ניחוש: ליד שילה?מ.מ.י.ר
בצומת שילה בציר 60ימין אמיתי
כל הכבוד לכם!!!יקירה
המקום פונה לפני זמן קצר - אך עוד הלילה יוקם מחדש!השם הוא המלך!
כוחות מג"ב הגיעו לפני זמן קצר (ראשון) למאחז פני שילה והרסו את המקום. האירוע עבר ללא עימותים. פני שילה הוקם בשבוע שעבר בתגובה לפינוי מעוז אסתר ורמת מיגרון. לדברי המתנחלים, עוד הלילה הם מתכוונים להקים את המאחז מחדש ואף להרחיבו
הוצאת את ה' מהתמונה...דינה ברזיליאחרונה
"המקום פונה לפני זמן קצר- אך עוד הלילה יוקם מחדש!"
שים לב שקודם אומרים "בעזרתו" ורק אח"כ "בהשתדלותינו" 

כדאי לערוך ולהוסיף "בעז"ה בסוף...
בכולופן- שכוייח ענק!
..ל המשוגע היחידי
..
הדמיה של אוטובוסים ממותגים - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 2 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 3 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 4 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 5 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 6 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 7 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 8 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 9 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 10 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 11 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 12 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 13 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 14 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 15 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 16 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 17 - חל"פ הגבעות AIנ אאחרונה

כל דכפין ייתי ויחזהימח שם עראפת
קיצור, בא לי לעשות טיול כמה ימים ביו"ש. יש בעיה, בטחונית בלילות. אי אפשר לישון במצפה מבודד וכדו'. קיצור, חשבתי לטייל מחווה לחווה, דהיינו לפתוח אוהל בחוות ולישון שם, ולהפוך את הטיול מסתם טיול, לטיול בלי שבילים, מחווה לחווה. קיצור, מישהו מתעניין בקונספט?
בואו נארגן קבוצה ונתקדם.
ראיתי שיש עכשיו תוכנית להחזיר את השליטה לכביש 449נ א
ליד עפרה. ויש את חוות חסד לאברהם ואת חוות האורנים שנמצאות באזור היישוב עפרה.
אשמח לשמוע מידע על התוכנית ועל החוות, אם מישהו יודע..
תודה
קטע. נסעתי משם לפני 10 שנים הביתה לבית אלמשה
אף פעם לא חשבתי שיהודים לא נוסעים משם.
שמעתם על חוות חסד לאברהם ועל חוות האורנים ליד עפרהנ א
אשמח למידע
איזה מידע?רקאני
כל מידענ אאחרונה
רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א
בס"ד
שלום לכולם!
כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.
תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?
עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!
תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ א
להצביע למי שבאמת מייצג אותך...הסטוריאחרונה
כזכור במו"מ הקואליציוני, סמוטריץ' רצה ביטחון, בליכוד התעקשו. בסוף סוכם שהוא יקבל שר במשרד הביטחון עם אחריות על החלקים האזרחיים.
אם כל הטפשים בהתיישבות האידיאולוגית שמצביעים ליכוד, היו מצביעים לצה"ד, היתה ממשלת ימין בראשות נתניהו אותו דבר- אבל ההתישבות היתה באמת בידי סמוטריץ'.
אחרי החתימה - גלנט בשיא החוצפה סירב לבצע את מה שנחתם, בטענות שאי אפשר לפגוע בשיקול הדעת של המפקד והושגה פשרה שאם הפינוי משיקולים בטחוניים - זה נשאר בסמכות אלוף הפיקוד. לכן בצו ההרס של בית ענות, הוא כתב את הטענה האבסורדית ש: "המקום פוגע בשלום תושבי האזור".
אם כל הטפשים בהתיישבות האידיאולוגית שמצביעים ליכוד, היו מצביעים לצה"ד, היתה ממשלת ימין בראשות נתניהו אותו דבר- אבל ההתישבות היתה באמת בידי סמוטריץ'.
