שרשור חדש
טיפים להוראה חוויתית ומעניינת ומשמעת בכיתה.אנונימי (פותח)


שאלה למורות... (אני תלמידה)אנונימי (פותח)

איזו מתנה הייתן רוצות לקבל ליום  הולדת או לארוע?

 תקציב של מאה מאתיים שקל, מהתלמידות....

אצלנו לא היו קונים למורות ליום הולדתפה לקצת

אבל כשקנינו- קנינו תכשיט או משהו לבית שאפשר להחליף

תלוי אם היא נשואה---אנאל16

למחנכת שלנו קנינו מצעים לבית

ודווקא היא מאוד אהבה!!

בהצלחה!!

הוספה (הראשונה)אנונימי (פותח)

* מחנכת, לא מורה מקצועית ...יש יותר מדי...

 

 

תנאים: לא שביר ,    כבר שברנו מתנה שקנינו ( אחרי שהראנו לה והכל... מסכנה)

משהו שמן הסתם אין לה ( קנינו להולדת בת שמיכה וגילינו שהיה לה אותו דבר... וזה היה משהו יחסית זול)

ושבאמת ישמח אותה, ויהי שימושי...( שמענו מורה מתלוננת שאין לה מה לעשות עם זה)( בטלפון- כן,כמו שקיבלנו שנה שעברה, זה חסר שימוש...)

רעיונות?

אם יש ילדיםאמא יפה
לדעתי הכי מגניב זה כרטיס עם כסף בחנויות בגדים/צעצועים/ספרים.
קנינו למורה שלי כזה והיא ממש נהנתה.
משהו עם פתק החלפה...+mp8
ולא ערכת קרמים/ סבונים וכד'...
ספר ומשחקים לילדהרק אמונה
עבר עריכה על ידי רק אמונה בתאריך כ' בטבת תשע"ז 15:27


שובר לארוחה זוגיתאומנותי


+ אתן מתנדבות לשמש כבייביסיטר...אומנותי


ענק ממש!!! יפה מאודדניאל55

לא סבונים וקרמים

 

אפשר תכשיט עם פתק החלפה

כלי לבית עם פתק החלפה

משחק שווה לילדים עם פתק החלפה

 

וכמובן מכתב יפה למורה עם משפט או שתיים מכל תלמידה בתוך ברכה שלמה, שיהיה משמעותי ולא רק "את מורה מקסימה תודה רבה"- למרות שזה גם  יפה

עשיתי את זה למורה שלינוצת זהב

והיא נהנתה עד הגג..אמרה שזה הגיע בול בזמן...

כלים לביתציליגילימימי

תכשיט - רק אם היא הולכת עם תכשיטים. 

כרטיס גיפט קארד, אם יש כזה שתופס להרבה חנויות זה הכי טוב. 

 

והכל הכל עם פתק החלפה. 

 

אהבתי שובר לארוחה זוגית. 

העיקר ההשקעהעאע

מניחה שלמורה יש 200 ש"ח לקנות לעצמה מה שהיא באמת צריכה,

מה שרק אתן יכולות לתת לה זה הערכה והשקעה

למשל פתקים מכל אחת מבנות הכיתה (ושיהיו אמיתיים),

רצוי גם לעצב בצורה יפה עם תמונות וכו'

אולי להכין אלבום מושקע

אממ אפשר אולי אלבום עם תמונות ובפנים לשלב מכתביםתותי13579

של הבנות וגם של המשפחה שלה והאנשי צוות..זה יכול ממש לרגש! 

אפשר להכין לה קליפ או להביא לה איזו תמונה לקיר.. 

או ספלים עם מלא שוקולדים בפנים.לעטוף בצלופן..מפנק

אילו אנשי צוות?אנונימי (פותח)


למחנכת, ילו מורות? מנהלת מזכירה ו......?אנונימי (פותח)


*אלואנונימי (פותח)אחרונה


יש לי תואר ראשון במדעי החברהאנונימי (פותח)

ואין לי תעודת הוראה 

ונניח אני עושה תואר שני בניהול חינוכי, זה אפשרי להתקבל לניהול בתי ספר ללא נסיון חינוכי בית ספרי?  

בשביל ניהול ביס צריך עוד דבריםטאבולה ראסה
אם את עושה תואר שני בניהול מערכות חינוך
זה לא ניהול ביס.. זה יכול להיות גם מערכת פנים כיתתית

ובשביל ניהול ביס צריך קורס מנהלים
נניח ואני לוקחת קורס מנהלים..אנונימי (פותח)

אפשרי?

 

תבדקי את תנאי הקבלה לקורס כזהטאבולה ראסה
לדעתי בשביל זה צריך מינימום מסוים של שנות הוראה

נשמע לי שלא ככ בקלות מגיעים לניהול בית ספר
אין סיכויאנונימי (3)אחרונה
בשביל לנהל בית ספר, צריך מינימום מסויים של נסיון בהוראה, את צריכה להכיר את המערכת וגם היא אותך( מפקח ומנהל שממליצים עלייך), צריך לעבר מכרז של משרד החינוך, לא נראה לי שיסתכלו על אדם ללא נסיון משמעותי בעבודה בתוך בית ספר, אני גם לא ממליצה להגיע לניהול ללא נסיון במערכת, ניהול בית ספר הוא תפקיד מורכב מאוד ולא נראה לי שיש לך סיכוי להצליח בו בלי להכיר את המערכת מבפנים כמה שנים.
מאגר למורים שנשלח כאן בעברעין צופיה

נדמה לי שמישהו שלח כאן בעבר קישור למאגר חומרים ענק למורים על הדרייב.

אם מישהו יודע על כך ויכול לשלוח לי קישור - אשמח מאוד.

תודה!

הכוונה למאגר של מורות משקיעות?אביולאחרונה


איך יוצרים קשר עם הסתדרות המורים?בארץ אהבתי
התברר שהיתה טעות במשכורת שלי ממתי שהתחלתי לעבוד ועד עכשיו. המליצו לי לפנות להסתדרות המורים והם יעזרו לי בהתנהלות מול משרד החינוך. ניסיתי היום להתקשר פעמיים וחיכיתי הרבה זמן בלי מענה. מישהו יודע איך יוצרים אינם קשר?
בטלפון שהתקשרתי אליו (זה מה שמצאתי כשחיפשתי באתר של ההסתדרות) המענה היה של 'מנהלת אופק חדש', יש משהו יותר טוב?
דבר ראשון תנסי לפנות למשלם השכראנונימי (2)
יכול להיות שאין בכלל טעות
את יכולה להעלות את הטעות גם לכאן.
אולי נוכל לעזור
טעות יש, כי דיברתי עם אנשי מקצוע באותו מצב כמוניבארץ אהבתי
ומכך התבררה הטעות (מעדיפה לא לפרט מטעמי אאוטינג)
ניסיתי לפנות גם למשרד החינוך, אבל המליצו לי להתייעץ גם עם הסתדרות המורים, ובינתיים לא הצלחתי להשיג אותם ותהיתי אם יש דרך יעילה יותר לפנות אליהם.
אולי תנסי לפתוח פניה באתר שלהם ושיחזרו אלייךפה לקצת
אם זו טעות "פשוטה" לא בטוח שתצטרכי להיאבקיראת גאולהאחרונה
לפני כמה שנים יתרתי קשר עם הסתדרות המורים בטלפון. לא זכור לי שהיה קשה להשיג אותם או משהו.

יש במשרה"ח את הפקידה (לא זוכרת כרגע איך נקראת, אולי טלר אולי חשב שכר) שהיא זו שמדפיסה את התלוש שלך. אפשר לדבר איתה בטלפון (יותר קשה להשיג) ואפשר להגיע אליה ישירות בשעות קבלת קהל.
רעיונות לשי לחלק יחד עם התעודהשמש מאירה

ב"ה

 

שלום יצירתיים ויצרתיות,

אשמח לשמוע ממעופכם.....

 

רעיון לשי להעניק עם התעודה. אני בדכ מצרפת שי לתעודה, משהו סמלי, מעניין, עם משפט מתאים.

 

יש לכם משהו ? נראה אתכם יקרים...

מחפש מאמר בנושא ההבדל בין ארבע לחמש יחידותאנונימי (פותח)
לימוד במתמטיקה, אפשר בבקשה הכוונה?
התמודדות עם ילדים שיש להם קשיי התנהגות בכיתהאנונימי (פותח)

שלום אני חדשה בפורום והגעתי למסקנה שאני רוצה לעשות הסבה אקדמאית להוראה, כי אני חושבת שיש לי הרבה מה לתת...

אבל יש לי חשש מילדים עם קשיי התנהגות, אין לי בעיה להתמודד אבל רציתי לדעת האם בלימודי הוראה מנחים ונותנים כלים איך להתנהג לילדים כאלו ולשפר את התנהגותם.

כעיקרון לא ממש נותניםאנונימי (3)אחרונה
ואם נותנים זה מעט מדי
מורה לביולוגיהחלילית אלט
היי
בית הספר שלי (תכנית היל"ה) מחפשים מורה לביולוגיה בעלת תואר ללמד לבגרות 5 יח"ל.
אם יש פה מישהי שמעוניינת שתפנה אלי בפרטי

תודה
כדאי להוסיף גם באיזה מקום זה נמצאאנונימי (2)
בפרטי..חלילית אלטאחרונה
בשביל שיעור שאני צריכה למסורסיהרא

צריכה את עזרתכם בדחיפות

למצוא מובאות מדרשים וסיפורים בנושא משמעות ואחריות היחיד על הכלל

 

תודה מראש.

תשלום למורי תיכוןאנונימי (פותח)
אני מורה בתיכון מספר שנים
בבית הספר שלנו המורים מהתיכון ברפורמת עוז לתמורה מקבלים משכורת מהעירייה
והמורים בחטיבה מקבלים ממשרד החינוך

תמיד זה היה ברור לי שזה כך
לאחרונה גליתי שיש מורים בתיכון שמקבלים שכר גם ממשרד החינוך?

האם זה אפשרי לקבל לפי עוז לתמורה ממשרד החינוך?
או שהם מקבלים לפי אופק חדש בהחלפת שעות חטיבה-תיכון


תודה
תת מודע - בלוג מעניין בטרוףאנונימי (פותח)
חדשה פה אנונימי (פותח)

אני מחנכת כיתה ט' {מנסה לפחות...} פלוס מורה למדעים.

אני צריכה כמה עצות:

דבר ראשון יש לי מדעים עם הכיתה המקבילה שעו: 7,8,9 והן פשוט מאבדות את זה, יש לכן רעיונות איך ללמד בצורה טובה? אני עושה להן מצגות, סרטים, שירים, ניסויים אבל הן פשוט לא איתי זה ממש קשה...

משהו נוסף- יש לי בכיתה חבורות חבורות, יש רעיון איך לגבש בצורה טובה ולגרום להן להנות אחת עם השניה שיהיה להן טוב? תודה מממש!!

נסי לעשות קאוט בשעה האחרונהאנונימי (3)
נשמע שאין להן מוטיבציה.בלדריתאחרונה
נסי להתחיל איתן בהסבר על חשיבות המדע. סרטונים ואולי הרצאת אורח.
תעשי הרבה עבודה בקבוצות, אפשר להתחיל להכיר להן צורת עבודה על מיני ביוחקר. אם הן בלי מוטיבציה חפשי מה מעורר אותן ותגעי בנושאים הרלוונטיים לחייהן. ורק אם אין ברירה אז לאיים בציונים..
יש כאן מורות שילוב..רוצה לשאול משהואנונימי (פותח)
אניאנונימי (3)
מוזמנת לשאול..
תודה..אנונימי (פותח)אחרונה
ילדה בכיתה ח. שלא דווחה בשילובית ולא קיבלה שעות שילוב. אבל עם פערים לימודיים..האם אפשר להגיש אותה לוועדת השמה לקראת עליתה לתיכון?
תודה
עזרה- איך לעודד אקלים חיובי בגןופרצת
אני גננת מחליפה גננת אם שיצאה ליופשת לידה. בגן בנים- 28 בנים אנרגטיים ופעילים מאוד!! חלקם ממשפחות לא פשוטות
אני מוצאת את עצמי מעירה הרבה וגם יש הרבה תלונות מצד הילדים " הוא לקח לי" "הוא דחף אותי" "הוא אמר לי כך וכך וכך" בקיצור כ---ל היום. ואני כבר מותשת ובא לי לעזוב, השאלה אם זה ככה בכל הגנים? לפחות בגני בנים?
אשמח לעצות
מה שאני עושה בנתיים:
נותנת מדבקות על התנהגויות חבריות
מספרת סיפורים על חברויות טובות
אשמח לשמוע עוד.
ומה לעשות בפועל כשהילדים מתלוננים?
אפשר קצת יחס??ופרצת

בבקשה בבקשה

שיהיו עסוקיםרק אמונה

זה פרויקט רציני

אבל-כמו ששמו לך בתמונה בראשי

ילדים קופצים

ככה שישתוללו ויתעיפו 

יש ריתמיקה ושירים

בעיקר לקפוץ ולעצור כשהמוזיקה גומרת וכו'

ומשחקים

משחק הכיסאות

תופסת

גמד יושב ביער

מי אני ומה שמי

נכון כמה שיותר עסוקיםzmil
גם יצירות גזירה טושטושים הצגה
כמה דברים...ציוני דרך
א. אולי כבר עשית את זה, אבל ליתר בטחון מציעה לך להתחיל כל מפגש בוקר (עוד לפני התפילה!) בחזרה על הכללים המצופים בגן. לפעמים יוצאים מתוך נק' הנחה שברור שהילדים יודעים וזוכרים אבל זה לא מובן מאליו במיוחד בזמן תחלופה של גננות.
ב. הרבה חיזוקים חיוביים! תזכרי שבנים הם מאד תחרותיים, את יכולה לקחת את הנקודה הזאת לטובתך ולארגן להם מבצעים של דרך ארץ ועזרה לחברים (לדג', להכין לוח גדול של שמות הילדים עם מקום לדבקיות ליד ולהחליט נניח שמי שצובר מספר מסוים של דבקיות עד סוף היום מקבל צ'ופר או משהו כזה...)
ג. לפחות בהתחלה להיות קצת יותר קשוחה מהרגיל כדי שלא "יטפסו" עליך וגם עצה שלי: ככל שאת מעירה ו"עושה עסק" מהתנהגויות שליליות קטנות יחסית ככה הם לא יגיעו לדברים הגדולים יותר. כלומר, אם מישהו לקח משהו לילד אחר לברר מול הילד שלקח מה קרה ושיתנצל במידת הצורך בפני הילד שנלקח ממנו, לומר לו שעכשיו את מזהירה אבל בפעם הבאה תאלצי להעניש (תלוי בגיל כמובן) וכו'- שהילדים ידעו שזאת לא התנהגות שעוברת על סדר היום...
בהצלחה!
לדעתי הענייהפסידונית

כשהילדםי מתלוננים - להתייחס לנושא הספציפי, כי אין ברירה.

אבל עדיף ליצור מצב שהם פשוט לא יגיעו למריבות האלה - מהניסיון שלי צריך פשוט לעשות להם מעניין.

התעמלות, ריקודים, שירים, קפיצות, מחבואים, כדור, יצירה - אם מעניין להם הם הרבה פחות עסוקים במריבות.

שיהיו לך פעילויות מעניינות כמו הצגותדניאלה 1
שהילדים הם השחקנים ולאלתר תחפושות משעשעות, או לבחור כוכב השבוע, אצלי זה תפס חזק!!! ילדים מחכים לתורם... תשתפי אותם ותספרי להן שזה הולך ליהיות היום הכי כייף, שבו את בוחרת רק ילדים מצטיינים, מה שבפועל את בוחרת גם ילדים מאתגרים ומעצימה אותם. כנסי לרשת ותחפשי רעיונות לא חסר. סמכות סמכות סמכות ילדים מרגישים מתי ניתן להפר את הכללים! בהצלחה רבה!
בנוסף לכל מה שהעלו כאןיטבתה
אם אפשר לחלק אותם לקבוצות קטנות כשהם בפעילות חופשית על מנת לצמצם התנגשויות וריבים
ולדאוג לכל קבוצה לאחראי שדואג שיהיה סדר ושיתוף פעולה- האצלת סמכות מצד הגננת.
גם מעצים את הילד וגם נותן לו תחושת שליחות וביטחון וזה יכול לעזור.
להמחיז כל בוקר מקרה ומה הפתרון לדעתם?
למשל אצלי יש 2 בובות המחשה וכל פעם מציגה סיטוציה אחרת. פעם אחד לוקח לשני את המשחק/ פעם אלימות/ פעם תחרותיות/ פעם הפסד בכבוד וכולי.

שתצליחי..🖒

בכל הגניםםםםאנונימי (2)
תודה לכם! רשמתי לי את הטיפים שלכםופרצת

אשמח לעוד

לוח פתרון בעיותאנונימי (3)
כל בעיה. בין הילדים, הם הולכים ופותרים בעצמם. מנסיון עובד!
מה זה לוח פתרון בעיות?yuchvruzbcrd


לוח פתרון בעיותאנונימי (3)אחרונה
זה לוח שמונח בפינה מסוימת בגן, שם יש לילדים ע"י המחשה של אימוג'ים למיניהם כמה אפשריות איך להגיע לפתרון ללא עזרת הגננת לדוגמא: ויתור, תור תור, שיחה. המטרה היא לגרום לילדים שרבים ללכת ביחד ולנהל דו שיח וככה להבין ולהסביר אחד לשני מה הבעיה ואיך אפשר לפתור, בהתחלה צריך הכוונה כמובן אח"כ זה זורם לבד, ילדים שיש ביניהם מריבה או ויכוח טענה, את פשוט שולחת אותם ללוח הזה.
עוד רעיונותבצבצ

מכל דבר שעושים אפשר לעשות משימה חוויתית. לדוגמא:

הולכים ליטול ידיים, אז כל יום כמו חיה אחרת, פעם כולם זוחלים לכיור כמו נחשים, פעם קופצים כמו צפרדעים וכו' וכו'.

אפשר לעשות פינה מיוחדת בגן כמו 'פינת מרגוע'- כשיש מריבה שחורגת אפשר לשלוח לשם את שני השובבים ושתהיה שם תיקיה עם מילות פיוס וציורים והם צריכים לבחור מה הם רוצים לומר עכשיו לחבר...

גם משימות זה טוב- תורנות-כל יום מישהו אחר בוחר את סדר הילדים שיוצאים לחצר. (לדוגמא)

וילדים שכל הזמן מתלוננים, לדעתי, להביע אמפתיה(זה לא נעים...אתה צודק) אבל מיד אחרי זה להביע אמון מוחלט בזה שהוא יכול בצורה בוגרת לפתור את הבעיה. אפילו להתאמן כמה פעמים לעיני כולם.(למשל, יוסי לקח לך את הכדור ,בא תאמר לו מה אתה מרגיש)- ללמד לפתור בעיה בשיחה

טוב, סליחה שהארכתי

בהצלחה רבה!

ה' יברך אותך!

את זוכה לחנך תינוקות של בית רבן

לא להתייאש!!

מה ההשלכות של דחיית שנת סטז?אורחת לרגע12
אני כרגע בסטז ולא בטוח שאצליח לסיים עקב לידה. השאלה כמה זה קריטי להלחם על זה ומה אני מפסידה? בהנחה שאמשיך באותו מקום באותה משרה וכו
אין הבדלאנונימי (2)אחרונה
רק לצורך קבלת רישיון הוראה
וקביעות
החלפה של מורה בחופשת לידהאנונימי (פותח)

החלפה של מורה בעוד כחודש בערך- האם אני יקבל את חופשת פסח במלואה ? ומה לגבי הקיץ? פחות משליש משרה אם משנה

תלוי איך משלמים לךאנונימי (3)אחרונה
אם משלמים לך כמשרה תקבל הכל רגיל
אם משלמים שעתי תקבל רק על מה שאתה עובד ובחופש לא תקבל כלום
מרגישה נורא לשאול כזו שאלה...אנונימי (פותח)
פעם הרגשתם שיש ילד שאתם נניח מורה או גננת שלו ואת פשוט לא מסתדרת איתו ברמה שהוא עם אופי מציק ודורסני כלפי שאר הילדים וגם כלפיך מציק מזיק שופך מרביץ קופץ ורץ נעלם וצץ וממש מרגיש שקשה לאהוב אותו ולחנך אותו ממקום נקי ולא נגוע בכל מה שעיצבן עד עכשיו...?? לדוג ילד אחר עושה משהו שנניח מסכן אותו או עובר על אחד מכללי הגן ואת עם סבלנות עוצרת אותו פעם ופעמיים ואם לא עוזר עוברת לעונש.....עם הילד שמציק סדרתי כבר קשה לעשות את ההדרגה הזו ולכן יישר נותנת עונש...
הגיוני לחלוטין פסידוניתאחרונה

תירגעי. זה בסדר גמור שככה את מרגישה. את אנושית. זה קודם כל.

מה לעשות עם זה?

מה שלי עזר באופן אישי, זה פשוט לנסות להבין את הילד ואת המקום שלו. זה נשמע קלישאתי, אבל מה לעשות - עובד תנסי לראות את העניינים מנקודת המבט שלו - את הפחד, את חוסר האונים, את הבלבול לפעמים (לא תמיד ברור לילד למה מה שהוא עשה היה לא בסדר, וצריך לתווך לו ולהסביר.) מניסיון, זה מוריד את רמת העצבים באחוזים ניכרים להפתיע. 

"חתיכה דאיסורא"התלבטות.,

ממקום עמוק צפה ההתלבטות ועולה,

לחתוך או לא לחתוך? זו השאלה.

מצד אחד עדיף לעשות זאת מהר,

אך מאידך גיסא גם צריך להזהר.

השאלות חזקות הן- לא נותנות מנוח,

מייסרות וקשות, גומרות את הכוח.

האם אדע לחתוך בצורה עדינה,

או שמא היא תיפגע חלילה ללא תקנה?

מי ערב שהחיתוך יהיה מועיל ונכון,

אולי האפשרות השנייה היא הפיתרון?

האם מספיק ישר אני ואצליח מעשיי,

או שמא להעזר באחר- הכי פשוט ודי?

כבר קרה שחתכתי והצטערתי על כך,

מדוע הפעולה מסובכת כל כך?

אולי צריך ללמוד כיצד לבצע את המלאכה,

לדעת לחתוך בצורה יפה כהלכה.

בלי פגיעות ושגיאות- לחתוך בקלילות,

להיות מדוייק, ברור וחד- לפעול ביעילות.

להיות שמח ונינוח לאחר מעשה,

ולא לבוז לעצמי ולתפוס מחסה.

חברי הנפלאים, היקרים מכל אוצר,

הצילו נפשי, שחררוה ממיצר.

אנא עיזרו לי להכריע בהחלטה הקשה,

כיצד לפרוס לחלקים את הטבלה המתישה?

האם לחתוך ב'גיליוטינה' הפוגעת בנייר,

או לגזור במספריים על אף שאיני מוכשר?

 

חושף שיניים

מחפשת מילוי מקום לעוד חודש בירושלים והסביבה, שיהיה מוכר לסטאמבשרתת

לסטאז'..

מישהו יודע?

עדיף דתי

מורת שילוב- מרגישה מיצוי-מחפשת משהו חדששובבית

שלום לכם!

 

בשנים האחרונות אני עובדת כמורת שילוב, לאחרונה אני מרגישה שמיציתי את העניין ואני רוצה לעבור לתחום אחר.

 

 

התחלתי לבדוק את תחום התרפיות- אבל זה דורש השקעה רצינית ולימודי תואר שני. 

 

יש לכם איזו המלצה? תחום דומה שאפשר לעבור אליו? 

 

 

מיציתי את בית הספר- אשמח לרעיונות

יכולה בפרטירק אמונהאחרונה