וואי הפורום הזה כמעט ריק..מופרעת אחת!!!
נראה לי שזה בגלל הפייסבוק... לצערנו!יוני123456
באמת ריק כאן :/משהו בעולם הזהאחרונה
מנסיון, אל תדריכו אחים!!!!גיברת פלסף.
אוי...יוצאת לקרב!!!
זה משו שתמיד אומרים לנו..
אצלנו בסניף דווקא יש הרבה שמדריכות בנות דודות אבל זה בסדר..
אחיות זה לא בנות דודות!גיברת פלסף.
למה? אני מדריך את אח שלי וממש מצוין לשנינו!!-שודס-
כל אחד לפי מה שהוא מרגיש!גיברת פלסף.
בהצלחה..
אני מדריך של אחותי ככה שזה לא נוראozd
אבל אם זה היה אחי נראלי שזה באמת לא היה טוב
לא נכוןןןןןןןןאנימיהאחרונה
אחותי המדהימה הייתה חניכה המושלמת ![]()
טקס עשרה בטבת- ממש צריכה עזרה...שירה94
אני מחפשת קטעים שמתאימים להקריא בטקס עשרה בטבת לכל הסניף (נבטים-הרא"ה)
זה לא צריך להיות ערוך.
אני ממש ממש ישמח לעזרה.
תודה מראש.....
בהתלבטות לגבי הסמינריוןמשהו בעולם הזה
אני מדריכה של מעפילים והציעו לי צאת לסמינריון הדרכה הקרוב (בחנוכה) אבל אני ממש בהתלבטות,
מישהו כבר היה\יוצא השנה ויכול להסביר לי מה עושים שם?
בעיקרון לומדים איך להדריך וכלמיני טיפיםשיגר
תודה (: בסוף יצאתי והיה מדהיםם!משהו בעולם הזהאחרונה
קבצים חוברות הדרכה...יוני123456
https://drive.google.com/file/d/0B5HYym0Zva33WUpOSnU3TDFNMEk/edit?usp=sharing
תורידו את זה. זו תיקיה עם חוברות הדרכה שהיו לי במחשב...
בהצלחה!
פעולה לשבבת?שולמית=]
אממ,, משו על פרשת שבוע? אין לי! ![]()
השבוע עשרה בטבת אז אפשר על בית המקדש..יופידו
פה יש כל מיני פעולות:
http://www.temple.org.il/shgrir.asp?cat=2604
תודה רבה, אני אסתכל...שולמית=]אחרונה
תודה רבה!!!
שבת שלום..
אולי אתן במקרה מדריכות אריאל?? (:ניהול מ"מ
אם כן, נשמח שתגיבו/תכתבו באישי. זה חשוב למענכן!! ![]()
לאא ממש לאאמופרעת אחת!!!
כבר לא
גיברת פלסף.
אני מדריכה באריאל!!!זורמת עם החייםאחרונה
משחקים לפעולה על אלימות מילוליתמשהו בעולם הזה
לדוג' שיחה מא'-ת', פנטומימה (ואם למישהו יש נושאים לפנטומימה..? )
ןאין משחקים על אלימות מילולית..אולי משהו בנושא שליעל^_^
כבוד?
פעולה על כח הדיבור זה טוב?יופידו
הסתדרתי בסוף, אבל תודה (:משהו בעולם הזהאחרונה
סקר- קשר בין מדריכים/ חניכים =)~nhykb~
הי
לאחרונה אני מתעסקת הרבה במהות הקשר בין חניך למדריך וכו'..
רציתי לשאול כמה שאלות-
בתור חניך (בתנועת נוער, מוסד לימודי וכו') :
1. עד כמה "החזקתם" מהמדריך/ה שלכם כדמות לחיקוי וחיבור וכו'?
2. האם אתם עדיין בקשר עם מדריכים מהעבר? ואם כן- מלפני כמה זמן?
3. האם בזמן שהיה מדריכ/ה שלכם בפועל עשיתם יחד דברים שהם מעבר לפעילות הרגילה? והם אתם נוהגים ככה גם אחרי שהמדריכ/ה כבר לא שלכם באופן רשמי?
4. האם אי פעם הרגשתם מאוכזבים ממדריך שחינך לדרך מסויימת ואחר כך הלך בדרך אחרת?
בתור מדריך/ מדריך לשעבר:
1. האם אתה כרגע מדריך?
2. מה רמת הקשר שלך עם החניכים (מבחינת התראות ובילוי, שיחות וכו')?
3. במידה ויש קשר, האם אתה מרגיש שזה "כובל" אותך כי אתה מחוייב להיות דוגמא אישית?
4. מה הפאר הגילאים בינך לבין חניכיך ובאיזה שלב בחיים הם נמצאים כרגע? (ילדות/ התבגרות וכו')
יצא נורא רשמי =) אשמח אם בכל זאת תענו בכנות!
תודה רבה רבה!!
(מיישר את העניבה, מחליק את החליפה, מנקה את הגרון)בן-ציון
בתור חניך:
1. נבטים עד מעלות לא היה לי כ"כ קשר עם המדריך... שבט גדול (30+ חניכים) אז חוץ משלום שלום לא היה הרבה.
ממעפילים עד איתן (
כבוד!!) השבט היה הרבה פחות חבר'ה אז יצרתי קשר מעולה עם המדריכים.
2. כן, בעיקר מלפני 3-4 שנים.
3. כן, עזרה בכל מיני דברים... עד היום זה קיים 
4. לא, המדריכים שלי היו אותו הדבר גם מחוץ למסגרת.
בתור מדריך:
1. כן 
2. אני מדריך חוץ אז זה קשה לשמור על קשר אבל אני משתדל להתקשר מידי פעם וגם סמסים. כשאני בסניף אני מדבר איתם על דבר שבעולם...
3. כן, לפעמים. אבל כשאני חושב על זה זה מחייב אותי להיות מישהו יותר טוב כדי לא להיות צבוע... במקום "דוגמא אישית" - "אישיות לדוגמא..."
4. פער הגילאים הוא בין שנתיים לשלוש, חוץ מאחד שהוא כמעט 4, ושניים שמצטרפים עם הפרש של שנה... חבר'ה בתחילת גיל ההתבגרות.
בהצלחה
!
תודה =) יש עוד?~nhykb~
יאללה אני
תנשמו עמוק.. זה קצת ארוך
במבה 805
בתור חניכה: 1. האמת שלא כזה מצאתי במדריכות שלי בסניף דוגמה איך להתנהג, לא בגלל שלא היה לי במה לחקות אותן.. פשוט לא מצאתי משהו ש 'וואלה אני צריכה להתנהג ככה' , ותכלס גם לא תמיד הייתי החניכה הכי פעילה בסניף אז לא כזה הייתי עם המדריכות שלי... עם רוב המדריכות שלי מהאולפנה הרבה יותר התחברתי (בייחוד מכיתה ט' ומעלה..) אולי כי פה הייתי יותר גדולה.. או אולי כי הייתי מתראה איתן הרבה יותר... ומהן הייתי ממש תופסת ולמדתי מהן המוןןןן!
2. עם מדריכות מהסניף - לא. אפילו "שלום" בקושי יש... עם המדריכות מהאולפנה אני עדיין בקשר, אבל עד כמה שאפשר כן..? הן גרות רחוק... אבל אם הן נניח באות לבקר אני אקפוץ עליהן משמחה 
3. עם המדריכות מהסניף לא כזה זכור לי.. עם המדריכות מהאולפנה לפעמים...
4. כן פעם אחת... היא לא חינכה אותי לערך הזה באופן ישיר אבל זה היה לי מאוד טבעי שהיא מתנהגת ככה ולכן שהיא עשתה אחרת זה היה לי ממש מוזר כי תפסתי ממנה בקטע הזה...
בתור מדריכה: 1. כן 
2. יש ויש... קשר אישי זה עניין של זמן.. אבל ב"ה הקשר שלי איתן טוב.. הן משתפות אותי בדברים שעוברים עליהן ועושות איתי שטויות ביחד
אני משתדלת מאוד שלא ייצא לי כמו שהיה לי עם המדריכות הקודמות שלי מהסניף... אז אני לא מוותרת על זמן אישי איתן..
3. בד"כ לא... זה קטע ממש צבוע לדבר אחת ולעשות שתיים..
4. הפרש של כ5 שנים.. הן כיתה ו' ואני בי"א 
אוךך. כתבתי ארווך ואז נתקע המחשב..נדנדה כתומה.
ננסה לשחזר..
בתור חניכה:
1. תלוי מי. חלקן מאווד כן [למשל זאת של כתה ד', אחת מאלה של כתה ה-ו] חלק קצת, וחלק כמעט ולא או בכלל לא.
2. כן. בעיקר עם זאת של כתה ד', ועם זאת מח-ט[שלא הייתי איתה בקשר בתור חניכה בסניף, ועכשיו אני כן..]
3. שחנשים וכו'? כן. וכן.
4. לא חושבת.
בתור מדריכה:
1. כן.[לחניכות הכי מתוקות בהיסטוריה!
]
2. בעיקר נפגשים בפעולות.. לפעמים סתם נפגשים לערב כיפ, לא פעולה.. וטלפונים וסמסים המוון. אני מדריכת חוץ, אז כמעט ולא יוצא לי לפגוש אותן לא במסגרת הסניף.. לצערי.
3. לא. אני אני, וב"ה שאני כזו. ובעקבות זה שאני כזו אני יכולה להיות מדריכה, ולא הפוך. לא מרגישה צורך להיות 'דוגמא אישית', אבל כן ישלי מחוייבות להיות טובה ומתאימה להדרכה.. אבל זה לא "כובל" אותי.
4. אממ. נראלי 3 שנים. הן חמשושיות, אני שמיניסטית.. והן חמשושיות, יענו מתבגרות בראבק

[הרבה יותר השקעתי קודם.. אבל אני מקווה שמה שעכשיו יספק אותך
]
מדריךיוסי1211
וואו,
אז ככה אני מדריך בתחום ההייטק
כאשר אני מדריך סטודנטים אני שמש דוגמא אישית ומראה להם את הדרך הנכונה להצלחה.
הסטודנטים שלי הם בכל גיל ואני מתאים את עצמי אליהם בזמן ההדרכה
בהרבה מקרים אני נתקל בסטודנטים שהם מחוסרי ריכוז להם אני נותן תשומת לב יותר צמודה שיבינו ויכילו את כל החומר הנדרש
הקשר שלי עם הסטודנטים הוא מאוד חיובי אני תמיד מתייחס אליהם מעבר לשעות הלימוד בזמן שהם רוצים לשאול שאלות ולהבין יותר.
כאשר אני הייתי תלמיד הקשבתי למורים שהם מוסמכים והערצתי את אלו שהעבירו את השיעור בצורה עניינית ומכובדת.
לא יצא לי לעשות משהו משותף עם מדריכים מעבר לשעות הפעילות.
מקווה שעניתי על הכל..
בתור חניכה-תמרונת
1. בשבטים הקטנים יותר- מאוד תפסתי דוג׳ אישית מהמדריכות,
בשבטים הגדולים יותר, בגלל שהיתה לי כבר יותר דעה עצמית, הדוג׳ האישית הסתכמה בעניינים יותר ספציפיים, אבל בהם- היא גם היתה יותר גדולה! היו מדריכות שמאוד התחברתי אליהן... באולפנא- פחות דוג׳ אישית בכללי, אלא יותר למידה מחושבת..
2. בקשר רציף- לא ממש... אבל אם יוצא להיפגש, מדברים ממש! גם עם מדריכות ממזמן...
3. השבט כן, בעיקר סחנ״שים בשבטים הבוגרים יותר, אני- בתור חניכה בסניף לא ממש, ובאולפנא דוקא כן, אבל שוב, מאז שנפרדנו, לא ממש יוצרת קשר קבוע, אז גם לא ממשיכים בפעילות שמעבר לרגילה.. ( אני מדברת רק עלי- לא על כל השבט או על כל השכבה, מביניהן כאלה ששומרות על קשר טוב... )
4. לא ממש. כי נראלי זה לא כ״כ קרה, בדר״כ המדריכים מפנימים את מה שהם מעבירים. (אם הם באמת עושים את זה מסיבה חינוכית), ואם לא, אז אלו דברים כמו כללים של הסניף ושל האולפנא, שהמדריך לא ממש מיישמם לפעמים, אבל זה לא נראה לי כזה מאכזב. אם הכוונה היתה למדריך שממש סטה מן הדרך- אז פשוט לא נפגשתי באחד כזה...![]()
מדריכהחנהלה החבדנקית
1) כן אני כרגע מדריכה
2)אין ממש קשר מאחר שהיו רק שלושה פעילות (הייתי ב 2 מתוכם)
3)---
4)6/7 שנים הן בשלב הילדות
מדריכה (:משהו בעולם הזה
בתור חניכה, באולפנה ובסניף:
1. אני מודה, רובם היו מודלים לחיקוי (; חוץ מכמה שממש לא סבלתי- שזה היה רק מדריכים\ות שהתנהגו בצורה צבועה כלפינו..
2. כן (: משנה שעברה, לפני שנתיים והכי הרבה לפני שלוש.. אני מדברת איתן כמה פעמים בשבוע (:
3. כן (: המון! הייתה לי מדריכה שהיינו הולכות אפילו לישון אצלה, היום (אחרי שלוש שנים) אנחנו עדיין יוצאות לטיולים\אירועים\סתם לירושלים ביחד.. גם עם אחרים זה ככה אבל טיפה פחות..
4. כן! כן, מאוד!
בתור מדריכה (של השבט הכי מדהים בעווולםםם!):
1. כן, כמה חודשים..
2. ב"ה יש לנו קשר טוב, מדברת עם רובם כל יום (פלא' וסמסים בעיקר), נפגשים בשבתות גם מחוץ לסניף, הם גם מגיעם אלי לארוחות שבת (בבודדים או קבוצות (;), לא כ"כ רואה אותם באמצע שבוע כי אני בפנימיה, אבל במידה שאינ רואה אז כמובן שעוצרים לדבר (!)..
גם לטיולים משפחתיים שלי יוצא להם להגיע לפעמים..
3. לא, בד"כ לא..
חוץ ממקרים שהם רבים ביניהם ואז אני מרגישה כמו מורה שצריכה לגשת ולהפריד...
הפער הוא שישיסטית-זיינוקים, וניראה לי שזה תחילת בגרות...?
ד"אמשהו בעולם הזה
סתם מסקרן אותי, למה זה?
>>>יופידואחרונה
כשהייתי חניכה:
1. החזקתי מאוד. מכל המדריכות שלי. ברמה שכשרציתי לעבור סניף לא עשיתי את זה עד שהמדריכה שלי לא עזבה.
2. כן. עם רוב המדריכות שהיו לי אני בקשר, 2 מהן [[אחת ממעפילים ואחת מהרא"ה] הוא יותר רציף ויומיומי.
3. כן. כן.
4. ב"ה לא. אבל אני מאמינה שאם זה היה קורה לי אז ממש הייתי מתערערת. הסניף הוא מקום שממש השפיע על החיים שלי. אלו אנשים שאני ממש תופסת מהם.
בתור מדריכה לשעבר:
1. קומונרית נקרא?
2. יש לי חניכה אחת שאני בקשר ממש ממש טוב ורציף איתה. עם השאר כשאני מבקרת אותן באולפנות או שיוצא שנפגשים אז הקשר הוא ממש טוב והן ממש משתפות. אבל לרוב הן לא מתקשרות סתם ככה, רק אם פתאום קרה משהו שממש הסעיר אותן. הכי מרגש היה שהשנה לא הייתי בחודש אירגון כי אני קומונרית והן התקשרו להגיד לי שאני חסרה להן..
אם חניכות מהסניף שאני קומונרית בו יש כאלה שאני יותר בקשר איתן ויש שפחות.. אבל נראה לי שזה הגיוני בשלב זה של השנה.. מקווה שבעז"ה יתחזק.
3. ממש לא!
4. חניכות שלי בכיתה ז' ואני שנה שניה של שירות.
ובסניף עכשיו- מכל הגוונים והגיליים.. 
מקווה שהועלתי!
אם יש עוד שאלות אני אשמח לענות עליהן.
דחוף!!!! דחוף!!!!! דחוף!!!!!ujuj
התחלנו עכשיו את החודש ארגון ואני צריך שיר להופעה לריקוד בנושא שבת.
למישהו יש שיר להביא לי? דחוף!!!!!
השבת כבר נכנסת - של שלומי שבתבמבה 805
עוד מעט תרד שבת-עדי רןגיברת פלסף.אחרונה
שאלה (מבוסס על סיפור אמיתי)סרוג על הכיפה
הוצאתי חניך מהפעולה. אחרי כמה דקות החניך חוזר בטענה "אין לך זכות להגיד לי ללכת מפה זה שטח ציבורי"
אחרי כמה דקות שהסברתי לו את העניין הוא הבין והלך.
הבעיה היא שלא עם כל החניכים שלי אני יכול לדבר בהיגיון כזה. איך אני אמור להתמודד עם מצב כזה עם חניך שלא מסכים לצאת מהפעולה?
אפשר לערב את הקומונר \ ההורים במקרים גרועים..במבה 805
ובמקרה של קומונרית חסרת ניסיון והורים שכמעטסרוג על הכיפה
ובמקרה של קומונרית חסרת ניסיון והורים שכמעט מתנגדים לגמרי לבני עקיבא (אותו חניך)?
אם הם מתנגדים אז מה הוא עושה בסניף?נענע בחסה
כל החבר'ה באים אז הוא רוצה לבוא ביחד עם כולם...סרוג על הכיפה
אתה יכול להתייעץ איתי (סליחה על הגאווה סוג של...){ר}צינית
אני קומונרית כרגע..
אני פעם אמרתי לה מבחינתי את נשארת אבל לא משתתפת{ר}צינית
והבהרתי לשבט שאם היא מפריע מפסיקים את הפעולה! זה עבד.. היא הלכה
זאת היתה פעולה סניפית...סרוג על הכיפה
דבר ראשון וממש חשובמשהו בעולם הזהאחרונה
אל תעשה לו שיחות מוסר לפני כולם, לא משנה מה קורה.
להעיר- כן, להוכיח- לא.
דבר שני, כשאותו חניך מפריע אל תקטע את הפעולה- זה מוציא את כולם מריכוז. תסמן למד"ש שלך שימשיך עם השבט ואז תגש לבד ובשקט לחניך.
כשאתה ניגש לדבר איתו- תזכור (!):
לא משנה כמה הוא הפריע\צעק\קילל\הרביץ\בכה,
זה ילד. הוא נפגע, נעלב.. הוא נשמה שבד"כ לא התכוונה באמת לעשות רע!
עכשיו, אחרי כל ההקדמה הזו-
תיגש אליו, תסתכל לו בעיניים ותשאל אותו בשיא הכנות "מה קורה יצחק? למה אתה ככה?"
תנה לברר איתו בעדינות, אבל גם בסמכותיות.
תגרור אותו לאט לאט (לא פיזית) מחוץ לחדר כדי שלא ירגיש שכל השבט מסתכל עליו (זה מביך) ותנסה לדובב אותו,
ממליצה לך במיוחד להשתמש בשפת גוף סמכותית אבל לא מרוחקת,
תסתכל לו בעיניים, אם הוא נמוך אז תתכופף לחצי ישיבה כזאת.. אבל *אל* תבקש\תתחנן אליו!
ככה לפחות אני עם החניכות שלי, וב"ה הקשר שלי איתם מעולה (בעיקר עם הרעשניות (; )..
תנסה גם לתת לו תפקידים עם אחריות, לדוג' אם הוא לא מקשיב אז תבחר אותו (ברוח טובה) להיות זה שיחלק את הצ'ופרים/ידגים משחק...
המון ב"הצלחה! (ף
תמיד חיפשת חומר לפעולה על ביהמ"ק, ולא מצאת???בית ה' נלך
^^ ממליצה!תולעת השניאחרונה
דחוווף!!!
שווילילילי
מישהו יודע איפה קונים מנורה של אולטרה?
וצריך כפפות מיוחדות? אם כן - איפה אפשר למצוא?
כנ"ל גרביים 
תודה רבה!!
צריך פשוט כפפות וגרביים בצבע לבן... לומשנה הסוג
במבה 805אחרונה
לגבי מנורה אינלי שמץ אבל בד"כ יש כזאת לבתי ספר או למתנסים או למקומות אחרים שמופיעים בהם אפשר לנסות להשיג..
מדריכה הרא"ה-שם חדש באריאל?! בואי לאישי
אובז'יי!!
פעולה על ירושלים???סמיילי שמח
דחופפ...![]()
עדיין רלוונטי?
אם כן פעולה שעשיתי ליום ירושלים:במבה 805אחרונה
זאת פעולה קלילה כזאת שמורכבת בעצם מ2 משחקים (מה שקורה שמכינים פעולה דקה לפני שבת
למרות שיחסית לפעולה היא סבבה לגמרי...): * עומדים מול קיר והמדריכה מכריזה על נושא לדו' "למה כדאי לקיר להתחתן איתי?" והבנות צריכות לדבר על זה עם הקיר...(שלי ממש זרמו עם זה.. והיה ממש שופךךך
)
*יושבים כולם במעגל עם הגב ואחת הבנות מתחילה לדבר על מישהי אחרת שנמצאת במעגל והבת שמדברים עליה צריכה לקלוט שזאת היא.. לדו' "אתמול הלכתי איתה לקניון.. והיא חולה גלידה בטעם תות.." הבת שקלטה שדיברו עליה צריכה להגיד "קיבלתי" ולהתחיל לדבר על מישהי אחרת וכן הלאה....
* מביאים להן רשימה של כל מיני מקומות "בבית, בכיתה, בתחנה מרכזית, בסניף, בכותל " והן צריכות לסדר מהגבוה לנמוך איפה הכי קל להן להתפלל... מן הסתם שהן ידרגו את הכותל בין המקומות הגבוהים אם לא הכי גבוה... ואז לשאול אותן איך זה שמקודם שהיה לדבר לקיר הן הרגישו מוזר, ובמשחק ששיחקנו אחרי שהיה צריך לדבר לבת הן הרגישו יותר חופשי לדבר אבל להתפלל בכותל פתאום זה המקום שהכי קל להן להתפלל בו.. ואז מגיעים למסקנה שהכותל הוא מקום קדוש והרבה יותר מרק קיר...
ב"הצלוחס!! 
שמים - מגזין לנוער, גיליון 5!!!טוחן הרים
וואי, אני מדריכה של שבט מעלות ואני חייבת למצוא אתשולמית=]
השיר שאני רוצה! זה השיר "שנאמר" של החבר'ה...
מישו יכול איכשהו להשיג לי אותו?! אני חייבת ואני לא מצליחה!!
כבר יש לך?יוני123456אחרונה
על איזה נושא הייתם רוצים לשמוע בסמנריוןחג'דומט
שבד"כ לא מדברים עליו?
מה עןשים אם חברה טובה לא נכנסה להדרכה ואני כןג'ירפה
כלים מעשיים..קוקומן
מדריכי חוץ!נדנדה כתומה.
לא מתייחסים לזה בכלל!
וזה כ"כ חשוב! וזה שונה מהדרכת פנים..
מסכים לגמרי!!^^סרוג על הכיפה
דברים שהם באמת מעשייםהודיה =)
כמו מה לעשות עם חניכה שמנסה לקבל צומי על חשבון אחרים,
איך לגרום לכל חניך להשתלב בשבט..דברים כאלה....
![]()
דברים מעשיים ונפוצים..במבה 805אחרונה
לא חפירות על שליחותינו בחינוך הדור הבא וכו'... כי זה חרוש מפה ועד הודעה חדשה!! ![]()
איך להתנהג בסיטואציות מסוימות, מה לא לעשות כשחניכה עושה ככה וככה (כמובן שכל חניכה והדרך האישית להתמודד איתה, אבל בגדול..) איך לגבש שבט, איך להקשיב לחניכה ואיך לגרום להן להקשיב לי, רעיונות למתודות מעניינות גם יועילו 
אני צריכה טקסטים להצגה [עדיף סניפית]שוקו =)
כמה שיותר מוקדם
יש?
תודה (:
יש לי קלסר של טקסטים, אפשר בשמחה..יעלה אביגד.
הנה הרשימה של הטקסטים שיש לי,
תשלח במסר את האימייל ואיזה טקסטים רוצה ואשלח לך בע"ה..
*ואחד עם כיפה
*סוד האפרסמון
*שלמה המלך ושלמאי הסנדלר
*הודו
*קזבלן
*מגילת רות
*המתנה המושלמת
*כנר על הגג
*כשהנערים שרים
*כשהנערים שרים
*אליפים-ככה זה בגנות
*נשבעתי באדרה
*עבדים היינו
*הדס
*שלם יותר מלב שבור
*אנה ומלך סיאם
*מלך האריות
*סאלח שבתי
שירת השולמית
*אבא מתארס
*צופן הפנינה
*עץ הדומים תפוס
*בוסתן ספרדי
*לנצח עירי
*ניצוץ פמוטי הכסף
*זכרון צרוב
*אבן לבנין ירושלים
*קשה להיות יהודי
*האדמה הזאת
*המתנחלים בהר
*חסידות בלוז- בעקרון הנזירות בלוז 
*צלילי המוזיקה
*יוסף מוקיר שבת
*פצפונת ואנטון
*אבא מתארס
*גבעת האיריסים השחורים
*הנסיכה הקטנה
*מולאן
*מעשה נורא בשערה (מעלה הקרחות)
*סינדרלה
*נרקיסים למעפילים
*שיינדהלה
*דרדסים
וזה הזמן לבקש, לטובת הכלל-יעלה אביגד.אחרונה
אם למשהו יש טקסט שלא כתוב כאן ^ ברשימה,
אשמח מאוד ישלח לך מסר,
ואשלח לו את האימייל בשביל שישלח לי את הטקסט..
מו שאתם רואים, הרבה נעזרים באוסף הזה.. אז תעזרו לי להגדילו..
תודה!!
לסניף קטן וחם בדרום דרושים תופיםרvטל
מי שיודע על מקום הימצאם שכאלה שיגיב

