האחרון, לדעתי הבחור קצת הגזים בדבריו, אבל אם יש מישהו שמסכים עם דבריו או שיש לו הערה מסוימת לדבריו, מוזמן להגיב בשמחה, עדיף בשבילו שזה יהיה אנונימי
, אני מקווה שאני לא עושה טעות כשאני מספרסם את המכתב הזה, והוא באמתיועיל לאלה שזקוקים לו כפי מטרת כותב המכתב.
המכתב נמצא כאן, קריאה מהנה :20180524144110.docx
ואם לא נפתח לכם אז כאן:
"חבר יקר ביקשת שיכתבו לך בחורים שיצאו מבעיית הנטיה התוך מגדרית, אז אני יכול לומר לך, היתה לי משיכה תוך מגדרית עצומה, היא היתה בוערת כמו אש לוהטת, ואני לא רוצה להאריך בתיאורים.., ואני רוצה לומר לך, שני דברים,
דבר ראשון על "דרך הטיפול בבעיה" – חשוב מאוד שלא יבלפו אותך העולם החילוני והגויי, שמציג את הנטיה התוך מגדרית כבלתי ניתנת לטיפול, וכאילו ח"ו רק אם יהיה לך איזה גבר.. אז יהיה לך טוב ותהיה רגוע, הכל חארטה בריבוע !!!, ימח שמה של הרישעות הזאת, שהורסת את החיים לכל הבחורים העמוקים בעלי הנטיה התוך מגדרית, חייבים להבין שהם ממש הורסים להם את המימוש העצמי ואת ההארה, והם הולכים שחוח, והנשמה הפנמית שלהם, שהם כל כך עורגים אליה, מסתתרת מהם עוד יותר, והם שרויים בחושך נורא ומצב רוח איום, וזה פשוט לכל מי שמכיר באמת בעלי נטיות תוך מגדריות שמאפשרים לעצמם לממש את המשיכה שלהם (וגם התפרסם בעבר בעולם קטן מחקר אמין בארה"ב, שציבור הלהטב"ים המסכנים סובלים מבעיות נפשיות ברמה כפולה ומכופלת ביחס לאנשים רגילים שלא ממשים את המשיכה התוך מגדרית שלהם, או שבכלל אין להם משיכה שכזו), ולא רק הנשמה דואבת והמצב רוח איום ויבש, גם הגוף שלהם מתבלה ונחלש מתוך כל הדברים הלא טובים שהם עשו, בצורה ממש מעוררת רחמים,
בקיצור, "המימוש" של המשיכה התוך מגדרית, בין אם זה כשאדם מאפשר לעצמו להתקבע בהרהורים תוך מגדריים ולא מתעקש לסגת מהם גם אם נפל בהם מידי פעם, ובין אם ח"ו זה עובר לפס מעשי בינו לבין אחרים השם יצילנו – זה מביא את האדם למצב נורא בסופו של דבר! (כי ברור שבאותו הרגע שמתעוררת בו משיכה, זה נראה יפה ומהנה, אבל כך דרכה של תאווה שבהתחלה היא מושכת, אבל בסוף היא מביאה לאדם מצב רוח לא טוב, ולגבי מימוש הנטיה התוך מגדרית זה נכון באופן מיוחד!!),
ואילו לעומת אותם הבחורים המסכנים שניסו לממש את המשיכה התוך מגדרית, ישנם בחורים אחרים, ואני הייתי בתוכם, שגם אם הם לא הצליחו למחוק לגמרי את הנטיה התוך מגדרית ממנו, הרי שהיא בשבילם כמו יצר הרע רגיל שאינו נעלם לאדם, ופשוט צריך לעמול כדי להתמודד איתו ולא ללכת אחרי משיכתו, ואם נופלים מידי פעם, עושים תשובה וחוזרים להמשך החיים (וכ"כ הגאון הרב אבינר שליט"א במאמר על נטיות תוך מגדריות ושכ"כ בתשובה של הגר"מ פינשטיין, שבעיה זו כמו שאר היצרים שישנם לאדם, שהם לא נעלמים ממנו לגמרי, אבל העבודה של האדם זה להילחם עימם כל הזמן וכפי הסברת התניא בליקוטי אמרים את מדריגתו של "הבינוני", אולם בהמשך מאמרי, בדברי על "ההסברה של הנטיה התוך מיגדרית" אני כותב שישנה אפשרות להפוך את הנטיה התוך מיגדרית ללא משמעותית כלל, שאינה ניצרכת כמעט למלחמה, אלא שלזה צריך איש רוח נשגב, עיי"ש, מ"מ גם בלא אותו האיש רוח, אפשר לטפל בבעיה, כפי שמוצג בחלק הזה של המאמר וכפי שכתב הגר"ש אבינר שליט"א), בכל אופן לי ברור ללא שום ספק שאם מדובר בבחור שהוא "עובד השם רציני", הוי אומר אחד שלומד בישיבת הסדר רצינית או בישיבה גבוהה, ומתוך כך נבנים בו שני דברים יסודיים, האחד - את הקומה החיצונית אבל הבסיסית, שהיא ה"יראת שמיים" (המדד שלי ליראת שמיים של האדם – זה האם הוא בשורה התחתונה מקיים את כל החובות ההלכתיות בין בדברים קלים ובין בדברים חמורים, כמו לדוגמה שלוש תפילות במנין, ברכות ראשונות ואחרונות על המאכלים, שמירת עניים ממראות לא צנועות באינטרנט, שזה אומר לקיים את החובה ההלכתית לשים סינון טוב בסמארטפון ובמחשב נייד ובכל מה שקולט אינטנרנט!!), והשני - נבנה בו קומה פנימית ועמוקה בנפש, והיא העיסוק ב"חוכמות פנמיות התורה" (ללמוד קבלה ממש זה מותר רק אחרי הנישואים, אבל "לימודי אמונה" על כל הסיגנונות שלהם – הרב קוק, חסידות, רמח"ל, מהר"ל, גר"א ועוד ועוד, הם חובה לכל אחד ואחד!!, ובוודאי לבעלי הנטיות התוך מגדריות), ובראשם העיסוק בתורת הרב קוק שרק בה יש את ההארה הארץ ישראלית הבהירה והפנמית כל כך שמרגיעה וממלאת את נשמות הדור!, ומתוך ההתקשרות בהארת תורת הרב קוק הארץ ישראלית ישנו צורך גדול לעסוק בהיקף ובעומק גם בתורות החסידיות השונות, ובכך להשפיע עליהם מאורו הארץ ישראלי הבהיר של הרב קוק, ולתת להם פנים חדשות, להפוך אותם ל"חסידות ארץ ישראלית" שהיא לא חסידות רגילה גלותית, אלא חסידות שמושפעת מהאור הבהיר הארץ ישראלי שבתורת של הרב קוק (כפי שעולה מדברי הגר"י אריאל שליט"א בכנס רבני הציונות הדתית האחרון וכן כתבו בזה רבים, וזה היה רצונו של הראי"ה קוק עצמו, שרצה שיעסקו בתורות החסידיות ובכל שאר התורות שנוצרו במשך הגלות ולתת להם פנים ארץ ישראליות, ע' מאמר מעט צורי הפותח את הספר "אדר היקר", באיגרות ועוד),
ובחורים כאלה ללא שום ספק יש להם את הכוח "להתמודד" עם המשיכה התוך מגדרית, בכך שגם אם הם נופלים מידי פעם יש להם את הכוח כל פעם מחדש לסגת מההתקבעות לחפוץ בקשר מיני עם בני מיגדרם, ולשוב לחפוץ רק בקשר עם אישתו לעתיד, ולעשות תשובה קצרה (חרטה על העבר וקבלה לעתיד) ולשכוח ממה שקרה ולהמשיך להתקדם בחיים מתוך טהרה ושמחה, ועוד יותר בוודאי יש להם את היכולת להתחתן עם אישה, ולהיות איתה בקשר עצום ועמוק מאוד, הן בצד הנפשי והן בצד המעשי המיני, ואני יודע שישנם הרבה מאוד בחורים כאלה שהתמודדו עם הבעיה עוד בהיותם בחורים, וגם התחתנו עם נשים והקימו בתים מדהימים (וגם הגר"ש אבינר כותב זאת, ומתוך ידיעה אישית), ולפי דעתי, הקשר בינם לבין נשותיהם, לפחות אצל חלק מהבחורים האלה, הוא קשר יותר עמוק מהקשר של כאלה שאין להם נטיה תוך מגדרית עם נשותיהם!!, ובוודאי ובוודאי שאני ושאר הבחורים מלאים שמחה ואושר בחיים, ומלאים באור וחיים עמוקים, ומודים להשם על כל רגע, גם על הנסיונות ועל התמודדויות, שלא פעם הם קשות ואני מודה, אבל בסך הכללי, וברוב ככל הזמן, החיים מאוד מאושרים ומלאי טוב, טוב ה'. תודה לך השם!!,
ולגבי בחורים שעדיין אינם "עובדי השם אמתיים" (שהסברתי כוונתי בלשון עובדי השם אמיתיים, שהם בנויים משני קומות בנפש, מקומה חיצונית בסיסית וגם מקומה פנימית עמוקה), אני לא שולל את זה שהם יכולים להתמודד עם הבעיה, אלא שאני פחות מכיר אותם ולא יכול כל כך לדבר בשמם, ומסתמא אם תשמע בחורים שאומרים לך שהם לא מצליחים להתמודד עם הבעיה ואין להם מנוס רק לממש את המשיכה התוך מגדרית, כנראה מדובר בבחורים שאינם עובדי השם אמיתיים, אבל שוב זה לא אומר שאין בחורים מאלה שאינם עובדי השם לפי איך שהגדרתי מקודם, שהם לא מצליחים להתמודד עם הבעיה, אדרבה אני מאמין שישנם כאלה שכן הצליחו להתמודד עם הבעיה, אלא שאני לא כל כך מכיר אותם, ואולי אותו דבר יכול להיות גם הפוך, אצל הבחורים שגדלו בישיבות רציניות, שיהיה איזה אחד שלא הצליח להתמודד עם הבעיה והוא נופל קשה (אם כי אני לא מכיר בחור כזה), הכל יכול להיות, העיקר שהאדם ידע שיש יכולת להתמודד עם הבעיה ולזכות לחיים מאושרים, ומצד שני כל אלה שממשים את המשיכה הם סובלים נורא!!
דבר שני שרציתי לומר לך, אחי, לנסות "להסביר קצת את הבעיה" – להבין מה גורם שיהיה לבחורים מסויימים או לדור מסויים שתהיה לו את המשיכה התוך מגדרית, כי אני חושב שהבנה נכונה של הבעיה יקל מאוד על ההתמודדות איתה!, ואני רוצה לומר: חמור מאוד, לדעתי, אם אלו שמטפלים בבעלי הנטיות התוך מגדריות לא מבינים שזה נובע מתוך הגדלות של הנשמה שלהם!!, חייבים לצעוק את זה, שהבעיה הזו, היא בעיה שביסודה היא "בעיה רוחנית מובהקת"!, ולא בעיה שמתחילה ונגמרת בענין המיני-גופני!
ובתור הקדמה אני יצייר לפי ראות עיני מה עובר בראשו של בעל הנטיה התוך מיגדרית: בעלי הנטיות התוך מגדריות הולכים ברחוב וכל הגוף שלהם זוהר, יש בו הארה רוחנית, שקשורה אצלם בנקודת צימאון עצום של הנפש אל הארה פנימית אל הארה זוהרת ומקיפה, וההתגלות הזאת היא תענוג עצום בשבילם שקשה לבטא אותו בכתב (גם בלי קשר למשיכה מינית, אלא עצם התגלות הרוחניות העמוקה בגוף שלהם היא תענוג עצום!), וכשהם מסתכלים על בני מיגדרם, מבני דורם, הם רואים את הרוחניות הגבוהה ששורה בגוף שלהם, הם רואים "משהו עמוק וזוהר" בגוף של בני מיגדרם, וזה מה שמוביל ליצור בהם משיכה מינית אליהם כפי שיתפרש בהמשך, אלא ש"המשהו העמוק והזוהר" הזה הוא אור של אחדות עמוקה, ולדעתי הדלה, אין זה אחדות במובן הישן, יש להם שייכות למדריגה חדשה באחדות, אחדות שכוללת את הכל, לא רק את עם ישראל כולו, ולא רק את האנושיות כולה, אלא גם את הטבע החומרי כולו! (מקור לזה בפיסקת השירים המפורסמת באורה"ק, שמונה מדריגות שונות והמדריגה האחת לפני האחרונה היא המדריגה הניזכרת, ולדעתי המדריגה האחרונה שמנה שם, המכוונת ל"שיר השירים" היא מדריגת דורו של מלך המשיח שיבוא בקרוב בעז"ה), ומתוך השגת אחדות עמוקה זו, כשהם ניגשים לעסוק בחול, או כשהם מתבוננים בגוף שלהם, הם יכולים להשיג איך "הקודש"="הרוחניות העמוקה" מופיע גם בתוך גופם החומרי, כי הם השיגו את שורש החול ב"קודש"="באחדות העליונה", ועל זה דיבר מרן הרב קוק כשכתב על איחוד הקודש והחול כדוגמת דבריו בנאדר בקודש "החול היזדווג אל הקודש" ועוד רבים (וא"כ לדעתי הדלה, עד עכשיו לא היה אפשר באמת להשיג את דבריו הנשגבים, ורק הוא זצ"ל שהקדים את זמנו כידוע, השיג את המעלות הנשגבות האלו והדריך את דורנו אנו, ואלו שיבואו אחרינו, איך להתייחס לסוגיית איחוד הקודש והחול), אם כן לפי דבריי, המשיכה התוך מיגדרית שלהם קשורה בהשגת אור אחדות עמוק בגוף של בני מיגדרם!,
ואני יציג זווית נוספת שעוברת ומהדהדת בראשם של בעלי הנטיות התוך מגדריות: ה"אהבת חברים" שלהם, ואני מתכווין לאהבה טהורה, גם בלי קשר למשיכה מינית, בחלומות שלהם הם מוסרים את הנפש בשביל החברים שלהם, יש להם איזה כלות נפש נורא כלפי החברים שלהם, עד שנראה לי, "שמי שלא טעם טעם האהבה הטהורה של בעלי הנטיות התוך מגדריות, לא טעם טעם אהבת חברים מימיו"!, והאהבה הטהורה הזו מתערבבת ונקשרת להם בכל תהלוכות המשיכה המינית שלהם, אבל ברור ללא שום ספק שיש להם גם אהבה טהורה מופלאה כלפי החברים שלהם, שעומדת בפני עצמה בנוסף למשיכה המינית שלהם כלפי חבריהם (ולכאורה זה אבסורד!, כי דווקא הבחורים שיש להם את האהבה והקשר הכי עמוק עם החברים שלהם, דווקא להם יש משיכה מינית לחברים שלהם שמבלבלת אותם ומפריעה להם בחיים), בכל אופן גם נקודה זו מורה שהמשיכה התוך מגדרית אצל בני הדור הצעיר קשורה בשייכות לאחדות עמוקה מאוד!,
ולאחר ששירטטנו שני תיאורים חיים של מה עובר בראש לבעלי הנטיות התוך מגדריות כשהם נמשכים לחבריהם, ניגש בס"ד להסביר באורח שיכלי מדוע המשיכה התוך מיגדרית היא בעיה שעיקרה הוא בעולם הרוחני-קדוש של הבחורים האלה, מה שקראתי לכך מקודם "בעיה רוחנית מובהקת": נראה שמחמת שנשמות הבחורים האלו, עורגות נורא אל אור אחדות פנימי ומקיף מאוד שמופיע בתוך גופם ובתוך הגוף של חבריהם, ואין הצימאון הנורא הזה מתממש באורח של "קודש" -הוי אומר בהתדבקות עמוקה באור השכינה היותר פנימי והיותר מקיף שנמצא בעומק הנשמות שלהם ומופיע בתוך הגוף שלהם, מה גם שההתדבקות הזו צריכה לבוא מתוך קניין של תורה ויראת שמיים ובכל חלקי עבודת השם, וכל זה צריך לעבודה רצינית מאוד, ובנתיים אין מי שידריך אותם להשיג בעצמם את האור הזה, או לפחות שיאיר עליהם מהאור הזה הנמצא אצלו (אומנם לזה ישנם את כתבי מרן הרב קוק-אור האורות, וכפי שהזכרתי כשכתבתי על "דרך הטיפול בבעיה", שבאמת כל כתביו הם הופעה והתוודעות אל ההארה הפנימית הזו, אלא שלרוב גם מי שעוסק בכתבי הרב קוק הוא מושפע מהצימצומים שעשו תלמידיו הקדושים כפי שתורתו נימסרת על ידי הרבה מרבני זמנינו תלמידי תלמידיו הקדושים, ולא ידעו ולא הבינו שהדור הצעיר דורש את תורת הרב זצ"ל ללא צימצומים-"לחם חם כיום הילקחו" כפי שרמז בזה הרב קוק בעצמו באיגרת שהעריכות של תלמידיו הם צימצומים של הארת תורתו, וכן הרב שג"ר כתב בספרו "ביום ההוא" שמגמת החידוש שלו היא לחשוף אורות יותר פנמיים שנמצאים ברב קוק אלא שלא התוודעו אליהם, ועל כן לדור הצעיר בימנו דרוש איש רוח נשגב ועמוק שיחשוף, ויביא לכלל מודעות, אורות יותר פנמיים בתוך תורת הרב קוק, ונראה לי ששיטתו של הרב יוסף אביבי בספריו המדהימים "קבלת הראי"ה" שיסודה היא העיסוק גם בצד הקבלי של תורת הרב קוק, יכולה לעזור לחשוף אורות פנמיים יותר ומקוריים יותר של תורת מרן הרב קוק, אולם העיסוק בקבלה צריך להיות רק אחרי הנישואים, ואינו יכול להיות מזור לבעלי הנטיות התוך מגדריות שעדיין לא נישאו, מכל מקום עדיין יש לנו לצפות לאיש רוח נישגב שיגלה עומק עליון בתורת הרב קוק, יותר ממה שמכירים כבר עכשיו, והועבר לנו על ידי תלמידיו הקדושים, ו""וקום יקום לנו משורר התשובה, שהוא יהיה משורר החיים, משורר התחייה, משוררה של הנשמה הלאומית ההולכת להיגאל"), על כן נשמתם מחפשת דרכים אחרות לממש את התביעה העמוקה של האחדות העומדת מאחורי כותלי נשמתם ומתגלה בגוף של חבריהם האהובים, והיא על ידי חיבור וקירבה מינית-פיזית עם גופם של בני מיגדרם!!, כי הם רואים בו-עצמו אור אחדות עמוק ומופלא!, ובזה הם מנסים לממש את תביעת האחדות הנוראה שבוערת בהם!, אוי איזה נשמות קדושות הם, ולאיזה מעשים מתועבים הם עלולים ליפול, ועל כגון זה נאמר "כל הגדול מחבירו יצרו גדול הימנו",
אם נסכם זאת, נאמר "להיות אחד עם האחר הוא שורש הנטיה התוך מגדרית", וכאשר יסללו להם דרכים של קודש, לממש את האחדות העמוקה הזו ברובד של הנשמות – הוי אומר לאחד ולחבר את נשמתם עם נשמות חבריהם (ובעומק עם ההויה כולה), הרי שמימלא תיפסק המשיכה המינית התוך מגדרית החפצה לאחד ולחבר את גופם אל גופות חבריהם ח"ו, ואו אז, בעז"ה, הנטיה התוך מיגדרית לא תהיה משמעותית כלל וכלל!!
ואני מתפלל: האורות יתממשו. הכל יתוודעו!. יצא מן הכוח אל הפועל דברי הנביא "ומלאה ארץ דעה את השם כמים לים מכסים".
ממני, בחור בגיל 19, שכל כולו, ממולא צימאונות נוראים לאחדות עמוקה וזוהרת, שמתגלה בתוך הגוף הקדוש שלנו ובתוך החומר בכלל, כי בשביל דורנו כתב מדריך התקופה "שכחנו שיש לנו בשר קודש, לא פחות ממה שיש לנו רוח הקודש. עזבנו את החיים המעשיים, ואת התבררות החושים ואת הקשור עם המציאות הגופנית המוחשית, מפני יראה נפולה, מפני חוסר אמונה בקדושת הארץ, "אמונת זה סדר זרעים - שמאמין בחי העולמים וזורע". כל תשובתנו תעלה בידינו רק אם תהיה, עם כל הוד רוחניותה, גם תשובה גשמית יוצרת דם בריא, בשר בריא, גופים חטובים ואיתנים, רוח לוהט זורח על גבי שרירים חזקים, ובגבורת הבשר המקודש תאיר הנשמה שנתחלשה, זכר לתחית המתים הגופנית. "האר פניך וניוושע"." עכ"ל.




