הסיפור של. *עדי שהיא אני ועוד עדי אחת,,,,,,,,
הסיפור הראשון שלי. קבלו בהבנה.

אני רוצה לכתוב על חושך על רע על מצולות על חרדה על פחד ועוד פחד ועוד פחד על יאוש יאוש יאוש יאוש יאוש.
אני רוצה לכתוב על נפילה על התרסקות על עצמות יבשות. על קיא וחרא ומוות.
ולא.
אני אכתוב על אמת ואור וגואלה ושמש וים ואהבה וכלהדבריםהלאקיימים.
אני אכתוב על צדק ואמת ורחמים על אחדות ואחווה ושלום וכלהמיליםהיפות.

שלום. אני עדי. עדי כמו תכשיט כמו מתנה כמו השם של חברה של האיש שאני הכי אוהבת בעולם.
האיש שאני הכי אוהבת בעולם שגר בעיקר בראש שלי ובבניין של החתולים בקומה השנייה וישן ממש מול החלון בחדר שלו ובדיוק מוחלט מול החלון בדירת פח השכורה שלי. שכבר מזמן היא לא ממש שכורה, אני בחובות של חיי. אל תדונו.
האיש שאני הכי אוהבת בעולם ושקוראים לחברה שלו עדי והיא לא אני, קורא לעצמו מתן. מתן כמו מתנה, כמו תכשיט, כמו מתן תורה. כמעט כמוני בעצם.
אבל האיש שאני הכי אוהבת בעולם אוהב הכי בעולם עדי שהיא לא אני.
ואני אינני.
הסיפור של. *פרינסס ימח שמה,,,,,,,,
הכל התחיל בבגידה הראשונה של החבר הכי טוב שלי בעולם. אבא שלי.
כשהוא הכיר את הפרינסס שלו וזהר אחריה ביום ובעיקר בלילה שטים להם בסירות אהבה ובלוני הליום. חיים בסרט. הוא והפרינסס שלו נכנסו עמוק לתוך החופה ושכחו לצאת ממנה. החבר הכי טוב שלי, שהוא גם אבא שלי במקרה, זנח אותי ואת גל ואת אדם ואת בתי.
אני בוהה בחלון של מתן החשוך כמו אז. כשהוא הלך הוא השאיר לי רק את החלון. לקח לו
את הבגדים ארז יפה בתיק גדול, והלך.
נשארתי אני והחלון.
יושבת עליו ובוכה וכותבת ובוכה ובוכה ובוכה ובוכה וכותבת. לאט לאט הפסקתי לבכות, רק כתבתי וכתבתי. סופרת את הנשימות אחת ואחת. דועכת בשקט בשקט בחלון רטוב ואבש בלי שאף אחד שם לב.
והחבר שהוא אבא והפרינסס מאושרים עד עצם היום הזה. וזה מה שחשוב.
דיינו.
את כותבת ממש ממש טוביהודי אמיתי!

סתם לידע כללי. התחברתי לדמויות מאוד מהר, נהניתי לקרוא ואהבתי ממש את צורת ההגשה

עוד נקודה שחייכתי בה זה בשורה הרביעית לפני הסוף. יושבת עליו ובוכה, וכותבת ובוכה ובוכה ובוכה ובוכה וכותבת...

ההדרגה הזאת חמודה..

 

רק לא הבנתי את המסר בסוף..

אשמח אם תאירי לי...

 

יפה מאוד!

תודה.,,,,,,,,
זה לא ממש מסר, זה יותר סיפור. ובקטע הזה בסיפור, הבחורה ששמה עדי, מתה לאט לאט. מוות פנימי ושקט. וזה הכוונה כשכתבתי .ואני אינני. זה גמר אותי, אני לא יהיה יותר לעולם מי שהייתי
וואו...יהודי אמיתי!

מלחיצה את... אמא...

 

את תהיי בעז"ה!  תאמיני

חחח זה לא אני זה היא..,,,,,,,,
לי קוראים אנה ולה קוראים עדי

זו מישהי אמיתית?יהודי אמיתי!

חשבתי שהתכוונת על זה כמשל...

אוקיי |אנחה|

לא, זה כמשל,,,,,,,,
אבל זה לא אני.. |מחייך קלות| סיבכתי אותך
תקשיבי את מדהימהשבותי
והסיפור הזה, שבעצם אולי מורכב משני סיפורים שונים לגמרי ואולי באנשים שונים.
כואב מאד.
זה זעקה מיואשת של אבדון וחלחול של חוסר אונים וכוח לשאוף ולרצות להתקדם.
ולרצות. באופן כללי.
ולחיות את המהות האמיתית ולא תחפושת.
נגע עמוק עמוק.
מקווה ומאמינה שבסוף. עם כל הדברים הגועליים והקשים והחסרי ישע לחלוטין שהבנאדם הזה עובר.
זה יכול להישאר חלק מהחיים, לא להפוך למרכז. עם המון המון עבודה.
אז אם זה עלייך....

ואם לא. כתבת יפה. אז תודה.
ובלי קשר, נוגע לכולנו ולי באופן אישי מול כל הנקודות של חוסר אונים וייאוש בחיי...
הכל חשוף.....
תודה רבה!!,,,,,,,,
תארת מדוייק כל כך! כל כך מדוייק.

תראי זה לא עלי והכי עלי, כי מה אדם כותב אם לא את עצמו בסופו של דבר?!

ועם המון המון עבודה כמו שכתבת, אנחנו נעשה את זה. כל האנשים המדהימים עם הלבבות השבורים והכנפיים הגדולות מתחת לכל הקליפות. ה יעזור.

תודה רבה לך!
משפט לגזור ולשמור!שבותי
"כל האנשים המדהימים עם הלבבות השבורים והכנפיים הגדולות מתחת לכל הקליפות"
וואו נכווון!יהודי אמיתי!

@אנה דור, את טובה!

רק שתדעי ותוסיפי את זה לרשימה של האישיות שלך..

|מסמיק|,,,,,,,,
תודה רבה!
התפלק לי,,,,,,,,
חח תודה!
אקרא נשומה.תודה שתייגתגיטרה אדומה


הסיפור של. *בתי,,,,,,,,
אני מנפחת בלונים בתוך הבטן שלי.
כשכואב לי הראש, הייתי מתקשרת לאבא. אין אבא. מנפחת בלון.

היום המורה ביקשה מבתי להביא חתימת הורים.
הורים זה מילה חסרת פשר.
עדי, היא שואלת אותי ולא מביטה. איפה אמא?
מתה. אני אומרת ממרומי החלון שלי. מתה, ואל תפריעי לי.
היא בוהה בי.
מה זה מתה, עדי?! מתה זה שהיא תחזור??
ושני קריסטלים נוצצים עומדים לה בזווית החיבור בין העין, האף והלחיים.
מתה זה שהיא לא אוהבת אותנו. אני לוחשת לה. ואז מתפרקת ונופלת ליד הבובה הקטנה הזאת על הרצפה ומחבקת אותה חזק.
היא נבהלת.
עדי!! אז אז אז אז אמא לא תתתחז-זור? עיניה כמו 2 גולות גדולות ובוהקות.
אני מושיבה אותה עלי וחופנת את ראשי בשמלה הישנה והמוכתמת שלה.
ואבא גם מת? היא שואלת בלי קול?
אבא חי. אני אומרת לה, והקול שלי קר וגבוה.
אבא חי יותר טוב מכולנו.

וקמה. ומנערת מעלי את הרגשות. ומניחה את בתי על הספה.
חותמת ביד רועדת על השורה של
חתימת הורים.

עדי. בשירבוט.

ומנפחת עוד בלון. גדולגדול בבטן שלי.
וואי, כתבת עצוב והכנסת אותי פנימהיהודי אמיתי!

את כותבת ממש טוב

הסיפור של. *האמת,,,,,,,,
אבל לא הכל רע. כמובן,
אנשים תמיד כותבתי את הסיפור הפוך. מתחיל ברע נגמר בטוב. כל העולם הזה הוא הפוך. אדם נולד זה הטוב ואז הוא מת וזה הרע.
ואולי לא.
אולי בני האדם הנחותים והנבזים צודקים, שהרי. אל כורחך אתה חי, וזה ההתחלה הרעה פה. ואז הוא מת וגואל את עצמו מהעולם הזה. סוף טוב הכל טוב.

כשהפרינסס מתקשרת להזמין אותנו, אני הולכת להקיא. אבל בתוכו בתוכו זה נחמד לי, ואז עוד יותר באלי להקיא.
בחיים לא.
מילא היה מתן, הייתי עוד יכולה לסחוב אותי לאיפשהו לעשות חסד עם איש מזדקן שקורא לעצמו אבא של מישו.
אבל אפילו מתן עסוק בלהיות בחדר החשוך שלו.
אגב, החברה שלו, עדי. שהיא לא אני. אני כבר לא בטוחה כמו פעם שהיא באמת קיימת.
במחשבה שניה, למה שלא תהיה לו חברה. בטוח שיש לו. יופי. יש לו יש לו.

כל המטרה שלי בחיים זה לגרום לעצמי להיות מסכנה יותר, אין לתאר.
אבא שלך התחתן, והציל את עצמו מלהזדקן לבד. את תתחתני עוד מעט ואז מה? הוא ישאר לבד? אגואיסטית.
אמא שלך מתה לא בגלל שהיא שנאה אותך, וכנראה שהיא יותר לא רצתה למות מאשר שאת לא רצית שהיא תמות. למתן אין חברה ואם הוא היה יודע מה את חושבת עליו הוא היה עושה משו. (למרות שהוא כזה צדיק וחמדמד, כמו גור חתלתולים) ובתי לא מסכנה, היא חיה באושר ועושר עם שלל בובותיה.
רק את הורסת לעצמך את החיים. אז יאללה.
קומי עכשיו, תשטפי פנים. ותצאי מהדירה המצחינה הזאת כבר.
וואומור וקינמון5
באמת עצוב, אהבתי מאוד את הסוף שמשאיר תקווה שאת מחליטה איך יראו החיים שלך... אם הבנתי נכון. כתיבה מעולה!
תודה,,,,,,,,
זה לא ממש הסוף, אני באמצע. תודה רבה
רק כאוסף של סיפורים אפשר להעריך את האיכותאם אפשר
זה נהדר, כתיבה מעולה. הסיפור הראשון והשני פחות עומדים כקטע עצמאי לדעתי מאשר השאר. אבל בהקשר של שאר הקטעים הם נהדרים!
תודה,,,,,,,,
התחלתי לכתוב את זה כסיפור אחד, ולא כסיפורים נפרדים. בסוף ככה זה נהיה..
תודה רבה!!
....גיטרה אדומה
אני אוהבת אותך אוהבת את הכתיבה הפסיכית הזאתת.
הזדאתי ככ עם הרבה פרטים ומילים שחיברת למשפטים שם.
ואת מדהימה ושטאטע יתן לשנינו כוח כבר.
כוח לנו.
וכוח לאבות שלנו הממ..לקלוט כבר...(..)
ואני אוהבת אותך אין סוף.
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩גיט שבעס יפה וחזקה שלי.
חיימ את,,,,,,,,
הם לא יקלטו, עזבי. (כאן צונזר במחשבה שניה משפט ארוך וגס).
גם אני אוהבת אותך מלאן!!
שבת שלום💙
..גיטרה אדומה
(בהחלט צונזר.)
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
חחח,,,,,,,,
קראתי הכל מה יש לי לומר? אנה דור ....היי זאת אני ..
,,,,,,,,
תודה!
הסיפור של *בנים. לא מצונזר.,,,,,,,,
עבר עריכה על ידי אנה דור בתאריך כ"ו בסיון תשע"ט 20:40
יום שישי. כיתה ו.
נכנסת לשירותים. התקף לב ראשון שלי. התקף לב של לב קטן.
בולעת את הדמעות ואז מנגבת אותם. יוצאת.
לא רואים עלי כלום.אני לא יודעת מה לעשות. לא יודעת מה לעשות.
מה ראיתי עכשיו? לעזאזל. אין לי את מי לשאול, אני מתפדחת נורא.
זה המוות שלי. אני בטוחה.
אני הולכת למות.
אני הולכת למות.

רועדות לי הידיים ואני חלשה ועצבנית. בטח זה תופעת לוואי של המוות.
אני קצת שמחה וקצת עצובה.

לא היתה לי אמא שתגיד לי שזה תופעות לוואי משמחות.
ועד היום מתפלאים למה אני לא כל כך אישה.

עדיין לא החלטתי כמה מתוכי אני גבר וכמה נקבה.
רק ילדה בת 12 בתוכי צורחת בלי קול בשירותים
מתחילה את המוות השקט והאיטי.

עכשיו אני בת 20. מופרעת וחסרת מעצורים. אני יודעת הכל. הכל.
אין פתק דף מכתב תמונה שלא ראיתי בבית הזה. לא נותנת עוד להפתיע אותי
קוראת את המחברות שמלאות בקללותעלי שהפרינסס כותבת עלי כדי להראות לפסיכולוגית שלה.
אני יודעת שהיא מפחדת ממני.
זה טןב.

אני יורדת יחפה
שמה קסדה
מתניעה
עפה לי מעצמי.
ילדה ילדה.את פשוט...את פשוט.גיטרה אדומה
תודה,,,,,,,,
התלבטתי קשות אם להעלות את זה.





חשבתי עליך פול בשבת
יפה רצח.גיטרה אדומהאחרונה


תודה שהעלת.






ממ למה ועלמה?
...אני הנני כאינני

@געגוע~ הרבה זמן שלא כתבת לנו..

משתוקקים

שברי חרס ואור יקרותחוזר

רפאל, ששמו נחצב בלב התפילה "רפאנו השם ונרפא", חש שחייו הפכו לבית מלאכה נטוש, שבו האור היחיד הוא נורה דולקת בחצי כוח, תלויה על בלימה. הוא היה איש תורה ומעשה, שהאמין כי בניין הנישואין הוא מקדש מעט – והוא גילה, באיחור כואב, כי המקדש שלו נבנה על חולות נודדים.

בחירתו ברחל (כך נקרא לה), הייתה פעם ככוס יין משובח בקידוש של שבת: נוצצת, מבטיחה, ובריח משכר של אושר נצחי. כעת, לאחר עשור, נדמה היה שהיין החמיץ, והכוס עצמה הפכה לכלי חרס סדוק, שכל ניסיון למזוג לתוכו רגש נוסף גורם לנזילה איטית וכואבת אל תוך האדמה הצחיחה.

 

כשהיה מחפש את דרכו בין קפלי הגמרא, היה מוצא את "עץ החיים" – עץ יציב, מעוגן באדמת יראת שמיים. אך כששב הביתה, הרגיש כאילו נכנס למבוך קנים יבשים שכל מגע בהם מפיק רק קולות חריקה צורמים ודקירות קטנות. רחל הייתה עבורו כשמיים מעוננים בעונת גשמים שבוששו לבוא: הבטחה לרוויה, אך בפועל – רק אפור אינסופי החוסם את אור השמש.

הוא ניסה, שוב ושוב, "לשקם את הקירות". כל שיחה איתה הייתה עבורו כניסיון לחבר חלקי פאזל של שני עולמות שונים: הוא הגיש לה את הפינה שלו, המשוישת והחמה, והיא הניחה מולה קטע מתכת קר, חד ובלתי תואם. לא הייתה התנגשות גדולה, אלא חוסר מגע מוחלט, כמו שני נהרות הזורמים במקביל – קרובים מאוד, אך המים שלהם לעולם לא יתערבבו.

 

הציפייה שלו לבית מלא שלווה ותורה הייתה כאנייה עוגנת בנמל בטוח. הנישואין, לעומת זאת, הפכו לספינה המטלטלת בין גלי תשרי סוערים, גם כשבחוץ שרר שקט מוחלט. היא הייתה עבורו מפת דרכים הפוכה: כל צעד שלקח על פיה הוביל אותו הלאה מן המטרה, אל תוך שממה רגשית גדולה.

כשהיה יושב בבית המדרש, הלימוד היה לו "נר לרגליי" – בהיר, קרוב, ומאיר את הצעד הבא. בבית, ההרגשה הייתה כניסיון ללכת לאורו של כוכב רחוק מאוד, שאינו נותן אור ממשי אלא רק תזכורת כואבת למרחק הבלתי ניתן לגישור. המטפורה החדה ביותר שריחפה מעל ראשו הייתה זו: הוא חי חיים של צדיק במרתף, מוקף בקדושה פנימית, בעוד חלון המרתף שלו נפתח היישר אל רחוב סואן וריקני, שהוא אינו חלק ממנו, אך הוא כבול אליו.

 

בכל בוקר, כשענד את התפילין, הרגיש רפאל שהוא "קושר את עצמו לשמיים" באהבה ויראה. ובכל ערב, כשהתיישב ליד שולחן הבית, הרגיש שהוא "משחרר חבל" שאמור לחבר אותו לאדמה, רק כדי לגלות שאין שם קרקע יציבה לאחוז בה. זו הייתה הדילמה המרה שלו: הרצון להמשיך לבנות על יסודות רעועים, מתוך אמונה בכוחה של הקדושה, מול ההכרה שאהבה אינה רק "חיבור נשמתי" אלא גם "התאמה ארצית", ושלושתה אבדה מזמן.

 

כאשר הלך רפאל בדרכו הביתה, משתרך בין הבתים הירושלמיים, ליבו היה כמנורה שבורה בחדר חשוך: היא עדיין זוכרת את יעודה להפיץ אור, אך הלהבה הפנימית שלה רועדת על קנה, מסרבת להתרומם.

הוא נזכר ברחלי, זו שהייתה לו כאילן פורח לפני שנים, ימים בהם כל מילה שלה הייתה ניגון טהור באוזניו. היא הייתה עבורו "זהב טהור" המופיע בתיאורי המקדש, מבטיח שלמות ויופי שאין שני לו. אך החיים, כפי שגילה, הם לא תמיד מזהב.

 

הבחירה ברחל הנוכחית הייתה כהנחת אבן פינה של בניין – צעד חד-משמעי שאי אפשר לשנות. אך רחלי הראשונה, זו שאבדה, נותרה עבורו כתוכנית אדריכלית מושלמת שנגנזה, עליה הוא שב ומעיין בדמיונו, יודע שהיא לעולם לא תצא אל הפועל.

היא הייתה עבורו כבריכת מים צלולים במדבר צמא, מקור חיים שאותו החמיץ ברגע של עיוורון. כעת, כל מגע מחשבתי בו הוא בגדר "הצצה לגן נעול": יפה להפליא, אך אסורה לחלוטין. הוא למד לחיות עם הזיכרון הזה כעם "מכתב קודש" חתום: תוכן יקר וקדוש, אך שאי אפשר לפתוח ולקרוא שוב.

 

רפאל הרגיש כי הנישואין שלו הנוכחיים הם כ"שדה קוצים", שכל צעד בו דורש זהירות וכאב. רחלי האבודה הייתה "כוכב הצפון" שלו – מגדלור יציב שהראה לו תמיד את הדרך הביתה. כעת, אותו כוכב שקע מעבר לאופק, והותיר אותו לבדו להתמודד עם "שמיים שחורים" שבהם אין נקודת ייחוס אמיתית.

 

הוא הכיר בכך שאהבתו הישנה היא "חוב ששולם בדמעות": אין דרך להחזיר את הזמן לאחור, וכל ניסיון לחזור אל אותו רגש הוא כ"הפעלת שעון ישן" שאין בו עוד מחוגים. הוא יכול לשמוע את קול הטיקטוק של הזמן שאבד, אך השעה הנוכחית – והמציאות הנוכחית – כובלת אותו בהווה.

 

היה זה מאבק מתמיד בין "האמת הגדולה" של מחויבותו הדתית והמשפחתית, לבין "האמת הקטנה" של ליבו, שעדיין שמר על גחלת קטנה עבור אותו חלום ישן.

חברה הראתה לי. מה חושבים?שלום לך ארץ

משפחה יקרה!
ראיתי אותו רץ 
בדמי חייו, אחרי כלנית או כלב שובב
מנסה לחזר למרות המשבר
מצא אהובה בתוך הכאב
ראיתיו שטוף בזיכרונותיו על חבריו שאין הם עוד כאן

ולך אימא רציתי לומר
שאיתך אני אבלה
קרעתי את הדש
וישבתי על שרפרף
הלב שבור
שתיים מדם
ועוד אלפים, אלפים מהאומה הגדולה
ישבתי, ובכיתי, ונקרעתי לגזרים
את הלב שלי אפחד כבר לא ישלים
כעסתי, את העולם שברתי.
איתך אבא כבר לא דיברתי
דיברתי כמו אומללה
מה נראלך? אתה משוגע? אתה בכלל לא מבין מה לקחת!
רציתי לשבור אותך בחזרה
את הלב שלך. שלי. בעוצמה.
לנקום על מה שנלקח ולא אקבל לעולם
אבל נמשכתי אליך בחזרה
אל הלב של אבא
למרות שלקבל ממך כבר לא יכולתי יותר
 

אז רציתי לספר שהלב נשאר שבור. מרוסק לחתיכות.
גם אם את זה קשה לראות
אבל מה לעשות שכבר אמרת
"אין דבר שלם יותר מלב שבור"
אז אבא שתדע שלמרות הכל אני סולחת'ך 
גם אם מה שעשית לא צודק
כי מה לעשות אתה חכם פי אלף.

נב. אז אותך מדינה, עליך עדין חולמת.
בך אקים משפחה לתפארת.
אך תמיד אשאיר בך חותם
שעליך נקבר אהובי ולא חזר

היא כתבה, שומרת על זכויות יוצריםשלום לך ארץאחרונה
מדבראני הנני כאינני

מחפש מוצא, אולי איזו דרך

פתחתי פתח, האם יש בזה ערך?

שוב נפלתי, מי יקימני?

וכל כך התחננתי, פניך אנה ממני


מאמין בהסתר, בכל התפאורה

ואין עם מי לדבר, לזרוק בו מרה

ואם אשבר, כבר לא נותרה בי צורה

וכיצד אתחבר, אמצא כנגד עזרה


נזרקתי בבור, אין פנים אין אחור

רק עקרב ונחש, מעורפל מהשחור

שדים וקליפות, פרשת אחרי מות

מול עדשת מצלמות, תופפות עלמות.


והנפש במנוסה, מאלקים התביישה

המרחק שוב כיסה, ערוותה הלבושה

והוא קורא לה שובי, זהו שמה (מ)מכבר

שכחה זהותה, בשטטה במדבר.

"ולמוות לא נתנני"תמהון לבב
עבר עריכה על ידי תמהון לבב בתאריך י"ד בכסלו תשפ"ו 18:16

ראיתי כופר אחד, מת באיוולתו,

קרבן על מזבח מולדתו.

שורות שורות באו לסופדו ולבכותו.


 

"זה העלם! הצעיר בשנים – בכיר בניו של ריבון העולמים!

והוא כתכשיט בהיכלו! קדוש יאמר לו!"


 

ואני מהרהר...

הרי בחייו היה כה שחור,

ובמותו – הרב אומר: "אין כמוהו צחור!"

"אם פשע וסרח – כעת הריהו מלאך!"

"מותו – כפרתנו, מותו – כפרתו, ונפלאית נחלתו"


 

ואני??

אלוהים, יודע תעלומות

– האין אני כופר, פושע וסורח??

ומה לי בעולם כזה להיות גורלי כאורח

בשבט עברתך מזדעק וצורח?


 

אם גם למעלה יש ניסים ואנשים הופכים לקדושים

בגופה מחוללת

– לכזאת נפשי מייחלת.

ואם על כל פשעים יכסו חיים המשתתקים

– הנה כל סעיפיי משתוקקים.


 

אלוהים אתה ידעת,

גופי ונפשי – כבר שבורים...

אך רוחי ונשמתי עדיין רק אליך הם עורגים,

קח אותי אליך! כאותם ההרוגים.


 

אם זו המשמעות, להיות רק שלך,

טהור, נקי, דבוק בשלימות

– אני כבר לא יכול לחכות למות...

...רחל יהודייה בדםאחרונה
יש בזה משהו שמעביר רטט
...רחל יהודייה בדם

והפחד.

הפחד מהריק הזה.

הדבר הריק הזה שרוצה שאהיה כמוהו.

שאבלע בתוכו.

שאבלע את עצמי.

הפחד שיחזור.

הפחד שהוא שם.

אורב. עדיין מחפש אותי.

איזה נאמנות.

אנשים כל כך רוצים נאמנות כזו אה?!.

ואני רק רוצה שייתן לי. ייתן לי להישאר אני.

ייתן לי מקום. ישאיר אותי אני.

והפחד הזה נמצא שם.

ואני מרימה את הראש.

וממשיכה.

לתפוס מקום. שאני אני.

יפה. נסתר. גבוה.טויוטה

תודה.

יפייפה וכל-כך נכוןידידיה ג
...רחל יהודייה בדםאחרונה
תודה..
מנהל? אפשר להעביר שירשור שלי לפה?תמהון לבב

(שתיקה רועמת) - ריק ומוסתר

 

זה? במקום שיהיה בפורום השני

בלתי אפשרי 😐אני הנני כאינני
כנס להודעה שםארץ השוקולדאחרונה

תלחץ על עריכה, תלחץ על בחר הכל, העתק ואז תפתח שרשור כאן.

(אל תעשה גזור כדי שלא יימחק לך בטעות)


אחר כך אתה יכול שוב לערוך שם ולמחוק את התוכן

תנועהמוריה.

הידית עולה אט אט ובסיבוב יורדת מטה. ועוד סיבוב: למעלה במאמץ ודחיפה חזקה למטה.

היא מתנשפת, אבל לא פוסקת. זוהי מלאכתה ואין לה אלא לעשותה בלי להתלונן. כל יום היא כאן, ניצבת על המשמר. דוחפת, מסובבת, מסיעה את הידית שוב ושוב על צירה בסיבוב.

כל תנועה שלה, כל דחיפה ולו הקטנה ביותר מקדמת עוד ועוד את המנוע, כל סיבוב וחצי סיבוב, מניע את העצם. בסוף כל יום היא מאשרת, אכן נראית התקדמות. היא סוקרת בעיניים מצומצמות את המרחק בין המקום בו היתה בתחילת היום לבין המקום בו היא כעת לאחר עבודה של יום תמים. אז היא מתמלאת סיפוק ונחת. אז היא יכולה לפרוש לנוח, להרוויח בביתה עם היקרים לה ולדעת כי עשתה את מלאכתה להיום.

ישנם ימים שהכל חלק והסיבוב פשוט הוא, כאילו מעצמה מסתובבת הידית. לעומתם יש ימים שהידית שחוקה וקשה לה לאחוז בה, שהיד האוחזת עייפה, או שהגלגל כבד עד מאד. לעיתים קרובות קורה שידיים נוספות בוחשות איתה בקלחת, ומסובבות ידיות הפוכות. אבל כל אלו, כמו אינם נוגעים לה, היא מגיעה בכל יום בשעת בוקר מוקדמת, מתייצבת בעמדתה ומסובבת, והידית נעה, והסיבוב מניע.

היא לא מנסה להיאבק, היא לא מוכיחה לאיש דבר, היא נוכחת ומסובבת ומניעה. אף כוח בעולם לא יוכל לה, אף כוח בעולם לא ימנע ממנה למלא את תפקידה במסירות. אף כוח בעולם לא יעצור אותה מלסובב ולהניע.

ויש התקדמות, וישנה תנועה.

תמיד ישנה תנועה.

° ° °

אלוקי, נשמה נתת בי, והיא אינה פוסקת מלסובב ולקדם אותי.

אתה בראתה, אתה יצרתה, ונפחתה בי והיא מניעה אותי אליך.

כל זמן שהנשמה בקרבי מודה אני לפניך עליה.

מענייןיוני.ו.אחרונה

אולי יעניין אותך