אילולא היה מגיע אדםמלכות דוד

ומספר לכם שהוא מצא את המשיח
איך הייתם מגיבים?
ברוך רופא חולים לאדם ההוא. כשמשיח יגיע כולנו נדע.חסדי הים
הארי כותב בשער הגלגוליםמלכות דוד
"משיח יתגלה ויכירוהו מקצת בני האדם, אך לא יכירוהו שאר האנשים עדיין ואח"כ יגנז המשיח בגוף ונפש... ואח"כ יתגלה המשיח לגמרי ואז יכירוהו ויתקבצו אליו כל בני ישראל״
שער הגלגולים, פרק יג

משמע מכאן שתהיה מציאות של גילוי לפני גילוי לכל עמ״י
נדמה לי שהמקצת בני-אדם האלו הם צדיקים ולא סתם בני אדם.חסדי הים
ומניין לך לדעת שבני האדם ההם לא צדיקים?מלכות דוד
מי הקובע מיהו צדיק?
צדיק לא חייב להיות עם קהל חסידים
הארי לא כתב צדיקים, אלא בני אדם. ולא בכדי
אני לא יאמין אלא אם כן ברור לי שהוא צדיק מיוחד.חסדי הים
רק לבורא ידיעה ברורה את הצדיקים שלו..מלכות דוד
השמועה אומרת שהוא כבר התגלה למקצת בני אדם הצדיקים האלהפלונפון מירוסלב


מי האמין לשמועתנו.. אומר הנביאמלכות דוד

שמעתי שאומרים את זה בשם צדיקים,
אך עד היום לא מובן אם דיברו על עניין רוחני או לא והאם בכלל זה נכון
אמרו בפועלפלונפון מירוסלב

שמעתי במו אוזניי ממקור ראשון

אני מאוד חושש להאמין לשמועות כאלו כי טוענים את זהחסדי הים
בכל דור ואחרי זה מתבדים.
לא שמעתי שמועה כזאת באף דור, ולא ראיתי בספרי ההיסטוריה, אך:פלונפון מירוסלב

ידוע שמשיח מתגלה בכל דור ודור. "היום - אם בקולו תשמעו".

בכל אופן - אלה לא שמועות, שמעתי ישירות מאותם צדיקים, חלקם ידועים, חלקם פחות.

 

אם אתה מכיר שבדורות אחרים היו שמועות כאלה בין הצדיקים הנסתרים (מאלה שגדולי הדור סמכו עליהם), אשמח להחכים כמובן.

שבתאי צבי הוא דוגמא אחת שקרובה לזה, אבל לא יודע אם זה אותו הדבר.

ולך תדע, אולי גם שבתאי צבי היה ראוי והדור לא - ולכן הוא השתגע לגמרי.

לא קראת את כל הגדולים שניסו לחשב קיצים. כולםחסדי הים
נתבדו.
אין זה חישוב הקץ כי אם המציאותמלכות דוד
הוא לא במציאות משיח עד שהוא יקיים את התנאיםחסדי הים
שכתובים בנביאים.
המשיח קיים גם בלי לעשות כלום בפועלמלכות דוד
הפעולות שלו נועדו לאשר את היותו המשיח כלפי העם,אבל באמת הוא כבר המשיח גם ללא שום פעולה חיצונית
אני לא מסכים בכלל. גם רוח השרשור הזה זרחסדי הים
לי מאוד:
"רבי שמואל מתני בשם רבי ירמיה אם יאמר לך אדם מתי קץ הגאולה בא אל תאמן שנאמר כי יום נקם בלבי לבא לפומא לא גלי פומא למאן גלי". (ילקוט שמעוני ישעיהו סג)
למה רוח השרשור זרה לך?מלכות דוד
אולי זה מראה שאין לכם רצון שהדברים יתגשמו אלא ישארו בספר ..

הנושא כלל לא נוגע לזמן המדויק של הקץ
אני רוצה את הגאולה. הגאולה שאנחנו מביאיםחסדי הים
בידיים שלנו.

משיח הוא נושא אחר לגמרי. הוא הדובדבן שעל הקצפת שאנחנו לא מבינים כלל מי הוא. שליח אלוהים.
"משיח בא בהיסח הדעת" (סנהדרין צז.)
עדיף לא לחשוב עליו.
אתה חפץ בגאולה גשמיתמלכות דוד
של פריחת הארץ והתיישבות שלנו בכל חלקי הארץ . אני מדבר על הגאולה הרוחנית
שוב חסדי הים, אכתוב את אותם דברים שכתבתי בשרשור אחר..קולמוס הנפש.

חסדי הים, שוב, דבריך לוקים בחוסר הבנה מוחלט של מהות הגאולה והגואל, ואף בבורות קשה, אני כותב במילים החריפות האלה, כי כשאדם חושב כך לעצמו, זה בעיה וצריך לטפל בבעיה זו, אך כשאדם לוקח מושגים, שאין לו ידיעה בהם, וכותב אותם כעובדה ברורה מעל לכל ספק, ואנשים אחרים יכולים לטעות בכך בגללו, אז אין ברירה, וצריך לכתוב בצורה הזו, שוב,  למילה הכתובה יש כח, ואנשים שקוראים את דבריך פה, לא תמיד הולכים ובודקים במקורות, ''הווה זהיר בדבריך''. אנא ממך.

 

"איש מתהלל ב'משיח' שקר"חסדי הים
אפשר יתר הסברה?קולמוס הנפש.


..קולמוס הנפש.

 

''עדיף לא לחשוב עליו''????

האם אתה לא מתפלל כל יום ''ואת צמח דוד עבדך מהרה תצמיח''? על מי לדעתך נאמרו המילים האלה???

האם אין זה מעיקרי האמונה להאמין במשיח, ולצפות בכל יום לבואו???

האם הרמב''ם לחינם כתב סימנים כדי לזהות את מלך המשיח? סתם שעמם לו בחיים?? (אני כותב את המילים הנוראיות האלה רק כדי להדגיש את הזעזוע שבדברים שנכתבו, ואני מקווה מאד שהם נכתבו ברגע של חוסר מחשבה.)

התפלאתי מכך שאף אחד לא נרגש מהמילים הנוראיות האלו, ונחלצתי, להסביר מעט מזעיר, עד כמה הם מוטעות.

ברשותך, אצטט כמה קטעים, שידגישו את חומרת העניין, ועד כמה אנחנו צריכים, ומחוייבים לחשוב, לדבר, ולעשות הכל כדי להביא את משיח אלינו תיכף ומיד ממש. [וכל הציטוטים האלה, הם בלי קשר בדווקא לעניין העבודה בדור שלנו, שאל עניין זה נוכל להגיע בעז''ה אחרי שנבין ביחד עד כמה המילים המצוטטות למעלה מופרכות מעיקרם]

 

נ.ב. מסתמא יהיו כאלה ש''ייחרדו וירעשו'', מכך שאני כותב עניינים אלו בפרסום כזה, גם על כך יש שיחות של הרבי, ובצורה מאד ברורה, בפועל, כיוון שאני מעתיק כעת במקלדת את כל השיחות האלה, כי אין לי כרגע מהיכן לעשות להם העתק הדבק.. אז כתבתי כרגע רק קטעים משיחות שנוגעות בצורה ישירה למילים הנוראיות האלה.

 

 

''כותב אלי יהודי שמזדמן לו להפגש עם ''מתנגדים'' שאינם אוחזים מ''ליובאוויטש'' ושאלה בפיהם: ''מדוע דווקא ליובאוויטש מכריזה וצועקת ''משיח נאו''?!...

וממשיך במכתבו שכיוון שאין לו מה להשיב להם על שאלתם, הוא מבקש שאשיבנו דבר. ובכן, נוסף על עצם התמיהה וההבהלה שבעצם השאלה, גדולה התמיהה וההבהלה שבעתיים על כך שכששואלים שאלה כזו, מתבלבלים ולא יודעים מה להשיב!

והגע בעצמך: האמונה בביאת המשיח והציפיה לביאתו ''אני מאמין בביאת המשיח... אחכה לו בכל יום שיבוא'' מעיקרי האמונה היא, אחד מי''ג העיקרים; כל יהודי מבקש בכל תפילה מימות החול ג' פעמים ביום ''את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח''... ''כי לישועתך קיווינו כל היום'', ''ותחזינה עיננו בשובך לציון ברחמים''!

ולאחרי כל זה ישנם ''טיפשים'' הטוענים שהבקשה והצעקה על היציאה מהגלות אל הגאולה ''דאלאי גלות'' ''משיח נאו'' היא חידוש של ''ליובאוויטש''!...

''ליובאוויטש'' אינה מתביישת בכך ח''ו; אדרבה: אשרינו שזכינו לכך!... (משיחת יום ב' דחג השבועות תשמ''ה)

 

''... ומכך מובן שהדבר היחידי שנותר עתה בעבודת השליחות הוא: לקבל את פני משיח צדקנו בפועל ממש, בכדי שיוכל לקיים את שליחותו בפועל, ולהיוציא את ישראל מהגלות.

 

''... צריך לצאת בהכרזה והודעה לכל השלוחים, שעבודת השליחות עכשיו ושל כל יהודי מתבטאת בזה שיקבלו את פני משיח צדקנו... כל שליח צריך להכין את כל היהודים במקומו ובעירו וכו' לקבל פני משיח צדקנו, עי''ז שמסביר את ענינו של משיח כמבואר בתושב''כ ובתושבע''פ.. (ש''פ חיי שרה תשנ''ב)

 

''יש להכריז ולפרסם שבימינו אלה נמצאים אנו בזמן (ומקום) מיוחד, שלא נותר בו אלא עניין אחד ויחיד - וחייב אדם לאמר בלשון רבו, כלשון כ''ק מו''ח אדמו''ר:'' עמדו הכן כולכם, לבניין בית המקדש העתיד בביאת דוד מלכא משיחא.'' וממילא, על כל אחד ואחד מישראל מוטלת השליחות להביא ולגלות את בית המקדש העתיד - ש''בנוי ומשוכלל'' בשמיים, וצריך רק לירד ולהתגלות למטה, תיכף ומייד ממש..

 

לכאורה, יכול לבוא משהו ולטעון ''דיבורים אלו הם ''ווילדע רייד'' [דיבורים פראיים] שבכל הזמנים והדורות שלפנינו לא נאמרו, ומה מדברים לפתע דיבורים כאלו? וכיצד יגיב העולם לשמע דברים כאלו?'' ובכן, לכל לראש צריך לדעת שאין מה להתפעל מהעולם, ''מה יאמרו וכו' ''. מכיוון שזו האמת ע''פ תורת אמת, יש להכריז על כך באופן גלוי. ויתירה מזה - המצב כיום הוא שגם העולם מוכן לקבל זאת, צריכים רק לבוא ולאמר באופן גלוי..

וכאמור, העולם נמצא במצב כזה שהוא מוכן לקבל דברים אלו: צריכים רק לאמרם בדברים היוצאים מן הלב, שאז פועלים הדברים את פעולתם, ובאופן שהפעולה היא בדרכי נועם ובדרכי שלום, מבלי שיהיה צורך לבטל איזושהיא התנגדות, (על אחת כמה וכמה, שאין צורך במלחמה) - כפי שראו במוחש כל אלו שעסקו בזה. (משיחת ש''פ ויגש תשמ''ז)

 

'' ישנו מכתב של הרב ממונקאטש (המונקאטשער)

שנדפס שוב לאחרונה, בו כותב בפירוש באופן חד משמעי, שאינו משתמע לשתי פנים, שצריכים מסירות נפש בשביל שיבוא משיח צדקנו, על דרך ובדוגמת המסירות נפש על שלושת הדברים שעליהם נאמר ''יהרג ואל יעבור''... הלוואי והיו מפרסמים מכתב זה! (משיחת ש''פ מקץ תשד''מ)

(חשבתי שהקטע הבא ימחיש משהו מהעניין המופרך, וההזוי (אם אפשר להשתמש במילים האלו) לגבי החשיבה המוטעית והשגויה של ''משיח הוא עניין של חבדניקים''..

 

[''חסידי ליובאוויטש הם בריות משונות]

 

''שמעתי שכאשר כ''ק מו''ח אדמו''ר יצא עם ה''קול קורא'' אודות ''לאלתר לתשובה לאלתר לגאולה'', פגש אחד את חברו ושאלו, ''מי הם הליובאוויטשער'ס''? - אז מלאו ארבע שנים מאז הגיעה ליובאוויטש לאמריקה, ולכן הוא לא ידע מי הם - ענה לו חבירו: ''ליובאוויטש'' הם בריות משונות, שמאמינים שמשיח יכול לבוא מחר - כן, שמשיח יכול לבוא ממש מחר! (משיחת ש''פ וישלח תשכ''ח)

 

''בנוגע לפועל - למרות ה''שטורעם'' שבדבר בתקופה האחרונה שבשנה זו ''תהא שנת נפלאות אראנו'' לאחרי ראיית הנפלאות המעידות ש''זוהי השנה שמלך המשיח נגלה בו'' רואים שישנו קושי להחדיר ההכרה וההרגשה שעומדים על סף ימות המשיח ממש עד שיתחילו ''לחיות'' בעניני משיח וגאולה.

.... והעצה לזה - ע''י לימוד התורה בענייני משיח וגאולה, כי, בכח התורה (חכמתו של הקב''ה למעלה מהעולם) לשנות טבע האדם, שגם כאשר מצד הרגש שלו נמצא עדיין ח''ו מחוץ לעניין הגאולה (כיוון שלא יצא עדיין מהגלות הפנימי) הרי ע''י לימוד התורה בענייני הגאולה מתעלה למעמד ומצב של גאולה, ומתחיל לחיות בענייני הגאולה, מתוך ידיעה והרגשה ש''הנה זה בא'' (משיחת ש''פ בלק תשנ''א)


 

הדברים האלו הם קטעים מועטים, ובודדים משיחות קדושות של הרבי, ומהם, גם בלי להיות בגלוי חסידים של הרבי, יכול כל אחד להבין, עד כמה המילים שנכתבו בתגובה ההיא, מופרכות מעיקרם, וכנראה שנכתבו מרגע של חוסר מחשבה, בברכה לגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש!

 

האר"י מפרש ש'צמח דוד' זה משיח בן יוסףחסדי הים
שיתחיל לצמוח לפני משיח בן דוד שהוא הפרי.
משיח בן יוסף הוא הצד הארצי בגאולה שיש לנו רשות לעסוק בו כדברי הגר"א.
אני מאמין בביאת המשיח כדברי הרמב"ם, אבל אני לא מחכה לו דווקא בכל יום שיבוא שזה כבר תוספת של מי שסידר את המשפטים הקצרים ולא נמצא ברמב"ם, כמו שהביא בצדק @ימ"ל כמה פעמים.

הרמב"ם כתב את הסימנים כשמישהו יבוא וימלא את כולם נדע שהוא משיח, עדיין לא קם כזה.

אלו שמתעסקים במשיח בן-דוד מתעסקים בדרגה גבוהה שלא שייכת אליהם ולכן מגיעים למסקנות לא נכונות שקרובות לנצרות. לצערינו.
ה' יחזיר לדרך השפיות ויחזיר אותם בתשובה שלמה במהירה.
אתה עדיין לא חוזר בך מהמילים הנוראיות שאמרת???קולמוס הנפש.

רחמיי עליך.

הם אמרו שפגשו את המשיח והכירו אותו?פלונפון מירוסלב

האמת בר כוכבא הוא מקרה כזה

כי בכל דור ודור יש נפש משיחמלכות דוד
ובזמן הקץ יקבל את הנשמה ותתגלה בו.
אז נקרא משיח וודאי אך גם לפני יש לו בחינת משיח , והוא באמת משיח רק בהסתר ולא בגילוי.

הוא שאמרתי,אם ידברו על זה יביאו לגילוי האמיתי והשלם בפועל.
ר' נחמן כותב על זה הרבהפלונפון מירוסלב

ודיברו על זה כבר בזמנו. מה נשתנה?

שהגיע הזמן לעורר התעוררות מלמטהמלכות דוד
שיהיה רצון בשמים שהדברים יצאו לפועל
להתעורר למשיח זה מצוין, אבל לא צריך לנסות לנחש מי זה.מבקש אמונה


דבריך בקשר לשבתאי צבי, נראה לי לא נכתבו במחשבה הראויה..קולמוס הנפש.

הוא היה כופר ומשוגע, שרוב גדולי הדור יצאו נגדו, ועשה עבירות נוראיות ובסופו התאסלם, חלילה שמשיח ה' יהיה אדם כזה. רח''ל

נכוןפלונפון מירוסלב

התכוונתי לזה בדרך אפשר, על גבול הצחוק

הרבה מגדולי דורו תמכו בו בטעותק"ש
וחזרו בהם אחר כך. היו גם גדולים אמיתיים שנתפסו לתורתו ולא חזרו בהם.
הם לא היו הרבה, הם היו מעטים מאד, וגם אלה שתמכו בוקולמוס הנפש.

עשו זאת מחוסר ידיעה, ולזמן קצר מאד..

דווקא היו הרבהפלונפון מירוסלב

אפשר אפילו לומר מחצה על מחצה

לא נכוןק"ש
בדיעבד הסתירו עד כמה תמכו בו. התנועה השבתאית המשיכה גם אחרי התאסלמותו וגם גדולי תורה המשיכו להיתפס אליה (כמו חיים מלאך, שמגדולי המקובלים היו תלמידיו ואח"כ נתפס לשבתאות והבטיח שהש"צ יחזור אחרי ארבעים שנה. גם אחרי שהבטחתו נכזבה המשיכו להאמין).
כמו שאנשים מתייחסים לחב''דבוז
האם תקבלי את הרעיון שיתכן שיש אמת בדבריו?מלכות דוד

או שאת שוללת את הרעיון עד שתהיה התגלות
גדולה וברורה , זו שאלתי
מקבלת בהחלט שייתכן וזה הגיוניבוז
למה זה נוגע למעשה?
לא הבנתי את השאלהמלכות דוד
שנניח וזה נכון, מה זה עוזר לדעת את זהבוז
יש בזה עניין לדעתימלכות דוד
ואיך אנשים מתייחסים לחב''ד?קולמוס הנפש.

(הערה קטנה, בכל תשובה שבה תגיב, שלילית או חיובית, תהיה בדבריך מעט הכללה.. ''כמו שאנשים מתייחסים לחב''ד..)

אומר לו שאני אחכה עד שזה יתברר כנכון בוודאות.מבקש אמונה


אך לא תפסול את הרעיון שיתכן שיש אמת בדבר?מלכות דוד

במצב שהדובר אדם פשוט
אבל עם זו יש לו טיעונים טובים
בגדול לא.מבקש אמונה

פחות בגלל הטענות שלו, יותר כי החיים יכולים להפתיע. 

 

איזה טיעון טוב כבר יכול להיות לאדם שאין לו השגה בדרגה של המשיח...

אבל בכך שאתה אומרמלכות דוד
שהאדם הדובר אין לו השגה במשיח
אתה בעצם פוסל על הסף את הרעיון שיתכן שמה
שסיפר אמיתי
לא.. פשוט אני לא מסתמך על הטענות אלא שזה יכול לקרות.מבקש אמונה

מבחינתי זה כמו ילד שמצא יהלום (שזה יכול לקרות) ומספר לי את זה. 

הוא בעצמו לא מבין מה זה יהלום,

אבל לך תדע, אולי פתאום הוא קלע בדיוק לתיאור.

אך אתה יוצא מנקודת הנחהמלכות דוד
שמשיח הוא מישהו בלתי ניתן לתפיסה
בעוד כל הפוסקים מדברים על מלך ונביא הניתנים לתפיסה.
הרמב"ם מתאר משהו ניתן לתפיסה, אבל שבוודאות עדיין לא קרה...אדם כל שהוא

יכול להיות שהמשיח חי בינינו, ועדיין לא מילא את תפקידו, אבל לא נראה מהרמב"ם שיש דרך לזהות מראש, לפני שהמשיח מילא את התפקיד שלו, מי הוא יהיה.

בדיוק ^^מבקש אמונה


לכן שאלתימלכות דוד
איך תגיבו למי שיגיד שהוא רואה באדם ומוצא בו את כל הידיעות על המשיח העתיד.

האם לדעתכם זה אפשרי שהבורא יתן ויעשה דבר כזה שהמשיח יתגלה לפני כן בדרך פשוטה מהתגלות כללית, בדרך שדיברתי עליה
אז לזה אני כבר לא אאמין...מבקש אמונה


כלומר לדעתךמלכות דוד
עד שאין דבר על-טבעי וסמכותי
אתה לא תקבל שיתכן ויש אמת בדבר .
כמו אליהו הנביא למשל

הבנתי נכון?
לא. שיתקיימו הסימנים שאמרו הפוסקים מבקש אמונה

עד אז יתכן שהוא משיח ויתכן שלא, אבל אדם פשוט בטח לא יוכל לקבוע את זה.

הרי אפילו רבי עקיבא טעה בזה.

עד שהוא לא מתגלה אין לי סיבה להתעסק בזה.

 

שאלה לי,

אתה חותר לאנשהו? או שואל מסקרנות?

כי אני בינתיים רק עונה לך - יוצא מנקודת הנחה שסתם התחשק לך לשאול..

אז המדד הואמלכות דוד

בניית המקדש, מקבץ נדחי ישראל וכו׳
עשה והצליח.

עם זה אתה לא פוסל על הסף את האפשרות התאורטית
זה המדד שיגרום לי להתייחס לעניין.. אכן.מבקש אמונה

לפני זה,

כמובן שיכול להיות שהמשיח מסתובב לו בינינו, ויתכן מאד שמקורבים אליו גם כמה אנשים פשוטים

אבל אם מישהו יכול לזהות את המשיח - זה רק צדיקים גדולים

בטח לא האדם הפשוט. 

אבל ידוע שהבורא מסובב סיבות בדרכים נסתרותמלכות דוד
רואים את זה באיך שדוד בא לעולם.
החל מלוט ממואב,דרך רות ובועז שהיו צדיקים אך מסיפור פשוט וההמשך ..
האם רק צדיק גדול, הנחשב בעיני העם
יכול להעיד על המשיח? האם לא יתכן שהבורא יקח לו את הצדיק הפשוט ודרכו או דרך מספר אנשים פשוטים יביא את המסר והרעיון שהוא רוצה לתת?
ועדיין בסוף הגילוי אמור לבוא על פי ההיגיוןמבקש אמונה

ולא. לא נראה לי... אחרת כל אחד יבלבל את השני.

אם ניקח את הסיפור של דוד המלך...אדם כל שהוא

אז הקב"ה גלגל את זה איך שגלגל, אבל בסופו של דבר, לפני שעם ישראל היה צריך ללכת אחריו, הקב"ה שלח את שמואל הנביא, שהיה מקובל על כל עם ישראל שהוא נביא, למשוח אותו למלך.

אבל שובמלכות דוד

אני לא טוען שעל סמך הטיעונים של אדם או מספר אנשים צריך לקבל את המשיח. אלא השאלה האם לדעתכם יתכן שהבורא יגלה את הגילוי הזה,בדרך פשוטה בתחילה.

שמואל משח את דוד לפני שהכירו בו כמלך בעוד שאול מולך..
אם יגש אליך אדם...אדם כל שהוא

עם בקבוק נוזל, ויגיד לך שהנוזל הזה הוא תה שהוא הכין מצמח שגדל אצלו בחצר, והוא תרופה מעולה שלא ידועה למחלה קשה, איך היית מגיב?

זה לא מופרך עקרונית, כי יש צמחים עם סגולות רפואיות ידועות, ויכול להיות שיש נוספים שלא התגלו. אבל כשמשווים את הסיכוי שאותו אדם גילה באמת צמח לא ידוע כזה, לסיכוי שהוא נוכל או הוזה או סתם טועה, הסבירות נוטה בבירור לצד השני.

 

שמואל משח את דוד, כי הוא קיבל נבואה מפורשת. כשהוא כבר הגיע לבית של ישי, הוא עדיין לא ידע שדוד יהיה המלך, עד שנאמר לו במפורש. וכאמור, למשימה הזו הקב"ה שלח נביא שכבר הוכר קודם כנביא בעם ישראל, ולא ציפה מעם ישראל להסתמך על אנשים פשוטים.

 

ואם לא צריך לקבל אותו, אז למה בכלל זה חשוב? זה סתם עניין של סקרנות?

מעניין אם בחרת בצמח במקרה .. 🙂מלכות דוד

מה שכתבת נכון,
אבל מה אם מישהו או מספר אנשים יספרו לך דברים שנראים ממש נכונים עם הקשרים,דבר שנראה שיש בו אמת,להבדיל ממישהו שמבטיח תרופת צמחים כזו או אחרת?

לגבי הסיפא, זה חשוב כי יתכן שבורא כולם חפץ שידעו וידברו על זה. אולי זה יפעל דברים במציאות שיקרבו את הגילוי השלם
אם מישהו אומר לי שיש לו משהו שנראה אמת...אדם כל שהוא

אבל לא ספק לי סיבה לחשוב שיש בדבריו משהו רציני, אין לי סיבה לייחס לדבריו יותר חשיבות מאשר לדברי כל האנשים שטענו טענות מוזרות, על משיח או על תרופת פלא, לפניו.

לכן אני אומרמלכות דוד
הוא צריך לשמוע ואז להחליט האם הדברים הם סיבה טובה או לאו
למה אתה מנהל פה את הדיון המוזר הזה?אדם כל שהוא

אם אתה לא מוכן לספק שום סיבה לחשוב שיש משהו רציני במה שאתה אומר, אז למה אתה חושב שמישהו כאן יתייחס לדברים שלך ברצינות?

יש כל כך הרבה אנשים שטוענים שהם המשיח, ואין תורות ארוכים של אנשים שעוברים מאחד לאחד לבדוק ולשמוע, אולי בכל זאת יש משהו בדבריהם.

אני לא מנהל דיוןמלכות דוד
אני שאלתי שאלה בכדי לדעת מה אומרים החברים.
וגם לא טענתי כלום..
מה טענתי?מלכות דוד
טענת לכאורה שנדרש מאיתנו להאמין כבר עכשיומבקש אמונה

ואם אני מבין נכון, אתה גם טוען שיש כרגע ראיות לכך שאדם מסויים הוא משיח. 

בוודאי שלאמלכות דוד
הרי אם אדם מעיד על עצמו אי אפשר לקבל עדות כזו.
אבל ניתן לשמוע ולראות לפי הראיות האם מדובר במשהו שיכול להיות אמת ואפילו יותר מכך.

וכן כך טענתי שיש ראיות כאלה. ולי זה ברור ברמה של ידיעה. יש כאלה שיותר מחוברים רוחנית וכנראה יהיה להם קל לקבל את זה . דברי אמת ניכרים,על המשיח על אחת כמה וכמה.
איך אפשר למצוא ולראות את הידיעות האלה באדם היום?אדם כל שהוא

איך אפשר לראות במישהו שהוא מקבץ את נידחי ישראל, בזמן שחלק ניכר מהיהודים חיים בחו"ל?

איך איך אפשר לראות מישהו שהוא בונה את בית המקדש, כשהמקדש חרב?

לפני שראיתי את ההודעה שלך הגבתי למבקש אמונהמלכות דוד
כמובן שאני מדבר על משיח בחינת המלך בגלות,עוד לפני שיוצא מבית האסורים למלוך.
ויתכנו סימנים המעידים עליו.

אתם מזכירים את הדברים שהוא עתיד לעשות בפועל אחרי שהופך למלך.
אני דיברתי על מצב הגלות
איזה טיעונים?אדם כל שהוא


אענה בצורה כזאתבינייש פתוח
אם באופן תיאורטי הייתי פוגש אם סבתא שלי ע"ה, גם אם היה לי כל הסיבות בעולם להאמין שזו היא ודיברנו והכל, הייתי מודע לזה שאף אחד לא יאמין לכזה סיפור.
ובאותו עניין אני מקווה שהמשיח איטליגנט לפחות כמוני והרבה יותר
אילולא הכונה אם לאsimple man

אילולי הכונה אילו

 

ולשאלה עצמה יש כללים מיהו משיח זה לא רלוונטי איך מגיבים.

אתה חושב שמצאת את המשיח?פלונפון מירוסלב

חלק מהצדיקים שפגשו בו נתנו סימנים בדבר, ואמרו שהייתה סכנה לפגוש אותו כי הוא לא ידע עדיין שהוא המשיח.

עכשיו צדיקים אחרים אומרים (הקודמים נפטרו) שהוא יודע שהוא המשיח ושהוא התגלה לכמה מגדולי הדור.

נשמח לשמוע אם אתה אחד מהצדיקים או שפשוט פגשת אותו

מזתומרת הייתה סכנה לפגוש אותו?מבקש אמונה

חושב

הסבא שוורץ זצ"ל ענה לתלמידו שרצה ללכת לחפש את המשיח ע"פפלונפון מירוסלב

הסימנים שהוא מסר לו, שאם יפגוש אותו הוא מסתכן בנפשו

הוא כבר יודע,בזה אמת דיברתמלכות דוד

הוא חי כאן בנינו ואף אחד לא מכיר שהוא המשיח העתיד לבוא .. אבל בקרוב ידעו .
זו גם הסיבה שבגללה פתחתי את בנושא הזה כאן.
הבורא הנחה אותו שלב אחרי שלב , והיום הוא מכיר באמת.
זה גם מה שכותב באגרות הרמב״ן

כי בעתות הגאולה יבין המשיח וישכיל הקץ, וידע כי הגיע תור ביאתו, ובא הקץ שיתגלה לעדת המייחלים לו… יהיו מן הרשעים שירשיעו לחרף עקבות המשיח… והמשכילים יבינו קץ האמיתי ויחכו אליו, וכנגד זה שאמר ישעיה כי המשיח עבד ה׳ ישכיל ויבין הקץ
אם אתה טוען שאתה המשיח - אדרבה, מחכים לךפלונפון מירוסלב

אם אתה טוען שאתה מיודעי הדבר, ומשהו שכתבתי לא נכון - אשמח לשמוע.

שמעתי את זה מכמה וכמה מקובלים מכמה חבורות נפרדות, בערים נפרדות - דברים שחזרו על עצמם באותה לשון.

אבל באמת הבורא חפץ שיאמינו בזהמלכות דוד
כי זה מה שמביא את ההתגלות בפועל ויש עניין בזה,
אבל אם תרצה להאמין לי , הכל אמת והדברים קרובים להתגשם .. המקום הזה קטן בכדי לספר כל כך הרבה.
חח לא כתוב שהמשיח יפזר סיסמאות בנוסח מאסטר ספלינטרפלונפון מירוסלב

אז אתה מאבד מהאמינות שלך בעיניי כרגע

שולחים אותו לאשפוזק"ש
משיח לא יספר שהוא משיח, הוא יעשה שורת מעשים ארוכה לאורך שנים, עד שנדע שהוא בחזקת משיח ואם ישלים בחייו את כלל המשימות של המשיח - נדע שהוא אכן המשיח שלו חיכינו.
ובגדול - לא בזה אנחנו צריכים להתעסקק"ש
כל מי ששותף לחיזוק בניין הארץ וירושלים, שלטון ישראל, קיבוץ גלויות, החזרת משפטי התורה וקירוב ישראל לתורה וקיום מצוות - שייך לעניינם של משיח בן יוסף ומשיח בן דוד.
האר״י חולק עליך ..מלכות דוד
איך תוכלו להגיד שאתם חפצים להגאל
ומצד שני מראים התנגדות כזו?
אנחנו לא מראים התנגדותק"ש
אנחנו עוסקים, כל אחד כפי כוחו, בכל מה שהמשיח צריך לעסוק - בניין הארץ וירושלים והמקדש, קיבוץ נדחי ישראל, החזרת משפטי התורה וכו'. עוסקים בזה בעצמינו ומחזקים את המנהיגים שמובילים מהלכים אלו קמעא קמעא (כמו שחז"ל תיארו את מהלך הגאולה). כשיקום מנהיג אמת, שליט של עם ישראל ויוביל את כל המהלכים הללו - נחזיק אותו למשיח, אם הוא יצליח לסיים הכל - נדע שהוא המשיח שלו חיכינו כל הדורות.

אין לי מושג למה אתה מכוון מהאר"י. גם אם תביא ציטוט, צריך לברר טוב מאוד, מה בדיוק כוונתו ואיך מיישבים אותו בתוך כל המארג של דברי האר"י בעצמו ושאר גדולי ישראל שלפניו ואחריו. לא כל אחד יכול לעשות זאת. כפי שאפשר לראות, גם בשרשור הזה - אתה מביא טענה אחת בשם האר"י וחסדי מביא הפוך.

מרבותי שלמדתי מהם ומכתבי גדולי ישראל צופי הישועה, שבהחלט ידעו והכירו היטב את כל דברי האר"י, למדתי כמו שכתבתי כאן.
חסדי הים לא הביא ציטוט שסותר את מה שהבאתימלכות דוד
הדברים של האר״י פשוטים ומדברים בעד עצמם,
זה לא פילפול הלכתי . זה תמיד נח לומר שהדברים צריכים ביאור,אבל כאן הדברים פשוטים מאוד ושווים לכל נפש. מובן מהדברים שהמשיח כן ידבר וזה כתוב ברור,עוד לפני שיתגלה לגמרי.
לי צרם שהוצאת את עצמך מאיתנו וקראת לנו "אתם"....לב אוהב

וזה די שקוף שאתה רומז שאתה חושב שזה אתה  

רק אומרת...

 

למה את כעוסה?מלכות דוד

התכוונתי אתם למי שהגבתי לו.
את לא הגבת כאן ..
אני לא כעוסה בכלל... רק אמרתי מה ששמתי לב...לב אוהב


שמת לב טוב..האמת לא תוכל להשתנות ..מלכות דוד

מה התכל'ס? אתה המשיח או לא?!?!פלונפון מירוסלב

כי הכרתי עוד 2 אנשים שטוענים ככה!

ועוד כמה שחשבו ככה, אבל התפכחו 

המשיח האמת לא מתפקח מהמציאות..מלכות דוד
איני אומר על עצמי כלום ולא אמרתי על עצמי כלום..אדם לא יכול להעיד על עצמו אחרת העדות שלו לא תתקבל.
חחחהפי
הייתי אומרת לו שזה נשמע הזוי..
יש שמועות שיש משיח בארץ והוא לא יודע שזה הוא עדיין וחלק מהרבנים הגדולים יודעים מי זה.

אבל בתכלס קשה לי להאמין שיהיה גאולה לא יודעת
אני מאוד רוצה אבל זה נשמע לי כמו לזכות בפיס
זה יכול לקרות כן
זה יקרה בדור שלי? נראה

לגבי כל אותם אנשים שחושבים שהם בעצמם חושבים שהם משיח הם נראים לי לא שפויים כל כך
יש גם איזה תוכנית שהתארח דווקא אדם חמוד לבבי והוא אמר שהוא משיח
פייר? לא יודעת קשה לי להאמין לזה
רגע, תפרידי בין ההזיה בשרשור לבין הגאולה!ק"ש
בגמ' בשבת מופיע שכשאדם יעמוד לדין שמיים, אחת השאלות שישאלו אותו היא: "ציפת לישועה?". רש" שם מפרש "להיתקיימות דברי הנביאים", הר"ן מדגיש "בימך".
כלומר כל אחד מאיתנו, צריך לצפות (ולפעול!) להתקדמות הגאולה ולהתקיימות כלל הנבואות - בימיו!.
כאלף ושמונה מאות שנה, באמת היה צריך להפעיל דמיון מאוד מפותח, בשביל לדמיין את הגאולה. מלפני כמאה וארבעים שנה - זה הולך ונעשה קל יותר ויותר.

נבואה שהתקיימה:
יחזקאל פרק לו
א וְאַתָּה בֶן-אָדָם, הִנָּבֵא אֶל-הָרֵי יִשְׂרָאֵל; וְאָמַרְתָּ--הָרֵי יִשְׂרָאֵל, שִׁמְעוּ דְּבַר-יְהוָה. ב כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, יַעַן אָמַר הָאוֹיֵב עֲלֵיכֶם הֶאָח; וּבָמוֹת עוֹלָם, לְמוֹרָשָׁה הָיְתָה לָּנוּ. ג לָכֵן הִנָּבֵא וְאָמַרְתָּ, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה: יַעַן בְּיַעַן שַׁמּוֹת וְשָׁאֹף אֶתְכֶם מִסָּבִיב, לִהְיוֹתְכֶם מוֹרָשָׁה לִשְׁאֵרִית הַגּוֹיִם, וַתֵּעֲלוּ עַל-שְׂפַת לָשׁוֹן, וְדִבַּת-עָם. ד לָכֵן הָרֵי יִשְׂרָאֵל, שִׁמְעוּ דְּבַר-אֲדֹנָי יְהוִה: כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה לֶהָרִים וְלַגְּבָעוֹת לָאֲפִיקִים וְלַגֵּאָיוֹת, וְלֶחֳרָבוֹת הַשֹּׁמְמוֹת וְלֶעָרִים הַנֶּעֱזָבוֹת, אֲשֶׁר הָיוּ לְבַז וּלְלַעַג, לִשְׁאֵרִית הַגּוֹיִם אֲשֶׁר מִסָּבִיב. ה לָכֵן, כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, אִם-לֹא בְּאֵשׁ קִנְאָתִי דִבַּרְתִּי עַל-שְׁאֵרִית הַגּוֹיִם, וְעַל-אֱדוֹם כֻּלָּא: אֲשֶׁר נָתְנוּ-אֶת-אַרְצִי לָהֶם לְמוֹרָשָׁה בְּשִׂמְחַת כָּל-לֵבָב, בִּשְׁאָט נֶפֶשׁ--לְמַעַן מִגְרָשָׁהּ, לָבַז. ו לָכֵן, הִנָּבֵא עַל-אַדְמַת יִשְׂרָאֵל; וְאָמַרְתָּ לֶהָרִים וְלַגְּבָעוֹת לָאֲפִיקִים וְלַגֵּאָיוֹת כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, הִנְנִי בְקִנְאָתִי וּבַחֲמָתִי דִּבַּרְתִּי, יַעַן כְּלִמַּת גּוֹיִם, נְשָׂאתֶם. ז לָכֵן, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, אֲנִי, נָשָׂאתִי אֶת-יָדִי: אִם-לֹא הַגּוֹיִם אֲשֶׁר לָכֶם מִסָּבִיב, הֵמָּה כְּלִמָּתָם יִשָּׂאוּ. ח וְאַתֶּם הָרֵי יִשְׂרָאֵל, עַנְפְּכֶם תִּתֵּנוּ, וּפֶרְיְכֶם תִּשְׂאוּ, לְעַמִּי יִשְׂרָאֵל: כִּי קֵרְבוּ, לָבוֹא. ט כִּי, הִנְנִי אֲלֵיכֶם; וּפָנִיתִי אֲלֵיכֶם, וְנֶעֱבַדְתֶּם וְנִזְרַעְתֶּם. י וְהִרְבֵּיתִי עֲלֵיכֶם אָדָם, כָּל-בֵּית יִשְׂרָאֵל כֻּלֹּה; וְנֹשְׁבוּ, הֶעָרִים, וְהֶחֳרָבוֹת, תִּבָּנֶינָה. יא וְהִרְבֵּיתִי עֲלֵיכֶם אָדָם וּבְהֵמָה, וְרָבוּ וּפָרוּ; וְהוֹשַׁבְתִּי אֶתְכֶם כְּקַדְמוֹתֵיכֶם, וְהֵיטִבֹתִי מֵרִאשֹׁתֵיכֶם, וִידַעְתֶּם, כִּי-אֲנִי יְהוָה. יב וְהוֹלַכְתִּי עֲלֵיכֶם אָדָם אֶת-עַמִּי יִשְׂרָאֵל, וִירֵשׁוּךָ, וְהָיִיתָ לָהֶם, לְנַחֲלָה; וְלֹא-תוֹסִף עוֹד, לְשַׁכְּלָם. {ס} יג כֹּה אָמַר, אֲדֹנָי יְהוִה, יַעַן אֹמְרִים לָכֶם, אֹכֶלֶת אָדָם אתי (אָתְּ); וּמְשַׁכֶּלֶת גויך (גּוֹיַיִךְ), הָיִית. יד לָכֵן, אָדָם לֹא-תֹאכְלִי עוֹד, וגויך (וְגוֹיַיִךְ), לֹא תכשלי- (תְשַׁכְּלִי-) עוֹד--נְאֻם, אֲדֹנָי יְהוִה. טו וְלֹא-אַשְׁמִיעַ אֵלַיִךְ עוֹד כְּלִמַּת הַגּוֹיִם, וְחֶרְפַּת עַמִּים לֹא תִשְׂאִי-עוֹד; וגויך (וְגוֹיַיִךְ) לֹא-תַכְשִׁלִי עוֹד, נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה. {פ}



נבואה נוספת שלפני מאתיים שנה היתה נראת דמיון ומתקיימת בגדול:
ד כֹּה אָמַר, יְהוָה צְבָאוֹת, עֹד יֵשְׁבוּ זְקֵנִים וּזְקֵנוֹת, בִּרְחֹבוֹת יְרוּשָׁלִָם; וְאִישׁ מִשְׁעַנְתּוֹ בְּיָדוֹ, מֵרֹב יָמִים. ה וּרְחֹבוֹת הָעִיר יִמָּלְאוּ, יְלָדִים וִילָדוֹת, מְשַׂחֲקִים, בִּרְחֹבֹתֶיהָ. {ס} ו כֹּה אָמַר, יְהוָה צְבָאוֹת, כִּי יִפָּלֵא בְּעֵינֵי שְׁאֵרִית הָעָם הַזֶּה, בַּיָּמִים הָהֵם--גַּם-בְּעֵינַי, יִפָּלֵא, נְאֻם, יְהוָה צְבָאוֹת. {פ}
ז כֹּה אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת, הִנְנִי מוֹשִׁיעַ אֶת-עַמִּי מֵאֶרֶץ מִזְרָח, וּמֵאֶרֶץ, מְבוֹא הַשָּׁמֶשׁ. ח וְהֵבֵאתִי אֹתָם, וְשָׁכְנוּ בְּתוֹךְ יְרוּשָׁלִָם; וְהָיוּ-לִי לְעָם, וַאֲנִי אֶהְיֶה לָהֶם לֵאלֹהִים--בֶּאֱמֶת, וּבִצְדָקָה. {ס}
אדם שלא מסוגל לקבל משהו וקורא לו הזיהמלכות דוד
עדין אין לו מספיק אמונה .
אבל יפה אמרת שצריך לחכות לישועה
נכון. לא כל דבר צריך לקבל ולהאמין..מבקש אמונה


לקבל לא צריך,אבל לקבל אפשרות זה צריך.מלכות דוד
כי מה יקרה ביום של המבחן האמיתי?
המבחן יהיה אחרי שהוא יוכיח את עצמו.מבקש אמונה


לא. כי המבחן יתחיל ברגע שיתגלה בהתחלהמלכות דוד
כמו שכתב הרמב״ן
ואמר הכתוב במשיח, כאשר שממו עליך רבים וכו', ר"ל כאשר שממו עליך, להלעיג בך בתחלת בואך..."
(באור הרמב"ן על פרשת הנה ישכיל עבדי )
והרי עכשיו בא ועוד לא עמד במבחן כמו שאמרת,על כרחך שצריך להאמין בהתחלה

ובספר חיים ושלום למנחת אליעזר
(פ' וארא ד"ה והבאתי)
״זה רמוז על "והבאתי וגו' ולא שמעו אל משה" וגו', כי היינו קודם שיהיה והבאתי דקאי על גאולה העתידה...המבשר ומעורר על הגאולה אין דבריו נשמעין וכמ"ש בדניאל רבים לא יאמינו וכמו שהיה בגלות מצרים ״
ורבי נחמן מברסלב אומרמלכות דוד
בתחילה יהיה על משיח מחלוקת גדול, ויאמרו: זה משיח? ויאמרו בזה הלשון: משיח אין א מיצעלע (מוהר"ן מברסלב "במגילת סתרים")
המבחן הזה הוא אחר לגמרי ממה שאתה מפרשמבקש אמונה

אסור להלעיג על צדיק שהוא בוודאי לא משיח. 

אבל כדי להאמין שהוא בוודאי המשיח צריך ראיות ברורות.

 

אם אני מבין נכון, לשיטתך צריך להאמין בכל אחד שיטען שהוא משיח.

בוודאי שלא אמרתי שצריך להאמין בכל אחדמלכות דוד
טענתי שאם ישנם ראיות מספיק חזקות,
ואתה מרגיש בהרגשה הפנימית שלך שזה אמת אז לא צריך לפסול את האפשרות.

רק כשאליהו יעיד על המשיח
אז חייבים להאמין
בוודאי שצריך לצפות לישועהק"ש
אבל רבותינו נתנו כללים ברורים לזיהוי תהליכי הגאולה. אחד שפותח סקרים באינטרנט אינו אחד מהם...

רמב"ם, הלכות מלכים, פרק י"א

ח [ד] וְאִם יַעֲמֹד מֶלֶךְ מִבֵּית דָּוִיד הוֹגֶה בַּתּוֹרָה וְעוֹסֵק בַּמִּצְווֹת כְּדָוִיד אָבִיו, כְּפִי תּוֹרָה שֶׁבִּכְתָב וְשֶׁבְּעַל פֶּה, וְיָכֹף כָּל יִשְׂרָאֵל לֵילֵךְ בָּהּ וּלְחַזַּק בִּדְקָהּ, וְיִלָּחֵם מִלְחָמוֹת ה'--הֲרֵי זֶה בְּחֶזְקַת שְׁהוּא מָשִׁיחַ: אִם עָשָׂה וְהִצְלִיחַ, וְנִצַּח כָּל הָאֻמּוֹת שֶׁסְּבִיבָיו, וּבָנָה מִקְדָּשׁ בִּמְקוֹמוֹ, וְקִבַּץ נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל--הֲרֵי זֶה מָשִׁיחַ בַּוַּדַּאי.

ט וְאִם לֹא הִצְלִיחַ עַד כֹּה, אוֹ נֶהְרַג--בַּיָּדוּעַ שְׁאֵינוּ זֶה שֶׁהִבְטִיחָה עָלָיו תּוֹרָה, וַהֲרֵי הוּא כְּכָל מַלְכֵי בֵּית דָּוִיד הַשְּׁלֵמִים הַכְּשֵׁרִים שֶׁמֵּתוּ.
הבורא נמצא גם בעמקי הקליפותמלכות דוד
כך גם השכינה שירדה לעפר הגלות,
בשביל להוציא את כולם כשהיא תתרומם
יכול מאוד להיותהפי
שאין לי מספיק אמונה זה לא סותר שזה נשמע הזוי
https://surveynuts.com/surveys/take?id=204476&c=8217481505DR1978000

סקר ריבנות סקר תענו ותפיצו

תגובה לכלל המשתתפים עד עכשיומלכות דוד
אני יודע שבגלל שהנושא הזה רגיש
ובגלל שיש היום הרבה שטוענים על היותם משיח או אליהו
(שזה אגב,קורה בגלל האור של הגאולה שמגיע לכלל ישראל)
קשה לאנשים לקבל שיש אור אחר,אור מיוחד שלא דומה לכל מה ששמעו עליו. ולכן קשה להם מאוד לקבל שגם בדורנו שהתורה מתמעטת והדור נופל בגלות שיופיע אור כזה.
הרצון שלי בעיקר לעורר התעוררות שלמטה ובכדי שתדעו שזה קיים. פעם שאלו את הרב כדורי איך יתכן שיש מישהו הראוי להיות משיח כי ידוע שהמשיח במדרגה גבוהה (אם כי לא הבינו שבגלות משיח בבחינת מחולל מפשעינו כמו שאומר ישעיה הנביא) אמר ״לא מדעת הם מדברים״ וידע מה שאמר.
המשיח בגלות כמו שהשכינה בגלות . מחוץ למחנה מושבו כמו השכינה שגלתה מארץ ישראל. ולכן עכשיו כולם צריכים בידוד . להרגיש צער השכינה .

וכמו שכבר אמרתי מספר פעמים,
משיח בגלות הוא לא המשיח של הגאולה . אבל הדברים כבר נרקמים שנים במציאות ואף אחד לא יודע .

@מבקש אמונה @פלונפון מירוסלב
@ק״ש @לב אוהב @הפי @חסדי הים @המג"א @מהללאל @אדם כל שהוא
אשריך שאתה מעורר על הגאולה, אבל דבריך לא חדשיםפלונפון מירוסלב

ואני בטוח שלכל הפחות רוב מי שכאן באמת מצפה למשיח ולא יתפלא כשהקב"ה יאיר את אורו על משיח צדקנו ואליהו ומשה יבואו לגאלנו מחדש במהרה בימינו, אמן.

הדברים שלי הם חידוש גדולמלכות דוד
השאלה מי רואה את זה ומבין..
מה בעצם החידוש שלך? תסביר..מבקש אמונה


אתה שוב מדבר אתם ואני... זה קצת צורםלב אוהב

אפשר להכניס את עצמך לכלל ואז זה יותר נעים לשמוע

"ובכדי שנדע שזה קיים..."

 

חוץ מזה, באמת תודה על החיזוקים... 

 

 

אם אני המספרמלכות דוד
איך אפשר שאני יכליל עצמי בתוך הדברים שפונים לקוראים?

אבל אולי משהו אחר מפריע לך..
זה שאתה לא רוצה להודות שאתה חושב שאתה המשיחפלונפון מירוסלב

שתף אותנו, ספר לנו למה אתה חושב ככה, ונוכל לנסות להחליט אם לקבל

אפשר גם אפשר תנסה ותראה לב אוהב

ואני יודעת מה הניק המקורי, ולא, לא מפריע לי כלום... 

 

ידעתי מתחילה שאת יודעת מי אנימלכות דוד
אף פעם לא חשבת שזו האמת וגם עכשיו את לא חושבת ככה
לכן את כועסת גם עכשיו,שאני משתמש בלשון מסויימת.
אה לא התחלת לחשוב שאתה המשיח לאחרונה?!פלונפון מירוסלב


היכן כתבתי שאני המשיח?מלכות דוד
מה? אני חושבת שממש לא הבנת אותילב אוהב

לא אמרתי בחיים שאני לא חושבת ככה, לא שללתי וגם לא אמרתי שמסכימה

ואני חושבת שכל אדם היה פועל באותה דרך, כלומר בודק את הדברים ולא מגיע לנחרצות עד ש..

וממש לא כעסתי, בסה"כ הערתי שזה היה נשמע לי קצת "אני" ו"אתם" כאילו אני מורם מכם ואתם....

 

איך תוכלי לקבל את הגאולהמלכות דוד
אם לא תדעי ותקבלי שיכול להיות מורם ממך?..
לא טענתי את זה על עצמי.
בעיני כולם מורמים ממני ואני הקטן.

גם בפני ילדים קטנים צריך להשפיל את המבט. כפי שעשיתי תמיד,בכאלה אנשים חפץ ה׳ ..
הוא חפץ גם,שיראו אותו בתוך הקליפות. כמו החנוכיה שמונחת נמוך בכדי להאיר גם במקום השפל והנמוך. הנשמה היא החנוכייה, וכאן זה המקום הנמוך. כך גם המשיח בגלות..
אני חושבת שערבבת בין שני דבריםלב אוהבאחרונה

את ההערה שלי נתתי לדברים שכתבת

ואיכשהו הפכת את זה למוסר כלפיי

שלא הבנתי איך זה קשור

ברור שאני מקבלת את מי שגדול ממני ... 

אבל דיברתי בסה"כ על הסגנון כתיבה שלך... אם טעיתי בהבחנה שלי אז סליחה...

 

לשבור הרגלים קבועיםזיויק

יוצא לכם? קל? קשה? יש טיפים?


כמו כן היה לי הרגל טוב שנטשתי ורוצה לחזור אליו.

איך שוברים את הכבדות שחוסמת ביני לבינו?

ההובי של חייoo

לשנות הרגלים רעים

ליצור הרגלים טובים


כשהבנתי את הקונספט של ההרגל זה הפך קל


ממליצה על ספר כוחו של הרגל

הוא מסביר את הרעיון של

טריגר- פעולה- תגמול

איך להיפטר/ ליצור הרגל

אמיתי? זה קל לך?זיויק
אחפש את הספר
לשנותooאחרונה

או ליצור הרגל זה תהליך מתמשך


הרבה אנשים אוהבים תוצאות של כאן ועכשיו

לא אוהבים תהליכים

וזה גורם לקושי בהשגת דברים


אני כן אוהבת תהליכים

מסוגלת לראות את התוצאה העתידית ולחכות בסבלנות

לרוב גם נהנת מהדרך

לכן בעיניי זה לא קשה

אחרים בטח יקראו לזה קשה עד בלתי ישים

לאט לאטנפש חיה.

ממליצה לקרא קצת טורים של הרב יצחק פנגר

ללכת בצעדים קטנים 

ולחלק את החזון הגדול למטרות קטנות ברות ביצוע

תהיי ספציפית?זיויק
וזה עזר?
אשתדלנפש חיה.

לפני כמה שבועות בעלון הידברות הרב פנגר רשם טורים בנושא שינוי התנהגות

ופירט איך לעשות את זה צעד צעד

זה עלונים לפני חודש- חודש וחצי ככה.


לגבי הצעדים הקטנים-

נגיד שאתה רוצה לרוץ מרתון שזאת המטרה הגדולה, אז

קודם אפשר כצעד ראשון להגביר מוטיבציה ובמקביל להוריד את המושג המופשט (רוצה לרוץ מרתון)

לפס מעשי (שינויים קטנים - לשים את הנעליים ליד הדלת, אפילו בלי לנעול, בשלב מאוחר יותר לקבוע זמן לריצה)


כשהייתה לי מטרה גדולה

השיטה של צעדים קטנים עזרו לי להגיע אליה....


היום אני מתמודדת עם דברים שאותה טכניקה בהחלט תשמש אותי


רק צריך לרצות

ולעשות משהו קטן בכיוון. 

מתחילים לאט לאטנפשי תערוג

ומוסיפים כמה שיכולים

חברים - אלו שצופים מדי פעם בסרטים\סדרותשפיכת לב

כמה הייתם מוכנים לשלם עבור שעת וידאו, עבור מעבר על כל התוכן וסינון המקומות שבהם יש בעיה של צניעות (נניח שניתן לבחור מידה - עירום, בגדי ים, או גם מקרים גבוליים יותר כמו שמלות לא צנועות וכד') חותך ומסדר את הקובץ הסופי לצפייה?  אני מדבר פר שעה (נניח לסרט שאורכו שעה וחצי: אני מוכן לשלם 2 שח).

לא הבנתי מה השאלהבנות בזות לי

אתה שואל כמה היינו מוכנים לשלם בכדי שיצנזרו לנו סרטים? אם גוי היה עושה את זה.. הייתי משלם הרבה.

בטח לא 2 שקל..

בעיתונות הכתובה פתרו את הבעיה בצורה יותר חכמהפ.א.

במקום לצנזר ולשפר את בעיות הצניעות בעיתונות החילונית, יש עיתונות המותאמת לציבור הדתי.  

נראה לי מוזר לצרוך תוכן ומדיה עם בעיות צניעות גם אם יש מי שיחתוך וידביק וינקה את מה שמפריע. 

אם זה חותך לגמרי את החלקים הבעייתיים..בנות בזות לי

ולא רק מצנזר בקטע של להסתיר, אז אולי יש בעיה אחרת של עצם הסרט והתוכן שלו. זה כבר דבר אחר..

לא הבנתי כלוםכְּקֶדֶם
ומרגיש לי לא מתאים בכלל 
^^^פ.א.אחרונה
חכמת ההמונים: קרה לכם שכעסו עליכם ולא רצו להסביר?זיויק
נגיד והשדר הוא "תבין לבד" כשזה באמת לא לגמרי מובן, או שמורגש שיש כאן משהו מעבר. מה עשיתם?
בטח, קרה ליפצלשי"ת

אבל לצערי מהצד השני, כעסתי על מישהו ולא רציתי להסביר...

כשמישהו מכעיס אותי כל כך ואח"כ עוד שואל למה אני כועסת, זה עוד יותר מרגיז ומתסכל וגומר את הסבלנות. כאילו... אתה עושה דבר כל כך מציק ולא ברור לך על מה אני כועסת?? זה מעלה את התחושה שמדובר בהיתממות ולא באמת ברצון כנה להבין למה כעסתי..

 

אני חושבת שהפתרון במצב כזה הוא פשוט להתרחק ממי שכועס עליך, אם אתה חשוב לו, כשהוא ירגע הוא יפנה אליך בעצמו...

מעניין ללמוד מהמקרה שלךזיויק

ומה עשית כשזה קרה לך? פשוט חיכית?

לא חשבתי על האופציה הזו למרות שחז"ל אמרו "אל תרצה את חברך בשעת כעסו".. כי שם בסוף מדובר בחברך שבסוף ישקף לך את המצב.

לדעתי גם אם זה חבר וגם אם לאפצלשי"ת
אם רואים שאי אפשר לדבר- עדיף תמיד לקחת צעד אחורה.
זה ברור... במצב שאין ברירהזיויק
מה שניסיתי להבין פה מכם זה אם יש ברירה כדי לא להשאר בפער עצוב כזה 🫥
זה קורה ל100% מהגברים הנשואיםדי שרוט


אני לא בטוח שנכון לקבוע כזאת עובדה מבלי לבדוקנפשי תערוג

יכול להיות שיש 0.000000000000000000001% שזה לא קיים אצלם

מה שחשבתי גםארץ השוקולדאחרונה
לאמיצים בלבדזיויק
אתם מחזיקים פה פצלשים? [אני לא]
מי שאמיץoo

לא מפחד לדבר בשם עצמו

וכנראה לא פותח פצלש

לפעמים לשאלות נקודתיות...הרמוניה
בדיוק חשבתי על זהזיויק
נשקול🙂
לא! עיניי יתהלך במישרים והייתי כשוכב בלב 'ים'.חסדי הים
איזו מן שאלה זאת?כְּקֶדֶם
#גם_פצלשים_בני_אדם@


כן. במקום אנונימי בפורומים שאיןיעל מהדרום
אני בעצמי😅פצל"פ

אבל היום אני כבר רק מפה כמעט

ולא כ"כ משתמש במקורי

כנ"ל חחפצלשי"ת
לא הבנתי את התגובהפצלשי"ת
שהשאלה הקפיצה את אלה שזה השם שלהםזיויק
בעוד אני כיוונתי לכלל משתמשי הפורום. קפיש?
לאנפש חיה.

היה לי כינוי בלי הנקודה ושכחתי את הסיסמא אליו

לפני הרבה שנים

יש לי פצלש בחיים האמיתיים.די שרוט
הבעיה שהוא תמיד מנצח בויכוחים.
מאחורי כל אישה עומד גבר שלא יודע מה קרה הפעםדי שרוט
בערךמבולבלת מאדדדד
יש לי כמה שפתחתי כל פעם לשאלה ספציפית. אבל הם לא פעילים (ואני לא זוכרת את השמות שלהם בכלל😂
לאארץ השוקולד

מלבד אחד כמו מבולבלת, לא זוכר מה הפצלש

אה הא! תמיד ידעתי שאתה פצלש של מבולבלתדי שרוט
ארץ השוקולד

אוי, עלית עלינו🙈

@מבולבלת מאדדדד , באיזה ניק נשתמש?

אופס🫢מבולבלת מאדדדד
אני חושבת שנעבור להשתמש רק בפצלש השלישי שלנו, @די שרוט
רעיון טוב💪ארץ השוקולדאחרונה
נקווה שלא יזהו
בניגוד למה שחושבים אין לי הרבה..בנות רבות עלי

אומנם פתחתי הרבה בעבר אבל ברשמי אני קופץ מידי פעם לבנות מרכלות עלי אבל לא יותר מכך.

אני אפילו לא מכוון את זה.. אני פשוט מתחבר ומה שיוצא לי בהתחברות אני מתחבר.. חחח

מעניין ממה זה נובעזיויק
האם פצלש בניקים נובע מפיצלוש בנפש? 🫢
זהו?זיויק
רעיונות למשחקי קופסאהרמוניה
עבר עריכה על ידי הרמוניה בתאריך כ"ג בכסלו תשפ"ו 20:09

מגבשים וכייפים ששווה לקנות?

 

תודה

אליאסדרור אל
קטאן כמובןריבוזום
טיקט-טו-רייד שיחקתי פעם אחת ומאוד נהניתי אבל אין לנו בבית, אז אין לי ניסיון אישי אם הקסם שלו מחזיק מעמד. לפי מה ששמעתי מסביב נראה שכן משחק שווה. 
נראה ככה...הרמוניה
שם קוד!ריבוזום
איך שכחתי (דורש לפחות ארבעה שחקנים)
זהוו גם אליאס...הרמוניה
סיאנס. לא משחק קופסא אבל מגבש.די שרוט
ואם יש בעיה הלכתית של עבודה זרה אז טוויסטר. ואם יש בעיה הלכתית של נגיעה אז טלפון שבור. ואם יש בעיה הלכתית של במושב ליצים אז תלמדו הלכות לשון הרע.
אני בוכה😂Shandy
אציע כמה שונים:ארץ השוקולד

שם קוד,

אליאס,

דיקסיט,

עידן האבן,

טיקט טו רייד,

Robo rally,

The crew,

Avalon,

Shadows over Camelot,

Nefarious,

Colloretto,

סושי גו,

אזול,

Draftasorus

 

יואוהרמוניה

מה זה השמות האלה אתה בטוח שזה בישראל?😂

 

ממש תודה!

מה ה3 הכי מומלצים בעיניך? (חוץ משם קוד ואליאס)

הרבה משחקים הם באנגלית במקורארץ השוקולד

ולא יודע אם תרגמו אותם, בכל מקרה, בכלל המשחקים שפירטתי אין מלל כמעט.


תלוי מה הסגנון שאת מחפשת?

האורך? מספר השחקנים?

אה וואלה...הרמוניה

טוב אז יש לי שיעורי בית לחקור.

 

לא משנה הסגנון והאורך העיקר שיהיה אפשר גם בשני שחקנים ומעלה ולא מ-4

מה שלא מתאים רק ל2 מהרשימהארץ השוקולד

שם קוד (יש לו גרסה לזוג),

אליאס,

דיקסיט (אפשר לבצע התאמות שיעבוד לזוג),

Avalon,

Shadows over Camelot

סושי גו,

ולא בטוח לגבי Draftasorus 

תודה רבה!הרמוניה
לכל אחד מתאים משהו אחרנפשי תערוגאחרונה

תלוי איזה סגנון אוהבים

כתיבה ברשתות חברתיות: מה אתם אומרים עלחסדי הים

הכלל לא לכתוב למישהו ברשתות החברתיות אלא אם כן הייתי אומר לו את זה בפנים או שדווקא המרחב נותן לבן-אדם אפשרות להביע את דעתו באמת מה שהוא לא יכל לעשות בפנים של הבן-אדם?

איזה צד עדיף.

תמיד עדיף לבחור באופציה הראשונה.בנות מרכלות עליאחרונה

זה מונע מהמצב להדרדר למקומות לא נעימים.

מנייני קרליבך ברחבי הארץשפתותנו שבח

בס"ד

 

שלום וברכה אני מחפש קישור לרשימה הכי מקיפה של מנייני קרליבך או אם מתאים לכם מי שמכיר אשמח שיפרט פה בשרשור

מה שאני מכיר בירושלים יש כמה  קריית משה (שגם בבוקר קרליבך שזה מיוחד יפה וקצת ארוך) , 
כמה בנחלאות מעיינות, קול רינה , בקטמון יקר , בכותל ואולי עוד כמה.
יש בגבעת שמואל את המניין המפורסם של לכו נרננה 
בצפת יש כמה אני מכיר את בירב שממש צפוף ומיוחד שם.
אני מכיר שיש הרבה  ישיבות שעושות קבלת שבת קרליבך  מרכז בית אל  רמת גן  מניח שיש עוד הרבה שאני לא מכיר.

מחפש קהילות נוספות  בערים ובישובים שעושות קבלות שבת קרליבך שיש אווירה של שירה חזקה ונוצר משהו מיוחד. 
ועוד משהו קצת יותר נדיר קהילות שעושות בבוקר מניין קרליבך כמו בקריית משה למי שמכיר . 
אשמח לשמוע.

וואי לכו נרננה מדהימים!!צע
במודיעין יש בבית הכנסת "איילת השחר"נפש חיה.אחרונה
המקום שלכם בעולםזיויק

הוא קיים בכלל? הוא ברור לכם?

יהיה ברור אי פעם?

איך אחרים רואים את המקום שלכם?

זה למעשה תפקיד? שליחות? כישרון?

רק מי שהבין את השאלה שיענה. תודה 🙂

אולי הבנתי, אז-הרמוניה

אין לי "מקום" בעולם... אני כאן כל רגע שה' מחליט שאהיה כאן, כל רגע מחדש. 

שליחה, כל מה שיש לי זה מה', ממה שהוא נותן לי משתדלת לתת.

אחרים רואים את מה שאני באמת מכוונת. כשאני מצליחה באמת לכוון ולהיות בתודעה של מה שכתבתי לפני- אנשים רואים את זה, זה ממש כאילו "שם ה' נקרא עליך ויראו ממך". יראת כבוד כזו.

אבל לא תמיד אני ככה, וכשאני פועלת ממניעים אגואיסטים זה ניכר.

זה לא יוצר פיזור? לא עדיף מיקוד? יש דבר כזה בכלל?זיויק
תלוי אולי בסוג האנשים? איך הקב"ה עובד עם היצורים שברא?
לא, כיהרמוניה

אין לנו תפקיד אחד בעולם חוץ מלעשות את רצון ה' ולהתקרב אליו.

וזה כן בא ביחד עם מודעות עצמית, לראות מה הכלים שה' שם לך.

אם זה יכולת לשמח אנשים, אם זה לימוד שאתה צריך להפיץ... מבינים את זה לפי מה שקורה איתך, אתה יודע במה אתה טוב, ועדיין כל פעם ה' שם אותך בסיטואציה אחרת, כל רגע בפני עצמו. 

יכול להיות שאתה אדם תוסס ואתה יודע איך להשתמש בזה לטוב אבל עכשיו ה' רוצה אותך בפקק ולראות איך אתה מגיב ואם תתעצבן. זה מלא דברים. המגמה היא אחת.

בלבלתזיויק
כי אישרת שבאופן כללי יש מיקוד בתכונה, גם אם יש יוצא מן הכלל.
התכונה היא לא המיקוד בעינייהרמוניה

היא הדרך, לא המטרה. 

מי שמתקבע על התכונה שבעיניו היא התפקיד שלו עלול לחטוא לעיקר.

הטלת כאן פצצהזיויק

כי תמיד חשבתי שכישרון ויעוד קשורים זה לזה.

תוכלי לבאר את כוונתך?

אין לי כוחהרמוניה
בעיהזיויקאחרונה
😆
היעוד שליoo

ברור לי מאד

לעשות טוב לעצמי ולאחרים

ללמוד ולהשתפר מיום ליום


אני לא מוטרדת ממה אנשים אחרים חושבים על התפקיד שלי

את התפקיד שלי רק אני קובעת ושאחרים יתעסקו בתפקידים שלהם

זה לא יעוד של כל אחד?זיויק
חשבתי יותר בכיוון של משהו ממוקד: לדוגמא חסד, רפואה, שליחות ציבורית, יצירה, חינוך, ביטחון, קדושה וכאלה
זה יכול להיותoo

יעוד של כל מי שרוצה בזה

לא רואה צורך לתחום את תפקידי לתחום מסוים 

אולי יעניין אותך