לא רציתי להרוס לך את השרשור של השירים
אבל
התחלתי לקרוא
בהתחלה זה היה יפה
אח'כ כואב
ואח'כ עוד יותר כואב
ואח'כ עוד יותר
ואז לא יכולתי לעמוד בכאב והפסקתי לקרוא
הם יפיפייהים
אולי תוציא אותם בספרון קטן?
אבל תסתדר אותם ככה שלא יהיו מלא עצובים אחד ליד השני, זה קשה לקריאה
-נא לא לראות בהודעה זו כאישית, בשביל זה היא נכתבה במקום ציבורי-
