פורום יוצרים (עמוד 85)

בהנהלת:
שרשור חדש
אפשר לפתוח סדנאות חדשות יבש פהאנונימי (פותח)
כשיהיו מי שישתתפו....יעקב רובין
יש הרבה שישמחואנונימי (פותח)
איפה הם היו כשנפתחו סדנאות ללא משתתפים?יעקב רובין
עבר עריכה על ידי יעקב רובין בתאריך א' שבט תשס"ח 20:11
זה היה כשאני לא היתי פהאנונימי (פותח)
למען האמת,ארגמן
בדיוק חשבתי על לפתוח אתגר ציור. תהיה היענות?
לא ממניאנונימי (פותח)
גם לא ממני...גייטל רייזל
למען האמת ציור זה התחום שאני ממש לא טובה בו....
וזו דווקא הזדמנות להשתפר.ארגמן
בשביל להפגין כישורים יש את האתר. האתגרים הם הזדמנות להשתפר וללמוד.

אני עדיין מקווה שכמה יוצרים יפגינו רצינות וכוונה להשתתף באתגרים.
אם תשרה עלי רוח טובהציר 60
ואני אמצא עיפרון נורמלי אני אולי אשתתף...
תודה.ארגמן
אם עוד יוצרים יביעו נכונות אני אפתח.
יוצרים יקרים, נא להביע נכונות!ציר 60
אני מביע נכונות (=אנונימי (פותח)
ממש דרושה סדנא כזו בנוף החדגווני של סדנאות השירה...( הייתה אי פעם סדנת ציור בכלל?)
זה^ אני (מכינוי לא שלי...)צביקה
היו.ארגמןאחרונה
בעבר הרחוק מאד.
ציור זה מעט בעיתי,אפשר לעשות גם שירה?שרון כהן
וגם סיפורת..בקיצור תמיד יש ה להתקדם..שרון כהן
למה הפורום בצע חום?סתם שאלה..
כל עורך יכול לפתוח אתגר/ סדנה בתחומו.ארגמן
וקטגוריית השירה [הסיפורת פחות] פורחת.
ולי עלה רעיון לאתגר בציור, שזה גם הקטגורייה שאני אחראית עליה.
סדנא, מה דעתכם?ציר 60
בעוד פחות מחודש - כ"ט טבת, חל יום הרצחו של מייסד ומפקד הלח"י אברהם שטרן (יאיר) מגדולי מעוררי התחיה הלאומית, מנהיג, חוזה, הוגה ומשורר. (אין צורך לפרט, עוד חומר אפשר למצוא בגוגל)
מה דעתכם על סדנא כללית (ז"א כל סוגי היצירות) לדמותו ולזכרו?

אני חושב שזה המעט שאנו יכולים לעשות להנצחתו והנצחת מורשתו
לענ"ד זה רעיון מ-צ-ו-י-ן.ארגמן
עורכים? מה דעתכם?
מישהו יודע מה קורהציר 60

עם העורכים הוויזואליים?

כבר לפני יום וחצי העליתי תמונה ו...

חופשה?

פגרה?

אטפל בלנ"דמשה
תודה.ציר 60אחרונה
סליחה שאני שואל, מי מחליט מה להכניס לבמה?JUNEN
התמונה מקורית, זה דומה לפרח שיש בפינה.JUNEN
העורכים, כמובן.ארגמןאחרונה
אבל מה הקשר לפרח?
נא להתמתן!ארגמן

אנחנו מאד לא מעוניינים להמשיך לקבל ולמחוק תגובות לא רלוונטיות ולא רציניות, ובמיוחד לא כאלה שמשולבת בהן המילה 'עוף'.

נא לזכור שאתם נמצאים באתר שמיועד לפרסום יצירות וקבלת פידבקים ולא לפטפוטים, בדיחות פנימיות ושטויות. אנחנו לא מעוניינים לנקוט באמצעים אחרים, כגון חסימת משתמשים אז אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה לא לכתוב יותר תגובות שאינן רלוונטיות לתוכן היצירה ולהעביר את השיחות ביניכם למסר"ש.

תודה,
צוות ללא תולעים.

רעיונות יצירתייםאנונימי (פותח)

ברצוני לעמוד במשמרת מחאה מול חנות המוכרת דבר אחר ושאר טרפות במרכז המסחרי.

אני צריכה רעיונות לשלטים שיוציאו לאנשים את החשק לקנות שם

תודה רבה

אולימשה
תמונות דוחות של חזירים?
בנתניה?בדולח
לעניות דעתי רעיון מצחיק הם אוהבים את זהבדולח
והשלט השני (בהשראת אוהב אמת ועוד)אנונימי (פותח)
אל תהיה (בעברית וברוסית) ותמונה חביבה של חזירה מהלכת על שתיים (בלבוש צנוע) ובידה דולר.
הערות נוספות ותגובות יתקבלו ברצון
בע"ה אם מזג האוויר יתאים נצא ביום חמישי או שישי
מצחיק מאתגר, יתיחסו לזה, זה ימשוך תצומת לב יפה.המדינהאחרונה
צריכה לעשות זאת בחכמהאוהב אמת
תמונות של חזירים ולצדם תמונות של אנשים מפוטמים עשויות לעזור.
והעיקר כותרת שהיא מצוה מתאימה מהתורה.


החנות של ...מוכרת חזיר וסרטנים וכונכיות גל איכסהמדינה
תולעים מטילים זה ,מגיעייייייייייייילי ,לא בריא ללב מחלות.
אם אתם רוצים להיות בריאים ,חנות של ;חזיר לא נכנסיםהמדינה
גועל פה תמצא גוואלד! (טרפה)
אפשר להוסיף תמונות, ולכתוב צער בעלי חיים ;המדינה
אוכלים חיות בלי רצונם , טרפה ! ! !
גם את הפרה את וכל ללא רצונה..שרון כהן
צריך לעשות משהו שיגרום לאנשים לא לאכול באותו חנות...
אין לי רעיון כרגע..אנ לא ממש עוזרת אול משהו שונה כזה שיעורר..
תודה, אבל אני מחפשת משהו עם מסר ערכיאנונימי (פותח)
מה דעתכם למשל על משהו בסגנון:
יהודים בשואה העדיפו למות מרעב ולא לאכול חזיר, ואתה?
אולי בליווי תמונה מתאימה של חזיר דוחה (יש למישהו??)
מי שאוכל חזיר שמן כמו חזיר,ומת כמו חזיר,משוקץ טמא.המדינה
זה לא רעיון טובאוהב אמת
ראשית, הוא חריף מדי ועלול לגרום לשנאת הדת. שנית, אסור להשתמש בשואה בדרך כזאת. מה עוד, שבשואה יהודים נרצחו בגלל יהדותם וללא קשר לדת.

אפשר להוכיח אנשים רק בדרכי נועם (דבר שלרוב אנו שוכחים). לפיכך, אתם יכולים לכתוב: יהודים, הקדוש-ברוך-הוא בחר בנו להיות ממלכת כהנים ועם קדוש, הישמרו במעשיכם! (ולצטט את המצוה האוסרת אכילת חזיר).

זה בעייתי.ארגמן
אני לא בטוחה שכתוב חזיר במפורש בתורה.
אני לא בטוח במה שאת אומרת, אוהב אמת לעומת זאת קולעיעקב רובין
בס"ד
את רוצה להגעיל את החזיר ולא את הדת.
[סליחה על החריפות]
הממ... [תודה למאגר ספרות הקדש]יעקב רובין
"ז וְאֶת-הַחֲזִיר כִּי-מַפְרִיס פַּרְסָה הוּא, וְשֹׁסַע שֶׁסַע פַּרְסָה, וְהוּא, גֵּרָה לֹא-יִגָּר; טָמֵא הוּא, לָכֶם. ח מִבְּשָׂרָם לֹא תֹאכֵלוּ, וּבְנִבְלָתָם לֹא תִגָּעוּ; טְמֵאִים הֵם, לָכֶם. "

ויקרא י"א
אממ, אופס.ארגמן
אולי לא הייתי צריכה להעיר לחבורה של בייני"שים...
את שקט שם.יעקב רובין
בס"ד
זה לא קשור לזה שאני בייניש,
טוב אולי כן.
[אז את לא זוכרת את כל התנ"ך,
|סוד| גם אני לא.]

יעקב.
[שונא להביך אנשים]
טוב, זה לא העניין.ארגמן
העניין הוא ש*חשבתי* שאני זוכרת מספיק טוב בשביל לתקן ולא להישאר בשקט.

אה, אתה לא זוכר את כל התנ"ך?? חשבתי...
{מסתבר שעשית קצת יותר מידי ממני}יעקב רובין
אגמן חזיר כתוב בתורה שהוא מעלה גרה מפריס פרסההמדינה
אם איני טועה? וטמא אסור לאכול אותו כך כתוב,בתורתינו הקדושה, בהדגשה שיש לו סימני כשר?אםפ איני טועה, אך אסור בתכלית האיסור, לאכול אותו כי החזיר שיא בטריפה.
כן, כתוב. {בבקשה באופן כללי, אנא קראו לפני}יעקב רובין
שלפת את המשפט מהתורה,הצלת אותי מהיסוס שאולי טעיתיהמדינה
יפה .
אמממ אנחנו רוצים להזהיר חילונים נכון?אנונימי (פותח)
לדעתי לאנשים לא כל כך יהיה אכפת מהמצווה שאסור לאכול חזיר...
לדעתי עינת ערד אמרה משהו טוב- "אנשים בשואה הקריבו את חייהם כדי לא לאכול בשר חזיר....ואתם?" משהו בסגנון הזה. אפשר להזכיר שזו מצווה, אבל אנשים ירתעו מהרעיון שזה התורה....אתם יעודעים...'הדתיים האלה! כפייה דתית!'
זה כבר גרורה אחרת של הדיון.יעקב רובין
בס"ד
דווקא בקטע של חזיר עד כמה שאולי לא תרצו להאמין אבל זה לא בא מכיוון השמאל שאנו אוהבים לזהות אותו עם החילונים, דווקא משם רק לפני עשר שנים בא החוק נגד. [ולצערי אני לא בקיא דיו לדעת מה קרה בנתיים, חבל על דאבדין]

אמירה כזו תזעזע מידי ולהגיד באופן חד משמעי שלציבור החילוני בכללו לא אכפת מזה שחזיר כתבו בתורה זה מאוד מגוחך.

יעקב.
לאוהב אמת, הם לא יודעים מה זה דת הם באמת חזיריםהמדינה
על שני רגלים,תשלוף ממך משהוא שיעזור, רעיון ממך
סומכת עלייך ,המשך ערב נעים לכל העמלים
בגירוש הטומאה, מארצינו הקדושה.
זו הבועה הכי עצובה ששמעתי.יעקב רובין
יעקוב,בקשר לטומאה זה בסדר,אך בקשר מקביל לאהוב אדםהמדינה
גם אם הוא אוכל טרפה,להאיר פנים לגר שבתוכינו גם את האוכלי שקצים ורמסים, זה אנושי לאהוב,ולהקרין להם את האמת של התורה, ובכלל כל יהודי לאהוב,אך כשאתה רואה אייך הולכים למקום שאני מדמינת חזיר על קולר וחותכים לתת ליהודי אז במצב זה בלבד התכוונתי, שהוא כמו חזיר,התאווה מוציאה את האדם מידעת בפרט אוכלי חזיר,הרבי אומר הוכיח תוכיח את עמיתך אפילו מאה פעם זה לא גוזמה,כמו במצב כזה.המשך ערב נעים לכולם
אוקיי, תפרידו בבקשה את כל הגרורות.יעקב רובין
בס"ד
אנו דנים על האורחים הרוסיים שאין להם דבר עם היהדות או האחוזים הבודדים שכבר איני יודע כמה הם בודדים לצערי שכן אוכלים חזיר בעם היהודי?

סדר בבקשה!
מה אפשר לעשות - הצעהאוהב אמת
בס"ד

סיפר לי פעם מישהו שהוא נכנס עם אשתו למסעדה לאכול חזיר כמו שהיו נוהגים לפעמים לעשות. הם התישבו על השולחן. ואז אשתו אמרה לו שהיא מסתכלת בכל היושבים במסעדה וכלם נראים לה חזירים. היא ביקשה ממנו לצאת. הוא יצא אתה מהמסעדה. ומאותו רגע הם התחילו לשמור כשרות.

מה שאני מציע לעשות זה להכין פלקט עם תמונות או ציורי חזירים לבושים בבגדי בני אדם. ולכתוב עליו בגדול: אל תהיה חזיר!

ממליץ להתייעץ על הנושא עם רב אחד או שנים לפני עשיתו.


תודה רבה על כל ההצעות הן בהחלט נתנו נקודות למחשבהאנונימי (פותח)
בע"ה אתייעץ עם עוד אנשים ואעדכן אתכם בהחלטה הסופית.
ניתן עדיין להעלות רעיונות
ההצעות הזוכות (וגם אלה שלא) יקבלו בע"ה תמלוגים בעולם הבא
צודקת בתנאי שהתמונות לא בוטות מדיאוהב אמת
בכל אופן, מי שבחר לקיים מצות הוכח תוכיח ימצא את הדרך הנכונה להוכיח
התורה אמרה את איסורים מתוך דאגה לעם שיראל לבריאותםאנונימי (פותח)
הרי כל הטומאה ,מביאה מחלות לכל אדם,בחזיר יש הרבה שומן מסריח,והם לא נקיים,בתוך הסירחון מתפלשים מגעילים ,ומי שאוכל אולי טוב לו,אך יכול לקבל התקף לב, או סתימה באחד מצנרת הגוף,גם במוח, כי שומן רבוי ומסריח, בחזיר, וכל השקצים, ה' ישמור סרטנים וכל רמסים מהים,הכל מביא מחלות וגועל שאני כותבת על זה באלי גועל אייך אפשרלאכול כל דבר שזז ,ה' אוהב אותנו לא סתם אסר עלינו את האסורות של הבשר הטמא,והמשוקץ, והמתועב ,אלא לטובתינו לבריאותינו,ה' הטוב,אבא שבשמים, אוהב כל בריאה שברא והזהיר,בפרט את עם ישראל שהוא העם הנבחר,כוכבי השמים המאירים לכל העולם,בעזרתו יתברך נאיר את התורה שיש בה הכל .יום נפלא לכל הגולשים .העורכים העורכות ולמנהלי האתר .
זהירות במאכלות אסורים מביאה לקבלת עול מלכות שמיםיונה

אין לי רעיונות לשלטים (הרעיון של אוהב אמת נראה נחמד)

אבל מצאתי שעור מעניין מאד בנושא הזה של הרב לבנון.
בבקשה

http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?id=2219&q=

 

ובמקום הראשון- ישעיהו הנביאאנונימי (פותח)
אֹכְלֵי בְּשַׂר הַחֲזִיר, וְהַשֶּׁקֶץ וְהָעַכְבָּר--יַחְדָּו יָסֻפוּ, נְאֻם-יְהוָה (ישעיהו סו, טז)
ותודה ליונה על ההפניה לשיעור בו מצאתי את הציטוט.

אודה מאוד למי שיוכל לשלוח לי תמונה בהתאם להצעתו של אוהב אמת
תמונות מתאימות להצעתו של אוהב אמת יתקבלו בברכה:אנונימי (פותח)
thkbh1@neto.net.il
או לשלוח קישורים מתאימים לפורום
תזכו למצוות
בסיפור "דירה להשכיר" יש תמונה של חזיר לבוש.יונה
אני לא יודעת אם היא קיימת על האינטרנט,אבל זה ספר ידוע מאד.
(אולי יש בעיה של זכויות יוצרים,צריך לבדוק)
בהחלט תמונה מצוינת (עד כמה שאני זוכרת)אנונימי (פותח)
אבל לא הצלחתי למצוא אותה, ואינני יודעת מה קורה עם זכויות יוצרים
היצירה הלאומית מתעוררתצחקן
ב"ה
|-- נשק יש?
  ערב של שירה פוליטית עכשווית

עם
יוחאי חדד וצור ארליך
שיקריאו וישוחחו

וצורי קרש
שישיר וינגן פולק מקומי
מתוך "ירושלים בלוז"

בואו לבדוק תיקים ולרענן מחשבות,
מוצאי שבת, כ"ז בטבת, 5.1.2007, 20:30
מחי : 20 ש"ח
בירא רמא, יואל סלומון 12, נחלת שבעה
0503243335, 0506466060
אממממ... איפה זה בירושלייםבדולח
יש כתובת בשורה לפני האחרונה.ארגמןאחרונה
ציפור קטנה מחפשת קןאנונימי (פותח)

מישהו מכיר את השיר?

מישהו יודע מי כתב את המילים?

האם המסר העמוק שמאחרי המילים הוא שיבת עם ישראל לארץ ישראל והגלות בין האומות, או משהו אחר?

אהבתי מאד את השיר, ורציתי לדעת פרטים עליו.

רוב תודות!

אני לא מכירה את השיר.שירה חדשה

בס"ד.

אבל בדקתי בשירונט וכתוב שם שדודו ברק כתב את השיר.
אם יש קשר בין השיר לשאלה ששאלת? אין לי מושג. כמו שאמרתי, אני לא מכירה את השיר.


למי שמעוניין לקרוא את השיר:
http://www.shiron.net/songView.aspx?song_id=3902&singer_id=1099&song_title=2932e7

את יודעת מזה שירונט?בת שמש
את, שירה???
לא הייתי מאמינה עלייך. תועבה!
בעוונתי,צחקן
ב"ה
גם אני יודע.

אבל מחפשים בmsn, שיש לו חיפוש נקי.
Blogs/Message.aspx/239 (ע"ע)

לא הי'יתי סומך על זה אם אני לא הי'יתי בסלון הבית, וזה לא מושלם- אבל אפשר לדון לכף זכות.

וחוצמזה, יש מצב שמשה סידר לה חסימה כמו פה. את לא יודעת.

קיצר -
תדונו לכף זכות.

החתימה שלך שווה עיון.

תרקוד- כאילו אין מי שרואה. > לא מסכים. ואם את בת?, אה אופס- זה לשון זכר.

תאהב- כאילו אין מחר. > כנ"ל. אמנם מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, אבל קצף כן. אני אעלה היום סיפור על זה בע"ה.

תאמין- כאילו אין קשיים. > זה גם לא ממש נכון, אבל המשפט היחיד שאני די מסכים איתו.
למה נדמה לי שיש כאן צביעות?בדולח
אני חושבת שזה צביעות מצידך יצחק אשמח להסבר להכוונהבדולח
להסבר במסר אישי בדולחבדולח
אוי אוי, פלספן.בת שמש
בדיחה אישית
שירה הבינה.
נכון שירה?

ובקשר לחתימה שלי: [שאגב, אני לא מבינה מה הקטע. זו רק חתימה!]

תרקוד- כאילו אין מי שרואה. > לא מסכים. ואם את בת?, אה אופס- זה לשון זכר.
דוס שכמותך! חוצמזה, ריקוד הוא לא רק תנועות חיצוניות של הגוף. הנה לך.
תאהב- כאילו אין מחר. > כנ"ל. אמנם מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, אבל קצף כן. אני אעלה היום סיפור על זה בע"ה.
גם כן כנ"ל- לאו דווקא אהבה של גבר לאשה. ולא נפרט.
תאמין- כאילו אין קשיים. > זה גם לא ממש נכון, אבל המשפט היחיד שאני די מסכים איתו. טוב. אין לי מה לומר. זכותך.
כן, הבנתי.שירה חדשה
בס"ד.

אבל מנוחה,
אפשר לכתוב דברים בצורה יותר עדינה.
(וסליחה שאני מעירה. באמת.)
אוי, שירוש...בת שמש
צודקת.
אני ממש מצטערת.
לשירה צרייך לשמור על האתר,כאתר של טוהר ועדינות ,המדינה
את צודקת שירה ,המשך גלישה נעימה לכולם .
אתן יודעותצחקן
ב"ה

לגברים מגידים/מדברים. דברים חזקים.
לבנות אומרים. הצד של הרגש חזק יותר.

יש שלוש דרגות.

א. להגיד.
ב. לדבר.
ג. לאמר.

להגיד- לשון גיד. שהו חזק.
לדבר- משהו בינוני. לא חזק יותר מדי ולא חלש;.
לאמר - לדבר באופן חלש.

גם בתורה- כה תאמר לבית יעקב. והכוונה לנשות ישראל הצדקניות.

ועכשיו-
חדל קשקשת.
לא נעלבתי כלל, ולא חשבתי שזה חזק מדי. סתם ככה לידע כללי.

הסיפור - התעקב עם משהו שהוא הפתעה פה לכמה אנשים. במחילה.
אממממ ... אפה זה אתר לא הלכות וכאלה מספיקבדולחאחרונה
יצחק תמשיך כך להיות שמרן,כמו תלמיד ישיבה המאיר !המדינה
כל הכבוד!
המלצה על אתר.ארגמן

בלי פאניקה. אתר לספרות פנטזיה ומד"ב. יש בו בעיקר סיפורי מקור וסיפורים מתורגמים+ המלצות וביקורות על ספרים וסרטים.

http://www.blipanika.co.il/

תוכן הסיפורים עלול להיות לא-מבריק [אבל בדר"כ לא גרוע בכלל]. ראו הוזהרתם.

לארגמן תודה .המדינהאחרונה
תגידו...אפוש

בס"ד

באתר ללא תולעים יש מישהו שיוכל להבטיח שלא יפרו לנו זכויות יוצרים על היצירות???

.ציר 60
זה באחריות האתר?
זה לא קשור איכשהו לגניבה?
(אפי' ע"פ חוקי המדינה, מה שמכונה "קנין רוחני")
דבר איתי עברית...זה כן או לא?!אפוש
נראה ליציר 60
שלאתר אין שום דרך להבטיח את זה,
אבל ע"פ התורה זה אסור.
ואם את ממש מתעקשת גם ע"פ חוקי המדינה והחוק הבינ"ל זה אסור ואם מישהו יגנוב לך יצירה תוכלי לתבוע אותו...
לא התכוונתי,לגולשים באתר,לקורא שנכנס,ליצירות מבחוץהמדינה
באופן כללי מי שנמצא מבוטח יכול לישון בשקט,כי באתר ובכל אתר יכולים להעתיק ,עושק,ורציתי להמליץ ביטוח לכל דורש,שיבחרו ,וישנו בשקט, כי מבחוץ יכולים להעתיק ,ואם קורה דבר כזה לפחות שיכתוב את שם הכותב ,כך שהשיר שלו ,יקבל תמלוגים,במילה השיר כתוב באקו"ם ,הכוונה שלי טהורה לגבי מי שנכנס וקורא שירים מבחוץ, לאתר יצירה לאומית,שלא יסתבכו שיבקשו רשות,
ואם לא?לפחות תמלוגים יקבלו היוצרים המבוטים .המינימום כי לא ניתן לשלוט בהעתקה זה אינטרנט.ויש סיכון ,על כן הביטוח,מציל .
אם את חברת אקו"ם,אין לך מה לדאוג,אם לקחו חייבים ;המדינה
חייבים לרשום את שמך על היצירה,ואם שמעת שיר שלך או ציור וכו, ולא כתבו את שמך ,את יכולה לטבוע אותם,רק אם את חברת אקו"ם או כל זכויות יוצריםפרטי אחר,ואז יקללו את היום שנלד שלא רשמו את שמך אושמו של היוצר על היצירה,כנכס שלך, יפצה אתותך או אותו הנזקק/ת לפיצויולשנות במהרה את השם שפיברקו לשמך,ומשפט ומי יודיע כמה יצטרך לשלם לעשוק/ה,לי היה ניסון בזה,לא באינטרנט במכירת שיר לזמר,ושם אחר שורבב בתוך הדיסק,עם אקו"ם הכל בא על מקומו בשלום,ותוקן המעוות,הגענו לפשרה,ופיצוי נתן על פי הנזק שעשה ותיקן,אך באינטרנט מורידים ,או מעתיקים,חייבים לכתוב את שמך או שמו של היוצר על היצירה ,אין מה לעשות אני כותבת את ההגנה שלי, שכל הזכויות שמורות לי,שידעו לקראת מה הולכים ,ויודעת שיום אחד אם אשמע שיר שלי ברדיו וללא זכויות יוצרים שלי,]אני יכולה לתבוע בעל הגזל , שלא רשם את שמי כי זו יצירתי,מכוח זכויות יוצרים שביטחתי את עצמי, וחבל לו על הזמן,ולכל אלה שמורידים שירים או מעתיקים ,חייבים לכתוב שם יוצר,כי כך יש לו לפחות תמלוגים,ושם היצירה מוסיף לשמו של היוצר .ואם לא יעשו כן הם ישלמו ויבקשו סליחה וזה לא יש עוכי דין באקום הנלחם על זכויות היוצר, רצוילבטיח יצירות שלא יהיו הפתעות מבחוץ,יום טוב כל היוצרים מקווה שתרמתילכם מניסיוני על זכויות יוצרים .יום נעים לכולם
אז מה?! לשלוח לאקו"ם?אפוש
למה לא, אך זה סיפור את צריכה שני חברי אקו"ם יעידוהמדינה
שאת יוצרת שירה,ואז משלמת להרשמה מחיר לא בשימים ,וכל שיר שלך שאת מתכננת להוציא לא משנה לאן,רושמת באקו"ם,הם שולחים דפים שתמלאי שיריך שם המחבר,שם המחין,אם יש, המעבד, וכו, זה לגבי שירים ומוזיקה ,וגם שירים לספר ,את יהולה לפנות לאקו"ם באיטרנט תכתבי להם דרך גוגל,ותשאלי את כל השאלות ואת הזכויות וכו ,בהצלחה לכל יוצרים
תודה...אפוש
לאפוש, בהצלחה לך ולכל הגולשים.המדינהאחרונה
כוחה של יצירהצחקן
ב"ה
ציטוט ירונימוס, צעיר שמאלני נחמד (או שלא) מפורום תקשורת חזותית בתפוז.
את העבודה הוא הגיש במסגרת "תרגיל בקורס פרוייקט גמר, בהנחיית עמית טריינין ורחל דהן, שנה ד', מנשר".
הנ"ל אאל"ט צמחוני. אני מצטט אותו:

"
אני גאה להציג פרוייקט מחקר על קו אוטובוס 468, שנוסע מתל אביב לירושלים דרך השטחים, בישובים בית אריה, עופרים, חלמיש, עטרות, דרך מחסום חיזמה.
זהו תרגיל בקורס פרוייקט גמר, בהנחיית עמית טריינין ורחל דהן, שנה ד', מנשר.
התמונה די כבדה, אז ייקח לה קצת זמן להיטען.  
אנא הקליקו על הקישור הזה, (ההתחלה מימין

העבודה כוללת שני רצפים ("סטריפים").
הראשון העליון, הוא הרצף התיעודי, שבניתי מתוך נתונים שאספתי במהלך הנסיעה, כגון תמונות, ציטוטים, צבעים, ונתונים אישיים. מאוחר יותר הוספתי מידע מהאינטרנט כגון מידע מוויקיפדיה, תמונות לווין, מפות טופוגרפיות ומפות עתיקות. המטרה הייתה לתעד את הנסיעה בצורה כמה שיותר "נקיה", כלומר להיות כמו תייר ללא דיעות, ולחקור את הנסיעה ואת האנשים בלי דיעה קדומה. ניסיתי להיות מדוייק בהצגת המידע, עד כמה שאני יכול ועד כמה שהיכירותי עם האזור מוגבלת.

רק כשחזרתי הביתה הבנתי כמה שכמה מהדיעות של הנוסעים ושל הנהג, שהיו מאוד נחמדים אלי, עצבנו אותי. הרצף התחתון מכיל תגובה אמנותית פחות מרוסנת ויותר חופשית, והרבה יותר דעתנית, והיא ממש מגיבה לדברים ספציפיים המופיעים ברצף העליון.

תיהנו,
ירונימוס
"
למי שתהה איך הוא הגיש את זה:
http://farm3.static.flickr.com/2320/2111754604_2bed4ed6f7_b.jpg
תראו איך ניתן לעוות את המציאות עם גרפיקה, בטח כאשר אתה אדם מוכשר.
 
כמו"כ - השימוש במקורות מידע כ"כ פשוטים להציג את מה שאתה רוצה.
-------------------------------------------
אחרון להלילה:
לא שחכנו, לא סלחנו.
http://www.egged.co.il/OpenFileById.asp?Id=5057 
כך היה - פתיחת קו אגד לסיני. אי שם בשנת תשל"א, מהדורת 'מבט'
 
מעניין שכבר אז התקשורת שיקרה.
-------------------------------------------
למי שתהה איך אני מרשה לעצמי לגלוש בתפוז:
אצלנו בבית יש חסימה מיוחדת לתפוז (כמו גם לעוד המוון אתרים).
 
 
דווקא לא ראיתי הרבה עיוותים באופן יחסימשה
הכותב המקורי (לא התגובה) כתב בצורה לא רעה בכלל. שרפתי על זה רבע שעת נסיעה ודי נהנתי. גם כי אני בכלל אוהב "להסתובב" ולהסתובב ביהודה ובשומרון.
הקישורים לא עובדיםשמעון_
לפחות אצלי
אני דווקא באתי לציין שיש שם טעויותאריקלאחרונה
יש שם כמה דברים שלא נכונים ברמה של עובדות .
למי שרוצה - אני מוכן לפרט

לדעתי סתם טעות, לא ממש טעות מכוונת
בבקשה לענות:הנשר

אני רוצה לעשות קומיקס, אבל אני לא יודע איך עושים צל כזה לעל האנשים.(ראה ביצירות של יוסי שחר ועוד הרבה.)

אז בבקשה איך עושים את זה? בפוטו שופ?

עט גרפי.JUNEN
תשאלי משהו שמבין.
הצעהישראל ש
ישד בפוטו-שופ במכחולים רמת שקיפות, אז תיקח צבע אפור כהה ותעשה פסים במקומות שאמור להיות צל( תגדיר שקיפות באחוזים, ככל שהצבע יותר אטום האחוזים יותר גבוהים.).

לישראל שהנשר
איך אני אשיג פוטו שופ?
קנה...צחקן
תוריד מהאינטרטישראל ש
תכתוב באינטרנט-פוטו-שופ, ואמור להופיע לך גרסה להורדה.
זה מוגבל בזמן. 30 יום אם אני לא טועה.צחקן
אלא אם כן זב לא חוקי... ואסור לפי ההלכה!בת גל
וגם לפי החוק הבינלאומי.... אבל מי סופר...
יש גם תוכנות חופשיות! המקבילה במקרה הזה זו גימפ11111אחרונה
האתר הראשי של התוכנה: http://www.gimp.org/
הורדה למערכת ההפעלה ווינדוס: http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html

ההסבר הוא אותו הסבר.
שאלה...אנונימי (פותח)

בס"ד

 

שלום לכם!

אני חדשה פה ויש לי שאלה: אחרי שאני כותבת יצירה חדשה ושולחת אותה...כמה זמן אני צריכה לחכות עד שיפרסמו את היצירה באתר?

תודה!

תלוי בעורכיםאריקל
אי אפשר לדעת - תלוי מתי עורכי האתר מגיעים.
הבנתי...אנונימי (פותח)
תודה!
העורכים לא זמינים תמיד.יעקב רובין
בס"ד
מתנצל בשמי ובשם שירה חדשה.
ברוך החוזר נעלמת לנו? והפסדת חדשה מרעישהבדולחאחרונה
צילומי חתן כלה חרדים.רות22

אני צריכה לעצב הזמנה לחתונה חרדית.

אני מחפשת תמונות של חתן כלה צנועים בלי מחשופים

חיפשתי בגוגל באתרים נוספים בנושא: "חתן כלה" "נישואין" "קידושין"

וזה מביא לי תמונות של חתן כלה אינם צנועים ותמונות של טבעות...

אם יש לכם תמונות של חתן כלה אפילו שחור לבן שהם אינם מזוהיים אשמח לקבל.

ותודה על העזרה.

ואם יש לכם אתר כל שהוא להמליץ לי אשמח מאוד.

תודה ושבוע טוב.

יקרתי,בת מלך
בעזרתו יתברך נאמין באמת

א. בהצלחה בכל, טוב לשמוע ממך מידי פעם.
ב. יש לי רעיון אחר בשבילך, השאלה היא מה דעתך-
את יכולה פשוט לשרטט חתןכלה, מעיל צללים כאלה.
זה יכול לצאת מאד יפה, לענ"ד.

בשורות טובות בעזהי"ת,
ממני הקטנה.
בת מלך-רות22
תודה על תשובתך המורכבת.. ואני שמחה שאת שמחה לשמוע ממני מידי פעם.
בכל אופן זה לא פשוט לשרטט חתן כלה..
אבל אם כבר אז כבר-
יש לכם הצעות לעיצוב הזמנה לחתונה?
ואיזה פסוקים לכתוב?

תודה על העזרה.
האמת, זה די פשוט.בת מלך
עבר עריכה על ידי בת מלך בתאריך ו' טבת תשס"ח 20:30
בעזרתו יתברך נאמין באמת

את הכלה משרטטים לובשת שמלה ארוכה, זה פשוט, לא מורכב מידי.
ואת החתן? נו, את יודעת. תנסי, אין לך מה להפסיד.
פסוקים להזמנה לחתונה? יש את המוכרים, אבל אפשר למצוא משהו חדש ומקורי. אולי משהו עם שמות האוהבים האהובים..
אני יכולה לתת לך סקיצה של מהנח"תיסטית
שבת מלך מתכוונת
חוץ מזה שמה הבעיה בטבעות ?
האמת שלי יש אבל ..... אני לא מביאה כי ....בדולח
הינה שירטוט חתן כלה.רות22

הינה דוגמא שנעשתה בפריהנד אבל זה לא נראה הכי הכי זה השירטוט... יש עוד רעינות?

הפסים האלו לא יצאו טוב הם אמורים להיות מרצפותרות22
אבל לא בצורה כזו אלא בצורה אחרת..
קצת התפשל לו..
יפה מאד אבל יש ליי תמונה אבל אני מתביישת להביא ;אובדולח
אותה לכזה דבר
שלחי לי למייל זה יפריע לך?רות22
ולמה לך להתבייש?
כי זה תמונה של... ואני לא שולחת מייליםבדולח
הפאשלות שקרו לי לאחרונהבדולח
רות,בת מלך
בעזרתו יתברך נאמין באמת

התכוונתי למשהו שונה ממש.
אבל לא נורא..
אנא פירטי תודה!רות22
יש לך דוגמא מוכנה כל שהיא?
אני אקדיש כמה רגעים- כבר אעלה לכאן בעזהי"ת משהו.בת מלך
רות, יש לך כבר פסוק?בת מלך
"על כן יעזב איש את אימו ודבק באישתו והיו לבשר אחד"רות22
-עוד מעט אני חוזרת.. לא נעלמתי הלכתי לאכול מלווה מלכה-
בנתיים שלפו רעיונות.
יפה .... פסוק מתאים רק שהוא נאמר על הגברבדולח
טוב, המצב הוא כזה-בת מלך
בעזרתו יתברך נאמין באמת

יד ימיני בוגד בי כרגע[ויד שמאל לא בא בחשבון אצלי..]
אז אין לי שרטוט להראות לך. מצטערת.
ניסיתי, אבל זה פשוט לא בא בחשבון.
לבת מלך הצלחה בשובך תבורכי,אמת דרך קצרה והמאחדת .המדינהאחרונה
כי טבעות-רות22
זה מסל שזה לחתן ולכלה אבל לפי היהדות זו רק טבעת אחת בשביל הכלה
ולא בשביל החתן...
בת מלך- הינה שיפור בעיצוב.רות22

 

האם לדבר כזה התכוונת?

ואתם- מה דעתם על עיצוב כזה על הזמנה חרדית?

הממ..benadamguy
בעזהשי"ת!

רות!
כל הכבוד!
ממש יפה..
אבל-זה לא כ"כ מתאים להזמנה חרדית.. [גם התמונה-הם מחזיקים ידיים, וגם הפס'..]
אבל נראה לי שבת מלך התכוונה לסקיצה מצוירת ביד, ולא במחשב..
היום כ"ט בנובמבר בו הוכרזה לראשונה מדינת ישראל.בדולח

בס"ד

היום כ"ט בנובמר בו הוכרזה  לראשונה מדינת ישראל בקרב האומות המאוחדות שם לראשונה הציעו את תוכנית החלוקה של מדינת ישראל שלה התנגדו הערבים

אחרכך התחילו פרעות ביהודים על ידי ערבים וכך פרצה מלחמת העצמאות

עוד מידע: מוויקי

כ"ט בנובמבר הוא ה-29 בנובמבר 1947 (אור לי"ז בכסלו ה'תש"ח), היום בו החליטה עצרת האומות המאוחדות (האו"ם) על סיום המנדט הבריטי בארץ ישראל, ועל הקמת שתי מדינות עצמאיות בארץ ישראל – מדינה יהודית ומדינה ערבית (תוכנית החלוקה). עוד נקבע כי ירושלים וסביבתה יוכרזו כשטח תחת פיקוח בינלאומי.

חרף האופי המקוטע והמוגבל של השטח שהוקצה ליישוב היהודי בתוכנית החלוקה, קיבלה הנהגת היישוב את התוכנית, ויהודים רקדו משמחה בחוצות הערים והיישובים בכל רחבי ארץ-ישראל. גם בחוץ-לארץ חגגו היהודים. ברומא התאספו לתפילת הודיה מול שער טיטוס, המקום המסמל את החורבן שאירע אלפיים שנה קודם.

נשיא העצרת, ידיד הציונים שסייע להם בדחיית הדיון עד השגת הרוב, אוסוולדו ארניה מברזיל, הקריא את שמות המדינות בזו אחר זו לפי הא"ב האנגלי. אחד התיאורים המרשימים להמתנה הדרוכה מצוי בספרו של עמוס עוז, סיפור על אהבה וחושך:

"כל ההמון הגדול הזה כמו התאבן שם בדומיית לילה מפחידה, כאילו אינם בני אדם אמיתיים כי אם מאות צלליות כהות מצוירות על פני יריעת החושך המהבהב. כאילו מתו כולם בעמידה. לא דיבור לא שיעול ולא מדרך נעל. יתוש לא זמזם שם"

ועל השמחה אחר היוודע תוצאות ההצבעה:

"... וכעבור רגע שוב הייתי על כתפי אבא, והוא, אבי המשכיל מאוד, המנומס, עמד שם וצעק בכל קולו, לא מילים, לא משחקי מילים, לא סיסמאות ציונות ולא קריאת גיל כי אם צעקה ארוכה עירומה כמו לפני שהמציאו את המילים... אבי לא שתק אלא נתן את כל קולו בצעקתו הארוכה עד קצה קיבול ריאותיו אאאאההה וכשאזל לו האוויר שאף שוב, כטובע, והמשיך וצעק האיש הזה שרצה להיות פרופסור דגול וגם ראוי היה ועכשיו הוא היה כולו רק אאאאההה"
"... ונפתחו הבארים בכל הערים ועד אור הבוקר חילקו חינם משקאות קלים וממתקים ודברי מאפה וגם משקאות חריפים, ומיד ליד ומפה לפה עברו בקבוקי המיץ והבירה והיין, וזרים התחבקו ברחובות ונישקו זה את זה בדמעות, ושוטרים אנגלים המומים נגררו גם הם אל מעגלות המחול ורוככו בפחיות של בירה ובליקרים, ועל שריוניות הצבא הבריטי טיפסו חוגגים משולהבים ונוססו עליהם את דגלי המדינה שעדיין לא קמה"

לעומת שמחת היהודים דחו הערבים לחלוטין את התוכנית. למחרת ההצבעה באו"ם פתחו הערבים במעשי איבה נגד היהודים, וכך פרצה מלחמת העצמאות.

היום בדרך כלל אין מציינים באופן מיוחד את יום כ"ט בנובמבר. באחדות מערי ישראל ניתן למצוא רחוב בשם "כ"ט בנובמבר". אהוד אולמרט ראש הממשלה השנים עשר של מדינת ישראל, גר ברחוב כ"ט בנובמבר בירושלים. ועדת העורכים של העיתונים היומיים בישראל נוהגת לקיים ביום זה מפגש עדכון עם ראש הממשלה.

תוצאות ההצבעה על תוכנית החלוקה של א"י בעצרת האו"ם:

התפלגות ההצבעה באו"ם
 →  תומכות
 →  נמנעות
 →  מתנגדות
 →  נעדרות

ההצעה נתקבלה ברוב של 33 קולות, 13 נגד, 10 נמנעו ו-1 נעדרה.

בעד: ארצות הברית, אוסטרליה, אורוגוואי, אקוודור, איסלנד, אוקראינה, ברית המועצות, בלגיה, בוליביה, ברזיל, בלארוס, גואטמלה, דרום אפריקה, דנמרק, הרפובליקה הדומיניקנית, האיטי, הולנד, ונצואלה, ליבריה, לוקסמבורג, ניו זילנד, ניקרגואה, נורבגיה, פנמה, פרגוואי, פרו, הפיליפינים, פולין, צרפת, צ'כוסלובקיה, קוסטה ריקה, קנדה, שבדיה.

נגד: איראן, אפגניסטן, הודו, יוון, לבנון, מצרים, סוריה, עיראק, ערב הסעודית, פקיסטן, קובה, טורקיה, תימן

נמנעו: ארגנטינה, אתיופיה, בריטניה, הונדורס, יוגוסלביה, מקסיקו, סין, צ'ילה, אל סלוודור, קולומביה.

העדרות: סיאם.

יש להוסיף כי חברי הכנסת היום לפני שנה בדיוק לא ידעו מהו יום זה ואם כן אין פלא כיצד הנוער נראה היום

למרות שבלימודי אנני נתקלת בנוער מצין יכול להיות שלא הכל שחור

                                                                                 

 

למה יון היתה נגדנו?אנונימי (פותח)אחרונה
באיזה מצלמה אתם מצלמים?דוד.ג.
אני מצלם בNIKON D70 S...
יש כאן כ"כ הרבה צלמים...דוד.ג.
אתם לא רוצים לשתף באיזו מצלמה אתם משתמשים???
גם אמא שלי משתמשת במצלמה הזאת.שירה חדשה
בס"ד.

לי יש קנון A710. או איך שלא יקראו לזה...
אחלה מצלמה....דוד.ג.
יש בה אופציות ממש טובות ביחס למצלמה ביתית.
אני לא מקצועית,ארגמן
אז המצלמה הפרטית הראשונה שלי, שקניתי שלשום, היא קנון 720IS. אני ממש מרוצה ממנה.
אי מצלם בציר 60אחרונה
Konica Minolta Dimage Z3
לא מטורפת, אבל מספיקה בשבילי.
שליחת צילום s.o.sאנונימי (פותח)
א"א לשלוח יותר גדול מ-1mb
אז תקטין...דוידוד
להקטין?אנונימי (פותח)
סליחה על השאלה, אבל איך מקטינים???????????
עם אתה עורך את התמונה אז יש גם אפשרות דחיסה..דוידוד
יש מדריך להקטנת תמונות כשאתה שולח יצירהישראל ש
זה מופיע מתחת לעיון...
מתחת לעיון?JUNEN
אני שואל בשבילו?
טעות שליישראל ש
צודקים, אני פשוט גם נמצא הרבה באתר ביכורים (לא עלינו), ושמה כשאתה שולח יצירה יש לך מדריך להקטנת תמונות.
אבלישראל ש
הסבר איך מקטינים תמונה.
אתה מעביר את התמונה שלך לצייר, ואם היא כבר שמה אז אתה לוחץ על המקש השמאלי בעכבר, ואז-ערוך
אחרי זה אתה לוחץ באפשוריות למעלה עלתמונה.
שמה נפתח לך חלון, תבחר מתיחה \ הטיה.
אז אתה יכול להקטין או להגדיל את התנוה.

יום טוב
בצייר? זה לא יהרוס את האיכות?שירה חדשהאחרונה
דיון על כתב העת בין הטיפותצחקן
ב"ה
מזה כמה שבועות, מאז כתבתו של אלחנן ניר, ב'שבת' של מקור ראשון, התפתח פולמוס.
 
ותגובת עורכי בין הטיפות, לכתב הנ"ל. (שמעון הד וישי שור),
נוספה עוד תגובה אחת השבוע, של חווה - פנחס - כהן, עורכת כתב העת 'דימוי', המצורפת לפיכם כתמונה, כנראה עדיין לא הועלתה לאתר.

מי שקרא את הגליון, וגם מי שלא- מעניין אותי (כמקושר היטב לצוות), מה אתם אומרים על זה.
מהו משורר טובאוהב אמת
משורר טוב ניכר בראש ובראשונה באמונתו וביכולתו להאציל מרוחו, לעודד, לכוון ולהדריך משוררים צעירים. כאלה היו שד"ל, אד"ם הכהן וביאליק. לעג, זלזול, גסות רוח, גובה לב - אלה אינן תכונות של משורר. המקורות לשירה היהודית הם התנ"ך, המשנה והגמרא, הפיוט והמדרשים. מעבר לכך, השירה היהודית בספרד ובאשכנז, השירה העברית בחדשה, והשירה הכללית יכולים להיות מקורות נוספים. הוי זנב לאריות ולא ראש לשועלים.
הקשר אלינו?צחקן
תגובה לכתבה שהבאתאוהב אמת
מצחיקצביקה
הכותבת מגיבה על "בין הטיפות" כשלא ראתה אותו, ומסיקה מסקנות ע"פ המאמר של אלחנן ניר (וניכר שהיא לא קראה את התגובה לכתבה אלא את הכתבה, חמש פעמים היא מצטטת את כתבתו של ניר, כשלתגובת העורכים לכתבתו התיחסה פעם אחת- כשזה היה נוח לה לתחושה השלילית שהיא רוצה להעביר לקורא על "בין הטיפות")
היא גם בעלת אינטרס כי היא העורכת של "דימוי", היא שואלת שאלות וחושבת שאין לעורכים תשובה, זה נראה קטנוני למדי, בייחוד כשהיא לא שאלה אותם.
מרגיז שהיא מתיחסת לעורכים כ"אנשים צעירים", "נערים", "העורכים הצעירים", כאילו שהם לא יודעים מה הם עושים,מגוחך.

בקיצור, לי זה נראה תגובה פחדנית ואינטרסנטית למדי.
תגובה שלא שוה תגובה.
ובכל זאתאוהב אמת
מה שציער אותי, אלה ההמלצות לקריאה שהיא נותנת בסוף הכתבה. הטעם הבינוני של מרבית האנשים הוא תולדה של טעם קלוקל של מכתיבי טעם. ויש דברים שאסור לשתוק כששומעים אותם.
תודה לכם על ההתעניינותשמעון_
רציתי רק להבהיר משהו אחד.

נכון, תגובתה של חוה פנחס כהן, שהיא משוררת מוכשרת בפני עצמה, לא היתה, בלשון המעטה, מפרגנת.
בכל אופן רצוננו ותפקידנו הוא להוסיף אור, להוסיף אחדות ולא פירוד.
לכן אין מענייננו לבוא נגדה אישית, אלא יש פה דרך שלימה, שלענ"ד מבולבלת ומוטעית מהשורש.

דרך שהולכת נגד הטוב והישר.

נגדה שמים אנו פנינו, אך לא נגד שום אדם מישראל.

נמשיך בע"ה להשתדל ולהוסיף אור, כולנו כאחד יחד!

בברכה
שמעון
אל תפחד להלחם את מלחמות הרוחאוהב אמת
יש לכבד כל אדם באשר הוא אדם אבל אסור לכבד כל רעיון.
הכתבה של חוה-פנחס-כהן באתר מקור ראשון:צחקן
קראתי את זה והגבתי בעברבדולח
ממש נעלבתםיהודה ו.
סליחה על התגובה הקטועה.יהודה ו.
רציתי רק לומר שכשאני מתבוננן במכתבה של חווה ובתגובה שלכם אליו, ממש נראה שהיא צודקת.
לא סתם היא מזלזלת בכם כאילו אתם ילדים קטנים. ההתנהגות הזו של לברוח אל הקהל הביתי, שבצורה מאד מפתיע דיבר על ה"טעם הקלוקל של מכתיבי הטעם" וכו', היא ילדותית, ילדותית מאד.

הגיליון, למען האמת, היה באמת מעניין. תגובתה של חווה פנחס-כהן, יש בה מן האמת, אבל ישנם אנשים שאני מכיר שוודאי קראו לפחות חלק גדול מהרשימה שהזכירה.

אבל היא נגעה בנקודה אחת מאד אמיתית - ההתנשאות. אוי, ההתנשאות. כמה התנשאות!
באנו לגרש את החושך, להביא את אור היהדות, ותרועת חצוצרות מלאה בפאתוס.
איך איציק אומר? שיר שיש בו פאתוס אינו אמין.

צאו ולמדו את דברי חנה, "אל תדברו גבוהה גבוהה, יצא עתק מפיכם, כי אל דעות ה' [בלבד], ולו נתכנו עלילות".

ועם כל זה, לא לקלקל באתי.
המשיכו בדרככם, עם קצת יותר ענווה.
[אני יודע שזה נשמע כמו גאווה גדולה מצידי, אבל אני אינני מתנשא מעל לדרגתי]
יהודהשמעון_
קודם כל- על איזו בדיוק תגובה שלנו אתה מדבר? לא פרסמנו דבר כזה.

ועוד- טוב אכן שאינך מתנשא מעל לדרגתך. חבל שהשאר הם גאוותנים..

כמו"כ- לאיזה קהל ביתי בדיוק "ברחנו"?

ולידיעתך- ממש לא נעלבנו מתגובתה. אני לא חושב שאנחנו בצד שצריך להיעלב.

עד כאן, רק בנתיים

שמעון
ליהודה ולשמעוןאוהב אמת
בס"ד

יהודה, אינני יודע אם צדקת כשכינית אותי קהל ביתי. אינני קהל אבל מסורת ישראל היא בהחלט ביתי. ובנוסף למסורת ישראל, גם כל דבר טוב ויפה מאומות העולם. אם יש דבר שאינני סובל זה רוע-לב, בורות וטעם רע. אלה דברים שמצאתי בכתבה הנדונה ללא קשר לעיתון "בין הטיפות". ולא הייתי מתייחס לדברים, שאין לענות לכסיל ככסלותו, אלמלא שחשבתי שהדברים שם יכולים להזיק ליוצרים שמנסים ליצור יצירה יהודית מקורית ונאמנה.צודק אתה שלהשם נתכנו עלילות ואני מאמין שיש בך את מדת הענוה ללמוד מכל אדם. ואמנם הצלחת ללמוד מהכתבה של אותה הגברת את המיטב. אולם, אם חסרה ענוה ליוצרי בין הטיפות, הסיבה לכך היא בדיוק הגאוה שמופיעה באותה כתבה וכתבות כדוגמתה המכלות כל חלקה טובה.
אביא שתי דוגמאות ודי לחכימא ברמיזא.
"לא היו ימים טובים מאלה ליצירה הישראלית" - אם ביצירות חול עסקינן, קח את כל היצירות הנכתבות בימינו, ושקול אותן לעומת סיפור טוב מתקופת ההשכלה או שיר מימי הביניים, והסיפור או השיר יכריע אותן לאין ערוך. אם ביצירות קודש עסקינן, הלוואי שזה היה נכון.
"ייכבדו נא הנערים וילכו ויקראו את מאמריו של ביאליק "גילוי וכיסוי בלשון" ואת "על השירה" של ט"ס אליוט. יקראו את "משחק הדואנדה ותורתו" של פדריקו גרסיה לורקה" ואת "חדר משלך" של וירג'יניה וולף. יקראו את "מלאכת השיר" של בורחס ויוסיפו אותם על השירה הארס פואטית של אבן גבירול ואבן עזרא. יצאו וימלאו כרסם באמיר גלבע, נתן זך, לאה גולדברג וזלדה, ועוד מיני ישראלים יהודים הנסמכים לעץ הדורות היהודי" - מה לעשות והנערים חפצים לכתוב שירה מקורית ולא להיסמך על מינים. מה לביאליק ולאליוט? מה ליוצר תמים וליצירה המאד זרה של לורקה ושל וולף? למה הדמון בורחס נדחף לכל מקום? למה לקחת מהגויים את הקליפה ולזרוק את התוכן? למה למלא את הכרס בגלבוע, זך, גולדברג וזלדה, כשאפשר לקרוא את חיים נחמן ביאליק, יעקב פיכמן, יעקב כהן, יוסף צבי רימון ואברהם ברוידס? עד מתי יהפכו שמים וארץ?

ואם מישהו חושב שהדברים חריפים, הרי שהם כאין וכאפס לעומת מה שהיו כותבים טובי משוררינו, כדוגמת אבן-גבירול ואבן-עזרא, לו חיו בדורנו. ובגלל שהדברים שכתבתי מתיחסים לדברי שועלים וטוב מכך להיות זנב לאמרי אריות,
אכתוב בעזרת השם יתברך מאמר על היצירה כפי שאפשר וצריך לכתוב על היצירה למען נתהלכה בחסדי השם אל דרך הטוב והישר.



אוהב אמת, אני איתך! דברי אמת ניכרים!אנונימי (פותח)
תודהאוהב אמתאחרונה
עשיתי את אשר הבטחתי. הסברתי את הדרך הנכונה ליצירה על-פי הבנתי במאמר "עלי הגיון בכנור" ואפשר לקרוא אותו באתר.
כנס-בת גל
אני רואה שלמדת יפה אצל מיכל.... ; )
אני לא חושבת שאתה צודק,
לי יש בעיה לפרסם את מה שכתבתימכמה סיבות ביניהם שהשיר הוא דבר אישי ו.... כן, אחרי שאני מפרסמת שיר שמבטא הרבה דברים פנימיים שלי והוא סופג ביקורת על הנושא/צורת הביטוי אני לפעמים נפגעת כי מעבר לביקורת עיניינית זה פוגע בדברים הפנימיים שניסיתי לבטא.
אני יודעת שהגבתי פחות עניינית למאמר אלא לתגובה שלך אבל...
מקווה שתבין כי אני קצת הסתבכתי...
רחל
עורכים, אנא הקדישו תשומת לב לדברים.11111
עבר עריכה על ידי יעקב רובין בתאריך כ' כסלו תשס"ח 10:30
התנדבתם על מנת שבאתר יהיו רק יצירות טובות ולכן נמחקות היצירות הפחות טובות.
לידע כללי מיצירה 6000 עד יצירה 7400 נמחקו 565 יצירות (יכול להיות
שטעיתי באחד או שניים לכאן או לכאן) שזה אומר שכמות אדירה של כ-40 אחוז
מהיצירות נמחקו. על מנת שיהיו יצירות טובות מאותם שיצרו יצירות שלא היו מספיק
טובות ונמחקו, נתנו לכם למלאות בטופס המחיקה את סיבת המחיקה, על מנת שהם
יוכלו להשתפר.

בנוסף מחיקה שנראית כלאחר יד של יצירה שאדם השקיע בה זה דבר פוגע מאוד, כך שאדם
שנמחקה לו יצירה כלאחר יד עלול לא ליצור יותר או לא לפרסם\לפרסם פחות באתר שהוא
נפגע בו.

אנא צרפו הסבר במידה שפסלתם.
מה זה אמור להביע??? נמחקו יצרות ....בדולח
אני מדבר על יצירות שלא אושרו מראש...11111
אני מדבר על יצירות שלא אושרו מראש (או במילים אחרות נמחקו לפני שהוצגו באתר)
כולם ראו את היחס שהיה לשירי הן מצד העורכים והיוצריבדולח
היוצרים וזה הכל .

תירוץ עלוב להפסקת היצירהאגל-טל
אני מצטערת להגיד לך אבל זה רק מוכיח שאת לא יודעת לקבל ביקורת...
לכולם כמעט לא אישרו משהו כדי שהאתר יהיה ברמה.
אולי השירים שלך פשוט לא היו טובים מספיק או שהיו בעיתיים מבחינות אחרות...
מסכים עם העורכים...ישראל ש
כנראה שהיצירות שלך לא התאימו לאתר מבחינה דתית\הרבה שגיאות\לא ברורות
אין מה להתלונן ובטח שלא לעזוב את האתר בגלל פסילה של יצירות (מיועד לבדולח).
גם לי פוסלים לפעמים יצירות, ולפעמים אחרי שאני רואה למה הם פסלו אני מסכים איתם בפסילה.
ואין מה לעשות אם יעלו את כל הצירות לא יהיה מקום באתר,וגם כל יצירה שתעלה תהיה בעמוד הראשי(המקום היחיד שאנשים מסתכלים בו) שתי דקות, ואז יעיפו אותה כי צריך להעלות עוד יצירות...
זה חוץ מזה שהאתר צריך להיות ברמה גבוהה אז אי אפשר לשים את כל היצירות.
בת חן-בת שמש
זה שאת יוצרת מלידה, לא אומר שכולנו כאלה.
וזה שמאשרים לך כל יצירה, בטוח אומר שאת לא ממש מבינה את אלה שלא!
סניף. ='[

בת שמש
מצחיק מאוד...אגל-טל
לא מאשרים לי הכל.
וחוץ מזה יש לי כל כך המון להשתפר...
האתר הזה פשוט מראה לי כמה...
אבל למה אאוטניג?יעקב רובין
בס"ד
אין יוצר/ת מושלם/מת.
ואם תזכרו טוב תשימו לב שהיו יכולות להיות לי היום כמאה ארבעים יצירות אולם מקס' שמפרוסם בשת לא עולה על 50. אז לדבר על אישור גורף זה מצחיק ביחס לכל חממה שיש באתר.

{טוב, ארגמן היא יוצאת דופן כמעט בעניין.
לטענות בעניין חפשו אותי רחוק מכאן }
רק אני חושב הפוך??צל99
שכמעט ואין פה בקורת על היצירות??

בראש ובראשונה בקורת עצמית , לא כל דבר שציירתי, צילמתי, כתבתי או לא יודע מה ראוי לפרסום.
אני מדבר בעיקר על יצירות ויזואליות ששם אני מבקר יותר. (צילום בעיקר). לא כל דבר שיצא כפלט של המצלמה ונגמר בJPEG , הוא יצירת צילום, תחשבו מעט לפני שאתם מעלים משהו ואז תוכלו להעלות את הטופ שלכם לקבל בקורת ולהתקדם, אם כל אחד יעלה תמונות סתמיות (ויש פה הרבה כאלה) כי זה מגניב, או כי מצאתי כותרת שהזכירה לי בדיחה, אז יהיה קשה להתקדם.

אני מאוד הייתי שמח שהעורכים יאשרו את הכל , כתוצאה של בקורת עצמית של היוצרים. בינתיים המגמה לדעתי הפוכה וצריך לאשר הרבה פחות. מסכים שרצוי מאוד להסביר את סבית הפסילה.
כמה שאתה צודק צל 99המדינה
>>>שירה חדשה
בס"ד.

סליחת על ה'דוגריות'-
לעניות דעתי יוצר שבאמת מעוניין ליצור, ישאר.

תאמינו לי שיחסית הרף הוא לא כזה גבוה.
ואם אנחנו פוסלים משהו- יש לזה סיבה.
ואם לא- תבקשו מהעורך לשלוח סיבה.

לא צריך שיהיה נתק. אנחנו פה בשביל לעזור.
תשלחו מסר!
הטענה העיקרית שלי היא:11111
הטענה העיקרית שלי היא שבפסילה יש מקום להכניס סיבה ואם לא נותנים את הסיבה זה לא בסדר ופוגע,
למה אני צריך ליצור קשר עם העורך במקרה ראשון בשביל שהוא יסביר לי מה הבעיה (במקום סיבה היתה שאלה בקשר למשפט שלא היה חלק מהיצירה) ואז לפתח דיון איתו ובסופו של דבר היצירה פורסמה כמות שהיתה בתחילה,
במקרה שני הייתי צריך ליצור קשר כדי לנסות לסחוט ממנו את סיבת הפסילה (שבסופו של דבר לא הצלחתי לקבל ממנו וקיבלתי ממישהו אחר שהעורך אמר לו את הסיבה)

אם מצאתם סיבה למחוק יצירה תכתבו אותה, אם לא מצאתם סיבה אל תמחקו.
האם אפשר לעשות משו שיצירהגייטל רייזל
שנפסלה לא תושמד?
אלא תחזור אל היוצר,
אפילו בלי הערות,
על מנת שיוכל לשפץ אותה כראות עיניו.


אני אישית מאוד מעריכה פה את העורכים
[אליש, גם אותך...] כי באמת אני רואה פה מסירות נפש.

בדולח,
ברוכה השבה,אין צורך להזכיר נשכחות...

יפה להחזיר יצירות למה למחוק,להחזיר ליוצר,רעיון טובהמדינה
אם לא מאשרים ולא פוסלים...11111
אם לא מאשרים ולא פוסלים יצירה היא נשארת אך לא מפורסמת באתר יצירה לדוגמא שבסטטוס הזה כרגע היא:
/Mosaic/Read/7448
תהלה.יעקב רובין
בס"ד
אפשר אבל ייקח זמן לסדר זאת.
אנא המתיני ושמרי את ההצעה בצד.

יעקב.
שירה חדשה,אתם מיאשים אנשים שרוצים לשלוח יצירותהמדינהאחרונה
אתם פוסלים יצירות ברמה, אז מה לי ושירים לשלוח,חבל על הזמן שלי ,כי שירים נפסלים יותר ממה שעולים ,יום טוב לכל היוצרים והצלחה .
על ראשון ראשון.יעקב רובין
בס"ד
* עורכים היזהרו?- מנק' מבט כזו אני מתפלא ששירה טרחה בכלל לבוא לשרשור.
** יש לך בעי'ה מול עורך אחד לך מולו, אין לך משהו נגד כלל העורכים.

כל השארא מן הסתם ילווה בטון אישי על כן אעצור כאן.

יעקב
מאוכזב
עכשיו כשהדברים עודנו.יעקב רובין
בס"ד
השקעה של יוצר זה דבר יחסי, במיוחד כאשר אנו מוצאים שגיאות מאוד מעצבנות שמראות כמו אנו אמורים לערוך את זה.
לתשומת לב היוצרים.

יעקב רובין
במצב של איזון
הערה שלישיתיעקב רובין
בס"ד
המסר ליוצרים הוסף לאחר מחשבה מרובה בתוך צוות העריכה,
כמה שזכור לי זו הייתה מחווה שלנו בשביל לא להטריח אתכם
לשלוח מסר חזרה.

ועוד כל מיני שפצורים שנראה ששכחתם לומר עליהם תודה
ונזכרתם בעיקר להתלונן על דברים אחרים.

אפשר לומר מילה של תודה מידי פעם גם?

{ולא לבלוע אותו בטונות של ביקורת,
למען יחסים הדדיים תקינים יותר...}

יעקב.
די להתלונןישראל ש
העורכים שדלנו משקיעים את כל הצורה שלהם בשביל האתרהזה...הגיע הזמן להגיד תודה.
במקום להתבכיין ולהתלונן כל הזמן -למה זה ככה?! ולמה זה ככה?!
אפשר להגיד תודה. רק אחרי שאמרת תודה אפשר אולי לשמוע אותך.
עכשיו הראש אשכול בסדר...צביקה

חייבים לסנן יצירות על מנת שהרמה תהיה טובה (ואל תדאג... גם לי פוסלים...).
וצריך לזכור שאנחו חייבים תודה לעורכים שמקדישים פה מלאא זמן בשבי שהאתר יתפקד כמו שצריך.
אז תודה!!!

ודווקא בדר"כ שולחים מסר"ש עם הסבר כשהיצירה נפסלת, אומנם זה די איטי אבל זה קורה (..בדר"כ (=;  ),ובאמת צריך להשתדל למהר את התהליך הזה, כי זה לפעמים מורט עצבים.

 

נמחקה לך יצירה ללא הסבר?, שלח מסר לעורכים לברור.יעקב רובין
בס"ד
קרתה תקלה כזו, אשמח לדעת למי.
יעקב.
ובאופן כללי-ארגמן
ראוי לציין את שם היצירה ואת *הקטגוריה*, כדי שיבינו על מה מדובר ויפנו לעורך הנכון.
כמו-כן ראוי להכיר בסמכותם של העורכים ולהפנים שהם פועלים אך ורק לטובת האתר.
היה מסר לפסילה אבל הייתה תקלה...יעקב רובין
שלחתי שתי יצירות במוצ"ש.. מה איתם?דוידוד
ליצירות קוראים :"פתשגן הכתב" ו"ס-ספ-ספה"....
הם בתחום העבודות יד...
לא משנה ...הם הועלו..תודה..דוידודאחרונה
אז למי שתוהה לאן נעלמתי בשבוע האחרון...המופרע

פשוט מאוד הייתי בשבוע אירגון ואם הגעתי הבייתה זה היה כדי לישון ולאכול משהו.

אז בעזרת ה' אני חוזר לתיפקוד מלא.

 

שאלהישראל ש

שלחתי יצירה ביום רביעי בערב, מאז לא נראו עקבותיה....

(לא קבלתי הודעה שהיא לא התקבלה, ולא ראיתי שהיא עלתה לאתר), וזה מוזר כי בדרך כלל היצירה עולה למחרת כבר.

נ.ב.

קוראים ליצירה-"אלכסנדר מוקדון."

אני ארסן את עצמי לתת תשובה רצינית.יעקב רובין
בס"ד
היצירה נמצאת במערכת החל מהתאריך שציינת.
אמנם כי מסתבר והעורך לא ביקר שם די הרבה זמן,
אתה לא היחיד שמחכה.

משה- אני משאיר זאת לטיפולך,
בך לא ינזפו על כלום.

יעקב.
|דגלבן|
יש שם כמות לא קטנה של יצירות שנתקעומשה
אני אשחרר אותן לאט לאט ע"מ למנוע הצפה של האתר.
כמה זה לאט לאט?דוידוד
גם לי יש דברים תקועים...
שחררתי עוד נגלהמשה
מתי תורי???דוידוד
תודה.. הוא כבר הגיע..דוידודאחרונה