שרשור חדש
פעולת עזיבה-יש מצב לרעיונות??בבקשהמדריך9090


יש לי רעיונעת אם זה גדולים..אני מאמין!
סוף הדרך מעיף!איש חשובאחרונה
####סקר####רמקול

כמה זמן לוקח לכם להכין פעולה?

יש הבדל בין שלישי לשבת?

יכול לקחת חצי שעה ויכול לקחת 7 שעות.. (שני המקרים קרו..)מתנחלת =]


תלוי כמה אתה משקיע.... ליפעמים 5דק...כי אין פיסבוקאחרונה


ליוויים..הי
חניכות שלי בכיתה ז ואני כבר לא אמורה ללוות אותם.. אני ממש רוצה ונהנת מזה אבל הם משגעות אותי למי נלך ראשונה ועד הבית וכאלה... יכול להיות לי פעולה ממש טובה והלווי יהרוס לי הכל.. מה עושים.??
עושים על זה פעולה?צבי-ליזציה
איך בדיוק?הי
פעולה על אחריות או על זה שהם כבר גדולות ומסוגלות לעשות הרבהאנייייאחרונה

דברים שהם לא היו מסוגלות קודם ותביאי הרבה דוגמאות ואז את זה כאחת מהדוגמאות....

 

אגב- יכול להיות שהם עושות את זה בקטע של סתם להסתובבב כל השבט ביחד ולא דווקא בקטע שהם לא רוצות ללכת הביתה לבד...

שאלה לי- כמה הייתם מוכנים לשלם?בלדרית
על צ'ופר, לוח שנה , דף פעילות מיוחד או גלופה לחולצה להדרכה שלכם.
אני מעצבת גרפית, ובא לי לפנות לקהל הצעיר, אז מעניין אותי לדעת. תודה לעונים
כמובן- כמה שפחות... לא יודעת להגיד מחירים.סיווש


בדר"כ עושים לבד...אבלנהר המתגבר

אבל אני חושב שעד 25ש"ח... 

הרבה פחות..אני מאמין!
למדריכים פשוט אין כלכך תקציב.. מתנחלת =]


את האמת שהייתי מעדיפה לחסוך את הכסף ולעשות לבד..חסויה12אחרונה

אבל אם זה צ'ופר ממש מיוחד, הייתי משלמת עד 30...

אם את רוצה באמת להרוויח על זה כדאי לפנות לקהל עם קצת יותר תקציבחושף שיניים

מישהו יכול להעלות דוח פעולה?כמו רקפות

יענו ריק.. שאני יוכל להדפיס

תודה..

מצטרפת👆Elishvaאחרונה
אתם מרגישים שאתם באמת נותנים לחניכים?השתיקה שלי
יותר מאשר חונכות אחד על אחד?
ברור.פיתה פיתהאחרונה

בונים איתם קבוצה. גדלים איתם

כמה אני אמורה להרגיש מחוברת למדריכה שלי?פוסעת

כמה אתן, בתור מדריכות, רוצות שאנחנו, החניכות, נהיה גלויות לפניכן?

אתן באמת רוצות שנודיע "הגעתי הביתה"? או שאתן אומרות את זה סתם בשביל הנימוס?

כמה פעמים בכמה זמן אתן מיואשות ממנו?

למה אני מרגישה לא כל כך מחוברת למדריכות קודמות שלי?

אף פעם לא הרגשתי מחוברת למדריכה. ויודעות מה? אני חושבת גם, שאם היתה מדריכה שבאמתבאמת הייתי קשורה אליה, והייתי יכולה לפתוח בפניה דברים- הייתי בנאדם שונה.

פחות כועס, פחות מופנם...

אם היתה לי מדריכה שהייתה באמת שמה לב שמשהו אוכל אותי מבפנים והייתה שמה לב שאני רק מציגה סמיילי ענק אבל הבפנים בוכה...

לא שופטת. אני לא מדריכה. זה יכול להיות קשה מאד. אבל- בבקשה- אם יש פה מדריכה שיכולה לקחת על עצמה קצת.קצת. לשים יותר לב למה מתחולל בתוך החניכה- זה יהיה נפלא!

לנו, לחניכות, זה קשה לבוא למדריכה ולומר:"קשה לי" אנחנו מתפללות לפעמים שרק תפנו!!

בבקשה!!

 

*אשמח שתענו לי על השאלות הראשונות כי לפעמים אני מרגישה שאני מעיק על המדריכה...

תודה.

אז ככהateretfa
כשאני שולחת חניכה הביתה אני באמת רוצה לדעת שהיא מגיעה ולא רק בשביל הנימוס! זה מספר בנות שההורים שלהם והקבה סומכים עליי שאני אהיה שם בשבילם ואעזור להן והן פשוט הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלי! ברוך ה! די באסה שאת הרגשת מה שהרגשת בתור חניכה אבל אני לא יכולה להגיד שאני לא מזדהה, אז הנה לך הזדמנות "לחנך דור חדש וטוב יותר" ולגרום לבנות להרגיש ההפך ממה שהרגשת ולעזור להן, מקווה שעזרתי
המשך..ateretfa
כמה פעמים אני מיואשת? הרבה פעמים..כשהן לא מבינות שרב הדברים שאנחנו עושות זה לטובתן..אבל זה חלק מהתהליך שאנחנו עוברות ביחד..אז לאט לאט..ואין שום חוק שאומר שצריך ליהיות קשר טוב בין מדריכה לחניכה, זה פשוט יותר נחמד וגם יותר הגיוני שהמדריכה תרצה את זה, זה גם ממש תלוי ברמת ההשקעה שהיא מוכנה להשקיע בזה הרי למה היא נכנסה להדרכה..? כדי לשמור על דיסטנס? וברור שגם לחניכה יש חלק בסיפור הזה.. בהצלחה
אמנם לא בתור מדריכהעד מחר

ברור שאני רוצה שחניך יהיה גלוי ופתוח איתי! זה הסיבה שבגללה אני מדריך- להשפיע ולקדם, וזה יכול לקרות רק כשיש פתיחות טובה ביחסי המדריך חניך. ואת צודקת, מדריכים בכל שנותיי כחניך הפכו אותי לאדם טוב יותר, חד משמעית.

אגב, כל שבת בטירונות שיוצאים הביתה ביקשו להודיע למפקדים כשהגענו הביתה, כאן לדוגמא היה ברור שזה רק נוהל ולא באמת אכפת למפקד, שתפקידו הוא לפקד ולהוביל, פחות להשפיע. אבל הקשר של מדריך וחניך זה עולם אחר, ברור.

יותר מזה, כשהחניך בוחר לשתף אותי במה שעובר עליו אני שמח, יש משפט שאומר ש"יותר מאשר העגל רוצה לינוק - הפרה רוצה להיניק" ובזה שהוא משתף אותי הוא פותח את עצמו בפני, זה מספק, ונותן לי את הפירצה לה חיכיתי.

 

הפתרון היחיד לדעתי לבעיה שלך זה שתנסי לעזור להם- לנסות להיפתח בפניהם מיוזמתך. אני מבין שקשה לך, אבל תביני שא. לא כל מדריך נולד עם כישורי ההדרכה שכוללים התעניינות כנה בכולם ויצירת קשר מיוזמתו האישית ב.גם אם יש לו את התכונות האלה, תביני שיש לו הרבה על הראש, גם בכמות של חניכים, וגם באחריות. בניגוד אליך שלך יש רק מדריך אחד או שתיים. זה קשה ליצור קשר עם כל חניך, יש סניפים בהם היחס הוא מדריך ל20 (!). מנסיון, כמה שמנסים, לא מצליחים לגעת בכולם. אבל תסמכי על הקומונרית שהכניסה אותם שהם מתאימים להדריך, והבעיה היא רק של פניות, אותה תפתרי ביצירת יוזמה.

 

המון בהצלחה! אל תשכחי ליישם את הדברים האלו בעז"ה כשאת תהיי מדריכה

קשה.. מקום בעולם
כשאני מבקשת מחניכה לשלוח לי הודעה כשהיא מגיעה אני באמת דואגת לה ורוצה לדעת שהגיעה. אני מהפרנואידיות שגם יתקשרו במקרה ולא הודיעו לי שהגיעו.. נשמות קטנות שלקחתי מהבית וסומכים עלי שגם אחזיר הביתה בשלום..
הלוואי הלוואי וחניכות יהיו פתוחות איתי. זה אחד הדברים שחשובים לי, אבל מצד שני גם חשובה לי הפרטיות שלנן, ואין בי רצון ללחוץ ולהעיק.. זה גבול שקשה להחליט איפה הוא נחצה בין נתינת פרטיות לבין חוסר התעניינות.. מאוד תלוי מדריכה וחניכה.. אל תדאגי ממעמסה על המדריכה. בפעם הראשונה באמת קשה לומר- 'קשה לי', אבל לאט לאט.. בסוף זה מגיע טבעי. כמו כל קשר בין חברות..
הלוואי ותמצאי את המדריכה שתהיה הכי הכי בשבילך
אמ.. מניסיוני הקצררעיה123
אחד הדברים הגדולים שמדריך מנסה להגיע אליו בתקופה של ההדרכה שלו זה להיפתח עם החניכים, שהחניכים היפתחו איתו!!
אחת הסיבות להיכנס להדרכה זה נטו לעזור לחניכים ולגדל פה דור חדש (כן כן!! הסניף זה חלק גדול בחינוך של הילד!! ובגלל זה ההשפעה מאוד גדולה על הסיגנון ודרך התנהגות של הילד לפני המסרים והתכנים שהסניף מעביר, לא סתם את יכולה לשאול איזה סיגנון הישוב הזה וזה ויגידו לך נו..סיגנון בני עקיבא כזה (עד כאן סוגריים)

המדריך רוצה שיהיה הכי טוב שבעולם לחניך שלו!!!
ובאמת רוצה את זה ולא מתוך נימוס, אם הייתי רוצה מתוך נימוס שיהיה לה טוב ובדוגמא שלך לדעת שהחניכה המתוקה שלי הגיעה הביתה והכל מתוך נימוס- לא הייתי נכנסת להדרכה!! בפירוש לא!!
אני יכולה לספר לך עלי אישית, לא מזמן נכנסתי ככה שהניסיון שלי ממש כלום , יש לי חניכה בחינוך מיוחד שדורשת המון המון (אבל המון) תשומת לב!! ובקטע הזה המדשית שלי (שהיא תותחית!! ) פשוט בקטע הזה היא פחות מתייחסת, (או כי זה קשה לה מדי או כי היא פשוט לא שמה לב...)
וכמה פעמיים יצא לי כבר לתפוס את עצמי בטעות יותר מדי איתה מאשר עם השבט! אני באמת רוצה שיהיה לה טוב כמו לכל חניכה וחניכה (ואותו סיפור קרה לי עם חניכה מהממת בחינוך רגיל...)

כל מדריך ומדריכה רוצים שיהיה הכי טוב לחניך שלהם!! ובאמת באמת!! אחרת הם לא היו נכנסים להדרכה!!

כמה זמן אנחנו מתיאשות ממכן... אמ.. ניסיוני קצר כדי לענות לך
מה שאני בטוחה בו זה שגם אם למדריכה קשה ומייאש או משהו הרבה פעמיים פשוט המדשית והקומונרית והצוות וכולם עוזרים וגם אם מתייאשים אז יאללה קמים!! כי פה המקום שלי עכשיו ופה אני צריכה לתת ולתרום אז גם אם לא הולך אני יעשה שילך!!
ויש את המשפט הזה, אם לא הולך כמו שרוצים צריך לרצות כמו שהולך!! בדיוק ככה!- ובעז"ה רק יהיה טוב יותר

המון המון בהצלחה!!
בתור חניכהחפרנית גאה=)
אפעם לא הייתי קשורה למדריכות בסניף.
בתור מדריכה, נראלי שחניכות שלי די קשורות אליי.. אבל הקשר איתן שונה כי הן קטנות..
בחיים לא ביקשתי מהם שיודיעו לי שהן מגיעות הביתה, כי אני יודעת שאם הן לא היו מגיעות האמהות היו מתקשרות אליי..
האמת, נושא קצת קשה..אני מאמין!
בתור חניכה הייתי ממש קשורה למדריכות שלי, חלק סוג של הערצתי (וזה ממש לא היה נכון וטוב!!, אבל זה כבר עבר..)
בתור מדריכה כל הנושא של קשר אישי מאוד קשה..כי באמת שאנחנו פה בשביל החניכות ורוצות להקשיב ולעזור לכל אחת ואחת! אבל יש כמה בעיות בדרך:
1. לא כולן רוצות לפתח קשר אישי (ישלי חניכה שאמרה אתזה במפורש, היא מובכת מזה ותכלס אין לה על מה לדבר- זה מה שהיא אמרה, אז עזבתי אותה בשקט..אני בהמשך אתעניין יותר וכו, אבל כרגע לא נתקעת על זה)
2. יש כאלה שממש זקוקות לקשר אישי, אבל פשוט קשה להן לשתף עוד אדם בבעיות שלהן, הן ממש ממש מופנמות ולוקחות אחריות על כל דבר קטן שהן עושות בצורה קיצונית! איתן קשה לפתח קשר אישי גם כשחייבים! ולפעמים כדי שנעזוב אותן הן מעמידות פנים שהכל בסדר, ולנו לא תמיד קל לגלות מתי זה אמיתי ומתי לא..
3. למדריכה מאוד מאוד קשה לדעת מתי באמת החניכה רוצה את הקשר, יכול להיות שאני רואה שעובר משו על חניכה שלי, שואלת שאלות קצת להתעניינות, אבל אני מצפה מחניכות שלי שאני לא ארדוף אחריהן! אני חושבת שבתור בנות בוגרות הן צריכות להבין שאני לא מושלמת, וכדי לעזור להן ולי הן צריכות לספר בעצמן, ליזום, לטפח את הקשר גם מהצד שלהן...כי זה לא קשר חד צדדי...

כמה פעמים אנחנו מתייאשות?? כלפי חוץ, מלאאא פעמים! אבל תמיד מבפנים אנחנו מאמינות בכל אחת ואחת שהיא מסוגלת להיות הכי טובה שאפשר!! וגם אם זה לא יוצא עכשיו, זה יתפתח בהמשך..
מדריכה צריכה לנסות לפתח קשר קרוב דווקא עם המופנמות והשקטותארלט

עם הבנות הפתוחות זה זורם.. והשקטות הרבה פעמים מחכות לפנייה של המדריכה, להרגיש שגם הן מעניינות אותה גם אם אינן זורמות ויוצרות קשר בקלות.

מסכימה איתך לגמרי.~תות~
זה לא חכמה לומר שברור יש לי קשר אישי עם החניכות שלי. אם הקשר הוא רק עם המרכזיות של השבט.
וגם, בתור חניכה הייתי אחת מהמרכזיות אבל כמה שזה נראה כלפי חוץ שהכל טוב לי היה לי רע. גם עם הבנות המרכזיות צריך לדבר.
בתור מדריכות/מדריכים אנחנו יכולים להציל חיים.
מסכימה איתך לגמרי.~תות~
זה לא חכמה לומר שברור יש לי קשר אישי עם החניכות שלי. אם הקשר הוא רק עם המרכזיות של השבט.
וגם, בתור חניכה הייתי אחת מהמרכזיות אבל כמה שזה נראה כלפי חוץ שהכל טוב לי היה לי רע. גם עם הבנות המרכזיות צריך לדבר.
בתור מדריכות/מדריכים אנחנו יכולים להציל חיים.
בתור מדריכה חודש.. אבל הנושא הזה ככ חשוב לי!כמו רקפות

מעולם לא היה לי קשר עם מדריכה. והייתי צריכה אותה לידי. 

ופשוט לא נפתחתי 

מאד מנסה שהקשר עם חניכות שלי יהיה משמעותי .

ובתור מדריכה ברור שאני רוצה שחניכות ירגישו איתי בנוח, יהיו גלויות, ישתפו.

וזה דורש השקעה משני הצדדים.

קשר הוא דו צדדי. מדריכה לא יכולה לפתוח ת'לב של החניכה- היא יכולה לגרום לה לרצות לדבר וכו' לשתף..

 

באמת שאני חושבת שזה הדבר הכי משמעותי בהדרכה והכי קשה בהדרכה.

 

-אז ניצלוש:

אם יש פה אנשים שיש להם טיפים איך לגרום לחניכות לדבר, לא להתבייש וכו'

אני ישמח!

 

פשוט להיות חברה אמיתית שאכפת לה..ateretfa
זה לא קסם, זה תהליך..בגלל זה את תיהי מדריכה שנה-שנתיים ולא שבוע (למרות שלפעמים גם זה לא מספיק פשוט ממשיכים את הקשר גם אחרי היציאה מההדרכה)
גם אני אשמח לטיפיםאני מאמין!
אממ...פוסעת
קודם כל ממש תודה על כל התגובות...
דבר נוסף- אני בת ששומעים וזואמת וזה אבל לוידעת... זה הרבה פעמים נראה כאילו אני שמחה וכו אבל תכלס מזה מסריח לי בפנים...
וגם עכשיו המדריכה שלי באולפנא תותחית ואני ממש אוהבת אותה לכן שאלתי כדי לא להפוך למעיקה...
אז תודה

ו...לא חושבת שאני אהיה מדריכה אבל פסדר;)
וואו. ממש תודה. בדיוק נכנסת להדרכה. וזה כזה חשובב.שושנת העמקים

הלוואי בעז"ה.

ובאמת רוצה בעז"ה שיהיו גלויות בפני. שידברו. ישתפו. יספרו. כן שיעדכנו מתי הן מגיעות. ושיהיו באמת מחוברות והקשר הזה יימשך.

ממ וחושבת שזה גם תלוי במדריכה אם היא משתפת ומספרת מה עובר עליה...

 

תודה שהארת!!

צריך רק לזכור שיש כאלה שלוקח להם זמן להיפתחארלט

ולהיות גלויות ולתת להן את הסיכוי הזה ע"י יחס אוהב והתעניינות בהן גם אם הן עדיין סגורות

אני ב"ה זכיתי במדריכות באמתאנירוני3

אני משתפת אותם והם באמת מבינות ממש ואנחנו ממש חברות!!!

הולכות לטיולים וזה אבל באמת יש איזה קו אדום כי בכל זאת אני החניכה והיא המדריכה אבל באמת שזה כיףף וממש זכיתי!

חשוב מאוד שתראי את זה!!!!! כנסי!!שונאת ערבים

לי היתה מדריכה שמאוד הייתי בקשר טוב איתה ובאמת היה אכפת לה ממני אבל זה הגיע לקיצוניות מאוד 

היא היתה מזמינה  אותי לשחנ"ש פשוט לחצה אלי שאני יגיד לה הכל זה היה כבר מאוד קיצוני אתה מרגיש על חבל רץ כאילו כובלים אותך שאתה חייב להגיד הכל!

היה עוד מקרים שהיא פשוט היה ממש אחראית אלייך היתה שולטת ממש עלייך כאלו נותנת לך הרגשה שהיא עושה הכול בשבילך ובודקת שאת יודעת את זה ושואלת אותך ואם את לא אומרת משהוא או לא מספיק מעריכה היא מתחילה לבכות עד שתעריכי אותה וסוגרת אלייך ממש ואני בעיקרון הכלתי את הסרט הזה והערכתי אותה..! היה מתי שהוא זמן שמאוד רציתי לדבר איתה אז היא עשתה לי נאום רגיל שהיא עסוקה ולמרות הכל היא באה הגיע אחרי רבע שעה היא ראתה חברה ואמרה לי אני צריכה ללכת והלכה.. התעצבנתי עליה ומאז אני לא בקשר איתה!! ואני חושבת שזה קשר מאוד מעיק!!!.. זה לא תמיד קשר טוב וזה גם ילדים קטנים ילדים שאוכלים את כל השטויות של המדריכים.. 

לדעתי קשר רגיל זה הקשר הכי טוב נורמאלי..! 

זה נורמאלי שחניך פתוח איתך אבל צריך לראות שזה לא עובר את הגבול ולא ללחוץ אליו להגיד לך דבר.. חשוב מאוד שיהיה גבולות 

ברור שיש גבולות!!אנירוני3אחרונה

את הצבת משו מאוד קיצוני לדעתי וברור שבסופ היא המדריכה ואת החניכה.

ומה שאמרת ממש לא קשור אלי כי זה סיטואציה אחרה לדעתי

צריך רעיונות לצופרים למסע סוכות...איש חשוב

יש למישהו?

פעולה על גיבוש! כיתה ט!מישהי חסויה
חייבת דחווף!!! תודה רבה
שלום שלום חבוי

בס"ד

 

אני צריכה סיפורים חביבים/משעשעים מעניינים. עם משמעות-צחוק. משהו יחסית קליל  לקרוא עם שוקו חם עם החניכות בפנימייה.

יש לכם רעיונות לסיפורים?

אשמח ממש תודה חיוך גדול

 

ואם כבר- 

רוצים להסביר לי מה אמור להיות בפעולת פתיחה? 

לאיזה גיל?הודיה3


כיתה ט'.חבויאחרונה


אולי מפה תבוא הישועה?!מירי ט.
אני צריכה רעיון לפעילות חברתית קטנטנה,
זה לקבוצה לא גדולה של בנות, בערך 5.
ככה שזה יוצא אוירה כזאת קטנה..אינטימית..וכל פעילות עלולה לצאת מה זה מפגרת.

זה צריך להיות משהו מהנה, אולי מצחיק.
לא יותר מידי דרמטי או רגשי..
אנחנו לא חברות קרובות כולם..
זה כולא אסיפת סיום של צוות שלא הכיר יותר מידי עד לפני שבועיים.





קיצר, יש?
הסתדרת? איזה גיל זה?...הודיה3


תודה הסתדרתי..מירי ט.אחרונה
שחזור של התיעצות...ראבק!!!

תגובה ל:

אני מדריכה לתקופה קצרה בתנועת נוער(גיל 12 בערך)
הקבוצה יחסית קשה.. מבחינת משמעת, יחסים בתוך הקבוצה וכל מיני בעיות אישיות של בנות בקבוצה..(אני מתכוונת שיש בעיות אמיתיות וזה לא רק אני, כל המדריכות והמורות שלהן)
כתוצאה מכך מאוד להעביר פעולה ואפילו הקשבה לאיסורים פשוטים וברורים ..כל דבר שהוא- אפילו כיפי ומושקע ומשחקי ושלא צריך להיות מרוכזים... קשה להעביר וזה נהיה קצת מלחמה
עכשיו- אני באמת לזמן קצר ולא בא לי להיכנס יותר מדי למאבקים וכאלה.. רוצה להעביר את זה בכיף
אני יציין שאני מאוד אוהבת אותן רק כקבוצה הן קשות (חלק נגררות וכו')
אשמח לרעיונות מנסיונכם... 
בעיקר איך לגרום לקבוצה כזאת להקשיב/ לעשות מה שאני אומרת בלי להתאמץ מלאא... ולבודד אולי את ההשפעה של כמה על כולם
זה נורא חשוב לי עכשיו לקראת המחנה שההקשבה קריטית מבחינת בטיחות..
מקווה שהובנתי
תודה רבה לכולכם

 

אני יכול לנסות לכתוב כמה דברים שאני חושב שהם נכונים ברמת הכלל (ברמת הפרט זה כבר עניין שונה שלך מול החניכה).

העיקרון שלי הוא- לא מחנכים עם פעולות.

פעולות זה חלק יחסית דומיננטי בחינוך של מדריכה אבל בכלל לא הכל ואפילו לא הרבה.

שלא תביני אותי לא נכון- פעולות זה חשוב, מאוד! בפעולה אפשר לפתוח לחניך עולם חדש של ידע והבנה ממש טובה, התפעלות והפנמה של דברים חשובים ועוד הרבה..!

 

הדרכה זה אישיות לדוגמא.

אדם שהוא בהתקדמות, במקום גבוה יותר ממני יכול לחנך אותי.

ובשביל לחנך בצורה טובה צריך להיות אמיתי, אני עצמי ולא אפחד זר.

חניכות יודעות לזהות ממה נובע התגובה שלנו לכל מעשה שקורה סביבך, הם הפסיכולוגיות הכי טובות.

ואולי, הם ממש רוצות לבחון את התגובות שלנו.

האם המדריכה עם עמוד שדרה?

האם המדריכות באמת אוהבות אותנו?

למה היא באה לפה? לסמן וי? או שהיא מאמינה ביכולת שלי ואוהבת אותי ומשקיעה בי את החיים?

ועוד הרבה שאלות חזקות...

 

לא כל כך קל לבנות את האווירה הזאת, זה תהליך של חודשים..

צריך להיות שמחים תמיד וזורמים כאלה.

לבוא בראש של החניכה ולא להפסיק לאהוב, ולהביע את האהבה.

 

בהלצחה!!

 

נ.ב. אני יודע שזה כללי מידי, אבל אני חושב שזה חשוב..

שיהיה לי זמן אני אחשוב על משהו פרקטי.

משחק.............נקבבה

יש למישהו \ מישהי , רעיון למשחק כיף ומהנה לקבוצה של בנות בגילאי כיתות ד'???
קצת דחוף!!

 

יש הרבה, איזה סוג? רעיונות בפניםסתרי המדרגהאחרונה
עבר עריכה על ידי הנושמת בתאריך י"ז באב תשע"ה 13:44
חפש תמטמון
חיי שרה
תופסת על כל סוגיה
משחק הכיסאות
ימיבשה
משחקי אודיטי
הנדס אפ
סבא גפטו
פינוקיו פסלים
חתול ועכבר
משחקים עם סדין (עזר:כדור)
חידות למיניהן
מירוץ שליחים
טלפון שבור
פרה עיוורת
פיו פיו
וואה
באני באני
תפסוני
2 כלבים ועצם
הרוצח
מאפיה
אקוואקה
זרם
כדורגל
כדורסל
מחניים
פוקוס
כדוריד
הדגל
כדורגל בלי כדור
השעון
חומות ירושלים (סמטאות רחובות)
מי מפחד מהדב הגדול
הקדרים באים
21
קוף באמצע
משחק הזנבות
משחקי מים
משחקי בלונים
משחקים עם אוכל
יצירות
תחרויות
משימות
טורניר אבנייר ומספריים
טמפה טמפה
קצב קצב
חבל




ויש עוד ועוד... תפרטי מה את צריכה...
שלום לכולם!מישהי1234
אני מדריכה לתקופה קצרה בתנועת נוער(גיל 12 בערך)
הקבוצה יחסית קשה.. מבחינת משמעת, יחסים בתוך הקבוצה וכל מיני בעיות אישיות של בנות בקבוצה..(אני מתכוונת שיש בעיות אמיתיות וזה לא רק אני, כל המדריכות והמורות שלהן)
כתוצאה מכך מאוד להעביר פעולה ואפילו הקשבה לאיסורים פשוטים וברורים ..כל דבר שהוא- אפילו כיפי ומושקע ומשחקי ושלא צריך להיות מרוכזים... קשה להעביר וזה נהיה קצת מלחמה
עכשיו- אני באמת לזמן קצר ולא בא לי להיכנס יותר מדי למאבקים וכאלה.. רוצה להעביר את זה בכיף
אני יציין שאני מאוד אוהבת אותן רק כקבוצה הן קשות (חלק נגררות וכו')
אשמח לרעיונות מנסיונכם...
בעיקר איך לגרום לקבוצה כזאת להקשיב/ לעשות מה שאני אומרת בלי להתאמץ מלאא... ולבודד אולי את ההשפעה של כמה על כולם
זה נורא חשוב לי עכשיו לקראת המחנה שההקשבה קריטית מבחינת בטיחות..
מקווה שהובנתי
תודה רבה לכולכם
אשמח ממש לעזרה! זה חשוב לי...מישהי1234
לא כ"כ יודעת לעזור, אבל בכ"ז..הודיה3

אולי לעשות איזה מבצע שווה שאם יש מספר מסויים של פעולות שקטות ולא בלאגן שלם- אז יש משו שווה..
לעשות פעולות על לחץ חברתי, לעשות מה שאתה רוצה באמת ולא אחרים...

אולי אפילו לדבר איתן על זה. לפתוח את הדברים. אבל לא בצורה של להאשים, אלא להסביר שככה זה לא טוב להן כי הן מפסידות מזה וחבל. ולחשוב יחד מה אפשר לעשות שיהיה טוב יותר.
ועוד משהו. אל תצעקי כדי שיקשיבו לך וישימו עלייך. חבל. תרימי ת'קול כשצריך ולא יותר מזה.
ותנסי- אולי אם תחכי בשקט הן יבינו לבד ויקשיבו.
הצלחה גדולה!! זה לתקופה קצרה. אבל אולי כדאי בכ"ז כדי שיהיה להן טוב יותר אח"כ
והפורום הזה די נטוש.. אז אולי תשאלי
 

וזה קשה. ובטח באסה שככה אם זה לתקופה קצרה. אבל אולי שווה בכ"ז. כדי שיהיה להן יותר טוב אח"כ..
והפורום הזה די נטוש. אז תנסי לשאול בפורום אחר..

תודה!מישהי1234
רעיונות טובים!
עדיף לך לדבר עח זה עם מישהו במציאות ;)גפן המתוקהאחרונה
אולי עם הקומונרית למשל..?
חפש את המדריךחסר כינוי

יש לי מחר חפש את המדריך ואני צריך רעיון למה להתחפש אשמח לרעיונות

איפה החפש ת'מדריך?מישהי=)


בפארק גדולחסר כינוי


אזז אפשר להתחפש לאמא, (כן, גם אם אתה בן)מישהי=)אחרונה

אממ חרדי

ערס והכל

הומלס

אני מדריך כיתה ה אני צריך רעיונות לפעולות לחופש משהו משוגע..לא

אשמח לרעיונות טובים.

תודה

להיכנס כולם!אביתר ג

אני עושה היום פעולה שיש בה תחרות בין 2 קבוצות. אני צריך מלא מלא משימות שיש בהם כמה שיותר פעילות כצוות ביחד.
תודה מראש..

חיייבת קטע לסוף שנה ברמה גבוהה מאודtal8tal6
שלום! סוף שנה הגיע ואני מחפשת קטעים יפים . ציטוטים או קטעים ממקורות/תנך רבנים .. כל דבר שהוא ברמה גבוהה מאוד . חייבת בדחיפןת! אשמח לכל עזרה
באיזה נושא?ארץ_אהבתיאחרונה
זקוקה דחוףףף...{ר}צינית

לרעיונות לפעולת פרידה מחניכות שלי באולפנא. שכבת יא..

אם יש למישו רעיון כמו פנקסים שרושמים דברים טובים אחת על השניה אז אשמח רק בלי הפנקסים...

תודה מראש

יש לי רעיון דומה..מקום בעולםאחרונה
כולן יושבות במעגל עם ראש למטה, ואת הוחרת בת רא'ונה בלי שהן יודעות, ואז את מקריאה תכונה טובה, והיא אומרת לך למי היא חושבת שהתכונה הזו מתאימה ומורידה את הראש בחזרה, ואת הולכת לבת שהיא אמרה לך ודופקת לה על הגב ( זה סימן שהתכונה הזו כוונה אליה) ואז לה את אומרת תכונה והיא בוחרת למי 'להעניק' אותה.. וככה. בלי שאפחת יודעת מי העניקה לה את התכונה.. זה ממש מקסים ומחמם את הלב. (רק לשים לב שיש מסםיק תכונות ושכולן מקבלות תכונות..)
אשמח לעזרה.. די דחוף:/דרומית11

הי! יש לנו בשבת שבת צוות ולקומונרית שלי יש יומולדת בשבת.. אז אני רוצה להכין לה את המשחק תגובות- שמכינים מלא תגובות מצחיקות- יש בנו אהבה והיא תנצח,שונאת את זה, אין דברים כאלה וכו.. כל אחד מקבל כמה תגובות, ואז מישהו אומר מצב- נגיד כשהיא רואה חתול שחור..

ואז כל אחד מוציא תגובה ממה שיש לו ביד. אז בקיצור יש למישהו קובץ של תגובות מוכנות\ יש לו רעיונות לתגובות??

תודה רבה!!

אני עושה פעולה על החברה החרדית ואני זקוק למשחק אוujuj

מתודה אחרת שיעביר בעצם את ההתמסרות המוחלטת של החרדים לתורה. למישהו יש רעיון למשחק\מתודה אחרת?

אפשר לקבל את הפעולה שעשית?דוסיתאחרונה