הריון רביעי שבוע 20, קרה לי בהריונות הקודמים וגם עכשיו שהיו לי קוצרי נשימה קלים. לא הצלחתי לנשום עמוק כרגיל וזה יצר לחץ קל בחזה. דיווחתי על זה לרופא/לאחיות אך לא התייחסו לזה כמשהו בעייתי, חלק מתופעות הריון.
היום יצאתי לטיול קטן עם הילדים שלי+ תינוק ששמרתי עליו ואז באמצע שוב היה לי, הרגשתי קוצר נשימה חולשה קטנה והתיישבתי וזה עבר. אח"כ עלינו עליה די חדה (אני עולה אותה מלאאאאא פעמים ואף פעם לא קרה לי דבר כזה) ופשוט באמצע היה לי קוצר נשימה, חולשה מטורפת, כמו התחלה כזו של שחור בעיניים. פשוט התיישבתי באמצע הדרך וניסתי לנשום... היה לי ממש קשה לעמוד. הגדולה שלי (בת 5) הייתה היסטרית! היא אמרה לי, את לא נושמת, מי שלא נושם מת, את עוד מעט תמותי😞😨 ואפילו לא היה לי כוח להרגיע אותה. פשוט ישבתי וניסתי לנשום, שתיתי מים ואחרי כמה זמן זה עבר. אחרי שהגענו הביתה נרגעתי קצת והבת שלי כל הזמן הסתכלה עלי בחשש. היא אמרה לי "אמא, תנשמי רגע" הושבתי אותה והסברתי לה מה קרה לי, הרגעתי אותה שכן נשמתי, פשוט היה לי קצת קשה. אבל אני לא אמות מזה חלילה. מקווה שזה עזר..
ועכשיו להתייעצות, היה למישהי דבר כזה? מה אתן עושות במצב של קוצר נשימה?
מוסיפה שההריון תקין ב"ה ומצב הברזל שלי מצויין (+)
אשמח ממש לטיפים🙏
) כי אצלי ההומוגלובין תקין ומאגרי הברזל מרוקנים...
ובאמת בעוד אחותי מתחדשת בבגדים כמעט בלי סוף, אני דבקתי באותם בגדים מוכרים ונוחים שהיו לי בארון...