מחר אנחנו נהיה במאהל המחאה ברוטשילד ונעשה הפצות יהדות
מי שיהיה שם מחר וירצה להצטרף.. שיודיע לי.
נהיה שם בסביבות 12+.
נשמח לדוכן של תפילין לבנים מי שיגיע ויוכל להביא זה ממש זכות!
מחר אנחנו נהיה במאהל המחאה ברוטשילד ונעשה הפצות יהדות
מי שיהיה שם מחר וירצה להצטרף.. שיודיע לי.
נהיה שם בסביבות 12+.
נשמח לדוכן של תפילין לבנים מי שיגיע ויוכל להביא זה ממש זכות!
כל הזמן שמחתשרשרו מזל"ט.
אני מת על ר' שלמה....ספר מומלץ "פתחו לי את שערי הלב".----------------
האדמו"ר מצנעאוסליחה על הפריקה!!!!!
הייתי חייב סורי!!!!

גם אני שמתי בדיוק לפני שבוע... 
רק לא הבנתי אותו..
[פשוט שקוראים אותו יש לו צליל מגניב]



כל הזמן שמחאחרונהאני יושבת במחשב, ליל תשעה באב (בכוונה תחילה לעשות רק דברים שקשורים ליום)
וכל הדברים הם על חורבן גוש קטיף, כמעט כולם...
אני אישית עדיין לא ראיתי דברים על חורבן בית ראשון או שני..
פתאום הבנתי, שאם לא היה את הגירוש דווקא אחרי תשעה באב, על מה היינו מתאבלים?
עובדה שאין שומדבר על בית המקדש..
נכון שאומרים קינות וקוראים את מגילת איכה..
אבל מה שגורם לי להרגיש את הכאב, ולבכות מהלב, זה דווקא הסרטים של גוש קטיף
אז אם כבר ה' החליט לגרש את מתיישבי הגוש, לפחות הוא בחר תאריך סימבולי... לא?
מסכימים איתי?
בס"ד
אם הקב"ה בחר דווקא בתאריך הזה שיתקיים הגירוש רק בשביל שיכאב לנו יותר כי לא מספיק כואב לנו על חורבן הבית אז אנחנו בבעיה חמורה..וזה עצוב שכואב לך יותר על הגוש מאשר על ביה"ק אולי את לא מבינה מספיק מה זה ביה"ק..
לא מבינה מה הפסדנ בבי המקדש וכן מבינה מה הפסדנו בגוש...
אז כדי שבאמת נצליח להתאבל...
וחוץ מזה יש גם הרבה סרטים על החורבן כנסי לנגה....
בעיקר דווקא על מה שהלך פה באתר כשנכנסתי..
בעמוד הראשי מבשרים על הקרנת סרטי הגוש בלופים, ויש גם הרבה שירשורים על גוש קטיף..
לצערי לא הייתי בבית הכנסת אתמול, ככה שבמחשב חיפשתי איך להצטער..
ומה שמצאתי זה גוש קטיף, ואולי קצת שואה.. רק אחרי חיפושים רבים מצאתי גם משהו של מכון המקדש
אם המצב היה כמו שאתה מתאר, והבעיה היתה רק אצלי, אני לא חושבת שגוש קטיף היה כ"כ הרבה בכותרות היום.. אולי מחר וכל שבוע הבא.. אבל לא היום.. אבל כנראה שהבעיה לא רק אצלי..
1.החורבן של בית המקדש זה הרבה הרבה הרבה יותר קשה מגירוש גוש קטיף אם קצת תעינו במגילת אייכה אז תבינו שמתו הרבה אנשים המון אימאות הרגו את הילדים שלהם כי לא היה להם אוכל ועוד המון המון דברים מזעזעים זה רק הצד הגשמי ויש להאריך בזה הרבה(אני לא מסוגל לייהות כאן יותר היום).פיתרון לקורא יוסיפון או ספר ההגדה.
2.החורבן של בית המקדש זה אומר שכמעט כל הקשר שלנו אם ה'-הדביקות נגמר,וכל מטרת החיים שלנו זה למטרה הזאת של דביקות.(וגם כאן יש להאריך ואני לא מאירך כנ"ל).זה דברים קצת יותר עמוקיים אולי כדאי לשמוע שיעורים על עניינו של בית המקדש.
שנזכה היום לבנות את בית המקדש!!!!
חורבן בית המקדש נעשה ע"י הרומאים בעוד גוש קטיף נחרב ע"י יהודים.
נכון שבניין בית המקדש יותר גרוע אבל אסור להתעלם מחורבנה של גוש קטיף, שיהודים הוציאו באכזריות ע"י "אחיהם" מבתיהם.
שנזכה לבנות את בית המקדש ואת גוש קטיף במהרה בימינו. אמן!
הרומאים לא שיחקו בו שום תפקיד "קמח טחון טחנת בית שרוף שרפת"
אותו דבר הגירוש שהיה באשמתנו
בס"ד
אז אלה היו רומאים ובגירוש אלו היו יהודים שניהם עבדים של הקב"ה ושניהם ישלמו על מעשיהם..
אני חושב שאי אפשר להשוואות את החורבן זה לזה.חורבן בית המקדש הוא קשה הרבה הרבה יותר!!!!
יש מצב שחורבן גוש קטיף יש לו בחינה יותר חמורה אבל בסופו של דבר זה לא דומה.
מה שאתה אומר זאת בדיוק הסיבה למה הפסיקו להגיד אצלנו ביישוב את הקינה לזכר גוש קטיף.
גוש קטיף נחרב ע"י אחיינו לא כמו בבית המקדש, שנחרב ע"י אויבינו. זאת הרגשה אחרת לחלוטין.
אבל אין ספק שהגרוש נותן לנו להבין, לפחות קצת, את חורבן בית הבחירה וצער השכינה-צערו של הקב"ה.
(היתה מגורשת בגוש קטיף, שכשגרשו אותה מהבית אמרה: "הקב"ה, אני נתתי את ביתי-תן אתה את ביתך!"...).
הוא משבר הרבה יותר גדול, אבל אנחנו כבר בתחילת הגאולה
כך שאמנם יש הרבה מה להתבוננן למה נחרב המקדש והוגלנו מהארץ
כדי שנדע מה צריך לתקן, אבל מצד שני א"א להיות ככפויי טובה
כלפי הקב"ה ולהמשיך כאילו לא חזרנו לארץ ישראל, ולכן קשה
להתחבר לקינות על הורבן שאיבדו חלק מהרלוונטיות.
אבל משבר גוש קטיף קשור למקום שבו אנחנו נמצאים בתהליך
הגאולה. עמ"י חזר חומרית לארץ אבל הלב שלנו עדיין בגלות
ורוב עמ"י לא עובד את ה' יתברך, וזה מה שגרם לחורבן גוש קטיף.
כך שחורבן גוש קטיף בעצם מבטא את הכאב על החורבן והריחוק
בין השכינה לבעלה, שעדיין לא תוקן.
שכל הצרות שבאות עלינו, הפרעות בגלות, השואה וגם וגירוש, הם בעצם נגזרת את חורבן בית המקדש. הכל זה חלק מאותו תהליך, מאותה גלות, מאותו ריחוק מה', מאותה מחיצת ברזל שמפרידה ביננו לבין הקב"ה מיום שחרב בית המקדש.
אם ח"ו עוד יהיה צום בתשעה באב, שלפחות נדע מה חסר לנו. והאמת שלא צריך את תשעה באב כדי להתאבל על ביהמ"ק. אפשר לעשות זאת בתיקון חצות, מדי יום ביומו.
ועוד כמה קטעים מומלצים מאוד:
לי..
תודה
yoyohev@gmail.com
איזה אתה רוצה? אנשים? נופים?
מה נסגר בסוף עם הצעדה?
בנו את עלי עין?
או שיצאו נקניקים..?
העיניין של הצעדה היה לפרסם את הקטע של עלה נעלה. ולא הבנייה בעלי עין.(שזה גם דבר חשוב מאוד)
וזה ב"ה הצליח.
אבל איתן אמר (ובצדק) שלא שווה לבנות עד שאין נוכחות קבועה כי זה יתן כבוד לערבים להרוס את זה...
אז הפסקנו.
משהו..
אבל עדיין, עצם זה שהגענו לעלי עין מס' נכבד מאוד של אנשים כבר אומר שתנועת נחלה יצאה שפיצת בטירוף.. סבבה?!
חברה -פרגנו קצת! אל תשכחו במה זה גובל לארגן את כל זה..
חיוך..
פצפונית

"אזל (בר קמצא) אמר ליה לקיסר: מרדו בך יהודאי! א"ל: מי יימר? א"ל: שדר להו קורבנא, חזית אי מקרבין ליה. אזל שדר בידיה עגלא תלתא. בהדי דקאתי שדא ביה מומא בניב שפתים, ואמרי לה בדוקין שבעין, דוכתא דלדידן הוה מומא ולדידהו לאו מומא הוא. סבור רבנן לקרוביה משום שלום מלכות, אמר להו רבי זכריה בן אבקולס, יאמרו: בעלי מומין קריבין לגבי מזבח! סבור למיקטליה, דלא ליזיל ולימא, אמר להו רבי זכריה, יאמרו: מטיל מום בקדשים יהרג!"
"אמר רבי יוחנן: ענוותנותו של רבי זכריה בן אבקולס, החריבה את ביתנו, ושרפה את היכלנו, והגליתנו מארצנו" (גיטין נ"ו ע"א).
פירוש הגמרא:
הלך בר קמצא אמר לו לקיסר: מרדו בך היהודים! אמר לו: מי אמר? אמר לו: שלח להם קרבן וראה אם מקריבין אותו. שלח בידו עגל משולש. תוך כדי הליכתו הטיל (בר קמצא) בקרבן מום בניב השפתיים ויש אומרים בדוקין שבעין, מקום שעבורנו הוא מום ועבור הרומאים אינו מום. סברו חכמים להקריב הקרבן משום שלום מלכות, אמר להם רבי זכריה בן אבקולס יאמרו: בעלי מומין קריבין לגבי מזבח! סברו חכמים להורגו שלא ילך ויאמר (לקיסר רומי) אמר להם רבי זכריה יאמרו: מטיל מום בקדשים יהרג! אמר רבי יוחנן: ענוותנותו של רבי זכריה בן אבקולס, החריבה את ביתנו, ושרפה את היכלנו, והגליתנו מארצנו.
אגדת החורבן של קמצא ובר קמצא מסתיימת באופן טראגי במעשהו הנורא של בר קמצא שתכליתו הייתה הבאשת ריחם של ישראל בעיני קיסר רומי ואשר הביא בסופו של דבר לחורבן בית המקדש. את אשמת החורבן תלה רבי יוחנן דווקא בצווארו של רבי זכריה בן אבקולס, מחכמי הדור ההוא, שבענוותנותו ובדאגתו הרבה לעתידו הרוחני של העם, שכנע את חכמי ישראל להמנע מפעולות פרקטיות שנגדו את ההלכה (למראית עין בלבד), אף שהיה בכוחם של פעולות אלה למנוע את החורבן הקרב ובא.
אמירתו הקשה והחד משמעית של רבי יוחנן : "ענוותנותו של רבי זכריה בן אבקולס החריבה את ביתנו ושרפה את היכלנו והגליתנו מארצנו" הדהדה בבית המדרש שנים רבות אחרי החורבן וההרס. עם ישראל כבר שכן מפוזר ומפורד בגלות החל הזה, את רבי רבבות ההרוגים והנטבחים כבר אי אפשר היה להשיב, גם לא את נחלתנו שהיתה לזרים או את בית תפארתנו שהיה לשמה. קולות הויכוח שניתש בין רבי זכריה בן אבקולס לחכמי דורו נדמו תחת אפר החורבן, אולם הלקח הנלמד לדורות מתפיסתו של רבי זכריה בן אבקולס נותר זועק מתוך דברי חז"ל, ולפרקים בעיתות מבוכה ובלבול כאשר נזקק עם ישראל לפעולות מעשיות לנוכח אסון קרב ובא, אף תובע לקח זה את עלבונו מחלק מתלמידי החכמים שבדור.
אין כל ספק, כי חששותיו של רבי זכריה בן אבקולס נבעו מדאגה כנה לעתידו הרוחני של עם ישראל. ספק אמיתי ניקר בליבו ובמוחו של רבי זכריה: שמא מתוך מעשים אלה של הקרבת קרבן בעל מום או של הריגת בר קמצא, שנועדו להצלת האומה, תצא קלקלה בהבנת התורה ופגיעה במצבו הרוחני של הדור.
ענוותנותו של רבי זכריה בן אבקולס הזכירה לו שוב ושוב כי בימים כתיקונם מעשים כגון אלה אסורים הם בתכלית האיסור, פסולים הם מעיקרם, ונוגדים את דרכה של תורה. אין שום היתר לעשות דבר שעלול להביא להבנה לא נכונה של דרך התורה ולפגיעה חינוכית שקשה יהיה לתקנה, הבהיר רבי זכריה בן אבקולס לחכמי דורו. הפצת התורה לאמיתה בקרב הציבור, סבר רבי זכריה, חשובה לאין ערוך מחשבונות פרקטיים עכשוויים שאין כל הוכחה לכך שאכן יצליחו למנוע את החורבן.
תפיסתו של רבי זכריה בן אבקולס הכריעה את הכף, חכמי ישראל שוכנעו כי עדיף לוותר על פעולות של הוראת שעה להצלת העם והארץ, אם בקרבן טמונה סכנה חינוכית לעם בכללו. בכך נסתם הגולל על כל אפשרות מעשית שתמנע את האסון, לא היה דבר שיעצור את גלגלי ההרס והחורבן שאיימו לרמוס את האומה. רבי זכריה בן אבקולס המיט חורבן על כלל ישראל, שואה חומרית ורוחנית כאחד, חורבן הבית שריפת ההיכל וגלות לבין האומות.
היום, כאלפיים שנה לאחר מעשהו הנתעב של בר קמצא מרחפת על מדינת ישראל סכנה קיומית בדמות ההינתקות. ראשיתה חורבן היישובים בגוש קטיף וצפון השומרון ואחריתה (לכל הפחות) מדינה פלסטינית חמושה בעלת רצף טריטוריאלי המאיימת על קיומה של מדינה יהודית בארץ ישראל.
לנוכח מצב קשה ומביך זה בו אנו שרויים, בעוד שגדולי רבותינו, מורי ההוראה שבדור שידם רב להם בכל מכמני התורה מורים לנו דרך סלולה וברורה להצלת העם מחורבן על ידי פעולות פרקטיות נצרכות, בוקעים ועולים קולות אחרים מבית מדרשו של רבי זכריה בן אבקולס.
רבי זכריה בן אבקולס של דורנו מעלה חששות שמא הצלת העם על ידי מעשים של הוראת שעה שיכריחו את ראש הממשלה לסגת מתוכנית החורבן, יביאו לפגיעה חינוכית ואמונית בדור, שתוצאותיו יהיו רעות ומרות. כאז כן עתה, נשמעים טיעונים הלכתיים העולים מבית מדרשו של רבי זכריה בן אבקולס, כגון אלה המעלים את מצוות "ואהבת לרעך כמוך" כטיעון הלכתי כנגד פעולות פרקטיות כאלה ואחרות. טיעונים הזורעים מבוכה בקרב הציבור ומבקשים להפר את הוראות השעה, כאילו גדולי הדור ומנהיגיו לא לקחו עניין זה בחשבון.
אכן, עצירת תהליך ההינתקות כרגע תהיה רק כיבוי שריפה, טיפול בסימפטום. אין שום ספק בכך שהארת הדרך האמונית בקרב הציבור השכנוע וההפנמה על ידי מפגשי "פנים אל פנים" ומסגרות אחרות, הם אלו שיבטיחו את קיומנו ובסופו של דבר גם את השלמת תהליך גאולתנו וקיום חזון הנביאים בטווח הרחוק.
עם זאת ברור כשמש, כי בתהליכי שכנוע אלה הדורשים זמן רב, לא נוכל לעצור את התהליך העכשווי המאיים על קיומה של המדינה, משום שאסון ההינתקות ממשמש ובא. בל נשכח שהשפעה על רצון העם ומאוויו איננה רלוונטית עוד בשלב זה, רצונו של הציבור איננו מהווה עוד מחסום בפני תכניתו של ראש הממשלה הדוחה בצורה גסה כל אפשרות של הבאת העניין להכרעת העם.
לצערנו נוכחנו לדעת כי השכנוע, לא יוביל לעצירת הפינוי. לעומת התהליך הארוך והחיוני לטווח הארוך, הפעולות הפרקטיות של הוראת השעה אינן באות במטרה לשכנע איש, עניינם הוא עצירת התהליך המוביל אותנו לתהום, בלבד. בכוחן של פעולות אלה להביא לעצירת האסון ע"י הבהרה חד משמעית לראש הממשלה כי הוצאה לפועל של רעיון העוועים לא תתממש. העם הבריא, מתוך אחריות לעתידו של כלל ישראל, יעצור בגופו את הגירוש והחורבן. אין שום סתירה בין המפגשים האישיים והארת דרכה של תורה, לבין ההצלה המיידית הנצרכת ע"י פעולות, שבימים כתיקונם, היו פסולות מעיקרם.
הנזקים החינוכיים שעלולים להיווצר כתוצאה מפעולות הוראת השעה, עליהם מצביעים שוב ושוב תלמידי רבי זכריה בן אבקולס שבדורנו, הינם ברי תיקון בטווח הארוך, אולם את הנפשות שיקטפו כתוצאה ממסירת שטחי ארץ ישראל לרשות הפלסטינית אי אפשר יהיה להשיב, גם לא את הישובים הפורחים או את בתי הכנסיות ובתי המדרשות שיחרבו עד היסוד.
עינינו כלות ורואות עד כמה ענוותנותם של תלמידי רבי זכריה בן אבקולס של דורנו אינה מאפשרת להם לראות את הצורך הפראקטי החיוני בפעולות הוראת השעה. מובילים הם אותנו גם היום לחורבן ולהרס שאינו בר תיקון. הטענה כאילו מפגשי פנים אל פנים הם בלבד שיצילו את המצב וכי פעולות המחאה רק פוגעות במאמצי השכנוע, טענה ששבה ועולה מבית מדרשו של רבי זכריה בן אבקולס, מזכירה משפחה היושבת ספונה בביתה כששלהבות אש מלחכות סביבה ומאיימות לכלות תוך דקות ספורות את הבית על יושביו.
במקום לכבות את השריפה בזרנוקי מים למורת רוחם של אלה מתושבי המשפחה המבקשים לחוס על רהיטי הבית, ורק לאחר מכן לשבת פנים אל פנים ולהסביר למשפחה מדוע היה צורך לפגוע ברהיטים כדי להציל את נפשם, מבקשים אנשי רבי זכריה בן אבקולס של דורנו, לדבר על ליבם של המשפחה ולשכנעם, בעוד הלהבות בוערות.
השיחה והשכנוע פנים אל פנים הינם תהליך מבורך ונצרך, אך ללא פעולות פרקטיות נחוצות לכיבוי השריפה, לא יוותרו חיים להתפלמס המשוכנעים ואף לא המשכנעים, אש החורבן תכלה את כולם.
קשה שלא להיזכר בימי הסכמי אוסלו, בהם עמדו תלמידי רבי זכריה בן אבקולס של דורנו ובענוותנותם הטילו מורך בלבבות. ריפו הם את ידי אלה שניסו למנוע בגופם את יישום ההסכמים כתנועת "זו ארצנו" ע"י טענות חוזרות ונשנות שהמאבק שלנו הוא מאבק של אמונה מתוך אהבת ישראל ואמונה בדור.
אילו לא שעינו לחששותיו של רבי זכריה בן אבקולס של אותו הזמן, היו חיים וקיימים עימנו היום עוד כאלף חמש מאות יהודים איתם היה ניתן להיפגש במסגרת פנים אל פנים ולהאיר נתיבות אמונה בליבם בדרכי נועם ובשלווה. במקום זאת, שוכנעו רבים מאיתנו מהדברים שיצאו מבית מדרשו של רבי זכריה בן אבקולס, מנענו עצמנו מפעולות נמרצות וחריפות כנגד ההסכמים, ומצאנו עצמנו טובעים בים של דמעות ודם.
הרבה יותר קל להאשים את רבין ז"ל והפלסטינים או את בר קמצא וקיסר רומי בחורבן ובהרג, אולם רבי יוחנן מצא את האשמה דווקא ברבי זכריה בן אבקולס. תלמיד חכם, שענוותנותו החריבה את ביתנו שרפה את היכלנו והגלתנו מארצנו. תביעת הדורות החד משמעית מרבי זכריה בן אבקולס באה משום שבחשבונות הענוותנות שלו, לא השכיל רבי זכריה להבחין בין פרובלמה חינוכית תורנית ואמונית קשה ככל שתהיה, הניתנת לתיקון ולהשלמה, לבין החשש מפני חורבן פיסי קרב ובא המביא בכנפיו גם חורבן רוחני מוחלט שאיננו משאיר מקום לתיקון ולהשבה והמחייב מעשים דחופים להצלת כלל האומה.
אל בני הישיבות והמכינות קורא אני בקול גדול, לשוב ולשמוע בקול מורינו ורבותינו גדולי הדור ומנהיגיו שבדעתם דעת התורה מורים לבצע פעולות מעשיות בהוראת שעה להצלת העם והארץ, מתוך אהבת ישראל ואחריות לאומית. אל לנו להיתפס חלילה בעוון רבי זכריה בן אבקולס ותלמידיו, לבל נהיה מאלה שבענוותנותם הרבה המיטו על עמינו חורבן וגלות, חומריים ורוחניים כאחד.
כותב המאמר הוא ר"מ בישיבת "מרכז הרב" שבירושלים.
כתבה מ24.08.05 באתר YNET על מחאת אוהלים של מגורשי נצר חזני בגוש קטיף.
קריאת הכתבה מדהימה בעיקר לנוכח היחס הסלחני עד תומך של עיריית תל אביב במחאת הדיור. לקרוא ולא להאמין. או שכן.
"התפנו מגוש קטיף, וכמעט-התפנו גם מתל-אביב"
"עיריית תל-אביב הורתה בצהריים (יום ד') לעשרות מפוני נצר חזני לפרק את המאהל שהקימו סמוך לרכבת מרכז ברחוב ארלוזורוב, משום שלא קיבלו אישור להקמתו. רק לאחר התערבותו של חבר הכנסת אפי איתם ושיחה שקיים עם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, אישרה העירייה למפונים להישאר במאהל שהקימו."
"לפי הסיכום החדש המפונים יישארו מול רכבת מרכז עד מוצאי שבת. אם לא יפנו את האוהלים עד אז, תפנה אותם העירייה ביום ראשון הקרוב. מעיריית תל אביב נמסר כי האוהלים הוקמו בשטח ציבורי ללא אישור ובניגוד לחוק. "עיריית תל אביב פועלת על פי חוק וכך תפעל גם במקרה זה במידה והמתיישבים לא יתפנו מרצון"."
מסתבר שאת החוקים שאכפו בקפדנות ובנחישות לפני שש שנים, שכחו בעיריית תל אביב השנה. אולי כי מדובר במתנחלים שגורשו מהבית ולא בילדים מכפר שמריהו?
של כוכב השחר כדי לגלות מידע על נוער חשוב להפיץץץץץץץ!!! (כל הענין של השב"כ שהוא עובד בשושו שמפרסמים ת'נסיונות שלו זה דופק אותו חבל"ז..)
שיפסיקו כבר לעבוד נגד אחים (יהודים) ויעבדו נגד הערבים
אוי, אבא, מתי תיפסק השנאה לאמת?
כשאנחנו בחוץ אנו צריכים להשתתף בסבלם של אחינו הגיבורים במרתפי השב"כ, אריאל בן שושן, וכלב בלנק, ניזכור אותם וניתפלל לשיחרורם.
ימ"ש??
לאסתר 770 כמובן......
אורח, יא חפרן, מספיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש גויים יותר טובים ונבונים מיהודים
כנראה.
בתורתו ודתו לא צריך להאמין, אך הוא אומר כאן דברים נכונים וחכמים - שהלוואי שמנהיגינו היו מסוגלים להכיל ולהנחיל לעם.
מילה אחת על דתות, חוץ "ישראל קום וחזק" או דברים כאלה..
הוא מסביר מבחינה ביטחוניות כמה אנחנו שקועים בשקרים..
רבים מהאוונגליסטים רואים בשיבת עם ישראל לארצו נדבך מרכזי בדרך לגאולה, ולביאתו המחודשת של ישו אחרי מלחמת גוג ומגוג שאז יעמיד בפני העם היהודי ברירה אחת-או להתנצר או להיהרג. ולכן הם מעודדים את מדינת ישראל ותורמים לה כספים רבים. הם מזדהים עם תנועות הימין הישראליות.
איזה תותח!
הוא רואה את המצב האמיתי של עם ישראל הכי טוב, למרות שהוא לא חי פה.. חכמה בגויים תאמין
בס"ד
הסיבה שאנחנו כאן היא לא ביטוחנית ולא בטיח..אנחנו כאן כי הקב"ה נתן לנו את זה מה אכפת לי אם זה בטוח או לא..?!

הוא בעצם מצדיק ו"מחבב" את עמ"י בגלל הטעויות שאנו עושים שבעיניו משתמעות כהומניות יתר. ז"א שאם ננהג בדרך האמיתית והראויה לנהוג בה- הוא כבר ממש לא יחבב אותנו..
כך שאל תטעו: הוא לא דובק באמת, הוא דובק בנצרות! הוא אדם שמעריך אותנו בגלל דברים שמצדיקים את תפיסתו האישית- נוצרית בלבד המועדדת "הומניות יתר", ולא את דרך האמת.
אני בטוחה שברגע שנעשה את הנכון לעשות- שבעיניו זו קיצוניות, הוא כבר לא "יאהב" אותנו. שלא תתעוורנה עיניכן במחשבה שמא הוא אוהב אותנו אהבה של ממש מעצם היותנו עם ישראל.
הוא סתם גוי שמנסה לתפוס רייטינג, לדעתי.
זה נדיר רצח
![]() |
| היום על הר הבית | צום ט' באב |
למרות שהייתי בשיעור של הרב יעקב שפירא שליט"א ביום חמישי, והוא אמר שאסור...
מיום שום אבן על אבן בהיכל ה', -מן היום הזה אברך" לפרסום

דיי <צ>
בס"ד! הרב כהנא צדק!
"אוהבי ה' שנאו רע" - מה שטויות ? כמו שאסור לשנוא צדיק, אסור לאהוב רשע
אבל צריך להיזהר... אי אפשר בכזה קלות להגיד על אנשים שהם רשעים...
בכל מקרה- אהבת חינם לעמ"י ראויה ורצויה. אהבה לרשעים לא. אבל צריך להיזהר לא כל מי שלא מסכים איתך הוא רשע... וגם לא כל מי שלא מקיים מצוות... יש תינוקות שנשבו...
בס"ד! הרב כהנא צדק!
אהבה לעמ"י זה כי יש לנו ציווי של "ואהבתה לרעך כמוך " ובגלל זה אנחנו אוהבים כל יהודי שהוא לא רשע .. ולכן זה לא אהבת חינם כי אנחנו מצווים על כך. אהבת חינם זה אהבה בלי סיבה כמו שנאת חינם שזה שנאה בלי סיבה.
צריך להיות בנו אהבת אמת לצדיקים ושנאת אמת לאוייבי ה'...
עמ"י זכה להיות עם סגולה ולקיים תרי"ג מצוות (613)
האמנם? בלי בית מקדש אי אפשר לקיים:
א. מצות בניית המקדש- מצווה אחת
ב. עבודת המקדש (עבודת כה"ג ביום כיפור, עלייה לרגל,קידוש החודש...)-55 מצוות
ג. קורבנות וצרעת- 71 מצוות
ד. מצוות התלויות בארץ ובמקדש( יובל,ביכורים,נטע רבעי...)- 29 מצוות
ה. מצוות כהנים ולווים-35 מצוות
ו. טומאה וטהרה- 19 מצוות
ספרתם? ישנם 210 מצוות יותר משליש ממצוות התורה שתלויות במקדש, שאיננו יכולים לקיים בגלל עוונותנו...
וזה עוד בלי למנות את החוסר במצוות הסנדרין והמלך...
העולם עומד על תורה עבודה וגמילות חסדים-
היום אין לנו לא עבודה (קורבנות..,)
גמילות חסדים לא שלמה (אין סנדרין שיחוקקו וקי צדק)
וגם התורה שלנו לא מתקיימת בשלמותה....
שנזכה בקרוב ממש
(עיבוד מתוך לימוד יומי של המקדש בדרך- חודש תמוז)
מה שהיה שם זה היה מוזר.. כאילו חייל בא לפנות אותך ואתה אני אוהב אותך. אני חושבת שצריך להגיב נכון כלפי חייל שבא לפנות אותך
מי בא?
אך לצערינו כבר ערב ט באב והוא טרם הגיע.........
המשטרע התנהגה בבזיון ,
חבורת קציני טיטוס.
הם עומדים בשורה , עם מבט אטום , וחוסמים את הדרך .
ולמה שאתה , שרק רוצה להתפלל , תענין אותם ,
הרי אתה לא זורק עליהם בקבוקי תבערה ,
ואתה לא מחוגגי הרמאדן , שיכול תוך שניה , להפוך את היציאות מהר הבית
מתפילות הערב , ללינץ מאורגן בחיילים .
כמו שירו לפני כמה שנים , בחבר שלהם דוד שריקי ה' יקום דמו.
אבל גם זה לא משכנע אותם , מהו הצד הנכון , מיהו המחבל באמת , ומיהו המתפלל באמת.
צבא הגנה לישמעאל - מגן המחבלים בפעולה.

קראתי אצל בנצי גופשטיין- כמאתים פעילי ימין קראו את מגילת איכה ברחבת הכותל הקטן ודרשו לפתוח את הר הבית לתפילת יהודים. הפעילים קראו לא להסתפק בבכי אלא גם לבצע מעשים בפועל לממש את הריבונות היהודית בהר הבית
הבנת הנקרא.
ואף אחד אחר בפורום - גם לא יודע
אין בזה שום בעיה של לשון הרע.
לצערנו כל שנה ב6-7 שנים האחרונות מתקימים מנינים בשערי הר הבית,
לרוב ישנם 3 מנינים, של וותיקי הר הבית, של איתמר בן גביר ושל המאחרים...
בכל שנה מתקיים המניין של הוותיקי הר הבית בשער הכותנה,
בצורה אכזרית ביותר מפקד הר הבית מטעם המשטרה לא אפשר לקיים את התפילה השנה בשער הכותנה
למרות שהשער היה ריק מאדם ומשועלים (ככל הנראה בעקבות "הסכם" עם השועלים שלא הם ולא אנחנו...)
ב"ה הגיעו וותיקי הר הבית לכניסה לשוק הכותנה ושם חסמה המשטרה את הכניסה,
לאחר דין ודברים בינינו לבין עצמנו הוחלט להישאר בפתח שוק הכותנה בתקווה שהמשטרה תישבר כמידי שנה...
לאחר מספר דקות הגיע קבוצה (בטח חשבתם לשמוע ל"ה בט' באב...) שבעקבות "הסכם" עם המשטרה הורשה
להם להתפלל בכותל הקטן (מקום שגם ככה פתוח ליהודים כל היום וכל הלילה...)
לא ברור למה הסכימה אותה קבוצצה להמשיך לכותל הקטן?!
הרי מה לנו ולהתפלל אל מול קיר? כל המעלה של תפילה בקרבת הר הבית היא לדרוש את הר הבית עצמו...
אז אם כבר אז כבר, לפחות שהיו מתפללים מול שער הברזל?
לאחר שהקבוצה עברה הוחלט להתחיל ערבית על רחוב הגאי מול שוק הכותנה,
באמצע תפילת עמידה נזכרו השוטרים לאפשר תפילת ערבית אבל בתנאי שנהיה צמודים לשוק הכותנה
ולא באמצע הרחוב, ותודה למשטרת ישראל על הדחיפות בתפילת עמידה, נעם לנו מאוד...
מגילת איכה כבר לא אפשרו לקרוא מול שער הכותנה ובדחיפות הועבר המניין לשער הברזל,
מיותר לציין שלא היה כל כוונה לתת למניין להתקיים מול שער הברזל אבל ב"ה לפחות זה התאפשר...
ב"ה היה יהודי אחד קדוש ומתוק, איש שמסור למקום המקדש בכל ליבו שנשאר לקרוא איכה מול שער הכותנה,
שאר התפילה עברה ללא הפרעות מיוחדות, פרט להחלטה מרושעת של המשטרה להחליט שיש עודף
יהודים בשער במתחם שער הברזל-הכותל הקטן ולכן אין כניסה של יהודים נוספים...
ב"ה בסוף "וויתרו" ליהודים המאחרים ואפשרו גם להם לעשות מניין בשער הברזל...
אוי מה היה לנו?!?!!!
ב"ה כבר כלמעלה מ13 שנים מתקיים תפילת קבלת שבת וערבית בשער הברזל ובשער הכותנה!
התפילה מתקיימת עד בנין בית מקדשנו בכל ערב שבת רגילה בשער הברזל (ע"י 'הכותל הקטן') ובשבת 'מברכים' בשער הכותנה (השער הראשון למגיעים מרחבת הכותל), הגרעין הקבוע של המנין הוא של תושבי העיר העתיקה, חניכי חב"ב ובוגרי סניף 'בין החומות', קבלת שבת נוסח קרליבך וערבית ע"פ נוסח החזן, התפילה מלווה בנוכחות משטרתית שכבר 13 שנים לא ברור מה עניינה... (יש שוטרים ומגבניקים שמצטרפים לתפילה, כאלה שמקללים ודוחפים את המתפללות אבל בעיקר כאלה שרק ממלאים פקודות...) מדי שבת יש ישיבות, מדרשות, אולפנות, סניפי ב"ע חרדים חילונים וסתם יהודים שהתארחו בעיר העתיקה שמגיעם להתפלל מול מקום קודש הקודשים...
גם אתם מוזמנים לתפילה שכולה כיסופים לבנין בית מקדשנו!!!
פרטים, שאלות וכו אפשר באישי!
לצערי שכחתי את הססמא לניק המקורי של המניין
מצורף הכרטיס אישי המקורי שלי, מי שיודע איך לאפס סיסמא אשמח אם יוכל להסביר לי...
היה אפשר להכנס דרך בית ראנד, והמעבר לעטרת כהנים ,
אבל השוטרים היו כאלה "חמים " שפחדתי בכלל לצלם אותם.
ופיזור התפילת הערב של הערבים היה קרוב מאוד.
אז תיארתי לעצמי ,
שהשוטרים (אולי חלקם?) יעשו תשובה מפחד,
בפיזור תפילת הערב של הערבים.
אני מקוה שזה אכן קרה.
בשער הברזל,
רק ראיתי פינוי כוחני של המשטרע
את היהודים שעמדו מול צומת אלחנן , חסומים בידי 5-7 שוטרים ,
ואחרי 15 דק' של התחמקויות לאפשר כניסה נוספת של יהודים ,
היה פיזור בכוח .
של שוטרים שכמובן - רק מבצעים פקודות .
היינו בקריאת מגילה ובאמצע אנשים שם פשוט חיפשו לריב עם השוטרים!!!
רבים איתם על זה שאין מקום ויזיזו את המחיצה,אולי הם באמת צודקים אבל בט' באב לריב?????
היה שם שוטר בכניסה לכותל הקטן שלא הפסיק להטריד, להציק ולעורר פרובוקציות! (דחף מתפללים בגסות , סרב לאפשר מעבר יהודים רק בגלל שהם יהודים ...)
אבל, חלילה! הוא לא אשם!!
זה תמיד אנחנו, המתנחלים, אשמים! ת-מ-י-ד!!!
הם אפילו אשמים בעובדת היותינו יהודים-הערבים לא סולחים לנו על זה, במה נפצה אותם? אולי מדינה מערבית אלינו..... <צצצצצצצצצצצצצצצצצ>
בס"ד! הרב כהנא צדק!
חיפשו לריב עם השוטרים???
זה השוטר החצוף הזה שביכלל נראלי ערבי שרב איתנו ולמה שאני יזוז כדי שאיזה ערבי יעבור???? ממש לא!!!
ומי שרב זה השוטר החצוף הזה !!!!
--------------------------
אגב איזה כייףףף שהצלחתי להגיע ולהיות שם בלי להיעצררר!!!! חחח מזל שלא זיהו אותייייי!
זה הרבה יותר קרוב לק"ק מהכותל הגדול!
וזה גם הרבה יותר קידוש ה' לבוא כמה שיותר להתפפל דווקא בכותל הקטן-כשלעת עתה, לצערנו, המקום נמצא בסביבת עבדנו-בני השפחה, הערבים ימ"ש!!
וגם-
לא צריך לעבור שום בידוק... ;)
(למודאגים מסיבה בטחונית-אל דאגה! המקום מכוסה מצלמות אבטחה של המשטרה...
אבל-אזהרה מראש! מנסיון בשטח, רוב רובם של השוטרים בעיר העתיקה הם-איך לא , בני השפחה בעצמם!=אז אל תפריזו בצפיות לגבי השמירה ואבטחת המקום ע"י האויב בעצמו... ( רק במדינה שלנו, האויב בעצמו "משרת" כאוכף החק...כמה אבסורדי!)
בס"ד! הרב כהנא צדק!
יהודים.....
בכל זאת משטרע... תזהרו שלא יעצרו אתכם על אמונה באלוקים.... חח
לקראת תשעה באב :
סרט חובה על פשעי הגירוש :
מתאים לט' באב.
וכאשר איננו משכילים להתאבל דיו על חורבן בית מקדשנו, ואנו ממשיכים לנהור אל הכותל במקום על הר הבית, כדאי שניזכר ונצפה בחורבן גוש קטיף, אותו כולנו חווינו, ונחשוב שזה קצה קצהו של חורבן בית המקדש.
אולי ישכילנו הסכל.
שמאמינים לבוגדים האלה!?!? טאטא עד מתי???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
לשנוא את אחינו בלבבינו כי אז אנחנו עוברים על איסור.....
מנהיגות במילכוד
http://www.maoz-ester.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=78209
את מפיעצה את זה בכל פורום אפשרי וזה מוסיף המון שנאה!!!
זה ממש לא לט באב!!
כל עיניינו של הצום זה לחזןר בתשובה ואנחנו צריכים לדעת שתעינו ולחזור מהדרך של השב"כ וזה לא צריך להוסיף בנו שנאה אישית אלה שנאה מגוף בשביל להתרחק מדרך השקר!
כולנו יודעים שהם רשעים.
לא מוציא שם רע ולא נעליים.....
נורמלית ובלי אל תבלבל תמוח וכאלה...
היתי בטוחה שאניהולכת להיכנס לפורום שאכפת לו מהארץ והעםשלנו ואני רואה שאכפת מהארץ אבל מהעם לא כל כך...
אבל התחושה היא שבאת רק להטיף
וזה גורם לאנשים לפתח אנטי כלפייך.
אם זה לשון הרע ושנאת חינם זה אסור בכל ימות השנה. לא רק בט' באב.
אם זה למטרה ותועלת - זה חשוב גם בט' אב.
בואי נבדוק על מה אנחנו מדברים לפני שאנחנו מדברים.
בהצלחה יקירתי.
לחבר'ה פה מאוד אכפת מעמ"י
כל המלחמה על א"י היא בשביל מי?
מקור:http://rotter.net/forum/scoops1/29961.shtml (רוטר)
התקבל במייל.
תקציב המדינה נטוי על צדו בגלל ההתנחלויות. ידוע. ממשלת ישראל מבזבזת מליארדים בשטחים. ידוע. באופן כללי, ידוע שמתנחלים נהנים יותר. בכל פעם שמציעים "לסגור את הברז למתנחלים", נפש המתנחלת שלי מכווצת גבות: איפה הכסף הזה.
אני מחזיקה את דף החיוב החודשי ליישוב בו אני גרה. בכל חודש נגבים ממני אלפיים וחמש-מאות שקלים לשכירות בקרוואן שקירותיו קרטון וגגו פח. אני חוזרת: 2500 שקלים. כדי לממן את השירותים המוניציפאליים אני משלמת ארנונה בתעריף הנהוג במדינת ישראל, לפי מ"ר. אצלי יוצא 3048 שקלים בשנה. לקרוואן. כולל, אגב, אגרת ביוב מהגבוהות בארץ, שכלל אינה נהוגה בחלק מהאזורים בישראל. ויש גם מסים מיוחדים, שנגבים רק ממתנחלים: מס יישוב - 250 שקלים בחודש; מס ביטחון – 160 שקלים בחודש.
הייתי שמחה להפסיק את הפירוט, אבל כשכל זב חוטם מדבר על "הכסף למתנחלים", נדרש סדר. כדי לממן את בניית בית הכנסת אנחנו משלמים 150 שקלים בחודש (תשלום חובה, מעבר לתרומות לבית הכנסת). על כל אירוע קהילתי אנחנו משלמים מחיר מלא. תעריפי מעונות היום, הצהרונים וגני הילדים נקבעים על ידי משרד התמ"ת וזהים למה שמשלמים הורים בכל נקודה בארץ. המסגרות הפרטיות יקרות יותר, בגלל מיעוט התחרות. כדי לתמוך בחוליות החלשות בקהילה ולמנוע את הפיכתן לנטל על רשויות הרווחה, יש אצלנו מס חובה של "גמילות חסד", מס "קרן מתן בסתר", ותשלום לגמ"ח מזון. גם הנזקקים שלנו אינם נסמכים על שולחן המדינה. שנים ארוכות שאין שום הקלות במס למתגוררים ביהודה ושומרון. מזה יותר מעשור שאין תקציבי פיתוח ותשתיות המופנים להתנחלויות. גם אגדת החיילים בש.ג לא רלוונטית כבר שנים: אנחנו משלמים לחברת אבטחה ושומרים בעצמנו בלילות (לילה בחודש, יום מלא פעם בשלושה חודשים). מגרשים לבנייה מפותחים על ידי הקבלנים, ומחירם בהתאם. אין מענקי דיור, אין הלוואות מקום. כלום. לפני כחודש הציעו בהתנחלות שלי מגרש לבנייה ב-450 אלף שקל. בתי קבלן של 4 חדרים נמכרים בקרוב למיליון שקל. ועוד לא אמרתי מילה על סכומי העתק שהמתנחל נאלץ לשלם על דלק. אם תספרו לי היכן מתחבא הכסף, אשמח לדעת.
ב"שלום עכשיו" מצאו וגילו 2 מליארדי שקלים שהופנו מתקציב המדינה לווילות של המתנחלים. חיש מהר הפכו שני מליארד הבדותות הללו לאמת שרירה: מדינת ישראל שופכת את התקציב שלה לכיסם של כת הזויה של קופצי גבעות! עיון מעמיק מגלה את היצירתיות שלהם ביצירת הזיוף הזה, וכיצד הגיעו לסכום העגול והיפה.
ובכן: 800 מיליון ש"ח הוציאה המדינה על גדר ההפרדה ומרחב התפר – רעיון של השמאל, שנועד להגן על מרכז הארץ (המתנחל בכלל נותר בצד הפנימי של הגדר). 240 מיליון נוספים הוקצו לתיאום הפעולות בשטחים, תקציב המיועד לסיוע לפלשתינים. 240 מליון שקלים למימון תוכנית ההתנתקות. אכן, סכום שהמתנחלים רצו בו עד מאוד ואף נהנים ממנו. 100 מליון הושקעו בעיר העתיקה בירושלים. 255 מיליון הועברו לטובת שדרוג הכביש לים המלח – שיפור התחבורה לאזור המלונות. אם בריכות הבוץ ותיירות בביקיני זה מתנחלים – אעדכן מיד את חבריי. 172 מליון ש"ח למכרזי משרד השיכון במעלה אדומים והר חומה – מעבר לעובדה שמדובר בירושלים ולא בהתנחלויות מבודדות, מכרזים הם "הוצאה חוזרת": בזמן השיווק הכסף יחזור לקופת המדינה בתוספת רווח.
נמשיך: 180 מליון שקל לחיבור בין השכונות הצפוניות בירושלים לכניסה לעיר – שום מתנחל מזוקן לא נצפה באזור. 10 מליון שקלים למיגון אוטובוסים – אכן, אפליה בוטה ופינוק גדול למתנחלים. ואחרון: 11 מליון שקלים פיצוי יצואנים על הפסדים בעקבות חרם. אההמ. אולי בשלום עכשיו יידעו להסביר מה פתאום יש חרם על יצואנים ישראלים בעולם.
שום העברות עתק למתנחלים, שום תקציבים שלא כדין. סכומי האמת שמושקעים ביהודה ושומרון נועדו לספק את צרכי החיים המינימאליים. הם אינם שונים מהשקעת המדינה בכל אזור אחר, ופחותים מאזורי עדיפות לאומית ועיירות פיתוח. מעמד הביניים בהתנחלויות הוא אותו שליש שחוק הנושא בנטל תשלומי המסים ושירות בצה"ל, ועובר מירוץ עכברים סיזיפי בדרך לדירה. 40 אלף מתנחלים גרים בקראוונים – מצוקת דיור שקשורה ליוקר המחיה לא פחות משהיא קשורה להקפאה. את החובות נקבל באהבה. הזכויות האזרחיות שלנו אמורות להיות שוות לכל ישראלי אחר. לא פחות ולא יותר. אחת הזכויות, אני מקווה, היא לא להוציא את דיבתנו רעה.
אמילי עמרוסי
טלמון
שמוליק פייןהיה לי שם ויכוח ביום ראשון עם שמאלנית אחת על זה שלטענתם אנחנו מקבלים הרבה כסף (ויש מיעוט אוכלוסיה באזורים האלו) ובהרים המרכזיות (ת"א ות"א) לא מקבלים כלום.
מרחיקים אנשים מהבית שלהם , מהמשפחה שלהם , הם מאבדים את הפרנסה שלהם , ועוד.
איך אנחנו לא מוחים?????
מאהל "המחאה הלאומית", רוטשילד פינת אלנבי ת"א.
ב. זה לא מספיק להסביר לאנשים צריך ללכת לעשות הפגנות לחסום כבישים וכו'
חוץ מזה צריך גם למחות על מגרון לפני שיפנו את היישוב ולא אחרי!!!!
ראשון ושני
מוזר מאוד...
היית במאהל "המחאה הלאומית"? אתה בטוח?
מצד שני, אולי אני לא הייתי במקום הנכון. פדיחה שלי!
(ושל כל מי שהייה איתי.. <צ>).
בחמישי ובראשון.
למה, זו גאווה?! זו סתם מחאה פוליטית ודפוקה שרבעלך אחד או שניים תומכים בה!
מחאה פוליטית דפוקה??
אני קוראת פה הרבה ואני מאוד מעריכה את הפיעילות שלכם למען ארץ ישראל
אבל תרשו לי להעיר לכם כמה הערות בונות..
בזמן האחרון, מגיבים פה אנשים שלא בדיוק חושבים כמוכם.
ויש דבר אחד בהתנהגות שלכם שמפריע לי מאוד.
החוסר כבוד בתגובות אל אותם אנשים.אני שאולת אותכם,
מאיפה אצתם יודעים,
שאותם אנשים, רפורמים\שמאלנים\כופרים?! אתם מכירים אותם?!
מאיפה יש לכם את החוצפה לבוא ולכתוב דברים כל כך מעליבים???
אתם אנשים שאני מאוד מעריכה בזכות פועלכם
אבל ככול שאתם כותבים כך יורדת ההערכה
מאיפה באתם לקבוע שאהבת ארץ ישראל יותר חשובה מאהבת ישראל???
נכנסתי היום לפורום הזה ולעוד כמה פורומים,ופשוט כמעט כל מה שראיתי היה לשון הרע!!!
אנשים-היום לפני אלפי שנים חרב המקדש.למה?-שנאת חינם וזה כולל גם לשון הרע!!!!
ותעשו טובה זה שאתם רואים סרטים שמשמיצים אנשים אחרים זה לא כדי לתקן שום דבר!!!
אז די!
במיוחד בפורום הזה שכולם פה מדברים כל הזמן שצריך לעלות להר הבית!!!
לעלות להר הבית זה יפה אבל ממש לא מספיק כדי להביא את הגאולה!!!
צריך גם להרבות אהבה,מצוות,וכו'.
ודברים כאלה כמו לשון הרע בטוח לא תורמים לבנין בית המקדש!!!!
וחוץ מזה שלפני שאתם מעלים משו על מישו כדאי שתבררו אלף פעמים אם זה נכון!במיוחד כאלה אשמות!
וכל מי שראה את הסרטים שהעלו פה על הגרוש כדאי מאוד שיקרא את הספר כתום המאבק-כדי לראות קצת אמת לפני שממציאים כאלה דברים על אנשים שרוציים הכי טוב בשבילך!!!
בתקווה שישתנה משו ואשמח לתגובות!!!
וזה נכון לגבי כל השנה לא רק בתשעה באב
רובנו היינו בגירוש ומכירים את העובדות מקרוב.
יוצא לי לשוטט פה, יש דברים שאני מסכימה איתם, לא מעט, אבל הצורה שבה הם נאמרים לא טובה..
מעבר לכך, היום אולי יש עניין לראות סרטים מהגרוש אבל לא סרטים שבהם את/ה שונא/ת תחיילים אחרי הסרט! וגם לא את מועצת ישע והמדינה!
בדיוק מהסיבות האלה חרב בית המקדש!
זה שהייתם שמה זה לא סיבה לדבר לה"ר.
בס"ד
אתן כנראה לא מבינות בכלל את חומרת מעשיהן אתן חיות באיזה עולם ורוד של ילדות בנות 12 במקרה הטוב שחושבות שבכוח האהבה ננצח ושאם נשים משקפיים ורודים הכל יהיה טוב..אז תתעוררו יש מלחמות שצריך להלחם בהם וכן אנשים שבאים לגרש אותך מהבית הם ממש לא אנשים טובים(בלשון יפה..) ואין שום עניין ללמד עליהם זכות הם רשעים!
תצאו כבר מהסרט שלכן ילדות..
אני אדבר בשם עצמי.
אני מבינה מאוד את חומרת המצב. ואני בכל זאת ממש לא חיה בעולם ורוד.
אני ערה, ובכל זאת לא חושבת שצריך להלחם בכוח. אני פתוחה לעולם, ומודעת למצב, ובכל זאת לא רואה שום נק' רעה אחת באותם חיילים שבאו לגרש.
אני לא מסכימה איתם, ממש לא! אבל, אין מצב שאני יגיד עליהם אנשים רעים(בלשון יפה..)
אין שום עניין ללמד עליהם זכות?!הם רשעים?!מאיפה הבאת את זה?!
נכון, הם גירשו אנשים מהבתים, נתנו שטח לערבים, אבל הם בחיים לא חשבו לעשות את זה לרעתך!
ההפך, הם חשבו שזו הדרך הנכונה. שרק ככה היה שלום. אז לפחות תכבד את דרך החשיבה שלהם.
תחשוב מה שתחשוב. אבל בחיים אל תגיד עליהם רעים\פושעים או כל מה שזה כלול.
סרט?!הלוואי שזה היה סרט, ועוד ורוד. לצערינו זה אמיתי.
ואין להם אחריות למעשיהם .
כמו במדינות נאורות , ומשטרים נאורים ,
למשל של סטאלין והיטלר שחינכו לאמונה עיוורת במנהיגים ,
ללא מחשבה , ומי שחשב אחרת הושלך לגולאג , או לתא בסיביר.
אנשים ממלכתים אמיצים כמונו , גם לאחר הכרת כל העולם
באפסות ורשעות המשטרים ההם , ומעשיהם - נזכרים לאמץ , באיחור רב ,
את כל הרע שהיה במשטרים אלה .
לעומת האור האמיתי הקיים בנאורות ,
המחנך לחשיבה עצמית , לאחריות , וביקורת ,
בחרנו , כעם הנבחר , לאמץ תפיסות עולם רקובות ומשחיתות ,
שזמנם עבר מן העולם.
בס"ד
את גם חושבת שמותר לבנות להתגייס ועוד כל מיני דברים רפורמים כאלה ואחרים את חיה בעולם משלך עולם רפורמי מזרוחניק משהו מוזר כשתצאי מהסרט שלך ותביני שיש דבר כזה שנקרא רבנים ואת לא יכולה לעשות מה שאת מרגישה(גיוס לצה"ל לבנות..) ותתחילי גם להקשיב לרבנים גדולים(רב' אברום זצוק"ל הרב מרדכי אליהו זצוק"ל הרב דב ליאור הרב יצחק גינזבורג רב איציק..)ועוד רבנים גדולים יהיה אולי מה לדבר איתך..
החיים הם קצת יותר מורכבים משחור ולבן.
החיילים הצדיקים שבכו בפינוי נחשבים בעיני צדיקים לא פחות ממך, או מכל יהודי אחר.
אתה יודע מה, כן, אני אוהבת אותם, הם חיילים, שמוכנים לצאת למלחמה אם נצטרך, לכן אני לא רואה שום סיבה לשנוא אותם. אני אוהבת אותם, כי אין להם בעיה להקריב את חייהם למעני, למענך, למעננו.
אנחנו בשלהי תשעה באב, אנא ממך, בדק' החסד הללו שמור על אהבת חינם, שנאה כ"כ גדולה שהביאה לרצח היא זו שהובילה לחורבן הבית השני.
בשנאה הגדולה שאתה מדבר עלול ח"ו להתבצע רצח בעולם היהודי-ישראלי. ואני לא אתפלא אם היה אחד כזה.
רפורמי?!-איפה בדיוק?!
מזרוחניק?!-נכון. ואני לא רואה בכך שום בעיה.
אי הקשבה לרבנים?! יכולה לתת לך רבנים שאוסרים ללכת לש"ל, אם זה מה שמספק אותך.
שמוליק פיין נראה לי יודע שהחיים הם לא שחור-לבן (כמו כל אלה שקצת התבגרו....) הוא אומר שכשתביני שיש רבנים ולא תעשי מה בראש שלך-יהיה לו יותר קל להסביר לך.
ובואי אני אומר לך משהו-יכול להיות שהחיילים מאוד צדיקים-ויש כאלה מהכרות, אבל ברגע שחייל מפנה יהודי הוא לא צדיק, הוא מוציא עצמו מכלל "אחיך" שאותו אסור לשנוא-ויותר מזה-צריך לאהוב.
הרבנים האמיתיים לא שהם לא מעודדים פינוי יהודים מא"י-אלא הם אוסרים, אם מישהו לא שם על הרבנים-הוא לא יבין את משמעות השנאה שהיא לא ח"ו שנאה נקמנית, זו שנאה כדי לקרב אותם ואם ישובו בתשובה-תשוב האהבה!!, זו שנאה שבאה מציות לגדולי תורה אמיתיים!!, זו שנאה התלויה בדבר-וכשיתבטל הדבר-תשוב האהבה הנחנקת בלב, האהבה לכל יהודי, להראות.
רוצה פירוט? הסבר?
בשמחה
או שגם הרב זצ"ל הוא לא רב אמיתי?
בס"ד
להמציא לעצמך התרים זה רפורמי..זו בדיוק הבעיה שאת לא רואה בזה בעיה..ונכון גם בש"ל יש בעיה מה הקשר למה שאמרתי..? עדיין בכל השיחות שלנו לא הבאת לי רב אחד שיחזק אותך..
חוץ מזה, אתה מוכיח בצורה לא ראויה. הגאון פוסק (אם אתה רוצה מקור, אני אחפש) שאם אתה לא יודע להוכיח אחרת, אתה פטור מלהוכיח. אתה כמו אדם שאין לו יד, שפטור ממצוות תפילין של יד. "אנוס - רחמנא פטריה."
באמת, מה הם שכירי חרב?! הם מבצעים הכל כי הם חיילים?! לחייל אין לב, אין שכל, אין רגש?!
ואם משהוא היה בה ונותן לך סטירה מצלצלת כי הוא חושב שזה טוב היית גם מכבדת אותו??
אכן, אייכמן והמגרשים לא אות ודבר, לכו"ע. אבל שניהם ביצעו פקודות...
לא רעים? לא פושעים? מרן מו"ר הגאון הרב צבי יהודה זצ"ל פסק שמסירת חבלי ארץ לנוכרים היא בבחינת ייהרג בל יעבר. ע"פ הרב צבי יהודה זצ"ל לכאורה נואף/עובד ע"ז/רוצח(/בת שהולכת לש"ל לפי החזו"א...) ומוסר חבלי ארץ לנוכרים הם אותו הדבר. אמנם מרן מו"ר הגאון הרב ישראלי זצ"ל הסתייג מזה ואמר שזה לא ייהרג בל יעבר, אך זה עדיין איסור תורה חמור גם לדעתו.
בשעה -שעתיים הקרובות יתקיים דיון לשני חבר'ה מיצהר שנעצרו בידי השב"כ אתמול.
הם עצורים בתנאים קשים מאוד!
כולם באים לחזק אותם ולהפגין נגד המעצר
הדיון בבית משפט השלום בפתח תקוה בשעה הקרובה (יכול להיות שזה יקח יותר זמן)
להביא משרוקיות, זמבורות ושאר כלים רועשים!
http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=12230
לך תדע על מה
ובמגורים ביצהר <צ>
הערעור נדחה, מחר מערערים בעליון, הם חשודים בהצתת שני כלי רכב בג'ינספוט אחרי הרצח של משפחת פוגל.