כמה צריך לקחת ביום? כל יום?
תודה!!
האם מישהי פה נתקלה בקשר בין שני הדברים האלו?
כי אני עשיתי באישהוא שלב שינוי תזונה, מדגישה, לא דיאטה, המשכתי לאכול כמות משביעה ובנחת, רק מבחינת התוכן- הורדתי סוכר וגלוטן, אכלתי יותר ירקות ופירות וכו.
ירדתי ככה במשך חצי שנה כמה וכמה קילוגרמים.
ובערך חודש אחרי שהתחלתי את זה- התחילו לי כתמים ודימומים. והרבה
פתאום המחזורים שלי נהיו כל 20 יום (כשכל החיים היו תמיד 30 יום)
שאלתי דיאטנית על זה, אמרה שזה סימן טוב, שהגוף בפוריות.מתנקה מהזבל... (באמת נכנסתי להריון ממש מייד ב"ה)
מנסה להבין האם זה משו חדפ שקרה לי?
או שקרה לעוד?
שירידה במשקל הביאה לכתמים?
יש לציין שהייתי ממש מלאה והיה לי הרבה מה להוריד. זתומרת גם אחרי שירדתי היה לי עוד הרבה מה לרדת....




אהבתחינםלגבי 2 ממליצה על התקן לא הורמונלי
לי יש שמפואים שאני לא מתקרבת אליהם כי ישר גורמים לי לגירודים.
)כתר הרימוןהיי בנות ערב טוב 
אז היום אני ובעלי עשינו סיבוב במרכז לקראת הלידה הצפוייה בעוד פחות מחודש! (מתרגשת ^_^)
אבל כשרצינו להזמין מיטה+שידת החתלה נאמר לנו ברשת מוכרת כי ההובלה לאריאל (אזור בעייתי כלשונם) היא 500 ש"ח (ההובלה מפתח תקווה)
נראה לנו מוזר וגבוהה, הרי פתח תקווה-אריאל זה בדיוק נסיעה על כביש 5, והעלות גבוהה מאוד והחלטנו לוותר.
מישהי/מישהו מכיר חנויות באזור אריאל/השומרון לקניית ומצרי תינוקות ובהם מיטה ושידת החתלה?
או רשת אחרת שלא גובה תעריף כ"כ גבוה להובלה לאריאל?
תודה!
לא נכון ולא הוגן להגדיר את אזור השומרון כאזור מרוחק.
כמו שאנונימי כתב לפניי, פתח תקווה-אריאל זה בדיוק 25 דקות נסיעה, ללא רמזורים (כביש 5)
מסכימה שיש אזורים אחרים בשומרון שרחוקים יותר, אבל זה לא המקרה.
בזמנו, כשהזמנו מקרר ותנור מרשת מוכרת אחרת (חנות בפתח תקווה) לא גבו מאיתנו 'מס שומרון' על המשלוח, ושילמנו תעריף זהה כאילו היינו גרים בכפר סבא\ראש העין וכו'
כי משלוחים אל מעבר לקו הירוק עולים יותר.
זה חוקי. זה דבר מוכר.
בסוף הם צריכים להביא משאית ממוגנת ירי בשביל ההובלה. ולהם זה עולה יותר...
אנחנו הזמנו לקרובי משפחה שיותר נח לאסוף מהם ולא גרים ביו"ש ואז המחיר היה רגיל. ואחרי הלידה לא זוכרת אם בעלי נסע אליהם להביא את הדברים או שהם באו אלינו. אבל בפועל, מקפלים את כל הכיסאות כדי שיהיה בגג' גדול, מעמיסים ונוסעים.
בהצלחה!!!
מסירות לגור ביו"ש 
הגזמה וחוסר דיוק בלשון המעטה.
הזמנו לכאן בעבר תנור, מקרר וספות שרכשנו, לצד אנשי מקצוע שונים שהגיעו מחוץ לאריאל כדי לסדר תקלות שונות. אף אחד מהם לא הגיע עם רכב ממוגן ירי או קסדה.
אני חושבת שזאת חזירות ממדרגה ראשונה, ופשוט מנצלים איפה שאפשר, המשאית אותה משאית שמגיעה לראש העין בקו החלוקה, ולעיתים יותר משתלם מבחינת הדלק ותחזוקה לנסוע ישירות ללא רמזורים לאריאל, מאשר המתנה ממושכת באיילון כשרוצים להגיע לתא ושות'
אני לא יודעת לתייג אבל השטרודל בהחלט מוסיף לאווירת התיוג
שמרית31



קרה לי גםמיואשת******
מיואשת******
יעל מהדרום
איך מוכר!מתואמתבעלי מתנדב הרבה פעמים להרדים את הילדים - הולך לשכב לצדם עם סיפורים ושירים.
ולא פעם ולא פעמיים, אחרי דקות ארוכות של שקט בסלון - פתאום מגיח מתוך החדר הילד שהיה אמור להירדם, כשהוא ערני לגמרי.
וכשאני מגיע לחדר של הילד - אני רואה את בעלי במיטת הילד, נוחר בשלווה...
האבא נכנס בתוך המיטת תינוק ומנסה להרדים אותו
כל פעם התינוק כמעט נרדם והאבא מנסה לזוז והוא מתעורר
ולבסוף האבא נרדם עמוק והתינוק יצא מהמיטת תינוק צוחק....
יש מושג ממה זה? (אולי מהלידה?)
מי שבדקה , מה עשו?
היא "הלכה" על השיטה של לפוצץ אותה "עצמאית" בטפיחות חזקות.
חזר , הלך, חזר. הלך.
ונעלם.
כמובן שלא ממליצה על שיטות כאלה.
אבל נראה לי אמור להעלם לבד..בשביל הרוגע אולי תבדקי את זה.
עדיף שיעבור מאשר שנהיה תקועים לנצח באותה נקודת זמן ![]()
לי יש נסיעות כל יום בלי אפשרות לקחת איתי עגלה, אז יש לי דונה.
בעיקרון זה לא הכי בריא, בתור עגלה, לגב של התינוק...
רק אחרי 6 שבועות התחלתי קצת לזוז
והאמת להתאושש מממש ברמה שהרגשתי כבר נחמד לצאת לגינה וכאלה
אולי אחרי חודשיים- חודשיים וחצי שכבר קצת התחזיתי והתרגלתי למצב
תני לעצמך לנוח יקירה!
״כבר״ חודש אחרי זה בעצם- רקחודש אחרי!
הנורמלית האחרונה
לא מסיימים להתאושש

רגישות במערכת העיכול (שזה היה הכי כואב) לקח חודשיים בערך שיגמר, עם הרבה מאמץ על התזונה ליציאות רכות
עייפות זה ממש תלוי בילד, הבת שלי בת 10 חודשים ורק עכשיו ישנה יותר, יש כאלה שיותר טוב. אבל ברור שמחודשיים לעשרה חודשים יש הבדל. כדאי לקחת ברזל ובי 12 אם חסר, ובד"כ חסר..
עובר לגמרי? לא יודעת.. בטח כשהילד גדל ממש
בהצלחה!!
תקופה לא פשוטה.. חיבוק חזק! זה משתפר