טוב היינו בשבת האחרונה אצל הורי בעלי.
מסתבר שהאבא יצא חיובי והאמא והאח שליליים.
אנחנו מקבלים אוכל ממנה לשבת- מותר לאכול את האוכל? היא שלילית אבל אב המשפחה חיובי.
אין לנו גם יותר מדי ברירה שניה לפני שבת.
ומה לגבי בידוד בבית?
אני צריכה להתבודד שבוע כי ראיתי את האבא בשבת שעברה.
בעלי ראה אותו היום לפני שקבלו תוצאה שהוא חיובי. בעלי גם נישק אותי אחרי שבא מהם היום.
אני בהריון.
אז השאלות-
1. לגבי אוכל מותר לאכול מה שאמא שלו תכין?
2. אם שנינו בבידוד, בעלי לשבועיים ואני לשבוע הכל ביחד באותו מרחב נכון?
אוף...
לימים טובים יותר


רק יועצת הנקה שהגעתי אליה בגיל עשרה חודשים זיהתה את זה...