הי,
חבילה של בגדים עדינים היו בשקית עם תפו"א מטוגנים
(לפני שאתם נבהלים מהשידוך- זה לא היה אני)
חטפה ריח נוראי.
השרייתי 3 פעמים
עם פיירי (כי זה סבון טוב לשומן שרוף)
אבקת כביסה
מרכך עוד לא עזר..
יש עצה?
הי,
חבילה של בגדים עדינים היו בשקית עם תפו"א מטוגנים
(לפני שאתם נבהלים מהשידוך- זה לא היה אני)
חטפה ריח נוראי.
השרייתי 3 פעמים
עם פיירי (כי זה סבון טוב לשומן שרוף)
אבקת כביסה
מרכך עוד לא עזר..
יש עצה?
תודה!
עוד רעיון?
זולה שצמודה לחנות פלאפל קניתי שם פעם כל הבגדים שם בחנות עם ריח כזה מגעיל בגלל החנות פלאפל הצמודה
וכמה כביסות ורק אז עבר ...
באמת זה ריח לא נעים .
החניה של השכנה .
הדירה בקומה ראשונה .
אנחנו רוצים להוסיף אסלה בדירה ויש צורך בצינור ביוב חדש .
אנחנו רוצים לעשות חור ברצפה של הדירה שלנו שזה יוצא התקרה של החניה שמתחת לדירה ושם להתחבר לצינור ביוב המרכזי.
** החניה של השכנה. לא שלנו..והיא לא מרוצה מהרעיון **
מישהו יודע האם זה מותר ע"פ חוק ? או שיש לי דרך לברר את זה איכשהו ?
לחפש כאן כמה וכמה שרשורי טיפים שעלו כאן בעבר
בהצלחה! 
להכין מצעים לאותו ערב בתיק זמין ופיג'מות ובגדים ללמחרת.
אם יש לכם אפשרות- לבוא יום או כמה ימים קודם לנקות את הארונות של המטבח כדי שכשתעברו עם הארגזים תוכלו ישר להכניס דברים לארונות מטבח.
לבדוק את גובה התקרה ביחס לגובה הארונות... שלא יהיו פדיחות במעבר.
לסמן ארגזים ולכתוב עליהם מה הם מכילים- מאד עוזר.
להיפטר מדברים מיותר לפני המעבר גם מאד עוזר... אנחנו לא עשינו את זה ונתקענו עם ארגזי בלאגן...
בהצלחה!
שכירות, הבית זקוק לסיוד ..כמה שנים לא סוייד...
הבעלים אמרו שאם אנחנו רוצים לסייד אז זה על חשבוננו,
ובאסה להוציא איזה 3000 ש"ח על סיוד הבית...
יש דרך אולי לנקות את הקירות מבלי לסייד?
יראת גאולה
. 
חושבת שאנסה פשוט ספוג הפלא בעדינות כמו שהציעו...
אם את נודעת אח"כ באזור שניקית ויורד לך צבע על היד אז זה אומר שזה לא צבע שניתן לניקוי עם חומרים
אם אתם מתכוונים להמשיך לגור שם אולי תקנו דלי של צבע ותצבעו קצת בעצמכם לפחות במקומות הכי מלוכלכים, לא חייבים צביעה מקצועית ומושקעת של כל הבית
איך מנקים כך שיראה כאילו סוייד או נצבע מחדש?
ולצבוע בצבע רגיל רק אחרי קילוף של כל הקיר.
בדירה שכורה נראה לי שזה נזק לשוכרים, לא בטוח שאפשר לעשות כזה דבר
צבע משי גם מאפשר ניקוי ולא גורם לקיר נזק בלתי הפיך
מחפשת המלצות למקומות\ אתרים שאפשר למצוא בהם ארונות אמבטיה איכותיים:
תלויים, כיור שקוע ולא מונח, עדיפות לצבעים וסגנון כפרי.
באזור מחירים של 1000-1500 לכיור ברוחב 120.
מישהו מכיר?היה מרוצה?
והמחירים ממש גבוהים...
את ממש צודקת בקשר לאיכות.
אז אני מחפשת מקומות כאלה שהם יחסית זולים מהשאר...
חשבתי שאתה בת. התנצלות.
דברים עדינים אך ורק בצורה הפרמיטיבית 
יש לי כמה פריטי צמר שלא כובסו הרבה זמן (שמא נאמר, אף פעם
) ויש עליהם גולגולים כאלה שיוצאים רק בכוח.
הם יתנקו אם אכבס במכונה? וביד? (שמים במכונה את כל הפריטים יחד?)
אם תולשים אותם בכוח אז מוציאים קצת סיבים שיהיו ההתחלה של הגולגול הבא.
מה שכדאי לעשות הוא לגזור אותם בזהירות, לא קרוב מדי לסריגה עצמה.
פעם קיבלתי בחנות טובה מכונת גילוח לסוודרים.. צ'ופר נחמד כזה.
אבל האמת שסוודר שמייצר כאלה ימשיך לייצר עוד ועוד, ואם את לא מתכננת לגלח אותו כל כמה שבועות אז חבל"ז.
זה קורה יותר בסוודרים זולים, בין אם צמר ובין אם סינתטי.
אין לזה שום קשר לכביסה, אבל כדאי בכללי לכבס סריגים הפוך ורצוי גם בתוך שקית רשת לכביסה, כדי לא לשפשף אותם.
בגדי צמר אמיתי (wool, לא אקרילן) אפשר לכבס ביד או בתכנית כביסה ביד במכונה, רצוי עם אבקת כביסה עדינה לכביסה ביד, והכי חשוב שלא יהיה חם ויהיה קצרצר! שריה ארוכה במים הורסת אותם! וזה נכון גם לפשתן.
דייסון או שארק?
אשמח לתובנות.
תודה

הם ניקו וריססו ולא יודעת מה והיצורים נעלמו אבל כנראה מתחילים לחזור.
זאת תולעת עם בית, היא מטיילת עם הבית לאט לאט. הבית קצת דביק אז היא יכולה גם לטפס איתו על קירות. יצור מאד משוכלל.
תודה רבה רבה!!כמה דיירים אצלכם בבניין? מה הצריכה החודשית?
אני אבדוק עם ועד הבית שלנו. נדמה לי שזה יעניין אותם.
סתם מסקרן אותי איך מחמם מים בגז לעומת חשמל במחיר? ביעילות אני יודע שהוא עדיף בהרבה.
(ואם לומר את האמת, אני חולם על גנרטור גז-בישול, אבל זה נושא אחר).
(עם כמה השלכות צד על שבת, שיותר פשוטה בדוד שמש רגיל).
אני בזמנו שקלתי לחמם בגז בבית, בסוף ויתרתי על זה.
צריך להפעיל את זה במודע, או שמספיק לפתוח את הברז וזה נדלק?
משה
הדוד לא יעמיס על ארון החשמל הדירתי.
(אלא אם כן יש לכם תלת פאזי).
וכמובן שרידות להפסקות חשמל.
או שזה מתן בסתר ששהם אפילו לא יודעים...
אבל כן, אפשר להסיר טיח כזה בלי בעיה, אין מתחתיו רשת ברזל
אמא לנסיך קטןאחרונהגרים בפנטהאוז דו-מפלסי.
תמיד הכול היה בסדר (גרים כאן כבר כמה שנים), אך בחורף האחרון גילינו שאין מים חמים ביום סגריר.
הזמנו מומחה לדודי שמש. שילמנו 900 ש"ח על החלפת גוף חימום (שנשרף, לטענתו) ועוד משהו.
מאז יש מים חמים במקלחת למעלה אחרי שעה-שעתיים של חימום הדוד, אבל למטה - רק אחרי שלוש-ארבע שעות, וגם לא תמיד.
למשל ביום שישי האחרון חיממנו את הדוד שעתיים, ואז מילאנו את האמבטיה למטה, ותחילה היו מים חמים, ואחרי שמילאנו רבע אמבטיה - המים החמים נעלמו כליל. נעשו קרים ממש. אבל למעלה היו מים חמים.
תעלומה ממש.
אילו לא היו בכלל מים חמים למטה - הייתי מבינה שיש סתימה כלשהי בצנרת. אבל לפעמים יש ולפעמים אין. ובכלל, מדוע לוקח למים החמים הרבה זמן, עד שהם מגיעים למטה, כשמדובר בדוד שמש אחד לשני המפלסים. ממש לא מבינים מה קורה כאן, ואל מי פונים - מומחה לדודי שמש או אינסטלטור.
אשמח לתובנות. תודה רבה מראש.
מקווה שהוא יבין בזה יותר ממני.
כי אני ממש לא מבינה בכל זה.
בימים האחרונים הייתה כאן שמש, והיו מים חמים בשפע בשתי הקומות.
מחכה ליום סגריר וקר כדי לבדוק את כל הברזים בבית...


והוא מיקל אפילו יותר במקום שאפילו הרב עובדיה אוסר. דנתי בזה עם פוסק שאמר לי שהדברים שלי נשמעים, אבל אחרי הרב עובדיה שאוסר קשה להתיר 
בערך מ-300 עד 2000 ותשאלי בחנות של כלי עבודה