זה התחיל יום אחד שהבטתי בעצב
בחלון שמעל מיטתי
ואותו איש יקר יצא למרפסת
המרפסת בבית מולי
הוא הוציא משקפיים וקפה מהביל וישב על כיסא נדנדה
הוא הביט בי חזק, חזק בעיניים
כמו הבין שאני אבודה
ומאז אותו רגע שהתחיל מול חלון
הוא יוצא למרפסת ממול
וכמו מדבר איתי שואל בשלומי
ומלטף את ליבי החבול
ואני מספרת בשתיקה ומבט
על היום הקשה שעבר
והוא ממרחק מהדק את שפתיו
ולוחש לי תחזיקי חזק
כך היה במשך שנה כך דיברנו אני והאיש
בלי מילים רק מבט, למרפסת מעבר לכביש
וכמו שבא כך הלך
יום אחד התריסים מוגפים
ועוברת תקופה והאיש לא חזר
והפחד אוכל מפנים
והאישה השמנה מהדלת ממול
ידעה לספר שנגמר
והסבא הטוב - הוא הלך, לא יחזור
והחיים הם דבר כה יקר
זה נגמר יום אחד שהבטתי בעצב
בחלון שמעל מיטתי
ואותו איש יקר לא יצא למרפת
המרפסת בבית מולי


