בס"ד
למעוניינים...
בס"ד
למעוניינים...
אני לא מצליחה להתענג...
נהיה לי רע
ועדיין רע לי על הלב 
סימן שאנחנו מערערים את יסודות השלטון.
משמח אותי - החכמה של החבר'ה!
משמח אותי -שה' איתנו בפעולות.
משמח אותי - שהשב"כ לא מצליח!!!
משמח אותי - שרואים עצמה יהודית! שיהודים מתקוממים!
משמח אותי - לראות כותרות של פגיעה בערבים. זה נקודה נוספת לטובתינו במלחמה הזו,
ובכלל זו הכותרת האולטימטיבית "יהודים פגעו בערבים!" - רק כך זה צריך להיראות! לא להיפך!
ומשמח אותי - הפחד להתעסק איתנו, והפחד שמחלחל בלב האויב כתוצאה מכתבות כאלו!
זה כואב למשפחות שנפגעות משיטות הקג"ב של השב,כ
דניאלה .ד.
כתר הרימוןאבל בסוף, יצאתי מלאת גאווה.
מתכנן פיגוע שוחרר: ''זכויותיו נפגעו''
בסוף מרס 2002 התפוצץ מחבל מתאבד בלב בית קפה הומה אדם במרכז תל אביב, עשרות נפצעו. היום ביטל בית המשפט את כתב האישום נגד מתכנן הפיגוע, משום שהמדינה לא כיבדה את "הסכם המבוקשים הראשון" שבו התחייבה שלא לעצור אותו. בדיון הוא אמר: "ישראלים ופלסטינים נועדו לחיות זה בצד זה בשלום"
בית המשפט הצבאי לערעורים עופר הסמוך לרמאללה ביטל אחר הצהריים את כתב האישום שהוגש נגד ג'מאל טיראווי, מתכנן הפיגוע ב"מאי קופי שופ" ברחוב אלנבי שבתל אביב במרס 2002.
טיראווי שוחרר בעקבות ביקורת נוקבת שמתח בית המשפט על המדינה, שלפיה זו לא כיבדה את "הסכם המבוקשים הראשון" שבו התחייבה שלא לעצור את טיראווי.
"אמנם יוחסו למערער עבירות חמורות, ועל פניו נראה כי היו ראיות טובות למדי לאשמתו של המערער", נכתב בהכרעת הדין. "מן הצד השני, יש לתת משקל ממשי לפגיעה בקשה בזכויותיו של המערער, שהגורמים המוסמכים התנערו בלא הצדקה מהסכם שנקשר בעניינו ולמרבה הצער קשה לומר כי הגורמים הללו פעלו בתום לב".
עו"ד אביגדור פלדמן המייצג את טיראווי אמר לאחר ההחלטה כי "זהו פסק דין אמיץ של בית המשפט הצבאי לערעורים וספק אם יש לו תקדים גם במערכת המשפט הישראלי. בית המשפט ביטל הרשעה של בכיר ברשות שהורשע במעורבות בפיגוע התאבדות בישראל ונדון לשלושים שנות מאסר, וזאת משום שמדינת ישראל הפרה את התחייבותה כלפיו בהסכם המבוקשים שלא לעצור אותו . בית המשפט קבע כי אמינותה של המדינה עומדת מעל לעקרון מיצוי הדין עם עבריינים לרבות מחבלים. גמאל טיראווי ביקש את רשות הדיבור לאחר מתן פסק הדין הודה לבית המשפט ואמר כי פסק הדין מוכיח כי ישראלים ופלסטינים נועדו לחיות זה בצד זה בשלום".
בפיגוע בסוף חודש מרס 2002 נפצעו כ-29 בני אדם, אחת מהם באורח אנוש. מחבל מתאבד ועליו וסט ובו מטען חבלה גדול התפוצץ בתוך בית הקפה "מיי קופי שופ" שהיה בבמשולש הרחובות ביאליק-טשרניחובסקי-אלנבי.
http://www.mako.co.il/news-law/legal/Article-1d50057578a7e31004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1575680455
בס"ד
המחבלון הקטנציק אמר בבית החולים שהוא רק חזר מבית הספר ופגעו בו ועוד כל מיני שטויות שהוא המציא, עד שהגיע הסרטון הזה והראה שהוא משקר
זה היה מארב מתוכנן של 8 צלמים,
והדורס תבע אותם על כמה עשרות אלפים.
מהאתרים וואלה, ווינט, ארגון הטרור בצלם, ארגון הטרור יש דין[אם אני זוכר נכון]
ועוד 4 שאני לא זוכר מאיפה
לפי מה שידוע לי על פי סרטון שהופץ אח"כ זה בכלל צלמים של אל ג'אזירה.
דן בארי- מי שהסגיר את חברי המחתרת היהודית לש.ב.כ!!!
כתר הרימוןהיישוב יצהר הודיע על ניתוק היחסים עם הצבא בעקבות הרס המאחז
עקבות ההרס הלילה של המאחז שנבנה סמוך למקום הרצח של אביתר בורובסקי הי"ד, הודיעה מזכירות הישוב יצהר לצבא על הקפאת היחסים מולם.
[הקול היהודי]
אליהו
מאז 1967.
מי שרוצה להתפלל הכי קורב לשם המקום זה הכותל.
ואנחנו רק אוכפים את המצב, מי שמעונין לשנות שיפנה לממשלה או לבג"ץ
(ממ"ז=מפקד מחוז מרכז במשטרה)
מאת: אמיר בוחבוט ויהושע בריינר, מערכת וואלה! חדשות
יום שלישי, 7 במאי 2013, 19:37
לנוכח ההתקפות החריפות של המתנחלים על אלוף פיקוד מרכז בשל החלטתו להרוס מאחז לזכר הנרצח בצומת תפוח, גינו ראשי מועצת יש"ע את הקריאות נגדו. "מוחים בתוקף נגד התופעה"
תגיות: ,,,
צילום: רומן ואינר, עריכה: גדי וינסטוק
(שר הביטחון והרמטכ"ל מגבים את אלוף אלון)
ההתקפות החריפות של ציבור המתנחלים כלפי מפקד פיקוד מרכז, אלוף ניצן אלון, הביאו כמה מבכירי המתיישבים ביהודה ושומרון לשלוח אליו מכתב תמיכה, שבו הביעו הסתייגות מהפגיעה בקצין הבכיר ומחו על התופעה. זעמם של המתנחלים גאה בתקופה האחרונה בעקבות החלטתו של אלוף אלון להרוס את המאחז "אביתר", שהוקם בשבוע שעבר בשומרון בתגובה לפיגוע בצומת תפוח שבו נרצח אביתר בורובסקי, אב לחמישה מיצהר. "לאחרונה רבו ההתקפות עליך והגדיל לעשות ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, הקורא לפיטוריך. אנו מסתייגים מהפגיעה בך ובצה"ל ומוחים בתוקף נגד תופעה זו", כתבו במכתב יו"ר מועצת יש"ע אבי רואה, מנכ"ל תנועת אמנה זאב חבר ומנכ"ל מועצת יש"ע רון שכנר. לדבריהם, "לעתים יש לנו ביקורת, אך אנו יודעים שדלתך פתוחה ואוזנך קשובה וכי מאמציך ומאמץ כל חיילי פיקוד מרכז הם להגן על מדינת ישראל ועלינו, תושבי יהודה ושומרון".
"קשוב ופתוח". אלוף ניצן אלון (צילום: דובר צה"ל)
ראש מועצת שומרון: להדיח את אלון
אביתר בורובסקי (צילום מסך)
במהלך ימי השבעה לזכר בעלה אביתר, שנרצח בדקירות סכין על ידי פלסטיני בצומת תפוח בחודש שעבר, טענה צופיה בורובסקי כי "לניצן אלון אין לב. הוא אנטיפת כשרוני", זאת עקב ההחלטה להרוס את המאחז הבלתי חוקי שהוקם לזכר בורובסקי. ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, מתח ביקורת על החלטתו של אלון וטען בפני שר החקלאות, יאיר שמיר, שהגיע לניחום האבלים, כי התנהלותו של הקצין פוסלת אותו מלשמש מפקד הפיקוד. "לא ייתכן שהמחבל שרצח את אביתר לא נתקל במחסום אחד מהרגע שיצא מביתו עד שביצע את הפיגוע בצומת תפוח", אמר מסיקה וקרא להדיח את אלון, שאותו כינה "משתף פעולה עם מחבלים".
לדברי מסיקה, "אני מעריך את אלון כקצין וכמפקד ויש לו זכויות רבות, אך יש לו בעיה מנטלית. בפיקוד מרכז, על שלל הרגישויות הקיימות בו, יש צורך במפקד בעל תודעה שונה שמבין שתפקידו הוא לא לייצר אג'נדה מסוימת. אלון הוא הדוחף המרכזי ליצירת התלות במחבלים-במדים של המשטרה הפלסטינית, והוא הדוחף המרכזי למדיניות שאינה רואה בטרור האבנים כטרור לכל דבר אלא כ'הפרות סדר' בלבד". מסיקה טען כי המדיניות של הקצין גרמה להידרדרות במצב הביטחוני בכל אזור יהודה ושומרון. המתיחות בין המתנחלים לבין אלוף אלון, שהגיעה לשיא חדש לאחר הפיגוע בצומת תפוח, כללה בין היתר קריאות שלא להזמינו לאירועים משותפים, כחגיגות יום ירושלים שיתקיימו מחר בבית אל.
"אחד משלנו". שר הביטחון משה יעלון (משרד הביטחון)
הביקורת החריפה נגד אלוף אלון גרמה לתסיסה בקרב קצינים בכירים ב, שכן אלוף הפיקוד זוכה לשבחים רבים על תפקודו ועל ניסיונותיו ליצור איזון בדרישות המדיניות בנוגע לפעילות הביטחון השוטף בשטחים שנועדה להגן על התושבים באזור . "התבטאות קיצונית כזו נגד קציני צה"ל עלולה להתפרש על ידי גורמים קיצוניים כהתרת רסן, ואני לא רוצה להרחיק במחשבות לאן זה עלול להגיע", אמר קצין בכיר ב.
בניגוד לשנים עברו, שבהן לאחר פיגועים שאירעו ביהודה ושומרון האצבע המאשימה הופנתה כלפי שר הביטחון דאז, , הפיגוע בצומת תפוח לא הביא להשמעת ביקורת כלפי השר משה יעלון. לפי שעה, מפקד הפיקוד נתפס כאחראי הישיר לאירועים. גורם בהתיישבות היהודית הסביר כי "מכיוון שיעלון נתפס כאילו הוא אחד משלנו, קל לרבים להאשים את אלון בכל הצרות. בפועל, אמנם המצב הביטחוני דורש שיפור, אבל הוא טוב, בוודאי ביחס לשנים עברו".
המצב חסהיש בינינו מחלוקת בסיסית, האם אני [או כל נער גבעות אחר] במאחז כי כיף לי או כי זה מה שהתורה אומרת?!
שאלת פעם את עצמך?
תחשבי ותעני לי תשובה בוגרת, לא מרגש, אלא משכל..
בס"ד
ולמה אתה פונה רק בלשון נקבה, השאלה לא מופנת לזכרים?
לי לפחות לא נראה מתאים לבנות עד שהן נשואות ואז הן ברשות בעלן להיות בגבעות, מה גם שפינויים הם לא דבר הכי צנוע..
בנות צריכות שמירה. אנחנו לא חפץ או רכוש שככה אפשר להפקיר אותו, ערבים יכולים לבוא, שוטרים..
[אם הוא מוחה על זה, הוא יגיע לעימות פיזי
אם לא - לא.]
אני זכר ולדעתי בדיוק כמו שלבנות אסור לעשות שירות לאומי ושירות צבאי ככה גם אסור להן להיות נערות גבעות.
אין ספק שמדובר ביהודיות עם אהבת העם הארץ אבל בכל זאת הסיכונים הם מאוד גבוהים במיוחד בשביל אישה.
יש נערות שהן יותר אמיצות מגברים ואפילו יותר מוכשרות אך עדיין אישה זו אישה.
לדעתי אתן צריכות להשקיע יותר בתפילות למען הכלל התבודדות קריאת תהילים.(אני אומר את זה מתוך כבוד לא מתוך זלזול חס ושלום אני פשוט דואג לאחיותי שלא יסכנו את עצמך כי זה אסור להן על פי הלכה)
בדיוק כמו שלנשים אסור לשרת בצבא ולעשות שירות לאומי כך גם אסור להן להיות נערות גבעות!
מאותה סיבה של צניעות לא מחוסר התאמה.אישה זאת אישה ואנחנו יותר דואגים לכן מאשר לגברים כשאישה נמצאת בחזית (בין אם בגבעות או בצבא) הסיכונים שלנו בתור עם יותר גבוהים דווקא כי מדובר בנקבה.אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו שיקרה משהו לאישה בחזית בין זה אונס חלילה או חטיפה חלילה.
כמו שאמרתי לא מדובר בחוסר התאמה יש נשים שהן הרבה יותר כשרוניות מגברים ויותר אמיצות אבל אישה זו אישה.
לדעתי אם יהודיה צעירה רוצה לתרום למען הכלל היא צריכה להתפלל שאין דבר העומד בפני התפילה שע"י התפילה אפשר לשנות הכל בין אם זה שמונה עשרה או קריאת התהילים הקדושים או דיבורים עם השם(התבודדות)
[ואני לא מדבר על הצבא של היום שלא הולך לפי חוקי התורה שיש איסור לבנות להתגייס אליו]
כתוב במלחמת מצווה:
"אפילו חתן מחדרו וכלה מחופתה"
הבאת מים, תוקון דרכים וכו'.
http://www.lms.org.il/Forum/Topic/3849#3849 מוזמנים לעיין, פחות או יותר מיצו שם את הדיון הנ"ל
כי אם כן,
תקשיבי לו, ושם תמצאי את התשובה
איך אפשר לחלוק בזה אחד על השני, הרי כל אחד זה אחרת אצלו.
בדר"כ אצל רוב האנשים זה לא או-או, אלא גם וגם.
גם כי זה כיף וגם כי התורה אומרת
וההבדל בין אחד לשני הוא עד כמה חשוב לי מה שהתורה אומרת
ועד כמה חשוב לי שיהיה לי כיף.
ואגב, גם כיף זה חשוב, הרי ה' יתברך אוהב אותנו,
הוא רוצה שיהיה לנו כיף
לכן אפשר גם לעשות משהו בשביל הכיף כשהמטרה האמיתית היא לשמח את ה' בכיף שלי.
יש לזה ערך ע נ ק בשמירה על ארץ ישראל וכל הכבוד לכם ושה׳ יהיה בעזרכם!!!
ואם זה אפילו טיפה כיף לכם ( למרות שאני בטוחה שרוב רובכם לא עושים את זה שיעמום או משהו...)
ברוך ה׳!!! מגיע לכם קצת כיף אחרי המאמץ הגדול שאתם עושים!!
חיזקו ואימצו.
ואכן אני חושבת שצריך בירור רציני אם זה מתאים שבנות לפני חתונה יהיו במאחזים
והמאחזים הם דרך חיובית ונהדרת להוציא את זה.
אז מה משנה אם זה בגלל התורה או לא?העיקר שזה דבר חיובי.
(ואם מגיעים דברים לא חיוביים צריכים לראות איפוה טעו כי הרעיון בבסיסו הוא חיובי)
נ.ב.לא באתי לזלזל אלא להדגיש את המצב הקיים - שהוא חיובי.
להוציא אנרגיות, וחבל.
בגיל הזה פחות חושבים ויותר עושים.
הרבה דברים שעושים זה לא בשיקול דעת ובתיכנון על פי רוב, אבל תמיד זה טוב שמנווטים את האנרגיות לדברים טובים, שאחרי זה מתפתחים עוד ועוד.
אצל החבדניקים זה מתחילים בגיל צעיר שליחות (והרבה בגלל) אקשן ואחרי זה בונים בית חבד ,אצל הדת"ל מתחילים עם מאחז ובונים בסוף עיר ולצערנו יש ציבורים אחרים שזה מתחיל עם סמים(בשביל אקשן) ואף אחד לא יודע איך זה נגמר
לשמור על ארץ הקודש וליישב אותה
ואתה שם בגלל שניהם
לא חייב להיות ניגוד בין הדברים
והתורה גם לא מצווה לגור במאחז. יש את רוח התורה ויש את רוח התקופה וכל אחד פועל לפי מה שקרוב אליו ושהוא יכול לעשות
נמצאים שם על מנת לקיים את מצוות יישוב הארץ, והתיי בטוחה שזה לא נוח ולא כיף בכלל.
אמרתי שרוצים בזה (בגלל אידיאלים קיום מצווה וכ'ו)
ולדעתי חשוב להקים מאחזים וכל הכבוד לאלו שגרים שם. אבל מצוות ישוב הארץ היא הרבה יותר ממאחזים
מי שלוקח את זה קשה מדי ( ואני מדבר מבחינה נפשית)יישבר בסוף.
כיף זה לא רק מיטה טובה ואוכל טוב.
מי שמכיר אותי יודע שמיטה טובה ואוכל טוב הם דברים מאד חשובים אצלי.....
כיף אמיתי זה משהו בנפש.
שאתה מרגיש טוב עם עצמך.
שאתה חי חיים אמיתים.
חיים עם משמעות.
היו לי תקופות ברמת מגרון שלא היה מבנה והתנאים לא היו משהו והיה לי כיף.ולא חיפשתי לאן ללכת כל הזמן.
והיו תקופות שגם אם היה תנאים טובים לא נהנתני וכל הזמן חיפשתי תרוצים ללכת לכל מיני מקומות שונים.
כיף זה נפש בריאה.
כיף של תאוות מרגישים שזה כיף מזויף ולא אמיתי והוא מתפוג אחרי רגע.
אני לא מבין למה חייבים להגיד שלא כיף לי בגבעה ושאני מסכן.ושאני אני שם רק בגלל שאני מאמין שזה מה שצריך לעשות.
אני נהנה!
אני נהנה כי אני חי חיים אמיתיים!
חיים שאני מאמין שכך יהודי צריך לחיות!
למה אני עושה את זה?
ברור שבגלל שזה מה שה' אמר!
אבל צריך איזון,
מי שבאמת סובל מלהיות בגבעה 24/7 אז שלא יעשה את זה.
שיעבוד,שילך ללמוד בישיבה,
ואם מישהו מרגיש שהוא נשחק והוא צריך פסק זמן שיקח פסק זמן.
(מזל שה' יתברך שלח את כל האנשים שלא רצו לקחת פסק זמן שלח אותם ללא רצונם בדרכים עקלקלות כגון מעצר בית,הרחקה וכ"ד אני מודה לה' יתברך על ההרחקה במבט לאחור זה בדיוק מה שהייתי צריך)
אבל אם בן אדם נמצא בגבעה בגלל שכיף לו ולא בגלל שזה מה שה' אומר (ואני לא מבין איך דבר כזה יכול לקרות...)
אז אין לו מה לחפש שם.
אבל אני חושב שה"כיף" בלהיות בגבעה זה לחיות חיים אמיתיים של חיבור לאמא אדמה.
נכון שזה אולי יותר כיף מללמוד,אבל אפשר לחשוב שכל מי שלא לומד מגיע לגבעות מי שרוצה יש לו מספיק מה לעשות לא בגבעות.
גם אם אנשים מגיעים לגבעות בגלל שאין להם כח ללמוד,
לא בגלל זה הם נשארים.
המצב חסה
חוסר צניעות משווע.
בכלל (אל תהרגו אותי), בהרבה מהמאחזים מגיעים בנים ובנות שנפלטו ממוסדות כאלו ואחרים, ומחפשים
קצת סטלה, סבבה, עישונים פה ושם, גיטרה, פויקה, מנגל, עבודה, אין הורים, אין מבחנים, ואם יש בנות אז למה לא?, וכן קצת ריגושים - ערבים, יסמניק"ים, מזרוחניקים, שבכניק"ים, לינה בשטח, זולה מ osb .
כמובן יש גם הרבה חברה אידיאליסטים שאהבת הארץ בוערת בליבותיהם.
אבל זה לא נכון ש"בהרבה מאחזים מגיעים בנים ובנות שנפלטו..."
זה דברים שהיו בעיקר בעבר.
היום זה כמעט ולא כך - יש מעט מאוד.
ולגבי בנות במאחזים - זה אכן לא צנוע.
אין בעיה להגיע בוקר וצהריים כדי לחזק ולעזור בתחומים הנשיים, ולחזור לישון בבית לילה.
וכמובן - נשים לא צריכות לקחת חלק פעיל בפינוי, ברמת החזית.
ברמת העורף - כמובן! וחובה!
ועיקר תפקידן - תפילות ונתינת כוח לגברים.
כל האמור - מדובר בנשים רווקות.
אם זוג בוחר להקים את ביתו במאחז, כמובן שהאישה יכולה להיות חלק מהמאחז בביתה
ומתוך צניעות בבגדים וצניעות בנפש.
-אנשים שנפלטו ממסגרות
בס"ד
2 פצועים ערבים ו2 יהודים!
המצב חסהבס"ד
יהודי שבר אצבע מאבנים, 2 יהודים נפצעו בראש מאבנים, שניהם פונו לבי"ח, פצוע ערבי הועמס על אמבולנס של הסהר האדום (אגב, החובשים שם ממש פחדו...) (ועוד אגב, איך שהוא הגיע ירדו ממנו 4 טרמפיסטים ערבים...) צלם ערבי חטף מכות ומצלמתו כנראה נשברה.
תמונה שהם צילמו
אגב זה מהסיבו"שמרדכי
לא ברור אם צהל או מתנחלים
אשריכם!!!!
שה׳ ישלח רפואה שלמה לפצועים שלנו!!
ורפואה לממשלה הפצועה שלנו!!
ו..
דניאלה .ד.שני יהודים פצועים באופן מפחיד! כל הכביש מלא דם חטפו נבוט ואבנים בראש..
ימ"ש..
אחד מהם מאושפז..
להתפלל בבקשה לרפואת
אבי-אהרון בן גולדה
יוסף יצחק בן שרה(לא ידוע שם האמא)
מפאת החשיבות של זה
בס"ד
אומנם פורום ארץ מולדת עבר שינוי לפני כחצי שנה, אבל ככל הנראה זה לא מה שגורם לתקשורת (וככל הנראה לגורמים חיצוניים אחרים) להציץ פה מידי פעם.
אתמול קיבלתי פניה מגל"צ שהם מבקשים שאתן להם שמות של אנשים שהתראיינו על 'תג מחיר' וכו' בעקבות הפיגוע והם בעיקר "התרשמו" בהודעה של משתמשת אחת (שהם אמרו לי מי היא, והעברתי לה את העניין שהיא "מבוקשת" ע"י גל"צ והיא עשתה כבר את מה שהיא חשבה לנכון).
מה שאני בא להגיד בזה זה שתשימו לב למה שאתם כותבים בפורום, לא אתם וגם לא אני יודעים מה קורא את מה שאתם כותבים.
אנא תנהגו בזהירות.
המשך גלישה מהנה,
כתר הרימון ומרדכי.
נ"ב - מי שחושב שיודע או שהוא באמת יודע מי זאת המשתמשת שלא יכתוב כאן!

מרדכי
כתר הרימוןשנתנה א' מהפורום.
כבוד. או שלא?
תחליטו אתם.
http://glz.co.il/1097-7588-he/Galatz.aspx
כתר הרימון
כתר הרימוןאמנם היה טיפה גמגום.... אבל זה הגיוני . רדיו זה מלחיץ והיא עשתה את זה יפה !!!
נקודה למחשבהיפה מאוד, כל הכבוד! 
בס"ד
אשרייך! 
ולדעתי אילנה נתנה הרבה כבוד.
נהנתי~א.לאחרונה
-משה ר-
דניאלה .ד.שעות אני מנסה למצוא ולא מצליחה...
מי שמבקשים ממנו להתראיין, לא משנה כמה פעמים הם התראיינו בעבר, תתיעצו!!!
כן כן, יש אדם שקוראים לו איתמר בן גביר, והוא מבין לא קטן בתקשורת, וכדאי להתיעץ איתו לפני כל ראיון, בדר"כ הוא יודע מה הוא אומר!
מי שרוצה את המספר שלו, מוזמן לפנות אלי ולרבים וטובים אחרים שיש להם את המספר שלו...
איתמר אדם יקר וחכם מאוד~!
ללא שום זלזול, ואכן ראוי להתייעץ איתו.
ממתי אנשים מאיתמר הם ה"מומחים לנוער הגבעות"?????
איתמר לא מכירים גבעונים.
ולמה תמיד יש את השאלה-
"אתה רואה מישהו הולך לשרוף מסגד, מה אתה אומר לו?"
למה הרב רונצקי הוא- "המבין בעינני נוער הגבעות"
ואברי רן הוא- "האבא של נוער הגבעות" ועכשיו גם כן מי שדיבר בתוכנית.
מה הם מצאו באיתמר???
צו חיוךהרי גם בעלי יש גבעות..
לא מבינה למה לא נותנים לגר אזרחות..
עדכונים - בעקבות רצח אביתר רובובסקי הי"ד.
)ארץ
המצב חסה
...
מישו יכול לתת לי קצת רקע איך זה לגור שם?
זה לא כמו בשומרון בישובים מבודדים..שם זה שכונות מעורבות עם הערבים זה לא סכנת נפשות??
אם נגיד באלך ב12 בלילה לעשות סיבוב לבד(סתם דוגמא..)זה אפשרי?
עשיתי שם בפסח סיבוב וזה היה ניראה לי ממש מסוכן..
ממש מעניין אותי איך זה!
פחות או יותר זה מחולק ליהודים ולערבים
וגם כל 2-3 מטר יש חיילים
ובסדר..מסוכן..אבל זה המקום שלנו
והקב"ה שומר..ארץ אשר תמיד עיני ה' אלוקיך בה
והאבות והאמהות שלנו שומרים שם על המקום
ואני אוהבת את המקום הזה!!
אבל נגיד קפצנו לבית של ברוך מרזל שם(אחד האנשים שאני הכי מעריץ בעולם!!!)
וזה איזור ממש מעורב שם..
והדרך בהלוך לשם בכלל מסוכנת..איך אפשר ליסוע לשם בלי לחטוף אבן בשמשה?
אולי אני לא רגיל ולכן אני אולי טיפה מגזים..
יש רחוב מרכזי (דוד המלך- השואדה בלעז) שהוא בחלקו פתוח ליהודים בלבד.
היהודים מרוכזים בשכונת אברהם אבינו, בית הדסה ותל רומידה.
לא מסוכן שם יותר מכל מקום אחר בארצנו. מבחינת צבא- יש שם יותר מכל מקום אחר שעולה לי לראש.
אפשר להסתובב חופשי באמצע הלילה. וזה אכן גם מה שקורה. ילדים מסתובבים לבד חופשי.
לגור שם?- צריך להתפלל.. יש רשימה ארוכה מאוד של כאלו שרוצים לגור שם. אז מומלץ
להיכנס לרשימה אם זה רציני.(וגם אז.. זה יכול לקחת עוד שנים רבות.. אם בכלל- כידוע אין בניה בישוב. מה שמגביל את התפתחותו)
אין על חברון..
גם איפה שאני גרה זורקים אבנים, מה בגלל זה נפסיק לגור פה? חיים בסרט.. דוקא בגלל שזוקרים אבנים, בקתבי"ם נגור פה. זה הארץ שלנו...עיר יפה חברון...ואני לא גרה שם...
של פינוי מצפה אביתר,
מה באמת הוא מצפה שיגיבו לו, אין לו מספיק עבודה בלי להוסיף עוד אנשים למעגל העצבים וחוסר האמון בצבא????
בס"ד
(הדברים נכתבים עם דמעות בעניים)
הצבא והמדינה רצחו את אביתר בפעם השנייה,זאת לפחות ההרגשה שלי הבוקר.
ריבונו של עולם, אדם נרצח בפיגוע מתועב ולזכרו מקימים ישוב חדש ויומיים אחר כך זה כבר אנינו.
במקום לטפל במפגע שחוזר עכשיו לחיות על חשבון משלם המיסים בתנאים טובים בכלא, מפרקים ישוב בארץ ישראל.
במקום לטפל בטרור, הם מצטרפים למחבלים במטרה להרוס את ההתיישבות היהודית ביו"ש.
אביתר,
היום אני כואב את כאבך בפעם השניה.
אני רק מנסה לדמיין עד כמה זה קשה להביט מלמעלה איך הורסים את גל העד שנבנה לך.
איך המדינה מתייחסת אליך כדבר שהם לא רוצים שיהיה לו זכר.
איך בשניה אחת הם הורסים את המורשת של יישוב א"י שאתה הייתה שותף לה.
תהא נשמתך צרורה בנשמות החיים.
אולי טמטום להרוס "יישוב" כזה..
אבל ההיתלות בזה שאף אחד לא יעיז לעשות משהו נגד אבא לחמישה שנרצח, וצעקות השבר הגרוסטקיות על אכזריות המדינה שהגיעה למימדים לא נתפסים - מגוחך וטפשי לא פחות.
לבנות יישוב זה אחלה, להקים משהו לעילוי נשמת\לזכר ההרוג זה אחלה, אבל לבנות משהו בימים הראשונים לאחר מותו מתוך ידיעה שאם יעיזו לפרק את זה נוכל לפלוט נחירות של קרנפים על שפלותה של המדינה - לא ממש אחלה.
כלומר, אין בעצם בעיה, הרי לבנות יישוב יותר חשוב משיקולי "נימוס", אבל כשזה לא הלך, קצת מגעיל אותי לנצל את הרגישות ולהשתולל.
בס"ד
המטרה של הערבים זה למחוק את העם היהודי ואת ההתיישבות והנקמה זה להרחיב את ההתיישבות ולבנות עוד ועוד (משהו שחייבים לעשות לא רק כשיש רצח, אלא תמיד, אבל המשמעות כשיש רצח גדולה במעט). לא בונים את היישוב כי חושבים שכך הוא לא יפונה, בונים כי זאת חלק מהתשובה לטרור
ואני חושב שאפילו לנצל את הרגישות כדי לבנות יישוב זה אחלה, כי היישוב יותר חשוב משיקולים של "אתיקה".
אבל אחרי שהרסו, בסדר, אפשר להתלונן כרגיל על הטמטום של כל הגישה הפחדנית, כמו תמיד, לא יותר מזה.
להתחיל לקשר את האבל על ההרוג עם הטענות הרגילות, ולהשתולל, ו.."לא להצליח להבין" איך המדינה מעיזה... זה קצת טפשי. קיצור, לערב את הכעס על המדיניות הכללית עם זעקות שבר על חוסר רגישותה של המדינה, שהרי מדובר באב לחמישה שנרצח - לא ראוי לדעתי.
דווקא אתה צריך לזעום על זה שהצבא לא מתחשב ברגשותיו של מי
שנרצח לו קרוב רק לפני פחות משבוע,
ולא לזעום על זה שמי שנרצח לו קרוב לפני פחות משבוע מתלונן על זה
שמנסים לרצוח לו עוד קרוב.
ו.. יודע מה? לא נראה לי שהרס היישוב פגע ברגשותיה של האשה.
תראה, זה שחוק אמור להיות מיושם גם במצבים רגישים זה ברור.
הבעיה כאן היא עם החוק, לא עם יישומו במצב רגיש.
נכון, קצת מטומטם לעשות את זה, כי באמת יש רגישות, וכן אפשר היה לוותר על זה, אבל זה לא יותר מטמטום.
וכמובן - האוילות הרגילה של כל הגישה.
כמו שאמר הרב מרדכי אליהו בשנה של הגרוש ביום כיפור להגיד "כי תעביר ממשלת שרון מן הארץ"
לא כתבתי שר"י. |חושש מתוצאות מעשיו|
המצב חסהאחרונה

נשפכתידניאלה .ד.*- מימדי הטבח הנורא במחוז טרטוס מקבלים מימדים מפלצתיים:נספרו כבר 700 גופות.
הארוע הזה הולך כנראה לשבור את שיאי הזוועה אפילו במדינה כמו סוריה.
סוכנות הידיעות של העיר אידליב ופרבריה מדווחת כי 700 הרוגים נספרו עד כה בשכונה של העיר בניאס שבמחוז לטאקיה.
יש קריאה לכל כוחות המורדים במחוז לפתוח באש חופשית כל מרכז אוכלוסין של העלאווים באשר הם.
אצבע מאשימה מופנית גם לעבר החיזבאללה שסייעו בטבח.
דיווח מהשעה האחרונה אומר כי אחד האחראים על הטבח הזה כבר נתפס על ידי כוחות המורדים ושמו-שחאדה.
הוא נלכד עוד עם מספר קצינים מדיויזיה 4 שסייעו גם הם בטבח.
כזכור מאות כפריים מלווים באנשי שביחה ובחיפוי הפגזות מאוניות מלחמה נכנסו למקום ושחטו בסכינים את תושבי המקום.