רעיון ל"ערב אכלת אותה" ---דחוף!!!הודיה...=)
אני מכירה אחרת.. לא שאומרים שעוזבים או משו!רחליOס
נגיד..
שמים נעלים ויש בת אם עיניים עצומות שמישי כאילו מובילה אותה. שלא תיגע בנעלים.
אבל בעם לקחו את כל הנעלים!!~
יש לי כמה משחקים שהן אוכלות אותה...אנונימי (פותח)
א. לוקחים גמבה, חותכים מלמעלה רק את הירוק (ככה שכשאת סוגרת לא ייראו ממש שזה חתוך..) ושמים בתוכו מים, מחזיקים גבוה ועושים תחרות לאכול גמבה בלי ידיים כשמרימים ת'ראש כדי לנגוס בה (מקווה שהבנת..
) ואז המים נשפכים על הבת (זה לא נורא, זה לא כזה הרבה מים...)
ב. משחק להאכיל אחת ת'שניה מעדן העיניים עצומות, כשבמעדן ערבבת פילפל חריף...
ג. נותנים למישי לספר סיפור בעיניים קשורות לכולם כאילו שהיא הגיבורה, וכשהיא מתחילה ת'סיפור כל הבנות יוצאות מהסניף והיא מדברת לעצמה...
בסוף אפשר להביא להבן איזה אוכל ולכתוב, אכלתן אותה...
בהצלחה!
להזהר מ"בל תשחית"!נעמה*
רעיונות-מיטל
לוקחים קרמבואים ועושים תחרות אכילת קרמבוהאריאלניקהנאמן
וואי... תודה!!! אבל איך עובדים עליהם בסוף שנשארים?הודיה...=)
עשיתי לחניכים שלי עם הקרמבואים --פשיטא-
אבל במקום קטשופ שמתי מיונז אבל רק כפית מיונז בכל קרמבו אז הם לא הרגישו (או שלא הראו שהם הרגישו...) - איזה באסה.... אני מסתכל עליהם בציפייה והם מייבשים אותי...
זה כמו עם הנעליים שרחלי אמרה...ר.ע.ו.ת.
אוי..זה יותר חמוד!!.ר.ע.ו.ת.
לנו עשו פעולה כזאת.. היה ממש שווה...ה!2ה 2!2ה
גמלנו עשו את הילדה שמספרת סיפור..וזאת הייתי אני!!.ר.ע.ו.ת.
הי, עושים את זה עם צ'ופר אחר..פגזניקית גאה!
ואז בסוף מוציאים שוקולד איכותי כזה, וכותבים "איזהו גיבור, הכובש את יצרו."

עדיף משהו אחראלי111
ולא שהחניכים ידפקו, כי לפעמים הם לוקחים את זה קשה!
כבר לא רלוונטי אבל משהו שעשו לנו..שווגי =)
נותנים לאיזה 3 בנות מסטיקים, נותנים ללעוס טיפה עד שזה מתרכך ואז הן עוצמות עינים ואומרים להן למתוך את המסטיק הכי הרבה שהן יכולות (מהפה החוצה) וכשהן מותחות את המסיק שמים להן בלי שהן שמות לב אבקת שום או משהו בסגנון ואז אומרים : "*** מתחה את המסטיק הכי ארוך ואתן יכולות לחזור ללעוס את המסטיק סתם לכיף" ואז הן לועסות ויש לזה טעם של שום..
גמלנו עשו את זה..
בובי שלי=]אחרונה
ואני מכירה גם משו נדוש- מכניסים מישי עם עניים עמ=צומות ואומרים לה שכולם צועקות ביחד 3 פעמים: "אני גורילה!"
באמת כולם צועקות ביחד "אני גורילה!", פעם ראשונה ופעם שניה, ובפעם השלישית כולם שותקות ויוצא שהיא צועקת את זה לבד.. 
לא כ"כ הצלחתי להסביר אבל אם הבנת, מעוללה..
זה יוצא חמוד.. ולא משנה אם כבר לא צריך את זה.. כתבתי סתם לכיפפ!! 
לפי דעתכם:שמיניסט באמ"ש
תלוירעות שרהאחרונה
בנטיעות וכזה נראה לי שכן
במחנה יש משהו נפרד
אני צריכה פעולה פיגוזית על תפילהאחי אהוביה
יש למישו אולי?
קצת יותר פרטים, גברת תותחיתימח שם עראפת
לאיזה גיל, איזה חלק שקשור לתפילה?
לכיתה ואחי אהוביה
חלק ממערך בת מצוה
באמת להעביר להם את ההרגשה שתפילה זה לא עול, זה לא עוד משימה מעיקה שצריך לסמן עליה וי..
צ'אט ג'יפיטיזיויק
להלן מערך שיעור של חצי שעה בנושא תפילה, המיועד לנוער דתי בכיתה ו' ומחולק לשלושה חלקים של 10 דקות כל אחד. המערך מותאם לגיל ולרקע הדתי של התלמידים, תוך שימוש בשפה פשוטה ופעילויות קצרות וממוקדות:
חלק ראשון: פתיחה והיכרות עם הנושא (10 דקות)
מטרה: לעורר עניין ולחבר את התלמידים לנושא התפילה.
דקה 1-2: שאלה פותחת
שאל את התלמידים: "מה אתם מרגישים כשאתם מתפללים? משהו מיוחד או אולי משהו שקשה לכם בזה?"
תן ל-2-3 תלמידים לשתף בקצרה (30 שניות לכל אחד).
דקה 3-5: סיפור קצר
ספר סיפור קצר על חנה מהתנ"ך (שמואל א', פרק א'): "חנה התפללה בלב שלם לבקש בן, והתפילה שלה הייתה כל כך חזקה שהיא ממש דיברה עם ה' כמו עם חבר."
שאל: "מה אתם חושבים שהפך את התפילה שלה למיוחדת?"
דקה 6-10: דיון קצר
שאל: "למה לדעתכם חשוב להתפלל? מה זה נותן לנו?"
עודד תשובות כמו: קשר עם ה', שקט בלב, תחושת תמיכה.
חלק שני: הבנת התפילה דרך פעילות (10 דקות)
מטרה: להמחיש את המשמעות של התפילה בצורה חווייתית.
דקה 1-2: הסבר קצר
אמור בצורה פשוטה: "תפילה היא כמו שיחה עם ה'. לפעמים אנחנו מבקשים, לפעמים מודים, ולפעמים סתם רוצים להרגיש קרובים."
דקה 3-8: פעילות קבוצתית
חלק את הכיתה ל-3 קבוצות קטנות.
תן לכל קבוצה משימה:
קבוצה 1: כתבו 3 דברים שהייתם מבקשים בתפילה.
קבוצה 2: כתבו 3 דברים שהייתם מודים עליהם.
קבוצה 3: כתבו 3 דברים שמרגישים לכם קרובים ללב בתפילה (למשל: שיר, מילה או רגע).
כל קבוצה מקבלת דף ועט, ויש להם 5 דקות לעבוד יחד.
דקה 9-10: שיתוף מהיר
נציג מכל קבוצה משתף בקצרה (30 שניות לקבוצה).
חלק שלישי: סיכום וחיבור אישי (10 דקות)
מטרה: לעזור לתלמידים לקחת את הנושא איתם ליום-יום.
דקה 1-3: דבר תורה קצר
אמור: "בתפילה אנחנו לא רק מדברים, אלא גם מקשיבים. כמו שכתוב בתהילים 'קרבת אלוקים לי טוב' – כשאנחנו מתפללים, אנחנו מתקרבים לה'."
דקה 4-7: פעילות אישית
תן לכל תלמיד דף קטן וכתוב עליו: "כתבו משפט אחד שהייתם רוצים להגיד לה' בתפילה שלכם היום."
תן להם 2-3 דקות לכתוב בשקט.
דקה 8-10: סיום מעודד
אמור: "כל תפילה חשובה, גם אם היא קצרה או פשוטה. נסו השבוע להתפלל משהו קטן מהלב שלכם."
סיים בשאלה: "מי רוצה לשתף את המשפט שלו?" (רשות, לא חובה).
הערות למנחה:
שמור על אווירה קלילה ומכבדת.
התאם את הקצב לפי התגובות של התלמידים – אם חלק אחד מתארך, קצר את הבא.
הבא דף ועטים לפעילויות.
אם זה בשבת קודש תעביר בעל פה.
בהצלחה!
צריך משו עם נשמה 😉אחי אהוביה
לאלא התגובה שכתבתי היתה לזו של @זיויקאחי אהוביה
אני ממש מסכימה איתך..
טוב אז אם את מוצאת משו אני אשמח שתעדכני
אחי אהוביה
לגמריזיויק
יש לי כמה חומריםאנוני-מי?
אז אני אשמח
אחי אהוביהאחרונה
מכירים סניף בנע בירושלים שמחפש מדריכת חוץ?תורת חיים בעiז
חברה שלי מחפשת וכדאי גם סניף שהוא נורמלי ולא עכשיו ממש חילוני (סניף מעורב זה ממש אחלה)
מדשיותאנונימי (פותח)
טוב נושא קשוח אז ככה..
בתחילת ההדרכה היה לי ולמדשית שלי(נקרא לה א )בעיה עם עוד מדשית שלנו(נקרא לה ב) (אנחנו רביעיה). היה קשוח ממש. מלא אנשים התערבו בזה (הקומונרית, מהנוער ובכללי כל הצוות וכו)אומרת דוגרי הרבה מזה זה אני ומדשית א הגזמנו וחיפשנו אותה מלא ממש וכל דבר שעשתה הערנו לה ודווקא מדשית ב היתה בהקשבה וכיבדה ממש וממש השתדלה לשנות(מה שאני משה לב בדיעבד עכישו אז סתם הייתי חמה עליה ברמות לאיודעת להסביר למה).
אחרי התערבות ודיבור הבעיה נפתרה(לפחות ככה אני ראיתי אתזה.) ביקשתי סליחה ושמנו את הדברים מאחורה.
עכשיו שמתי לב שמדשית א כל הזמן מעירה/ מחפשת את מדשית ב כאילו על סתם דברים היא איחרה טיפה כי אבא שלה במילואים ועזרה קצת בבית והיא עשתה פרצוף ואמרה לי אחכ שזה לא ניראה לה ובכללי על כל דבר היא מעירה מעקמת אף וכו.
עכשיו יש לי התלבטות אם להעיר לה ולהגיד לה כאילו היה מריבה את צודקת אבל שמנו תדברים מאחורינו תני לה קצת להוכיח את עצמה לא כל הזמן להסתכל בזכוכית מגדלת על מה שהיא עושה. או להתעלם ולראות מה יקרה ואולי להגיד לקומונרית
קיצור מקווה שיצא מובן מה אומרים?
תשחרר. לא בידיים שלךמשה
סיפור אהבה בסניף | עלילתי קצרElad Mukades
מצרף סרט קצר שעשינו, מסוקרן לשמוע תגובות ומחשבות שלכם עליו
במשפט - יוני המדריך, חותך את הקשר עם סיגל מבני עקיבא, בשם התחזקותו הרוחנית, אך מגלה שההתמודדות רק מתחילה.
סניף בלי מבנהתורת חיים בעiז
מה עושים בחודש ארגון? לגבי צביעת קירות
צובעים על בדיםadvfb
אנחנו צבענו פעם על דיקטים, אפשר גם אולי במקלטהחנוניתאחרונה
קלסר הדרכה ונחשוןאוריהש
רעיונות לקטעים/משפטים לקלסר הדרכה?
וכמובן רעיונות למה להכניס לבפנים (חוץ מהכנת פעולה, רעיונות לערבים וכו)
ואשמח גם לקטעים ולמה להכניס לקלסר של נחשון (קטעים על עשיה וכו)
תודה רבה!