כשיהיו מי שישתתפו....יעקב רובין
איפה הם היו כשנפתחו סדנאות ללא משתתפים?יעקב רובין
למען האמת,ארגמן
גם לא ממני...גייטל רייזל
וזו דווקא הזדמנות להשתפר.ארגמן
אני עדיין מקווה שכמה יוצרים יפגינו רצינות וכוונה להשתתף באתגרים.
אם תשרה עלי רוח טובהציר 60
תודה.ארגמן
יוצרים יקרים, נא להביע נכונות!ציר 60
זה^ אני (מכינוי לא שלי...)צביקה
היו.ארגמןאחרונה
ציור זה מעט בעיתי,אפשר לעשות גם שירה?שרון כהן
וגם סיפורת..בקיצור תמיד יש ה להתקדם..שרון כהן
כל עורך יכול לפתוח אתגר/ סדנה בתחומו.ארגמן
ולי עלה רעיון לאתגר בציור, שזה גם הקטגורייה שאני אחראית עליה.
סדנא, מה דעתכם?ציר 60
מה דעתכם על סדנא כללית (ז"א כל סוגי היצירות) לדמותו ולזכרו?
אני חושב שזה המעט שאנו יכולים לעשות להנצחתו והנצחת מורשתו
לענ"ד זה רעיון מ-צ-ו-י-ן.ארגמן
נא להתמתן!ארגמן
אנחנו מאד לא מעוניינים להמשיך לקבל ולמחוק תגובות לא רלוונטיות ולא רציניות, ובמיוחד לא כאלה שמשולבת בהן המילה 'עוף'.
נא לזכור שאתם נמצאים באתר שמיועד לפרסום יצירות וקבלת פידבקים ולא לפטפוטים, בדיחות פנימיות ושטויות. אנחנו לא מעוניינים לנקוט באמצעים אחרים, כגון חסימת משתמשים אז אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה לא לכתוב יותר תגובות שאינן רלוונטיות לתוכן היצירה ולהעביר את השיחות ביניכם למסר"ש.
תודה,
צוות ללא תולעים.
אולימשה
בנתניה?בדולח
לעניות דעתי רעיון מצחיק הם אוהבים את זהבדולח
מצחיק מאתגר, יתיחסו לזה, זה ימשוך תצומת לב יפה.המדינהאחרונה
צריכה לעשות זאת בחכמהאוהב אמת
והעיקר כותרת שהיא מצוה מתאימה מהתורה.
החנות של ...מוכרת חזיר וסרטנים וכונכיות גל איכסהמדינה
אם אתם רוצים להיות בריאים ,חנות של ;חזיר לא נכנסיםהמדינה
אפשר להוסיף תמונות, ולכתוב צער בעלי חיים ;המדינה
גם את הפרה את וכל ללא רצונה..שרון כהן
אין לי רעיון כרגע..אנ לא ממש עוזרת אול משהו שונה כזה שיעורר..
מי שאוכל חזיר שמן כמו חזיר,ומת כמו חזיר,משוקץ טמא.המדינה
זה לא רעיון טובאוהב אמת
אפשר להוכיח אנשים רק בדרכי נועם (דבר שלרוב אנו שוכחים). לפיכך, אתם יכולים לכתוב: יהודים, הקדוש-ברוך-הוא בחר בנו להיות ממלכת כהנים ועם קדוש, הישמרו במעשיכם! (ולצטט את המצוה האוסרת אכילת חזיר).
זה בעייתי.ארגמן
אני לא בטוח במה שאת אומרת, אוהב אמת לעומת זאת קולעיעקב רובין
את רוצה להגעיל את החזיר ולא את הדת.
[סליחה על החריפות]
הממ... [תודה למאגר ספרות הקדש]יעקב רובין
ויקרא י"א
אממ, אופס.ארגמן
את שקט שם.יעקב רובין
זה לא קשור לזה שאני בייניש,
טוב אולי כן.
[אז את לא זוכרת את כל התנ"ך,
|סוד| גם אני לא.]
יעקב.
[שונא להביך אנשים]
טוב, זה לא העניין.ארגמן
אה, אתה לא זוכר את כל התנ"ך?? חשבתי...
{מסתבר שעשית קצת יותר מידי ממני}יעקב רובין
אגמן חזיר כתוב בתורה שהוא מעלה גרה מפריס פרסההמדינה
כן, כתוב. {בבקשה באופן כללי, אנא קראו לפני}יעקב רובין
שלפת את המשפט מהתורה,הצלת אותי מהיסוס שאולי טעיתיהמדינה
אמממ אנחנו רוצים להזהיר חילונים נכון?אנונימי (פותח)
לדעתי עינת ערד אמרה משהו טוב- "אנשים בשואה הקריבו את חייהם כדי לא לאכול בשר חזיר....ואתם?" משהו בסגנון הזה. אפשר להזכיר שזו מצווה, אבל אנשים ירתעו מהרעיון שזה התורה....אתם יעודעים...'הדתיים האלה! כפייה דתית!'
זה כבר גרורה אחרת של הדיון.יעקב רובין
דווקא בקטע של חזיר עד כמה שאולי לא תרצו להאמין אבל זה לא בא מכיוון השמאל שאנו אוהבים לזהות אותו עם החילונים, דווקא משם רק לפני עשר שנים בא החוק נגד. [ולצערי אני לא בקיא דיו לדעת מה קרה בנתיים, חבל על דאבדין]
אמירה כזו תזעזע מידי ולהגיד באופן חד משמעי שלציבור החילוני בכללו לא אכפת מזה שחזיר כתבו בתורה זה מאוד מגוחך.
יעקב.
לאוהב אמת, הם לא יודעים מה זה דת הם באמת חזיריםהמדינה
סומכת עלייך ,המשך ערב נעים לכל העמלים
בגירוש הטומאה, מארצינו הקדושה.
זו הבועה הכי עצובה ששמעתי.יעקב רובין
יעקוב,בקשר לטומאה זה בסדר,אך בקשר מקביל לאהוב אדםהמדינה
אוקיי, תפרידו בבקשה את כל הגרורות.יעקב רובין
אנו דנים על האורחים הרוסיים שאין להם דבר עם היהדות או האחוזים הבודדים שכבר איני יודע כמה הם בודדים לצערי שכן אוכלים חזיר בעם היהודי?
סדר בבקשה!
מה אפשר לעשות - הצעהאוהב אמת
סיפר לי פעם מישהו שהוא נכנס עם אשתו למסעדה לאכול חזיר כמו שהיו נוהגים לפעמים לעשות. הם התישבו על השולחן. ואז אשתו אמרה לו שהיא מסתכלת בכל היושבים במסעדה וכלם נראים לה חזירים. היא ביקשה ממנו לצאת. הוא יצא אתה מהמסעדה. ומאותו רגע הם התחילו לשמור כשרות.
מה שאני מציע לעשות זה להכין פלקט עם תמונות או ציורי חזירים לבושים בבגדי בני אדם. ולכתוב עליו בגדול: אל תהיה חזיר!
ממליץ להתייעץ על הנושא עם רב אחד או שנים לפני עשיתו.
צודקת בתנאי שהתמונות לא בוטות מדיאוהב אמת
התורה אמרה את איסורים מתוך דאגה לעם שיראל לבריאותםאנונימי (פותח)
זהירות במאכלות אסורים מביאה לקבלת עול מלכות שמיםיונה
אין לי רעיונות לשלטים (הרעיון של אוהב אמת נראה נחמד)
אבל מצאתי שעור מעניין מאד בנושא הזה של הרב לבנון.
בבקשה
http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?id=2219&q=
בסיפור "דירה להשכיר" יש תמונה של חזיר לבוש.יונה
(אולי יש בעיה של זכויות יוצרים,צריך לבדוק)
היצירה הלאומית מתעוררתצחקן
ערב של שירה פוליטית עכשווית
עם
יוחאי חדד וצור ארליך
שיקריאו וישוחחו
וצורי קרש
שישיר וינגן פולק מקומי
מתוך "ירושלים בלוז"
בואו לבדוק תיקים ולרענן מחשבות,
מוצאי שבת, כ"ז בטבת, 5.1.2007, 20:30
מחי : 20 ש"ח
בירא רמא, יואל סלומון 12, נחלת שבעה
0503243335, 0506466060
אממממ... איפה זה בירושלייםבדולח
יש כתובת בשורה לפני האחרונה.ארגמןאחרונה
אני לא מכירה את השיר.שירה חדשה
בס"ד.
אבל בדקתי בשירונט וכתוב שם שדודו ברק כתב את השיר.
אם יש קשר בין השיר לשאלה ששאלת? אין לי מושג. כמו שאמרתי, אני לא מכירה את השיר.
למי שמעוניין לקרוא את השיר:
http://www.shiron.net/songView.aspx?song_id=3902&singer_id=1099&song_title=2932e7
את יודעת מזה שירונט?בת שמש
לא הייתי מאמינה עלייך. תועבה!
בעוונתי,צחקן
גם אני יודע.
אבל מחפשים בmsn, שיש לו חיפוש נקי.
Blogs/Message.aspx/239 (ע"ע)
לא הי'יתי סומך על זה אם אני לא הי'יתי בסלון הבית, וזה לא מושלם- אבל אפשר לדון לכף זכות.
וחוצמזה, יש מצב שמשה סידר לה חסימה כמו פה. את לא יודעת.
קיצר -
תדונו לכף זכות.
החתימה שלך שווה עיון.
תרקוד- כאילו אין מי שרואה. > לא מסכים. ואם את בת?, אה אופס- זה לשון זכר.
תאהב- כאילו אין מחר. > כנ"ל. אמנם מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, אבל קצף כן. אני אעלה היום סיפור על זה בע"ה.
תאמין- כאילו אין קשיים. > זה גם לא ממש נכון, אבל המשפט היחיד שאני די מסכים איתו.
למה נדמה לי שיש כאן צביעות?בדולח
אני חושבת שזה צביעות מצידך יצחק אשמח להסבר להכוונהבדולח
להסבר במסר אישי בדולחבדולח
אוי אוי, פלספן.בת שמש
שירה הבינה.
נכון שירה?
ובקשר לחתימה שלי: [שאגב, אני לא מבינה מה הקטע. זו רק חתימה!]
תרקוד- כאילו אין מי שרואה. > לא מסכים. ואם את בת?, אה אופס- זה לשון זכר.
דוס שכמותך! חוצמזה, ריקוד הוא לא רק תנועות חיצוניות של הגוף. הנה לך.
תאהב- כאילו אין מחר. > כנ"ל. אמנם מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, אבל קצף כן. אני אעלה היום סיפור על זה בע"ה.
גם כן כנ"ל- לאו דווקא אהבה של גבר לאשה. ולא נפרט.
תאמין- כאילו אין קשיים. > זה גם לא ממש נכון, אבל המשפט היחיד שאני די מסכים איתו. טוב. אין לי מה לומר. זכותך.
כן, הבנתי.שירה חדשה
אבל מנוחה,
אפשר לכתוב דברים בצורה יותר עדינה.
(וסליחה שאני מעירה. באמת.)
אוי, שירוש...בת שמש
אני ממש מצטערת.
לשירה צרייך לשמור על האתר,כאתר של טוהר ועדינות ,המדינה
אתן יודעותצחקן
לגברים מגידים/מדברים. דברים חזקים.
לבנות אומרים. הצד של הרגש חזק יותר.
יש שלוש דרגות.
א. להגיד.
ב. לדבר.
ג. לאמר.
להגיד- לשון גיד. שהו חזק.
לדבר- משהו בינוני. לא חזק יותר מדי ולא חלש;.
לאמר - לדבר באופן חלש.
גם בתורה- כה תאמר לבית יעקב. והכוונה לנשות ישראל הצדקניות.
ועכשיו-
חדל קשקשת.
לא נעלבתי כלל, ולא חשבתי שזה חזק מדי. סתם ככה לידע כללי.
הסיפור - התעקב עם משהו שהוא הפתעה פה לכמה אנשים. במחילה.
אממממ ... אפה זה אתר לא הלכות וכאלה מספיקבדולחאחרונה
יצחק תמשיך כך להיות שמרן,כמו תלמיד ישיבה המאיר !המדינה
תגידו...אפוש
בס"ד
באתר ללא תולעים יש מישהו שיוכל להבטיח שלא יפרו לנו זכויות יוצרים על היצירות???
.ציר 60
זה לא קשור איכשהו לגניבה?
(אפי' ע"פ חוקי המדינה, מה שמכונה "קנין רוחני")
דבר איתי עברית...זה כן או לא?!אפוש
נראה ליציר 60
אבל ע"פ התורה זה אסור.
ואם את ממש מתעקשת גם ע"פ חוקי המדינה והחוק הבינ"ל זה אסור ואם מישהו יגנוב לך יצירה תוכלי לתבוע אותו...
לא התכוונתי,לגולשים באתר,לקורא שנכנס,ליצירות מבחוץהמדינה
ואם לא?לפחות תמלוגים יקבלו היוצרים המבוטים .המינימום כי לא ניתן לשלוט בהעתקה זה אינטרנט.ויש סיכון ,על כן הביטוח,מציל .
אם את חברת אקו"ם,אין לך מה לדאוג,אם לקחו חייבים ;המדינה
אז מה?! לשלוח לאקו"ם?אפוש
למה לא, אך זה סיפור את צריכה שני חברי אקו"ם יעידוהמדינה
תודה...אפוש
לאפוש, בהצלחה לך ולכל הגולשים.המדינהאחרונה
כוחה של יצירהצחקן
"
אני גאה להציג פרוייקט מחקר על קו אוטובוס 468, שנוסע מתל אביב לירושלים דרך השטחים, בישובים בית אריה, עופרים, חלמיש, עטרות, דרך מחסום חיזמה.
זהו תרגיל בקורס פרוייקט גמר, בהנחיית עמית טריינין ורחל דהן, שנה ד', מנשר.
התמונה די כבדה, אז ייקח לה קצת זמן להיטען. אנא הקליקו על הקישור הזה, (ההתחלה מימין

העבודה כוללת שני רצפים ("סטריפים").
הראשון העליון, הוא הרצף התיעודי, שבניתי מתוך נתונים שאספתי במהלך הנסיעה, כגון תמונות, ציטוטים, צבעים, ונתונים אישיים. מאוחר יותר הוספתי מידע מהאינטרנט כגון מידע מוויקיפדיה, תמונות לווין, מפות טופוגרפיות ומפות עתיקות. המטרה הייתה לתעד את הנסיעה בצורה כמה שיותר "נקיה", כלומר להיות כמו תייר ללא דיעות, ולחקור את הנסיעה ואת האנשים בלי דיעה קדומה. ניסיתי להיות מדוייק בהצגת המידע, עד כמה שאני יכול ועד כמה שהיכירותי עם האזור מוגבלת.
רק כשחזרתי הביתה הבנתי כמה שכמה מהדיעות של הנוסעים ושל הנהג, שהיו מאוד נחמדים אלי, עצבנו אותי. הרצף התחתון מכיל תגובה אמנותית פחות מרוסנת ויותר חופשית, והרבה יותר דעתנית, והיא ממש מגיבה לדברים ספציפיים המופיעים ברצף העליון.
תיהנו,
ירונימוס
למי שתהה איך הוא הגיש את זה:
http://farm3.static.flickr.com/2320/2111754604_2bed4ed6f7_b.jpg
תראו איך ניתן לעוות את המציאות עם גרפיקה, בטח כאשר אתה אדם מוכשר.
כך היה - פתיחת קו אגד לסיני. אי שם בשנת תשל"א, מהדורת 'מבט'
-------------------------------------------
דווקא לא ראיתי הרבה עיוותים באופן יחסימשה
הקישורים לא עובדיםשמעון_
אני דווקא באתי לציין שיש שם טעויותאריקלאחרונה
למי שרוצה - אני מוכן לפרט
לדעתי סתם טעות, לא ממש טעות מכוונת
בבקשה לענות:הנשר
אני רוצה לעשות קומיקס, אבל אני לא יודע איך עושים צל כזה לעל האנשים.(ראה ביצירות של יוסי שחר ועוד הרבה.)
אז בבקשה איך עושים את זה? בפוטו שופ?
עט גרפי.JUNEN
הצעהישראל ש
לישראל שהנשר
קנה...צחקן
תוריד מהאינטרטישראל ש
זה מוגבל בזמן. 30 יום אם אני לא טועה.צחקן
אלא אם כן זב לא חוקי... ואסור לפי ההלכה!בת גל

יש גם תוכנות חופשיות! המקבילה במקרה הזה זו גימפ11111אחרונה
הורדה למערכת ההפעלה ווינדוס: http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html
ההסבר הוא אותו הסבר.
תלוי בעורכיםאריקל
העורכים לא זמינים תמיד.יעקב רובין
מתנצל בשמי ובשם שירה חדשה.
ברוך החוזר נעלמת לנו? והפסדת חדשה מרעישהבדולחאחרונה
צילומי חתן כלה חרדים.רות22
אני צריכה לעצב הזמנה לחתונה חרדית.
אני מחפשת תמונות של חתן כלה צנועים בלי מחשופים
חיפשתי בגוגל באתרים נוספים בנושא: "חתן כלה" "נישואין" "קידושין"
וזה מביא לי תמונות של חתן כלה אינם צנועים ותמונות של טבעות...
אם יש לכם תמונות של חתן כלה אפילו שחור לבן שהם אינם מזוהיים אשמח לקבל.
ותודה על העזרה.
ואם יש לכם אתר כל שהוא להמליץ לי אשמח מאוד.
תודה ושבוע טוב.
יקרתי,בת מלך
א. בהצלחה בכל, טוב לשמוע ממך מידי פעם.
ב. יש לי רעיון אחר בשבילך, השאלה היא מה דעתך-
את יכולה פשוט לשרטט חתןכלה, מעיל צללים כאלה.
זה יכול לצאת מאד יפה, לענ"ד.
בשורות טובות בעזהי"ת,
ממני הקטנה.
בת מלך-רות22
בכל אופן זה לא פשוט לשרטט חתן כלה..
אבל אם כבר אז כבר-
יש לכם הצעות לעיצוב הזמנה לחתונה?
ואיזה פסוקים לכתוב?
תודה על העזרה.
האמת, זה די פשוט.בת מלך
את הכלה משרטטים לובשת שמלה ארוכה, זה פשוט, לא מורכב מידי.
ואת החתן? נו, את יודעת. תנסי, אין לך מה להפסיד.
פסוקים להזמנה לחתונה? יש את המוכרים, אבל אפשר למצוא משהו חדש ומקורי. אולי משהו עם שמות האוהבים האהובים..
אני יכולה לתת לך סקיצה של מהנח"תיסטית
חוץ מזה שמה הבעיה בטבעות ?
האמת שלי יש אבל ..... אני לא מביאה כי ....בדולח
הינה שירטוט חתן כלה.רות22

הינה דוגמא שנעשתה בפריהנד אבל זה לא נראה הכי הכי זה השירטוט... יש עוד רעינות?
הפסים האלו לא יצאו טוב הם אמורים להיות מרצפותרות22
קצת התפשל לו..
יפה מאד אבל יש ליי תמונה אבל אני מתביישת להביא ;אובדולח
שלחי לי למייל זה יפריע לך?רות22
כי זה תמונה של... ואני לא שולחת מייליםבדולח
הפאשלות שקרו לי לאחרונהבדולח
רות,בת מלך
התכוונתי למשהו שונה ממש.
אבל לא נורא..
אנא פירטי תודה!רות22
אני אקדיש כמה רגעים- כבר אעלה לכאן בעזהי"ת משהו.בת מלך
רות, יש לך כבר פסוק?בת מלך
"על כן יעזב איש את אימו ודבק באישתו והיו לבשר אחד"רות22
בנתיים שלפו רעיונות.
יפה .... פסוק מתאים רק שהוא נאמר על הגברבדולח
טוב, המצב הוא כזה-בת מלך
יד ימיני בוגד בי כרגע[ויד שמאל לא בא בחשבון אצלי..]
אז אין לי שרטוט להראות לך. מצטערת.
ניסיתי, אבל זה פשוט לא בא בחשבון.
לבת מלך הצלחה בשובך תבורכי,אמת דרך קצרה והמאחדת .המדינהאחרונה
כי טבעות-רות22
ולא בשביל החתן...
בת מלך- הינה שיפור בעיצוב.רות22
הממ..benadamguy
רות!
כל הכבוד!
ממש יפה..
אבל-זה לא כ"כ מתאים להזמנה חרדית.. [גם התמונה-הם מחזיקים ידיים, וגם הפס'..]
אבל נראה לי שבת מלך התכוונה לסקיצה מצוירת ביד, ולא במחשב..
היום כ"ט בנובמבר בו הוכרזה לראשונה מדינת ישראל.בדולח
בס"ד
היום כ"ט בנובמר בו הוכרזה לראשונה מדינת ישראל בקרב האומות המאוחדות שם לראשונה הציעו את תוכנית החלוקה של מדינת ישראל שלה התנגדו הערבים
אחרכך התחילו פרעות ביהודים על ידי ערבים וכך פרצה מלחמת העצמאות
עוד מידע: מוויקי
כ"ט בנובמבר הוא ה-29 בנובמבר 1947 (אור לי"ז בכסלו ה'תש"ח), היום בו החליטה עצרת האומות המאוחדות (האו"ם) על סיום המנדט הבריטי בארץ ישראל, ועל הקמת שתי מדינות עצמאיות בארץ ישראל – מדינה יהודית ומדינה ערבית (תוכנית החלוקה). עוד נקבע כי ירושלים וסביבתה יוכרזו כשטח תחת פיקוח בינלאומי.
חרף האופי המקוטע והמוגבל של השטח שהוקצה ליישוב היהודי בתוכנית החלוקה, קיבלה הנהגת היישוב את התוכנית, ויהודים רקדו משמחה בחוצות הערים והיישובים בכל רחבי ארץ-ישראל. גם בחוץ-לארץ חגגו היהודים. ברומא התאספו לתפילת הודיה מול שער טיטוס, המקום המסמל את החורבן שאירע אלפיים שנה קודם.
נשיא העצרת, ידיד הציונים שסייע להם בדחיית הדיון עד השגת הרוב, אוסוולדו ארניה מברזיל, הקריא את שמות המדינות בזו אחר זו לפי הא"ב האנגלי. אחד התיאורים המרשימים להמתנה הדרוכה מצוי בספרו של עמוס עוז, סיפור על אהבה וחושך:
- "כל ההמון הגדול הזה כמו התאבן שם בדומיית לילה מפחידה, כאילו אינם בני אדם אמיתיים כי אם מאות צלליות כהות מצוירות על פני יריעת החושך המהבהב. כאילו מתו כולם בעמידה. לא דיבור לא שיעול ולא מדרך נעל. יתוש לא זמזם שם"
ועל השמחה אחר היוודע תוצאות ההצבעה:
- "... וכעבור רגע שוב הייתי על כתפי אבא, והוא, אבי המשכיל מאוד, המנומס, עמד שם וצעק בכל קולו, לא מילים, לא משחקי מילים, לא סיסמאות ציונות ולא קריאת גיל כי אם צעקה ארוכה עירומה כמו לפני שהמציאו את המילים... אבי לא שתק אלא נתן את כל קולו בצעקתו הארוכה עד קצה קיבול ריאותיו אאאאההה וכשאזל לו האוויר שאף שוב, כטובע, והמשיך וצעק האיש הזה שרצה להיות פרופסור דגול וגם ראוי היה ועכשיו הוא היה כולו רק אאאאההה"
- "... ונפתחו הבארים בכל הערים ועד אור הבוקר חילקו חינם משקאות קלים וממתקים ודברי מאפה וגם משקאות חריפים, ומיד ליד ומפה לפה עברו בקבוקי המיץ והבירה והיין, וזרים התחבקו ברחובות ונישקו זה את זה בדמעות, ושוטרים אנגלים המומים נגררו גם הם אל מעגלות המחול ורוככו בפחיות של בירה ובליקרים, ועל שריוניות הצבא הבריטי טיפסו חוגגים משולהבים ונוססו עליהם את דגלי המדינה שעדיין לא קמה"
לעומת שמחת היהודים דחו הערבים לחלוטין את התוכנית. למחרת ההצבעה באו"ם פתחו הערבים במעשי איבה נגד היהודים, וכך פרצה מלחמת העצמאות.
היום בדרך כלל אין מציינים באופן מיוחד את יום כ"ט בנובמבר. באחדות מערי ישראל ניתן למצוא רחוב בשם "כ"ט בנובמבר". אהוד אולמרט ראש הממשלה השנים עשר של מדינת ישראל, גר ברחוב כ"ט בנובמבר בירושלים. ועדת העורכים של העיתונים היומיים בישראל נוהגת לקיים ביום זה מפגש עדכון עם ראש הממשלה.
תוצאות ההצבעה על תוכנית החלוקה של א"י בעצרת האו"ם:
| התפלגות ההצבעה באו"ם | |
| → תומכות | |
| → נמנעות | |
| → מתנגדות | |
| → נעדרות | |
ההצעה נתקבלה ברוב של 33 קולות, 13 נגד, 10 נמנעו ו-1 נעדרה.
בעד: ארצות הברית, אוסטרליה, אורוגוואי, אקוודור, איסלנד, אוקראינה, ברית המועצות, בלגיה, בוליביה, ברזיל, בלארוס, גואטמלה, דרום אפריקה, דנמרק, הרפובליקה הדומיניקנית, האיטי, הולנד, ונצואלה, ליבריה, לוקסמבורג, ניו זילנד, ניקרגואה, נורבגיה, פנמה, פרגוואי, פרו, הפיליפינים, פולין, צרפת, צ'כוסלובקיה, קוסטה ריקה, קנדה, שבדיה.
נגד: איראן, אפגניסטן, הודו, יוון, לבנון, מצרים, סוריה, עיראק, ערב הסעודית, פקיסטן, קובה, טורקיה, תימן
נמנעו: ארגנטינה, אתיופיה, בריטניה, הונדורס, יוגוסלביה, מקסיקו, סין, צ'ילה, אל סלוודור, קולומביה.
העדרות: סיאם.
יש להוסיף כי חברי הכנסת היום לפני שנה בדיוק לא ידעו מהו יום זה ואם כן אין פלא כיצד הנוער נראה היום
למרות שבלימודי אנני נתקלת בנוער מצין יכול להיות שלא הכל שחור
באיזה מצלמה אתם מצלמים?דוד.ג.
יש כאן כ"כ הרבה צלמים...דוד.ג.
גם אמא שלי משתמשת במצלמה הזאת.שירה חדשה
לי יש קנון A710. או איך שלא יקראו לזה...
אחלה מצלמה....דוד.ג.
אני לא מקצועית,ארגמן
אי מצלם בציר 60אחרונה
לא מטורפת, אבל מספיקה בשבילי.
אז תקטין...דוידוד
עם אתה עורך את התמונה אז יש גם אפשרות דחיסה..דוידוד
*אםדוידוד
יש מדריך להקטנת תמונות כשאתה שולח יצירהישראל ש
מתחת לעיון?JUNEN
טעות שליישראל ש
אבלישראל ש
אתה מעביר את התמונה שלך לצייר, ואם היא כבר שמה אז אתה לוחץ על המקש השמאלי בעכבר, ואז-ערוך
אחרי זה אתה לוחץ באפשוריות למעלה עלתמונה.
שמה נפתח לך חלון, תבחר מתיחה \ הטיה.
אז אתה יכול להקטין או להגדיל את התנוה.
יום טוב
בצייר? זה לא יהרוס את האיכות?שירה חדשהאחרונה
דיון על כתב העת בין הטיפותצחקן
מי שקרא את הגליון, וגם מי שלא- מעניין אותי (כמקושר היטב לצוות), מה אתם אומרים על זה.

מהו משורר טובאוהב אמת
הקשר אלינו?צחקן
תגובה לכתבה שהבאתאוהב אמת
מצחיקצביקה
היא גם בעלת אינטרס כי היא העורכת של "דימוי", היא שואלת שאלות וחושבת שאין לעורכים תשובה, זה נראה קטנוני למדי, בייחוד כשהיא לא שאלה אותם.
מרגיז שהיא מתיחסת לעורכים כ"אנשים צעירים", "נערים", "העורכים הצעירים", כאילו שהם לא יודעים מה הם עושים,מגוחך.
בקיצור, לי זה נראה תגובה פחדנית ואינטרסנטית למדי.
תגובה שלא שוה תגובה.
ובכל זאתאוהב אמת
תודה לכם על ההתעניינותשמעון_
נכון, תגובתה של חוה פנחס כהן, שהיא משוררת מוכשרת בפני עצמה, לא היתה, בלשון המעטה, מפרגנת.
בכל אופן רצוננו ותפקידנו הוא להוסיף אור, להוסיף אחדות ולא פירוד.
לכן אין מענייננו לבוא נגדה אישית, אלא יש פה דרך שלימה, שלענ"ד מבולבלת ומוטעית מהשורש.
דרך שהולכת נגד הטוב והישר.
נגדה שמים אנו פנינו, אך לא נגד שום אדם מישראל.
נמשיך בע"ה להשתדל ולהוסיף אור, כולנו כאחד יחד!
בברכה
שמעון
אל תפחד להלחם את מלחמות הרוחאוהב אמת
הכתבה של חוה-פנחס-כהן באתר מקור ראשון:צחקן
קראתי את זה והגבתי בעברבדולח
ממש נעלבתםיהודה ו.
סליחה על התגובה הקטועה.יהודה ו.
לא סתם היא מזלזלת בכם כאילו אתם ילדים קטנים. ההתנהגות הזו של לברוח אל הקהל הביתי, שבצורה מאד מפתיע דיבר על ה"טעם הקלוקל של מכתיבי הטעם" וכו', היא ילדותית, ילדותית מאד.
הגיליון, למען האמת, היה באמת מעניין. תגובתה של חווה פנחס-כהן, יש בה מן האמת, אבל ישנם אנשים שאני מכיר שוודאי קראו לפחות חלק גדול מהרשימה שהזכירה.
אבל היא נגעה בנקודה אחת מאד אמיתית - ההתנשאות. אוי, ההתנשאות. כמה התנשאות!
באנו לגרש את החושך, להביא את אור היהדות, ותרועת חצוצרות מלאה בפאתוס.
איך איציק אומר? שיר שיש בו פאתוס אינו אמין.
צאו ולמדו את דברי חנה, "אל תדברו גבוהה גבוהה, יצא עתק מפיכם, כי אל דעות ה' [בלבד], ולו נתכנו עלילות".
ועם כל זה, לא לקלקל באתי.
המשיכו בדרככם, עם קצת יותר ענווה.
[אני יודע שזה נשמע כמו גאווה גדולה מצידי, אבל אני אינני מתנשא מעל לדרגתי]
יהודהשמעון_
ועוד- טוב אכן שאינך מתנשא מעל לדרגתך. חבל שהשאר הם גאוותנים..
כמו"כ- לאיזה קהל ביתי בדיוק "ברחנו"?
ולידיעתך- ממש לא נעלבנו מתגובתה. אני לא חושב שאנחנו בצד שצריך להיעלב.
עד כאן, רק בנתיים
שמעון
ליהודה ולשמעוןאוהב אמת
יהודה, אינני יודע אם צדקת כשכינית אותי קהל ביתי. אינני קהל אבל מסורת ישראל היא בהחלט ביתי. ובנוסף למסורת ישראל, גם כל דבר טוב ויפה מאומות העולם. אם יש דבר שאינני סובל זה רוע-לב, בורות וטעם רע. אלה דברים שמצאתי בכתבה הנדונה ללא קשר לעיתון "בין הטיפות". ולא הייתי מתייחס לדברים, שאין לענות לכסיל ככסלותו, אלמלא שחשבתי שהדברים שם יכולים להזיק ליוצרים שמנסים ליצור יצירה יהודית מקורית ונאמנה.צודק אתה שלהשם נתכנו עלילות ואני מאמין שיש בך את מדת הענוה ללמוד מכל אדם. ואמנם הצלחת ללמוד מהכתבה של אותה הגברת את המיטב. אולם, אם חסרה ענוה ליוצרי בין הטיפות, הסיבה לכך היא בדיוק הגאוה שמופיעה באותה כתבה וכתבות כדוגמתה המכלות כל חלקה טובה.
אביא שתי דוגמאות ודי לחכימא ברמיזא.
"לא היו ימים טובים מאלה ליצירה הישראלית" - אם ביצירות חול עסקינן, קח את כל היצירות הנכתבות בימינו, ושקול אותן לעומת סיפור טוב מתקופת ההשכלה או שיר מימי הביניים, והסיפור או השיר יכריע אותן לאין ערוך. אם ביצירות קודש עסקינן, הלוואי שזה היה נכון.
"ייכבדו נא הנערים וילכו ויקראו את מאמריו של ביאליק "גילוי וכיסוי בלשון" ואת "על השירה" של ט"ס אליוט. יקראו את "משחק הדואנדה ותורתו" של פדריקו גרסיה לורקה" ואת "חדר משלך" של וירג'יניה וולף. יקראו את "מלאכת השיר" של בורחס ויוסיפו אותם על השירה הארס פואטית של אבן גבירול ואבן עזרא. יצאו וימלאו כרסם באמיר גלבע, נתן זך, לאה גולדברג וזלדה, ועוד מיני ישראלים יהודים הנסמכים לעץ הדורות היהודי" - מה לעשות והנערים חפצים לכתוב שירה מקורית ולא להיסמך על מינים. מה לביאליק ולאליוט? מה ליוצר תמים וליצירה המאד זרה של לורקה ושל וולף? למה הדמון בורחס נדחף לכל מקום? למה לקחת מהגויים את הקליפה ולזרוק את התוכן? למה למלא את הכרס בגלבוע, זך, גולדברג וזלדה, כשאפשר לקרוא את חיים נחמן ביאליק, יעקב פיכמן, יעקב כהן, יוסף צבי רימון ואברהם ברוידס? עד מתי יהפכו שמים וארץ?
ואם מישהו חושב שהדברים חריפים, הרי שהם כאין וכאפס לעומת מה שהיו כותבים טובי משוררינו, כדוגמת אבן-גבירול ואבן-עזרא, לו חיו בדורנו. ובגלל שהדברים שכתבתי מתיחסים לדברי שועלים וטוב מכך להיות זנב לאמרי אריות,
אכתוב בעזרת השם יתברך מאמר על היצירה כפי שאפשר וצריך לכתוב על היצירה למען נתהלכה בחסדי השם אל דרך הטוב והישר.
תודהאוהב אמתאחרונה
כנס-בת גל
אני לא חושבת שאתה צודק,
לי יש בעיה לפרסם את מה שכתבתימכמה סיבות ביניהם שהשיר הוא דבר אישי ו.... כן, אחרי שאני מפרסמת שיר שמבטא הרבה דברים פנימיים שלי והוא סופג ביקורת על הנושא/צורת הביטוי אני לפעמים נפגעת כי מעבר לביקורת עיניינית זה פוגע בדברים הפנימיים שניסיתי לבטא.
אני יודעת שהגבתי פחות עניינית למאמר אלא לתגובה שלך אבל...
מקווה שתבין כי אני קצת הסתבכתי...
רחל
עורכים, אנא הקדישו תשומת לב לדברים.11111
לידע כללי מיצירה 6000 עד יצירה 7400 נמחקו 565 יצירות (יכול להיות
שטעיתי באחד או שניים לכאן או לכאן) שזה אומר שכמות אדירה של כ-40 אחוז
מהיצירות נמחקו. על מנת שיהיו יצירות טובות מאותם שיצרו יצירות שלא היו מספיק
טובות ונמחקו, נתנו לכם למלאות בטופס המחיקה את סיבת המחיקה, על מנת שהם
יוכלו להשתפר.
בנוסף מחיקה שנראית כלאחר יד של יצירה שאדם השקיע בה זה דבר פוגע מאוד, כך שאדם
שנמחקה לו יצירה כלאחר יד עלול לא ליצור יותר או לא לפרסם\לפרסם פחות באתר שהוא
נפגע בו.
אנא צרפו הסבר במידה שפסלתם.
מה זה אמור להביע??? נמחקו יצרות ....בדולח
אני מדבר על יצירות שלא אושרו מראש...11111
כולם ראו את היחס שהיה לשירי הן מצד העורכים והיוצריבדולח
תירוץ עלוב להפסקת היצירהאגל-טל
לכולם כמעט לא אישרו משהו כדי שהאתר יהיה ברמה.
אולי השירים שלך פשוט לא היו טובים מספיק או שהיו בעיתיים מבחינות אחרות...
מסכים עם העורכים...ישראל ש
אין מה להתלונן ובטח שלא לעזוב את האתר בגלל פסילה של יצירות (מיועד לבדולח).
גם לי פוסלים לפעמים יצירות, ולפעמים אחרי שאני רואה למה הם פסלו אני מסכים איתם בפסילה.
ואין מה לעשות אם יעלו את כל הצירות לא יהיה מקום באתר,וגם כל יצירה שתעלה תהיה בעמוד הראשי(המקום היחיד שאנשים מסתכלים בו) שתי דקות, ואז יעיפו אותה כי צריך להעלות עוד יצירות...
זה חוץ מזה שהאתר צריך להיות ברמה גבוהה אז אי אפשר לשים את כל היצירות.
בת חן-בת שמש
וזה שמאשרים לך כל יצירה, בטוח אומר שאת לא ממש מבינה את אלה שלא!
סניף. ='[
בת שמש
מצחיק מאוד...אגל-טל
וחוץ מזה יש לי כל כך המון להשתפר...
האתר הזה פשוט מראה לי כמה...
אבל למה אאוטניג?יעקב רובין
אין יוצר/ת מושלם/מת.
ואם תזכרו טוב תשימו לב שהיו יכולות להיות לי היום כמאה ארבעים יצירות אולם מקס' שמפרוסם בשת לא עולה על 50. אז לדבר על אישור גורף זה מצחיק ביחס לכל חממה שיש באתר.
{טוב, ארגמן היא יוצאת דופן כמעט בעניין.
לטענות בעניין חפשו אותי רחוק מכאן
}רק אני חושב הפוך??צל99
בראש ובראשונה בקורת עצמית , לא כל דבר שציירתי, צילמתי, כתבתי או לא יודע מה ראוי לפרסום.
אני מדבר בעיקר על יצירות ויזואליות ששם אני מבקר יותר. (צילום בעיקר). לא כל דבר שיצא כפלט של המצלמה ונגמר בJPEG , הוא יצירת צילום, תחשבו מעט לפני שאתם מעלים משהו ואז תוכלו להעלות את הטופ שלכם לקבל בקורת ולהתקדם, אם כל אחד יעלה תמונות סתמיות (ויש פה הרבה כאלה) כי זה מגניב, או כי מצאתי כותרת שהזכירה לי בדיחה, אז יהיה קשה להתקדם.
אני מאוד הייתי שמח שהעורכים יאשרו את הכל , כתוצאה של בקורת עצמית של היוצרים. בינתיים המגמה לדעתי הפוכה וצריך לאשר הרבה פחות. מסכים שרצוי מאוד להסביר את סבית הפסילה.
כמה שאתה צודק צל 99המדינה
>>>שירה חדשה
סליחת על ה'דוגריות'-
לעניות דעתי יוצר שבאמת מעוניין ליצור, ישאר.
תאמינו לי שיחסית הרף הוא לא כזה גבוה.
ואם אנחנו פוסלים משהו- יש לזה סיבה.
ואם לא- תבקשו מהעורך לשלוח סיבה.
לא צריך שיהיה נתק. אנחנו פה בשביל לעזור.
תשלחו מסר!
הטענה העיקרית שלי היא:11111
למה אני צריך ליצור קשר עם העורך במקרה ראשון בשביל שהוא יסביר לי מה הבעיה (במקום סיבה היתה שאלה בקשר למשפט שלא היה חלק מהיצירה) ואז לפתח דיון איתו ובסופו של דבר היצירה פורסמה כמות שהיתה בתחילה,
במקרה שני הייתי צריך ליצור קשר כדי לנסות לסחוט ממנו את סיבת הפסילה (שבסופו של דבר לא הצלחתי לקבל ממנו וקיבלתי ממישהו אחר שהעורך אמר לו את הסיבה)
אם מצאתם סיבה למחוק יצירה תכתבו אותה, אם לא מצאתם סיבה אל תמחקו.
האם אפשר לעשות משו שיצירהגייטל רייזל
אלא תחזור אל היוצר,
אפילו בלי הערות,
על מנת שיוכל לשפץ אותה כראות עיניו.
אני אישית מאוד מעריכה פה את העורכים
[אליש, גם אותך...] כי באמת אני רואה פה מסירות נפש.
בדולח,
ברוכה השבה,אין צורך להזכיר נשכחות...

יפה להחזיר יצירות למה למחוק,להחזיר ליוצר,רעיון טובהמדינה
אם לא מאשרים ולא פוסלים...11111
/Mosaic/Read/7448
אמת.יעקב רובין
תהלה.יעקב רובין
אפשר אבל ייקח זמן לסדר זאת.
אנא המתיני ושמרי את ההצעה בצד.
יעקב.
שירה חדשה,אתם מיאשים אנשים שרוצים לשלוח יצירותהמדינהאחרונה
על ראשון ראשון.יעקב רובין
* עורכים היזהרו?- מנק' מבט כזו אני מתפלא ששירה טרחה בכלל לבוא לשרשור.
** יש לך בעי'ה מול עורך אחד לך מולו, אין לך משהו נגד כלל העורכים.
כל השארא מן הסתם ילווה בטון אישי על כן אעצור כאן.
יעקב
מאוכזב
עכשיו כשהדברים עודנו.יעקב רובין
השקעה של יוצר זה דבר יחסי, במיוחד כאשר אנו מוצאים שגיאות מאוד מעצבנות שמראות כמו אנו אמורים לערוך את זה.
לתשומת לב היוצרים.
יעקב רובין
במצב של איזון
הערה שלישיתיעקב רובין
המסר ליוצרים הוסף לאחר מחשבה מרובה בתוך צוות העריכה,
כמה שזכור לי זו הייתה מחווה שלנו בשביל לא להטריח אתכם
לשלוח מסר חזרה.
ועוד כל מיני שפצורים שנראה ששכחתם לומר עליהם תודה
ונזכרתם בעיקר להתלונן על דברים אחרים.
אפשר לומר מילה של תודה מידי פעם גם?
{ולא לבלוע אותו בטונות של ביקורת,
למען יחסים הדדיים תקינים יותר...}
יעקב.
די להתלונןישראל ש
במקום להתבכיין ולהתלונן כל הזמן -למה זה ככה?! ולמה זה ככה?!
אפשר להגיד תודה. רק אחרי שאמרת תודה אפשר אולי לשמוע אותך.
עכשיו הראש אשכול בסדר...צביקה
חייבים לסנן יצירות על מנת שהרמה תהיה טובה (ואל תדאג... גם לי פוסלים...).
וצריך לזכור שאנחו חייבים תודה לעורכים שמקדישים פה מלאא זמן בשבי שהאתר יתפקד כמו שצריך.
אז תודה!!!
ודווקא בדר"כ שולחים מסר"ש עם הסבר כשהיצירה נפסלת, אומנם זה די איטי אבל זה קורה (..בדר"כ (=; ),ובאמת צריך להשתדל למהר את התהליך הזה, כי זה לפעמים מורט עצבים.
נמחקה לך יצירה ללא הסבר?, שלח מסר לעורכים לברור.יעקב רובין
קרתה תקלה כזו, אשמח לדעת למי.
יעקב.
ובאופן כללי-ארגמן
כמו-כן ראוי להכיר בסמכותם של העורכים ולהפנים שהם פועלים אך ורק לטובת האתר.
היה מסר לפסילה אבל הייתה תקלה...יעקב רובין
שלחתי שתי יצירות במוצ"ש.. מה איתם?דוידוד
הם בתחום העבודות יד...
לא משנה ...הם הועלו..תודה..דוידודאחרונה
אז למי שתוהה לאן נעלמתי בשבוע האחרון...המופרע
פשוט מאוד הייתי בשבוע אירגון ואם הגעתי הבייתה זה היה כדי לישון ולאכול משהו.
אז בעזרת ה' אני חוזר לתיפקוד מלא.
שאלהישראל ש
שלחתי יצירה ביום רביעי בערב, מאז לא נראו עקבותיה....
(לא קבלתי הודעה שהיא לא התקבלה, ולא ראיתי שהיא עלתה לאתר), וזה מוזר כי בדרך כלל היצירה עולה למחרת כבר.
נ.ב.
קוראים ליצירה-"אלכסנדר מוקדון."
אני ארסן את עצמי לתת תשובה רצינית.יעקב רובין
היצירה נמצאת במערכת החל מהתאריך שציינת.
אמנם כי מסתבר והעורך לא ביקר שם די הרבה זמן,
אתה לא היחיד שמחכה.
משה- אני משאיר זאת לטיפולך,
בך לא ינזפו על כלום.
יעקב.
|דגלבן|

