רעיון ל"ערב אכלת אותה" ---דחוף!!!הודיה...=)
מכירים את זה- שעובדים עליהם שעוזבים איזה כמה שבועות ואז מחלקים להם הזמנה לפעולת עזיבה ובפעולת עזיבה עובדים עליהם שעוזבים ובסוף לא...
 
קיצר-- אני צריכה רעיונות מה לעשות בערב הזה ...!!!
 
אז שפכו מלא רעיונות...
אני מכירה אחרת.. לא שאומרים שעוזבים או משו!רחליOס
שמעתי על את אחרת.. שעושים כל מיני דברים שהם נדפקים.
נגיד..
שמים נעלים ויש בת אם עיניים עצומות שמישי כאילו מובילה אותה. שלא תיגע בנעלים.
אבל בעם לקחו את כל הנעלים!!~
יש לי כמה משחקים שהן אוכלות אותה...אנונימי (פותח)

א. לוקחים גמבה, חותכים מלמעלה רק את הירוק (ככה שכשאת סוגרת לא ייראו ממש שזה חתוך..) ושמים בתוכו מים, מחזיקים גבוה ועושים תחרות לאכול גמבה בלי ידיים כשמרימים ת'ראש כדי לנגוס בה (מקווה שהבנת..) ואז המים נשפכים על הבת (זה לא נורא, זה לא כזה הרבה מים...)

ב. משחק להאכיל אחת ת'שניה מעדן העיניים עצומות, כשבמעדן ערבבת פילפל חריף...

ג. נותנים למישי לספר סיפור בעיניים קשורות לכולם כאילו שהיא הגיבורה, וכשהיא מתחילה ת'סיפור כל הבנות יוצאות מהסניף והיא מדברת לעצמה...

בסוף אפשר להביא להבן איזה אוכל ולכתוב, אכלתן אותה...

בהצלחה!

להזהר מ"בל תשחית"!נעמה*
אין שום התר להשחית אוכל בשביל פעולות.. שימו לב!
רעיונות-מיטל
אנחנו עשינו והיה מוצלח! החניכים ממש נהנו..
 
חילקתי טופים (שהמלחתי לפני זה) ואמרתי שעדיף לאכול אותם אחרי הפעולה.. מי שאכל בעצם נדפק ..
 
עשינו דבר כזה שמניחים 3 דפים על הרצפה.. על כל אחד יש מספר מ1-3 .. והחניך צריך להסתכל ואז בעצימת עיניים כל פעם להניח את היד על המספר שאומרים לו.. באיזשהו שלב ניחים ביצה במרכז הדף.. הסוף ידוע P=
 
עשינוו גם לנשק סידורים בעצימת עיניים ובסוף שמנו קערת מים..
 
חח עשינו גם את הזה שצריך למצוא טופי בקערת קמח.. רק שלא היה טופי P=
 
היה גם קטע שחניכה סיפרה את הסיפור של כיפה אדומה בעצימת עיניים, עם תנועות, ובלי להגיד ו , אז , כאילו .. וכולם יצאו.. חחח היא עמדה שם שעות המסכנה =)
 
עשינו גם שהם סתם צריכים לאסוף כל מיני דברים מפדחים מאנשים..
 
ואני לא זוכרת מה עוד.. זה כתוב לי איפשהו =) מקווה שעזרתי!@
לוקחים קרמבואים ועושים תחרות אכילת קרמבוהאריאלניקהנאמן
בין שני חניכים בשני הקרמבואים הראשונים לא עושים כלום ובשלישי מכניסים קטשופ, מגעיל ומנוסה...
וואי... תודה!!! אבל איך עובדים עליהם בסוף שנשארים?הודיה...=)
עשיתי לחניכים שלי עם הקרמבואים --פשיטא-

אבל במקום קטשופ שמתי מיונז אבל רק כפית מיונז בכל קרמבו אז הם לא הרגישו (או שלא הראו שהם הרגישו...) - איזה באסה....  אני מסתכל עליהם בציפייה והם מייבשים אותי...

רעיוןאנונימי (פותח)
אני אגיד לך מה עשו לנו --
הביאו לנו קרמבואים ואמרו לעשות תחרות אכילה (וסורי שהם קצת נפתחו)
מה מסתבר?? שרוקנו מהם ת'קצפת ושמו במקום מיונז!
היה גם משו עם קמח..
לנשוף בצלחת עד שמוצאים סוכריה או משו ואז מתברר שאין שם כלום
 
אה ומשו אחרון--אנונימי (פותח)
כולי שופעת רעיונות היום
אז ככה- שמים מישו שילך בעיניים עצומות בין ביצים ואנחנו מדריכים אותו לא לדרוך עליהם אבל זה מה שהוא חושב. כי בתכלס אין ביצים ואנחנו סתם מדריכים אותו ומבהילים-לא אתה דורך עוד שניה על ביצה לך שמאלה.
זהו
זה כמו עם הנעליים שרחלי אמרה...ר.ע.ו.ת.
זה עם הביצים..אנונימי (פותח)
אז לנו עשו את זה עם משקפיים ושעונים של בנות, הניחו הכל על הרצפה, ואחרי שעצמו לילדה את העיניים, הרימו הכל, ופיזרו קורנפלקס, והיא דרכה על הקורנפלקס וזה עושה קולות כאלה שמשו נשבר...
אוי..זה יותר חמוד!!.ר.ע.ו.ת.
לנו עשו פעולה כזאת.. היה ממש שווה...ה!2ה 2!2ה
עשו לנו את המישחק עם הקערה של הקמח..
וגם את זה שילדה מספרת סיפור.. וכולם יוצאים... זה היה ממש טוב!!
ועוד דברים.. אני לא ממש זוכרת..
אבל הכי שווה זה מה שהם עשו בסוף..
הם אמרו לנו ביגלל שמאוחר וזה אז הם הביאו לנו ארוחת ערב (זה היה בלילה הפעולה) אז הם הביאו פסטרמה ופיתות וחומוס... וכשגמרנו לאכול הם אמרו לנו "אכלתם אותה!" והראו לנו שוקולד קינדר...
וכולם התגרוו.. זה היה ממש מגניב!!
(אבל ברור שבסוף לקחנו את השוקולד הביתה ומאוחר יותר אכלנו אותו..=])
 
גמלנו עשו את הילדה שמספרת סיפור..וזאת הייתי אני!!.ר.ע.ו.ת.
הי, עושים את זה עם צ'ופר אחר..פגזניקית גאה!
בעיקרון, על האש מושקעע בטירוף לכל השבט,
ואז בסוף מוציאים שוקולד איכותי כזה, וכותבים "איזהו גיבור, הכובש את יצרו."



עדיף משהו אחראלי111

ולא שהחניכים ידפקו, כי לפעמים הם לוקחים את זה קשה!

אני מכירהאנונימי (פותח)

ששמים להם בתוך ספר קמח קושרים להם תעינים אומרים להם שזה סידור והם צריכים לעשות כאילו הם מתפללים בכוונה ומדביקים תסידור לפנים ואז הקמח נמרח עליהם.

או שעושים להם מסלןל ושמים גיגית מים(בעיינים עצומות)

עושים להם תמשחק סוכריה בתוך קמח בלי סוכריה

קחו חניכים שלא נפגעים

כבר לא רלוונטי אבל משהו שעשו לנו..שווגי =)

נותנים לאיזה 3 בנות מסטיקים, נותנים ללעוס טיפה עד שזה מתרכך ואז הן עוצמות עינים ואומרים להן למתוך את המסטיק הכי הרבה שהן יכולות (מהפה החוצה) וכשהן מותחות את המסיק שמים להן בלי שהן שמות לב אבקת שום או משהו בסגנון ואז אומרים : "*** מתחה את המסטיק הכי ארוך ואתן יכולות לחזור ללעוס את המסטיק סתם לכיף" ואז הן לועסות ויש לזה טעם של שום..

גמלנו עשו את זה.. בובי שלי=]אחרונה

ואני מכירה גם משו נדוש- מכניסים מישי עם עניים עמ=צומות ואומרים לה שכולם צועקות ביחד 3 פעמים: "אני גורילה!"

באמת כולם צועקות ביחד "אני גורילה!", פעם ראשונה ופעם שניה, ובפעם השלישית כולם שותקות ויוצא שהיא צועקת את זה לבד..

לא כ"כ הצלחתי להסביר אבל אם הבנת, מעוללה..

 

זה יוצא חמוד.. ולא משנה אם כבר לא צריך את זה.. כתבתי סתם לכיפפ!!

לפי דעתכם:שמיניסט באמ"ש
האם צריך להקים תנועת נוער בגרעין שנכנס לתוחמת הצפונית ב"רצועת עזה"?
הנחשון יוצא לטיולים עם כל הסניף?אנונימי (פותח)
תלוירעות שרהאחרונה

בנטיעות וכזה נראה לי שכן

במחנה יש משהו נפרד

אני צריכה פעולה פיגוזית על תפילהאחי אהוביה

יש למישו אולי?

קצת יותר פרטים, גברת תותחיתימח שם עראפת

לאיזה גיל, איזה חלק שקשור לתפילה?

אשמח גם..אנונימי (2)

כיתה ד..

על החשיבות של להתפלל מנחה בסניף..

אצלנו אחרי המפקד כל שבט מתפלל לבד והרבה חניכות לא ככ שותפות במקרה הטוב יושבות בשקט במקרה הרע גם מדברות ואז יוצא שמי שמתפללת כביכול מפסידה כי היא לא בענינים.

רוצה פעולה מפוצצת כזאתי על תפילה ולמה חשוב שיגרה אותם להתפלל..

לכיתה ואחי אהוביה

חלק ממערך בת מצוה

באמת להעביר להם את ההרגשה שתפילה זה לא עול, זה לא עוד משימה מעיקה שצריך לסמן עליה וי.. 

צ'אט ג'יפיטיזיויק

להלן מערך שיעור של חצי שעה בנושא תפילה, המיועד לנוער דתי בכיתה ו' ומחולק לשלושה חלקים של 10 דקות כל אחד. המערך מותאם לגיל ולרקע הדתי של התלמידים, תוך שימוש בשפה פשוטה ופעילויות קצרות וממוקדות:

חלק ראשון: פתיחה והיכרות עם הנושא (10 דקות)

מטרה: לעורר עניין ולחבר את התלמידים לנושא התפילה.  

דקה 1-2: שאלה פותחת  

שאל את התלמידים: "מה אתם מרגישים כשאתם מתפללים? משהו מיוחד או אולי משהו שקשה לכם בזה?"  

תן ל-2-3 תלמידים לשתף בקצרה (30 שניות לכל אחד).

דקה 3-5: סיפור קצר  

ספר סיפור קצר על חנה מהתנ"ך (שמואל א', פרק א'): "חנה התפללה בלב שלם לבקש בן, והתפילה שלה הייתה כל כך חזקה שהיא ממש דיברה עם ה' כמו עם חבר."  

שאל: "מה אתם חושבים שהפך את התפילה שלה למיוחדת?"

דקה 6-10: דיון קצר  

שאל: "למה לדעתכם חשוב להתפלל? מה זה נותן לנו?"  

עודד תשובות כמו: קשר עם ה', שקט בלב, תחושת תמיכה.

חלק שני: הבנת התפילה דרך פעילות (10 דקות)

מטרה: להמחיש את המשמעות של התפילה בצורה חווייתית.  

דקה 1-2: הסבר קצר  

אמור בצורה פשוטה: "תפילה היא כמו שיחה עם ה'. לפעמים אנחנו מבקשים, לפעמים מודים, ולפעמים סתם רוצים להרגיש קרובים."

דקה 3-8: פעילות קבוצתית  

חלק את הכיתה ל-3 קבוצות קטנות.  

תן לכל קבוצה משימה:  

קבוצה 1: כתבו 3 דברים שהייתם מבקשים בתפילה.  

קבוצה 2: כתבו 3 דברים שהייתם מודים עליהם.  

קבוצה 3: כתבו 3 דברים שמרגישים לכם קרובים ללב בתפילה (למשל: שיר, מילה או רגע).

כל קבוצה מקבלת דף ועט, ויש להם 5 דקות לעבוד יחד.

דקה 9-10: שיתוף מהיר  

נציג מכל קבוצה משתף בקצרה (30 שניות לקבוצה).

חלק שלישי: סיכום וחיבור אישי (10 דקות)

מטרה: לעזור לתלמידים לקחת את הנושא איתם ליום-יום.  

דקה 1-3: דבר תורה קצר  

אמור: "בתפילה אנחנו לא רק מדברים, אלא גם מקשיבים. כמו שכתוב בתהילים 'קרבת אלוקים לי טוב' – כשאנחנו מתפללים, אנחנו מתקרבים לה'."

דקה 4-7: פעילות אישית  

תן לכל תלמיד דף קטן וכתוב עליו: "כתבו משפט אחד שהייתם רוצים להגיד לה' בתפילה שלכם היום."  

תן להם 2-3 דקות לכתוב בשקט.

דקה 8-10: סיום מעודד  

אמור: "כל תפילה חשובה, גם אם היא קצרה או פשוטה. נסו השבוע להתפלל משהו קטן מהלב שלכם."  

סיים בשאלה: "מי רוצה לשתף את המשפט שלו?" (רשות, לא חובה).

הערות למנחה:

שמור על אווירה קלילה ומכבדת.  

התאם את הקצב לפי התגובות של התלמידים – אם חלק אחד מתארך, קצר את הבא.  

הבא דף ועטים לפעילויות.

אם זה בשבת קודש תעביר בעל פה.

בהצלחה!

חמוד אבלאנונימי (2)

מחפשת יותר פעולה עם משחקים שבסוף מתקשרים לענין התפילה פחות דיונים ושאלות

צריך משו עם נשמה 😉אחי אהוביה
כן ברור אבלאנונימי (2)

מנסיון כל הדיונים וכו לא ככ פועל הם צריכות לזוז חח

לאלא התגובה שכתבתי היתה לזו של @זיויקאחי אהוביה

אני ממש מסכימה איתך..

אה הבנתייאנונימי (2)
טוב אז אם את מוצאת משו אני אשמח שתעדכניאחי אהוביה
סגורראנונימי (2)
מה את מחפשת?אנונימי (2)

לאיזה כיתה?

 

לגמריזיויק
יש לי כמה חומריםאנוני-מי?
אז אני אשמחאחי אהוביהאחרונה
מכירים סניף בנע בירושלים שמחפש מדריכת חוץ?תורת חיים בעiז

חברה שלי מחפשת וכדאי גם סניף שהוא נורמלי ולא עכשיו ממש חילוני (סניף מעורב זה ממש אחלה)

מדשיותאנונימי (פותח)

טוב נושא קשוח אז ככה..

בתחילת ההדרכה היה לי ולמדשית שלי(נקרא לה א )בעיה עם עוד מדשית שלנו(נקרא לה ב) (אנחנו רביעיה). היה קשוח ממש. מלא אנשים התערבו בזה (הקומונרית, מהנוער ובכללי כל הצוות וכו)אומרת דוגרי הרבה מזה זה אני ומדשית א הגזמנו וחיפשנו אותה מלא ממש וכל דבר שעשתה הערנו לה ודווקא מדשית ב היתה בהקשבה וכיבדה ממש וממש השתדלה לשנות(מה שאני משה לב בדיעבד עכישו אז סתם הייתי חמה עליה ברמות לאיודעת להסביר למה). 

אחרי התערבות ודיבור הבעיה נפתרה(לפחות ככה אני ראיתי אתזה.) ביקשתי סליחה ושמנו את הדברים מאחורה.

עכשיו שמתי לב שמדשית א כל הזמן מעירה/ מחפשת את מדשית ב כאילו על סתם דברים היא איחרה טיפה כי אבא שלה במילואים ועזרה קצת בבית והיא עשתה פרצוף ואמרה לי אחכ שזה לא ניראה לה ובכללי על כל דבר היא מעירה מעקמת אף וכו.

עכשיו יש לי התלבטות אם להעיר לה ולהגיד לה כאילו היה מריבה את צודקת אבל שמנו תדברים מאחורינו תני לה קצת להוכיח את עצמה לא כל הזמן להסתכל בזכוכית מגדלת על מה שהיא עושה. או להתעלם ולראות מה יקרה ואולי להגיד לקומונרית

קיצור מקווה שיצא מובן מה אומרים?

תשחרר. לא בידיים שלךמשה
בכלל. אנרגיה של אנשים אחרים לא בשליטה שלך,סשום צורה. רק התגובות שלך.
כן אבלאנונימי (פותח)אחרונה

בסוף עכשיו לא כ"כ מרגישים את זה אבל אם זה ימשך זה יגיע למצב שהיה לפני כן שלא דיברנו המדריכות מלבד מי מכינה את הפעולה. מצב שבטוח לא רוצות להגיע אליו. אף אחת.

סיפור אהבה בסניף | עלילתי קצרElad Mukades

מצרף סרט קצר שעשינו, מסוקרן לשמוע תגובות ומחשבות שלכם עליו

 

במשפט - יוני המדריך, חותך את הקשר עם סיגל מבני עקיבא, בשם התחזקותו הרוחנית, אך מגלה שההתמודדות רק מתחילה. 

סניף בלי מבנהתורת חיים בעiז

מה עושים בחודש ארגון? לגבי צביעת קירות

צובעים על בדיםadvfb
אנחנו צבענו פעם על דיקטים, אפשר גם אולי במקלטהחנוניתאחרונה
קלסר הדרכה ונחשוןאוריהש

רעיונות לקטעים/משפטים לקלסר הדרכה?

וכמובן רעיונות למה להכניס לבפנים (חוץ מהכנת פעולה, רעיונות לערבים וכו)

 

ואשמח גם לקטעים ולמה להכניס לקלסר של נחשון (קטעים על עשיה וכו)

 

תודה רבה!

אולי יעניין אותך