שרשור חדש
לילה טוב לכולם...צוחקת או בוכה

היה לי יום מוזר

לא עשיתי בו מה שתכננתי, אבל עשיתי דברים שלא תכננתי

מקווה שמחר יהיה יותר טוב

לילה טוב פרח-אשאחרונה

היה לי יום ממש עמוס אבל גם כיף ממש 

 

עשיתי הרבה דברים שעושים לי טוב אבל חושבת שבעיקרון היה עמוס מדי טיפה (נקודות לפעם הבאה )



לילה טוב מאוחר 

יש לי איזה משהו להגיד וזה די מפחידצוחקת או בוכה

נכון מסופר על ר' הורקנוס שהיה "בור סוד שאינו מאבד טיפה"? אז הייתה לי תכונה כזאת בקטנה פעם. ב"ה גדלתי עם אמונה חזקה, ועם כישרון הקליטה הזה הייתי עם ידע תורני רחב ממש. יש בעיה אחת. שזה עובד לשני הצדדים. כישרון הספיגה הזה פועל לדברים הטובים וגם לדברים הרעים.. כשהייתי לומדת משהו הייתי זוכרת אותו אחרי פעם אחת כי זה השאיר בי רושם, אבל גם אחרי שהייתי רואה סרט לדוגמא הוא היה משאיר עליי רושם חזק, ולרוב- לרעה. כל הרשמים שסרטים משאירים עלינו בתת מודע? אצלי זה היה נכנס למודע ישר. לא הבנתי למה אני לוקחת דברים קשה כל כך ומתייחסת לזה ברצינות לעומת אנשים "נורמלים". החלטתי שאני לא יכולה לתת לכל דבר להשפיע עליי כל כך ואני צריכה לייחס לדברים פחות חשיבות כדי שאוכל לאפשר לעצמי יותר, לשחרר את משמעת הגבולות, ולא להיות המומה אחרי כל פעם שאני נחשפת למשהו. אם הייתי נחשפת רק לדברים טובים אולי לא היה צורך בזה אבל הייתי מבולבלת ו... אחרי עבודה- הצלחתי לאבד את הכישרון הזה. להתייחס לדברים בציניות ודוקרניות כדי שהם לא יהיו חשובים, וירדתי בירא"ש שלי. נהייתי ממש זולה. הרגשתי חסרת ערך. כישרון שהסתבכתי בליישם במציאות שלי. אז כבר אסור להיות רציניים בעולם הזה? להרגיש דקויות?
אחד הדברים שגרם לי לרצות להשתנות היה הסודיות שלי. לא הייתי אדם נורמלי. חייתי את העולם ברובד אחר שלו. ולא היו לי באמת חברות. אם אתם לא מבינים את זה, רק תדעו שזה היה סבל ולא מרצון רע. אני עד היום לא יודעת מה הייתה הבעיה ומה יכולתי לעשות אחרת. רק שזה כנראה תהליך שאני צריכה לעבור ואני באמצעו. אז שוב, ניסיתי להיות זולה ופשוטה- לא להעריך דברים יותר מדי כדי להיות "נורמלית" ולהתחבר לאנשים... היה נראה שזה עובד, אבל כן, הצלחתי ליהנות מחברות רדודה. ביקשתי רמה נמוכה? קיבלתי. לקח זמן עד שהבנתי שזה חסר פואנטה ולא מה שביקשתי. עד שהצלחתי להעריך ערכים שוב. אבל מה יהיה איתי? אני חוזרת לעצמי אבל... שוב לחזור לאותו מקום? מה הלקח שאני צריכה ללמוד מזה? למצוא את האיזון? באמת?... או שזה זה או שאני לא יודעת מה הדרך...
אם עוד מישהו עבר דבר דומה
שישלח מסר
אני לא מתכוונת להשתפך, רק לשמוע דברים מעשיים, בסדר?
ה' יברך אתכם.

פשוט לחפש במקומות אחריםפרח-אש

יש עוד אנשים מיוחדים בעולם שאת יכולה להתחבר אלהם ושיהיו לך חברויות עמוקות גם אם הם לא בדיוק כמוך ולא תמיד מבינות אותך עד הסוף 

 

ותקשיבי פנימה תסימי מסננים איפה שאת צריכה ( כן גם אם זה אומר שלא כל סרט עם החברות מתאים ושאת עובדת בקצב שלך ) 

צריך למצא איזון 

לפעמים אפשר למצא אותו לבד ועם פיטבקים מהסביבה ולפעמים צריך טיפול שילמד כלים איך להכיר את עצמך יותר טוב ולמצא איזונים (ממליצה לוודא שזה מטפל שמתאים לאנשים רגישים מאוד מאוד חשוב ועדיף רגיש מאוד בעצמו [ מניחה שאם את כותבת כאן אז את יודעת על עצמך שאת כזו])

וגם לשתף אנשים סביבך במי שאת הם יכולים להרוויח וגם אתפרח-אש


העניין הוא שיש בי צד שאני לא אעיז לשתף איתםצוחקת או בוכה

וזה דווקא לא הצד הרגיש והמקפיד אלא הצד השני... שמצליח לזרום, להשתטות קצת... הרגיש לי שזה או זה או זה
אולי סתם נכנסתי למשבצת אבל זה חנק אותי

נראה לי שהפתרון הוא בכלל לא לחשוב על פתרון אלא לקבל את המציאות כמו שהיא לנסות להיות פשוטה ולשתוק
לא לצפות, פשוט להבין שזה מה שזה, זה מה שצריך להיות לומר תודה ולהתקדם
ולהיות בבית כמה שיותר איפה שאני מרגישה הכי בנוח להיות עצמי באמת🙃

חבל שתסגרי את עצמך להיות בעיקר בביתפרח-אש

נשמע לי כמו דפוס שווה לעבוד עליו ולשחרר אותו 

 

את בטוח יכולה לתת הרבה לעולם

תודה, בעז"הצוחקת או בוכה


תודה... אנסה לקחת לתשומת לביצוחקת או בוכה


*ר' אליעזר בן הורקנוס...צוחקת או בוכה


וואו.משה

קראתי.

 

עוד לפני שיש מה להגיד, רציתי להגיד שזה מה שקראתי. 

 

אני רוצה למצוא זמן להאריך פה. כרגע אין לי.

לא כתבת לי בסוף וזה חשוב לי אז אני מזכירה לךצוחקת או בוכה


סדרה של ימים מטורפים. אנסה מחרמשהאחרונה


צריך עצהאנונימי (פותח)
בזוגיות תקופה עם בחור. תקופה ארוכה. אין לי אבחון רשמי לרגישות, אבל די ברור לי שיש. קיבלתי 21 בשאלון, לדוגמא. צריך לומר? איך אומרים דבר כזה, במיוחד אחרי שאנחנו יחד כבר תקופה ארוכה? אפשר להניח שהיא מבינה כבר?
*בחורה, כמובן. שגיאת הקלדה ואי אפשר לערוך מאנונימיאנונימי (פותח)
לדעתי כןפרח-אש

יכול לתת לך מקום לרגישות ולצור תחושת קרבה בקשר 

 

אני הייתי מתנסחת בערך ככה 

 

בטח אתה שם לב כבר אבל אני רוצה לשתף למראת זאת שאני רגישה מאוד 

 

מה זה אומר ? לכל אחד יש רמת רגישות שונה ויש 20 אחוז מהעולם בערך שהם יותר רגישים באופן משמעותי וזה נקרא אנשים רגישים מאוד 

בסהכ זה אומר ששמים לב יותר לכלמני פרטים קטנים מה שיכול להיות דבר מדהים וטוב ויכול להיות קצת קשה בסיטואציות מסוימות ( לפרט מה זה אומר עליך כי בעצם כל אחד שונה ועל כל אחד זה משפיע אחרת .. ואיפה זה בה לידי ביטוי בקשר שלכם) ולאפשר לה לשאול מה שעולה לה 

לא חושבת שזה משהו שהייתי אומרת בתור ליידעצוחקת או בוכה

השאלה אם טוב לך איתה ואם היא מקבלת אותך כמו שאתה ויש לך מקום לרגישות שלך איתה. אחרי זה אפשר גם להזכיר את זה ולספר איך זה מתבטא אצלך לדוגמא... 

שתרגיש בנוח איתה זה ממש חשוב

ז"א כל החיים הגדירו אותי פשוט "מאוד רגישה" ולא הפריע לי שזה לא שם אבחוני.. פשוט הכירו שאני רגישה מהרגיל, חושבת על דברים לעומק... אבל זאת כמו עוד תכונה שלי, משמעותית.

אם אתה מצליח להביא את עצמך בצורה שלמה ואתה רגוע, אז זה לא באמת משנה אם תאמר או לא תאמר.

לספר, אתמולמשה

הסיבה הראשית: מחר את עלולה להשתגע בגלל עומס חושי או רגשי, והבחור האומלל לא יבין מה את רוצה ממנו. אם הוא יודע שזה תכונת נפש יהיה יותר קל להבין את זה גם לו וגם לך.

קרה לי בקשר הראשון שליפרח-אש
זבעה
איך הוא התמודד?אנונימי (3)
היה לו ממש מוזרפרח-אשאחרונה

הוא לא הבין מה עובר ונבהל 

לא הבין למה אני מוציאה אותו מאיפה שכבר החלטנו שאוכלים והרטיע אותו 

 

אבל לי זה היה הרבה יותר גרוע כי נכנסתי ללחץ מזה שמוצפת ולא ידעתי מה לעשות זה היה בערך כמו להיות במערבולת ולהצתרך לתפקד ולהראות בסדר כי מסכן והוא לא יודע מה עובר ומה לעשות ...

 

אני חושבת שאם רק באחת הפעמים לפני הייתי מספרת לו על הרגישות יכולתי לומר לו תקשיב אני מוצפת מXYZ בנתיים לא צריכה לצאת אבל אולי אחכ אצתרך להתאוורר או שנמשיך למקום אחר או משו ...

ואז לה הייתי נבהלת ככ מההצפה ומגבירה אותה בבהלה וכו ואז מגיעה למצב הזה וגם אם כן הייתי יכולה לבקש שנצא ולומר שאני צריכה לנשום ומקום עם פחות אנשים וכזה וזה היה עוזר ...

 

אני חושבת במבט לאחור שהחוויה הזו גרמה לי להינעל בקשר ולהרגיש לא בנוח לידו יותר הרבה מצפון ותחושה שהייתי לא הכי בסדר

משעשע אותי ממש שיש פה כמעט רק אפור ואדוםאנונימי (פותח)


אצלי יש גם כחול משה


תסביר?אנונימי (3)
התגובה שאתה כותב היא בצבע כחולצוחקת או בוכה


שכאילו רואים מי אני?אנונימי (3)
כן, שאתה רואהצוחקת או בוכהאחרונה

לכל אחד התגובות של עצמו יהיו לו בצבע כחול

בוקר טוב פרח-אש

נושמת פנימה ובוטחת במה שעולה 

 

איזה דבר קטן ופשוט היה לכם הכי טוב השבוע ?

 

שבת שלום שבת רגיעה ומנוחה 

למדתי פעם ששבת היא הזמן שבו אנחנו אמורים להיות (פשוט להיות בעכשיו) בלי לנסות להסיג ולעשות וכו

מתחברת לזה עכשיו מחכה לשבת 

בוקר טוב !משה

מה שאת כותבת על שבת זה נכון. כשאי אפשר להיות שם, או שמייצרים עומס (אורחים תוכניות קריאה) או שפשוט מחכים לסוף.

 

הדבר הטוב ביותר השבוע? הצלחתי לדייק כמה אתגרי נפש מורכבים. להבין מה קשה לי ועכשיו נמשיך עם זה הלאה.

גם אני השתדלתי לחוות ככה את השבתצוחקת או בוכהאחרונה


שאלה..אנונימי (פותח)

 

כל מי שפה מאובחן?

פשוט זה מתאר אותי די מדויק.. 

 

עכשיו אנילא בקטע של סתם להכניס תצמי לתוך משו שאולי לא קיים 

אבל סתם לשאול אם זה נועד די למאובחנים או סתם אנשים

שמזדהים ובא להם לפרוק.. 

 

ממ יצא מוזר.. לאמשנה מקווה שתבינו את כוונתי.. 

 

אני לא מאובחנת רשמיתפרח-אש

ואני לא מכירה אישית אף אחד שמאובחן כאדם רגיש מאוד 

 

אני לא יודעת על מקומות רשמים שמאבחנים את זה 

 

רוב הפסיכולוגים למינהם (לפי מה שנאמר לי ונאמר בקבוצות פייסבוק של רגישים ) לא מתיחסים ברצינות לרגישות גבוהה אלה אם כן הם רגישים מאוד בעצמם (נראלי פשוט אנשים לא ממש מבינים שזה לא רק הגזמה)

 

 

אבל בשאלון של דר ארון https://www.stillwaters.co.il/hsp/hsp-test/ קיבלתי ציון מאוד גבוהה ואי אפשר לפספס שאני מאוד רגישה אחרי שמכירים אותי קצת ידעתי את זה עוד הרבה לפני ששמעתי שיש כזה דבר 

 

אז אם את מרגישה חלק את מוזמנת מוזמנת גם לעשות את המבחן בקישור או בספר (הם שונים קצת)

 

ברוכה הבאה

 

עשיתי אותו.. יצא 19 או 20..אנונימי (פותח)


אז נראלי יש לך תשובה ברוכה הבאהפרח-אש


חןחןאנונימי (פותח)


אני נעזרתי בשאלוןאנונימי (3)
מאז שאני זוכר את עצמי אני ממש רגיש לדברים ומוצף מהם,
וזה באמת דו כיווני כזה מבחינת הרגישות...
אני לא מאובחן, אבל לא צריך אבחון רשמי לזהמשהאחרונה


אוף אני כל הזמן מוצף מדבריםאנונימי (פותח)

איך מתמודדים עם זה?

אין לי כל כך את מי לשתף בתקופת הקורונה כי אין כל כך איך, 

ואני עובר דברים לא פשוטים.

ובגלל הרגישות יתר אז זה רק עוד יותר..

ואני מרגיש שהעולם גדול עליי. יותר מדי פעמים מרגיש ככה לאחרונה

והלוואי שזה היה לגיטימי להרגיש ככה, כאילו... שהיו נותנים לי את התחושה שזה בסדר להיות ככה.

שאני בסדר, שאני טוב. שהרגישות הזאת זה דבר נהדר ולא- ילדותי, לא גברי ומוזר.

אני מרגיש שהעולם משאיר אותי לבד בהתמודדויות שלי

עצוב

אין לי כוחות, ואני מרגיש שאני סוחב את הכל לבדאנונימי (פותח)


וואו מבינה את זה...צוחקת או בוכה

קודם כל צא מנקודת הנחה שאתה טוב, ושיש לך כוחות מדוייקים לך ואתה יכול לנהל את עצמך בלי קשר לאף אחד...

ועכשיו באמת תחשוב מה נותן לך כוח, מה עושה לך טוב... אצלי באמת זה תפילה וחיזוק משמיעת שיעורי תורה

 

אני חושבת שאין קשר בין אדם עם ביטחון עצמי או בוגר לרגישות... אולי להיפך

וכל אישה חולמת על גבר רגיש שיבין אותה והיא תוכל לדבר איתו

מקווה שתצליח להתמודד עם הרגישות כמו שהיא, בלי קשר למה זה נראה כי אז תוכל באמת להיות שלם לדעתי...

איך שה' ברא אותך זה הכי הכי הכי הכי בסדר בעולם.

תן חיוך הכל לטובה ובעז"ה ה' ישלח לך ישועה ועזרה

תודה רבה!אנונימי (פותח)
זה לא קשור לזוגיות דווקא,
אבל מרגיש יותר טוב עכשיו
קודם כל זה בסדר להרגיש ככהפרח-אש

לפעמים היו לי תקופות שהרגשתי שכדי לחות פה בעולם אני צריכה להילחם כל הזמן אז נראלי מבינה 

 

עכשיו לגבי ההצפות 

 

הצפה זה בעצם שיש יותר מדי עוררות (עודף גירויים ) אני סמתי לב שאצלי הצפה נובעת יותר בקלות מרעש או המון אנשים ופחות מדברים אחרים אז דבר ראשון ממליצה לך להקשיב פנימה מה הכי מציף אותך ?מה אולי כדאי להמעיט אותו  

וגם מה שעוזר לי זו רשימה שעשיתי פעם של כל הגירויים האפשריים ופתרונות שלהם 

כי הרבה פעמים שמגיעה להצפה או לכיון אני לא ככ יכולה לחשוב ואז פותחת את הרשימה ושואלת את עצמי:

רעבה? -לא 

צמאה -

רעש 

אור

שירותים 

מגע (חסר או עודף או משהו מגרד..)

וכו ומגיעה לדברים שמפריעים לי ( שלא תמיד יצרו את ההצפה מראש אבל) אם מורידים אותם זה ממש יכול להקל 

 

וגם אני מנסה אם אפשרי לתת לי חצי שעה הפסקה ממה שאפשר (אידאלי מתחת לסמיכת כובד בחדר שקט חשוך  אבל גם לצאת מחתונה החוצה נגיד זה טוב )

 

מקווה שיעבור השלב הזה כי רגישות היא באמת דבר נהדר בכנות אני לא אוכל לסמוך על גבר שלא רגיש או שחושב שרגישות זה ילדותי 

בהצלחה 

נ.ב. קראתי שוב וראיתי שכתבת שתקופה כזו שיותר קשה כי אתה עובר דברים בתקופות רגשיות יותר עוזר לי להקפיד יותר על שתיה 

תודה רבה!אנונימי (פותח)
אני יודע למה אני מוצף וקשה לי, זה בד''כ מאוד מוגדר.
אבל אין לי בסביבה מישהו שיאסוף אותי אח''כ... ואני חושש לדבר על דברים מסוימים עם חברים כי לא נעים לי מהתגובות שלהם על הרגישות שלי 😕
לפני הקורונה אז היו אנשים רגישים שיכולתי לדבר איתם. אבל עכשיו כאילו הם נעלמו.. אין לי גישה אליהם כבר
מותר לשאול מאיזה תגובות חושש ?פרח-אש

מהניסיון שלי אם מסבירים על זה לא בתור בעיה רוב האנשים מגיבים טוב (מנסה להבין)

אני אקפיד יותר על שתיה. רעיון, לא חשבתי שזה קשור. תודה!אנונימי (פותח)
הנסיון שלימשה

לכתוב את ההצפה -

להפוך אותה למילים ושורות ומשפטים ונקודות

 

עצם הסדר בפנים יכול להיות דבר שמקל עלייך לארגן את ההצפה. אפשר להבין מה שייך למה וזה לא כל כך נורא.

 

 

כן אתה צודק שלכתוב זה מיקלאנונימי (פותח)
זה נדמה לי מוכח מדעית אפילו
תודה!אנונימי (פותח)
תפסתי את עצמי השבועמשהאחרונה

לפני סיטואציה תמימה לגמרי, שאני ממש מתכונן כמו לפני קרב. אשכרה ישבתי מול המחשב שלי וחשבתי על דברים אפשריים שאני יכול לחטוף (חושית) ואיך להתכונן לזה.

 

זה בסדר. להגדיר את הבעיה זה עשרות אחוזים מהפיתרון.

נשמות התוהודוד.ב
נשמות התוהו.
הם מתהלכים. איתנו. ביננו.
נראים, אך אינם נראים.
יכול שזה ההוא לצידך עכשיו,
ההוא ששאלת בשלומו.
שאלת בשלומו והוא השיב כנדרש,
לא סטה מהנוהל, "אני בסדר".
ואיש לא יודע, ואישה לא ידעה,
לגבי הסדר האמיתי השוכן לו בלב.
כי האמת שהוא חולה,
ולא, לא בסרטן, אולי יותר גרוע,
חולה בדיכאון, חרדה והתמכרות,
אך זה חולי אחר. חולי בלתי נראה,
חולי רוחני לאנשים רוחניים,
שלא מתאימים לחיים,
מחפשים נואשות אודות מים, זכים.
ובשונה מחוליים האחרים,
את שלהם לא רואים,
והבדידות אצלם גדולה,
אוכלת כל חלקת אדמה,
בלב החתוך ממילא,
לא נותרה פיסת אדמה,
עליה אפשר לעמוד, להתייצב,
ולנשום לרגע, לפני התפרקותה,
נאספת לתוהו השוכן בקרבה.
נשמות התוהו.
אנא. הצילנו. רפאנו.
כי כלתה, ונכספה גם, נפשנו.

אשמח לתגובות מחזקות ומרפאות
וואובועית אור
תיארת את מה שאני מרגישה עכשיו בצורה כל כך מדויקת.
"חולי רוחני לאנשים רוחניים
שלא מתאימים לחיים,
מחפשים נואשות אודות מים, זכים."

מה שלי עוזר לפעמים זה להיזכר שלנו יש יכולת שלא לכל אחד יש, להפוך את הרפסודה שעליה אנחנו שטים לקרקע הבטוחה גם בתוך סערות החיים וגעש המעמקים, ולהרגיש בטוחים עליה. דווקא כשאנחנו שם לבד ואין שם עוד מישהו שעלול להפר את האיזון, לפעמים נוכחות נוספת רק מטלטלת יותר. ולפעמים אנחנו זקוקים דווקא למי שנמצא על החוף, שיתן לנו יציבות של מי שלא מטלטל מבפנים כמונו.






..דוד.ב
שמח שמצאת עצמך בנכתב.
תודה.
וואו... בולאנונימי (2)


..דוד.ב
שמח שמצאת את עצמך בנכתב
לא את עצמי, אבל כן את המציאותאנונימי (2)אחרונה
שיתוף ושאלה ?פרח-אש
אמ לרוב אני יודעת מה לעשות עם הצפה אני די יודעת מראש מתי תגיע ולבדוק למה ולפתור את הבעיה אבל בפעמים שאני מתעוררת מוצפת(נדיר מאוד אבל עדיין קורה) זה פשוט יותר מדי ואני משותקת בערך ולא יודעת מה לעשות
אני אשמח לעצות
מוסיקהמשה

ואולי לקבל את זה שלפעמים את משותקת.

אפשר להעלות אחר כך למה את משותקת ולדייק למה זה, אבל בזמן אמת אולי עדיף פשוט לחוות את זה ולקבל וזה בסדר.

תודה על התגובהפרח-אש

משתדלת לנשום לזה ולקבל את זה 
הבעיה היא אם יש עבודה לדוגמה או משהו חשוב אחר שצריכה לחזור לחיים בשבילו ... 

זה בעיה לפספס יום עבודה כי מוצפת ...

 

אני משותקת לא בכיוון הפיזי רק שלא יכולה לחשוב על כלום (לחודה בתוך ההצפה לא יכולה לחשוב על השעה או על להתארגן או משהו בלי להפוך יותר ויותר מוצפת) אני יודעת למה זה קורה כי בדרכ בשינה מתאפסת מכל הגיירויים של יום לפני אבל בפעמים נדירות שלא מצליחה להרגע קצת לפני השינה ונרדמת מאוד מצפת ו/או לא ישנה טוב אז קמה ככה ,אבל לא יודעת איך למנוע את זה מראש 

 

ומוזיקה פחות מתאימה לי (נדמה לי שכתבתי לך פעם ) קולות מוזיקה וכו בדרכ לא עוזרים לי אלה מציפים יותר אבל אולי אני צריכה באמת למצא את המנגינה שבדיוק תתאים כמו שלפעמים טוב בערב ולשמור אותה זמינה לאז 🤔 באמ תמחפשת רעיונות להכין לי מראש כדי שאני אוכל להפעיל בלי להצתרך לחשוב או להתעסק בזה אז ..

למכשף שבי יש כמה רעיונות בשבילךמשה

אבל זה כבר אישי ולא מתאים כמענה גלוי בפורום. בגדול צריך לחפש מה הטריגר שגורם לדברים האלה ולנסות לטפל בו כיחידה עצמאית.

נראלי פחות מה שמחפשת עכשיו תודה פרח-אש


פעם כשיתאים מענין אותי לדון איתך על הבדל בין מכשף ומכשפהפרח-אש

וקוסמים 

 

סתם לכיף 

בואי. הפופקורן עליי.משהאחרונה


הנפש פצועהאנונימי (פותח)
זועקת.
ואין. כבר אין מקום.

הפחדים כנראה גדולים מהחיים.
פעם חשבתי אחרת.

;(
מבינה את זהצוחקת או בוכה

אולי ללכת למקום שיעשה לך טוב? אם זה לבד, אם זה לבית...

אולי טיול לכותל (לא הכי רלוונטי אבל הרעיון הוא ללכת להשתפך לה' שינקה את הלב...)

קשה להאמין לזה כשכל כך הרבה זמן לא מוצאים פתרון ונראה ששום דבר לא ישתנה... אבל השם כן גדול מהחיים האלה ומהפחדים ביחד. את/ה לא לבד. יגיעו ימים מוארים של טוב ומנוחת הנפש, שתראי/ה כמה את/ה חשוב/ה פה לעולם- לעצמך ולאחרים... לפעמים צריך לעשות מה שרק אנחנו יודעים שטוב... באמת בפנים. האמת חזקה ונותנת גם כוח כשאוחזים בה. לא לתת לעצמנו להיכלא בתנאים או כללים של אחרים ומה שמסביבנו. אני לא יודעת מה המקרה הספציפי אבל מנסה לשלוח מילות עידוד ולחזק כי כולנו בהתמודדות הזאת אני מבינה את הכאב ומקוה שתצליח/י... יהיה בסדר!🌹

תודהאנונימי (פותח)
על המילים המחזקות, הלוואי וזה היה עוזר.
הלבד שבנפש קשה לפעמים מכל תחושת בדידות חיצונית.
נכוןצוחקת או בוכהאחרונה

לגמרי. זה פשוט ניסיון אין לי מילה אחרת... לפעמים אני חושבת לעצמי שאין מה לעשות עם זה באמת פשוט להישמע לדחפים הבסיסיים... נקווה שיהיה יותר טוב בהמשך❤

לילה טוב !משה

היום היה לי יום עמוס מטורף. הודעתי פה שאני זקוק לחצי שעה לבד, קיבלתי אותה, ואז ניצלתי את חלקה כדי לעבוד גם כן .

 

מה עוד היה לי?

במקום לעבוד לבד בשקט במשרד-בית הייתי במשרד שהוא  openspace רועש. הייתי במסיבה עם המון אנשים.

היה נחמד, אבל דרש ממני פי 100 אנרגיה ממה שאני רגיל מימי עבודה בכל אופן.

 

תזכורת

לפטר את המחשב הנייד---לפטר את המחשב הנייד---לפטר את המחשב הנייד---לפטר את המחשב הנייד---לפטר את המחשב הנייד---לפטר את המחשב הנייד---

הוא כואב לי בעיניים וזה מפריע לי.

לילה טוב פרח-אש

באיחור אני עייפה היום והשרשור הצליח להמחק באמצע 

לא עשיתי היום כמעט כלום 'רק' רגשות ואחרי יומים של הצפה ועוררות יתר לסרוגין והשאירו אותי גמורה ...

 

 

אז מה עשיתם בשבילכם היום?

 

אני פירגנתי לי עוד ניסיון עם בחור שהתלבטתי ושמחה על זה 

 

 

ותמונה של מעין ביטון (אישה רגישה מאוד מטפלת בCBT נדמלי ועוסקת המון בנושא הרגישות הגבוהה וכנראה עוד תשמעו עליה ממני ) שעשתה לי נעים להתקל בה היום 

 

 

לילה טוב!אנונימי (2)
היי, תודה על זה
לילה טובצוחקת או בוכהאחרונה

אני היום סתם כתבתי לי דברים וזה נחמד

יכולים להרגיש?אנונימי (פותח)
כיף שנהייתה פה תנועה במקום הזה

מעניין אותי אם גם אצלכם כאנשים רגישים מאוד, יש תופעות זהות לאלו שאני חווה או שזה בכלל לא קשור לעניין הרגישות הזו. גם אתם מצליחים להרגיש אנשים אחרים שמדברים איתכם ברמה מאוד עמוקה וגבוהה? למשל להרגיש תחושות פיזיות, רגשיות או נפשיות שעוברות בהם? לדעת ולהצליח להסביר להם דברים שהם עצמם לא תמיד מודעים אליהם בתוכם?

תודה למשתפים
אני מזדהה עם מה שתארתפרח-אש

אבל גם מכירה חברות רגישות מאוד שלא (אבל אני יותר רגישה מהן גםבתוך הרגישות הגבוהה יש הבדלים )

יכולה להרגיש...אנונימי (3)

מרגישה את המקום של הנפש של הבן אדם,

אפשר להרגיש את החסימות, פחדים, צער/כאב, דאגה, ביטחון עצמי, מסיכות

או אם הוא מתאר סיטואציה מסוימת אז להרגיש אותה בתמונה או לחוות אותו בצורה שהוא מתאר

כאילו בלי שהוא יצטרך לדבר יותר מדיי... 

 

אבל אני לא ממש מזהה את עצמי כאדם רגיש מאוד, יותר אולי מהמקום שקולט את הבן אדם שמולי...

 

 

הרבה פעמים אני מתחבר מאוד למקום הרגשי והנפשי של האדםאנונימי (4)
וזה מה שאני שומע ממנו בעיקר.
כאילו.. זה פחות המילים שלו אלא בעיקר הרגש והמקום הנפשי..
אה ולפעמים דווקא העיסוק בזה הוא מוזראנונימי (4)
כי להרבה אנשים זה בכלל לא המוקד המקום הזה בנפש. ואני לפעמים שואל שאלות שאח'כ זה מצחיק אנשים
ממש!צוחקת או בוכהאחרונה


שלום אנשים פרח-אש

אני חושבת שזה מקום ממש חשוב וחבל שהוא שומם ככה אז בעזרת ה ובעזת @משה מקווה להכניס פה קצת חיים ושיהיה מקום נחמד לאנשים רגישים מאוד שרוצים אותו 

 

אז רציתי לשאול את כם מי שכן כאן מה הייתם רוצים שהמקום הזה יהיה ? 

..אנונימי (2)

פורום סגור, בלי אנשים שידועים כטרולים.

תודה על התגובהפרח-אש

אם יש התנהגות טרולית ספציפית שמרתיע בהקשר הפורום הזה ?

 

כי אני לא יודעת אם נכון שהפורום יהיה סגור 

אבל בכל מקרה אני רוצה ליצור פה אווירה נעימה תומכת ומפרגנת   

..אנונימי (2)

מדובר במישהו ספציפי, רוב וותיקי הפורום יודעים במי מדובר. אין לי עניין לעשות לו שיימינג.

אני חושבת שזה פורום שצריך להיות פתוח לכולם גם כדי שלאנשיםצוחקת או בוכה

תהיה מודעות לאנשים רגישים מאוד ושהם חווים דברים אחרת, ולא יזיק גם להם להיות טיפה יותר רגישים זה משהו שצריך להעלות אליו את המודעות, לדעת לחוש אנשים אחרים, לקלוט את המסר האמיתי שאנשים רוצים לומר לנו...

וגם  אי אפשר להגיע לפורום מהראשי נראלי... אז אולי להזכיר שיש פורום כזה וככה אולי יגיבו פה יותר... נכון שבעיקר אנשים רגישים יכולים להבין אבל לא רק הם יכולים לעזור אלא כל מי שזה נגע בו.

והייתי רוצה שישימו פה קישורים להרצאות מעניינות, או דברים שאנשים נחשפו אליהם ועזרו להם מבחינה אישית לווסת את הרגישות הזאת ולהתייחס אליה נכון.

וגם לשמוע חוויות יומיומיות... בעיקר מעצימות. איך התכונה הזאת עזרה היום למישהו? אני חושבת שזה מיוחד וכדאי שירימו לאנשים הרגישים האלה את המצב רוח למרות שהם טוענים לרוב שהם מסתדרים לבד כי הם מכירים את עצמם הכי טוב

אז בעיקר דרבונים לחיוב, השתתפות ומרחב שאפשר לפתוח בו את הלב בלי להתפדח.

אפשר אפילו לעשות שרשור הכרות אנונימי מצדי. מה אכפת? כל אחד יכול לכתוב עליו, נכיר את האישיות רק שהשם יהיה אנונימי. זה מאוד מובן שאנשים לא רוצים שיקטלגו אותם... אז שרשור כזה עדיף מכלום. כמובן מי שאין לו בעיה (נגיד אני שכבר די חשפתי את עצמי) יכול לכתוב מהניק הרגיל

מה דעתכם?

מסכימהפרח-אש


רעיונות טובות!...אנונימי (3)


לא מסכימה. עדיף סגוראנונימי (2)
ואי מהמם! אני בעד! שמחה מאוד שמשהו מתחיל לזוז כאן!...אנונימי (3)


איזה כיף שנוצרה פה תנועה.אנונימי (4)
וכל הכבוד על היוזמה

אני אישית רואה יתרון וחיסרון גם בפתוח וגם בסגור. אבל נוטה לכיוון שיישאר פתוח.
א. כדי להעלות את המודעות.
ב. אנשים יגיעו לכאן יותר בקלות ותהיה פעילות.
ג. מסיבה אישית לגמרי שהיא באמת לא שיקול נחלת הכלל, אשתף שבפורום סגור קיימת אפשרות לראות מי הניקים שנמצאים בקבוצה.
קשה לי להאמין שארצה לחשוף את הניק שלי, ואם כן זה ייקח זמן, אז כרגע היות ויש כאן אופציה לאנונימי אעדיף שיישאר כך.

ומצד שני רואה את המורכבות הרבה גם בפורום פתוח, ובפרט בעניין הטרולים. ולכן מבחינתי, בין אם יוחלט שהפורום ישאר סגור או פתוח, זה לא משנה לי מהותית. העיקר שיהיו כללים ברורים לגבי התנהלות עם טרולים למיניהם, כי המרחב פה מאוד רגיש ממילא.
ממש מסכימה עם מה שהעלתפרח-אש

האמת שלי קצת מפריע כמות האנונימים פה קצת הולכת לאיבוד מרגיש פחות אנושי טיפה ... מעדיפה פצלשים ..

 

מסכימה שצריך להיות כללים נגד טרולים ובעזרת ה' יהיה כללים אם יעלה הצורך אני חושבת שמדברת גם בשם @משה שזה משהו שלא מתקבל פה 

מבינה ממש, אבל..אנונימי (4)
זאת רק ההתחלה, טבעי שלא ירצו לחשוף מיד. בפרט בפורום פתוח.

שמחה שיש מחשבות על העניין, תודה לכם
אני מבינה את זה רק כותבת מה אני מרגישה פרח-אש


הייתי רוצהאנונימי (5)
לכתוב על זה משהו, אבל זו רק אני ורגישות היתר שלי ;) אז אשמור לעצמי.

אתם אנשים טובים.
היי שלום! גם אני חדש פהאנונימי (6)אחרונה
אני הייתי מעדיף פורום סגור אבל מפחיד אותי קצת הקטע. אבל מצד שני מפחיד גם שמי שנכנס לכרטיס האישי יכול לראות (לא נעים לי שאני גם שייך לקהילה של אנשים רגישים מאוד, מסתבר)...
אז אני לא יודע.
אבל כל הכבוד על היוזמה
לילה טוב פרח-אש

אז מתחשק לי שיהיה פה משהו קצת בסגנון מי ער רק אחר שמתאים יותר לאנשים רגישים מאוד לנו (דבר שהיה לי חסר בפורומים)

 

רוב האנשים הרגישים מאוד זקוקים ליותר שעות שינה (במקרה שלי 8-9) וגם מרוויחים יותר מאנשים אחרים מהתכנסות והכנה(כיוונון) לשינה חשבתי על שרשור לילה טוב ואני מקווה שתזרמו ויהיה קבוע (אם יש הארות או רעיונות שאולי יכולים לשפר את השרשור מוזמנים כרגיל להציע ) 

 

הרעיון הוא כזה ב8 בערב שרשור לילה טוב שבפנים יש שאלה בסגנון מה היה לכם טוב היום ובונוס למי שמכניס פנימה משהו שעושה לו נעים כמו שיר או קטע נחמד כתוב ומותר לנצלש חופשי

 

 

אז לילה טוב  

 

על מה מגיע לכם כל הכבוד היום ?


@משה @צוחקת או בוכה @בתוך בני ישראל @אנונימי @אנונימי ...

עונה פרח-אש

פתחתי את השרשור (לא יודעת למה אבל חששתי מאוד ) 

 

 

לא בטוחה שאענה כל יום כי לא תמיד מסתדר לי להכנס לערוץצוחקת או בוכה

בשעה מסוימת אבל זה רעיון מגניב... נראה איך ילך

אז היום-אולי על זה שעשיתי עם אמא שלי הליכה... למרות שזה טוב לשתינו תכלס אבל היא שמחה שאני הולכת איתה

👍🏅פרח-אש


כל הכבוד היוםמשה

על זה שלא נשארתי בעבודה אלא נסעתי (עם 2 ילדים) לעשות משהו שיהיה לי נחמד.

 

על זה שישנתי עד מאוחר כי זה מה שהגוף שלי היה זקוק לו.

 

שיר שאני אוהב?

 

שמתאים

כל הכבוד 🏅פרח-אש


לילה מצוייןאנונימי (2)
על שהכנתי אוכל ואכלתי לפני שנהיה קטסטרופה.
חחח מה הכוונה לפני שנהיה קטסטרופה?צוחקת או בוכה


או התלבטתי אם לכתוב משהו דומה 🏅פרח-אש

שכל הכבוד שאכלתילמרות חוסר כח והכנתי לי משהו נחמד 

זה באמת צלשאנונימי (2)אחרונה
אז גם אני כאן Galaxy

כי לא כיף שכולם אנונימיים.

על מה כל הכבוד? על כמה דברים טכניים מסובכים שהצלחתי לפתור בסוף למרות שהיה אפשר להפיל את הסיוט הזה על מישהו אחר.

שלום גם לך 🏅פרח-אש


....אנונימי (פותח)
פעם כשהייתי עוד מתעסקת בדברים אחרים זה היה ימים, עכשיו זה כבר תקופות. תקופה ארוכה ומתמשכת עם הפסקות ביניים קצרות מדי כאלו של חיים קצת שפויים, שההצפות הרגשיות והתחושתיות קצת פחות מנהלות את החיים. ועכשיו זה חוזר בתקופה של הצפות לא נגמרות, והכל מלא בפחד ושוב ההרגשה שאין לי מקום בעולם הזה, כי אני לא רואה את עצמי מסתדרת עם הרגישויות וההצפות האלו בשום מקום. אז מה אני עושה? מסתגרת בתוך עצמי בורחת, מאפשרת גישה לאנשים ספורים מאוד וגם להם לא תמיד. מנסה בצעדי תינוק שוב להתחיל לצעוד בעולם הזה שמאיים לבלוע אותי כי מולו אני תמיד קטנה וחלשה מדי. וזה מחליש יותר ומנוון והפחד מהיציאה שוב לעולם גדל יותר ויותר.
והכאב הכי גדול שיש אנשים שפשוט לא מבינים עם מה אני מתמודדת בין היתר. פשוט לא מבינים.
יש ברכה ברגישות הזו, אבל יחד איתה יש גם הרבה כאב ותסכול שצריך לדעת להכיל ולהתמודד איתם ולא, הפתרון הוא לא תמיד להסתכל אחרת או לא יודעת איזה פתרונות מציעים כדי לשנות את עצמנו. לפעמים פשוט בא לנו שיהיה מישהו שיעטוף ויחבק באופן שאנחנו זקוקים לו, בלי לדרוש מאיתנו להקשיח משהו בעצמנו כדי להיות מותאמים לעולם ולסביבה הרגישה, אבל קצת אחרת.

לגמריאנונימי (3)
את לא מבינה כמה אני מזדהה איתך
זה ממש אתגר לשמור על שפיות ונורמליות, למרות שמבחוץ את בטח נראית מוצלחת יחסית, נכון? אבל חסר מענה...
ואני גם ככה והקטע הזה קשה לי...
אני כרגע מנסה לקבל את התכונות שלי ולהוציא לאור את המעלות הנדירות שה' נתן לי, ומאמינה שבסוף התהליך יהיה בסדר, שאני מתקדמת, שאני לומדת ובסוף אני אוכל להיות אני ועדיין להסתדר בחברה בטבעיות יחסית.
תקבלי את עצמך, תהיי קשובה לעצמך את משהו מיוחד! זה לא אומר שצריך לשתף בהכל את כל העולם אבל איפה שיש מקום אנשים מעריכים את הרגישות הזאת! כשהיא באה ביחד עם כנות, עם ביטחון עצמי פנימי ועם טבעיות את תראי שאת יכולה להיות בנאדם מדהים...
וכמובן בחיים אל תוותרי על הקשר עם ה' כי בלי זה החיים ממש קשים ולא הגיוניים
אבל עם אמונה אז לכל אחד יש את המסע שלו, והכל מדוייק וה' תומך ואוהב כל כך!
בהצלחה❤️❤️❤️
את מהממת ממשאנונימי (פותח)
תודה רבה על המילים שלך.
וה' אכן חלק משמעותי בחיים שלי, בלעדיו אין לי כלום, ואיתו יש לי כל. פשוט ככה.
ומודה לה' שזוכה להיות מוקפת באנשים שמעריכים ומכירים את המיוחדות שמביאה הרגישות הזו, הם כל כך עוזרים בלאזן ולהעצים את מה שאחרים מחרבים בחוסר רגישות לרגישות הזו.

שוב, תודה לך.
כיף לשמוע😄♥️♥️♥️אנונימי (3)
מזדהה ממש... ומאחלת לך הצלחה מכל הלב!
חנוכה שמח..!
ימים כאלואנונימי (פותח)
שהכל נהיה עמוס בטירוף בנפש.
פשוט הכל. כל צליל הכי קטן נשמע כאילו מישהו שם את עוצמת הקול על פול ווליום בתוך המוח, והאורות חזקים פי אלף, והרגשות-
עליהם כבר לא מדברים כי אני חונקת אותם כדי שלא ישטפו אותי ואני לא אעמוד בזה כבר.
היה יום קשוח מאוד.
שמישהו יכבה את האור ויסגור את הרדיו... לפחות זה.
כי עוד לא מצאתי את המתג שמשקיט את הרגש וממציא לו מנוחה.

מחר השמש תזרח.
שוב.
האנונימית החדשהאנונימי (4)
וואי... החיים המודרניים מלחיצים במיוחד. להתנתק מדי פעם עושה טוב.
אנונימית חדשהאנונימי (4)
רק רציתי להגיד בקשר לבקשה שלך בשורות האחרונות שכתבת...
כל כך התחברתי, אבל גיליתי שבגלל שאני מרגישה שאני צריכה להיות קשוחה עם עצמי אני קשוחה גם לאחרים... גם אחותי רגישה ואני חושבת שאני מעיקה עליה וחוסמת אותה🙈 פתאום הבנתי שזה משהו שגם היא רוצה ובעצם זה שאני מחספסת את עצמי אני מקשה עליה מקשיחה גם אותה! אני פשוט חייבת להתאפס ולתת לאחרים קודם את מה שאני רוצה. זאת רק נקודה שעלתה לי ואולי זה יהיה נכון גם לך (לתת לאחרים את היחס שאת היית רוצה לקבל...)
תודה לךאנונימי (פותח)
ותודה על המילים.
אצלי זה אחרת, הרגישות שבי מביאה לרגישות שיא לאחרים ברמות לא הגיוניות לפעמים. ברמה של לשכוח את הצורך שלי ברגישות כזו גם עבורי. עד שכבר כואב לך להיות בשביל כולם ברגישות, לשאת ולסחוב עבור אחרים את התיקים שלהם, אבל לא לקבל את אותו מענה כשאת מתפרקת ומבינה שאין לי כח להיות רגישה לכולם עכשיו, כי שכחתי אותי. ואני רוצה לזכור אותי, כי יהיו ימים שאת היחידה שיכולה להיות לה פניות מלאה עבור עצמך.
אההאנונימי (4)
וואוו
זה שני חלקים משלימים...
מבינה אותך
מקווה שתצליחי להקשיב לעצמך ולחבק אותך🤗 זה ממש חשוב להיות מודעים לעצמנו... זה מזכיר לי את "איש הפנים ואיש החוץ" של הרב אלימלך בר שאול אם את מכירה את הקטע הזה... (לא יודעת אם קשור אבל מזכיר לי חחח)

הבעיה שצריך לא לחסום את הרגישות אבל מצד שני כן לפתח חוסן כדי להתמודד איתה ולכוון אותה איכשהו... אני לא יודעת איך
ומן הסתם תמיד יש עליות וירידות, לפעמים מצליחים ולפעמים נטרפים ומאבדים את הצפון... אבל כשחושבים על זה תודה לאל שאני לא צריכה להתמודד עם בעיות אחרות.
אני תמיד מופתעת מחדש לגלות שיש עוד אנשים שמרגישים ככה כי האנשים האלה לא מראים את הרגישות הזאת מבחוץ... אולי רק ליד המשפחה אז יודעים כמה הם רגישים.

אנונימי (פותח)
אמן!
ולא, לא הכרתי את איש הפנים ואיש החוץ, איפה אני מוצאת את זה?

את מתארת כל כך מדויק, ולפעמים זה לא קל כשזה לא הדבר היחיד שמתמודדים איתו. אני לא רואה בזה בעיה, זה המיוחד שבי הרגישות הזו, וזו באמת מתנה שמברכת עליה.
ויש הרבה כמוך. גם אם לא מראים או מדברים על זה. צריך הרבה מודעות עצמית כדי להיות מסוגלים לזהות את זה ולהיות מוכנים לדבר על זה עם אחרים ולהסביר את עצמנו כדי שידעו איך להתנהל איתנו נכון.
וואי זה בספר של מחשבת ישראל אני לא יודעת איפה מוצאיםאנונימי (4)
את זה... תנסי לשאול פה בפורום נוג"ה או צמ"ע בטוח מישהו ידע
אני חושבת שבקשרים אחד על אחד יש לי פחות בעיה אלא בהוואי קבוצתי... לדעתי חסר לי בנוסף גם ביטחון עצמי אבל עובדת על זה😅
שבת שלום
בא לי להקיאאנונימי (פותח)
לפעמים כבר אין כח להכיל הכל.
וזה משפיע פיזית.
מנסים מנסים, אבל זה פשוט לא...ובא לצעוק את הלא הזה, כי אנשים שופטים, אנשים לא מבינים שיש פה רגישות מעבר לרגיל. לא מצפה שתקבלו ותעטפו בצמר גפן, אבל רק אל תביאו לשם את החלק הביקורתי והשיפוטי שלא לגמרי מבין עד הסוף את המקום שאני נמצאת בו עכשיו, שקשה לו שהוא שבור, שאין בו עוד כח להחזיק כי העולם מציף אותו מדי כרגע ואין והכל בבנייה כדי לחזק את היסודות ולשחרר את הצורך בחומות הגנה הרמטיות אלא להסתפק בגדר חיה נושמת וטבעית.

אני רוצה פשוט לנשום, ואתם חוסמים לי את האוויר. אז מצטערת אם מרחיקה אתכם בעל כרחכם, אני פשוט לא מסוגלת שמישהו יהיה שם עכשיו כשאני נלחמת על כל נשימה כאילו כל חיי תלויים בה.
כי זה לא כאילו. זה באמת.
אני מזדהה פה עם כל מילהמשה

אבל - אני רציתי להציע לך גם הצעה. 

 

תנסי לשים לב מה גורם לך להתנהג ככה.  אני שמתי לב עם השנים שיש דברים מסויימים ש"מטרגטים" אותי. שהופכים את החיים שלי לקשים יותר וגורמים לי לרצות לברוח ולהסתגר במחשב או בעבודה.

 

תקשיבי לעצמך. לגוף שלך, לכאב, לאיפה שזה יושב בנפש. ותנסי לדייק מה בדיוק את מרגישה.  זה צעד אחד בדרך לקבל וויסות קצת יותר הגיוני וגם אם לא - לא תהיי חסרת אונים.

 

 

בהצלחה !

תודהאנונימי (פותח)
....אנונימי (פותח)
רוצה להגיד שלקחתי את העצה הזו. זו עבודה שאני עושה עם עצמי תמיד, אבל משהו בעומס שנוצר בשבועות האחרונים הרחיק מהטבעיות הזו. ניסיתי להבין מה עורר את זה וברגע שניטרלתי את ההשפעה של הגורמים שכרגע הציפו אותי, בעיקר השפעה של אנשים מסויימים שהיו בחיים שלי, משהו שם השתחרר ויותר נרגע.
אז תודה על התזכורת הזו היא הועילה.
איזה כיףמשהאחרונה

(ובכובע השני שלי, שמח לעזור תמיד בשמחה, אבל זה אי אפשר לאנונימי).

מכירה תקופות כאלה לא פשוטפרח-אש

מה שעוזר לי גם בסגר ליצור סדר בוקר עם דברים טובים (כותבת מה אני אוהבת לעשות אבל תבחרי מה מדבר אלייך )
מים ולצאת (אפילו דקה לחצר ) מטיחות או משהו ולדמין לכמה דקות איך נראה היום טוב 

וגם לעשות במהלך היום דברים שעושים לי טוב ( חמש דקות לצייר ללמוד משהו קצר לשמוע שירים ...)

תודהאנונימי (פותח)

עושה גם עושה...
פשוט לפעמים זה לא עוזר, כי זה עמוק מ'תקופת הסגר'. 
ב"ה עכשיו במצב קצת יותר טוב.

ברוך ה' טוב לשמועפרח-אש


יש המלצות לדורדורנט?מזמור לאל ידי
נסה את הדורדורנט של פוראוורפרח-אש


אתה יודע אולי מי מנהל את הפורום ?פרח-אש


מעכשיופרח-אש
ברכותיי... בערך כמו להיות יו"ר העבודה😂מזמור לאל ידי
מזל טוב על המינוי😊צוחקת או בוכה


תודה תודה (נפנוף מרשים של כובע )פרח-אש


לא יודעת אם תאהב אבל אני מאד בקטע של דברים טבעייםצוחקת או בוכה

גם פחות מזיק וגם הרבה פעמים יותר יעיל...

לדאורדורנט יש טיפ ידוע להשתמש באבקת סודה לשתיה פשוט לוקחים מעט ושמים על מקום שהרטבנו לפני (כדי שידבק) וזה מונע ריח זיעה. בכללי סודה לשתיה זה דבר יעיל מאוד למלא שימושים תבדוק על זה אם בא לך

מסכימה באופן כללי על השימוש בדברים טבעייםפרח-אש

אבל אבקת סודה לשתיה יוצרת אצל הרבה אנשים גירויים אז צריך להיזהר בזה 

 

יש הרבה דורדורנטים טיבעיים כמו פוראוור ושל מיכל סבון טבעי ועוד עדיף לא רק אבקת סודה לשתיה יש גם מתכונים שמעבים גם אבקת סודה לשתיה ויכול להיות יותר טוב  

הא מעניין תודהצוחקת או בוכהאחרונה


טוב באלי להחיות את הפורום ולמרות שזה מפדחצוחקת או בוכה

אני אכתוב שלאנשים רגישים יש איזשהו כוח שהרבה פעמים יכול להיות חיסרון- אבל כששולטים בו- יתרון, וזה- הדמיון✨ כן הדמיון- עוזר לנו להתנתק מהמציאות. שזה דבר רע. אבל אם משתמשים בו כדי לחזור למציאות טובים יותר, ומתחמים (מלשון תחום) אותו בזמן, אז הוא נהיה כלי עצום.

ע"י דמיון אפשר לדמיין מצבים ואת ההתמודדות שלנו, וכך אנחנו כבר "מוכנים מראש" כי חווינו את זה כבר לפני. וזה מפתח לתושיה וקור רוח. כך שלמרות שאתם רגישים- אתם לא פגיעים אלא דווקא⬅ ערנים למצב במיוחד. הרבה פעמים זה היה קורה לי (בתקופה המדהימה שלי,אני כבר לא כזאת אבל בתפילה) וזה נותן המון ביטחון עצמי ויכולת הנהגה. 

מותר לדמיין את עצמנו עם איכויות וכשרונות שאנשים לא מאמינים שיש לנו. אבל אתם מכירים את עצמכם ויודעים למה הלב שלכם נמשך הכי טוב... לדוגמא כל מי שמשחק את עצמו במקלחת זמר שנוגע באנשים, או מדמיין שהוא נסיך או גיבור על, או מפקד בקרב או רופא מיוחד, או המשכין שלום בין אנשים... יש לך שליטה על הדמיונות האלו, הם לא סתם נותנים לך תחושה טובה של כוח, הם נועדו להכין אותך למצבים, לתרגל אותך כבעל אחריות, ולהראות לך את הטוב שבעצמך. וזה המקום ליצירתיות. כמובן דורש סינון, לא לדמיין דברים לא טובים, או אנוכיים, או לא צנועים, ולא לברוח מהמציאות- כל אלה סכנות שבדמיון. אבל גם לא להזניח את זה כי זה חלק מהכוח של אנשים כאלו.

 

סיימתי לחפור, אלו מסקנות אישיות ואני אשמח לתיקונים/ תגובות/ תובנות. 

בהצלחה ורק סייעתא דשמיא בכל דבר טוב.

איזה כיף שאת גם רוצה להכניס פה חייםפרח-אש

כן כח מדהים 

יוצא לי לההעזר בו הרבה (פעם יותר אבל גם עכשיו )

 

אני חושבת שגם לבריחה הוא טוב לפעמים אבל בגבולות 

 

חברים אהובים ויקריםאנונימי (פותח)

בבקשה תבדקו אפשרות לטיפול בשיטת פרחי באך

ואתם יכולים אפילו לעיין בתמציות שנקראות 

clematis- מאפיינת אנשים רוחניים ומעט חולמניים

 

ובמיוחד את התמצית walnut שהיא מאפיינת אנשים רוחניים, אינטואטיביים, שמרגישים שהם חשופים לסביבה, מרגישים את הסביבה שלהם בעוצמות ברמה שזה משפיע עליהם נפשית/רגשית ואפילו פיזית... 

אנשים כאלו זקוקה למעין בועת הגנה אנרגטית מהסביבה, והתמצית הזאת מסייעת לעשות את זה... 

 

 

פרחי באך אלו תמציות אנרגטיות (הפקת אנרגיה מהצמח) שמאפיינות סוגי אישיות. כל תמצית מתאימה לסוג אישיות אחר או מצב נפשי מסוים... 

 

 

יואוו שאת...אנונימי (3)
איזה כיף שבאת לפה לכתוב.
❤️
סתם באתי לראות מה המצב כאן ורואה שהרבה קרה כאן מאתמול כולל ההודעה שלך.
תראי מזה.. באמת קרה הרבה מאתמול חח..אנונימי (פותח)

❤️❤️

אם מישהו פה ניסה כזה טיפול אשמח לשמוע תגובות מניסיוןצוחקת או בוכהאחרונה


..אנונימי (פותח)
מה העניין לצחוק עלי כשאני מתלוננת שהמגע מפריע לי, ומבקשת שלא יעשו את הרעש הזה. מה,
שהם סתם מצאו חולשה שלך לצעוק עליהמשה

את לא אשמה בזה. ככה זה ילדים/צעירים.

 

וכן. זה מעיק. ואת לא יודעת כמה.

..אנונימי (פותח)

ילדים/צעירים?

ההורים שלי...

שאלהמשה

יש מצב שהם הפוכים? כלומר היפוסנסיטיב?

 

תת רגישים במקום רגישים מדי?

לא נראה ליאנונימי (פותח)


אוף הורים זה לפעמים המכשול הכי גדול לדברים האלהמשהאחרונה

אף אחד לא לימד אותם  לעשות את זה גם שהם לא אנשים רעים.

זה באמת מתסכל ופוגע שלא מביניםפרח-אש


פףףאנונימי (פותח)
מגרד לי כל הגוף ומציק לי נורא

אני אחליף בגדים ואנסה לשים איזה קרם גוף אולי שירגיע
אוף
הלוואי שזה יעזור
יש! נרגעאנונימי (פותח)
בטח עבר מלא זמן מאז, ובכל זאת באתי לכתוב משהומשהאחרונה

תשימי לב  שמה שמגרד לך הוא כנראה נפשי, ולא פיזי. החלפת בגדים וקרם גוף זה נחמד, אבל תנסי לבודד מה מציק לך ולמה.