בהשראת השרשורים של @בהשתדלותי

פשוט נזכרתי בנושא ממש דבילי שלאורך כל הדייט (הראשון) עם מישהו, אשכרה דיברנו בערך רק עליו.

או על מה יש יותר בעולם- שמות משפחה או שמות פרטיים? (נו, מה אתם אומרים?
)
לדעתי תשובה שגויה,
למה את חושבת שפרטיים?


הגולש האחרוןא. כשאת מכירה/שומעת על מישהו חדש- מה קורה יותר, שאת לא מכירה את השם הפרטי שלו או את השם משפחה שלו? לרוב אנחנו נכיר את השם הפרטי, אבל השם משפחה יהיה חדש לנו.
משמע- תמיד מתחדשים לנו עוד ועוד שמות משפחה.
משמע- יש יותר שמות משפחה.
מש"ל.
ב. רוב השמות הפרטיים משמשים גם כשמות משפחה, אבל שמות משפחה לא משמשים כשמות פרטיים,
(תעבירי בראש שמות פרטיים תראי שרוב רובם הם גם שמות משפחה [אולי יותר שמות של בנים, אבל זה לא משנה]).
משמע שמות פרטיים=X, שמות משפחה=X+Y.
משמע יש יותר שמות משפחה.
מש"ל.
בקיצור, ברור שאני צודק


אם אני זוכר נכון זה היה שמות פרטיים, אל תתפסו אותי במילה

מתוקף העבודה שלי הייתה לי גישה להמון דברים אישיים ופרטיים מאוד.
זה לא שמור בכלל כמו שאתה חושב, פרוץ מהאגדות.
וזה הודלף מלא פעמים, לא פעם אחת.
יש אנשי מקצוע מסויים שיש להם את הבסיס נתונים הזה נכון ל2014.
זה הודלף לראשונה בשנות ה90, אחרי זה שוב לא זוכר מתי, אחרי זה הנפוץ שב2006, אחרי זה הנ"ל שהוא יותר שמור.
תריצי חיפוש בגוגל images "אגרון"... יש שם צילומים
הייתה איזה קבוצה של האקרים שהפיצה מידע כזה מסוריה ומהפלסטינים אם אני זוכר נכון
באבטחת מידע זה מועיל המון
האינטרנט, זה כלי שאפשר לעשות איתו הכל.
הוא לא איסור מצד עצמו, אלא אם אתה סובר כמו הקנאים שלא יודעים מה זה אינטרנט ונלחמים בו יומם וליל, ואז השאלה היא למה אתה כאן וזה...
לא הולכים וממציאים איסורים.
גם על פתיחת מכתבים אין איסור אלא חרם קדמונים, לא זוכר את הטעם.
אין בתרי"ג מצוות "לא תחטט בפרטיות חברך", אם תאסור את זה מצד "ואהבת", אז האיסור לא שווה כי יש ויש.
אני מדבר פה על דיון אובייקטיבי, אל תשליך עלי את מה שעובר לך בראש בבקשה.
http://din.org.il/2011/08/22/תוכנת-אגרון-האם-מותר-להשתמש-בה/
עוד לא קראתי
עריכה: קראתי, וצדקתי בהכל!!
מסומן כל הטענות שאמרתי ונפסקו שם בדיון הנ"ל 
מסקנת הדברים:
א. על פי ההלכה נראה מדעת רוב הפוסקים שאין איסור בשימוש במאגרי מידע שנפרצו ויצאו לרשות הרבים, לשימוש פרטי, אולם אין להשתמש בזה לשם מסירת מידע רגיש לאנשים אחרים שלא לפי דיני והלכות רכילות [שכן רכילות היא אף כאשר אין בדבר מידע שהוא “רע” אלא מידע שאדם אינו מעונין שיהיה נפוץ ברבים], ויש דיעות שנראה מדבריהן שאין להשתמש במידע זה אף לאדם עצמו.
ב. אין בשימוש זה משום חרם דרבינו גרשום.
ג. יש בזה משום “ואהבת לרעך כמוך” – ומה ששנאוי עליך אל תעשה לחברך.
ד. משום כך כאשר המידע הוא לצורך תועלת ומידע לשם ידיעת מיקום או משפחה וכד’ קשה על פי ההלכה לאסור את השימוש במאגר מידע שנמצא ברשות הרבים.
כי לי למשל פשוט שאנשים מחפשים אותי גם שם וזה לא ממש מזיז לי.
אז מה ימצאו? ת"ז ותאריך לידה? וכתובת ישנה?
לא ממש מזיק למישהו.
בכל מקרה צדקתי, וזהו ![]()
ותן טלמאוד!
אתה חייב להודות שזה גורם להרגיש שיש חיבור לה'
ראוי לסמוך עליו יותר ממי שיש לו גילוי אליהו...
אז אתם מוזמנים לסמוך עלי ![]()
נפש חיה.היא" בערך.
עד שאין איסורים אין צורך להתיר.
מי אמר שאסור, הלכתית, לחטט בתיק?
עזוב דרך ארץ בצד, זה עניין שמשתנה
זה ביטול מצוות עשה לעבור על כך.
היצר של מי בדיוק?
אנחנו מנהלים פה דיון הלכתי ואתה נכנס לעניינים אישיים.
אתה מוכן להרגע...?
אם אתה טוען שזה משום הסגת גבול, תביא סברה לפחות
אז זה ממש לא היה משהו אישי, סתם טעות קליד שהפכה לטעות בהבנה.. לא נורא 
בכל מקרה, ברי לך שחיטוט בעניינים ובדברים אישיים זה של זה זה נכלל בתוך ואהבת לרעך כמוך ומה ששנוא עליך וכו'.. נכון? (גם אם לא עליך אישית, הכוונה היא שמה ששנוא עליך - כמו שאתה לא אוהב שעושים לך דבר שאתה שונא שעושים לך, ככה גם לך אסור לעשות דבר שיפגע בחברך - ואהבת לרעך כמוך. כמו שאתה אוהב את עצמך, תאהב אותו...וכן הלאה).
לדעתי זה התחכמויות יתר...אבל שוין...
אבל זה שיש בזה איסור הלכתי, אני רוצה לראות.
"הגר"י זלברשטיין פוסק בשו"ת שלו שמופיע בסוך אחד מכרכי "עלינו לשבח" שלהסתכל בתעודת זהות של השני יש בזה משום היזק ראיה (הלכה מאוד חמורה בדיני שכנים, בה עוסקת בחלק נרחב, מסכת בבא בתרא)."
לענ"ד זה קצת הוא מהקשרו, אבל יש מצב שזה כן כוונת הרב זילברשטיין
אנשים משוגעים עשו את זה קודם
לדוגמא לגבי אנגלית
https://www.quora.com/Are-there-more-first-names-or-surnames-in-the-English-speaking-world
יש פה ציטוט לגבי המידע בארה"ב (הרבה הרבה הרבה יותר שמות משפחה מפרטיים אצלם)
"(הרבה הרבה הרבה יותר שמות משפחה מ[שמות]פרטיים אצלם)"
אצלם זה הפוך
מויקיפדוש
Although there are currently over 4,000 Chinese surnames (姓, xìng) in use in China
Chinese given names (名字, míngzi) show much greater diversity than the surnames, while still being restricted almost universally to one or two syllables. Including variant forms, there are at least 106,000 individual Chinese characters,[6] but as of 2006, in the People's Republic of China Public Security Bureau only approximately 32,000 are supported for computer input[7] and even fewer are in common use.
. גוף ממשלתי שמגיב במהירות!ותן טל
הלמ"ס.
איך חשבת על הרעיון?
אהבתי...
או כמו שהבוסית שלי כותבת משום מה- צל"ש...
שעובד טוב פרט לנציבות קבילות למיניהן.
קיצר הרעיון שלי היה טוב וצדקתי ![]()



אבל איפה פה ההוכחה?
ב. נכון , במקרה שתארת מה יהיה יותר? תלוי מה יש יותר צבעי קופסאות או צבעי כדורים,
בקיצור, יכולים להיות שני מקרים , או שיש יותר צבעי כדורים , או יותר קופסאות
בקיצור- אין פה הוכחה לכלום!
ג. שוב, לא הוכחה, ממש לא כל שם פרטי הוא משפחה, אבל גם אם 2 אחוזים מהשמות הפרטיים הם משפחה, עדיין יש מצב שיהיו יותר שמות פרטיים!


)מול הלמ"ס. למה אתם חופרים לחינם??
וואו אני בשוק!
. גוף ממשלתי שמגיב במהירות! - לקראת נישואין וזוגיות
קיצור אני הכי צודק בהכל ![]()
*כאפה לעצמי*
ב. נכון! אין לי הוכחה הפוכה,
הוכחה תבוא ממרשם האוכלוסין
ג. קודם כל 90% זו המצאה (אבל המצאה נחמדה
)
דוגמאות זה לא הוכחה לאחוזים, קודם כל תביא את כל השמות משפחה ותסמן אילו מתוכן...
אז לכן גם אם תביא הרבה דוגמאות אין פה הוכחה ל90%
לדעתי יש יותר שמות פרטיים שאינם שמות משפחה משמות פרטיים שהם שמות משפחה,
אבל אני לא אביא דוגמאות כי זו לא הוכחה...(חובת ההוכחה עליך)
ולעצם הענין:
כל המשוואות שלך מופרכות כי אין שום נתון כזה (Z<Y)
ממש לא ברור שיש יותר שמות משפחה שהם לא פרטיים מאשר שמות פרטיים שהם לא משפחה,
ונניח לעצם הענין שיש 4 מליון שמות פרטיים , ו2 מליון שמות משפחה, גם אם מליון אחד מהשמות הפרטיים הם כפל לשמות המשפחה, עדיין יש יותר שמות פרטיים.

ככה לא עושים סטטיסטיקה!!
(חזור ללימודי התואר)


הגולש האחרון
לא נולדתי
הגולש האחרוןשזה הפוך לגמרי מארה"ב
壬九分=袜'末木举整火钩内重重炎金 - לקראת נישואין וזוגיות
בקיצור אין למתמטיקה והלוגיקה שניסיתם לעשות משמעות כל-כך, זה ככה פה וככה שם, נחכה לתגובה מהלמ"ס.
כי כל כמה וכמה שמות פרטיים חולקים שם משפחה אחד.
שלא נדבר על שמות משפחה קוריאנים, שיש רק איזה 10 לכל העם הקוריאני הנכבד 
גם כמה חברים בעלי אותו שם יש להם שמות משפחה שונים...
חירטוטא דלעילא![]()
חופשיה לנפשי![]()
חירטוטא דלעילאעד שעזבתי לאנחות.
אוחחחח ימי הילדות היפים והמאושרים וחסרי התוחלת
אני בולגריה גאה.
פשוט התעניינתי באסייתים בעברי הרחוק. מניחה שזה העניין עם חופשייה.
צחקתי...
את יכולה להיות רגועה.. 
כל צליל שייצא יהיה שם משפחה קוריאני.
הגולש האחרון
כמעין הנובע
ההיגיון שלי אומר שמות פרטיים, מהסיבות שכבר נקבה בהם "אהבה בתענוגים".
ואוכל זה נושא כ"כ רחב שתמיד יוצא לי לדבר עליו.
זה לא כל-כך הרבה זמן לפתור את השאלה לגבי ישראל, שאילתא די קצרה.
אמרתי לך שעשיתי את זה פעם כדי למצוא את השמות הכי נפוצים לאיזה עבודה שעבדתי בה בעבר
SELECT COUNT(*) FROM `table_name` GROUP BY `first_name`;
SELECT COUNT(*) FROM `table_name` GROUP BY `last_name`;
וזהו יש לך את התשובה, לוקח אולי כמה דקות.
אצלם פשוט מי שעונה למיילים, מי שסוקר, ומי שמתעסק במחשבים לא יושבים באותו החדר.
שהוא יצא איתה
סיפר לי את כל קורות חייה
(כאילו שלא גדלתי איתה וידעתי את הכל)
כמובן שלא חזרתי להיפגש איתו שוב
בכלל לא הספקנו לדבר עליו ועליי 
אליפלאכי היא סיפרה לי שיצאה איתו
אז אמרתי לה שכבר עודכנתי ;)
עם חברה אחרת ![]()
אשריו
מזל שאין הרבה רווקות
אחרת היה מתייאש
לא יודע איך היה לו האומץ, מרגיש לי מביך
כל עוד הוא לא מדבר עליהן.....
זה לא נעים כזה
שכבר קשה לי להיזכר
אבל זה היה נחמד כל עוד זה לא היה מוגזם
)על ניתוח לייזר (עיניים)... היה מרתק(;
יונידיברנו על הכל מאורכים של חצאיות ועד איך יודעים על איזה גל לגלוש כשמחכים בתוך המים וממש קר בחורף ורוצים כבר לגלוש.
ומה הנושא שדיברת עליו אם לא אכפת לך לומר? 

הוא סיפר שהוא מכין את הסלטים הכי טובים בעולם.
ברמה שכל הדודות מבקשות ממנו את המתכונים.
וההתמחות שלו זה חומוס ומטבוחה.
ביקשתי שבהזדמנות יביא לי מתכון, שאהנה גם אני,
אז הוא פירט את שלבי ההכנה אבל מתכון מסודר לא נתן בסוף 
נפש חיה.![]()

וואי אור מה בהכי דפוק שלנו היה?? זוכר משהו כזה???
על אנשים עם שיתוק מוחי איך הם מתמודדים עם אהבה? עדי איזה פדחנית יותר אל תשלחי הודעות עלי...
![]()
![]()
אני יודע שהשאלה בכותרת קצת חריפה מדי אז אסביר...
לא יודע אם זה שייך לפה או לאר"מ אז כותב בשניהם.
עברו כמעט חודשיים מאז שהיא חתכה אותי. (לא יצאתי מאז מסיבה טכנית שקצת מנעה ממני להיפגש, ואני מרגיש שאולי זה קצת הזיק לי שאותה גברת ישבה לי במוח כל הזמן הזה ומצד שני גם עלו לי הרבה תובנות לגביה שלא חשבתי עליהם קודם אז אולי כן היתה מזה גם תועלת...לא משנה, זה לא העיקר. וגם סרו המניעות אז בעז"ה ממשיך.).
הנקודה היא שאני מרגיש שאני אולי קצת רגיש מדי. בכללי בחיים. ובדייטים זה מתפרץ במאתיים אחוז. כבר כתבתי על זה פה פעם אבל אז זה היה בהקשר של פרידות. עכשיו אני מתכוון בהקשר של אישיות.
זה היה הקשר הארוך יחסית הראשון שלי. יצאתי עם כמה בחורות לפניה ועם אף אחת לא התקדמתי באמת וגם תכלס לא היה כל כך שייך. כבר שראיתי את הפרטים שלה בהצעה הרגשתי שזה משהו אחר. וזה באמת היה. הבעיה הגדולה היא שלא הצלחתי באמת לקדם את הקשר. בכל רעיון שעלה לי חששתי שזה ילחיץ אותה, שהיא לא תגיב לזה טוב וכאלה. מפה לשם היא הרגישה שאני לא מוביל מספיק ועל זה (לפחות ככה אמרה) חתכה. היתה לנו שיחה ארוכה מאוד לפני שהיא קיבלה את ההחלטה, והמסר העיקרי שקיבלתי שם הוא "אתה באמת אדם טוב. באמת. לא פגשתי הרבה בחורים כאלה וגם אומרים שזה די נדיר אצל גברים. באמת התנהלת מדהים במהלך כל הקשר. הרגשתי שיש מי שרואה אותי ואכפת לו ממני. גם עוד לא פגשתי מישהו שמבין אותי ככה. יש לך לב כל כך טוב, וזאת אחת ה-תכונות החשובות לי. לכן ממש קשה לי לוותר על זה. באמת רציתי שזה יצליח. אתה מה שאני מחפשת. אבל אני מרגישה שזה לא מה שאני צריכה בחיים. אני צריכה מישהו חזק, יציב, שאני אוכל לסמוך עליו. ומבחינת הרגישות אני מרגישה שאנחנו קצת דומים מדי. וזה לא מה שאני צריכה לפחות בשלב הזה של החיים...".
מה שאני שמעתי זה "היית יכול ממש להצליח בתור בחורה. אתה לא גברי, אתה לא מסוגל לספק לאישה את מה שהיא צריכה בחיים, אתה רגיש מדי, מי שאמור לבכות בבית זה לא אתה זו אני, אין לך ביטחון עצמי, אתה לא החלטי, ובקיצור- בתור חברות היינו יכולות להסתדר יופי, אבל בתור בעל? תשכח מזה."
וכאן אני שואל כבר חודשיים ולא מצליח לקבל תשובה- למה אני אמור לצפות? מאז שאני זוכר את עצמי זה מי שאני. רגיש, מתחשב, אכפתי, דואג, שמח בלשמח מישהו אחר, מתכלב בשביל שמי שאני אוהב יהיה בנוח, וכו. אני לא מחפש מישהי גברית ושנחליף תפקידים. יש בי את הרצון הגברי הבסיסי הזה של לספק משענת, להוביל, להיות הקול השפוי. אבל בפועל זה לא מתבטא. בפועל היא נפגשת מיד עם הלב הטוב שלי, זה משמח אותה שיש גברים כאלה בעולם, ובזה מסתכמת התועלת שלה מהקשר. ואני? אני רק מאבד עוד את מעט הביטחון העצמי שנשאר לי. מי תוכל לראות אותי מעבר? ומי תוכל לאהוב את התכונות האלה באמת? יש מישהי שתשמח בזה שאני לפעמים לוקח דברים ללב והם משפיעים עלי? שאני חווה את העולם בצורה יותר עמוקה? שהלב שלי לא מסוגל לשמוע מישהו ובמיוחד מישהי שמחמיא לי בלי שיעלו לי דמעות?
זה קצת מייאש כל העסק הזה ובמיוחד הכנות שבה היא אמרה שאני אשכרה מה שהיא מחפשת ולמרות זאת החליטה לסיים את זה...
בעז"ה!!!
ובהצלחה עם הכלבים נשמע פרויקט מיוחד במינו 
אני חייב להתחתן עם אשה שתהיה מוכנה לגדל את גאון הדור הבא.
"יִבְחַר לָנוּ אֶת נַחֲלָתֵנוּ אֶת גְּאוֹן יַעֲקֹב אֲשֶׁר אָהֵב סֶלָה".
עם וריד נפוח במצח אדום מזעם 💢
פותח האשכול הוא משהו בין טרול לרחפן (ואני נשמר במילותיי)
והאידיאות.
"כָּל זֹאת בָּאַתְנוּ וְלֹא שְׁכַחֲנוּךָ וְלֹא שִׁקַּרְנוּ בִּבְרִיתֶךָ. לֹא נָסוֹג אָחוֹר לִבֵּנוּ וַתֵּט אֲשֻׁרֵינוּ מִנִּי אָרְחֶךָ".
האם עם ישראל בגלות שהיה גוף מת עם תורת אמת הנטועה בתוכו, עזב את האידיאות?
לא. עסקנו באמת והרחבנו אותה בציצים ופרחים עד ש-ה' ברחמיו ריחם עלינו . "יְחַיֵּנוּ מִיֹּמָיִם בַּיּוֹם הַשְּׁלִישִׁי יְקִמֵנוּ וְנִחְיֶה לְפָנָיו".
אולי אני בינתיים סריס עץ יבש אבל אני לא יעזוב לעולם את ה' ולימוד תורתו, עד שה' ירחם עלי.
עבר עריכה על ידי הסטורי בתאריך ב' בטבת תשפ"ו 20:22
אבל להתאמץ למצוא איך מקיימים אותם בפועל בארץ, בלי דמיונות שווא. איך מקיימים בארץ הזאת, לא באיזה עולם של ענני כבוד דמיוניים.
המצווה שלך היא לשאת אשה ולפרות ולרבות. כשיוולדו לך בעז"ה בנים המצווה עליך ללמד אותם תורה ולחנך אותם לקיום מצוות. האם הם יצאו גדולי הדור או קטני הדור - לא צריך לעכב אותך או לבלבל אותך כשאתה מחפש אשה מציאותית,
"בהדי כבשי דרחמנא למה לך - מאי דמפקדת עלייך למעבד!!!"
איפה שהוא לפני כ 1000 שנים…
הסתיימה עם ירידת קרנה של יהדות בבל והעברת מרכז הכובד למערב
האחרונות ולראות מה הם מכנים את חכמי דורם.
על כל פנים, בפסוק בפתיחת השרשור, כמובן רמזתי להחיית ישיבת הגאונים בארץ ישראל.
כולם צריכים להגיע למעשי האבות?
ואם נדייק הכתוב מתקמד במעשים, זה לא בכדי.
הכתוב לא מדבר על המדרגה הרוחנית של האדם.
יודע ש'הברית מנוחה' כותב שאפשר להגיע למדרגות רוחניות יותר גדולים מהדורות הקודמים.
במיוחד בזמן הגאולה, כמו שהרב קוק מאריך בכמה מקומות.
לדרגתם.
הם הורישו לנו את כח המידות והמעשים שלהם.
(כמעט כולנו לא צאצאים של משה, וגם יש להאריך ברוחב ובעומק שמשה לא הוריש את כוחותיו לדורות הבאים.)
רק תיזהר לא להפיל את הילד בדרך עם הלחץ של התפקיד.
וגם עד כמה שזכור לי "נחית דרגא ונסיב איתתא" וגם שאישה עולה(או נשארת ברמתה) ואינה יורדת, בעוד הגבר יורד. ולכן ידידי וכו
לא ?
כדאי לך להקשיב לכל האנשים שאומרים לך לרדת מהעץ.
אולי הם טועים, אבל כדאי להקשיב לקול הזה ולקחת אותו ברצינות. אולי הוא אומר משהו, אולי לא.
לא חשוב
נבנה בית מלא תורה וקדושה וניתן לו את מרב הכלים להיות גאון הדור, ואם הוא ירצה ויזכה הוא יהיה.
זה לא שנגיד לו תהיה גאון הדור.
"בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה צֶמַח ה' לִצְבִי וּלְכָבוֹד וּפְרִי הָאָרֶץ לְגָאוֹן וּלְתִפְאֶרֶת לִפְלֵיטַת יִשְׂרָאֵל".
הבחורה כמעט מתעלפת מקור
והבחור מדבר על מטבע ביטקון או משו כזה..
הבנת מה אני אומר?
אחי , היא בעולמות עליונים
זה באמת מקום לרחף בו.
מה שבטוח.
ושאף אחד לא שם לב אלייך, ולכן את חותכת מעוד אחד ועוד אחד למרות שהייתם יכולים להיות מאוד מתאימים.
תאמיני לי תלמדי הרבה יותר על הבחור אם תחליטי להגיד שקר לך ולבחון את התגובה שלו, מאשר להחליט לבחון אם הוא שם לב שקר לך בכלל מלחתכילה.
בכלל הגישה הזאת היא פוטינציאל להיות כדור שלג מתגלגל לחיי זוגיות מתסכלים.
הוא נדרש לעבוד על עצמו לשים לב יותר לדברים שמפריעים לה בדיוק באותה מידה שהיא נדרשת לעבוד על עצמה להרחיב את תחומי הביטוי וההבעה שלה מולו.
אבל אם היא לא יודעת לומר שקר לה זה גם בעיה.
ולגבי עצם המקרה, אולי גם לה היה מעניין ממש שהיא לא שמה לב לקור.
אני צוחקת כי עכשיו שעה אני אומרת לחברה די קר לי בואי לאוטוו כבר
פתאום דוכן של תכשיטים סייל כל הדוכן
מה לא ניקח????
והיא כולה עלק קר לך
הורידה לי את החשק לא לקחתי .
סתם פשוט היה יש ים אנשים
קיצר יש משהו שמעניין לך פחות קר
אבל בדייטים לי ספציפית קפוא
ואני חופרת לבחור שקר לי!
הוא לא יכול לפספס את זה
שהתסכול הכי גדול שלי בדייט היה שנכנסו למסעדה ואז גילנו שאנחנו בטעות בחלק החיצוני שלה אומנם מקורה אבל חיצוני היה שם קור בלתי נסבל.
שזה קטע זה יחסי כי עם גברים קפוא לי רצח
ועם חברות שלי חם לי כל הזמן המזגן על חום דולק
זו לא בושה לומר לבחור שקר לך ותשמחי לעבור.
בסוף המטרה שלו שיהיה לך הכי נוח בעולם כדי שתוכלי להביא את כל כולך לפגישה( וגם להיפך כמובן).
אני אישית הייתי שמח אם מישהו תאמר לי מה יגרום לה להרגיש טוב יותר.
יש כאלו שמתפדחות לומר וסתם סובלות.
והיא עדיין התפדחה להגיד
אני מקווה שבהמשך היא תגיד שקר לה
זה נושא מספיק חשוב כדי שלפחות תהיה לכם ראיה משותפת לגבי איך נכון להשקיע.
המצב שבו צד אחד משקיע כראות עיניו בכל מיני השקעות וצד שני כלל לא מעורב זה המצב הנפוץ אבל הוא מאוד לא בריא בעיקר בעיתות משבר שבו צד אחד יקבל תרעומת על ההשקעות הגרועות שלו.
אם מישהו אחד אחראי על שטיפת כלים, זריקת זבל או ספונג'ה זה לא נורא כל כך אם הפרטנר לא יהיה לו מושג בנושא.
אבל בנושאים כמו ניהול ההון המשפחתי וחינוך הילדים זה מאוד קריטי ששני ההורים יהיו אחראים ביחד.
כל משב רוח מכבה אותו. נשארה רק פיסת שעווה חסרת צורה.
לפעמים רק צריך להחליף כמה אותיות בראש, כמו הדוגמה המפורסמת 'מחשבה-בשמחה'.
בעז"ה בקרוב ממש!
אפשר עדיין להתפלל ולבקש ליד החנוכיה אפילו שהיא כבויה
בע"ה
לשנה הבאה נר איש וביתו
מתוך בריאות ושמחה#
יצאתי עם בחורות מקסימות אבל אף פעם לא עברנו את הפגישה השנייה (נחתך תמיד על רקע שהן לא היו בשלות לשידוכים ונכנסו לזה מתוך לחץ חברתי)
ענית תשובה מאוד מרגיעה בסיפא, פשוט תצא עם בנות שלא נדחקו לפני בשלות לדייטים.
אם זה גורף אז או שמאגר ההצעות שלך מזעזע או שיש סיבה אחקת וזה היה רק התירוץ. זה לא נורמטיבי סטטיסטית שעם כל הבנות לא עוברים מאותה הסיבה את הדייט השני.
נוטה לחשוב שזו לא רק "חוסר בשלות" מצידן, ושאם תהיה איתך אווירה נעימה וכיפית הן ימשיכו
אני לומד מטעויות ומשתפר ומבין איך לעשות דברים פעם אחת התעלמנו מהטריגרים ובפעם אחרת זה צץ משום מקום
קשה הזיווג כקריעת ים סוף
ההשתדלות היא לא רק לוגיסטית אלא גם להשתפר בתדר, ללמוד מטעויות וצעירויות, לקרוא את הבחורה, לרצות להיות נעים...
בהצלחה 
ואם ההצעות ברובם הגיעו מאותו מקום/שדכן/שדכנית כדאי לשתף אותם ולהבין מהם איך להתמודד עם זה.
בהצלחה
לצאת עם בשלות יותר.
כדאי רק לוודא עם עצמך \שיחה עם חבר שבאמת זו הסיבה וזו לא גרסה מנומסת שלהן ל"זה לא אתה, זו אני".
אתה מדבר עם החברה שלה ושואל אם יוצא לה לדבר על הרצון לבנות בית וזה משהו שמעסיק אותה.. תוהה לעצמי איך לשאול את זה בדיוק. נשמע לי לגיטימי לשאול.
אולי לא נכון להפנות את האצבע כלפי חוסר הבשלות שלהן, אלא כלפי הגורם האחר בעסק?
אולי כדאי לברר עם מי ששידך, שינסה לברר אם יש משהו ספציפי וקיצוני בהתנהגות שלך שמרתיע.
אותה שדכנית שאמרה לי לא לפסול על מראה, לא מצמצה כשאמרה לי שפוסלות אותי כי לבחורות חשוב שהבעל יהיה יפה בעיניהן, בלי שמץ של ביקורת.
אף אחד לא אומר להפגש עם מישהו ברמת "דוחה". לשני המינים. רק אומרים לוודא שריחוק קטן-בינוני לא יהפוך אצלך בראש ל"דוחה".
ובגיל מסויים באמת שצריך להעיף את תווית ה"קשיש"( מבזה בפני עצמו) הזו. במיוחד שביולוגית אכן יש הבדלים קריטיים.
ברווקות מאוחרת - בחור שמבוגר ממישהי גם ב10 שנים מתמודד( סטטיסטית) עם פחות מורכבות מבחינה ביולוגית. טענות לקב"ה.
ולמה
1. "לא הולך לי בדייטים/מערכות יחסים, לא מתקדם לשום מקום, למרות שאני משקיע/ה ומנסה זמן רב." >> "זאת הסיבה שהפכתי להיות פריק/ית ומוזר/ה" >> "אני מיואש/ת וכבר בקושי מנסה"
2. "אני פריק/ית ומוזר/ה" >> "זאת הסיבה שלא הולך לי בדייטים/מערכות יחסים, לא מתקדם לשום מקום, למרות שאני משקיע/ה ומנסה זמן רב." >> "אני מיואש/ת וכבר בקושי מנסה"
נגיד שאלו שני סוגי האנשים. שניהם לא אידיאלים, אבל כנראה יותר נפוצים מהסוג האידיאלי, אז תנסו להתייחס אליהם, ולא לשבור לסוג שלישי. אם תקלטו את הלך הדברים תגלו שיש הרבה פחות מקום לקטנוניות.
(חסכתי את הניסיון לעדן/ פוליטיקלי קורקט למינהם)