*הגיטרה שלי דורשת סטיקר אז למה שלא נוציא סטיקר?(היא כה גלמודה...)*
משהו בנוסח: "גם אני כיבשה שחורה" ויהיה מצוייר הכבשה שעל החולצה (ז"ל)
דינה אחלה רעיון... באמת יש לנו בעיות תקציב אבל לא צריך להגיד את בפרהסיה!!!!
יש מצב שלא קראת את כללי הפורום?
יש, כי באמת זה דיי ארוך ומייגע...
אבל לצומת ליבך.. הכלל האחרון...
אני מצטערת אם זה נראה לך מוגזם- אבל אפשר להעיר בצורה יותר נחמדה...
וגם זה בשיחה פרטית או בכל מקום אחר- לא בפורום...
אין לי בעיה שתעירי לי! בשימחה! אם ניראלך שמחקתי משו מיותר- זה תפקידך..
אבל אני גם אוכל לשפר אם יהיה לי יותר נחמד לשמוע את הביקורת שלך..
יומטוב!
אבל מישו יודע איך עושים את זה??
הולכים לאיזה מקום או מה?
קיצור- צריך לברר מחיר מדוייק והכל...
יום חמישי יש פעילות לכבוד יו"כ..
משו יפה מאוד..רציני קצת...
כולם באות ב6 בסניף...
ממש ממש אדיר!!!
נכון... זה דורש מעט רצינות- אבל זה כיף לאללה..
באמת שווה לבוא..
אבל אנחנו מודיעות מראש שאין הפרעות באמצע... כי זה סתם יהרוס את הכיף לכולם..
אז תבואו בגישה טובה ובהמון מצברוח!!
בשש בסניף..
מתות עליכן-
המדריכות...
ולנער יש ב: 21:00 בחירות למועצתנער
וב-22:00 שיחה מ-ה-מ-מ-ת-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חובה לבוא!!!!!!
שנה טובה לככככככככככככככככולם!
אם לא הינו באים.. לא היה לכן סליחות (בדגש על לכן...)
לא נוהגים להגיד את כל הסליחות של ערב ר"ה...
והשירים היו רק בשביל שנשאר מנין (והמבין יבין..)...
תלמדי כלל בסניף בכל סניף אף פעם לא תראי תפילה נורמאלית..
כל הכבוד לכם שבאתם...
אבל לא רק בגללכם הסליחות נראו יותר טוב...
אתה לא צריך למתוח ביקורת ככה כשבא לך...
הסליחות אולי לא היו כמו שיש בעין גנים..אבל זה לא קשור לסניף שלנו בכלל ולזלזול שלך...
ודווקא התפילות סניפיות שלנו נראות ממש ממש טוב...ותפילות יפות...
וזה לא נמדד ככה...
יום ראשון-חבריא א' מתאספים בסניף בשעה 6 ומשם כל קבוצה יוצאת לחלוקת שנות טובות עם תמרים ביישוב-כל אחד איזור אחר...
יום שלישי- פעולות -כל קבוצה לפי השעות שמדריכים ייקבעו...
יום חמישי- סליחות סניפיות במועדון...בשעה 12 וחצי בליילה...(יום אחרי זה ראש השנה אטז אין לימודים...)
אז שבאמתץ יהיה שבוע התקרבות לקב"ה... וכתיבה טובה...
המלך בשדה-חברים להתעורר!!!!!!!!!!!!
אוהבים מלא מלא
צוותשס"וף הדרך


הדס את צדיקת יסוד עולם
נ.ב:
מי בפורום?????????????????????????????????????????????????????.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ככה את לא מזהה שזאת מוריאל???
לזה קוראים מדריכה?? בושות..
לא כתוב שם...כתוב כינוי...
וגם בפרטים שלה לא כתוב...
ד"א איך היה החג?!
סניף עזרא מצפה יריחו-
בתחילתה של שנה רציתי רק לאחל לכולנו:
"שנה טובה"- מלאת שמחה,עשייה והחלטות טובות!!!!שתעשו את הבחירות הנכונות...
ואל תשכחו לשמוח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!החיים יפים...
ואני מנצלת את זה כדי לבקש סליחה מכל מי שפגעתי בו במהלך השנה...במיוחד מחניכות שלי...
נתיבות- אני חולה עליכן!!!!!!!!!!!!!!!!!
בשורות טובות!!!!!!!
הדס
צריך מגן טוב..
ושלהבת נותנת בכיף- אבל צריך להשקיע...
אותי המגנים שנה שעברה הצילו... (במיוחד בלשון.. בושה לזהבה הציון שהיה לי...)


הסטיקר יצא 100מם!!!!!
פשוט אדיר מהחיים!!
אם אתם כבר כותבות אז גם לאביטל צופי'ה ונעמה .....
תודה!!
אני אחת מקבוצת הקיבוצניקים שביקרו בישיבתכם לפני כמה שבועות, הסיבה שאני פונה אליך דווקא (אף על פי שמעולם לא נפגשנו) היא שבמקרה שמעתי את שמך בביקורנו אצלכם ואינני מכירה שמות מחנכים אחרים.
ברצוני לכתוב על הרגשתי בעת הביקור ולאחריו:
הדו- שיח עם התלמידים שלכם היה לדעתי יסודי ברובו ונגע בכמה שאלות בסיסיות, החבר'ה שלכם ענו לעניין ושאלו שאלות טובות.
לאחר הדיון יצא לי לשוחח עם אחד מתלמידכם (שלצערי שכחתי את שמו) שבו תיאר לי בהתלהבות את היופי שביהדות, המשפחה היהודית, החגים, תפילה, ערכי צדק יופי וכו'.
אצלי אומנם הדברים אינם חדשים לגמרי. בניגוד למרבית חברי אני קצת מתעניינת ביהדות ואף השתתפתי פעם בסמינריון של "גשר" בצפת. אך הפעם הדברים הלהיבו. הבחור דיבר בהתלהבות על רעיון "תורה ועבודה" כמוטיב מרכזי אצלכם. ברור שקיבוצניקית כמוני התלהבה מכך. אודה ולא אבוש, חשבתי לעצמי שסוף סוף נוצר לנו בארץ טיפוס חדש של אנשים דתיים, עם רמה מוסרית גבוהה, ושלא כמו אותם קיצוניים פנאטיים, אנשים התורמים למדינה (כמובן נזכרתי בבחורי ה"הסדר").
אלא שלצערי ולבושתכם נגמרה מבחינתי האידיאולוגיה!!!
תוך כדי שיחתנו ביקשתי להשתמש בשירותים והבחור הובילני ברוב אדיבות לפנימייה הסמוכה. ראיתי שם כ- 25 תלמידים מסתובבים באפס מעשה. לשאלתי 'האם אין להם לימודים?' סיפר לי מלווי שאומנם יש להם "סדר" (ופירט לי את המושג) אך הוסיף בשקט שאלו תלמידים שניצלו את העובדה שהמורה שלהם לא נמצא על מנת "להתחפף". שאלתי אותו כיצד זה מסתדר עם האידיאלים הגדולים של "תורה ועבודה", של רצון להתעלות רוחנית של יושר ואמון שדיבר עליהם זה עתה? אך יותר מכמה מילים מגומגמות לא קיבלתי מענה.
המשכתי ושאלתי על נושא העתקות במבחנים ונעניתי במבט מושפל.
אינני מכחישה, גם אצלנו מעתיקים בבחינות אך אנחנו לפחות לא מנסים לדבר על ערכים שמימיים של "לא תגנוב", של מצלמות טלוויזיה שמצלמות אותך מהשמים וכו.' אצלנו זה משחק בין מורה לתלמיד. אך אתם המדברים על מי שצופה עליכם מהשמים, אתם באמת מאמינים בזה? או עובדים עלינו? הצלחתי לשמוע דיבורים של אותם חבר'ה. הסמקתי מרוב בושה לשמע הקללות העסיסיות ששמעתי, אפילו אצלנו לא מדברים כך! האם אתם עוברים קורס לניבולי פה?
אני נזכרת בעוד משהו: כשהייתי בסמינריון של גשר התלהבתי מהרצאה על חיי המוסר והצניעות היהודיים, יחסי בנים-בנות, אצלנו כידוע תחום זה פרוץ במיוחד (ולפעמים אני מרגישה גועל). המרצה סיפר שאתם לא הולכים יחד בנים ובנות לים ובכך שומרים על טהרת העיניים (או משהו כזה), מחנכים את עצמכם לקראת חיי משפחה טהורים. משום מה אני מרבה לפגוש בים קבוצות של בחורים (נראים בדיוק כמוכם) הלוטשים עיניים ואף מנסים להתחיל בצורה זולה עם בנות.
עוד מעט חג השבועות, אצלכם "חג מתן תורה". אצלנו ודאי ישמחו, ואצלכם?
עם יד על הלב, אתם שמחים או עצובים עם התורה שלכם?
אז אולי כדאי שתשאלו את עצמכם טוב אם אתם באמת "תורה ועבודה" או אולי "תורת העבודה", איך לעבוד עלינו החילונים, ואולי אפילו על עצמכם?"
ערב יום כיפור. אני ממהר לסיים את הסעודה המפסקת. התפילה עומדת להתחיל בעוד דקות ספורות. נפרדתי מהוריי באיחולי 'גמר חתימה טובה', ויצאתי מן הבית בזריזות לכיוון בית הכנסת.
הרחובות היו מלאים ביהודים מכל הסוגים והגוונים. אשכנזים וספרדים, דתיים וחילוניים, זקנים וצעירים. כולם לבושים בגדי חג, מחזורים בידיהם, ופניהם מועדות לעבר בית הכנסת.
הגעתי כמה דקות לפני תחילת תפילת "כל נדרי". בית הכנסת היה מלא מפה לפה. הרבה יותר מבכל יום אחר. ממקום מושבי בשורה האחרונה סקרתי בעיניי את המתפללים. כולם לבושים בגדי לבן צחים כשלג, אוחזים בידיהם מחזורים, ואת פניהם עוטה ארשת של רצינות וקדושה. אוירה מיוחדת אפפה את המקום.
ואז פתאום התגנבה לליבי מחשבה אחרת, שונה לגמרי -
'רגע אחד, אתם כולכם, איפה הייתם כל השנה? איפה אתם בכל שבת, בכל יום חול, בסתם ימים רגילים? מה קרה שדווקא היום אתם מגיעים לכאן?...'
בתוך קהל המתפללים הגדול שמילא את בית הכנסת הצלחתי לזהות בקלות כמה אנשים שבכל ימות השנה אין לי ספק שהם רחוקים מאד מקיום תורה ומצוות, כמה אנשים שבמהלך חייהם הרגיל קרוב לוודאי שאינם נמנעים מלחלל שבת, וגם הקפדה על אכילת מזון כשר לא עומדת בראש מעיינם. ובימים האלו מגיעים כולם לבית הכנסת לתפילת "כל נדרי", לשמוע תקיעת שופר ולהתברך ב'שנה טובה', כאילו כלום לא קרה...
חשבתי לעצמי 'מה זה הדבר הזה? האם זו לא צביעות? וכי זו לא סתם הצגה והעמדת פנים? הרי כל השנה אתם מתנהגים אחרת לגמרי ולא מקפידים בכלל על קיום מצוות. לבוא רק ביום הדין לבית הכנסת ואז להתנהג כאילו אתה 'צדיק תמים' זו פשוט אונאה! ומילא על בן אדם עוד אפשר 'לעבוד', אבל על הקדוש ברוך הוא?! הרי זו ממש חוצפה! '
"על מה אתה חושב כל כך ברצינות?" שמעתי פתאום קול מאחורי גבי.
זה היה חברי מוטי שהגיע והתיישב לידי.
לא יכולתי להתאפק, וסיפרתי לו על מחשבותיי כשאני כולי נסער וקולי גובר והולך.
"הי, תירגע, לא כל כך בקול", הוא אמר והסתכל בחשש ימינה ושמאלה לראות האם מישהו מהמתפללים שמע אותי, "עוד מעט וכולם ישמעו אותך. ואז תצטרך לבקש סליחה מעוד כמה אנשים היום...", ניסה להשתיק אותי.
"אבל אני לא יכול לסבול את זה", טענתי בלהט, "זו פשוט הצגה, סתם העמדת פנים!"
מוטי השתתק, חשב לרגע, ואז אמר: "אני מבין את מה שאתה אומר, אבל לפני שאתה בא בטענות לחילונים, תענה לי בבקשה על דבר אחד:
מה איתנו, הדתיים? וכי אנחנו לא עושים אותה 'הצגה' בדיוק?
נכון, בכל שנה בימים הנוראים אנחנו באים לבית הכנסת, מתוודים על פשעינו, מבטיחים שלא נחזור עליהם שוב ומבקשים סליחה זה מזה. ביום הכיפורים עומדים כמלאכי מעלה טהורים וקדושים, בבגדי לבן, לא אוכלים ולא שותים, ומבקשים מהקב"ה שיכתוב ויחתום אותנו לשנה טובה ומתוקה. אבל בינינו, וכי אנחנו לא יודעים שכבר מחר נחזור למסלול הרגיל, נמשיך בחיינו ונתנהג כאילו לא קרה דבר? נכון, דקלמנו הרבה הבטחות יפות להשתנות ולהשתפר, אך בכנות, עם יד על הלב, האם לא נחזור עליהם שוב בשנה הבאה כאילו כלום לא קרה?
"תראה", ניסיתי להתגונן, "זה לא אותו דבר. אנחנו לפחות משתדלים להתנהג כמו שצריך ולחזור בתשובה ולתקן באמת את מעשינו".
"אל תיתמם", התעקש מוטי, "הרי זה לא יום הכיפורים הראשון שלנו עלי אדמות, נכון? כבר עברנו כמה וכמה פעמים את המעגל הזה. האם בסופו של דבר לא חזרנו פחות או יותר לאותה נקודה? הרי גם בשנה שעברה 'התחרטנו' בדיוק על אותם דברים, התוודינו על אותם עוונות וביקשנו סליחה על אותם חטאים!
בוא ניתן רגע דין וחשבון אמיתי לעצמנו ונודה בכנות שגם אנחנו עושים איזו "הצגה" רק כדי לעבור את ימי הדין בשלום, אך בעצם, בסיכומו של דבר, אנחנו נשארים כמעט אותו דבר!
וכי עם התנהגות חצופה וצבועה כזו אנו מצפים לזכות באמת בימי הדין ?!"
לא ידעתי מה לומר. הוא היה פשוט צודק.
תחושה של ריקנות ודכדוך מלאה את לבי. פתאום הכל נראה חסר טעם כל כך. הרגשתי מבויש ונכלם. כיצד אפשר לקבל את פני היום הקדוש בהרגשה כזו? איך אוכל להתפלל בכלל?
אני חייב לעשות משהו, ומהר! אבל מה אפשר לעשות?
הבטתי ימינה ושמאלה, מנסה למצוא מוצא מן המבוך אליו נקלעתי בדיוק ברגע הכי פחות מתאים בשנה. פתאום קלטתי בזווית עיני את רב הקהילה שלנו, הרב איתמר, שבדיוק נכנס לבית הכנסת כשהוא לבוש בחלוק לבן ומחזור התפילות בידו. הוא עשה את דרכו אל מקומו בשורה הקדמית ליד ארון הקודש כשהוא מברך בהארת פנים את האנשים שבדרכו בברכת 'גמר חתימה טובה'.
הצצתי בשעון. יש עוד 7 דקות עד לתחילת התפילה. אנחנו חייבים להספיק לדבר איתו, אמרתי לעצמי. "בוא איתי. אנחנו הולכים לרב", אמרתי למוטי. "לא עכשיו", ניסה להתחמק, "זה לא זמן מתאים לדיבורים". לא ויתרתי "עכשיו או לעולם לא", אחזתי בשרוולו וגררתי אותו אחריי.
התחלתי לחתור לעבר מקומו של הרב איתמר. זו לא הייתה מלאכה פשוטה כלל וכלל. בית הכנסת היה מלא באנשים, ובקושי הצלחנו לפלס את דרכנו דרך ההמון שגדש את האולם.
"שלום הרב", אמרתי בחטף, "אנחנו חייבים לדבר אתך דחוף".
הרב איתמר הביט בי וחש כנראה בעננה שכיסתה את פניי. הוא התבונן בי בעיניו הטובות: "מה מטריד אותך כל כך בשעה כזאת?" שאל אותי בחיוך.
סיפרתי לו בזריזות על השיחה שלי ושל מוטי, ועל המחשבות שטרדו את מנוחתי בדקות האחרונות. מוטי עמד לידי מהנהן בראשו כמסכים לבעיה שהצגתי.
הרב איתמר הקשיב בסבלנות לדבריי עד תומם. כשסיימתי עצם את עיניו לכמה שניות, ריכז את מחשבתו, ופנה אלינו בחזרה:
"בואו ואספר לכם סיפור קטן. לפני שנים כששירתי במילואים היה איתי במחלקה בחור אחד שהגדיר עצמו כ'כופר מושבע'. הוא דאג להצהיר השכם והערב עד כמה הוא שונא דתיים, עד כמה הוא מתעב אותם, כמה אסונות הם מביאים על המדינה, וכמה טוב היה אם הם לא היו בכלל... . אתה שואל איך זה לתפקד בצוות יחד עם אדם כזה? ובכן, זה לא פשוט בכלל. חששתי מאד מה יהיה ברגע של מבחן, ברגע בו אזדקק באמת לעזרתו. האם הוא יעמוד אז לצידי? האם יהיה איכפת לו בכלל ממני?
ובכן, אותו רגע מבחן הגיע בסופו של דבר. זה קרה בזמן מלחמת יום הכיפורים. המחלקה שלנו נקלעה למארב של כוחות האויב, ואש תופת הומטרה עלינו מכל הכיוונים. אני נפצעתי מכמה קליעים ונפלתי פצוע בשטח פתוח, חשוף לאש האויב. לא תאמינו מה קרה אז. ובכן, אותו בחור, אותו אחד שהצהיר עד כמה הוא 'שונא דתיים', הסתער אל בין הכדורים השורקים, ובחירוף נפש ממש חילץ אותי ממוות בטוח. אין לי ספק שהוא סיכן בזה את חייו. הוא עצמו נפצע גם כן במהלך החילוץ, ולא היה חסר הרבה כדי שהוא ייהרג מאש האויב.
אחרי כל זה אני רוצה לשאול אתכם שאלה אחת קטנה:
הוא שונא דתיים או אוהב דתיים?
"לא יודע", עניתי, מבולבל.
"ואני לא מבין במה זה קשור למה ששאלנו", הוסיף מוטי.
"סבלנות", אמר הרב איתמר, "אני כבר מסביר.
אני חושב שאותו יהודי, באמת אוהב דתיים. הוא אוהב אותם בכל ליבו. עד לכדי מסירות נפש ממש, בעת הצורך, כמו שהתגלה אז בעת הקרב. הרי כולנו אחים בסופו של דבר, עם אחד, נשמה אחת.
אלא מה, שאותה אהבה מכוסה בהרבה קליפות שמסתירות אותה. חיי היומיום במדינה הזו יוצרים הרבה חיכוכים ומחלוקות בין דתיים לחילוניים, סביב הרבה נושאים. למרבה הצער לפעמים המחלוקות מדרדרות עד לכדי שנאה ממש.
אך כשמגיע רגע של אמת, רגע של מבחן, מניח האדם בצד את כל השיקולים והחשבונות הקטנוניים, ומה שמכריע באמת זו הנקודה הפנימית. הנקודה המאחדת, נקודת האהבה.
רגעים גדולים מצליחים לפעמים לחשוף את מה שמסתתר בתוכנו פנימה.
ומכאן לעניינינו. מה שנכון לגבי הקשר בתוך עם ישראל, נכון גם לגבי הקשר בינינו לבין ריבונו של עולם!
כל יהודי בעומק ליבו רוצה להיות טוב, ישר, לעשות באמת את רצון ה'. אלא מה? לא תמיד זה מצליח לו כל כך. החיים מלאים קשיים ומכשולים, פיתויים וניסיונות, והרבה פעמים אנחנו נופלים, ולא מתנהגים כמו שהיינו רוצים באמת להתנהג.
אין ספק שלא טוב לנו לחיות כך. זה גורם לנו לתחושה של מועקה, של אי נוחות. אנחנו רוצים להשתנות, להתנהג בצורה אמיתית ונכונה יותר. לחזור לעצמנו, להיות נאמנים לרצון הפנימי והעמוק שלנו, אך במהלך השנה לא תמיד אנחנו מצליחים.
חסד עשה איתנו הקב"ה שנתן לנו מתנה אחת נפלאה - ימי אלול, ימי התשובה. הרגעים המופלאים הללו בהם יש לנו הזדמנות לחזור להיות כמו שאנחנו באמת, לתת ביטוי לרצון הטהור שקיים בנו".
"אבל אני מרגיש שזו סתם העמדת פנים", התפרצתי אל תוך הדברים, "שזו בסך הכל הצגה".
"בדיוק ההפך הוא הנכון!" אמר הרב איתמר, "דווקא הרגעים הללו הם הרגעים הכי אמיתיים שלנו. בהם אנחנו מניחים בצד את כל הדברים החיצוניים והמפריעים, וחוזרים להיות כמו שאנחנו באמת. אז מתברר ששאר השנה זוהי ההצגה, בה אנו מתנהגים בצורה משונה, לא כמו ה'אני' האמיתי שלנו".
"אבל מה שווים הרגעים הללו, נפלאים ככל שיהיו", הקשה מוטי, "אם בשאר השנה אנחנו לא מתנהגים כך, ולאחר ימי התשובה אנחנו חוזרים להתנהג כמו שהתנהגנו קודם".
הרב איתמר השיב מייד "זו בדיוק הנקודה! הימים הללו לא נועדו להיות חוויה חולפת שלאחריה נחזור לאותו המצב בדיוק. הם אמורים להיות מנוף שירומם אותנו וישפיע על כל השנה. קרש קפיצה שיגרום לכל השנה שלנו להיראות אחרת.
בימים האלו כל אחד ואחת מגלה את הרצון הפנימי שלו, את מה שמוסתר במשך כל השנה, והוא פונה אל ריבונו של עולם ואומר לו:"אבא, אני אוהב אותך ורוצה לעשות את רצונך. אלא שקשה לי. לא תמיד אני מצליח. הרבה פעמים אני נכשל. אנא תן לי את הכוח להתנהג כל השנה כמו שאני באמת רוצה בתוכי."
אני בטוח שאם נתייחס לימי אלול ולימים הנוראים ברצינות הראויה, נתכונן להם כראוי ונתאמץ למצות אותם עד תומם, הם יוכלו למלא אותנו בכוחות של קדושה וטהרה שיאירו את כל השנה שלנו באור חדש."
"זה נשמע ממש נפלא", אמרתי, " אבל למה אני מרגיש שבעצם לא קורה שום דבר משמעותי, ובכל שנה בימים הנוראים אנחנו חוזרים בתשובה על אותם דברים בדיוק, כאילו לא התקדמנו בכלל."
"אתה לא חושב שאתה קצת מגזים עכשיו?" שאל הרב איתמר, "האם באמת אינך מרגיש שום התקדמות מן השנה שעברה? נכון שעדיין לא הכל מושלם, ואין ספק שיש לנו עוד המון מה לשפר, אך אסור שזה יגרום לנו להתעלם מן התחומים הרבים בהם התקדמנו מן השנה שעברה. אני בטוח שאם תבחן בצורה כנה את מצבך תגלה שבהרבה מאד תחומים צעדת קדימה והשתפרת ללא היכר מאז יום הכיפורים שעבר. אתה עדיין לא מושלם? מצוין! זה אומר שיש לך גם השנה עוד מה לעשות בעולם הזה. יש לך עוד תפקיד למלא".
החזן עטוף בטלית חלף על פנינו, התקרב אל הבימה והתכוון להתחיל בתפילה.
"אומר לכם עוד דבר אחד אחרון. חשבו עליו היטב", אמר הרב איתמר והניח את ידיו על כתפינו, "אני מכיר איזו חנות ספרים שבכל פעם שאני מגיע לשם כדי לרכוש איזה ספר, אני מוצא על דלת הכניסה מודעה שכתובות עליה המילים:"אני לא נמצא כרגע, תיכף אשוב".
מה שמעניין הוא שגם אם אחזור אחרי כמה שעות, תמיד תהיה שם אותה מודעה. אני לא יודע מתי המוכר נמצא שם באמת, אבל תמיד ישנו שם השלט של 'תיכף אשוב!'
חשבתי פעם לעצמי שיהודי הוא בדיוק טיפוס כזה של: "תיכף אשוב".
קורה לו לפעמים שהוא חוטא, שהוא נכשל, ש'לא הולך לו'. לפעמים, הוא אפילו 'תקוע' כך רוב הזמן. אך תמיד הוא במצב של 'תיכף אשוב'. הוא ממש 'כבר חוזר', רק צריכה שתופיע ההזדמנות המתאימה, והוא יתגלה כמו שהוא באמת, שהרצון הטוב והטהור שלו יתגלה כלפי חוץ. זה יכול לקרות בימים הנוראים, זה יכול לקרות בעקבות איזה מאורע מיוחד שעבר עליו, וזה יכול לקרות באיזו מן 'הברקה' משמים בסתם יום של חול.
זהו דבר גדול באמת, תחשבו על זה..."
מוטי ואני חייכנו זה לזה.
"שתהיה שנה טובה ומבורכת לכל עם ישראל", נפרד מאתנו הרב איתמר, כשקולו של החזן כבר מתחיל להתנגן ברקע: "כל נדרי, ואסרי וחרמי וקונמי".
יש עצומה אותה שולחים לשרת החינוך בעניין מה שעושים לעובדי הקבלן בבתי ספר- אותו הדבר שנאמני התעסוקה מנסים למנוע.
אנא חיתמו על זה והפיצו את זה.
הקישור הוא http://common-paradise.net/petition/mtzedek_0506_1.php
או אף אחד מהם...
ואז המונים יצביעו לך חח

אז הלכתי לבת שגרה במצפה יריחו (ואני לא יגיד את שמה כי זה רכילות..) והיינו בסניף וה' ישמורר
אני בחיים שלי לא הייתי שורדת שמה!!!!
ותשאלו את כל הבנות שהיו שם מאריאל ומבני עקיבא!!!

רק רציתי להגיד שיהיה הרבה בהצלחה השנה!!!
תמשיכו לעשות עבודת קודש אדירה זו מתוך שמחה ואהבה... אל תתיאשו מזה שאין מרכזת... אתם מעולים ואני מאמינה שתצליחו לפעול כמו שצריך..(כבר אתם מוכיחים זאת..)
שכוייח עצום...
אם צריך עזרה במשהו אתם יודעים איפה למצוא אותי... מאמינה בכם מאד ובכוחות שלכם!!!
בהצלחה במלאכת החינוך הגדולה הזו... שתהיה שנה טובה ופורחת!!! בשורות טובות....
מתגעגעת....
בפרשתנו מסופר סיפור מרתק במיוחד שווה לקרוא

!!!!!!!!!!!!!!!!!