תובנה לחיים!!אייכה!
רוצה לשתף?אוריה,

או, מי כמוך יודעתהלליש
שאני מאמצת את הגישה הזו.
בעעעע
![]()
שלא נכשל לעולם ועד.חלקיק האלוהי
תובנה לחיים,כמוני כמוך
אין יותר מעצבן מלקום בבוקר משעון מעורר של הפלאפון, ושהפלאפון נופל לך ברווח שבין המיטה לקיר, והיד לא מגיעה ![]()
וואי, זה ב-א-מ-ת מעצבן
ותן טל
כן,כמוני כמוך
שהטראומה צפה לקראת מחר, וכבר דאגתי לדחוף סדין ברווח הזה שבין המיטה לקיר ![]()
כן, רק שלי יש רווח מובנה יותר גדול
ותן טל
יש לי מעין דלת קטנה בקיר כזאת שמובילה לשום מקום, והיא ממוקמת בדיוק בקיר של המיטה שלי - ככה שלפעמים הפלאפון בכל מקרה יפול שם אלא אם כן אציב אותו רחוק רחוק וכו' (אגיב, לי זה גם עניין עם הכיפה...צרות של בנים שצריכים ליטול ידיים עם כיפה
)
יותר מדי מוכר
משיח נאו בפומ!
ראי תגובתי ל-ותן טל...
כמוני כמוך
וואי, אחרי האקרובטיקה הזו, אני כבר עירנית
מוטיבציה
כנ"ל,כמוני כמוך
רק שאני מפחד לקרוס מעייפות בשלב מסוים, ואז ממילא הפלאפון יפול, אז מה עשינו בזה? ![]()
ויש לזה כמה פתרונות יצירתייםמשה
>>שום וחניכה
א. מגב.
ב. מטאטא.
ג. סרגל.
ד. השתטחות על אפיים ושליחת ידא אריכתא בדוגמת עט.
ה. אם כל הנ"ל לא מועיל - מזיזים את המיטה בלית ברירה.
^^כל בוקר עם הכיפהאוריה,
!!!!!שום וחניכה
יש יותר מעצבן!!שופלי
לקום בחלחלה ולגלות שהייתי צריכה לקום לפני שעה וחצי.......![]()
(סליחה שנדחפתי. קוראת אדוקה סמויה. לא הצלחתי להתאפק..)
הרגע הזה שאת שוברת שתיקה ולא יודעתלשם שבו ואחלמה
וממכרת
נראה לך??שופלי
![]()
![]()
חכי חכי.. זה עוד יקרה..משיח נאו בפומ!

הכחשה זה השלב הראשוןלשם שבו ואחלמה
והוא למעשה מלווה את רוב תקופת ההתמכרות
כן:ותן טל
כנ?"ל לגבי משקפייםבת-שבע77
וזה אפילו יותר מעצבן כי אין מצב למצוא אותם לבד![]()
^^נקודה טובה

לבי ובשרי
אבל לחפש משקפיים לבד זה בלתי אפשרי
חח כמה שזה היה מוכרלומדתתתתאחרונה
![]()
אין על ניתוח לייזר בעולם!
התובנה הזאת לדעתי בעייתית. רק לדבר שאנחנו בטוחים -ותן טל
ניכנס?
האם בכלל אפשר להיות בטוח במשהו, מתישהו,, באיזה שהוא זמן?
ויום לאחר מכן פתאום הכל יתהפך ותהיה בטוח אחרת לגמרי...
מה הערך בלהיות בטוח בשלב כלשהו? מי אמר לך שזה נכון מה שאתה בטוח בו?
אז אני חושב על תובנה אחרת, ברשותך - תכנסו לדברים אחרי שחשבתם עליהם טוב, וניסיתם לבחון השלכות לטוב ולרע של הדברים, והגעתם למסקנה שהדבר חשוב לכם מספיק כדי לכל הפחות לנסות אותו, גם אם זה בסוף ל-א יצא טוב.
(אגב - גם צריך בכלל להגדיר מה זה רווח ומה זה הפסד...זה בכלל שאלה גדולה שמשפיעה על כל תובנה שכזאת כמו שאמרת).
וסליחה אם נכנסתי לפלסף גדול מידי לא בזמן הנכון...פשוט זה נכתב בפורום אז אני לוקח את זה באופן טבעי כאילו מותר לי להגיב על זה כמו שאני באמת חושב...סבבה 
וואי זה היה עמוקלומדתתתת
אבל מעניין אותי להבין את הרעיון
בא לך להסביר מה התכוונת?
בגדול:ותן טל
אף פעם אי אפשר באמת להיות בטוח במשהו, כי אנחנו לא נביאים, ולכן, לקחת סיכונים זה חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, ג-ם במקרה שלא ברור לנו שהרווח יהיה גדול מההפסד, אלא רק "אולי" יהיה גדול.
ואם ככה, אז התובנה האחרת שלי הייתה, ואני מעתיק שוב ממה שכתבתי שם:
תכנסו לדברים אחרי שחשבתם עליהם טוב, וניסיתם לבחון השלכות לטוב ולרע של הדברים, והגעתם למסקנה שהדבר חשוב לכם מספיק כדי לכל הפחות לנסות אותו, גם אם זה בסוף ל-א יצא טוב.
מקווה שעכשיו יותר מובן. אם לא, אפשר לשאול באישי ואנסה להסביר יותר.
יפה אהבתילומדתתתת
זה די נכון אבל תלוי כמובן בסוג ההחלטה.
הייתי עיפה מידי בשביל להבין, עכשיו סופסוף זה קרה... ![]()
היית צריכה לכתוב את זה בכותרת! סתם נכנסתי להודעה
יוני
וקצת תוספת שלי-
גם אם אתם בטוחים תמיד יש הפתעות
מסכימה איתך.חרותיק
מה שבטוח- בטסטים ההפסד גדול מהרווח.
יש לי דיון הלכתי מעניין ברוח הימים.הלליש
הרי ידוע שצריך להוסיך זכויות לעמ"י בימים אלו,
ומקובלנו מרבותינו שזכות האשה בלימוד תורה הוא לשלוח את בעלה והילדים ללמוד תורה.
אבל במצבי הנוכחי- שאין לי ילדים, וישנם אנשים המאמצים חתולים במקום ילדים-
אז חשבתי שאולי אאמץ חתולים ואשלח אותם ללמוד תורה.
אז נשאלתי מה יקרה שהם לא ילמדו? כי הרי חתולים מוגבלים ביכולתם לפתוח גמרא,
אז התשובה לדעתי היא- שאם החיוב הוא על שליחה- אין משתמע מכך שהחיוב חל רק במצב שהם לומדים.
וכי אישה ששולחת את בעלה ללמוד והוא הולך מבלי ידיעתה לבר רחמנא לצן- זכויותיה תמו? לא.
כך הדין לגבי החתולים.
מה אתם אומרים?
השאלה לא מה היא אכלה אלא מה היא עישנה...לשם שבו ואחלמה
שיר של יום (בבחינת ווקאלי)מרדכי
חחח גדולים!הודעה
ה' ישמור על כולם שיחזרו לביתם בשלום!
אחלה שירבירור הברורים
הלוואי שיתפוס
אם ההמנון הקודם תפס, אין סיבה שזה לא...
נפש חיה.
חחח..איזה דבשששש!!!
דוסית גאה!
שהחמאס והערבים יראו ויאכלו תלב..
אוי הם טובים![]()
ולמי שאין פייסבוק?חרותיק
מצטער, עשיתי חיפוש ביוטיוב ולא מצאתי...מרדכי
בס"ד
אגב,
לראות סרטונים נראה לי שבכל זאת אפשר גם למי שאין פייסבוק.
תנסי ככה- אני הצלחתי לשלוח את זה הלאה...נפש חיה.
>>דוסית גאה!
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/280241
ובכתבה הזו יש גם את המילים..
משום מה אני חושב שמנחה השיר - הוא לא אחר מאשרבנדא מצוי!!
מרדכי יצהר בויימל
הוא טוב
זה אכן הואמרדכי
אם כבר עוד אחד בדרך למילואים שלובנדא מצוי!!
בשר של יום (בבחינת טבעול...)כמוני כמוך
כ"כ לא מחכה לתשעת הימים...
אל גליל אל גליל אל גלילדניאל55
אשרייך ארץ הגליל!!
כמהה נפשי לך הגליל!!
הן גדולייך צדיקים, הן קדושייך תמימים
מגן צינה הם בעדי (זה המילים פה??
אולי מגן סיני??)
חיים הם בתוכנו!!!
הצדיקים האלה!! הצדיקים!! צבא הגנה לישראל!!
איזה עםםם! עם קדושים
כמה אהבה יש לי בלב לצדיקים האלה
כנסת ישראל ![]()
״ליבבתיני אחותי כלה״
אני פשוט רואה את רוחו של דוד המלך המנגן פועמת ברוחות החיילים השליחים של העם
ה׳ תודה שזכיתי
ייתי ואחמיני!! אחמיניי!!
חולה עלייך
דוסית גאה!
בבקשהעדידפ
http://shituf.piyut.org.il/piyut/2704
אֶל גָּלִיל אֶל גָּליל אֶל גָּלִיל. אַשְׁרַיִך אֶרֶץ הַגָּלִיל. כָּמְהָה נַפְשִׁי לָךְ הַגָּלִיל. אֶל גְּדוֹלַיִךְ צַדִּיקִים. אֶל קְדוֹשַיִךְ תְּמִימִים. מָגֵן צִנָּה הֵם עַל אַחִים. חַיִּים הֵם בְּתוֹכֵנוּ. מַרְוִים אֶת צִמְאוֹנֵנוּ: עָרַךְ שֱׁלְחָן לְעַמִּי. יוֹסֵף הוּא נֵזֶר תִּפְאַרְתִּי. חִדֵּשׁ הֵכִין הַצְּפַתִּי : בִּזְכוּתוֹ עָמַד עוֹלָם. מְרוֹמָם הוּא מִכֱּלָּם. נִסִּים עשה לי בזכות אהוב. שמח לעם בשיריו. לכה דודי ליראיו. תקן שלמה בעמיו : בזכותו... עלה ארי וגוריו. משה דרשן וענו. אשרי הדור חזה פניו : בזכותו...
אלופים!!!!b.n
עוד נחזור לגוש קטיף את הערבים נעיף!!!!
אמןן!
ועכשיו - גם ביוטיוב!מרדכיאחרונה
מה הרעיון של "שלוחי מצווה אינם ניזוקים"?נועם ה
>>מופים
אבל מה הרעיון??נועם ה
נאמר במסכת פסחים.ד.
בגלל שהם הולכים למצוה, זה מגן עליהם.
אבל במקום ש"שכיח היזקא שאני". כשההיזק מצוי, לא סומכים על זה.
זו "הגנה כללית" - אבל לא במקום-סכנה.
וגם - רק בהלוך אבל לא בחזור.
רק על השורה האחרונהמופים
זכור לי שמסקנת הגמ' שגם בחזור
נכון. צודק. זו המסקנה. תיקון.ד.
[ועוד מסקנה: תמיד טוב לעיין שוב לפני שכותבים מהזיכרון...]
אז מה החידוש בזה אם זה לא כולל מקום סכנה?נועם ה
לא נחשב לשלוחי מצווה?משיח נאו בפומ!
ברור.. התכוונתי למה שד. הסביר אח"כנועם ה
זאת לא הליכה ספציפית למצווה..
ה"חידוש" הואד.
בעצם זה שבמצב "רגיל", המצוה יוצרת הגנה כזו, וגם בדרך אליה.
"מקום סכנה" - הוא כבר נתון נוסף; ויש לגביו גם הלכות של "ונשמרתם".
הזוג הקדוש הזה - בוודאי היו בכללות "שלוח מצוה" בכל החיים שלהם.
אבל לא ברור האם הגדר ההלכתי של שלוחי מצוה, מתייחס להליכה ספציפית למצוה, או גם לכאלו שהם באופן כללי נמצאים במקום בשביל מצוה.
גם לשבת בארץ ישראל זו מצוה כל הזמן ושליחות של כל עם ישראל. מן הסתם זה גם מגן - בנוסף על ארץ אשר עיני ה' אלוקיך בה; האם זה הגדר המדויק של "שלוח מצוה", אני באמת לא יודע. יתכן.
גם אינני יודע אם מומבאי זה "שכיח היזקא" או לא.
ובנוסף - יש חשבונות של ה' שאכן איננו מבינים.
המשפט האחרון שלך אומר הכל..משיח נאו בפומ!
הרעיון שהמצוות מושכים שפע של חיות, "כי היא חייךחסדי הים
כאשר האדם משלים את תיקונו בזה העולם, יש ענין ש"יהיה חלקו עם מתי בדרך מצווה", כי זה מראה שכל חייו היה דרך מצווה אחד ארוך. הכל הולך אחר החיתום!
אגב, אני לא בטוח שלמות על קידוש ה' זה נחשב לנזקלשם שבו ואחלמה
ובכלל למות זה לא בהכרח נזק למת.
הרי נוח לו לאדם שלא נברא יותר משנברא...
הוא הלך לעולם האמת, אנחנו אלה שחסרים אותו.
חלילה.ד.
אינם ניזוקים - כפשוטו.
וחס ושלום לומר כך.
ולא קשור "נוח לו לאדם שלא נברא". יש "ועכשיו שנברא".. זה רצון ה', וע"י כך קידוש שמו, ולא סתם נברא האדם והעולם, וזה הרצון הנורמלי של האדם. ונקדש את שמך בעולם.
מה ש"נוח לו" - זה בגלל שמי יודע אם ירומם נשמתו למגמה שעבורה נשלח לעולם, בעוד שלפני כן עמדה בטהרתה. אבל זה רצון ה' בבריאה, וזה הפתח להתעלות הגדולה הרבה ממה שהיה לפני שהגיע לעולם, וגם הפתח לעליית כל עם ישראל וכל העולם. וברגע שכבר כן נשלח לכאן - אז ה"נוח לו" זה רק כדי לזרזו שינצל חייו טוב, ויתאמץ להאריכם ולמלאם בזכויות, ובשמחת חיים בריאה ויוצרת טוב.
חשבונות שמיים - זה לא אנחנו עושים. בשביל להציל חיים של אדם, מוציאים כל הון שבעולם, עוברים כל העבירות חוץ משלש חמורות; בוודאי שזה "נזק". וכל רגע שכאן - יכול להוסיף תורה ומעשים טובים.
אלא שכאשר כבר קרה ל"ע, ומישהו מת עקד"ה, - אז אכן יודעים גודל מעלתו ושזה היה רצון ה'; וכן צדיק גדול שאחרי כל השתדלות אריכות הימים הגיעה עיתו, אז החיסרון הוא בעיקר כלפי מי שאינו רואהו בגוף; והוא - נוטל שכרו ומאיר משם.
ברור שכפשוטו, השאלה אם זה באמת נזקלשם שבו ואחלמה
מכיוון שאנחנו לא עושים חשבונות שמים אנחנו נעשה הכל להציל חיים אבל אחרי שהאדם נפטר, השאלה אם באמת האמיתית, זאת שה׳ רואה,האם זה נזק?
וגם לאדם שאינו צדיק החיסרון הוא בעיקר לנו, שהרי בשבילו נפסקת ההיתדרדרות או לפחות הסכנה לחטוא.
ואדרבא, לצדיק שנפטר זה חסרון גם בשבילו כי ההתעלות שהוא זוכה לה ממעשיו בעולם הזה נפסקת, ובעולם הבא הוא רק נהנה מהשכר אבל לא זוכה במיצוות חדשות
א.ד.
זה לא ממש קשור..
הרי אמרנו, אחרי שכבר קרה חלילה, אז בוודאי שכל מה שה' עושה לטובה - גם כשאנחנו לא מבינים/כואבים.
ב. זה לא תמיד נכון לומר "רצה שימות".. יש גם בחירה. זו סוגיא מורכבת - הבחירה, ועם זה שבדיעבד הכל מגלה רצון ה'. אך בוודאי אין לומר, שמא היה מקלקל עוד. הפוך - "כל עוד נשמתו בו יקַו.. להנטותו לתחיה", כלשון הפייט.
ג. אנחנו עושים הכל להציל לא כי "איננו עושים חשבונות שמיים", אלא כי ה' רוצה שהאדם יחיה, האדם רוצה, זו מצוה - וממשיך את בחירתו שזו מגמת הבריאה.
ד. לא אומרים על אדם "שאינו צדיק", "בשבילו נפסקת הידרדרות או לפחות הסכנה לחטוא". הרי מצילים גם אדם כזה. לא שייך. ה' ברא את האדם שיחיה ושיבחר. ואכן, "עד יום מותו יחכה לו". ואפילו רגע אחרון של תשובה יכול להצילו. אע"פ שלא בונים על זה, אלא צריך להיטיב את כל החיים. בנוסף, כל טיפה של טוב מצטרפת לנצח. אע"פ שהרע יצטרך מירוק. זה לא "חשבון בנק" שאולי כדאי להפסיק בגלל האוברדראפט.. אנחנו לא אמורים לחשבן כך.
ה. לצדיק - אכן יש צד כמו שאמרת, וכסיפור הידוע על הגר"א. אבל, ה"שכר" הוא הרוחניות של המצוות. הוא מה שגנוז במצוות כאן, ומופיע שם במלוא אורו. ומשפיע טוב לו ולכל ישראל. בוודאי גם לצדיק טוב שיאריך ימים כמה שיותר.. וגם בעוה"ב הוא לא "סטאטי": "תלמידי חכמים אין להם מנוחה לא בעוה"ז ולא בעוה"ב.. ילכו מחיל אל חיל".
ולעת"ל - חזרה לחיבור מאיר כמו שם, גם כאן בגוף.
טוב, הדיון הוא אם מוות נחשב לנזק.לשם שבו ואחלמהאחרונה
אז לגבי א. ההבדל בין דבר שהוא טוב לדבר שהוא לטובה, זה שהטוב נעים לנו והלטובה כואב לנו. מוות לא בהכרח כואב.
ב. לא הבנתי למה אי אפשר לומר "שמא היה מקלקל",
יראת חטא היא פחד מתמיד מלחטוא , ומי שנפטר השתחרר מהפחד הזה ומהחשש הזה,
יש בכך מימד של הקלה בשבילו.
ג.אנחנו מצילים חיים כי זו מיצווה. וממילא רצון ה' שנעשה את זה,
אבל לא בהכרח ה' רוצה שהתוצאה תהיה שהוא יחיה.
ד. למה לא אומרים את זה, זאת האמת. וזה שמצילים את חייו
זה בגלל שה' ציווה להציל את חייו, ועל כורחינו אנו חיים.
אם זה היה נתון לשיקול דעתינו לא בטוח שהיינו עושים את זה,
וגם אם כן, לא בטוח שזה היה נעשה לטובתו ולא לטובת אוהביו.
זה נכון שאפילו מעט טוב שווה יותר מהמון רע,
יש אמירה בשם רבי נחמן שאני מאוד אוהב
שאדם צריך להתפלל לילדים אפילו אם כולם יהיו רשעים
זה שווה שהם יבואו לעולם כי בסופו של דבר כולם יתוקנו.
אבל עדיין יתכן שלאדם מסויים בזמן מסויים עדיף למות מאשר לחיות.
ובפרט על קידוש ה'! שיש צדיקים (כמו רבי יוסף קארו זיע"א) שהיתפללו
לזכות למות על קידוש ה', זו זכות נפלאה מאוד ושאיפה נאצלה.
איך מגדירים קידוש השם?חלקיק האלוהי
שמעתי פעם דיון האם מישהו שנרצח בפיגוע האם הוא נחשב שהוא מת על קידוש השם.
אף אחד לא הצמיד לבן אדם אקדח לראש ושאל אותו האם הוא רוצה להמיר את דתו.
מי שנהרג ל"ע, כי הוא יהודי.ד.
בכללי יש הרבה אמירות של חז"ל שחייבים לקחתלשם שבו ואחלמה
לדוגמא, מה יקרה לאדם שעשה כיבוד הורים(=למען יאריכון ימיך) אבל גם עבר עברה שדינה מיתה בידי שמיים?
ואם נגזר על שלוח מיצווה להיפטר בתאריך מסויים אבל בדיוק אז הוא עושה מיצווה?
ואולי בכלל החליטו משמיים שבגלל שהוא עשה הרבה מיצוות ובכל מיקרה צריך למות החליטו לזכות אותו למות תוך כדי מיצווה?
בקיצור יש מליון חשבונות, וה' לבדו יודע כולם.
רק צריך להבין שהמיצווה מעניקה הגנה מנזק. אבל זה לא בהכרח השורה התחתונה...
שמעתיד.
פעם מהרב אבינר שליט"א רעיון כזה,
שדברי חז"ל, בכמה וכמה עניינים, אמורים בהתחשב באותו הנתון באופן מבודד. כך זה מצידו.
אבל יכולים להיות נתונים נוספים.
מעֵין דבריך.
שמועות מפחידותלשם שבו ואחלמה
כן. ראיתי בערוץ 2 ואומרים שזה חששיטבתה
תהילים יחד>>חיטה
סתם שמועות אין כלום.חלקיק האלוהי
אמאא מה קורה שם זה נשמע רציניLOVE ME
מה השמועות? אפשר לדעת?שום וחניכה
סגרו כבישים בגלל אירוע בטחוני בדרום- זה מה שפרסמויעל מהדרום
ועכשיו מעדכנים אותי שהכל בסדר ב"ה..יעל מהדרום
מקור?לשם שבו ואחלמה
זה מופיע עכשיו גם בערוץ- שהוסר החשד..יעל מהדרום
ישתבח שמוLOVE ME
ברוך ה'. עוד לא הספקתי ממש לדעת שהיה חשד, וכברותן טלאחרונה
הוא הוסר...ברוך ה', שימשיך כך! 
כנס המקדש תשע"דבית ה' נלך
אז מה אם כתוב שם נוער? אז זה לא רלוונטי
בית ה' נלך
יום ראשון הזה!!!בית ה' נלך
שימו לב!
יום ראשון הקרוב,
כניסה חופשית.
נשמח שתאשרו הגעה ע"מ שנוכל להערך בהתאם.
לפרטים ואישור הגעה- 0547000391 טוהר טל.
אפשר גם לפנות לשאלות לניק הזה.
תבורכו 
בשורות טובות!
מניסיון - זה באמת רק לנוער...כתר הרימוןאחרונה
הקרן לידידותטאבולה ראסה
לא מעניין רותי כל הפוליטיקות.
תכלס- אני יודעת שחיילים לא משתמשים בשוברים שלהם, זה שונה עכשיו?
(כי המיגונית כאן, בין אם ישתמשו בה ובין אם לא זה לא ישנה)
בשביל זה יש רבמושיקואחרונה
ופיקוח נפש דוחה הכל
בוקר טוב!מרדכי
זה תוכן מראש להיות לילה קשה ונטול שינה. אומנם זה היה מבוסס על השערות אבל השערות שנלמדו מהניסיון.
הכניסה למיטה התעכבה, כשיודעים שלא נרדמים אז למה לבזבז בה את הזמן?!
ובנוסף לכל זה-
ליתושים הייתה אפשרות לחגוג הלילה והם באמת עשו את זה. עד הבוקר שמאז שאני ער לאחר שינה קצרה מאוד, הרגתי כ-30 יתושים (אגב, השעה שכבר יש אור בחוץ אבל עדיין חשוך בכל מקום זוהי שעת רצון להרג יתושים. זאת שעה שהם מסוממים ונדבקים לרשתות).
הבעיה הגדולה היא שבלילה אתמול ישנתי מעט מהרגיל, הלילה גם וגם בלילה הקרוב שיהיה יש משמר, האחרון של שנת הלימודים ה'תשע"ד, אז גם אשן רק שעתיים...
לא נורא, הגוף לצערי מורגל
אם כי מכיוון שאני יודע שזה לא בדיוק הכי בריא אז אני כן משתדל לישון יותר.
וסליחה על החפירה,
יש עוד זמן עד שהשאר יתעוררו.
אבל באמת כדאי לנצל את הזמן הזה לדברים יותר מועילים.
יום טוב, רגוע ושקט לכולם!

בוקר טוב!
לבי ובשרי
חוסר צדק!
בוקר אור!גפן36
שנשמע רק בשורות טובות מהלחימה ומהרקטות,
ושנזכה לקבל עוד היום את פני משיח בן דוד!
|עולה לירושלים|
בוקר טוב!יעל מהדרום
אין כמו לקום עם המוזיקה של החמאס על הבוקר

יימח שמם!!
בוקר טוב
חלקיק האלוהי
בוקר טוב
b.n
בוקר אורהרועה
הלוואי וזה היה עוזר
מרדכי
יש מכשיר כזה שמחברים לחשמל והוא עובדגפן36
גם פרחי גרניום מבריחים אותם. זה אפילו חינם.. קח עציץ, שים אדמה, קח ממישהו ענף גרניום, תשקה ושים על החלון

יש לנו בשפע בכניסה לפנימיהמרדכי
הבוקר, אחרי שכתבתי את ההודעה הזאת, התיישבתי על הספה בסלון של הפנימייה ודיברתי עם חבר שפתאום דמות חשודה עוברת בחוץ. מדובר באישה שבאה לקטוף גרניום וניצלה את השעות המוקדמות שבד"כ ישנים בהם

ניסית?b.n
אתה יכול גם לישון עם כילה.שיר ידידת
זה לא עוזר. אין, הם פשוט אוהבים אותי כל כך
מוטיבציה
בוקר טוב >>>שוברת גלים
ראיתי פרסוםb.n
איזה נסחפים..יעל מהדרום
בכיתי מהתרגשות! עם ישראל על אף צרותיו, "כן ירבהחסדי הים
יש לנו עם נפלא ומלוכד!
איזה נסחפים! מסכן הילד...מאמע צאדיקה
לא מסכןגפן36

^^ (ומעניין גם איך זה ישפיע על המהות שלו
)נועם ה
בוקר טוביוני
מי לא?לבי ובשרי
מי שלדוגמא חוזר לישוןאושר תמידי
כמוני!
בוקר פח.
חוץ ממי שלא מצליחלבי ובשרי

יש להם מזל ישנתי במקום שקט בלי אזעקות בכלל

בוקר טוב.חרותיק
הבקרים האלה שאתה קולט כל ציוץ של ציפור שמצתייץ,
ומחליט עפ"י זה מה השעה..
אבל על הבוקר קיבלתי חיוך גדול מ2 נסיכות

המכשיר שמבריח יתושים בגלי קול ממש עוזר...חפציאחרונה
מומלץ!
חוצמיזה מאוורר עלייך זה גם אחלה שיטה...
הם עפים מהעוצמה של הרוח...
חוצמיזה יש אלתוש לילדים, שזה מבריח אותם אבל בלי הריח המסריח של אלתוש למבוגרים...
מה זה דתי בעיניך?בן של מלך
ההגדרה של הרס"ר שלי זה '' מי ששומר שבת''
ברור לי שזה לא ההגדרה לדתי, זה ההגדרה למי שמקבל אישור זקן..
אז מה ההגדרה שלך למושג '' דתי''?
שומר תורה ומצוות..?הודעה
^^^דעאש
אבל איפה עובר הגבול?בן של מלך
דתי לפי דעתי?
דתי לייט?
חרדי לאומי?
דוס?
חרדי?
דתי לאומי?
דתי לאומי תורני?
מסורתי?
אז בעצם אם ההגדרה היא שומר תורה ומצוות, אני בטוח שאפשר למצוא חצי ששומרים רק חלק,
אז מה, הוא פחות דתי? או שהוא לא דתי?
לא נראה ליהודעה
שאפשר באמת להגדיר את זה כמשהו אחד.
שומר תורה ומצוות זה בכללי, אבל כל אחד יכול להגדיר את זה ממבטו הסובייקטיבי,
גם אדם שקורא לעצמו רק דתי לייט.
בגדול, זה הבעייתיות בהגדרה דתי.ותן טל
יש הגדרה של "שומר תורה ומצוות", שבפירוט היא: אדם ששומר את כל המצוות ואת כל התורה, בלי לברור לעצמו מה הוא רוצה לשמור או לא, וב"לשמור את כל המצוות וההלכה" - צריך להדגיש, מדובר, שהוא מסתמך על דעה הלכתית ו/או רב שהם בתוך הטווח הלגיטימי ביהדות האורתודוכסית. כי אחרת, גם אדם רפורמי ששומר את כל המצוות על פי הרב שלו, ייחשב כ"שומר תורה ומצוות" - ולא כך היא. אלא, אנחנו ביהדות האורתודוכסית, מחשיבים רק אדם שנמצא בתוך טווח ההלכה האורתדוכסית, כלגיטימי...
בנוגע לחלוקה הפנימית - בגדול, כמו שאמרתי, כל עוד האדם ב-א-מ-ת הולך לפי ההלכה, ובוחר לו רב, אפילו אם רב מקל וכו' וכו', אבל שעדיין דעתו נמצאת בלגיטימיות האורתודוכסית - אז כן, הוא ייחשב דתי. אבל זה תלוי הרבה מאד בכנות של האדם עצמו - האם בכל דבר הלכתי הוא באמת בירר את דעת ההלכה, או ש"לא עניינה אותו דעת ההלכה", כי הוא "מגדיר את עצמו דתי לייט".
למשל, יש הרבה מאוד דתיים לייט, שלא באמת ביררו הלכתית או קיבלו תשובה הלכתית מרב שמתירה להם ללכת להופעה של זמרת ששרה מילים מיניות ולבושה לא ממש צנוע בלשון המעטה (ניסיתי לכסות כאן כמה שיותר "פרצות" בהלכה
) - אלא עושים את זה "מעצמם". אדם כזה, שההתנהלות שלו בגדול נראית ככה שהוא "דתי בערך" - אני לא יודע עד כמה זה נחשב דתי. זה דתי כשנוח לו, כנראה...![]()
בסופו של דברהודעה
כמעט כולם משתמשים ברב "נוח" לפעמים...
כל אחד ברמתו, שומר תורה ומצוות זה מי ששומר את כל התורה והמצוות בלי יוצא מן הכלל וזה דרגת צדיק,
אז רק הצדיקים דתיים.?
זאת שאלה שמשתנה מאדם לאדם לדעתי
לא, ממש לא...ותן טל
בגדול, אדם צריך כל חייו לחיות מתוך תודעה הלכתית, ולא להשאיר דברים " לפי דעתי ומה שנוח לי" - אלא לבדוק מה עמדת ההלכה בעניין.
אני חלילה לא אגיד עכשיו שאם אדם פעם אחת לא חשב על העניין ההלכתי ועשה משהו כזה או אחר בצורה כזאת או אחרת שלאחר מכן התבררה לו כשגויה, והבין שהיה צריך לבדוק מבחינה הלכתית - לא אגיד שאדם כזה הוא "לא שומר תורה ומצוות".
אלא, שיש אנשים שחיים פחות או יותר דך קבע במצב שבו יש נושאים שלא ירצו ולא יחשבו אפילו לשאול רב/לבדוק את דעת ההלכה בנושא - מתוך עיקרון.
זה, אכן, בעיה גדולה באדם, וזה מה שאנחנו עובדים עליו כל חיינו.
בסופו של דבר, לא משנה איך החברה תגדיר אותנו - אלא משנה מה אנחנו בכנות, יודעים על עצמנו, האם אנחנו משתדלים לשמור תורה ומצוות באופן שלם, או שלא. ובסוף בסוף, כידוע - יש שופט בשמיים ואליו מגיעים כולם בסוף הדרך, ועליו אי אפשר לעבוד.
נכוןהודעה
ברור שיש מי שישפוט בסוף למעלה
אבל בת'כלס כשאתה רואה את זה במציאות היום יומית זאת הגדרה מאוד כללית.
אם תראה אדם עם כיפה וציצית באופן אוטומטי תחשוב שהוא דתי ואם תדבר איתו תראה שהוא לא מקפיד על שאר הדברים העיקריים כמו שצריך כביכול,
אז אנחנו לא באמת שופטים ואנחנו גם לא צריכים, אבל לענ"ד זה תלוי גם אם כל אחד באיך שהוא בוחר להציג את עצמו מהבחינה הזאת וחי לפי הדרך המסויימת הזאת.
והשאלה לא הייתה מה נכון ומה לא, השאלה הייתה מה זה דתי בעינייך?
בעיני, זה סובייקטיבי ומשתנה מאדם לאדם ולא תבנית קבועה.
מי שמקבל עליו עול "אש דת למו", ומשתדל לפי יכולתוחסדי הים
כל מי שמגדיר את עצמו ככזה, והולך עם כיפהלשם שבו ואחלמה
בהנחה שזו הגדרה חברתית.
זו כבר הגדרה לדתי לאומי.דעאש
היתה פה שנינות?לומדתתתת
או שלא הבנתי...
לא שנינות. דתי לאומי זו הגדרה חברתית, בשונה מ'דתי'דעאש
מאיפה לקוח המושג דתי?אדם כל שהוא
למה הוא לדעתך לא הגדרה חברתית?
מהפסוק שהבאתי לעיל מפרשת 'וזאת הברכה'חסדי הים
המילה דת כתובה שם, אבל אין שם את המושג דתי..אדם כל שהוא
וקשה להסיק משם איזו הגדרה.
אגב, אם כבר, אפשר לחדש על סמך הפסוק שם הגדרה חדשה - אשדתי, או דתי אש.
התרגום אונקלוס מתרגם דת- 'אורייתא' ויהונתןחסדי הים
[לא קשור ל'אש', כי ה'דת'- התורה והפיקודים והמצוות ניתנו מתוך האש.]
לכן לפי התנ"ך הגדר של דתי, הוא מי שמקבל עליו את ה'דת'- התורה והמצוות, ומשתדל לקיים.
^^^לומדתתתת
מסכימה עם כל מילה
אנחנו לא יכולים לדעת מה הבנאדם עושה בחדרי חדרים...
לפחות בשביל להגדיר אדם כדתי הייתי מסתמכת על איך שהוא מגדיר את עצמו ונראה כלפי חוץ (כיפה)
זאת הגדרה עצמיתנפשי תערוג
אי אפשר להגדיר את זה באופן חד משמעי
בראש שלימופים
דתי זה מי שלא עובר עבירות מפורסמות
למשל
- שמירת שבת
- גילוח בתער
- מקוה
- הנחת תפילין
- תפילה 3 פעמים ביום
- ברכות
- כשרות
וכו'
וצריך גם שיאמין ב13 עיקרים
עבירות מפורסמות?(דניאל55
אלה העברות המופרסמות???
מה עם לגנוב?
לשקר?
לקבל סמכות רבנית?
לגנוב ולשקרמופים
גם החילונים הנורמלים לא עושים
נכון. היא הנותנת, עברות מפורסמות...דניאל55
אתה מתכוון... דברים שאנשים עושים מעבר למוסר הרגיל...-- זה לפי הגדרתך דתי.
לאו דווקא עברות מפורסמות...
מי ששומר תורה ומצוות ברמה שלא חורגת משמעותית..אדם כל שהוא
לרעה מהמקובל בציבור חובשי הכיפות.
משתייך לציבור הדת"לבירור הברורים
לענ"ד זה יותר הגדרה חברתית ציבורית מאשר מהותית
למה, עקרונית, צריך שיהיה לי הגדרה ל"דתי"?ותן טל
ולמה בכלל להשתמש במונחים האלו - "דתי", ו"חילוני", ו"מסורתי"?
המונחים הנכונים והמדוייקים יותר, הם " אדם שומר תורה ומצוות", "אדם השומר חלק מהתורה ומהמצוות", ו"אדם שלא מנסה לשמור תורה ומצוות כמעט כלל", או אפילו " אדם שכופר בתורה ובמצוות/אדם שלא שומר תורה ומצוות כלל"
אבל אם מדברים במונחים החברתיים המקובלים כיום, ולאו דווקא איך שאני אישית מגדיר - אז כיום מקובל להגיד ש"דתי" זה אדם ששומר על שלושת המצוות ה"בסיסיות" ביותר לכאורה: א. שבת; ב. כשרות; ג. טהרת המשפחה (הדבר שהכי קשה לאדם מבחוץ להגיד על אדם כזה או אחר האם הוא שומר אותו או לא...).
ובגדול, אדם שמנסה לשמור תורה ומצוות ללא החלטה מה כן לשמור ומה לא.
ובעולם כיום - אדם ששומר על כל המצוות, ורק לא יאכל כשר, או לא ישמור שבת, או לא ישמור טהרת המשפחה - ייחשב כאדם שהוא לא דתי - ואני חוזר,לפי מנהג והלך המחשבה בעולם.
ואילו אדם ששומר שבת, כשרות, וטהרת המשפחה - אבל עובר על כמה וכמה וכמה עבירות אחרות, והכוונה, בכוונה, שלא רוצה לשמור אותם - בעיניי "העולם" כיום, הוא ייחשב כדתי.
ובדיוק בגלל כל התסבוכת הזאת, לא צריך להשתמש בהגדרה החמקמקה הזאת.
עונה.daniel93
א. מנקודת מבט חיצונית, איך אני מגדיר מישהו כדתי, זה רק על-פי מעשים (מצוות) שהרי את אמונתו בי״ג עיקרים או כוונותיו להתפלל לאלוקים ולא לזאוס- אני יכול רק לנחש, אין כ״כ דרך לבדוק את זה. מה עיקר ומה לא (בתוך המצוות) זה כבר שאלה של תרבות(במובן הרחב שלה) לדוגמא אצל הרוב כשרות ושבת זה עיקר המצוות שמביאות לאדם את הכינוי דתי. אך ברור שבחברה מלאה בנוצרים(אמריקה) תקבל התפילה לדוגמא, פן משמעותי לא פחות, וכן בקהילות חסידיות מאוד. לעומת זאת אצל חברה אחרת תפילין תהייה קו אדום וכו׳(כל זה המצאות של הדימיון, שהרי אין דירוג במצוות דאורייתא, ומצד האמת ההגדרה צריכה להיות השאיפה לקיום כלל המצוות, אך שוב אין זה מדיד מבחינה חיצונית, ולכן זה לא רלוונטי כרגע.)
ב. במובן אישי, איך אני יגדיר את עצמי כדתי, כאן צריך להבין מהי דת(רש״ר הירש בתחילת פרשת וזאת הברכה מפרש בצורה מדהימה). ככלל - הרצון לקיום דבר השם, בלי קשר אם בפועל אני מקיים, הרצון(רצון אמיתי!!) מספיק כדי להגדיר את עצמי כדתי( דבר השם פה זה בין מצוות ובין אמונות וכו׳). את זה אני, ורק אני, יכול לבדוק, וזה הקריטריון האישי שלי לזה שאני דתי. דתי במובן היהודי של המילה זה אורטודוקס.(סלחו לי שאני זורק את הרפורמיים וכל דומיהם, הם לא באמת כפופים לדבר השם).
ההגדרה הנכונה היא ל"דתי"פייגליניזית
היא אדם שמקיים את אורח חייו על פי קובץ חוקים שהוא איננו מבין ובכ"ז רואה צורך לקיים אותם במנותק מהמציאות ומהקורה במציאות.
בפועל ההגדרה לדתי- הוא לאדם השומר מצוות. מי מהם חי את חיו כ"חיים" פלוס "דת" ? זה תפקידו של כל אדם לחשב בעצמו עם א-לוהים.
דתי זה מי שבשאיפותיו רוצה באמת לקיים את כל התורהה' אחד!
והמצוות, גם אם היום הוא לא נמצא שם. לדוג' אדם שעכשיו החליט שהוא חוזר בתשובה - מבחינתי הוא דתי, הגם שיעבור תהליך ארוך בשביל להגיע למימוש הרצון בשלימות. הגדרת האדם - נובעת מאיפה שהרצון שלו נמצא.
מינימום כשרות שבת וטהרת משפחהאורין
מקפיד על מצוות הדת. לאו דווקא מתוך אמונה או הבנהגפן36
ומעבר לפירוש המילה, כשיוך מגזרי-גפן36
דתי? דתי לייט? חרד"ל? חרדי? מסורתי? חילוני? ...
לשם מה?! יהודי ודי.
השיוך המיגזרי הוא צורך אנושי ואין טעם להילחם בזהלשם שבו ואחלמהאחרונה
השנאה והריחוק לעומת זאת הם חולשות אנושיות
שאפשר להתעלות מעליהם ולתקן אותם וחובה לעשות זאת
לכל אדם שיש בו כוח ההתמדה.חלקיק האלוהי
גם בצד הגשמי וגם בצד הרוחני.
מי ער?בן של מלך
תובנה?
אניLOVE ME
תובנה : אני צריכה דחוף לחזור לכושר
השמנתי![]()
![]()
חחח איזו חמודה!!!נועם ה
אני דווקא צריכה לחזור לאכול, שכחתי איך אוכלים מאז הצום.
גפן36
ערמרדכי
ב"ה, בסיעת דישמיא, אני שמח להודיע:
ס י י מ ת י ! ! !
הסרט מוכן

וב"ה זכה לביקורות טובות

לא לסקרן
דניאל55
עוד כשלושה שבועות זה אמור לעלות באתרמרדכי
במסגרת פרסום שאנחנו נעשה בערוץ.
עד אז צריך לסיים את שאר הדברים (כמו הדבר הכי חשוב - באנר שיגרום לאנשים לרצות לצפות בסרטון ולהתעניין במה שאנחנו רוצים לשווק. למזלי זה כבר לא הביצוע שלי אלא אני רק מייעץ)
עדיין...מרדכי
אם רק היו מקשיבים לי,
שינתם של שני אנשים לא הייתה משתבשת

אני. אבל לא עם תובנה, עם שאלהבקצרה
לא היית פה לפני שהיית.. ממ.. אתה בטוח?משיח נאו בפומ!
אני חושבת שנועם ה התחילה את זהריבוזום
|מרגיש חשוב|נועם ה
|מהנהן לאישור|ריבוזום
|בכובד ראש|
|ובארשת מכובדת|
היום באוטובוסשוברת גלים
בדרך לשכונת מצוקה הקטנה והנעימה שלי,
היה ילד, מחורר כולו בעגילים. חצי ראש מגולח וחצי ראש פוני מחומצן.. (הסברתי את זה טוב?
)
בכל אופן, עלה ולא שילם לנהג.
והנהג כעס עליו מאוד, וקרא לו לבוא לשלם, והוא לא בא.
עד שהנהג לא עצר הוא לא בא לשלם.
אחרי מליון קללות איומות שרצו בינו לבין חבר שלו (סתם בשביל הצחוקים והפוזה, כן?)
הוא הגיע ליד הנהג - והנהג הגבר גבר הזה נתן לו בראש, הסביר לו באסרטיביות ובמון אהבה למה צריך לשלם, ומה המשמעות של לא לשלם..
ואמר לו שאם אין לו כסף (באמת, לילד לא היה..) שלפחות יעמוד ליד הנהג ויאמר לו..
הילד, ממשיך לקלל..
ואני מצד אחד מתפעמת מהנהג ומצד שני כ"כ נחלשת מהדור שלנו.. מהקללות, מאיך שהוא נראה.. אט אט נחלשת בייאוש..
הגיע התחנה שבה אותו הילד - שלא שילם - צריך לרדת..
והיתה שם זקנה, עם מלא שקיות, שגם כן באה לרדת. וכשהוא רק קלט את זה - הוא קפץ, קפץ!! כדי לעזור לה להוריד את כל השקיות,
בלי שתסחב דבר.
ואני?
אני התמלאתי דמעות..
יהודים הם עם קדוש, עם קדוש..
כל אחד מאתנו בעל נשמה גדולה וענקית, חלק אלוק ממעל ממש..
ורק הקליפות האלו, הקליפות..
שנזכה להסירם בקרוב ממש..
והתובנה?
התובנה שלי שהרבה פעמים אנחנו רואים התנהלות של מישהו כמזעזעת ובלתי נסבלת, ובלתי נסלחת..
אם רק היינו מסתכלים אל תוככי הנשמה שלו, לראות בו את הטוב הגדול הזה,
אם רק היינו מסוגלים..
איזה נשמה את! תודה על הסיפור.שיר ידידת
וואו כמה שזה נכוןאוריה,
וואו איזה סיפורפוגי
זה הדור שלנו - ביש מלבר וטב מלגו
נראה כלפי חוץ כרע, אך באמת הפנימית - נפלא ונשגב
ריגשת! ריגשת! ריגשת!!! וממש ממש נכון!!!!
נועם ה
^^^ מהממת את... ריגשת!משיח נאו בפומ!
העלית לי דמעות...אילת השחר
עם קדוש. קדוש.
מרגש! יהודים כאלו הפנימיות שלהם זוהרת, כך שאפשרחסדי הים
[יש לי גם כמה סיפורים כאלה]
וואו! יפה!מרדכי
מדהים!b.n
אמן.. צדיקים שאתם כולכם
שוברת גלים
והתובנה?אלעד
התובנה שלי שהרבה פעמים אנחנו רואים התנהלות של מישהו כמזעזעת ובלתי נסבלת, ובלתי נסלחת..
אם רק היינו מסתכלים אל תוככי הנשמה שלו, לראות בו את הטוב הגדול הזה,
אם רק היינו מסוגלים..
כן אלעד..?שוברת גלים
מה?
אשרייך על העין הזו!דוסית גאה!
ריגשתותי!!! ואוו!לשם שבו ואחלמה
ואוזן קשובה
אנינועם ה
תובנות של החיים זהים לשלי

עבר דברים דומים לשלי, חשיבה ורגישות דומה...
יש בנינו כמה שינויים... |מזל|
תכלס, אני צריכה מישהו דומה לו.
תובנה פדחנית.

סתם. לא.^
??????????מופים
הוא דתי אח שלך?
למה לא????נועם ה
נקודתית- על היציאה מהארץ...
נועם ה
הוא כזה חמוד, אין דברים כאלה...
הוא אשכרה זה שמלמד אותי עכשיו הלכות וזה...
לא הבנתי אבל על מה ההלם..משיח נאו בפומ!
^.נועם ה
רעיון גרועמשה
את לא אמורה להתחתן עם כפיל אלא עם משהו אחר...
חח חשבתי על זה אחרי שכתבתי... (שזה לא ברור)נועם האחרונה
(הכפילות התייחסה לתובנות והחשיבה הדומה)
מבחינת הקשר והדינמיקה- צריכה משהו דומה מסתבר.. (פשוט בינתיים, עם כאלה זה הכי הלך)
פהבקטנה
מישהו קיבל הודעה מגדודי עז א דין אל קסאם??b.n



הודעה משעשעת
אחשלי קיבל שלשום.דעאש
אני
שיר ידידת
בא לי לשלוח להם תשובה![]()
b.n

אנימושיקו
עז עדין על קאסם.חלקיק האלוהי
העתק הדבק למי שלא זכה לקבל?אושר תמידי
>>>>>b.n
הממשלה שלככם טענה אתמול שהיא הפסיקה את האש, אבל בלי להסכים ולבצע את התנאים שלנו, והיא חשבה שאנחנו נמהר ונפסיק את האש, אך להפך אנחנו מהרנו להכות בכל מקום בישראל מדימונה עד חיפה, ואילצנו אתכם להתחבא במקלטים כמו עכברים...
שוב אנחנו מזהירים, אם הממשלה שלכם לא תסכים על כל התנאים שלנו, הרי כל ישראל תישאר מטרה ליגלית לאש שלנו.
גדודי עז-אדין אלקסאם
תודה..בהחלט משעשע!אושר תמידי
חחחח למה אני לא קיבלתי?שוברת גלים
סבבה.
ממש חידשו לה את אמריקה..טפשים!יעל מהדרום
בערך טיפשים.daniel93
כל מי שלא יותר מדי התעמק בתנאי ההפסקת אש חושב שחמאס שברו את המילה שלהם, הם פשוט אומרים את האמת - שהמדינה שלנו לא הסכימה לתנאי ההפסקה(וב״ה שלא!! הם רצו שחרור המחבלים שנתפסו אחרי ששוחררו בעסקת שליט, 120 מחבלים!! + פתיחת מעברי עזה, כולל נמל חדש ושדה תעופה ועוד...).
אבל לצערנו הרוב חושבים שהתנאים היו רק הפסקת אש של שני הצדדים, וככה החמאס גורם לנו לחשוב שהממשלה מסכימה שהדרום ישלם את המחיר הכבד שהוא משלם בעד המעט תקיפות שהיא עושה. וכך נוצר אי-אמון בממשלה.
שיטה גאונית לשבור עם שלם, לחזק את השמאל, ולתת לגיטימציה לתקיפותיהם...
אבל אין לי שום אמון בממשלה בכל מקרה.שיר ידידת
ולעשות את זה דווקא באזור בנימין- שרוב התושבים שם ימנים זה די מגוחך.
בכל מקרה אני שמחה על ההודעה הזאת. היא באמת שעשעה אותי מאוד
צודקת.daniel93
לכן גם אותי זה שיעשע, אבל אסור לייחס לדברים האלו יותר מדי זלזול...
קבלתי פעמיים! |גאה בעצמו|אלעד
הם בטוחים כנראה שניתן לעבוד עלינו כפי שנהוג שם.
אצלם אפילו לעיתונאים אסור להתראיין ולראיין גורמים מחוץ לרצועה!
חשבתי על רעיוןחלקיק האלוהי
גדול!!
ותן טל
רצה הקלטה כזו בוואצאפמשיח נאו בפומ!
^^^!b.n
אם כבר, אז להתקשר לבה"ח שיפאאלעד
תחתיו פועלת מפקדת החמאס ושם מתחבאים כל הבכירים.
להודיע שתוך חצי שעה הבניין מופצץ.
אחרי השיחה הזאת אתה תחת חקירת שב''כחלקיק האלוהי
תכל'ס...הלליש
אניצפורה
דיברו על זה ברדיוחרותיק
ושולחים את ההודעה הנ"ל לכל הרשימה.
לא כזה מצחיק לדעתי.
הם יודעים יפה מאד לקיים את האיומים שלהם.
חחחח גם אתם החזרתם להם קללות?
הודעה
אם אתם משיבים להם זאת שיחת חוץ.חלקיק האלוהי
משה קיבל הודעה מגדודי עז דין על קסאם והעבירה לאריהשמואלג

רק פה החזירו-בקטנהאחרונה
מישהו יודע?אריק מהדרום
מאיזו שעה מותר להזמין משטרה על שכנים שעושים קריוקי?
12 ודקה~א.ל
dawn!!!!!!!!!!!!!!!!!!אריק מהדרום
נראלי 11/11.30.הלליש
ואם הם עושים גם רעש של אזעקות?!?!?!?!!?אריק מהדרום
לבקש אי אפשר?~א.ל
אנחנו אפילו לא יודעים מי הם ואיפה הם גריםיעל מהדרום
זה נשמע מבניין אחר.
לא יודעת איך השכנים הקרובים שלהם לא צורחים עליהם..
או שהם כבר יתייאשו מזה?!
זה כבר עילה לתביעה..יעל מהדרום
תחשבו- אם אנחנו ממרחק מסויים שומעים אותם ברור, איך ה-ם לא נחרשים שם?!!!!
יש הצעת חוקתחיה דולהאחרונה
אני עוד שוקלת איך לפעול נגד ילדי כשכנים שלי

תשלח להם את ההודעה מחמאס.חלקיק האלוהי
מה שידוע לי-מ11תילה
מניסיון מהשעה 23:00אשדת
אני פעם הזמנתי ב23:00
והמשטרה הגיעה רק ב4:00 לפנות בוקר!!!!!!!!!!!
כל הלילה הלך לי

כמה אפשר לשיר?!
איפה הימים,כמוני כמוך
שהארונות חשמל של הבתים היו מחוץ לדירות, והיה אפשר להוריד את החשמל לערסים שכאלה, איפה? ![]()
אצלנו זה ככה, מזה אומר?
~א.ל
שאת צריכה ללכת למרשם אוכלסין
תילה
שהבניין שלכם מועמד רציני לתמ"א 38
כמוני כמוך
די!! זה נכון!!
~א.ל
בתור ילד גדלתי בבניין כזה,כמוני כמוך
ויש לי המון סיפורים כמו הארונות חשמל,ועוד דברים שיש רק בבניינים כאלה, טוב, אולי בהזדמנות 
נשמע מלחיץ. לא עכשיו בבקשה...
~א.ל
טוב, ידעתי שאני צריך לשאול...כמוני כמוך
אבל נשמור את השאלה...
חחחח דווקא בא לי סיפורים כאלה עכשיושיר ידידת
הם ישתלבו יפה עם היריות שבחוץ.
(וגם אצלנו הארון חשמל בחוץ)
העיקר שתשמרו על עצמכם...תזכרו את המקרה של אותו אחדותן טל
שירד לבקש שקט מאלו שבילו מתחת לבית שלו, ונדקר בשל כך ומת...![]()
חלילה חלילה, כמובן - אבל באמת, כנראה שמשטרה וכו' יהיה חכם יותר מאשר ללכת בעצמכם לבקש, אם יש סיכוי שלא מדובר באנשים סימפטים במיוחד...
ליבי איתכם. מוזמנים לבוא אלי, כאן רק הריח של אנג'ל ומעט משאיות בחוץ בלילה - זה המקסימום של הדברים שמציקים
שתקו ב"ה!יעל מהדרום
אנשים יקרים שלווום!!!!ניצנים
אני יודעת שזה לא העיתוי הכי טוב...
אבל סוף סוף הצלחתי למצוא דרך להתחבר לערוץ - אז הייתי חייבת לנצל את ההזדמנות 
אז נכון שלא הייתי כאן הרבה זמן
ואין לי מחשב
והפלאפון ישן
אבל נו עזבו, התגעגעתי לאנשים כאן...
אז אם לא במרחב הוירטואלי אז לפחות במציאות
ועכשיו השאלה:
מי בעד לארגן מפגש פורום???
ושוב...סליחה על העיתוי
מפגש אצל הרבנית דוזה? אני באההההההה!!מאמע צאדיקה
יש!
רק תגידו לי מתי, אני אלבש שמלה ואבוא
וואו!
(לשם, תכלס אימצתם את הקטע... הא?)
בוקר אור
בן של מלך
בוקר טוב
b.n
אור בוקר
נקודה טובה
הבוקר טוב! אני פחות לצערי
אלעזר300
דניאל55
יש עניין שיתהפך הכל לטובה...

בוקר טוב!יעל מהדרום
בא לי להגיע לערב עם תחושת סיפוק מהיום!
בעז"ה..
בוקרעדידפ
בוקר טוב אל פסק!משה
הפסקת חשמל ואז טי... טי... טי... טי... טי... טי... טי... טי... טי... טי...
כמה זמן האל פסק נותן לך?בן של מלך
40 דקות כשהסוללות חדשותמשהאחרונה
העניין זה שהוא מעיר אותך בבוקר (או בשבת, שאז גם אסור להשתיק אותו)
לאשתי יש תחביב לקום ולהשתיק אותו גם אם זה מאוחר בלילה.
בוקר טוסטאושר תמידי

מבעס..בהצלחה בלימוד ובמבחן!יעל מהדרום
תודה מותק!אושר תמידי
שמעתם את ההמנון החדש של החמאס?אוריה,
אילו מילים פיוטיות.. לא מתאים להם
ואחלה מנגינה

הייתי בטוח שזה לאטמה בכלל
זה היה בחדשות של הערוץ...ריבוזום
חח עשו תגובה גם לזה
הודעה
אה, של החמאס יותר מוצלח
הללישאחרונה
משקיעים החמאס .חלקיק האלוהי
אורי אבנרי משווה את ישראל לגרמניה הנאצית.חלקיק האלוהי
לא מאוד מפתיעאריק מהדרום
יופי לו!מופים
ואם הוא ישווה אותי לעפיפון?
ואם הוא יחליט שאני עכבר?
מה אכפת לי מה הטיפש הזה חושב?
^^ זו תגובה הולמת לדבריו של אותו האיששיר ידידת
נראלי פעם ראשונה או שניה שאני מסכימה עם דבריך
הלליש
אני חולק עליו.אדם כל שהוא
וואלה?!
דוסית גאה!
נשמע כמו כותרת פרובוקטיבית שנועדה למשוך קוראים,מוטיבציה
לא יותר (ואותה בוחרים בד"כ עורכי העיתון ולא הכותב עצמו).
הוא כותב פרובוקטיבי, אבל מעולה. לענ"ד כדאי לקרוא את התוכן ולו כדי ליהנות מאיכות הכתיבה, גם אם לא מסכימים.
אפרופו נאצים וכתיבהיוני
תקרא את "הפרוטוקולים של זקני ציון"שיר ידידת
ספר אקטואלי במיוחד! אולי תראה שם רעיונות שצצו פה ושם אצל שכנינו צמאי הדם.
אם אתה רוצה באמת להכיר את האידיאולוגיה של היטלר,אזותן טל
כן, בהחלט הייתי ממליץ לך לקרוא את "מיין קאמפף".
אין פסול בלקרוא את מאמרי הצד שמתנגד לך, כאשר אתה יודע מאיפה אתה מגיע, וקורא בשביל: א. "דע את האוייב", ב. לדעת לדבר "בשפה שלהם" - כלומר, לראות באיזו רטוריקה, באיזה קווי מחשבה ופעולה הם כותבים ו"מנמקים" את דבריהם. למעשה, ב', זה דבר שמוביל ומובל על ידי א', אבל עדיין לדעתי זה סיבה מעט שונה ונוספת מ-א'.
לפי בדיקה שלי, אין בעבריתלשם שבו ואחלמה
קראתי, נשברתי באמצעאריק מהדרום
היה לי מצ'עמם
באמת קראת?
כי אני לא
ותן טל
למרות שאולי פעם אעשה את זה - אם הספר תורגם לעברית, כמובן. באנגלית או בגרמנית, אין לי שום סיכוי שבעולם...
אשמח לשמוע למה היה לך משעמם
אולי זה יעזור להחלטה שלי אם לקרוא או לא
אה, אופס, עכשיו אני רואה שלשם כתב שאין בעברית.ותן טל
או שיותר נכון, מבדיקה שלו אין בעברית.
מה שאומר שאני כנראה לא אקרא את זה, אלא אם מישהו יוציא את זה בעברית/יתרגם את זה במיוחד בשבילי ספיישל, או, להבדיל, שפתאום אדע אנגלית/גרמנית ממש ממש טוב (יותר ריאלי התרחיש הראשון
)
חלקים ממנו תורגמו לעבריתאריק מהדרום
קראתי רק את ההתחלה על איך שהוא סוקר את המערכת הפוליטית הגרמנית לפני שנבחר, הוא לא אדם חיובי במיוחד.
מעניין. ניתן למצוא חלקים אלו באינטרנט?ותן טל
וזה שהוא לא אדם חיובי - לא כל כך מפריע לי אישית. אני מסוגל גם לסבול מילים של אנשים לא חיוביים, אם יש לי טעם בלקרוא מה שהם כתבו.
אוליאריק מהדרום
תגגל
סבבה, גיגלתי, מצאתי משהו.ותן טל
אולי בהמשך גם אקרא
. נראה.
מוטיבציה, אם ס"ת יישרף, תוכלי להנות מהלהבות?דעאש
פחחח הוא איש שמאל הזוי שחי מחוץ למציאותשיר ידידת
מה אכפת לי ממה שהוא אומר?!
הבעיה בכך שהתקשורת סוגדת לשמאל הקיצוניחלקיק האלוהי
ככל שתגיד משהו שהוא יותר קיצוני בשמאל אתה תחשב לנאור והמתקדם. במידה ותגיד משהו שמזוהה עם הימין אתה מיד תחשב כמתלהם, חי בסרט והזוי.
מזמינים את הכותבים ההזויים בשמאל ונותנים להם במה וסוגדים להם ויוצרים באזז מסביבם שהם הנאורים ביותר.
אפשר להוסיף לרשימה את אמנון אברמוביץ'.
רביב דרוקר.
אוי וויי. רבותי, הגיע הזמן לחשבון נפש.שום וחניכה
ולהכות על חטאלשם שבו ואחלמה
..חיטה
מה שמדהים בכל התקופה הזאת, שממש רואים בבירורחסדי הים
הוא כותב שכל סיבת אריכות הגלות, זה בעיקר לא בגלל עמ"י, כי עמ"י הם צדיקים. אלא בגלל הרשעים הגמורים בתוכנו שמחטיאים אותנו, וברגע שנדע להתפרש ולהבדל מהם, נזכה לגאולה. רק אז נוכל להתאחד בתוכנו סביב התורה באמת, ולא יהיו את הגורמים המפרידים והמעכירים.
בתקופה הזאת רואים איך חיילנו מוסרים את נפשם, והעם גומל להם חסד חזרה ותומך בהם. שומעים כל הזמן על עוד ועוד תפילות, זכויות, ומצוות שציבורים ויחידים מעמ"י מקבלים על עצמם, אפילו יהודים שרחוקים בד"כ מתורה ומצוות.
מצד שני, יש קומץ קטן של שמאלנים קיצונים שמעכירים את האווירה.
ה' יתן לעמ"י כוח להמשיך בעוז ועוצמה בדרך ה', ולא ניתן לרשעים הגמורים האלו להפריע לנו!
יש אנשים טועים ואמללים בעולם בכלל ובעם שלנו בפרט
ותן טל
אני, לפחות, מתפלל שאנשים כמוהו יחזרו בתשובה.
אורי אבנרי אחד הגורמים העיקריים להתחזקות החמאס.חסדי היםאחרונה
תנועת גוש שלום החלה את דרכה בדצמבר 1992 תחת השם "הועד היהודי-ערבי נגד הגירוש" כארגון שקם למטרה ספציפית למחות נגד גירוש פעילי החמאס ללבנון בידי ממשלת ישראל העשרים וחמש בראשות יצחק רבין, לפני חתימת הסכם אוסלו. במסגרת זו שהו אבנרי ואשתו רחל כחודשיים באוהל מחאה שהוקם מול משרד ראש הממשלה בירושלים, יחד עם פעילים יהודים וערבים רבים. במחאה זו שיתף אבנרי פעולה עם אנשי התנועה האיסלאמית בישראל בראשותו של השייח' ראאד סלאח, אז ראש עיריית אום אל פאחם.
לאחר שהוסכם בין יצחק רבין לבין נשיא ארצות הברית ביל קלינטון לאפשר את חזרת המגורשים לאחר שנה, החליטו אבנרי וחבריו להפוך את ה"וועד נגד הגירוש" לתנועה בשם "גוש שלום", שבה פועל אבנרי עד היום. בתחילת 1994, לאחר חזרת המגורשים, פעילי ארגוני הטרור האסלאמיסטיים הסוניים הקיצוניים, חמאס והג'יהאד האיסלאמי, התקיימה עבורם קבלת פנים חגיגית במרכז האירועים ע"ש א-שאווה בעזה, שבה הודו נציגי הטרוריסטים שחזרו לאבנרי ולחבריו על עזרתם. "עשיתי מה שעשיתי כאזרח ישראלי, שהתנגד בכל לבו לגירוש המוני ושרירותי של אנשים מבתיהם אל מעבר לגבול.
אקטואליהונסי
התגעגעתי אליהם!תילה
אכן אקטואלי. הכל צפוי וחוזר על עצמו...
אגב, משהו חדש של גונגה כנראה יצא עכשיוונסיאחרונה
"אין כל חדש תחת השמש"...כתר הרימון
יפה!ג'נדס
איזו ממשלה פחlilachi
אני תמיד ידעתי שבנט זה אח ;)
הפחד הגדול שלי שיהרג עוד יהודי. כשיש הפסקת אשחסדי הים
לפי מה שהבנתי כרגע זה ערוצי התקשורת החליטו שהוחלט.שמואלג
אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים.חלקיק האלוהיאחרונה
צריך תפילות לרפואת המקובל רבי חיים כהן. שמו המלא-נפש חיה.
הרב חיים אבשלום בן בלנקה.
"לקיים לנו את כל חכמי ישראל..."




