שרשור חדש
נערך וכו'.פילונית
למה ערכת?רק בשמחה.


כי נשלח לי רק חלק מהשרשורפילונית
רק בשמחה.אחרונה


..רצה לאש

@מקדוניה שום

 

לגבי זה-

מתערבל לי המח. גדול עלי העולם הזה. - תכף נשוב

 

יש היום כבר ישובים לדתלשים. וואלה מאמינה שעוד כמה שנים יהיו מוסדות חינוך לילדים של כל מיני דתיי רצף

קיצור יש לנו תקווהכאילו מוציא לשון

זה בכלל לא אותו דבר בשום פרמטר...חוני המעגל פינותאחרונה
אולי אני יפגין נגד המפגינים נגד מצעד הגאווהרצה לאש

אין לי בעיה עם המצעד, אם כי אני לא ישתתף בו.

יש לי מאוד בעיה שמתקיימות הפגנות נגדו

יותר פשוט להשתתף במצעדפסידונית
ישיג את אותו אפקט
נממ לא בדיוקרצה לאש

להשתתף במצעד זה אומר שאני תומכת בלהטב, מה שלא לגמרי נכון.

אני פשוט מתנגדת להתנגדות להם

למה אין לך בעיה נגד המצעד?בוז
ע.י.צ'יאל

למה את מתנגדת להפגנות נגדו?

וואי זה מסובך להסביר.רצה לאש

אולי בהזדמנות.

כנל לגביך @סלט

סבבהבוז
למי יש כוח? לכי קחי פופקורן וחברה ותראי סרט טוב...חוני המעגל פינותאחרונה
מכר את נישמתוחוני המעגל פינות
מאחורי עיניים מזוגגות
ופרצוף מזרה אימים
ישנן אוזניים שאטומות
לקבל את אותן המילים

מול דממת הברזל
ושתיקה חדורת מטרות
לא חשוב לו להסתכל
חייל הוא ואין שאלות

חמלה עוד הייתה בקירבו
ואמפתיה כלפי אחרים
עד אשר מכר את ליבו
ונפשו לאלוהים
כתיבה מעולה!יהודי אמיתי!

ממש אהבתי..

 

אגב, אם אתה רוצה התייחסות אולי באמת כדאי לעצור את הפרובוקציות..

בלענו את הגלולהאבישג השונמית

הכתיבה פשוט טובה.

תודה!חוני המעגל פינותאחרונה
אז היום ישבתי איתו.חוני המעגל פינות
יש אנשים שאתה מתגעגע אליהם בשניה שאתה נותן להם חיבוק פרידה...
הממ. זה מעניין. ר' שמואל הנגיד, המאה העשירית בערךאם אפשר
אִישׁים לְמִפְעָלִים וְנָשִׁים לְמִפְעָלִים

כָּל-זֶה לְעֻמַּת זֶה אֱלֹהִים כְּבָר כּוֹנֵן

אִישִׁים לְהִלָּחֵם בְּצָרִים וְהִנָּחֵם

בְּצוֹק וְהַנָּשִׁים לְקוֹנֵן וְהִתְרוֹנֵן.
מה מעניין?פסידונית


זה תפיסה של יחסי גברים-נשיםאם אפשר
שחשבתי שהיא יותר חדשה... הוא פותח באמירה שלגברים יש תפקיד, ולנשים יש תפקיד.. בהשוואה.
זה מאוד רלוונטי להיום למרות שנכתב לפני יותר מאלף שנה, זה מגניב..
בכלל לאפסידונית

התפקיד של הנשים פאסיבי ושל הגברים אקטיבי. חלוקה דיכוטומית לא חדשה.

לא בטוחה אם היא לא נכונה, אבל בטח לא מודרנית.

אין לי ספק שחלוקת התפקידיםאם אפשר
היא לא איך שאת רואה אותם היום, אך זכותו וזכותן של הנשים בזמנו לראות את תפקידן בצורה כזו בדיוק כמו שזכותך לראות אותו אחרת. אבל העיקרון הוא שלנשים ולגברים יש תפקידים שונים, אך זה לא אומר מי יותר חשוב. וזה מה שאני רואה בשיר לפי הפתיחה "אישים למפעלים ונשים למפעלים" שעורכת השוואה בין ה"מפעלים" ולא מרימה אחד מהן מעל לשני.
אני חושב שיותר מדוייק להגיד שתפקידי האשה המסורתיים הם יותר מכונסים ופנימיים למשפחה. כי לגדל ילדים ולנהל משק בית וכדו' זה לא בדיוק פאסיבי, אבל זה נכון שזה לא מוחצן אלא יותר תוך- משפחתי..
ותזכרי שבשיר כזה קצר אי אפשר להסביר דקויות בחלוקה ואיזורי חפיפה וכו'. אז ממילא החלוקה תהיה דיכוטומית. מה גם שבהחלט החלוקה בזמנם אכן הייתה דיכוטומית, אבל זה מובן, גם את זה צריך לקבל בהבנה..
קיבלתיפסידוניתאחרונה


ד"אאם אפשר
אני חושב שבכלל אפשר לקרוא את השיר כביקורת. מתחיל בהשוואה 'גברים עושים ונשים עושות' וממשיך 'בגברים נלחמים ונשים בוכות או שרות' (כמו לפי נצחון/הפסד)
אבל אם כך אז על מי זה ביקורת? הרי הגברים הם שהתנגדו לכך שנשים תקחנה תפקידים אחרים!
ואם זה אומר מהותית שיכולת הנשים היא רק ליילל ולשיר בהתאם למציאות אז מה מקומה של ההשוואה הברורה בתחילת השיר? כנגד מי היא נאמרת? הרי היא ממש לא חלק מהתפיסה הכללית באותה תקופה, ואולי אפילו לא בשוליים..
קיצר- "מעניין"
למה אתם לעזאזל חושבים שהרב שלמה אליהופילונית
פרסם את המקרה עם הרב ההוא?
מן הסתם הייתה שמועה על הרב הזה ושאלו את הרב אליהו והוא אמר להתרחק ממנו, ואז פרסמו את זה בחדשות..
יעני, זה לא שהוא באמת ופרסם, זה שפרסמו משהו שהוא אמר.פילונית
אם הבנתי נכון נעשה שם תרגיל קצת מלוכלךמשה

הרב שמואל כתב מסמך פנימי לצרכיו האישיים או לצורך דומה אחר - והוא הודלף כדי לגרום נזק שיהיה אפשר אחר כך להתנער ממנו.

 

 

יפה ומי אמר שהוא הדליף אותו החוצה?פילונית
פשוט לא נשמע לי הגיוני שהרב שמואל אליהו ישתף פעולה עם חילול ה' והוצאת שם רע לדת בחדשות שבכל מקרה רק צמאות לרכילות על הדתיים.
לא טענתי שהרב הדליףמשה


מאיפה המידע הזה? נשמע לי חארטה...חוני המעגל פינות
אם זה היה נכון הרב אליהו היה מוציא גילוי דעת...
הוא לא הוציא. דלף מסמך שנראה כמו צילום מסך מאיפשהומשה


אם זה היה נכון הוא היה מפרסם רישמית שזה דלף.חוני המעגל פינות
כנראה שהוא תומך בהדלפה ...
אבל צריך לפרסם כדי שאנשים לא יכשלו.חוני המעגל פינות
אחי אתה דפוק נישבעאוהב אותך ה

באמת שאתה דפוק איך שאתה מדבר על אחד מגדולי הדור בכל השירשורים שלך

דפוק זה ללמוד מאדם שבשם 'רוח הקודש' הכשיל אנשים...חוני המעגל פינות
שלא נדבר על כל המוניפולציות שיש בדברים כאלה...


הבנו שאתה תלמיד שלו ויש לך דיסוננס קוגניטיבי וזה עדין לא משנה דבר.
אני ממש לא תלמיד שלואוהב אותך ה

אבל ר' אשר וייס אמר שהכל בסדר

ואפילו לא עשו עליו בית דין מי אתה שתזלזל בו

והכל שם חירטוטים

אין מחלוקת אם הוא עשה את זה.חוני המעגל פינות
השאלה האם ראוי שימשיך ללמד.


בינתיים ראוי להתרחק מהספק.
וזה לא סוד שהוא הקים כת והוא שולט בה ביד רמה וזה גם לא סוד שאנשים מהסוג הנל הם מגנט לבעיות בתחומי הצניעות.
ואתה מגדיר את עצמך בתור דתי דוס... כלביחנע


דוס אין פירושו לטאטא מתחת לשולחן.חוני המעגל פינות
הפירוש זה אדם שעומד על האמת בכל הכוח תמיד בלי לזגזג. גם כשהיא כואבת.
איזה כיף שאתה מבין יותר מבית דין שהולך לפסוק...יחנע

ומדבר לפני שבכלל אתה יודע משהו מהחיים שלך.

 

נראה לי אתה יודע מה כתוב על מי שמדבר על תלמידי חכמים בגמרא אז כדאי לך לסתום

אין כאן מחלוקת. הרב אליהו לא שקרן.חוני המעגל פינות
השאלה היא מה הלאה האם הוא יוכל ללמד...
'גדולי דור' מה?חוני המעגל פינות
פוסק אמיץ. אמיץ מידי. שהולך נגד כל גדולי הדור.


ככה גם הרב בני לאו.

ולא הרב בני הוא לא גדול דור אם תהית...
בני לאו הוא לא רבאוהב אותך ה

בניגוד לרב טל שהוא תלמיד חכם ענק

על סמך מה עשית את ההבחנה הזו?משה


לא יודע, מעולם לא בחנתי אותו על כמות הספרים שהוא סוחבחוני המעגל פינות
גדול הדור ודאי שלא...
אגב, איך הגעת למסקנה שהרב בני לא תלמיד חכם?חוני המעגל פינות
בחנת אותו?
שוב?!משתדלת יותראחרונה
אני לא מבינה למה הם מפרסמים את החשדות בקול.רצה לאש

יש רב שאומרים שחטא.

למה כל העולם צריך לדעת על זה ולדבר על זה

זה ממש לשון הרע או הוצאת שם רע. זה פוגע במשפחה. ובאנשים.

כדי שאנשים ידעו להיזהר...חוני המעגל פינות
לא, כי זה סקופ ויש אנשים שאוהבים לרקוד על הדםפסידונית


אמירה חכמה. בואו ניתן לבן אדם שהוזה רוח הקודשחוני המעגל פינות
את היכולת ללמד בחורים צעירים תורה...


כמה חוסר אחריות...

למרות שסהכ לא מאוד מפתיע אותי שדווקא את חושבת ככה על הרב אליהו
אני לא מכירה את הרב אליהו.פסידונית

רצה לאש שאלה למה מפרסמים, ואני עניתי את התשובה שנכונה בעיניי. אני לא חושבת שלעיתונאים או לעיתונאי-פיייסבוק (בהיעדר הגדרה טובה יותר) אכפת שאנשים ידעו להיזהר, גם אם זה חשוב מאד.

הבן של הרב מרדכי אליהו...חוני המעגל פינות
אני בכלל לא בטוח. את תתפלאי לראות כמה אנשים חדורי תחושת שליחות ממלאים שורות גם בעיתונאות הפייסבוקית להגדרתך.


בכל מקרה מי שהעלה את זה לשיח מהערה זניחה לנושא רציני היה הרב אליהו...
^^^רצה לאש

השאלה היא למה הרב אליהו פירסם את זה.

 

ו @חוני המעגל פינות

א. לא חושבת שזה כזה נורא שהוא ילמד תורה.

ב. גם אם הרב אליהו חושב אחרת (וברור שהוא יודע יותר ממני, אז אם הוא חושב אחרת מן הסתם הוא צודק), אפשר לסגור את הישיבה. או לעשות את הדברים בשקט. לא רואה למה צריך לפרסם את זה ברבים.

כי הם ניסו להפיץ פייק סיפור בשביל הכסתח...חוני המעגל פינות
ומישו היה צריך לעצור אותם לפני שהיה נגרם עוד נזק...
תורת החיים כאילו ניסו להפיץ?רצה לאש


כי התקשורת אוהבת את זה. זה נושא חם ומושך חשיפה.משה


התקשורת אוהבת לתת את מה שהציבור אוהב לקבלבלו-ריי

הציבור מצפה מהתקשורת הכללית שתיגע בליבידו הפרטי שיש לכולנו ורצוי במנות קצובות וקבועות. שלא תתעלם לגמרי אבל גם לא תפציץ, רק שתיגע. הכלל הזה הוא כמעט מדע מדויק כמו הכלל של אדם נשך כלב לגבי עוצמת הסנסציה שמושכת אנשים.

 

הרגשות שלי מעורבים. כואב לי על הנפגעים-נפגעות בסיפור הזה וגם על הרב ומשפחתו. גם על הקהילה וכל מי שזה קשור אליו. למרות שאין לי שום נגיעה וקירבה לתורת החיים והאנשים ששם. ככה שאני לא באמת מופתע ומזועזע. מודה שזה מסקרן אותי רק בגלל היצר (או הליבידו).

 

 

התהיה שלי היא לא לגבי התקשורת. זה ברור לי.רצה לאש

התהיה היא לגבי הרב שמואל אליהו, שפירסם את הדברים לפני הכרעה של בית דין.

הרב טל, נניח והוא טעה, יכול לעשות תשובה.

ואז לא צריך לפרסם ברבים ולפגוע בכ"כ הרבה אנשים.

 

אבל קודם כל שתהיה הכרעה של בית הדין. שיהיה משהו סופי.

הוא לא רצה שהם יתנו לציבור גרסא משובשת שתערער אתחוני המעגל פינות
אמון הציבור בפסק הדין.
בדיוקעבד ה'!!


תגובה שלי לתקשורת, ולכל המגנים:עבד ה'!!
וזה התגובה שלי אליהם:
שכחתם מאיפה באתם? שכחתם את צלם אלוקים שבתוככים? למה להשחית כל זיק של מוסריות מתוכינו, להתנפל על צדיק גדול, עוד בטרם שנודע לכם מקצתה של האמת, האם חיות פרא אנחנו? הצמאים לדם? האם אינינו בעלי בחירה? כל עתונאי נשחת הרוצה להפיץ שמוע כבר שובה את בחירתינו ושולט על דעתינו כרצונו? האם אנו כבהמות שאין להם בחירה, המגיבות על אתר כרפלקס, היכן המתינות, היכן הסבלנות? היכן המוסר היכן צלם אלוקים עד כדי כך קטנים ושפלים אנחנו? לא ולא! עדין יש בני אדם שצלם אלוקים מאיר בתוכם ויראתם קודמת לחוכמתם לא נמהר לשפוך דם לא נמהר להיות חבל תליה בידי התליין כגרזן בידי כל עיתונאי שפל. רבנינו צדיקים! קדושים! טהורים! גם הרב טל! ואם באמת אתם קנאים לאמת תמתינו בכבוד שתצמח לה ולא תחללו את שם שמיים ותמהרו לשפוך דם צדיקים ולא תגלו את שפלותיכם לעיני כל! 
התגובה שלי אליך!חוני המעגל פינות
מעולם לא סמכתי עליו כמו שכל בנאדם שפוי לא סומך על ראש כת.

מאז ומעולם סמכתי על הרב אליהו.

ומי שלא ראוי ללמוד ממנו תורה צריך להתפרסם ברבים שידעו ויזהרו.
הינה. כבר אתה מתחיל לפי האינטרסים המגעילים והצמאי דםעבד ה'!!

מעולם לא סמכת עליו..

מה אומר?

זה שהרב שמואל הוציא את מה שהוציא, לא היה משנה לך.

כי גם ככה אתה יצאת נגד רב לפני שידעו מיזה.

 

הדעה ההלכתית לא מעניינת אותך.

כי אתה שופך דם צדיקים בלי לדעת כלום.

כי התרשורת כולה מנוהלת בידי אנטרסנטיםעבד ה'!!


לטל היו שתי אפשריותפעמיים חי
1. להודות בקול. עשיתי, חטאתי ולעזוב את השררה.
2. להגיד : לא היו דברים מעולם. הכל שקר ולתבוע דיבה.

הוא בחר להמשיך עם העיוות והשקר. בהצלחה לו.
הגאווה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם
חבל שאתה ברגע זה מפסיד את העולם הבא שלך וחבל שחורבן הביתעבד ה'!!
עבר עריכה על ידי עבד ה'!! בתאריך כ"ה באייר תשע"ט 20:59

השלישי יקרא על שמך. לא חרבה ירושלים אלא כי ביזו בה ת''ח

לצערך אני בן.פעמיים חי
ואני אוחז באמת שלי ואתה בשלך. יהיה טוב.
מחילה, תיקנתי ו..עבד ה'!!

 

זה אמת?

זה דרכה של תורה?

חוזר על מה שכתבתי- שכחתם מאיפה באתם? שכחתם את צלם אלוקים שבתוככים? למה להשחית כל זיק של מוסריות מתוכינו, להתנפל על צדיק גדול, עוד בטרם שנודע לכם מקצתה של האמת, האם חיות פרא אנחנו? הצמאים לדם? האם אינינו בעלי בחירה? כל עתונאי נשחת הרוצה להפיץ שמוע כבר שובה את בחירתינו ושולט על דעתינו כרצונו? האם אנו כבהמות שאין להם בחירה, המגיבות על אתר כרפלקס, היכן המתינות, היכן הסבלנות? היכן המוסר היכן צלם אלוקים עד כדי כך קטנים ושפלים אנחנו? לא ולא! עדין יש בני אדם שצלם אלוקים מאיר בתוכם ויראתם קודמת לחוכמתם לא נמהר לשפוך דם לא נמהר להיות חבל תליה בידי התליין כגרזן בידי כל עיתונאי שפל. רבנינו צדיקים! קדושים! טהורים! גם הרב טל! ואם באמת אתם קנאים לאמת תמתינו בכבוד שתצמח לה ולא תחללו את שם שמיים ותמהרו לשפוך דם צדיקים ולא תגלו את שפלותיכם לעיני כל!  
תענה לי לגופו של עניין.פעמיים חי
עניתי לך את דעתי. ואם אתה לא רוצה להביןעבד ה'!!

אז זה באמת הפסד שלך

כן! זו דרכה של תורה! במקום שיש חילול ה' אין חולקים כבוד לרב.חוני המעגל פינות
ממש לא. שמה אינך יודעעבד ה'!!

פסק הלכה כזה יכול רק בית דין לפסוק!!

2 עדים!!

 

מה שנעשה כאן זה רצח!!

וזה לא נכון מבחינה הלכתית.

 

הרב שרלו פירסם שהרב טל יודע לא מעט תורהחוני המעגל פינות
אבל תלמיד חכם הוא לא היות והוא לא למד תורה משום רב ובפסיקותיו המאוד ייחודיות הוא לא מתיעץ עם שום פוסק.
אפשר מקור?רק בשמחה.


הוא פירסם את זה בקבוצת ווצאפ שלו. לא יודע אחפה הוא עודחוני המעגל פינות
פירסם את זה...
טוב,רק בשמחה.

תוכל לשלוח את הניסוח המלא?

מחקו את ההודעה...חוני המעגל פינות
טוב,תודה בכמ.רק בשמחה.


מה אני יגיד לך.. אתה נשמע גם ממש אמיןעבד ה'!!


לא לפתוח עוד שרשורים בנושא. מיצינו.משתדלת יותראחרונה
אני לא מבינה אם זה רמז בשבילי או משהוריעות.

אוף זה לא קשור לכאן אבל רק ככה יש סיכוי שמישהו יבין

 

אני צריכה למצוא חיים

משהו לעשות.

לא יודעת

הי ריעותפועל במה
נחמד לראות אותך פה
😅 אני לא באמת ממש פהריעות.
רק מבקרת מדי פעם
בסדר, גם טובפועל במה
אמאם אפשר
רֵיקָנוּת;
[חסר משקל]
1. תחושה של חוסר עניין
    ומטרה
2.
לא, לא ממשריעות.אחרונה
שלא תבינו אותי לא נכון. אני ממש בעד פראייריםחוני המעגל פינות
כשהם במקום הנכון...
המילהאם אפשר
"הטרולוגי" היא הטרולוגית או אוטולוגית?
(אל תענו, פרדוקס מגניב... הפרדוקס של גרלינג-נלסון – ויקיפדיה
מגניבפסידונית
מילה שבבירור אינה אוטולוגית: קצרצר.
נשמע כמו סעיף של שאלה בפסיכומטרי..אבישג השונמית
ובגרסה הפורמלית של זה:הגיגים בע"מאחרונה
יופי. שמואל טל האיש הקטן עם הכת נחשףפעמיים חי
אני עושה את היום יום סעודה ומשתה.
לצערי זה אכן לא מאוד מפתיעחוני המעגל פינות
אבל עדין ראוי להתיחס אליו בכבוד.
שום כבוד.שקרן דוחה ומסריחפעמיים חי
אף פעם לא אהבתי ניהול ריכוזימשה


הרב שמואל טל מצטרף לעוד קבוצה גדולה של רבנים שהתגלה שסרחו,רק בשמחה.

להגיד לאישה להתגרש כי "רוח הקודש אמרה לי" זה סילוף ועיוות של היהדות...

 

צריך להתרחק ולהסיק מסקנות...

עוד 'קבוצה גדולה' תעשי לי טובה...חוני המעגל פינות
לא מאה או חמש מאות...רק בשמחה.

אבל עולים לי כבר חמישה רבנים...

ושמתי לב ש4 מאלה שעלו "נפלו" ביעוץ לנשים...

הזהרו בהוצאת דיבה ולשון הרע.משתדלת יותראחרונה
ננעל.
קוד אתי בלי שיניים הוא כסת"ח.אריק מהדרום
מעניין אם אי פעם הדחתי מישו מהדת...חוני המעגל פינות
זו תשובה לגיטימית!משתדלת יותר


תתמודד.
השבת אבדהחוני המעגל פינות
יום של שקט ונחת
זועזע בידי הזרים
גזרות שמד ושחת
ניזרעו בליבות המונים

ומי שמצאה אחר בין השמשות
ואוכל לו לתת סימנים
סימנים של קטנוניות
של פחד ושל שקרים

וכך נאסרה לה הנחת
והרוגע נבלע למדי
וממתג צעקה עוד בוקעת
מועדי קודש אלו הם מועדי
הכותרת שווה את השיראם אפשר
"גזרות שמד" אל תגזים אחחי.
גזרות שבות?חוני המעגל פינות
אתה מכיר איך זה...


מתחילים את השיר כאילו על היוונים ואז חותכים לאן שרוצים...
חחח סבבהאם אפשר
עוד יותר גרוע |ידפרצוף|
אבל אין ספק שפשוט יש לך את זה בכתיבה..אם אפשר
שאפו...
חרוזים יפים. יש לאן לשאוף.משה


נערך טעותאם אפשר
נערך, נשלח בטעות
תמיד יש לאן לשאוף!חוני המעגל פינותאחרונה
מי אוהב את השבת?חוני המעגל פינות
לא כולם ביחד...
אני לא אוהב את השעות האחרונות שלהמשה
ארוך מדי.
משהו כזהמשה
אני אוהבת את השבת!אבישג השונמית
מה קרה לכם??
מנוחה
אני חולה עליהנער מתבגרר
מסיבות מועדונים חופש⁦⁩⁦
גוואלד!יהודי אמיתי!

שאבעס!!

אמא ואבאיהודי אמיתי!

ואני.

עוד לא שאלתי את אחים שלי |הולךלשאולאתאחיםשלי!|

אף אחדקפיץ
לא מבינה איך אפשר
משה

אם כי בשנים האחרונות למדתי לאהוב חצי ממנה.

אני כ"כ שונאת שבתותקפיץ

ואנשים עם תגובות טיפשיות כמו "מה היית עושה אם לא היית שומרת שבת? דבוקה לפלאפון עוד יום?"
לא, כי שבת ככה כשמה שאני עושה זה להסתכל בשעון ולספור את השניות עד שיגמר זה יותר טוב.

ואני פשוט לא יודעת "לעשות כלום". וגם לא אוהבת לישון בצהריים... סווו מה יש לעשות בשבת?
אני גם חושב על ספירת השעותמשה

לישון בצהריים זה דבר שאני עושה אבל יש לו השלכות שליליות על מוצ"ש ועל יום ראשון.

 

ואני בעבר לא ידעתי "לעשות כלום". היום אני קצת יותר טוב בזה אבל עדיין שבת של קיץ ארוכה מדי.

 

איך את עם קריאה, קפיץ?

בשביל קריאה צריך לא להיות עצלניםקפיץ
וללכת לספריה מתישהו בזמן השבוע.
וזה נהיה קצת בעיה בשנתיים האחרונות כי אני תמיד נזכרת מאוחר מדי - רביעי בערב/חמישי בבוקר ולומדת בחמישי עד מאוחר מדי.
(אבל עכשיו סידרנו קצת בבית, ויש מלא ספרים שעוד לא קראתי על המדף. וצריכה באמת להתחיל עם זה)

ואני גם קוראת מהר. ממש. זה די הגיוני אצלי לגמור שלושה ספרים בשבת. אז נמאס מתישהו לעשות את זה כל היום.

ואני גם ממש אוהבת לקרוא, ככה שגם באמצע השבוע אם יש לי ספר שלקחתי מהספרייה אני אקרא אותו (במקום פלאפון/בתחנות אוטובוס וכאלה)... אין לי סבלנות להשאיר את זה לשבת.
גם אני קורא מהרמשה
שבת זה בסוף משחק בנקודות. אם חיסלתי שעתיים עו אפילו רבע שעה זה רווח נקי.

מזדהה עם השאר. לגבי קריאה בנסיעות אוכל להתייחס בהמשך.
וואי וואי... אין לכם השגות...יהודי אמיתי!

מוזמן לתת לנו כמה...קפיץ
אולי אז יהיה לנו
אשרייך!יהודי אמיתי!

בשבת אני הרבה פעמים לומד, או מוצא את עצמי משחק עם אחים שלי הקטנים

לפעמים נח, לפעמים קורא ספר ולפעמים גם משתעמם - זה באמת מותר, אבל אני לא שונא אותה בכל מקרה. כי לא אוכל לומר שביום רגיל לפעמים אני לא משועמם בין הסדרים..

 

חוץ מזה, שהרבה פעמים אני לוקח את שבת כאתגר להכיר מקומות חדשים \ ללכת לחברים וכדו' דברים שאחרי החתונה לא אוכל לעשות הרבה...

 

ממליץ להסתכל קודם כל על שבת באור חיובי, ואח"כ להתחיל לחשוב מה יכול לעשות לך את זה...

 

בהצלחה!!

למה צריך בשביל זה שבת עם כל האיסורים חסרי ההיגיון?!חוני המעגל פינות
קח את יום ראשון לך לכנסייה בבוקר ותחגוג...
יש משהו מיוחד בשבתיהודי אמיתי!

שאם לא תגביל בה מלאכות לא תגיע אל העומק שבה, אל המסרים שהיא שולחת לך בשקט בשקט
אני לא יודע אם זה נכתב בציניות או לא, אבל שתדע שבאמת שבת זה משהו מענג!!

 

אני ממש אוהב שבתות!

לא הבנתי למה צריך את כל הפולחנות?חוני המעגל פינות
ולמה מיסטיקה מרגשת אמורה לעניין מישו...
זה לא קשור למיסטיקהיהודי אמיתי!אחרונה

זה ממלא, כשהשבת היא מרכז השבוע שלך, כשכל יום אתה חושב איזה יום היום ואוטומטית מחשב מתי שבת כל השבוע נראה אחרת.

והפולחנות אמורה לעורר אצלך נקודה פשוטה, טבעית, עמוקה ואמיתית של מה זה חיים יהודיים, מה זו שמחה, כשאתה שר בערב שבת זה עולם אחר. לעולם לא תמצא דבר כזה!

 

השבת מעוררת אותי תמיד להבין מה זה שלמות.

אוף, מעצבן שבאמת אני לא יודע להסביר לך תחושות, תחושות שאני מרגיש שהם לא חיצוניים לי, אלא דוקא מאוד פנימיים

 

כי כך אתה יכול לומר על כל עבודת ה'.

מה זה אני מרגיש מחובר לה'? מה זה להיות קרוב לה'? מה זה להיות טהור?

אין דבר כזה. יש לקיים את ההלכה ויש לא. יש לעשות תשובה והתכפר וזהו. מה הקשר להרגשה?

גם זה לכאורה מיסטיקה.

 

אז לא, באמת שיש משהו אמיתי מאוד בזה, יש משהו מאוד פנימי בחיבור לה'!

הורה 1 והורה 2מתיישב בנשמה
לפחות להורה3 והורה4 יש שכל לא לאהוב...חוני המעגל פינות
כן, בדיוק חשבתי על זה.. יהודי אמיתי!


לחשוב זה מצויין.חוני המעגל פינות
אין להם שכלמתיישב בנשמה
הם לא קיימים
הי, הם כן קצת. 'בגדול' אתה צודק שלא..יהודי אמיתי!


הגדרת קיום מעניינת.חוני המעגל פינות
והגדרת שכל מעניינת...
רוצה לשתף ולא יודע את מייהודי אמיתי!

אז, לא חייבים להתייחס... (אבל אשמח!!)

 

 
מילים:
 
אזמרה!
אזמרה לאלוקי בעודי
יערב עליו שיחי
ואשמחה בה'!
 
ולהודות לך ה'
כל כך שמח,
ממש עושה לי טוב
 
טוב להודות לה'!
נשמע מצויין! אתה יכול לנסות להעלות לפסיפס...חוני המעגל פינות
תודה, אשלחיהודי אמיתי!

אשריך!

תודה..יהודי אמיתי!אחרונה

שימחת אחי!

=װ;6 @)68אם אפשר
&ײ) ײ=ײ
@9:
גיליתי
שפה
4װ4װאם אפשראחרונה
+:
4;ײ
36-:?

)4
ײ6#װ.

4)
=װ;6

ב4)62ײ8ב
😐😐😐😐שקרים ישניםאם אפשר
הלוואי/שיר שלווה ליד


ידי הייתה בידה,
מטיילת בהרים.
מעט כפופה
בקושי לוחצת,
ובטוחה.

ידי הייתה מודעת
רק לחספוס והקווים
עמוקים וסתמיים.
ועולמות עולמות, היו מתנגשים בתוך ידנו השלוות.

אבל איפה אני ואיפה היא...


[אמרו חכמנו במדרש (מדרש כונן),
שנברא העולם בשש אותיות:
י"ה אהי"ה.

ואני אומר:
על ו"ו אותיות חרב עולמי.
ולברוא מחדש י"ה אהיה,
בלהט העט המתהפך-
לשמור על דרך עץ החיים]







אידיוטאבישג השונמית
אז חשבת שאם תאמר לי מילים גבוהות זה יעשה לי משהו.
"אני לא שירים, רק קלאסית"
בטח קלאסית.
כשזרקתי לך את הכינור לידיים לא ידעת מה לעשות עם עצמך.
אידיוט.
אבל זה הצליח.חוני המעגל פינות
היה שווה את זה.
אף פעם לא.פסידונית
איך את יודעת שזה מעולם לא הצליח אם את לא יודעת מה הצליח?חוני המעגל פינות
לא אמרתי שזה מעולם לא הצליחפסידונית

אמרתי שזה לא היה שווה את זה. לא חשוב מה הצליח ועד כמה

היה שווהחוני המעגל פינותאחרונה