עד לאחרונה לא חשבתי על זה לעומק העניין לרבדים ממש ספציפיים.
ידוע העניין ששליטה היא תכונה יותר גברית, מובילה לוקחת אחריות.
אבל האם זה משהו שבאופן טבעי טבוע בכל גבר באשר הוא והוא פשוט מחונך לעתים בזביבה שלא מאפשרת/מחנכת לזה, או שזה בכלל לא קשור לנשים/ גברים?
הצורך בשליטה, מונע ממקום של לקיחת אחריות והובלה או ממקום של אגו של הנה אני גיבור אני חזק?
ממש מעניין אותי מה יש לכם לומר,
יש לי עם עצמי הרבה נפקא מינא מהעניין...
)