חושב שזה טוב? רע? מזיק?
אם זה בעד. למה?
פיזית - גוף האישה לא בנוי לזה.
הן מבחינת לא להרים דברים כבדים ואז הרחם נפגע.. הן אם זה לעשות תנועות חדות שלגוף הנשי קצתיותר קשה (כי המותניים של נותר רחבות משל גברים ואז כשעושים תנועה של 180 מעלות. חדה. הברכיים נהרסות). לאיודע, אבל אולי חס ושלום אחת החיילות אולי תאבד את היכולת ללדת לא עלינו.
ראיתי פעם משפט באינטרנט שמישו חילוני אמר "יותר חיילות בקרבי שווה יותר קברים".
ותאמת את כל הבנות האלה בצבא שרק מתיימרות להיות מפקדות ולא עושות כלום תכלס.. אותן לא ישלחו לעזה. תהיי בטוחה. זה רק כדי לסמן וי לפמינסטיות.
רוחנית - תרצי או לא תרצי, תגידי מה שתגידי, גם אם מותר להתגייס. בדכ הבנות היותר איכותיות שכדאי להתדבק בהן וללמוד מהן הן לא הולכות לצבא (יש גם כאלה שמתגייסות והן ככה. אבל בכלל.. לפי כמויות..)
בשלבים האלה את עדיין בונה את עצמך ובנוסף לזה גם יוצאת לעולם האמיתי. כדאי שזה יהיה עם מישהי דוסית שתשפיעו טוב אחת על השניה ותצליחו לבנות את עצמן יחד בשירות/מדרשה וכו.
וגם בכלל שזה די מעלה חשד.. שרוב הטובות לא מתגייסות. זה אומר דרשני..
וחוץ מזה שאני בא לומר כמה בצבא קשה מבחינה רוחנית, אני משבח כמה טוב מבחינה רוחנית מדרשה וכו. מקום שבו תהיי עם הרבה בנות טובות עובדות ה ותוכלו להשפיע אחת על השניה, לתת ולקבל משו מכל אחת ולהתחזק בעבודת ה! לצאת לחיים עם בוכטה של תורה כדי שנדע מה מטרתנו פה בעולם..
צניעות - יש גדודים רק של בנים ויש גדודים מעורבים. עד כמה שאני יודע אין גדודים של נשים בלבד (ואולי אני טועה. יכול להיות..). את באמת רוצה לחיות עם כמה גברים בתוך גדוד? מגורים ממש קרובים אחד לשני?
כאילו מה השלב הבא שלהם?! לאחד גם את המקלחות, כי אין שויוון?!?! מטומטמים.
שכלי נשק זה כלי גבר.
ולאישה אסור להחזיק את זה.
ככה הגמרא בנזיר אומר (נראלי דף נט. לא זוכר)
יש דבר כזה שירות לאומייא"י לעמ'ישאפשר ללכת לנפרד או לקבל היתרים וכדו..
הצבא מדורדר...
ואם מישי רוצה ללכת לצבא והיא סגורה עלזה (נוגע גם לבנים) היא צריכה להיות כנה עם עצמה באמת באמת שהיא חזקה מאוד בדעות שלה עם התורה ודרך החיים שלה.
קראתי קטע שאמר נראלי דרור וינברג שהוא אומר שבצבא לא נשחקים אלא באים שחוקים!!
אז שכל אחד יעשה את ההשתדלות ושנזכה בע"ה לבניית ביהמ"ק ולא נצטרך להתדיין על דברים כאלו![]()
ומישהו מגיע וחי איתו הרבה זמן.. הוא ישחק גם!
אאכ הוא בנה את עצמו ויודע מה איתו טוב מאוד.
אוהבתותך אחותילא אפרט כי כל הסיבות נאמרו כאן כבר...
ורק אוסיף שנפש האישה היא יותר עדינה, ולא מתאימה לתחום אגרסיבי כמו הצבא..
ומתאימה הרבה הרבה יותר לשרות לאומי!
עובדה שמכתחילה אין אופציה לבנים לעשות שרות לאומי במקום צבא
(אלא אם כן יש לבחור בעיה בריאותית וכדומה, וזאת כבר סוגיה שונה)
יש תחומים שלאישה הרבה יותר מתאים להיות בהן במקום צבא-
כמו להיות בבית ספר יסודי, אנשים בעלי מוגבלויות, קשישים וכדומה,
זה כיון שהאישה ניחנה ברגישות, התחשבות, סבלנות
הרבה יותר מאשר גבר,
ומנגד גבר ניחן בכוחות פיזים ושכליים שיותר מתאימים לצבא,
מאשר לשבת בבית ספר יסודי ולעזור לתלמידים
למה?
כי ככה ה' ברא את העולם, ולגבר יש פחות סבלנות ורגישות מאישה בתחום הזה.
וכל יפי הנפש שחושבים שצריך שיון בין נשים וגברים- פשוט לא!
זה מגוחך, מגוחך לנסות להדביק לבת תכונות גבריות ולגבר תכונות נשיות.
חס ושלום וודאי שלא התכוונת לזה, אני מאמין שזו התוצאה..
צה''ל הוא לא מקום לחינוך לאידיאולוגיות קיצוניות שהעם לא תומך בהן.
אני לא מבינה מאיפה הרצון הזה של הבנות מה כיף לסבול?! אם חשוב להם לשרת את המדינה יש שירות לאומי..
אני מכירה בנות ובנים שהתגיסו וממש רצו לשרת ואמרו שזה כיף וזה ואז אחרי כמה זמן הם אמרו שזה ממש לא שהצתיר וזה ממש לא מה שחושביםםםם
גם מה הקטע להרוס את הגוף?!
אני גם מכירה משהיא מהמושב אצלינו(אני גרה במושב לא כ"כ דוס אני בין היחדים הדתיים ממש..)דיברתי איתה ושאלתי אותה היה לה טוב לשרת ככה במקום מעורב ובכללי איך היה לה היא אמרה שזה סבל וממש נורא העינין שזה מעורב(שהיא לא דוסית..)והיא אמרה שהיא רוצה להתחזק ב"ה
קיצור היא בקשר איתי עכשיו להתחזק...אבל אין לבנות מה לרצות וזה גם לא שייך...
אם זה לא טוב אז למה להיכנס לזה בכלל???כי רוב הסיכויים שזה יביא קשר עם בנים...בא נגיד שגם הבגדים של הצבא לא כ"כ צנועים..(לבנות כמובן,למרות שיש כאלה עם חצאית החצאית קצרה...לדעתי..)עדיף לעשות שירות אבל שירות ממש צריך לבדוק...לא מעט יצאו משם או פחות דוסות או אפילו אלה בבית חולים התחתנו עם ערבים זה נורא שבשביל לשרת את המדינה שלנו אנחנו צריכים לבדוק כל דבר כי המדינה שלנו לא אכפת לה ממה שאנחנו חושבים לא אכפת לה שיהודיות התחתנו עם ערבים יש פה התבוללות מטורפת בגלל השירות לאומי והצבא לא טוב לבנות..בקיצור אין כ''כ איפה לשרת את המדינה..
אין כ"כ איפה לשרת את המדינה בגלל שיש בנות שמתחתנות עם ערבים? אז צודקת שזה לא בסדר שהמדינה לא מונעת את זה ושיש הרבה מקומות שירות שלא מתאימים.
אבל מפה ועד להגיד שאין איפה לשרת תמדינה זה מוגזם. יש מלא אולפנות, גנים, גרעינים, מדרשות שילוב, בתי ספר, מועדוניות, בתי ילד, סניפים, יישובים ועוד ועוד שמתאימים.
כמובן שצריך ללכת למקום טוב ולבדוק אותו מראש בקפידה. אבל יש איפה לשרת.
מה שלא קורא פה...
אין לבת אפשרות לבקש שלא ישבצו אותה במסגרת מעורבת
"הן פשוט פחות מאיתנו"?!
"אחרי החתונה הן משרתות"?!
אפשר הסבר?![]()
א כל- אני בת.א"י לעמ'י
ארצ'יבלד

ארצ'יבלד



)
א"י לעמ'י@יעל מהדרום יכלה לתרום המון במטבחים של צה"ל, היא טבחית מעולה, לא בטוח שהתנדבות עם ילדים חולים זה הכי טוב בשבילה.
סהכ. כל מקום בחיים חוץ מלהיות מורה הוא לא פשוט וקשה, צהל זה סהכ עוד מקום (רק שממנו אי אפשר לברוח)
סהכ. כל עוד מגייסים בנים לצהל (לא בקרבי עסקינן), אין מניעה לגייס בנות מאותן סיבות בדיוק.
זהו נראה לי.
לצערנו(?) היא לא.
ים
צהל גדול יותר מכמות הלוחמים שלו
זה פסוק מפורש חח ואין אף פוסק שמתיר צבא (זאת דעה דחוקה בהבנת המנחת חינוך וזה גם לא נספק להלכה וגם הוטל בספק מעצם ההבנה הזאת)

זה בדיוק כמו כל יהודי, לקיים את רצון ה' בעולם.
מה רצון בה' בעולם? "מיום שחרב בית המקדש אין לו להקב"ה בעולמו אלא ארבע אמות של הלכה".
לא צריך להיות גאון הדור, או פוסק, או רב, או מגיד שיעור או המקבילה הנשית לנ"ל כדי לדעת את זה
מה זה מה המקבילה הנשית? זה אותו הדבר לכולם, גבר, אישה, גדול, קטן, יהודי, נכרי, נתין, גר.
שירות קרבי גורם נזקים בלתי הפיכים לנשים, על זה אין עוררין.
חפשי בגוגל, Health Effects of Military Service on Women Veterans.
יש כמה מחקרים (אחד בשם הזה בדיוק)
מי שמתגייסת למרות שהיא מודעת לנזקים הגופניים והרוחניים - מעידה על עצמה כאלף עדים. את לא חושבת?
ואם היא לא מתחרטת על זה, זה בטח מעיד עליה ובטח שזה משליך עליה בשידוכים וכו' ולא רק.
בהנחה שאת בחורה תורנית, את תצאי עם מישהו שיוצא למועדונים ושאר מקומות לא צנועים?
עזבי דברים של צניעות. אדם שהולך ועושה דברים מסוכנים, ומסתבך עם המשטרה, ומתגרה במזל, ומהמר וכו' שאר דברים לא הגיוניים שאסורים גם ע"פ ההלכה. היית יוצאת?
הנחת היסוד היא, שלא את קובעת מה היעוד של בנות ישראל אלא חכמי התורה, שהם אלה שמעבירים לנו את רצון ה' (וזה מצוות עשה מדאורייתא להקשיב לדבריהם, ואף יש להם כוח לאסור דברים המותרים אם הם חושבים שזה מזיק), וחובה להקשיב להם גם אם את\ה לא מסכים\ה עם דבריהם !!, וזה צריך להיות פשוט וברור לכל בחורה תורנית שהולכת בדרכי התורה והמסורת היהודית!!, וחכמי התורה מכל המגזרים קבעו שאסור לבנות להתגייס לצה"ל!!
אחרי הנחת היסוד הזו, וההבנה שהבנות מחויבות שלא ללכת לצבא, אפשר לדון בטעמים ובסיבות שהם לא ובנים כן, ואני הדל כתבתי את הנראה לעניות דעתי -
"הטעם פשוט - א. צבא בכלל לא מתאים לבנות, ואת הנתינה שלהם למדינה הם צריכות לעשות בשדה האזרחי (וזה לא פחות טוב)
ב. הם יתקלקלו שם, בתוך כל החברה החילונית, וכפי שאמר הגר"א באיגרת שהבנות יותר נוחות להתקלקל ועל כן צריכות יותר שמירה, וזה נובע דווקא בגלל גדלות נשמתן כפי שעולה מדברי מרן הראי"ה קוק "כל הגדול מחבירו יצרו גדול הימנו".
כל טוב והרבה יראת שמים שמחוברת לכל העומק והבהירות שבארץ ישראל ועם ישראל והדביקות בהשם."
ועוד כתבתי למשהי אחרת שאמרה שאומרים שיש בצבא "הרגשת שייכות כללית לעמ"י" ולכן היא רוצה ללכת לצבא -
"אני לא מאמין, מאיפה העוז לחוות דעה בהלכה, ועוד לחלוק על דעת רבני ישראל, ובנוסף את מציגה כאלו יש בזה הרגשה של שייכות כללית לעמ"י, בזמן שאת עוברת במעשה הזה על ההלכה ועל דברי הרבנים (שעצם ההקשבה לרבנים היא חובה הלכתית ומצוות עשה מדאורייתא!!),
תביני, זה לא שווה כלום, זה כמו לדוגמא בזמן ביהמ"ק שאיש "ישראל" ירצה להיכנס לקודש הקודשים למרות שאסור לו, ויאמר אני רוצה הרגשה גדולה של קירבת השם, זה אותו עיקרון בדיוק!!
בכלל מאיפה את אומרת, שלשרת בצבא זה נותן הרגשה כללית יותר משירות לאומי?? לכאורה בדיוק להיפך!!, כי בצבא אתה תקוע בתוך קבוצה של חייליים למשך זמן השירות ולא יוצר קשר עם כל עמ"י, לעומת זאת בשירות לאומי, אתה נותן שירות באזרחי, נמצא ומתקשר עם כל ישראל, הן מבחינה איכותית (אנשי עבודה, מובטלים, ילדים, בוגרים, מבוגרים, וכו'), והן מבחינה כמותית (את נפגשת עם הרבה יותר אנשים ולא רק עם החיילים שלך ביחידה) - אז במטותא ממך, אל תורי כנגד דעת הרבנים, ובכלל מומלץ להתבונן במה שאמרתי שהדעת דווקא נותנת שבשירות לאומי אמור להיות יותר הרגשה כללית, אלא א"כ זה עניין פסיכולגי ודמיוני!!"
אם את תורנית שמחויבת להלכה (וחלק מההלכה זה החובה לשמוע לדברי הרבנים), אני מקווה שהדברים האלה יספקו אותך, להכיל את האיסור על בנות להתגייס לצבא, אלא לעשות שירות לאומי. כל טוב
ג'נדסנאמר ביציאה למלחמה - "והיה מחניך קדוש", כידוע שקדושה מדברת על צניעות (כל מקום שאתה מוצא קדושה אתה מוצא גדר..." וכו').
רואים בפועל שהניסים של צה"ל נעלמים לאט לאט
המחלקה הדתית שחוסלה במארב מצרי במלחמת העצמאות?
הסאגרים שהשריונרים חטפו ביום כיפור?
בלי כיפה?
.
פסוק מפורש: "אֲשֶׁר לֹא נָשָׂא פְּנֵי שָׂרִים וְלֹא נִכַּר שׁוֹעַ לִפְנֵי דָל כִּי מַעֲשֵׂה יָדָיו כֻּלָּם".
פשוט, פשוט, פשוט. בלי התחמקויות ובלי התחכמויות.
לא הייתה מלחמה טבעית אחת לעם ישראל, אולי עד לבנון השניה.
יש הוכחה? קראת איפשהוא?
http://www.harav.org/Torato/ArticleDetail.asp?ID=4023
אגב, אפילו במאקו יש כתבה כזאת. לא מקשר לשם מסיבות מובנות...
חיפשתי בגוגל, אם אתה בכל זאת רוצה להכנס. על אחריותך 
תרשום כתובת. אני אשלח לך את אטלס כרטא.
למה אף אחד פה לא יכול להגיד פעם אחת תודה ברצינות ![]()
פשוט היה לי ברור שבתוכן התגובה שהתחילה ב"תודה רבה." תהיה איזה עקיצה (שלא הבנתי, אגב)
נראה לי שחסרים לך מקורות. אני מנסה לעזור.
מסיבות מובנות
אחר כך עצמתי עיניים. עכשיו פקחתי אותן שוב.
אתה רוצה עוד? גם קישורים זרים?
Amazon.com: Against All Odds: Israel Survives: n/a, American Trademark Pictures: Movies & TV
Conal Urquhart hears nine eyewitness accounts of the Six-Day War
תהנה, שמחקתי לעזור לך בגוגל...
אבל לא באוניברסיטת בר-אילן. הייתי מודה על העזרה אילו זה היה עוזר.
אבל הרבה יותר הפלות.
אבל בכ"א כל גדולי ישראל אסרו את שניהם. וגם ש"ל התירו רק בדיעבד בתנאים שאין סכנת התבוללות...
על העיקרון אני מסכים איתך, צריך לדעת שגם בשירות לאומי יש בעיות חמורות!
את לא חייבת להסכים עם גדולי ישראל... תפרסמי פסק הלכה בשמך...
לא הבנתי מה יש לאחיך, מקורות שמותר לבנות להתגייס?
מגניב, התחילו לחלוק על ה'. לא שמעתי על זה 
דבר שני ש"ל אסור לדעת רוב ככל גדולי ישראל.
ברור שיש רבנים פה ושם שמחליטים אחרת. אבל לא ככה פוסקים הלכה.
גדול הדור ואיזה אחד שפתח מדרשה הם לא באותה הרמה, אם אותו רב מדרשה בכלל יודע כללי פסיקה וכו'.
גם אם נאמר שיש גדולים היום (לא מכיר פסיקות חדשות) שאומרים שמותר, הם לא יכולים לחלוק על קודמיהם וכו' (בטח לא בלי ראיות הלכתיות), בטח לא מה שנמנו עליו בבית דין (של הרבנות) ופסקו ככה וככה (ובלי להתייחס לכל מיני דעות שהזכירו מזכירים, שהיו ת"חים, מחוץ לאותו דיון)
זה אך ורק דעת המנחת חינוך ע"פ הבנה מסויימת שיש שחלקו עליה.
אף אחד אחר לא כתב ככה.
לא יודע מי אלה גדולי הדור בעינייך, אבל יש לזה גדר ברור.
אלה המפורסמים שרוב הציבור מקבלים אותם עליהם והולכים אליהם, ואלה שפוסקים הולכים אליהם בשאלות קשות.
לא קשה לדעת מי גדולי הדור, וזה לא עניין שנתון לשיקול אישי מהסוג הזה.
ל"מציאות" אין שום רלוונטיות בפסיקת הלכה, כשההלכה בפשטותה נגד זה
רק שבת שלא מוכנה לשמוע, תלך למקום שיש בו גדרי צניעות נשמרים.
והוא פסק את זה, אם אני זוכר טוב בע"פ, בגלל פסיקת הרבנות הראשית.
לפי זה אני לא בטוח שאת צודקת לגבי שאר הרבנים 
להגיד שאת לא מכירה רבנים אחרים שפוסקים נגד ש"ל זה למחוק את כל גדולי ישראל בערך.
חוץ מהרב אבינר, מהרשימה שכתבת אף אחד לא ממש מפורסם או מקובל על כלל הציבור (מי אלה הרבנים לאו? הרב ישראל מאיר והבן שלו הרב דוד? לא מכיר תשובה שלהם בנושא, מוזמנת למצוא).
וגם הרב אבינר, לא בטוח שהוא חושב כמו שטענת, בטח לא במקומות שאין גדרי צניעות (הוא אחד המחמירים בצניעות).
להזכירך, רק לאחרונה הוא אמר שאסור גם לבנים להתגייס במצב הנוכחי בצבא.
הנה דעתו
פרשת כי תשא התשע"ה | שירות לאומי לבנות - הרב שלמה אבינר
מפורש: "כלומר, שירות לאומי הוא מצוה
בתנאי של חרדת קודש של צניעות". אגב זה גם עונה לך על הטענה של "מלחמת מצווה", מפורש שהרצי"ה דחה (כמו כולם) את דעת היחיד ביחיד ההיא.
עוד קצת
"אין חובה מוסרית לבת לעשות שנתיים שירות" - סרוגים
"שירות לאומי בבית משפט או במשטרה זה לא חסד" - סרוגים
בהצלחה.
להבא לא לעוות את דעת הרבנים, יועיל מאוד!
ארצ'יבלד
הדוכס מירוסלבמתקשה להבין מה הקשר בין משהו שכתבת לדיון בכלל ולדברי בפרט
והטעם פשוט - א. צבא בכלל לא מתאים לבנות, ואת הנתינה שלהם למדינה הם צריכות לעשות בשדה האזרחי (וזה לא פחות טוב)
ב. הם יתקלקלו שם, בתוך כל החברה החילונית, וכפי שאמר הגר"א באיגרת שהבנות יותר נוחות להתקלקל ועל כן צריכות יותר שמירה, וזה נובע דווקא בגלל גדלות נשמתן כפי שעולה מדברי מרן הראי"ה קוק "כל הגדול מחבירו יצרו גדול הימנו".
כל טוב והרבה יראת שמים שמחוברת לכל העומק והבהירות שבארץ ישראל ועם ישראל והדביקות בהשם.
..
הן שצבא לא מתאים לבנות, והן שבאמת הם צריכות יותר שמירה מקילקול כמש"כ הגר"א באיגרת (וזה נובע ממעלתן הגדולה "כל הגדול מחבירו יצרו גדול הימנו"),
משא"כ אצל בנים שאין את שני הטעמים הללו, ובנוסף שרק בתנאי שזה במסלול הסדר, אז התירו הרבנים לבנים ולא חששו לקילקול.
אני כן חושבת שיש מניעים הלכתיים לכך שבנות לא צריכות להתגייס לשירות קרבי אבל מבחינת שירות סדיר אני לא רואה שום בעיה הלכתית שמונעות מבנות דתיות להתגייס אני חושבת שמסגרת של שירות היא מדהימה אבל מבדילה את הבנות משאר העם. יש משהו בצבא שמאחד ונותן הרגשת שיכות כללית לעם ישראל ולא הייתי רוצה לגזול מעצמי את החוויה הכל כך משמעותית ומעצימה הזאת כל בת צריכה לעשות את החושבים שלה ולקחת בחשבון את ההשלכות על המעשים שלה ולכל מקום שהיא תבחר ללכת היא צריכה לזכור את הדת שלה ולחזק את עצמה מתוך הקושי לשמור על זהותה הדתית.
על דעת רבני ישראל, ובנוסף את מציגה כאלו יש בזה הרגשה של שייכות כללית לעמ"י, בזמן שאת עוברת במעשה הזה על ההלכה ועל דברי הרבנים (שעצם ההקשבה לרבנים היא חובה הלכתית ומצוות עשה מדאורייתא!!),
תביני, זה לא שווה כלום, זה כמו לדוגמא בזמן ביהמ"ק שאיש "ישראל" ירצה להיכנס לקודש הקודישם למרות שאסור לו, ויאמר אני רוצה הרגשה גדלה של קירבת השם, זה אותו עיקרון בדיוק!!
בכלל מאיפה את אומרת, שלשרת בצבא זה נותן הרגשה כללית יותר משירות לאומי?? לכאורה בדיוק להיפך!!, כי בצבא אתה תקוע בתוך קבוצה של חייליים למשך זמן השירות ולא יוצר קשר עם כל עמ"י, לעומת זאת בשירות לאומי, אתה נותן שירות באזרחי, נמצא ומתקשר עם כל ישראל, הן מבחינה איכותית (אנשי עבודה, מובטלים, ילדים, בוגרים, מבוגרים, וכו'), והן מבחינה כמותית (את נפגשת עם הרבה יותר אנשים ולא רק עם החיילים שלך ביחידה) - אז במטותא ממך, אל תורי כנגד דעת הרבנים, ובכלל מומלץ להתובנן במה שאמרתי שהדעת דווקא נותנת שבשירות לאומי אמור להיות יותר הרגשה כללית, אלא א"כ זה עניין פסיכולגי ודמיוני!!
בתור בחורה אני לא רואה סיבה לאסור על בנות שרוצות להתגייס לשירות קרבי ומשמעותי לעשות כן. נכון יש בכך איסורים הלכתיים רבים אבל אי אפשר להתעלם מכך שאחוז הדתיים בארץ קטן לעומת אחוז החילונים ולכן בנות המעונינות להתגייס כיוון שאינן דתיות ומעונינות לשמור את דתם אין למנוע מהן להתגייס ולתרום בדרך משמעותית כל כך כפי שאין רוצות.
הן חותמות על כך שהצב"א לאחראי על ניזקיהן הגופניים כך שזה לא מפריע לצבא. ואם יש כאלה שטוענים שזה פוגע בכשירות יחידות קרביות בכך שמורידים את סרגל המאמצים במיוחד עבורן אז אומנם זה נכון אבל זה אך ורק ביחידות שהוקמו במיוחד בשבילן ולא ביחידות קרביות שהיו פעם כך שזה לא פוגע בכשירותן רק מוסיף עוד כוח עזר שמוכשר פחות מהגדודים הגבריים.
דבר ראשון מגיעים הרבה פעמים למצבים של יחוד וכו'.. נגיד שיש חייל וחיילת בשמירה ביחד כמה שעות..ועוד מקרים
דבר שני לפי התורה אסור לבנות לשים נשק כי זה לא ילבש, זה של גברים
חוצמיזה זה הורס פיזית את רוב החיילות והרבה מתמוטטות או/ו לא יכולות ללדת
ועוד משו - זה מוריד את ההישגים של הצבא. כי כדי למנוע חוסר שוויון, שהרי תכלס בנים מסוגלים ליותר מורידים להם את הרף כדי שגם הבנות יעמדו בו.. שמעתי מכלי שני שמפקד בצבא אמר שהוא חא בטוח אם עוד כמה שנים בכלל חייל יוכל להרים פצצה לטנק.. שזה שוקל כמה עשרות קילו
בקיצור שיאה לאאא
אם כי מש"כ על מגיעם למצב של ייחוד זה אינו נכון ביחס ליחידות של ההסדרניקים.
של חבר'ה בנים שהלכו בשבת לשמח ולעורר את החיילים בעמדות שמירה. הם הגיעו למגדל שמירה אחד ממש בקצה של הבסיס וקלטו שיש שם חייל וחיילת. טכנית לפי ההלכה אסור להם לחזור כדי לא לגרום יחוד! עד המשמרת הבאה..
מניין לך שאסור להם, אולי אסור לאותו חייל להישאר עם החיילת, וזו אשמתו,
ואם הוא דתי במסגרת הסדר, זה לא אמור לקרות שישימו אותו יחד עם חיילת, ואם נניח שקרה אז הוא חייב לסרב פקודה ואפ"י אם יכנס לכלא אסור לו להתייחד, כי ההלכה מעל הכל.
סתם בנות חלשלושות...
א"י לעמ'יאחרונהמחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!