למה דווקא הפרקים האלה?
סתם מסקרן אותיעובר אורח
למה דווקא הפרקים האלה?
שאלה טובהנריה וילנראחרונה
אשרי,ברכה,משכיל ,שיר,ניצוח,ניגון,תפילה ,הודאה,מזמור,הללויה.
כל אחד מהביטויים האלה מסמל גם את עניין הברית בצורה כלשהיא. שהתיקון הזה מסוגל לעניין הזה.(לא רק).
אמליצך לחפש תיקון הכללי עם ההקדמה שמסבירה על זה (יש בסוף כל ליקוטי תפילות של הקרן ובעוד אלף מקומות) ועם התפילה הארוכה של רבי נתן שגם בה גנוזים הרבה הסברים על זה.
זה בפשט.
יש בתיקון הכללי גם הרבה סודות אבל לא נגלה לך כי זה סוד.
.סתם פשוט אין לי מושג.
יציאה מהארץעלה למעלה
מה אתם אומרים על טיסה לאומן למרות יציאה מהארץ?
למה לא?די"מ
כי בעיקרון יש איסור לצאת מהארץ...עלה למעלה
ומי אמר שהאיסור הזה נוהג היום?די"מ
האיסור הוא מחשש שמא ישתקעו בחוץ לארץ,היום כשאתה טס לשבוע עם כרטיס הלוך-חזור תוך כמה שעות אתה שמה ותך כמה אתה בחזרה בארץ,אין חשש כזה.
אין שום איסור על יציאה מהארץשפיפול
ישנם מעט פוסקים שטוענים כך, בראשם המשנה ברורה, שלמרבה הפלא, לא ביקר בארץ מעודו.
ישנם הרבה פוסקים שאוסרים יציאה מהארץאנונימי (פותח)
השאלה מה המטרה
ואכן לביקור בקברי צדיקים יש רבים המתירים
אם כי יש גם לא מעט שאוסרים
אך אנו כחסידי ברסלב
נשמעים לרבנו שאמר לבוא אליו
אם לא היה אף פוסק שמתיר
היינו בבעיה
כי רבנו אמר לא לעבור על השו"ע
אך מכיון שיש פוסקים רבים שמתירים
אנו מחוייבים לשמוע לרבנו בדבר הזה
דווקא השולחם ערוך לא אוסרשפיפול
ולא ברור מה הקשר בין הפוסקים שאוסרים לבין השו"ע שפסל את הדין הזה.
השו"ע לא אסר במפורש אבל משמע מדבריו לאיסוראנונימי (פותח)
אני לא מדבר על קברי צדיקים
אלא על נסיעה לחו"ל לטיול
שחז"ל התירו לבא ממדינת הים לגלח בחול המועד
והשו"ע כתב "וְהוּא שֶׁלֹּא יָצָא מֵאֶרֶץ יִשְׂרָאֵל לְחוּצָה לָאָרֶץ לְטַיֵּל"
וכותבים הפוסקים - כיון שיצא באיסור
אך אם יצא להרוויח כסף או לראות פני חברו מותר - וזה נקרא דבר מצוה (כך כותב המשנ"ב)
ואם לראות פני חברו זה נקרא דבר מצוה
ברור שגם להשתטח על קבר רבנו נקרא דבר מצוה
הטעה הזו מזלזלת בשולחן ערוךשפיפול
השולחן ערוך יודע טוב מאוד לאסור כשהוא רוצה וכשהוא לא רוצה, הוא לא אוסר.
שאלה מטופשת שמזלזלת גם ברבי יוסף קארו וגם בקוראיםשפיפול
חוץ מזה שהטענה שלך לגמרי לא נכונה.
אתה כתבת "לעומת זאת למי שיצא מאמריקה לאירופה לטייל, הוא כן התיר להתגלח?"
וזה לגמרי לא נכון.
לסתם אדם, אסור להתגלח בחול המועד.
למי שטייל מאמריקה לאירופה , ומי שטייל מאירופה לאוסטרליה, לכולם אסור להתגלח בחוה"מ.
זה מה שכתוב בשו"ע סימן תקל"א סעיף ב:
ב אֵין מְגַלְּחִין (א) בַּמּוֹעֵד, אֲפִלּוּ אִם לֹא גִּלַּח קֹדֶם מוֹעֵד.
יש לכלל הזה יוצאים מהכלל והם מופיעים בסעיף ד.
ד וְאֵלּוּ מְגַלְּחִין בַּמּוֹעֵד; מִי שֶׁיָּצָא מִבֵּית הַשִּׁבְיָה וְלֹא הָיָה לוֹ פְּנַאי לְגַלֵּחַ קֹדֶם הַמּוֹעֵד, וּמִי שֶׁיָּצָא מִבֵּית הָאֲסוּרִים וַאֲפִלּוּ הָיָה חָבוּשׁ בְּיַד יִשְׂרָאֵל שֶׁהָיוּ מַנִּיחִין לוֹ לְגַלֵּחַ, וְכֵן הַמְּנֻדֶּה שֶׁהִתִּירוּ לוֹ (ג) בָּרֶגֶל, וְכֵן מִי שֶׁנָּדַר שֶׁלֹּא לְגַלֵּחַ וְנִשְׁאַל עַל נִדְרוֹ (ד) בָּרֶגֶל, וְכֵן הַבָּא מִמְּדִינַת (ה) הַיָּם בְּחֹל הַמּוֹעֵד, אוֹ שֶׁבָּא בְּעֶרֶב הָרֶגֶל וְלֹא הָיָה שְׁהוּת בַּיּוֹם לְגַלֵּחַ, וְהוּא שֶׁלֹּא יָצָא מֵאֶרֶץ יִשְׂרָאֵל לְחוּצָה לָאָרֶץ (ו) לְטַיֵּל.
ז"א , כל מי שהייתה לו מניעה רצינית שלא להתגלח , מותר לו להתגלח.
מי שבא ממדינת הים, לא היה יכול להתגלח, כיוון שאז התגלחו בסכין ולא היו מתגלחים באוניות בגלל הטילטולים.
לכן השו"ע התיר לו להתגלח כמו לאלו שהיו בשבי או בבית הסוהר.
הסיבה שמי שהגיע מטיול , לט זוכה להיתר, היא בגלל שהוא לא שקול ליוצא משבי, כיוון שהשבי והמאסר הם בכפיה ואילו הטיול הוא רשות.
זה דבר פשוט.
לסלף אותו ולעוות את ההלכה באופן כזה שיראה שבגלל הבית יוסף חושב שאסור לצאת לטיול מהארץ לחו"ל זה זלזול בבית יוסף ובהלכה בכלל.
אתה פשוט להבנת מה כתוב בשולחן ערוךשפיפול
או שלא קראת אותו בכלל, שזו האפשרות הסבירה יותר.
האנונימי צודק - זה הפשט בדברי השו"עגבעוני מצוי
השולחן ערוך חשב שמותר לצאת מהארץ לטיולשפיפול
ואם לא היה סבור כך, היה כותב זאת בפירוש ולא היה נזקק לחבורה של מוחות עקומים שיסלפו את דבריו ויעוותו אותם מתוך רצון להפוך אותם לשטויות והבלים שמעולם לא עלו על דעתו.
אסור לשניהם להתגלח - זה מה שלא הבנתשפיפול
זה מה שלא הבנת.
אין חילוק.
אני אסביר שוב, כי לא הבנת כלוםשפיפול
סימן ד' עוסק באנשים שמותר להם להתגלח בחול המועד.
כל האנשים שהוא מזכיר, הם אנשים שהייתה להם מניעה להתגלח בערב יום טוב, והעיסוק של הסעיף הוא רק בסוגי המניעות.
רק הנסיעה בים, נחשבת מניעה, אבל אם אדם יצא מהארץ לטייל, דבר שהוא מותר לחלוטין לפי השולחן ערוך, המסע בים לא נחשב לו למניעה.
זו הסיבה שהמגן אברהם, שהוא המפרש החשוב ביותר של השולחן ערוך, מדגיש במיוחד את ההבדל בין נסיעה בים לנסיעה סתם וקובע , שאם אדם לא הגיע דרך הים , אלא דרך היבשה, אסור לו להתגלח ולא משנה הסיבה בגינה, יצא מן הארץ.
זה הפשט האמיתי, של השולחן ערוך, כיוון שהשולחן ערוך מדייק בדבריו, ומדבר דווקא על מדינות הים ולא על סתם מדינות בחוץ מלארץ, אליהן ניתן להגיע גם דרך היבשה.
בקיצור, מדבריו של המגן אברהם, אנו רואים באמת, מה כוונתו האמיתית של הבית יוסף ועד כמה הטענה שהוא אוסר על יציאה מהארץ לטיות , היא סילוף כוונתו.
וואו, אתה קשה הבנה שפיפול (סליחה על הביטוי)גבעוני מצוי
השולחן ערוך כותב במפורש "מארץ ישראל לחוצה לארץ",
לא "מחוצה לארץ לארץ ישראל" ולא "ממדינת הים אחת לחברתה"
הוא מדגיש במפורש מארץ ישראל לחוץ לארץ
מה המקור לדבריו?
המקור הוא בטור, באותו סימן. הטור כותב כך:
והבא ממדינת הים שלא היה יכול לגלח קודם וכגון שהלך להרוויח מזונותיו או להתעשר, אבל אם לא הלך אלא לטייל - לא יגלח דלאו אנוס הוא דאפשר לו שלא ילך, והראב"ד פירש "אפילו לטייל" דאמרינן לא יגלח, דוקא מארץ ישראל לחוצה לארץ, אבל אם הכל בחו"ל או בארץ - אפילו הלך לטייל - יגלח.
השו"ע שהדגיש במפורש מארץ ישראל לחוץ לארץ נקט כדברי הראב"ד להלכה.
בדקתי בטור, ואכן הבית יוסף (שהוא רבי יוסף קארו)שפת הנחל
כותב במפורש כפי ההבנה של "גבעוני מצוי" ולא כפי ההבנה של "שפיפול"
אתם מסלפים את דבריו של הבית יוסףשפיפול
כי הוא מתחיל את הפיסקה ב"מדינת הים", ומדינת הים , היא לא כל מדינה שאינה א"י.
אילו לטענתכם המופרכת היה איזשהו בסיס, הוא בכלל לא היה על מדינת הים, אלא על כל חוץ לארץ.
עובדה שהוא לא עושה את זה , כי זה פשוט לא נכון.
הציטוטים שהבאתם לא קשורים בכלל לנושא.
לא מסלפים שום דברשפת הנחל
קרא את דברי הבית יוסף בפנים, לא בשו"ע.
הוא מתייחס במפורש להבדלים בין כלל חוץ לארץ לבין מדינת הים
וגם מתייחס במפורש להבדל בין היוצא מא"י לחו"ל שאסור לו לגלח אם יצא לטייל, לעומת מי שיוצא מארץ לארץ אחרת שמותר לו לגלח מכיון שיצא ברשות (לעומת מי שיצא מארץ ישראל לחו"ל לטייל שנקרא "יוצא שלא ברשות")
הדברים ברורים ומפורשים שם
לא מקוצרים כמו בשו"ע
זה מה שטענתי מותר לטייל, אסור לגלחשפיפול
גם הראב"ד לא כותב שאסור לטייל.
גם המגן אברהם לא כותב שאסור לטייל.
זה לא פשט של השולחן ערוך, כי השולחן ערוך לא כותב "אסור לטייל".
השולחן ערוך, כותב את פשטיו, והפירושים של כמה מוחות עקומים מקשקשני האינטרנט אינם דעתו.
לא הבנת כלוםשפת הנחל
הוא כותב שמותר למי שיצא לטייל לגלח - כיון שיצא ברשות, מלבד מי שיצא לטייל מארץ ישראל לחו"ל - שאסור לגלח - מכיון שיצא שלא ברשות.
עוד פעם להסביר????
המקור שאציג יגלה מיד שאתה טועה ומטעהשפיפול
יש לי את הטור במקור.

הנה הטור אורח חיים במקור.
מה כתוב שם?
אבל אם לא הלך אלא לטייל, לא יגלח דלאו אונס הוא, דאפשר לו שלא ילך.
זה מה שכותב הטור.
האם יש בעולם, מישהו מטומטם עד כדי כך, שיטען שהמשפט "דאפשר לו שלא ילך", אוסר על טיול?
אני מקווה שאין בעולם אנשים כל כך שוטים, אבל גם אם יש, הם אינם מענייני. רשויות הרווחה צריכות לטפל בהם.

הטור אינו הבית יוסף...שפת הנחל
את הטור כתב ר' יעקב בן הרא"ש
עליו יש נושאי כלים, אחד מהם הוא הבית יוסף שנכתב ע"י רבי יוסף קארו, בעל השו"ע
תצטט אותו כאן במלואו (אין לי ספר לידי כרגע, אבל בדקתי בבית הכנסת שוב פעם, וברור לחלוטין שהוא סובר כפי שכתבו האנונימי וגבעוני מצוי)
אני הבאתי הוכחות ואתה ממשיך לקשקששפיפול
הבאת הוכחות לדעת הטור, לא לדעת הבית יוסףשפת הנחל
אתה לא הבאת כלום.שפיפול
הבאתי מקור. אבל אין לי למה לטרוח להעלות צילומסךשפת הנחל
מכיון שלפי תגובותיך לאורך כל הפורום,אתה לעולם לא מוכן להודות בטעויותך, גם כשהדברים ברורים כשמש
לא הבאת מקור - טענת שקיים מקור ,שפיפול
כנראה , כרגיל מדובר בעוד מניפולציה פרועה.
הלאה.
קצת רקע הסטורי-הלכתי, כדאי לעיין!אלעד
תודה רבה צדיקים!עלה למעלה
שאלתי את אבא שלי והוא אמר :אריאלניקית
שטסים לאומן לא לצורך בילוי והנאה בחו"ל אלא להשטתח על קברי צדיקים וכו' מבינה?
כל הכבודנריה וילנר
מה שאני יודעתשירה#שירה
הנשמות של הצדיקים אחרי שהם נפטרים באות לארץ ישראל ככה שאין מה לחפש בחו"ל, נשמתם בא"י.
טוב, אתן יודעות שזה קצת יותר מורכב מזה, נכון?בת 30
ואם מענין אתכן אז תחפשו שרשורים פה בפורום על זה.
הנשמות בארץ ישראל, אבל אי אפשר להתחבר אליהן...אנונימי (2)אחרונה
כל מי שקרא קצת בכתבי האריז"ל על עניין ההשתטחות בקברי צדיקים, יודע שהחיבור בינינו לבין נשמות הצדיקים נעשה באמצעות הנפש, שנקראת קיסטא דחיותא ונשארת בקבר הצדיק. מי שמשתטח עם כל הכוונות יכול להמשיך גם את הרוח, והנשמה של הצדיק, שהן בד"כ לא נמצאות כלל בקבר.
ואת שירה#שירה, לא יודעת יותר טוב מאשר ה"שדי חמד", החיד"א, ה"שערי תשובה" ועוד, שכתבו שמותר לצאת מא"י לחו"ל בשביל להשתטח על קברי הצדיקים ששם.
בהמשך לשרשור הקודם-בת 30
במקום להגדיר מה זה לא, בואו נדבר על מה זה כן.
ואם בכל זאת מישהו חושב שיש אנשים שהם לא- אז אני אשמח שיסביר למה. אבל באמת שיסביר למה הוא חושב ככה.
אז קדימה- מה זה כן ברסלב?
יש לו שיעור יומי בירושליםשפיפול
בין מנחה למעריב , בית כנסת באר שבע, זוננפלד 44
אבל מחר הוא לא יהיה, כנראה.
עדויות על רדיפת חסידי ברסלבשפיפול

כיום בברסלב מעליבים ומרביצים בין הפלגיםאלעד
כך שאין צורך בחסידויות אחרות שיעוררו מהומות
איזה פלגים? מה פלגים?שפיפול
שיק זה לא ברסלב,
שובו בנים זה לא ברסלב
נחלי נצח זה לא ברסלב
הננחים בטח שזה לא ברסלב
מי כבר נשאר ללכת מכות?
השול עם צפת? דווקא הם חיים בשלום.
חחח אתה רק מוכיח מה שטענתיאלעד
לא מוכיח כלוםנריה וילנר
רק שפיפול בעל הבלוג הפרובוקטיבי הוא ברסלבאנונימי (2)
ברסלב זה תמונות של בחורות לא צנועות
ברסלב זה הלבנת פנים של כל מי שלא חושב כמוני
ברסלב זה עיוות של ההלכה
ברסלב זה שפיפול
אז זהו שלא
ברסלב זה קדושה וצניעות ושמירת הברית
ברסלב זה "אל תהי בז לכל אדם"
ברסלב זה שולחן ערוך ללא חומרות יתרות אבל גם ללא היתרים מפוקפקים
ברסלב זה לא שפיפול
למה זה כ"כ חשוב להגדיר מה זה ברסלב ומה זה לא?בת 30
לא הבנתי.
כל אחד עושה את שלו וגמרנו. ממש לא מענין אותי מה השני- הוא ברסלב כזה או אחר? 100% ברסלב או רק 80%?
ברסלב "כאילו" או ברסלב באמת? ברסלב שמניח את דעתו (הבוטה) של שפיפול או לא?
כאילו לחסידי רב זה או אחר משנה מה שפיפול או מישהו אחר כותבים עליהם?
כאילו זה משנה לי משהו?
מה, זה עושה לי טוב להגיד שהם לא ואני כן??? מי יודע, אולי גם אני לא...
איך מגדירים?
צריך בכלל להגדיר?
אז די עם זה כבר....
הכל קשורשפיפול
למה דווקא מתחילים , כל מיני אנונימים להכפיש להשמיץ ולקלל , בשרשור ניטראלי שבכלל עוסק בהיסטוריה של חסידות ברסלב?
זה לא מקרי בכלל.
יש רבנים, שעוסקים בפועל, בעיוות ובסילוף של ההיסטוריה, מכל מיני מניעים של בריתות פוליטיות , כסף, כוח, שררה וכן הלאה.
זה לא פלא שהאנשים האלו משתוללים,ברגע שמתפרסם חומר היסטורי מהימן על החסידות ועל החסידים של ברסלב , זה הורס להם את כל התוכניות, את התעמולה , את הדמגוגיה.
את סבורה שזה לא נוגע לך, שאת תמימה ואת לומדת את תורת רבינו בפשטות בלי להסתכל ימינה ושמאלה.
אבל מה באמת את לומדת? מי פרסם את זה? מי ידאג לזה שדברי רבינו לא ימחקו ומישהו יכניס במקומם חומר מטעמו?
אני אתן לך דוגמא.
אני לא קרוב לננחים ולא מקבל את הדעה שלהם ולא כלום, אבל לפני עשר שנים, היה כתוב בפרסומים שלהם, שחסידי קרלין בטבריה , ניסו להרוג את הרב אודסר ואת המשפחה שלו, כשהוא היה אברך.
תשאלי את זקני הננחים , אלו שהם בעניין עשרים שנה והם יגידו לך שזה נכון , "הסבא" היה מדבר על זה.
למה הסיפור הזה כבר לא מתפרסם? למה הוציאו אותו מהספרים?
מישהו חושב שזה לא נכון?
כששואלים שאלות, מגלים דברים מעניינים
אני בד"כ רק קוראת בפורום הזה ולא כ"כ כותבתהאלמונימית
אבל עכשיו החלטתי לצאת מהבועה שלי ולהגיב
כתבת "רק פחדן עלוב משמיץ מאחורי כינוי אנונימי"
ומה חשבת שהוא יעשה, שיכתוב את דעתו בשמו המלא?
כדי שתקטול אותו?
כמו שאתה קוטל כאן בפורום כל אחד שלא חושב כמוך?
כמו שאתה מדבר בזלזול על הננחים?
כמו שאתה מדבר בזלזול על הרב שיק?
כמו שאתה מדבר בזלזול על נחלי נצח?
אני עוקבת בפורום הזה כבר הרבה זמן ונראה לי שרוב ההודעות שלך הם הודעות מתנשאות ומזלזלות בכל האחרים
עכשיו תגיד "הנה עוד אחת שמסתתרת מאחורי כינוי אנונימי"
אז הנה השם שלי: אפרת, מפתח תקוה
אני באמת לא יודעת מי צודק בכל המחלוקות שלכם, אני לא מספיק מבינה בזה ואין לי הכלים לבדוק זאת. אני רק רואה שאתה מדבר כל הזמן בהתנשאות ובצורה פוגענית ומעליבה
וממש לא כיף לי לבקר בפורום הזה בגלל צורת הדיבור הזו
מסכים
אלעד
הנה, אני לא פחדן ואני גם חושב כמוהוגבעוני מצוי
מה תעשה לי?
או קיי חברים. פה זה נעצר.בת 30
שפיפול- אם יש לך משהו ענייני להגיב, נשמח לשמוע.
כל השאר- אין טעם להגיב כאשר אתם יודעים שזה יוביל לויכוח חסר תכלית.
מי שיכול להגיב עניינית בנושא של השרשור- מה טוב.
אולי אתה צודק,די"מ
אבל מי שכותב מנאנונמי לא יכול לבוא בטענות.
תעמוד מאחורי הדברים שאתה אומר.
מסכים איתך. בגללך כבר אני כמעט לא נכנס לכאןלשם שבו ואחלמה
מעניין איך שאינו ברסלב, רואה את השרשור הזה (:האטורי האנזו
חח זה שאינו ברסלבעובר אורחאחרונה
מסתקרן וקצת מופתע ![]()
מחפשת המלצות עם איזו חברהזהר
כדאי לטוס לאומן (נשים) , אנחנו שתי חברות בנות 17,18 תודה!(-:
ממליצה לך להצטרף לקבוצה.בת 30
יש רבניות שמוציאות קבוצות מאורגנות מדי פעם, ויש גם קבוצות מאורגנות עם הדרכה בחברות כמו "דרך צדיקים".
הנסיעה עם קבוצה מאוד מעצימה את החוויה ואת השהות באומן.
אנחנו כמה חברות שטסות בגילאים שלכן..דורשת קרבתך
ומחפשות קבוצה, ודיי בכיוון של אחת. בטו באב.
מוזמנת לאישי
ברוך ה' אני עכשיו טסה לאומןעלה למעלה
עוד שבועיים בעז"ה עם מדרשת טהר והרב זאביק והרב אייל ישראל שטרנליב, מוזמנת להצטרף
אני טסתי דרך "דרך צדיקים" וממליצה!*קומי אורי*
המחירים היום בשפל.שפיפול
פחות משלוש מאות.
זה הזמן.
מבחינת שרות החברה הכי טובה זה "דרך צדיקים".די"מ
תודה רבה לכולם!זהראחרונה
מחפש ישיבה חסידית ונעימה? גם גמרא וגם חסידות?היהלום שבכתר
גם התבודדות וגם לימוד בחבורה?
מקומך איתנו!
לבירור שלחו הודעה בפרטי או התקשרו.
אשריכם אשריכם.20140623120515.pdf
אשמח לעזרהסתם אחת
כולל טרנסים/ מזרחית/ אלטרנטיבי, הכול..
אשמח כקובץ ולא ביוטיוב
תודה!
וואי, יש לי פולים. כאילו בערך פולים..P:שִׁירָה
רק תזכירי לי באישי ובעז"ה כשיהיה יותר זמן..
אבל הם כאלו, מהסוג של השירי שטויות. אני לא אוהבתותם..
לוקח שנים להעלות אז..קחי אחדשִׁירָה
דברי איתי באישיסתם אחת
אבי אביא לך את המייל שלי ותשלחי לי שם או משהו.. בסדר? תודה!
את רוצה עדי רן?ארק
גם..סתם אחת
נראה מה יש לנו. אמור להיות שלל מכובד..בת 30
יש!
סתם אחת
יש לי להביא לך ...בואי לאישיאפרת..=]אחרונה
קצת קשור מצד "אהבת ישראל" --בבקשה לפתוח !!נפש חיה.
היקרים שלנו?
אז תראו חברל'ך.
אנחנו לא יכולים להיכנס לעזה.
אנחנו לא יכולים לכתוש את כולם כמו ראשים של שום.... [שה' ישיב להם כגמולם ! "וחמישיתו יוסף עליו!"]
אנחנו לא יכולים להילחם
מה אנחנו כן יכולים?
להתפלל! לבקש! להתחנן! "ותוסף אסתר ותדבר לפני המלך!".....
תקשיבו חברל'ך יקרים-
יש מבצע מטורף עכשיו
שאני מכריזה עליו עכשיו, ממש עכשיו!
"מצווה- מבצע!"
--- אנחנו הולכים ביחד- להפיץ, למלא, להאיר
לצבוע את העולם,
את המחשבות,
את עם ישראל במעשים טובים זכויות ומצוות!!
מה זה אומר?
מכירים את השיר של שיבי "שהכל יהיה כרצונך באמת?"
- הריני משליך עליך אבי מלכי ואלוקיי
את כל תנועותיי
מחשבותיי, רצונותיי, דיבוריי, ומעשיי-
שלי, של אשתי, שלי ילדיי
ושל כל הנלווים אליי
שהכל יהיה כרצונך באמת!!"
אז אנחנו אומרים-
"אנחנו רוצים את הילדים בריאים"
- ואני / אתה/ את מוכנים לתרום את הרצונות/ מעשים טובים שלנו/ זכויות/ תפילות/ מצוות
לזכותם של הנערים, שישובו בריאים בגוף ובנפש
ולהצלחת החיילים שבאים לעזרתם [בתוך כל כלל ישראל שתרום קרנו בגויים אמן!!!]
כל מה שיהיה באמת כרצון/ לרצון השם יתברך ו"לרוממות קרנו."
מי מצטרף ליוזמה היפה הזו?
אה, ו- כמובן שמצווה להפיץ את הסטארט אפ הזה לכל מי שרוצה, ובלבד שיאמר בפיו או במחשבתו שהוא מייחד את זכות המעשה/ מצוות/ תהילים/ תפילה/ לימוד
לזכותם כמו שציינו קודם.
הקפיצו כדי שלא נשכח את הנערים! אפילו בלב ובמחשבה אפשר לעזור להם! ![]()
הלוואי
שמי שאמר לעולמו די
יאמר לצרותינו די
אמן כן יהי רצון.![]()
ברסלבים משמחים בארועים - 0506797114פונפון
חשוב ממש! אם החרש תחרישי בעת הזאת....וואלה?!
בס"ד
אנשים יקרים,
בזמן האחרון מתפשטת לצערנו השפעתה של "הקרן לידידות"-קרן נוצרית שתורמת רבות למדינת ישראל.
ורבות מקייטנות הקיץ המסובסדות ע"י המדינה, מבוססות למעשה על תרומות של הקרן לידידות הפועלת בשיתוף עם משרד החינוך.
בעקבות כך אנו-בני הנוער יוצאים למאבק שבמסגרתו יוצא לדרך "פרויקט הדולרים"- פרויקט שבמהלכו יפיצו בני הנוער ברחבי הארץ פרוספקטים בצורת דולרים שיוצאים נגד השימוש בכספי הנצרות.
מטרתו של "פרויקט הדולרים" הוא העלאת המודעות הציבורית בישראל לבעייתיות בשימוש בכספים אלו.
לשם פרסום הדולרים אנו זקוקים לכ-5000 ₪ לפחות. נשמח מאד אם תוכלו לעזור לנו ולקחת חלק ב"פרויקט הדולרים", ובכלל במאבק כולו.
בברכה,
נוער במדינת ישראל,
שחשוב לו שהעם היהודי לא יתבולל.
לתרומות- 0549197424
בנוסף, חשוב להדגיש- הבעייתיות בשימוש בכספי נוצרים:
1. הפסיקה ההלכתית ברובה אסרה את השימוש בכספים אלו (בעבר-הרב עובדיה זצ"ל, הרב אליהו זצ"ל, הרב אברהם שפירא זצ"ל, הרב יוסף שלום אלישיב זצ"ל. כעת-הרב יעקב אריאל, הרב אבינר, בתי הוראה לענייני ציבור, יד לאחים ועוד.)
2. יצירת תלות מדינית בגורמים חיצוניים.
3. הפיכת הנצרות ללגיטימית, דבר שיכול לגרום להתבוללות בעוד מס' שנים.
4. הכנסת מודעות פסיכולוגית לחברה הישראלית כי מצבה של המדינה בכי רע והיא זקוקה לכסף.
השנורר מהנוצרים פוגע במדינה שלנו. גם מבחינה דתית, וגם מבחינה מוסרית. המאבק הזה אינו קשור דווקא לאדם הדתי, אלא לכל יהודי באשר הוא.
הקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין,שפיפול
היא ארגון צדקה חשוב.
הארגון אוסף תרומות מיהודים ונוצרים בארה"ב, לצורך השקעה במפעלים חינוכיים ותרבותיים בישראל.
ההתנגדויות המוזרות אליו, מצד גורמיים קיצוניים וסהרוריים, מעידות בעיקר על קנאה.
זה חבורת מסיונרים שמשחקים אותהארק
לא מיסיונרים ולא נעלייםשפיפול
אין שום הוכחות להאשמות הנבובות האלו סתם היסטריה של קנאי שוליים.
טוב. אני מבקשת בכל לשון של בקשהבת 30אחרונה
להפסיק עם הסגנון המשתלח והבוטה.
זה לא מוסיף שום דבר טוב.
מי שרוצה לשלוח את ילדיו לקייטנות הממומנות- שישלח, ומי שלא- לא.
תודה!
פני (?) באישי, יכולה לברר....קחו עמכם דברים
כנראה עם מדרשת טוהרמעריצה של אבא
לא יודעת את התאריך..
הנה הפרסום לטיסה בבקשה
מעריצה של אבאאחרונה
לחם אביריםקחו עמכם דברים
היי
מחפשת את הספר "לחם אבירים" שחיבר הרב בזאנסון.
אם למישהו מכם יש מושג היכן ניתן להשיג אותו זה יעזור לי מאוד.
תודה!
ככל הידוע לי, הספר לא הובא לדפוסשפת הנחלאחרונה
בעבר היה ניתן להוריד אותו מהאתר "אומץ". אינני יודע מה קורה היום
איך הולך הסדר של ההתבודדות...?ארק
למה אתה מתכוון "הסדר"?בת 30
עקרונית התבודדות זה משהו שבכלל לא חייב להיות בו סדר. זה זמן שאתה מביא את עצמך לפני ה', כמו שאתה.
אין ממש סדר מסויםמעריצה של אבא
אתה מדבר עם בורא עולם על מה שאתה רוצה,שופך את הלב.
אבל פעם שמעתי שיש סדר שיכול לעזור לך לדבר על הכל(יכול להיות שלזה התכוונת)
תודה,סליחה,בבקשה
להודות לקב"ה על מה שיש לנו\היה לנו במשך היום וכו',לבקש סליחה על דברים שעשינו,ולבקש מה' יתברך מה שאתה רוצה.
^^^אבות ובנים
יש גם עניין שבשיחה איתו יהיו שבח, בקשה והודאה אבל תכל'ס מה שמרגיש לך אמיתי ואתה.
כמו ב18די"מ
מה זה 18?ארק
תפילת עמידה של יום חולדי"מ
שנקראת שמונה עשרה (למרות שבעצם זה 19)
הא.... חחחחארק
יש סדר...ארק
אם אתה בקטע של "סדר"די"מ
תשמע את הדיסק של הרב עופר "התבודדות הלכה למעשה".
ראשי תיבות תשוב"ה...נריה וילנר
תודה-על מה שהיה.
שבח- של השם.
וידוי-על הפדיחות שעשית מאז ההתבודדות האחרונה ובכלל.
בקשה-יש כאלה שרוצים לבקש דברים זה המקום.
הודאה-על שזכית לעמוד לפני השם.
מתאים לנשמות מעלמא דתיקון מי שבא מעלמא דתוהו אפי' באיזה צד כלשהוא שלא ינסה בבית,לא יעבוד לו....
יפה מאדמעריצה של אבא
אין סדר בהתבודדות ואין הנהגות בברסלבשפיפול
מה שצריך לעשות זה פשוט לדבר בחופשיות, בשפה יומיומית ושגרתית, בלי כללים ובלי תורות.
אפשר להתאונן ואפשר לקטר ואפשר להגיד לשון הרע ולהוציא דיבה.
מה שבא, הכל מותר. גם בשבת, לדבר על עסקים ולעשות תכנונים. אחרת זאת לא התבודדות.
מה שאסור, זה לסדר, להפוך את זה למכאני, כמו התודה , בבקשה, סטירה , שזו המצאה של רבני הבאסטות, שהם בעצמם לא מבינים הרבה, ומעצבים כאלו הנהגות שיתאימו להם, גם אם הן עומדות בסתירה גמורה לדברי רבינו המובהקים.
יש אנשים שמתאים להם סדר, וזה החופשיות שלהם...ארק
נכון שפיפולנונריה וילנר
לא נוסעשפיפולאחרונה
אני מתפלא שאני כבר לא רואה אותך.
אתה חסר.
הצעת שידוךהאטורי האנזו
אני מחפש שידוך לבחור ברסלב בן 35 רווק שגר באיזור השרון. אם מישהו/מישהי מכיר/ה עדיף ברסלבית, כל הצעה תתקבל בשמחה! (:
בחור איכותי ומסורתי שמעוניין להקים בית כשר, עובד בעבודה מסודרת והולך לשיעורי ערב.
יש הצעה בעז"הנריה וילנראחרונה
מי יודע מה פירוש בספר המידות שכתובהדסדס
"כבוד תולה בנפש" וגם "כבוד תולה ברצון הלב"
נסיעה לנשים! רבי נחמן והבעל שם טוב - תכנית מיוחדתשפיפול
נסיעה בעקבות סיפורי מעשיות, לינה במלונית בצמוד לציון באומן.

מה זה אומר בעקבות סיפורי מעשיות?בת 30
לא שאני מתכננת לטוס בקרוב אבל מסקרן אותי.
מדובר בנסיעה שהיא סדנאשפיפולאחרונה
כאשר הדגש על הקבצנים השישי והשביעי מתוך המעשיה של שבעת הקבצנים.
בכל שלב במסע, יהיה שיעור ותרגול רוחני , מאותה שלב בטיול, אל הנקודה המתאימה במעשיה.
תתקשר לתמר או לקרן, הן יתנו לך הסבר מקיף יותר.



