שרשור חדש
יוצרי שירה יקרים!שירה חדשה

בעזרתו יתברך.

 

מתוך מחשבה ואמונה כי הצורה החיצונית של השיר משפיעה רבות על תוכן השיר ראינו לנכון להביא לכם מספר עצות לכתיבת שיר. עצות אלה יהפכו לכללים באתר ושיר שלא יעמוד בדרישות החדשות יפסל.

הרעיון שעומד מאחורי ההודעה הזו הוא ההבנה ששיר שמוגש בצורה לא ראויה לא יועבר כמו שצריך לקוראים. 

לא ניתן להתרכז בתוכן השיר כאשר צורתו החיצונית לקויה. אם הצורה החיצונית תהיה כמה שיותר טובה ניתן יהיה להעביר ביקורת על תוכן השיר, כתיבתו, האמצעים הספרותיים שבו וכו'. כללים אלו יעזרו לנו להימנע מהערות טכניות ויאפשרו לנו בעצם להתרכז בעיקר. אנחנו מקווים שבעז"ה אחרי השיפור החיצוני יבוא גם השיפור התוכני.

 

סימני פיסוק-
הדבר החשוב ביותר בשירה הוא סימני הפיסוק. ניתן להעביר רעיונות בשירה באמצעות סימני הפיסוק בלבד.

סימני פיסוק לא נכונים מפריעים לקריאה הרציפה של השיר ומקשים על הבנתו.
לרוב, נקודה באה בסוף המשפט. כלומר, כשנגמר רעיון מסויים שמים נקודה.

בשום פנים ואופן לא גומרים משפט בפסיק. פסיק בא במצב של פירוט או בין שני חלקי משפט.

דבר נוסף: לעולם לא שמים סימני קריאה בשיר. זה מוזיל את הרמה של השיר ובדרך כלל זה גם לא נצרך באמת.

כנ"ל שלוש נקודות (...).

הרבה מהשירים שמועלים לאתר היום סובלים מעודף פיסוק, מה שעוצר ומאט את שטף הקריאה.

ישנם מקרים בהם מומלץ לוותר על סימני פיסוק מיותרים וליצור את אותו אפקט בעזרת פסיחות ואמצעים ספרותיים נוספים. שימו לב לעניין.

 

רווח בין שורות-

שירים שבין שורותיהם יש רווח כפול לא יתקבלו.
אם אתם לא מצליחים למנוע את המצב הזה במקום ללחוץ Enter תלחצו Shift+Enter.

 

שגיאות כתיב והקלדה-

שירים שבהם יהיו שגיאות כתיב או הקלדה לא יתקבלו.
זה מראה על זלזול של היוצר ביצירתו וגורם לקוראים באופן אוטומטי לייחס פחות חשיבות ליצירה.

זה כמובן גם מפריע לקריאה הרציפה של השיר.

 

אורך השיר-
אין צורך להאריך יותר מידי במילים. היופי בשירה הוא שהיא מועברת בתמצות ובחדות.

שיר ובו יותר מידי שורות שלא מביעות רעיון חדש אלא חוזרות על אותו רעיון שוב ושוב רק במילים אחרות הופכות את השיר למייגע. לרוב קוראים לא ירצו להמשיך לקרוא את השיר ולא יגיעו לסופו. חבל. תנסו לדייק בניסוח המילים שלכם כדי שבאמת ירצו לקרוא את כל השיר ולא יחשבו שחלק ממנו מיותר.

 

משקל ומקצב-

כשאתם גומרים לכתוב את השיר שלכם תעשו הפסקה קצרה ותקראו אותו שוב. אם לשיר יש מעין מנגינה והקריאה שלו זורמת כמו שצריך - מצויין. אם לא - תראו איפה הקריאה נעצרת ומשהו לא מסתדר ותבדקו אם אין מילה מיותרת וכו'.

 

חרוזים-

כיום כמעט ולא כותבים שירים באמצעות חריזה. בעבר החריזה הייתה הכרחית, אך גם הרמה שלה הייתה מאוד גבוהה. לרוב קשה מאוד לאנשים בימינו לכתוב חרוזים טובים ולכן אנחנו ממליצים להימנע מכתיבה בחרוזים כיוון שכשהחרוזים לא ברמה השיר נראה ילדותי.

 

כותרת-

לא יתקבלו שירים ללא כותרת.

באותה הזדמנות נציין שאין לכתוב את שם היוצר בתוך הכותרת או היצירה.

 

מבנה השיר-

במידה ואתם בוחרים לחלק את השיר עפ"י בתים אנא חלקו אותו בצורה מסודרת, עפ"י מבנה מוגדר של בתים.
המבנה הקלאסי של בתים הוא המבנה המרובע - בית ובו ארבע שורות.

כמובן שלא נפסול שירים בעלי מבנה אחר כל עוד הוא מוגדר ומסודר, אבל בתור התחלה כדאי לכם להיצמד למבנה הזה. בהמשך נלמד ונרחיב בעז"ה על מבנים נוספים וכך נוכל להתקדם.

 

ניקוד-

אנחנו לא מכריחים להעלות שירים עם ניקוד, אבל מי שיודע ויש לו אפשרות - מומלץ.
זה מעלה את הרמה של השיר בצורה משמעותית.

 

 

לסיכום, באופן כללי תמיד כדאי לעבור פעם נוספת על השיר לאחר סיום כתיבתו.

בדרך כלל נראה משהו שאפשר לשנות, להשמיט או להוסיף.
אנו מקווים לשיתוף פעולה שלכם ונשמח לראות יצירות חדשות.

 

בהצלחה!

~~ יוצרים חדשים ~~ לכאן, בבקשה. נא להוציא ידיים מהכיסים.L ענק

אולי הגעתם לכאן, דרך ההזמנה מפסיפס,

או שמעתם עלינו מחברים.

אני מקווה שהשרשור הזה יהיה לכם לנחיתה רכה.

 

ובכן, זהו פורום.

כאן אנשים יכולים לשתף ביצירות, או במחשבות.

שיתופים סתמיים או כאלה שאתם לא רוצים שיכנסו לעמוד היצירה שלכם.

 

אם תצאו לרגע מהפורום הזה, (בסרגל למעלה, הכחול. תלחצו על פורומים תגלו עולם שלם, של נושאים ודיבורים ואנשים שמדברים על דברים ודברים שמדברים על אנשים.   אנחנו רוצים שקט

 

להתרחק מעט מכל ההמולה השוררת בחוץ

וליצור לעצמנו

מרחב.  משלנו.

 

שקט יותר, רגוע

מעורר להקשבה ולשיתוף

ולפיתוח היצירות והיצירתיות שלנו.

 

אנחנו פסיפס, אנחנו אתר לעידוד יצירה יהודית.

 

פסיפס מורכב משלוש חלקים מרכזים.

פסיפס - במה לפרסום יצירות.

הפורומים האישיים - פורומים בהם כל אחד יוכל לעבוד ולקבל עצות על היצירות שלנו.

פורום יוצרים - שמיועד להיות הקהילה שלנו.

שיתופים שאינכם מעוניינים שיכנסו לכרטיס היצירות שלכם. 

התייעצויות וכל מה שקשור להיותכם יוצרים.

 

אנחנו מקווים שממרחב היצירה הזה

יצאו

יצירות טובות,

יוצרים טובים

ואוירה נעימה.

 

בטוב ובברכת שלום,

ברוכים הבאים.

 

צוות פסיפס ;)

קומפוזיציה?? זה לא הזה בספרד? ששרפו יהודים?ציר 60
עבר עריכה על ידי Admin בתאריך א' כסלו תשס"ט 08:31
[אה, לא, זה בכלל אינקוויזיציה]

אז מהי קומפוזיציה?

 "מבנה אמנתי של יצירה..." [מילון ספיר, שם, שם]

 ההגדרה המילונית היבשה של המושג קומפוזיציה [או "מיחבר" בשמה העברי] די מעורפלת,

ננסה בשורות הבאות להתמקד בקומפוזיציה בתחום הצילום דווקא, כלומר במבנה האמנותי של יצירה בתחום הצילום, ולהבין קצת יותר מה מקומה [אני כבר מגלה: הנכבד ביותר] של תשומת הלב לקומפוזיציה כשאנו ניגשים לצלם.

 הקומפוזיציה מבטאת את היחסים בין האובייקטים השונים בצילום, וכן את היחסים ביניהם למסגרת הכללית של הצילום.

בבחירת קומפוזיציה נכונה אנו נגרום לתמונה להיות דינאמית, מעניינת ומושכת העין, נגרום לאובייקטים [או האובייקט] המרכזיים להיות מעניינים ולא סתם בנאליים.

אנו נעזר בקווים ישרים ולא ישרים, בצבעים, בצורות, בכיוונים, בניגודים ובאמצעים אופטיים כדי למשוך את עינו של הצופה בדיוק לאן שאנו רוצים.

נבחן כמה כללים חשובים שיעזרו לנו לבחור את הקומפוזיציה המוצלחת ביותר כשאנו ניגשים לצלם:

א. נושא מרכזי:

 תמונה חייבת שיהיה לה איזשהו נושא מרכזי, נושא שמירב תשומת הלב תופנה אליו, אם בגלל שהוא בולט מעצם טבעו או כיון שהצלם עצמו הבליט אותו באמצעות בחירה בקומפוזיציה נכונה. תמונה נטולת נושא מרכזי הינה בעייתית למדי [ויש שיאמרו שאינה תמונה כלל].

ב. רקע:

לאחר שבחרנו מהו הנושא עלינו לבחור את הרקע.

האם הוא יהיה אחיד? מורכב? "בוקה" [רקע מרוחק מטושטש, מעין לוח של גוונים שונים]?

בחירה זו תשפיע ביותר על הצילום.

אמצעי חשוב בשלב זה הוא יצירת ניגודיות.

העין שלנו אוהבת, אבל ממש אוהבת, ניגודיות. לכן ניצור ניגודיות בין אובייקטים שונים בצילום ובעיקר בין נושא הצילום לרקע.

ניגוד יכול להיות בין כהה לבהיר, בין צבעים "ניטראליים" בהירים [לבן, צהוב בהיר, חום בהיר] לצבעים "חיים" [אדום, גוונים עזים מאד של כחול וירוק] או בין חד למטושטש.

ג. זווית הצילום:

זווית הצילום הנה אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת הקומפוזיציה. זווית מעניינת תגרום לנו להתעכב על התמונה ולעיין בה, לעומתה זווית בנאלית תגרום לכך שהתמונה כמעט ולא תקבל תשומת לב.

לכן אנו נבחר לצלם מזווית שונה ממה שהאדם רגיל לראות בד"כ. צילום בזווית נמוכה מאד, או בזווית מלמעלה, כשאנו רגילים להסתכל באלכסון, תתן לנו תמונה הרבה יותר טובה.

כמו כן פעמים רבות נבחר לצלם מזווית "גובה העיניים" של האובייקט, בעיקר כאשר מדובר באובייקט חי.

ד. חוק השלישים:

אובייקט הממוקם במרכז התמונה או קו החוצה את התמונה במרכזה הינם בנאליים למדי ובד"כ אינם יוצרים התעניינות מיוחדת. לכן אחד החוקים הבסיסיים ביותר ביצירת קומפוזיציה הוא חוק השלישים, ע"פ חוק זה אנו נחלק את שטח התמונה בשני קווים אופקיים ושני אנכיים, כך שייווצרו לנו שלש רצועות אופקיות ושלש רצועות אנכיות. את האובייקטים העיקריים בתמונה אנו נמקם בנקודות ההצטלבות של הקווים, ואת הקווים האופקיים והאנכיים שבתמונה כגון קו חוף, אופק, מבנה, פסל וכדו' נמקם על הקווים הדמיוניים ששרטטנו.

שמים: אם השמים ניטראליים ומשמימים ובכל זאת אנו רוצים להכניס אותם לצילום נמקם אותם בשליש העליון של הצילום. במקרה שהשמים יותר "מסעירים" ומהווים חלק מרכזי מהצילום לרוב נמקם אותם על שני השלישים העליונים של הצילום.

לעולם קו השמים לא יחתוך את הצילום באמצעו!


חלוקה לשלישים:

 


ה. תמונת עומק:

 כשאנו משווים לצילום ממד של עומק ע"י שימוש נכון בקווים, צורות וצבעים אנו בעצם מוליכים את העין בדרך הטבעית ביותר. תמונת עומק בדרך כלל תהיה סימטרית.



 

ו. מרווח תנועה לאובייקט המרכזי:

נשתדל תמיד לתת מרווח תנועה לאובייקט המרכזי. כלומר, אם "פניו" של האובייקט מופנים לכיוון מסוים נשתדל בד"כ להשאיר יותר מרווח פנוי בכיוון זה מאשר לכיוון "אחוריו" של האובייקט.

למשל אם אנו מצלמים מכונית נוסעת, בד"כ נמקם את המכונית בשליש הצילום כשני שליש מהצילום יהיו בכיוון נסיעתה ושליש אחד מאחריה.

ז. מסגרת:

המסגרת נראית לנו תמיד כפרט שולי וקטן בתמונה, מעין "אקסטרה" שמי שמעוניין מוסיף לאחר הצילום.

האמת היא שההיפך הגמור הוא הנכון, המסגרת חשובה מאד כיוון שהוא תוחמת את הצילום ומוסיפה לו רבות. ישנם שני סוגים של מסגרות:

מסגרת טבעית – במסגור טבעי אנו נשתמש באובייקטים טבעיים שנמצאים בשטח כגון חלון, ענפים, גדר וכדו' מסגור זה מעניין מאד וגם עוזר לסגור שטחים מתים בתמונה. מסגור טבעי לא חייב להיות מלא, הוא בהחלט יכול להיות חלקי.

מסגרת מלאכותית – כשמה כן היא, מסגרת מלאכותית שהצלם מוסיף לצילום בין אם בעריכה ובין אם בשלב מאוחר יותר. לרוב המסגרת היא ניטראלית, שחורה או לבנה, אשר מבליטה ותוחמת את הצילום ומוסיפה לו המון!

  

שימו לב! הכלל החשוב ביותר ביצירה הוא שצריך להיות יצירתיים, כפשוטו. צילום הוא לא מדע מדויק והכללים שהוזכרו אינם מחייבים כלל ועיקר, לעיתים דווקא שבירה בוטה של הכללים המקובלים היא זו שנותנת לנו את התוצאה הטובה ביותר.

לעבודה!

הבמה כולה שלכם!

נ.ב. כל הנ"ל נכתב בעקבות דרישה מהשטח. נשמח לשמוע עוד בקשות, הארות והערות!

CureTypes: Convenient Access to Quality Medicationdonaldjohn

CureTypes serves as your one-stop shop for all-encompassing health care answers. It offers a broad selection of pharmaceutical goods, and CureTypes aims to back your path to good health by supplying medicines designed to address various health requirements. CureTypes concentrates on providing top-notch dependable choices for patients ranging from antibiotics to antiviral drugs and treatments for long-term conditions. CureTypes has a user-friendly platform that makes ordering medicines simple and hassle-free guaranteeing prompt deliveries to meet all your healthcare demands.
 

האמת.אנונימי (פותח)

זה היה יום שבת קייצי, ואני, כהרגלי זה קצת יותר משנה, הלכתי לבקר את זקן בית הכנסת הבודד בביתו. בדרך הקצרה שהיתה לי הפשלתי את שרוולי חולצת השבת הארוכה, שקבלתי על עצמי לכבד בה את השבת כדמותו של אבי, תוך שאני מנסה לסדר את הרעיונות שאומר לר' מאיר הזקן, לפשטן קמעא מהעופפות המופשטת המאפיינת את דברי התורה של בחורי הישיבות הגבוהות בציבור.

כשהגעתי הוא כבר המתין לי בחוץ, רכון, בעל כורחו, על ספר התהילים הישן בתוך כסא הגלגלים שלו. "שבת שלום ר' מאיר! מה שלומך?" אמרתי סקול רם, בעודי כופף אליו את קומתי כדי שיוכל להביט בפני ולזהות אותי. "או! או! שבת שלום!" קרא בשמחה, "מה שלומך? בא שב.." 

"כן כן, מיד" השבתי ושלפתי כיסא מערמת הכסאות שניצבה ליד. "תקרא למטפל שיביא כמה עוגיות וקולה, יש במקרר" הוא אמר לי, מניח באיטיות את ספר התהילים על השולחן שלידו והחל לסובב את כסאו אל עבר כיסא הפלסטיק שהצבתי בסמיכות. "זה בסדר, אין צורך", השבתי לו, "אולי אתה רוצה שאביא לך קצת קולה? או סודה?" 

"לא, זה בסדר, לי יש מים", הוא הורה לי בידו הגרומה אל הבקבוק עם הקשית שניצב על השולחן לא רחוק ממנו. "מה שלומך?" הוא שב ושאל, "מה שלום ההורים? ב"ה אבא שלך אדם טוב, כל שבת  הוא אומר לי שבת שלום ושואל איך אני מרגיש.."

"ב"ה" אני משיב, "השבח לאל, הכל בסדר, כולם בריאים". הוא מהנהן קלות בראשו כאומר 'ב"ה'. "באו לבקר אותך השבת?" אני שואל, "אולי הבנות? או שלום?"

"כן, כולם הגיעו בערב שבת, היה יפה מאוד" הוא משיב בשמחה, "שרו, והיה אוכל טוב..."

"איזה יופי" אמרתי בהקלה, "כל הכבוד להם שהם כולם באים". "כן כן" אמר, ואז נזכר ושאל "איפה היית שבוע שעבר? בישיבה?"

"כן ר' מאיר, צריך ללמוד.." עניתי כמתנצל. "כמובן", אמר, "אבל זה בסדר, יש בחורה חכמה שבאה לבקר אותי, יעל. איזה חכמה היא, לומדת, משקיעה, וגם אומרת לי דברי תורה על פרשת השבוע..."

מעניין, אני חושב לעצמי, זה חדש... מי כבר מכיר את ר' מאיר בשכונה ובא לבקר אותו? בטח מדובר על מישהי מבוגרת שבאה לדבר איתו. כבר יצא לי, בזמן ששהיתי במחיצתו של ר' מאיר, להפגש עם אחת מן השכנות לשעבר שגרו לידו ובאה לשוחח עימו קצת ולהפיג את בדידותו.

"איזה יופי" אמרתי לו בקול מעודד, והתחלתי לדבר על מעלת החסד מן הדברים שלמדנו לאחרונה בנושא מן הגמרא במסכת שבת. במהלך הדברים, כהרגלו, ר' מאיר הפסיק אותי בסיפורים על העבר ועל משפחתו, כשהוא מידי פעם מזכיר את אותה 'יעל' שבאה לבקר אותו מידי פעם, ומאבד את ההקשר של דברי הקודמים.

ולפתע, מאחורי גבי נשמעת חריקת שער הברזל, ואז קול צעיר קורא "סבא מאיר! מה שלומך? התגעגעתי אליך!" וכבת בית, בחורה צעירה שנראית קרוב לגילי, שולפת כיסא פלסטיק נוסף וממקמת אותו מצידו הנוסף של ר' מאיר הזקן. "או! יעל! מה שלומך? מה שלום ההורים?" פתח ר' מאיר בשמחה ופנה אלי "זו יעל שסיפרתי לך עליה".

"נעים מאוד.." אני מסביר לה פנים, והפנים שהוסברו אלי חזרה מוכרות לי מאיזה שהוא מקום. "אתם מכירים?" שואל ר' מאיר. "כן," מיד משיבה יעל, "היינו יחד בסניף, אתה עומר נכון?"

ואני מתפלא. לא הייתי דמות שאמורים להכיר אותה משם. "אמת". "היית באמצע לומר כמה דברי תורה נכון? תמשיכו בבקשה" אמרה בנימה קצת מתנצלת. "ר' מאיר סיפר לי שאת גם אומרת לו דברים על הפרשה מידי שבוע, אז בכבוד", די מיציתי את מה שהיה לי להגיד, הרהרתי.

"לא לא, תמשיך, זה באמת לא משהו רציני, אני רק קוראת לסבא מאיר קצת מהחומש ומסבירה.." היא משיבה. דליתי עוד איזה רעיון במחשבתי והתחלתי לומר אותו, ולאחר כמה רגעים ר' מאיר הפסיק אותי ובאופן מפתיע אמר "אתה יודע, יש לה משפחה ממש טובה, אנשים טובים, וגם חכמה – אולי תצאו יחד?"

באותו רגע נאלמתי דומיה, ולפני שהספקתי להיות מובך כדבעי, היא הזדרזה ואמר "תודה סבא מאיר, אבל אני כבר נפגשת עם מישהו.." התעשתי וקצת שחקתי על הסיטואציה, מנסה לחזור אל הנושא הקודם עליו דברתי לפני רגע. בינתיים ר' מאיר מפשיל את שרוולו ומביט אל שעונו המיוחד, שסימניו באותיות עברית חילוף המספרים "כבר צריך לצאת לבית הכנסת" הוא אומר וקורא למטפל, תוך שהוא מגדף אותו קמעא.

ליווינו את ר' מאיר לבית הכנסת, ולפני שנכנסתי אחריו גם אני, פניתי אל יעל וחזקתי אותה על ההשתדלות לבוא לשוחח עם ר' מאיר, תוך שאני מתפלא איך ומניין היא מכירה אותו. היא סיפרה לי שלא מזמן סבתא נפטרה ממגפת הקורונה שפקדה את העולם, וכשעברה ליד ביתו כאשר באה לבקר חברה שגרה בשכנות, ראתה אותו כשישב בחוץ והחלה לשוחח עימו. כשסבתא היתה בחיים היא היתה דואגת לה ובאה לבקר ולשוחח בקביעות, ועתה השיח הזה חסר לה, כך שהיא שמחה שפגשה את 'סבא מאיר'.

הנהנתי ונפרדתי ממנה לשלום, נכנס לתפילת מנחה של שבת בבית הכנסת הספרדי, מהרהר בסיטואציה המוזרה. ומאז, על אף כל הבחורות שיצאתי איתן לפניה ואחריה – היא לא יוצאת לי מהראש.

העלה לי חיוך.כְּקֶדֶם

ובאמת מעורר השראה

תודה על זה

...אנונימי (פותח)אחרונה

היא התחתנה לפני שבועיים. מזל טוב.

היושעלמת חן

היה פורום של שירים נכון? אני לא טועה..

אממ מחפשת בלי קשר צילצול של השיר אם תבנה של בית ,של איתי דוד אם למישהו יש

תודה

את מכוונת אולי לפרוזה וכתיבה חופשית?אנונימי (2)
לאעלמת חן
היה פורום שנקרא שירים, אני כמעט בטוחה בזה
יש את זה:כי קרוב.
עבר עריכה על ידי כי קרוב. בתאריך י"א בשבט תשפ"ד 08:17

פורום שירים

הוא נטוש למדימבולבלת מאדדדדאחרונה

עדיף בפורום אחר (צלילים ומוזיקה, או גיטרה)

ואפילו בצמע הגיוני יותר שיענו לך על זה...

תמיד זוכרת אותך, לא צריך חודש או יוםסתוית סימה

בס"ד

 

חודש המודעות הגיע ככה אומרים,

לידות שקטות בלי קול, ככה באוקטובר פתאום,

אני רושמת לך תינוקות שלי, שככה תישארי לעד,

על חיים שהגיעו בשקט, בתוך סערה גועשת,

בחדר לידה במקום שבו יש כל הזמן חיים,

פתאום את המוות פוגשים,

עברו 5 שנים מאז,

רציתי להגיד לך שאני זוכרת אותך, בדיוק כמו שהיית,

יפת תואר שקשה לתאר,

זכיתי בך ל9 חודשים קסומים, להרגיש אותך עמוק בפנים,

בלב שלי תהיי תמיד, מחכה לך כבר שתחזרי,

אומרים שתקומו ראשונים בתחיית המתים, כי אתם טהורים,

לא חטאתם בכלל ככה אומרים,

אחרי קבורתך קברתי גם את אבי, את בטח יודעת הוא לידך,

הרי הוא סבך,

הרגשתי שהעצב גובר עליי, לקחתי את התהילים ביד,

והלכתי להדליק נרות לשבת,

אמרתי לחוקר ליבות וכליות שלח לי נחמה בקרוב,

ופתאום הם הגיעו בלי שהתכוונתי, אוליי ככה כיוונתי,

שתי נשמות חדשות הופיעו, תאומים מבלי שציפינו,

אמרתי תודה רבה לבורא עולם, תודה שהראת לי שאני יכולה,

לאסוף את השברים ולקום, להתמודד עם לב שבור,

לחבק את האמונה בבכי של שמחה,

את , את התיקון שלך סיימת, הוא היה שלם ומיוחד,

אנחנו פה למטה מנסים לתקן את עצמנו, לחבר את החלקים שנותרו בחיינו,

ולהאמין שאת שלמה, ומתפללת עלינו,

אני אוהבת אותך בדיוק כמו שהיית, זכיתי בך לעולמים,

מחכה לך שתחזרי , עד שיבוא משיח יקירי בקרוב,

תודה שלמרות הכל בחרת לרדת בשבילי,

ותודה אבא, תודה שבחרת בי .

...אילת השחראחרונה

כמה עוצמות יש בך.

נגעת בי ממש.

ואיתך בתפילות ובייחולים ובתודות לבורא עולם.

🤍

טוב, פה בטח אין אף אחד שמסתכל, ובכל זאת..אני הנני כאינני

אנחנו מנסים להקים לתחייה את פורום "צלילים ומוסיקה" - נגנים ויוצרי מוסיקה יקרים וחביבים! נשמח שתצטרפו אלינו!!

 

מוזמנים להתחיל בשרשור הכירות החדש שהכנו לכם, שם תתודעו לעוד כמה דברים אנחנו מכינים לכם!

 

🎵🎶 שרשור היכרות תשפ"ד + עדכון! 📢📣 - צלילים ומוסיקה

 

בברכת "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו" - המנהלים החדשדשים!

ב"ה, בהשגחה אלקית, עכשיו כבר לא כ"כ מפריע לפרסם.אני הנני כאינני

האם את חושבת עליי כמו שאני חושב עלייך?

האם מה שאמרתי לך מסיח דעתך בתפילותייך?

 

האם את האחת? האם זו אהבה עיוורת? 

איך בכלל אדע, אם לא חוויתי מעולם אחרת?

 

איך אעבור את המסע הזה בלי שום חרטות?

איך אהיה שלם עם אלקים על אף ההסתרות?

 

תם, ועוד אשלים עם זה.

מה זה לדעתכם יוצר טוב?yaeli1989

מתעניינת איך לדעתכם נוצר יוצר מעולה?

 

עבודה מהבית קלילה נוראאנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
 

עבודה מהבית קלה ונוחה מאוד!!אנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
 

רוצים לעבוד ברשת בכיף?! כנסואנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
 

עבודה מהבית ברש קלילה נוחה מאודאנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
 

עבודה מהבית קלה מאודאנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
 

עבודה ברשתאנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
 

עבודה מהביתאנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173