך, אבל אתה במציאות של עובד לעובדיהם.

לא ראוי שתתערב בהחלטות שנוגעות לחיים שלנו ולא לחיים שלך.

דחפתי כדי להמחיש…סיעתא דשמייא1

… שאפילו הרב יוסף מאשים אותנו בהתהפכות של טראמפ. עכשיו כדאי שתבין שאם בני הבכור יוצא למילואים ללבנון ביולי אז בטח ובטח מה שקורה בארץ הקודש נוגע לי.

לי לא מתחשק להיות אב שכול או ממשפחת נפגעי טרור אתה מבין!!!!

דבר שני אין כאן מישור אמוני ומישור מעשי הכל כלול בכל. לפי מראות בכל העולם כשרואים איך המשטרת ישראל גוררת חרדים על הכביש זה רך מבזה אותי כיהודי. אני לא מצדיק אף צד אני רק מתאר מצב.

תמסור לרב יוסף שליט"אהסטורי
שלפני שהוא מאשים - יברר עם נציגיו דרעי וארבל, למה הם סיכלו את הרפורמה המשפטית באופן כללי, ולא תמכו בחילוט פיטורי היועצת שבגלל הוראותיה נעצרים בחורי ישיבה באופן ספציפי.
כןמשה

הם מתייחסים לרפורמה המשפטית כאילו שזה בעיה של המתנחלים (כמשל) ולא שלהם.

אני יודעהסטורי
אח"כ בחוצפתם הם 'זורקים' על הקואליציה, את הצרות שעושה להם מערכת המשפט.
אגב, סתם לפרוטוקולמשה

קרה משהו גדול במערכת המשפטית בישראל  בשנים האלה שאחרי 7.10 אבל גם קצת קודם. אחד מהם זה שהיא התמלאה באנשים שאפשר להגדיר אותם בערך כ"ימין קפלניסטי". כלומר שהם לקחו את הצד של סמוטריץ' ומנהלת ההתיישבות שלו אבל ממשיכים לרדוף את ביבי/בנגביר/החרדים.

 

היועצת המשפטית לממשלה עצמה לענ"ד גם בקטגוריה הזו. היא אשת ימין כנראה. רואים את זה בהחלטות מסויימות שלה.

כרגיל מאשימים את כל העולם ואשתו. האספסוף אוהב זאת.סיעתא דשמייא1
מראה דחוףהסטוריאחרונה
תבחר ותשאר בארץ אחר כךקעלעברימבאר
הוא שמאל, קפלן, שתקן כטקטיקה, הוא גרבייםנקדימון
רמטכל לא מוצלח שהתוכניות שלו הזיקו לישראל.

עוד גנרל שהוזה שבגלל שהיה לו הכי הרבה טסטוסטרון מבין כל המועמדים במטכל אז הוא פוליטיקאי מתוחכם ומנוסה.


הוא לא ראוי, אבל הוא ה"לפיד" של הבחירות האלה. שותק ולא מתבטא בכלום כדי להיות ברירת מחדל של עדר מפגר. זה יצליח כנראה בפעם הראשונה, ואחר כך יזרקו אותו - השמאל יודע להחליף גרביים מהר מאוד.

טוב . קבלתי....סיעתא דשמייא1

...תמונה כללית מהצוות המייצג את הפורום הנכבד.

הבנתי. תודה

תמיד שמחים...נקדימון

...לעזור למבולבלים.

אולי יום אחד יתקנו דרכיהם הנלוזות.

הוא מצוין!קעלעברימבאר

באופוזיציה

..קעלעברימבאר
עבר עריכה על ידי קעלעברימבאר בתאריך ג' בתמוז תשפ"ו 20:41

..

זה שהוא מזרחי משחק רק לרעתוhamedinai
כלל אצבע: מזרחי או חרדי שמתחנף לשמאל, בדרך כלל בגלל שמכר את נפשו לשטן.

המזרחים מכירים היטב את המנטליות המזרח-תיכונית, והחרדים גם הם מכירים: "עשו שונא ליעקב".


אלו לא טועים נאיביים כמו השמאל האשכנזי החילוני; הם עושים זאת למען טובות הנאה וליטופים מהשמאל הקיצוני, או בגלל שהם אחוזים בגרון.

אולי איש נחמד אבל אין כושל כמותו בכל פרמטרזיויק
הכל ברור ,רק לא קולטים שזה צריך להתבטא בקלפיסביר11
אם ה' לא יבנה בית... אם ה' לא ישמר עיר...hamedinai
"אִם ה' לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ, אִם ה' לֹא יִשְׁמׇר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר." (תהילים קכז, א)

​אי אפשר להתעלם מהקשר הישיר שבין פגיעה בעולם התורה והרוח לבין המשברים הביטחוניים והמדיניים שפוקדים אותנו. המציאות מוכיחה שוב ושוב שכאשר ישנה פגיעה בלומדי התורה או בקודשי ישראל, ההגנה עלינו מתערערת:


​* התפנית בעמדת ארה"ב: השינוי המפתיע והמדאיג במדיניותו של נשיא ארצות הברית כלפינו, החל בדיוק בנקודת הזמן שבה החל מסע רדיפה והסתה קשה נגד אחינו החרדים ולומדי התורה.


​* אסון שבעה באוקטובר: הטבח הנורא בעיצומו של חג שמחת תורה הגיע בדיוק שבועיים לאחר המראות הקשים של רדיפת המתפללים והפרעת התפילות ביום הכיפורים בתל אביב ובערים נוספות.


​* חורבן גוש קטיף (ההתנתקות): התפנית הקיצונית והפתאומית בעמדתו של אריאל שרון, שהובילה לתוכנית ההתנתקות, התרחשה מיד לאחר גזירות רווחה ופגיעה קשה בילדים ובמשפחות מהמגזר החרדי בתקופת ממשלתו.


​ההיסטוריה הקרובה מראה לנו פעם אחר פעם: כשאנו פוגעים ביסודות הרוחניים ובאחדות שבין חלקי העם – השמירה האלוקית עלינו נפגעת.

נכוןבחור עצוב
אבל שכחת את החצי השני של המשפט. 
"שוא שקד שומר" - סימן שצריך שומרחתול זמני

"לא בגבורת הסוס יחפץ" - סימן שצריך סוסים גיבורים

"אל תבטחו בנדיבים" - סימן שצריך אנשים גיבורים

"לא בשוקי האיש ירצה" - סימן שצריך כח בשוקיים

 

............

ההשוואות שלך לא נכונותבחור עצוב
נכון. אתה צודק.חתול זמני

סתם, לפי מה?

אני מכיר את הפירוש הזה אבל:

 

– הוא אינו עולה בקנה אחד עם פשט הפסוק

– בוודאי שלא פשט הפרק

– אינו מסתדר עם כל שאר המסרים בתהילים / נביאים

– נגד הירושלמי במסכת חגיגה של "נטורי קרתא"

– די והותר פירושים נגדיים לכך

 

=> אין צורך לומר את המובן מאליו שיש צורך בהשתדלות האדם כבכל מקום שאין סומכים על הנס זאת אמירה פשוטה עד־כדי מיותרת.

 

=> הפירוש של אם ה' שמר עיר אז יפה שמר השומר אינו מסקנת הפסוק כי לא על זה הפסוק מדבר. זה פשוט הסבר שמיישב את הצורך בהשתדלות עם הפסוק. אין שום דרך להבין בפשט הפסוק הזה שהכוונה היא שיש צורך בשומר מבלי לעוות את הפשט ואת ההקשר שלו.

 

"והחל המשורר להזכיר כי הכל ביד השם ולא כפי מחשבות אדם ולא כפי שיפצר במעשיו יתחזק ככל כחו." [אבן עזרא]

 

"אמ' דרך עצה ומוסר לבני אדם שבעת השתדלותם בקנינם אע"פ שההשתדלות טוב מ"מ לא ישים בטחונו בהשתדלותו ולא יחשוב בהשיגו חפצו כי יד השתדלותו עמדה לו אבל הכל מאת האל ית' והוא העירו בהשתדלות והוא הביאו להשיג חפצו וכבר הזהיר זה בתורה באמרו ואמרת בלבבך כחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה וידעת כי ה' אלקיך הוא הנותן לך כח לעשות חיל (דברים ח יז ויח) ואמ' על זה דרך כלל אם ה' לא יבנה בית ר"ל אם לא יהא ההשתדלות מצדו ומהשגחתו שוא עמלו בוניו בו ואם ה' לא ישמור עיר בעת המלחמה שוא התמיד הצופה להביט הנה והנה אם יבואו בה האויבים כי אין אזהרתו עושה כלום אם מאתו ית' לא תבא השמירה" [מאירי]

 

שיר המעלות לשלמה, השיר הזה ושאחריו נסמכו בכונה, שבראשון יבאר שהשתדלות האדם אין מועיל כל מאומה רק הכל נעשה ונגמר בעצת ההשגחה העליונה, ובסימן שאח"ז יבאר מתי ההשתדלות מועיל, ואופנים אשר יובילוהו אל המטרה הנכונה - אם לא ה' יבנה בית אם לא ילוה אל הבנין עזר אלוה, אך שוא עמלו בוניו בו, ואין ההשתדלות מועיל מאומה, ולא לבד בהוצאת כלל הדבר אל הפועל, שאין האדם לבדו יכול עליה בעמל בלא עזר ממרום, כי בשמירת הדברים שכבר הם עשוים כמו בשמירת העיר הבנויה, גם בזה אם לא ה' ישמר עיר שוא שקד שומר והשתדלות האדם בשמירתה לא יועיל מאומה - ולא לבד בפעולות כלליות כי גם בפרטים: [מלבי"ם]

 

בקיצור לומד התנ"ך הממוצע לא אמור להגיע לפירוש הזה שמשום־מה מחזיקים ממנו פשט מובן מאליו שאין עליו עוררין.

אין לי כח לקרוא הכלבחור עצוב

כל בן אדם שפתח דף גמרא אחד בחייו יודע שמכלל לאו אתה לומד הן.

לא כתוב "אל תשמור בכלל, רק הקב"ה שומר". הפסוק כתוב בצורה מסויימת, ולא בכדי.

הדוגמאות שהבאת בתגובה הקודמת הן לא של לאו והן, ולא רלוונטיות בשום צורה. 

אם אין לך כח לקרוא הכל, איך אתה לומד גמרא?חתול זמני
כשאתה תהיה גמרא, ראשון או אחרוןבחור עצוב
נדבר. לא מוציא כוחות על חתולים. 
אם היית טורח לקרוא היית רואה שהבאתי ראשוניםחתול זמני

ואחרונים...

 

מה אגיד לך, אחלה גישה לחיים. תיהנה בבועה הקטנה שלך.

בכיףבחור עצובאחרונה

רמזתי לפות"ש רמז על דבריו. אם יבין אותו - אחלה. אם לא - גם אחלה.

התשובה הלא קשורה שלך פשוט לא חשובה מספיק בעיני.זה הכל. 

הפוסל, במומוהסטורי
הזחיחות היא שלך. אתה פותח כאן שרשור מבקר, תוך 0 ידע הסטורי והבנה מהותית. האבות המיסדים של ארה"ב באמת ראו בבני ישראל ובעם ישראל את הדגם המבני והמוסרי שלהם. נכון שהפרוגרסבים זנחו את הערכים הללו, אבל רבים בארה"ב (בעיקר בחוגי המפלגה הרפובליקנית), חיים בתודעה כזאת עד היום.

לא שאנחנו חותמים על כל ערך שלהם. הרבה מתפיסת 'בני ישראל' שלהם, עברה דרך התרגום של הנצרות-הפרוטסטנטית על עיוותיה.

אני לא שגריר ארצות הברית בישראל…סיעתא דשמייא1

….  מתי תבינו שאנחנו מתגרים במעצמה שבראשה עומד הפכפך שלא חושב פעמיים לפני שהוא מחליט לעשות מעשה.

אתם עוד תביאו עלינו את החורבן ומרד בר כוכבא ביחד. אתם סכנה לכל יהדות העולם כולל העם בישראל.

ימי בין המיצרים הבאים עלינו לרעה רק מחזקים בליבי את גודל הסכנה .

בעזרת השם אני אהיה בחגים בארץ . רק שלא יבטלו לי את הכרטיס בגלל השטויות שהמנהיגים שלך עושים.

ודרך אגב אני מכיר ההסטוריה שאתה מנסה ללמד.

רוב האמריקאים לא יודעים או לא רוצים לדעת את זה.

אתה קורא את עצמך?!הסטורי
מי שאמר את הדברים, הראויים כשלעצמם, אינו שגריר ישראל בארה"ב, אלא שגריר ארה"ב בישראל. הוא יסתדר עם מי ששלח אותו ואשריו שמוכן להגיד את האמת, גם כשמסתכן בפיטורים.

את החורבן הביאו ברי-קמצא כמוך, שהעדיפו להיות נגד אחייהם ולרקוד מה יפית מול הגויים. אנחנו גמרנו עם הגלותיות.

אני לא מאמין ששגריר אמר דבר כזה בלי אישור מלמעלהמשה

מהקצת הכירות עם טראמפ שיש לנו בעולם אנחנו יודעים שזה איש שמסוגל לשלוח אנשים להגיד דבר והיפוכו. זה בונוס אצלו.

מה אתה רוצהברגוע
מי מתגרה?? שגריר ארה"ב החליט לבד לומר את זה
הוא גם אבגליסט. כשהיה...סיעתא דשמייא1

.... מוסלמי נשיא ארצות הברית עשו מזה מטעמים לגבי נאמנות.

מספיק להתמם ולגלגל עניים.

??ברגוע

כתבת כאן על זחיחות והתגרות באומות, על מי דיברת??

זה התגרות בפירוש.סיעתא דשמייא1
שהאקבי התגרה בטראמפ?ברגוע

זה חדש.. לצאת נגד התגרות של נוצרים בנוצרים..

אבל מה אתה רוצה מחברי הפורום??

כלום. פשוט...סיעתא דשמייא1

... הפורום בו נאמרו הדברים שם אותנו יחד איתו.

זה בדיוק כמו השמועה שביבי דחף את טרמפ לצאת למלחמה וזה גרם לטרמפ להתרחק מביבי בלשון המעטה.

מי יודע איך יגיב לזה טרמפ. כיום הוא שומע לקטרים יותר ויותר.

אתה חייב למצוא לך תחביבברגוע

במקום לחפש כל הזמן איך להוציא את המתיישבים הצדיקים ביו"ש רע

יש מתיישבים ויש מתיישבים.....סיעתא דשמייא1

... באופן כללי התיישבות מנקרת בתוך אוכלוסיה עויינת לא תורמת לעניות דעתי לשלמות ארץ ישראל. זה רק מבעיר אש.

בעבר עשינו את זה יותר בחוכמה.

האוסטרלים מעולם לא עשו זאת בחכמההסטורי

אולי אם כוונתך שעל המתיישבים לפעול נגד הפולשים מערב, כמו שהאירופאים שפלשו לאוסטרליה נהגו בילידים שבאמת חיו שם אלפי שנים - זאת באמת תהיה חכמה.

אבל בחכמה הם יודעים לפייס את הצצאים....סיעתא דשמייא1

1. בכל מוסד כולל בתי ספר נוסף על דגל המדינה גם הדגל של הילידים.

2. בכל טופס ממשלתי יש שאלה ספציפית אם אתה יליד כדי לתת הפליה מתקנת.

3. שבטים שעל אדמתם יש מחצבים מקבלים תמלוגים.

....ועוד הרבה זכויות .

הכל כדי להמעיט להבות.

כמובן שזה לא דומה אבל מה לעשות  השם שם את הישמעלים בארץ ישראל 

כדי להצדיק את הדברים בפרקי דרבי אליעזר:

"ולמה נקרא שמו ישמעאל? שעתיד הקדוש ברוך הוא לשמוע באנקת העם ממה שעתידין בני ישמעאל לעשות בארץ באחרית הימים"

בפרק ל"ב, המדרש מתאר תיאור נבואי (הנמסר על ידי רבי ישמעאל) ובו חמישה עשר דברים שעתידים בני ישמעאל לעשות בארץ ישראל באחרית הימים. אירועים אלו מתארים בעיקר תקופות קשות של שלטון ומלחמות, כגון: [1, 2]

  • מדידת הארץ בחבלים.
  • הפיכת מקומות קדושים לאתרים עבורם.
  • מלחמות שונות, חרפת רעב ואי-שקט בארץ ישראל לפני בוא המשיח

 

בקיצור הערבים בארץ ישראל זה גזרה משמים שהציונות צריכה לחיות אותה בחכמה דבר שהפסקנו לעשות מאז 1977.

אין לך מושג איך לומדים מדרש אגדההסטורי
ואיך מוציאים ממנו מסקנות (בעיקר איך לא).

אגב, אני בהחלט בעד שנחזור לטפל באויב הערבי בשיטות של בן גוריון:


כיבוש-גירוש-התישבות שמוחקת את שרידי הערבים שישבו שם.

בלי אגב כל ישראלי…סיעתא דשמייא1
… היה בעד הפנטזיה הזאת אבל זה ילדותי לחשוב שמהשהיה אפשר לעשות ב48 אפשר לעשות עכשיו. הטרגדיה היא שבממשלה יושבים אנשים מכובדים שמאמינים שאפשר וגורמים לנו לכל היהודים  צרות בהתבטאויות שלהם כשהם יודעים שזה לא ראלי לבצע את הדברים ועושים זאת כדי לשמר קולות בוחרים בלבד.
גם בתש"ח, היו שטענו שילדותי לחשוב שנצליח להקיםהסטורי

מדינה. האמת - זה היה הרבה פחות סביר, שש מאות אלף איש, רגע אחרי שואה, כשכל העולם הערבי מאיים לעלות עלינו וכל המדינות ה"נאורות" מטילות אמברגו.


לפני שנה וחצי קיבלנו לגיטימציה מנשיא המעצה הגדולה בעולם להגירה של הפולשים בעזה. מנהלת ההגירה לא קמה, רק כי הגורמים ה'משפטיים' עאלק, תקעו מקלות בגלגלים.

בעז"ה, ובהשתדלותנו לקיים מצוות ירושת הארץ, זה יגיע ומהר משחושבים.

אגב, גם היה להם הסבר גאוני למה הם לא יכוליםהסטורי
לקלוט פליטים יהודים הנמלטים מהנאצים:

בוועידת איוואן שהיתה אמורה למצוא פתרון לפליטים, לכל מדינה היה תירוץ למה היא לא יכולה לקלוט. כשהגיע תור אוסטרליה, התשובה היתה : "אין באוסטרליה פליטים ולכן גם לא התעוררה בה בעייה של גזענות , אך אם יגיעו פליטים יהודים תתעורר בעיה שכזו , ואין האוסטרלים מעוניינים בזאת."


במילים אחרות - אין אצלינו יהודים, אז אנחנו לא שונאים אותם. שבני הגזע הנחות הזה ימשיכו למות בגרמניה ואנחנו נגלגל עיניים, שאנחנו מאוד הומניים ונגד גזענות.

חחחח מזכיר לי טיעונים של שמאלנים:קעלעברימבאר

" אנחנו יודעים שמדינה פלסטינית תהיה אסלאמיסטית דקטטורית עניה שתדכא את אזרחיה ותגרום להם סבל יותר ממה שהם חווים עכשיו , אבל לפחות אנחנו לא נעשה להם כיבוש"

סיבה מצוינת לכך שתשתוקנקדימון
השגריר צודקאיתן גיל

האבות המייסדים של ארצות הברית שאבו מן היסוד היהודי התנכ"י, ועלה רעיון לאמץ את השפה העברית, שירד מן הפרק בשל דלילותה של השפה העברית באותם הימים. כנגדה עלתה הצעה להפריד את המדינה מהדת, מכל דת, והיא התקבלה בסופו של יום.

כך ואחרת, לארצות הברית של אמריקה אין שפה רישמית, ונכון להיום האנגלית אינה שפה רשמית. העברית נפסלה כאמור, והיא אולי עוד תשוב.

שטרות הכסף בארצות הברית נושאים עד היום שם שמיים, ולא בכדי.

הבעיה בארצות הברית היא נחילי הארבה הפרוגרסיבי שמשתלטים עליה 24/7, ואם לא די בכך הם מקבלים חיזוק מן השרץ הקפלניסטי המקומי שמכסה את עין הארץ, ומתפשט במהירות האור אל מעבר לאוקיינוס.

אם מטרת הגעתך ארצה היא בהשראת המרגלים מפרשת שלח, אז במטותא, השאר במקומך. לא מעוקצך ולא מדובשך.

כן בעל הבית . סליחה שלא בקשתי ראשות.סיעתא דשמייא1
רשות ולא ראשותאיתן גיל

אתה לא מקורי, כל הדר בחו"ל מרשה לעצמו לירוק עלינו, ואין שום סיבה שתנהג בשונה מדף המסרים של קפלן 

תתבייש....סיעתא דשמייא1

....כאחד שעדין חי את הטראומה של בונדי ביץ  ששניים נהרגו חצי מטר משמאלו  ואחד נפצע חצי מטר מימינו

כדאי שתבין שיש שותפות גורל לכולנו!!!!

אחרי כשלון מרד בר כוכבא כל היהודים בעולם סבלו.

כאן בארץ נרצחו יותר אנשיםאיתן גיל
ועדיין זו ארצנו, וכאן נהיה, ולא בארץ נוכרית
היא ארצם של כל היהודים בעולם.סיעתא דשמייא1
Interbeingנקדימון
בלי היסוד היהודי אכן לא היתה אמריקה, כיקעלעברימבאר
אמריקה נוסדה בגלל ההומניזם של עידן האורות. שקיבל השראה מהתנך.

לא יודע מה היה קורה אם האמריקאים לא היו מורדים בבריטים. איזו מדינה היתה כיום שם

זה ממש לא מעניין את רוב האמריקאים ולכן...סיעתא דשמייא1

...להתנצח אתם על זה ממש זה לא מועיל.

את אוהבי ישראל בארהב, כןקעלעברימבאר
וגם את האוונגליסטים.

הם יודעים שלעם ישראל יש בשורה לעולם

ברור. אני פוגש אותם יום יום כאן גם כן…..סיעתא דשמייא1

….זה מחמם את הלב , מעודד ומביא תקווה . אבל לצערינו הם לא הרוב האלקטורלי. בנינו גם בישראל הימין האמיתי אין לו רוב אלקטורלי . זה שהליכוד תאב שלטון וחיבר אותם אליו יחד עם הדתיים ונתן להם להיות דומיננטיים עשה את ההבדל.

אז כמו שהדתיים בגלל הליכתם עם הליכוד קבלו לאחר השביעי באוקטובר את המכה על ידי כך שהם כרגע בפוקוס לגבי הגיוס ימין מקבל בממשלת הליכוד חוסר בטחון בכל הגזרות וצונמי מדיני בכל העולם.

תקציבים ומשרות אמנם יש אבל

השגים אמיתיים אין ממש.

זאת המציאות לצערי.

הכי טוב לחפש בעצמנו מידע, ככה מפילים תעמולהנקדימוןאחרונה

תתחילו בשיחה הזו גוגל שמשכה עבורי מידע מרחבי התקשורת האמריקאית:

https://share.google/aimode/cv99KlHn7Uvo3E155


וגם תבקרו כאן Top Republican decries Trump’s Iran deal: ‘Reagan is rolling over in his grave’

וכאן https://edition.cnn.com/2026/06/18/politics/republicans-trump-iran-agreement-congress

וכאן https://www.washingtonpost.com/politics/2026/06/18/parts-trumps-iran-deal-sharply-criticized-by-some-key-republicans/

 

מה תגלו? שמי שצריך להצדיק את עצמו זה טראמפ והסגן הקתולי שלו. 

למה טראמפ התהפך מול אירןאיתן גיל

הוא טעה?

הטעו אותו?

כולי האי ואולינקדימון
מניסיון רב חודשים למדני שאין סיבה לרוץ רגליים להרע ולפטפט את עצמנו לדעת על ההתנהגויות של המלך שחזל התלבטו עליו אם הוא חכם או טיפש.

אבל, בהנחה ש, כלומר אם, ואני מתכוון להתנות את הדברים שלי באופן ברור, אכן ייחתם הסכם כניעה ללא אף שפן בכובע או טריק בשרוול אזי הייתי אומר שמישהו שם עוד כמה דברים במטוס הקטארי שטראמפ קיבל במתנה.


העובדות לגבי איראן לא השתנו, ההשלכות של כניעה לאיראן הן הרות גורל על המערב כולו, על אמריקה, על ישראל, על המחשבה האילאסמית, על המסקנות של סין ושל רוסיה (וגם של צפון קוריאה), על העולם הערבי - הכל נשאר זהה, אז מה קרה לטראמפ? המישור הרוחני "לב מלך ביד ה'" אבל במישור הארצי זה נראה לי דבר פרסונלי לחלוטין כלומר שתלוי במשהו שקשור בטראמפ עצמו.


אבל כמו שפתחתי ואמרתי: מניסיון רב חודשים למדני שאין סיבה לרוץ רגליים להרע ולפטפט את עצמנו לדעת על ההתנהגויות של המלך שחזל התלבטו עליו אם הוא חכם או טיפש.

הוא לא חשב שיסגרו את מיצרי הורמוזברגוע
איפה כל הגנרלים שלו.איתן גיל

אם היה מפציץ אותם 24/7 עד שיתחייבו לשמור על מיצרים פתוחים, האמינות שלו היתה מרקיעה לשחקים במקום יורדת לטמיון

הוא אוכל עכשו את מה שבישל, וגם אנחנו.

ובעיקר אנחנו.

שאלה טובהברגוע

לא בטוח שהיה עוזר להפציץ אותם בלי הפסקה כי הם עקשניים, אבל כן היה צריך להתכונן יותר טוב לאפשרות שהם ינסו לחסום את הורמוז

אי אפשר היה להפציץ אותם 24/7 כי הם כבר הצליחוכמו🐌תמס

להבעיר את שדה הנפט של אחת המפרציות ואיימו להבעיר את כולם.

הוא היה צריך במכת הפתיחה להשמיד את הגרעין עם הרבה אמהות של כל הפצצות ולא עם כמה בודדות. ואז מההלם הם היו יורדים על ארבע. אבל הוא פחד. הם איימו לפגוע במתקני ההתפלה של המפרציות ושכולם ימותו מצמא. אי אפשר לנהל מלחמה כשאתה מפחד מהאויב ולא מוריד לו את האאש. והראש פה זה הגרעין, לא הנפט.

אפשר היה לייצר שטח סטרילי ברדיוס 500 ק"מ מהמיצריםאיתן גיל

אבל טראמפ ההפכפך התהפך פעם נוספת.

כמו סטייק.

אולי הוא חשב על זהכמו🐌תמס

אבל האמין שמאורע כזה ייצר קואליציה של המערב, דהיינו נאטו תצטרף, והמפרציות יואילו לעזור.

נאטו לא רצתה לשלוח אפילו שולות מוקשים שלא לדבר על לאבטח ספינות.

והמפרציות, עצרו אותו מתלקוף והתחיחו לשלם מליארדים פרוטקשיין לאיראן. זה הרס את הסנקציות והסגר שהוא יצר.

לא נותרו לו הרבה ברירות לפתוח את הורמוז. אם היה מפציץ את האי חארג האיראנים כבר הודיעו שיפציצו את שדות הנפט של המפרציות. והוא נבהל - הוא מצא את עצמו בעמדת הדביל שהרס את כלכלת המערב, ורצה להחלץ מזה בכל מחיר. והאיראנים גבו את כל המחיר.

קודם כל - המילה האחרונה עוד לא נאמרההסטורי
בנתיים, כל הסיפור הוא הארכת הפסקת האש לצורך מו"מ, אמנם בתנאים שפחות מחזיקים את הרגל על הצאוור שלהם וחבל שכך - אבל האפשרות לחזור ללחימה, קיימת. אני מצטרף ל @נקדימון, בזה שטראמפ כבר כמה פעמים היה נראה שהוא הולך למו"מ גרוע, כשבפועל התכונן ללחימה.

אחרי שאמרנו את זה, מסכים שאיך שהדברים נראים נכון לכרגע - טראמפ נשבר וויתר על כל מה שהציג כקווים אדומים בוהקים.


הרושם הוא שהוא עם כל זה שאינו פוליטילקלי-קורקט כמו יריביו במפלגתו ומחוצה לה, הוא עדיין חושב בראש מערבי-חילוני-מודרני, ולא העריך נכונה את כח העמידה של אומה בת שלושת אלפים שנה ועם אמונה דתית פונדמטליסטית. כמי שכבר עשה כמה עסקאות מוצלחות בחיים - היה ברור לו שאחרי שערפנו את רוב ההנהגה ופגענו להם קשה בכלכלה, הם יבינו שהצעד ה'הגיוני', הוא להסכים ל'עיסקה' בתנאים שלו. ממילא, אין צורך והצדקה לגרום שם הרג מיותר והרס שיגרום לאזרחים התמימים לרעוב.


בגלל זה הוא עצר, פעמיים, את המתקפה כשהם היו קרובים לקריסה במחשבה שעכשיו הם יסכימו לעסקה, מה שיותר אלגנטי מבחינתו מלהשמיד מדינה (אגב, בדיוק כמו שעיסקת החטופים הראשונה הגיעה כשחמאס היו על סף קריסה ולוחמים שלהם סירבו להלחם. לולי הלחץ הציבורי המטורף בנושא - הנצחון המוחלט בעזה היה מגיע בסביבות חנוכה תשפ"ד). הוא רק לא לקח בחשבון את כח העמידה שלהם. יותר מזה, המצור על הורמוז היה גאוני - הם כל יום דיממו מאות מליוני דולרים, עוד כמה שבועות היו קורסים כלכלית. רק ששוב מתברר שהמערב השבע פחות מסוגל לעמוד בעליית מחירי הדלק, מאנשי האמונה (המעוותת) כשהם רעבים ללחם.

מתי באמת נדע שהופקרנו לגורלנו?נקדימון

ביום שתרד הפקודה להסיג את הכוחות בחזרה לאמריקה.
 

אבל אם נהיה כנים, אחרי 39 פעמים שהוא איים בחודשיים האחרונות ולא עשה כלום, אני כבר נוטה להאמין שטראמפ הגדול הוא הרבה יותר קטן ממה שיש בחלון הראווה.

 

אבל גמו שאכן כבר אמרתי, קל לפטפט. מניסיון העבר אי אפשר ללמוד כלום, מהכתבלבים השונים אפשר ללמוד פחות ממה שאפשר ללמוד מהניסיון, ולכן נותרנו רק עם תחושות ומשאלות לב. 

זה לא המערב השבעסודית
בשבוע האחרון המפרציות עלו לרגל לאיראן לשלם פרוטקשיין. כל הסגר הכלכלי שלו ירד לטימיון. הוא מצא את עצמו ללא שום מנוף.לחץ מולם. אלא אם היה מתגבר על הפחד להפציץ אץ האי חאג. אבל כל הזמן הם איימו שישרפו את כל המפרץ ו אמין להם
השאלה היאזיויק
איך הוא לא צפה את חסימת מיצרי הורמוז
הורמוז שבר אותוזיויק
כסף (מהקטארים?)סודית

לעניות דעתי

 

 

כי הייתה אפשרות להמשיך עם המצור עוד חודשיים. הכלכלה העולמית הייתה נקלעת למיתון? היה יכול להפציץ גשרים כמו שאיים והכל היה נראה אחרת.

ברור שרק הורמוז מעניין אותו, אבל היה יכול להלחם קצת יותר. בלי מגפיים על הקרקע. 

 

אבל אז היינו מודים לטראמפ המשיח ואמריקה הגדולה שהצילו אותו

 

 

בקיצור, זאת הסיבה:

"אשור לא יושיענו, על סוס לא נרכב, ולא נאמר עוד אלוהינו למעשה ידנו, אשר בך ירוחם יתום". 

כה אמר ה' למשיחו לכורשנקדימון

לא ברור לי למה את מחליטה בשביל עם שלם איך הוא תופס את המהלכים בעולם. תחליטי בשביל עצמך בלבד. את כנראה היית אומרת שאלוקים לא שותף להצלחה ולניצחון.

אל תדברי בשמנו.


את מחליטה בשביל נציגי הציבור הדתיים והחרדיים שיש בממשלה.

את מחליטה בשביל המוני חוזרי בתשובה ומתחזקים במהלך 3 השנים האחרונות.

את מחליטה בשביל אלפי חיילים שמבקשים ציציות לפני שיוצאים לקרבות.

את מחליטה בשביל ציבור דתי וחרדי ענק.


על סמך מה את מחליטה את הקביעות ההבליות האלה?!

מה?סודית

לא הבנת אותי בכלל.

אם טראמפ היה פותר לנו את בעיית איראן ברור שהיינו אומרים שהוא שליח ה'.

אבל הוא בגד בנו.

במה ההתחזקות ולבוש הציצית סותר את מה שכתבתי? ערב הגאולה יש שיבה אל ה'. וכן. אנחנו במצב שאין לנו על מי להישען חוץ מהקב"ה. הוא מזריח מאות מליארדים לאויב הכי חזק חזק שלנו שמקיף אותנו סביב עם הפרוקסי שלו, והם כולם צוהלים ושמחים, רק אנחנו שואלים להיכן נלך ונבוא. 

באמת לא הבנתינקדימון
בתגובה עליה הגבתי כתבת שהיינו אומרים שטראמפ ואמריקה הם אלה שהצילו אותנו. את באת שם לקטרג על עם ישראל.
אני בחיים לא מקטרגת על עם ישראלכמו🐌תמס
תסתכל בעיניים טובות ותראה בעצמך
הוא מתכוון אליסודית
הוא חושב שאם אמרתי שהיינו רואים בטראמפ מושיע זה אומר ששכחנו את הקב"ה. וזה לא מה שאמרתי. אני אמרתי שהקב"ה רצה שנרים עיניים רק אליו. לא דרך שליח. אולי לא כתבתי מספיק ברור
יש פה מהלכים גאונייםש.א.צ

איך זה שכל פעם אנחנו שוב פעם אוכלים את מה שטראמפ וביבי מספרים לנו דרך התקשורת בכזאת תמימות?

כמה פעמים האמנו שהם רבו והם בכאסח ואז פתאום תקיפה מטורפת באיראן עם שיתוף פעולה מדהים בין טראמפ לביבי?

כמה פעמים היינו עוד שנייה בהסכם ואז קרה משהו מפתיע ובלתי צפוי?

עובדים עלינו ומסובבים אותנו דרך התקשורת

כל מה שיש בתקשורת קחו בערבון מוגבל

נחיה ונראהכְּקֶדֶם
גם הגירוש מעזה והבריחה מלבנון היו גאונייםאיתן גילאחרונה
איזו בושהרועישםטוב

 

 

 

איזו בושה, להיות חתום על אותו מסמך עם ארכי רוצח מרושע. 

איפה הימים שלא עושים משא ומתן עם טרורטיסטים.

כל המשים ליבואריק מהדרום
כל המשים על לבו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה ויתפרנס מן הצדקה, הרי זה חילל את השם וביזה את התורה וכיבה מאור הדת וגרם רעה לעצמו ונטל חייו מן העולם הבא, לפי שאסור ליהנות מדברי תורה בעולם הזה. אמרו חכמים, 'כל הנהנה מדברי תורה נטל חייו מן העולם'. ועוד ציוו ואמרו, 'אל תעשם עטרה להתגדל בהן ולא קרדום לחפור בהן'. ועוד ציוו ואמרו, 'אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות', 'וכל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטילה וגוררת עון'. וסוף אדם זה שיהא מלסטם את הבריות.
אם הבעל עשה צבא או קיבל פטור חוקי מקבל גם היוםמשה

אולי יעניין אותך