שרשור חדש
לימודי הוראה לגבריםצביטל

שלום רב!

אני בוגר ישיבות הסדר עם פז"מ., בן 30. ללא תע' בגרות או פסיכומטרי

מחפש מקום ללימודי הוראה- חינוך לגיל יסודי/חנ"מ

לפי פרמטרים הבאים:

1. תנאי הקבלה

2. היקף התוכנית מבחינת סמסטרים/שנים, ומס' ימים בשבוע

3. רמת ההשקעה שנדרשת בלימודים (עבודות ומבחנים)

תודה רבה!

איזה אזור?יעל מהדרום
אורות יעקב ברחובות.כתר הרימון
אבל בלי תעודת בגרות? לא יודעת.
מכון אחיה באשדודחיהלבאחרונה
מיועד לחרדים ועם תנאים טובים
תנאי קבלה לא יודעת
לימודי ערב
הלימודים מאד קלים
היי.. חדשה כאן ושמחה לגלות את הפורום הזה..שירהלי

קצת על עצמי-

מורה ומחנכת כיתה זו השנה השישית.

ההתחלה הייתה מהממת ומדהימה. משום מה- השנה עלו קשיים גדולים.

אפשר לומר שזו הייתה השנה הכי פחות טובה בשבילי.

זה היה מכמה בחינות-

קושי עם תלמיד מסוים,

קושי עם שני הורים שעשו לי הרגשה כ"כ לא נעימה. ממש!

קושי להכין כ"כ הרבה דברים לביה"ס,

חוסר תחושת מסוגלות.

בקיצור, הרבה עבר עליי השנה בהוראה...

מתפללת ומייחלת ששנה הבאה תהיה טובה הרבה יותר בע"ה!

ולעניינינו-

יש לי תלמיד בכיתה שאפשר להגדירו ממש כ"אופניק".

על המון דברים שאני אומרת הוא מגיב ב"אוף",

שיעורי בית- אוף

עבודה-אוף

נכבה את המזגן-אוף

לא בחרתי בו לענות תשובה- אוף

ועוד ועוד...

אפשר לומר שהוא ממש מוציא לי את הרוח מהמפרשים.

למישהו יש רעיונות מה לעשות איתו?

תודה!

אולי..סה"רורית

בס"ד

 

אני לא יודעת באיזה גיל התלמיד, אך אולי אפשר לשקף לו את ההתנהגות:

לקחת אותו לשיחה, ולהגיד לו שאת רואה שהרבה פעמים הוא אומר 'אוף' על דברים שאת אומרת.

להסביר לו, שזה לא נעים לשמוע. לא נעים לשמוע מישהו מקטר כל הזמן. להסביר בנעימות, לא בכעס. ואולי גם לשאול אותו אם יש משהו שמפריע לו ובגללו הוא תמיד אומר 'אוף' ולא מרוצה.

יכול להיות שהוא מחפש תשומת לב. (במיוחד שהתגובה שלו 'אוף' כאשר הוא לא נבחר לענות תשובה-כנראה באמת חסרה לו תשומת לב. כך אני מבינה זאת.).

 

יכול להיות שעצם זה שתיקחי אותו לשיחה, זה יגרום לו להרגיש שאכפת לך, וזה ימלא אצלו את הצורך לתשומת לב- ואז אולי ההפרעות יפסקו.

אין לי עדיין ניסיון כמורה- אני סטודנטית. אז בינתיים הניסיון שיש לי הוא בעיקר מהעבודה המעשית... אז כמובן קחי את העצות שלי בערבון מוגבל...

 

בהצלחה רבה!

 

תודה על התגובהשירהלי

לקחתי אותו לשיחה אישית נעימה.

לא עזר...

אשמח לעוד רעיונות.

מאוד תלוי בגיל שלו..מקרוני בשמנת
אולי הוא פשוט מחפש את התגובה שלך..
והוא שם לב שזה מפריע לך ונהנה מזה.
ואולי באמת יש לו בעיה של עין טובה. במקרה כזה, הייתי ממליצהה על פעילות בנושא לכל הכיתה, עם צל"שים ועידוד עין טובה ופרגון.
שוב, מה גיל התלמיד?
האם הוא כזה בכל תחום, או רק בשיעורים שלך?
יש לך רעיון ממה זה מגיע?נפשי תערוג

בד"כ ה"אוף" מבטא איזה התנגשות עם הרצון האישי שלו

תוך ידיעה ברורה שהרצון שלו לא מחושב בסיטואציה

יכול לגרום לדברים לא נעימים (פסיכולגית) כתוצרה מכך (לא מחייב) כמו חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי נמוך, הרגשה שכולם נגדו וכו'

 

הרבה פעמים האוף מגיע בגיל ההתבגרות

או בטרום גיל ההתבגרות 

ומבטא עוד יותר את הצורך בעמדה ברורה של הילד

עמדה שתמרוד לגדולים כחלק מבנית האישיות שלו

 

 

אולי כדאי להתייעץ על הנושא עם היועצת (היא בעלת  רקע פסיכולגי)

שתאבחן פסיכולגית טוב יותר את המקרה 

תוך מתן שיקול למצב חברתי, משפחתי, לימודי וכוW

 

אני לא פסיכולוג או משהו דומה

מה שכתבתי הוא לדעתי בלבד

 

בהצלחה

אם הוא יבין את ההומורשרבובאחרונה

לקחת לשיחה אישית

ולומר לו על כל דבר אוף

ואיך הוא מרגיש?

 

או לדבר איתו אם קרה לו שאמרו לו על משהו אוף

איך הוא הרגיש?

 

 

לשאול אותו- למה הוא אומר אוף?

במה זה עוזר לו?

מקפיצה...רעיונות לפעילות סיכוםלב שמח!

אנחנו נהיה בחוץ...

 

רוצה מצד אחד לאתגר בפעילויות ספורטיביות, עם דגש על הקבוצה...

ולדבר כמה טוב יש בכל אחת וכו...

אולישרבובאחרונה

פקעת צמר שזוקרים אחת שלניה וכל אחת אומרת דבר טוב על החברה

ובסוף נהיה מן רשת של חוטים

שזה אומר שאנחנו קשורות אחת לשניה

ועיקרון האחדות

עוד שניה מתחיל החופש!!שרבוב

ודווקא משעמם לי..

 

לא מאמינה שאני אומרת את זה בתור מורה.

 

בא לי כבר למצוא עבודה נורמאלית...אוף ה'

משהי יודעת מה הנושא השנתי בגנים בשנה הבאה?עצמאית בשטח
עזרה במערךסה"רורית

בס"ד

 

מחפשת רעיונות/מערך מוכן אם יש למישהו- בנושא:"סכנות הקיץ".

 

מדובר בתלמידים בעלי פיגור קל-בינוני, בני 13 בערך.

 

תודה רבה!

יש את כל הנושא הזה של "חכם בשמש"יעל מהדרום

לק"י

 

תחפשי בגוגל.

סכנות בחוץקצת xחרת

20130619200826.

 

doc20130619200849.doc

 

20130619200909.doc

 

לא מוצאת כרגע את האביזרים והתמונות שהשתמשתי בהם, אם תצטרכי אנסה לחפש שוב.

 

בהצלחה.

 

תודה!סה"רוריתאחרונה
שאלון עמדות לגבי מחשב.. חשוב מאוד!אחת*

שלום לכולם!

 

נכון יש פה  מורים מבי"ס ללא תקשוב ועם תקשוב? (בעיקר עדיף מורים שיש להם תיקשוב בבי"ס, אבל אפשר גם וגם...)

אשמח ממש שתענו לי על השאלון המצורף.. לצורך עבודה בסטטיסטיקה במסגרת תואר ראשון.

הוא ממש קצר ולא לוקח הרבה זמן בכלל...

 

תודה!!

 

השאלון:

https://docs.google.com/forms/d/1SvXYIn5CJhV3EFjXQPOGp_jZjVsGARx3dxtpUVe63IM/viewform

עזרהs_h

צריכה מערך שיעור על מינוי יהושע למנהיג (פרק א´) על התכונות וכל זה..

יש למישהו?

לא בדיוק מערך שיעורנפשי תערוג

אבל יכול מאוד לעזור (בקובץ יש גם להמשך הספר)

 

כאן

טאוב..!!יטבתהאחרונה
ודיברתם אל הסלע...ד.

http://blog.hinuch-torany.com/2013/06/blog-post.html

 

על דיבור עם בני נוער.

קצת פרסומת- אבל יכול לעזור מאוד למורותניק רעתי מצחוק

מורות מאזור ירושלים ופתח תקווה, שמלמדות חומש בראשית או ויקרא או במדבר (בירושלים בלבד) בשנה הקרובה:
קיבלתי תרומה יעודית שמאפשרת הענקת מלגות השתתפות ואשמח שכמה שיותר מורות תהנינה מזה.. 
מורה שמעוניינת להעשיר את עצמה וללמוד את החומש אותו היא תלמד, תקבל:
1. לימוד מטובי המדריכים בתחום הוראת חומש- לימודים חינם!(הרב עמוס נתנאל, הרבנית עידית איצקוביץ ועוד)
2. כולל עזרים שמשדרגים את הלמידה בכיתה והופך אותה לחוויתית וערכית.
3. יש סך הכל 12 מפגשים בשנה,
4. מי שמשתתפת זכאית למלגה של 1500 ש"ח בסוף שנה- מתנת עידוד
יש לי מכסה של מלגות פנויה ומאד אשמח לנצל את זה לטובת המורות, אז אם את/קולגה שלך/חברה/אחות היא מורה לבראשית או ויקרא שנה הבאה ומעונינת לשמוע על המלגה- שלחי לי מסר...

זה קשור לבימ"ד למורות?חנהלהאחרונה


האם קושי כמורה ביסודי מלמד על קושי ללמד בתיכון?אוריה 24

 

בס"ד

רציתי לשאול את דעתכם כמורים מן המניין. האם מורה שקשה לה ללמד ביסודי, בשל קשיי התחברות לגיל, בעיות משמעת וקושי עם הסגנון של "להיות מורה ביסודי" שזה אומר, הכנת דפים ללא הפסקה, גיוון מתמיד בדרכי למידה וכו´.
האם זה אומר, שמורה שחשה כך תעבור ללמד בתיכון היא תחווה את אותם בעיות? או שמורה זה לא המקצוע שלה וכדאי לה לחפש מקצוע אחר, ומעבר לתיכון לא ישנה את המצב כי זה "האופי שלה"?
יש לציין שמדובר במורה בעלת מוטיבציה גבוהה ורצון, שאין לה בעיה עם לחצים של פיקוח וכו´, אך ביסודי היא פשוט מרגישה אבודה ומתלבטת האם כאשר היא תעבור ללמד בתיכון זה יהיה גם כך, יותר גרוע או ישתנה לטובה? (בעיקר בשל הגיל, והמודעות היותר גבוהה ללימודים, למטרה ולרווח והפסד אם לא ילמדו)?

אני תמידיטבתה

חששתי מהגדולים,

כי הם בעלי כוח ומרגישים יותר סמכותיים ולכן פחות 'שמים' על המורים.

וביסודי הם פחות או יותר משתפים פעולה.

למרות שהיום כבר אי אפשר לדעת..מבולבל

 

יש לך אפשרות לנסות? את מרגישה יותר מחוברת לחבר'ה הבוגרים? (בטוח יש לזה השפעה על המוטיבציה שלך ללמד וזה גם משפיע וישפיע על התלמידים)..

בהצלחה מתוקה!

מזדהה! גם אצלי זה ככה. ההבדלים בין יסודי לתיכון...chedvale

לימדתי ביסודי, בהתחלה במוטיבציה גבוהה וגם בהצלחה רבה (צריך לזה עצבי ברזל...)

ככל שעבר הזמן פשוט נגמר לי הכח לזה. לקח זמן עד שהעזתי לעלות לחטיבה, והיום אין על מה לדבר פחות מכיתה ט' ועדיף גם לא ט' רק י-יב!

יש הבדל עצום!

בתיכון דרושה כריזמה ואסרטיביות ויכולת העברה טובה, קשרים בינאישיים מצויינים והבנה והכלה של הגיל המורכב הזה יחד עם הצבת דרישות וגבולות.זה מה שיוצר את המשמעת.

ביסודי צריך המון התמדה ועקביות כדי ליצור משמעת, זה סוג של מלחמת התשה. כל הזמן לבדוק מחברות ולעדכן הורים ברציפות, המון המון מעקב. אי אפשר פשוט לסמוך עליהם שיעשו את הנדרש, צריך לבדוק ולעקוב אחר הביצוע ואיכותו כל הזמן, זה הכרחי כדי להצליח בתפקיד הזה.

מה האיכויות שלך? איפה החוזקות ואיפה החולשות?

יש לי גיסה שלא מוכנה בכלל לשמוע על כיתות גבוהות... אין לה כח לכל השיחות נפש עם החבר'ה בגיל תיכון, זה מה שהם צריכים. אני קוראת לזה מבוגר מלווה צמיחה. כזה שמאפשר להם גם לטעות, ליפול ומלמד אותם לקום. תפקיד מתיש מידי עבורה היא מעדיפה את הקטנים והחמודים. בני נוער הם בד"כ לא חמודים אבל מלאי אנרגיות ופוטנציאל כרימון...

אני מורה בחטיבה ובתיכוןאמא לכמה...

אני מורה בחטיבה ובתיכון

אני חושבת שאם תבואי בתחושה של מסוגלות והצלחה

תשדרי את זה ותצליח בעז"ה

יש משהו מקסים בתיכון!!!

מאחלת המון הצלחה

ומשנה מקום (וגיל) משנה מזל

השאלה היא מהי בדיוק הבעיה.כתר הרימון

ללמד בתיכון לא יהיה קל יותר!

 

יש אחריות של בגרות, יש למידה ברמה. (משמעת - קל יותר בכיתות של בגרות - י-יב.)

 

אבל זה יכול להיות קל יותר אם העניין הוא ההתחברות לגיל.

יש כאלו שיצליחו מאד ביסודי - ולא יבינו איך מורה בתיכון מצליח.

וכן להפך.

 

אם קשה לך עם הגיל - כדאי לעבור לגיל אחר.

אם מחפשים חיים קלים יותר - אז זה לא הכיוון.

 

הוראה היא עבודה קשה בכל מקרה...

 

אני עברתי את זה בעצמילא לעישון

אני לימדתי בהתחלה ביסודי ובחטיבה והיה לי ממש קשה. בעיקר מבחינת משמעת. וכשהצלחתי להתברג ברוך ה' בכיתות יא' יב' הכל נהיה הרבה הרבה יותר פשוט. 

כבר הייתי על סף התחושה שאת מזכירה שאולי כדאי לחפש מקצוע אחר, (אפילו המפקח ביסודי אמר לי את זה!) והיום אני כבר כ-5 שנים באותו בית ספר, מגישה לבגרות בהצלחה, ברוך ה'.

אשמח להרחיב או לענות על שאלות אם תרצי.

 

זה בהחלט יכול להיות שונהחנהלה

אני עברתי נסיון הפוך וזה עולם אחר.

יש אנשים עם נטייה לגילאים מסוימים והתמודדות טובה יותר בגילאים שונים. ששוה בדיקה..

 

לימדתי בכל הגילאיםסהרה

לימדתי את כל הגילאים מהפעוטון ועד השכלה גבוהה. היתה שנה שעבדתי במקביל. בבוקר א-ב ובצהריים השכלה גבוהה. אחרי א-ב הייתי סחוטה לכל היום. יש לי ילדים בגיל הזה ופשוט זה לא היה מרענן ומעניין. הילדים באמת היו חמודים, אך מתאימים לגילם. בשלב ההוא של חיי לא הרגשתי שאני רוצה להתמודד עם מרכיבי הגיל. לעומת זאת, בהשכלה גבוהה וגם כשלימדתי בתיכון היה לי שיא הכיף. לי ברור מאוד שאם את חשה שליחות בהוראה את צריכה למצוא את הנישה שמתאימה לך ועושה לך שמחה לקום בבוקר וללכת לעבודה. גם במקצועות אחרים יש נישות שונות  שאפשר למצוא בהן סיפוק (עו"ד ממונות, משפחה, חוזים וכו') לא כולם חייבים להיות מתאימים להכל. 

תלוי מה הקשיים...אדם נוף מורשתו

מתוך דברייך:

 

קשיי התחברות לגיל, - ישתפר עם המעבר לתיכון

 

 בעיות משמעת  - ישתפר עם המעבר לתיכון (אם זה בנות...)

 

וקושי עם הסגנון של "להיות מורה ביסודי" שזה אומר, הכנת דפים ללא הפסקה - קיים פחות בתיכון

 

, גיוון מתמיד בדרכי למידה- קיים אפילו יותר בתיכון!.

 

הוראה בתיכון וביסודי זו הוראה שונה, תחשבי מה מתאים לך...

תודה על התגובות המעודדותאוריה 24אחרונה

 

הקשיים שדיברתי עליהם, נובעים ברובם מהגיל של התלמידים. יש לי רצון, יכולת ומוטיבציה,

אך אני מרגישה שאני לא מתחברת לגיל, לתכני הלימוד, ולבעיות המשמעת ובעיות הגיל האופייניות לגילאי היסודי (גם של הבנים וגם של הבנות..) .

וממש בא לי ללמד בתיכון. הגיל יותר בוגר, בעיות הגיל יותר מאתגרות (יש עם מי לדבר..) וכן תכני הלימוד הם ברמה גבוהה יותר  ושאני חושבת על זה יש לי גם יותר מוטיבציה ורצון להשקיע בגיל הזה.

כשהתייחסתי לגיוון בדרכי למידה, התכוונתי ליצירתיות הנדרשת למורה ביסודי, שלדעתי פחות נצרכת בתיכון, כמו הכנת דפים יצירתיים, קישוט כיתה וכו. (אך אם אני טועה תקנו אותי).

 מה שהכי מלחיץ אותי ,היא הבעיה המרכזית עמה התמודדתי והיא בעיית המשמעת שאני ממש מקווה (ומתפללת..) שזה יהיה אחרת ולא יהיה "העתק הדבק" גם לתיכון..

תודה על התגובות המעודדות, זה נשמע יותר פשוט אחרי שקוראים תגובות של מורים עם ניסיון חיוך

 

 

מערך שיעור- עזרה בבקשהסה"רורית

בס"ד

 

הי, האם למישהו יש מערך/רעיון למערך פרטני על כפולות 4?

רצוי שיהיה משהו מיוחד עם המספר 4. (לדוגמא: בכפולות 2 אפשר לקשר לזוגות בגוף האדם- 2 עיניים, 2 ידיים וכו').

 

מדובר בתלמיד בעל פיגור קל-בינוני, בן 13 בערך.

 

תודה רבה תזכו למצוות!

4 גלגלים/ רגליים של כלב, חתול..יעל מהדרום
^^^^^ רגליים של חיות...אביה*אחרונה
עבר עריכה על ידי אביה* בתאריך ו' בתמוז תשע"ג 14:56

אישית, עבדנו הרבה עם כרטיסיות עם האוכלוסיה הזאת. הכל עם למינציה, וצבעוני.

הרבה משחקי התאמה, יוצרים לוח סקוצ'ים (שקף מלומנץ ומדביקים רצועות סקוצ'..) ועושים התאמות.

 

כך את יכולה ליצור כמו המשחק "מה במשבצת"- מכירה? בסגנון של לוח הכפל, והוא יצטרך להתאים בין הכמות למספר, בין התרגיל לתוצאתו.

 

כתבתי מבולבל, אני עייפה, אולי אנסה שוב מחר...ישן

מערך שיעור- עזרה בבקשה!סה"רורית

בס"ד

 

היי,

 

האם יש למישהו מערך שיעור בזהירות בדרכים בנושא: מקומות משחק בטוחים? 

או- האם למישהו יש רעיונות מה אפשר לעשות בשיעור כזה?

 

התלמידים הם בני 13 פחות או יותר, בעלי פיגור קל-בינוני.

 

 

אשמח לעזרתכם.

תודה רבה! 

בואי ננסה-יעל מהדרום

לק"י

 

1. להראות תמונות של כל מיני מקומות ולשאול- פה בטוח לשחק?

(לדוגמא: כביש, מגרש משחקים, חניה).

 

2. דף עבודה- עם שתי תמונות אחת של מקום בטוח ואחת לא, ותמונות של ילדים משחקים שצריך להדביק במקום המתאים.

 

3. אם יש לך אפשרות להוציא אותם החוצה- לראות מקומות בטוחים וכאלה שלא..

 

4. יש סרטונים בנושא זה"ב- תחפשי אם יש משהו בנושא (אם יש לך ברקו בכיתה).

 

 בהצלחה

במה שהבאתי אז יש גם נגיעה בזהנפשי תערוג
תודה לכם!סה"רוריתאחרונה
מחפשת סרט לסוף שנהיום השביעי

הי..

חדשה פה.

אני מלמדת קרן קר"ב- קוסמים (כיתות ב, ג, ג-ד מקדמת, ו-ו')

ומחפשת סרט כדי לשלב בתוך הפרידה שלנו. (בדגש לכיתה ו')

יש רעיונות?

עדיף משהו שקשור לקסמים..

 

חשבתי על שוליית המכשף- אבל זה נראה לי מידי אלים ליסודי..

 

תפרסמי בצעירים מעל עשריםשרבוב
אפשר לחפש ביוטיוב סרטוניםחלושי
יש לך כיוון מה לחפש?יום השביעי
מה עם מגה מוח?אלזהאחרונה
מישהו יודע על בתי ספר בירושליםאנונימי (פותח)

שמחפשים מורים לשנה הבאה??

 

חינוך כיתה / מקצועות קודש- תנ"ך/ מתמטיקה?

 

יסודי/ חטיבה או תיכון

 

העיקר למצוא עבודה!!

 

אני שואלת באנונימי, כדי לא לחשוף את הניק שלי. תודה.

אני מכירהחי(נ)וך

אשמח לעזור באישי.

תודה. שלחתי לך מסר.אנונימי (פותח)

אם עוד מישהו מכיר, אני אשמח כמובן.

אפשר גם מילוי מקום ל3 חודשיםאנונימי (פותח)אחרונה
שיעור על י"ז תמוז לילדים בכיתה גגן נעול

יש רעיונות?

 

תודה.

תודה רבה, אך לצערי לא עזרגן נעול

אשמח לרעיונות נוספים

אני לא מאמין שהצלחת לעבוד ביום אחד על כל החומר ששםנפשי תערוג

יש שם הררי חומר

 

רק בקישור הזה (שמקושר שם) יש חומר ל40 שיעורים לפחות אם לא יותר

http://kaye7.school.org.il/fasts_tamuz-av.htm

 

השאלה האם את מחפשת שיעור מוכן

או שאת רוצה רק רעיון

כי כתבת שאת מחפשת רעיון...

הרבה דברים נופליםגן נעול

כי זה מאמרים או דפי עבודה. השיעור הוא שיעור ניסיון לקראת עבודה בבי"ס, כך שאין טעם להראות בו סרטים/ לתת עבודת כיתה וכו'. צריך משהו עם נוכחות של המורה ושיתוף התלמידים... כמו כן, חלק מהקישורים לא עבדו.

ניתן לקרוא קטע קלנפשי תערוג

ולפתח עליו דיון

לענ"ד זה יוצר את הרושם הרצוי

 

אלא אם כן את צריכה שיעור לימודי

אם זה שיעור ניסיון לכיתה ג' אני ממליצה על:אביה*אחרונה

סיפור שקשור לירושלים/חורבן וכו'..

אם יש שם ברקו- עדיף מצגת.

סיפור מאוד תופס את המשמעת של התלמידים.

אח"כ אפשר משחק קליל, ועוד איזה דף עבודה יצירתי, לא שגרתי.

אם את רוצה יש לי סיפור שמתאים יותר ליום ירושלים "כוחה של ידידות"- במצגת, סיפור עם על שני האחים...

 

תגידי אם זה הכיוון ואנסה לחשוב על משחק, אם יש צורך...

 

בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מחפשת גמולים במחיר זול, מישהי מכירה?אמא לכמה...
מי עשה היום מיצב בבמדבר?משפחתית
מעט מההתרגשות שלי והתייעצות....33meravit
היום הייתה לנו מסיבת סיום בגן נושא ארץ ישראל היה פשוט מושלם ומרגש (אשתדל להוסיף תמונות).
השנה אני והסייעת שלי סוגרות 10 שנים יחד ואני מנסה לחשוב על מתנה מקורית בשבילה. רעיונות יתקבלו בברכה...
כל הכבוד לך!אמא לכמה...

אולי אלבום משותף?

 

משהו מפנק בסימן 10

 

ובכלל כל תשומת לב נותנת המון

 

כל הכבוד לך שאת חושבת על זה!

קצת בעיה..33meravit
היא לא אוהבת להצטלם. אז אין הרבה תמונות משותפות. ומה יכול להיות בסימן 10. תתמקדי יותר. תודה
סחטייןם עלייך..מייכ

כל הכבוד שככה את משקיעה בה.. ההערכה זה הכי חשוב..

 

העיקר תכתבי לה ברכה יפה מכל הלב..

 

ו.. אפשר סתם ערכה נחמדה מללין/ סבון של פעם..

 

כל הבנות אוהבות... 

מגיע לה כל שקל ושקל33meravitאחרונה
אני מאוד!!! פרפקציוניסטית. ולא קל לעמוד בדרישות שלי (כמובן בהדדיות רבה ובנועם) אבל 10 שנים 8 שעות... כבוד לה!! ולי
צריכה עזרהs_h

צריכה להכין למשל השועל והכרם מיפוי מושגי להעלאת ידע עולם- ידע קודם...רעיונות יתקבלו בברכה
שבוע טוב ומבורך..

רוצה להסביר יותר מה בדיוק את צריכה?יעל מהדרום
הסברs_h

יש אסטרטגיה שנקראת אסטרטגיה להעלאת ידע עולם- ידע קודם..

בתוך האסטרטגיה הזאת יש אסטרטגיה להעלאת ידע קודם באמצעות איור/כותרת/ובאמצעות מיפוי מושגי... ז"א באמצעות איזשהו תרשים, מצרפת שני אתרים עם הסבר

http://portal.macam.ac.il/ArticlePage.aspx?id=3995

http://portal.macam.ac.il/ArticlePage.aspx?id=3461

 

ואני צריכה לעשות את זה על הסיפור השועל והכרם..( לפני שאני מלמדת את הסיפור אני צריכה לעשות את המיפוי מושגי להעלאת ידע קודם)

 

מקווה שזה קצת יותר ברור.

 

תודה רבה!

אולי-יעל מהדרום

לק"י

 

השם של הסיפור, תמונות, שמש אסוציאציות (סיעור מוחות).

זה הכיוון?

אממs_hאחרונה

כן ..עפ"י השם של הסיפור, או עפ"י כמה מילות מפתח מתוך הסיפור ומהם לעשות מיפוי מושגי(תרשים, שמש אסוציאציות וכד').

רעיונות לשיעורי סוף שנה- חטיבהאמא לכמה...

שלום לכולכן,

אשמל לקרוא על רעיונות לשיעורי סוף שנה- לחטיבה

סרטונים חינוכיים, פיתוח חשיבה וכד'

ובכלל איך מנצלים נכון וחינוכי את הזמן שנשאר

ומציידים אותם בכוחות לחופש....