נתניהו: אני שמח מאוד ששולי מועלם מצטרפת באופן טבעי ללי לליכדאיתן גיל
שולי "חופש הפרט גורם לנזק אדיר" מועלםספק
מצטרפת למפלגה ה"ליברלית"...
אמרו פעם שנתניהו שותה את הציונות הדתית בקשיתאיתן גיל
עכשו הוא שותה אותה בצינור כיבוי אש.
שמועות: מוטי יוגב נמצא במשא ומתן מתקדם.
לא ממשאינליאז
כי גם הוא וגם היא, לא כאלו פופולאריים.
כמה אנשים נראה לך שיצביעו ליכוד בגלל שמועלם הצטרפה?איש טוב.
נראה לי, 43 אנשים יעברו מימינה לליכוד.איתן גיל
העיקר הנזק התדמיתי שזה גורם לבנטמיכאלצ
יותר כבר אין לו מונופול על הדתיים (לא שקודם היה, אבל רשמית הוא טען שכן). קודם היה רק ימינה, ועכשיו יש גם את הבית היהודי, וגם אנשים שקודם היו איתו, פתאום "מבינים שאפשר להשפיע יותר מתוך הליכוד".
מקרב אחיך תשים לך מלךאיתן גיל
מקרב אחיך הכוונה ליהודי ולא גויסי שארפ
האם אתה טוען שבנט אינו יהודי?
זו טענה חמורה מאוד, כדאי שתחזור בך.
מקרב אחיך= משבט יהודהאיתן גיל
לא...סי שארפ
מקרב אחיך זה אדם מעם ישראל, לא משנה השבט...
לא נראה לי שמישהו יכול להוכיח היום מאיזה שבט הוא(למעט כוהנים ולווים וגם זה מוגבל)
כןאיתן גיל
ואם ישאל השואל לגבי מלכות בית חשמונאי, ואף אתה הפנה אותו לפורום בית מדרש. שמחתי לעזור.
הבנתיסי שארפ
ונתניהו הוא צאצא ברור לבית דוד, וכנ"ל כל ראשי הממשלה לפניו...
זה דיון אחראיתן גיל
מעניין. מאיפה הלימוד שזה רק משבט יהודה?אוהב א"י והעם 1
שאל את בנט, שקד, ואלי אוחנה. הם מבינים בזה יותראיתן גיל
גם עשיו הוא אחיך. המדובר בעושה מעשה עמךאמסניפציה
בנט, ביבי, שקד, שרה - כולם נאו-יהודים שפרקו את עול התורה מעל צווארם והשליטו על עצמם אידיאולוגיה נכרית. כל מי שכיפה בראשה נוהה אך ורק אחר פוליטיקאים שוטני תורה ושונאי ה', ואין דבר נלעג יותר מזה.
הבית היהודי לא שובר שום מונופול.אריאל יוסף
אין לו מצביעים ואין לו ציבור.
הוא גם עושה קולות של שותפות ברשימת הליכוד.
מועלם והרב רפי חסרי ערך אלקטורלי ולא גורמים לבנט שום נזק.
נתניהו חושב שבכך הוא יעביר מנדטים מימינה אליו...
הוא יצטרך למצוא דרכים אחרות (ולהערכתי הוא ימצא אותן).
גם בנט מבין שהמקום האמתי הוא הליכוד.
ברגע שיוכל הוא יעבור לשם.
בינתיים הוא מנסה לבנות את ימינה כחלופה.
אני לא נכנס עכשיו להאם זה משתלם או לאמיכאלצ
העניין הוא שנתניהו חושב שזה משתלם מהסיבות שהזכרתי. בין אם הוא צודק ובין אם לא, אני סבור שזו הסיבה שעשה מה שעשה.
חופש הפרט גורם -פה- לנזק אדירה-מיוחד
חופש הפרט זה הדבר הכי בסיסי שישאריך וייס
ופעם אמר לי מישהו שמי שבאמת מתנגד לחוק הזה זה רימון.. לא יודע אם זה נכון אבל כך אמר לי
זה נכון.איתן גיל
רימון עושים הרבה מיליונים על מערכות סינון, שלא ממש יעילות בלשון המעטה. בין כה וכה זה סיפור מלפני שנתיים, ואין לדעת מהי עמדת שולי מועלם נכון להיום. רק חמור לא משנה את דעתו.
אטטיזם גורם פה לנזק אדיר. בשביל חינוך יש הורים.ספק
אם שולי מועלם היא אמא גרועה - ואני מניח שהיא כזאת (כמו כל אדם שתומך בחזקת הגיל הרך) - שתתמודד.
הגישה הזאת של לזרוק את האחריות בכל דבר על המדינה כאילו שהיא אמא ואבא - היא זו שגורמת לאנשים בכלל ולהורים בפרט לחשוב שעליהם כבר לא מוטלת שום אחריות.
ואנחנו כמובן יודעים כמה טובה העבודה שהמדינה עושה בלקחת אחריות...
שולי מועלם היא לא אמא שלי, ב"ה.
היא גם לא אמא של הילדים שלי, ב"ה בתוספת ישתבח שמו לעד.
שתתמקד בילדים המסכנים שלה.
קודם כי יש הבדל בין מה שכתבת לבין מה שהיא אמרהה-מיוחד
שמדברים על צפייה של בני נוער וילדים בתכנים לא צנועים ורצון למנוע אז אולי יש פגיעה בחופש הפרט אבל פה זה גורם לנזק אדיר.
אתה כתבת שהיא אמרה חופש הפרט גורם לנזק אדיר וזה לא בדיוק נכון כי היא דיברה על דבר מסויים ואתה כתבת באופן כוללני, בקיצור גניבת דעת.......
נכון שלהורים יש אחריות על הילדים שלהם אבל זה לא מתיר להורים לתת לילדים שלהם לעשן לצפות בתכנים לא ראויים וכד' אני בטוח שגם במדינות הכי קפטליסטיות יש חוק חינוך חובה, איסור העסקת ילדים וכד'
חופש הפרט לא גורם לשום נזק.ספק
היא אמרה שחופש הפרט גורם לנזק אדיר - לאחר מכן היא ניסתה להסביר את האמירה האומללה הזאת.
זה לא משכנע.
היא מתנגדת לחופש הפרט כשזה נוגד את השקפת עולמה - זה אומר שבעיקרון, מבחינתה, חופש הפרט זו איזו מתנה שאנשים כמוה מעניקים ברוב טובם לאחרים.
וכן, להורים יש זכות לגדל ילדים לפי השקפת עולמם - יש כאלה שאפילו מלמדים אותם שגניבה בכסות תפיסת עולם (סוציאליזם) זה דבר חיובי.
חופש הפרט גם לילדים ונערים?ה-מיוחד
ילדה בת 15 שבוחרת לעבוד בזנות זה בסדר?
ילד בן 14 שמעשן סמים אין שום בעיה?
ילד בן 10 שבוחר לצאת לעבודה בבניין זה לא בעייתי?
תראה לי מדינה אחת בעולם או חברה נורמלית שמאפשרת דבר כזה
ומובגר שרוצה לראות פורנו? למה שיהיה אסור לו?אריך וייס
לא דיברנו על זהה-מיוחד
אבל אם אתה מתעקש "לא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עינכם אשר אתם זונים אחריהם"
אז שיאסרו על ילדים בלבדאריך וייס
והנה שוב, אתה כופה את הערכים שלך על כולם.
שאלת למה שיהיה אסור הראיתי לךה-מיוחד
למה שיהיה אסור לגנוב? כתוב לא תגנוב
ובכל אופן גם אתה טוען שחופש הפרט מוגבל עד גיל מסויים
לפי האמונה שלך אסוראריך וייס
תתמקד בעיקרה-מיוחד
דיברנו על חופש הפרט לגיל ילדים\נוער
אתה בעד או נגד?
שוב, בגלל זה יש להם אבא ואמא.ספק
בשביל זה יש להם אבא ואמא.ספק
אין אף מדינה יהודית אחרת להשוותה-מיוחד
אז משווים רק מדינות יהודיות? אז גם השאלה שלך מיותרת.ספק
כי ביהדות יש איסור לחלל שבתה-מיוחד
ובנצרות אין איסור לחלל יום ראשון.
ולפי מה שאתה כותב אז צריך לבטל חוקים שאוסרים מכירת אלכוהול וסיגריות לבני פחות מ-18 וכל דבר שאוסר העסקת ילדים
הפלגים מסויימים בנצרות יש איסור לאכול בשר בראשוןאריך וייס
בהצלחה רבהה-מיוחד
?
אז מה? או שאתה משווה בין מדינות או שלא.ספק
ומעבר לעובדה שישראל איננה מדינה דתית, גם רק בישראל יש למשל את חוק השליש.
יותר טוב?
גם זה קשור למדינה יהודית?
תראה לי מדינה אחת שמאפשרת חוק כזה.
אגב, באנגליה, אם אתה מוצא לוייתן על החוף, הזנב שייך למלכה.
תראה לי עוד מדינה אחת בעולם חוץ מאנגליה שיש בה חוק כזה.
בקיצור, טיעון ה"תראה לי עוד מדינה" זה לא טיעון. בכל מדינה יש אנשים פופוליסטים שכל רצונם הוא לתת לאנשים לברוח מהאחריות שהם צריכים לקחת על עצמם.
והחוקים שציינת הם חוקים שהתועלת שלהם אפסית.
ילד שרוצה להשיג אלכוהול וסיגריות, ישיג בלי בעיה.
יש גם ילדים שעובדים.
מי שרוצה שהילד שלו לא יעשן או ישתה אלכוהול, צריך לחנך אותו.
החוקים הללו בהחלט מיותרים.
גם אין אף מדינה שיום השבתון שלה הוא יום שבתה-מיוחד
למה?
כי מדינות מוסלמיות הולכות לפי יום השבת שלהם שהוא יום שישי ומדינות נוצריות השבתון שלהם הוא יום ראשון. (אז נכון לפחות מדינות אירופה הם לא דתיות אבל העבר שלהם הוא נוצרי).
ודרך אגב החוק עם זנב הלויתן הוא שריד מהעבר הרחוק ויש עשרות מקרים מהסוג הזה בעולם על חוקים מוזרים.
אתה טוען שאם ילד בן 5 מאושפז בבית חולים בגלל שהוא אכל סמים שאבא שלו מעשן אז אין מה להעניש את האבא?
שוב, או שאתה משווה בין מדינות או שלא. בלי תירוצים.ספק
להגיד ש"מדינות אחרות לא עושות את זה" זה לא טיעון ענייני בשום צורה שהיא.
אבא של אותו ילד שמאושפז בגיל 5 בגלל סמים היה צריך לוודא שהוא לא יכול להגיע אליהם ולכן הוא צריך להיענש.
כאן יש פגיעה פיסית בילד - זה לא ענין של חינוך.
גם בדוגמאות שהבאתי יש פגיעה פיזית בילדיםה-מיוחד
או גם בזה תגיד שזה בחירה של הילד\נער? למה אתה לא טוען שהילד בן 5 "בחר" לאכול?
אז החלפת לטענות נגד איש קש? אני לא כתבתי שהילד בן ה-5 בחרספק
אלא שההורים שלו אחראיים עליו ולא המדינה.
אין לך משהו לכתוב לענין?
לא כתבתי שאתה כתבתה-מיוחד
אז למה התגובה שלך קשורה בדיוק?ספק
לדוגמאות שנתתיה-מיוחד
להורים יש אחראיות על הילדים שלהם (בלי שום קשר לחוק)- כן
במידה ויש פגיעה פיזית בילדים\נערים ההורים צריכים להיענש- מצד אחד בדוגמאות שנתתי אתה אומר אין מה להתערב, כתבת "בשביל זה יש להם אבא ואמא" אבל מצד שני אם ילד נפגע מהסמים של אבא שלו כתבת שכן צריך להעניש.
כי בדוגמאות הלא קשורות שאתה נתת, אתה מטיל אחריות על אחריםספקאחרונה
ולא על ההורים.
המוכר בקיוסק הוא לא אבא ולא אמא של של הילד.
אם ההורים עצמם פוגעים בילד פיסית, זה משהו אחד.
להטיל אחריות על אנשים זרים לשלומו של הילד - זה מטופש.
בשביל זה יש לו הורים שיחנכו אותו.
שוב, זה לא עד כדי כך מסובך להבנה.
אחריות על הילד היא של ההורים שלו והם צריכים לשאת בתוצאות.
לא המוכר בסופר, לא שולי מועלם ולא אף אחד אחר.
אגב, אתה יודע איזה נזק זה עושה לחשוף ילדים לזמיר כהן?ספק
מה עם לסנן את זה?
בוא נצנזר את התנ"ךה-מיוחד
בתנ"ך כתוב שמים שמדברים אליהם לא יפה קופאים בצורה מכוערת?ספק
כתובים שם דברים באותה רוחמיכאלצ
מקור יש לך?אריך וייס
דוגמאות?ספק
חשבתי אתה מתכוון למשהו אחרה-מיוחד
אבל אתה יודע שאתה צריך לעבוד ולאישתך קשה בהריון ובלידה בגלל שנחש שכנע אישה לאכול מעץ?
אם זה הטוב ביותר שנשאר לך, אז נראה לי שזו הודאה שאני צודק.ספק
כן, בוא נשווה רב-חרטט שמקשקש על "מדע" בלי שיש לו מושג במה מדובר לבין סיפור תנ"כי שמובא כמשל. (לפחות לפי רוב המפרשים).
נו, באמת.
אם זה הטיעון שלךה-מיוחד
כנראה שאני צודק
לא, זה אומר שאתה מקשקש כי אין לך תגובה עניינית.ספק
שמת לב שזה די מאפיין את התגובות שלך כשאתה נתקע?
זה בדיוק מה שעשית 3 תגובות מעלה-מיוחד
לא. אתה השווית בין חרטטן עם כובע שחור שמקשקש על "מדע"ספק
לסיפור מקראי שלדעת רוב הפרשנים מהווה משל ולא שום אמת מדעית.
שמע, זה ברור שאתה לא מסוגל למצוא שום טיעון ענייני אז אתה כותב שטויות ותוקף איש קש.
זה די משעמם.
אז מה היה לנו כאן?ה-מיוחד
כתבת על מים שקופאים בצורה מכוערת
כתבתי לך בוא נצנזר את התנ"ך
שאלת אותי איפה כתוב
אני טעיתי וחשבתי שאתה מתכוון למשהו אחר וגם נתתי דוגמא לסיפור תנכי שעל פניו נראה מאוד מוזר ולא הגיוני
ואז החלטת שאתה צודק
אז אם זה מה שגורם לך להרגיש טוב אז אני אומר: אתה צודק
היה לנו כאן שהשווית "רב" שמקשקש על מדעספק
לסיפור תנ"כי שדעת רוב המפרשים הוא משל.
זה כל מה שהיה לנו כאן.
המסקנה המתבקשת היא שאין לך טיעון ענייני כיוון שלו היה לך, היית משתמש בו.
כלומר, אני צודק ואתה טועה.
תודה רבה.
נסה שוב בשרשור אחר...
אגב, אתה באמת לא מבין את ההבדל תיאולוגיה שלא מתיימרת להיות מדעית לבין קשקוש פסאודו-מדעי?
כי זה לא מאוד מסובך להבנה ואם אתה לא מבין את זה, זו בעיה חמורה.
אור של חנוכה שלי...סיעתא דשמייא1
להרבה קשה לעכל את זה אבל לא במקרה השם שלח לשם שינוי איסלמי ערבי לעצור את היורה מלהתקרב למקום הארוע.
חשוב להנהגה לאמר בכל רם במיוחד ליהודים יקרים כאלה שלא צריך להתלהם ולהכליל ולאבד תקווה.
אותי הוא הציל אישית.
גם בת פרעה הצילה את משה, זה לא גרםקעלעברימבאר
לשאר להיות טובים לישראל. תמיד יש חריגים.
גם בגרמניה בשואה היו חסידי אומות העולם.
גם אצל הכנענים היה איוב.
דייקת הפעם קאלימבערנקדימון
את המציל שיצא מהכלל באמת צריך להעלות על נסהסטורי
אסור שהעובדה שהיה אחד כזה, תסמא את עיננו מלראות שכלל הערבים המוסלמים שונאים אותנו, מתחנכים על שנאתנו ומחכים לג'יהאד הגדול שבו ישמידו אותנו.
לא נשכח לרגע על שם מי הם קוראים כיכרות, את הפוסטרים של מי תולים בבתי הספר, את מי הם מעריכים ובדרכו של מי האיממים מאינדונזיה ועד ארה"ב מדריכים ללכת.
ממליץ מאוד לעקוב אחרי צבי יחזקאלי, שמביא מידי פעם 'פנינים' מדרשה בפני אלפי אנשים במסגד במיאמי/פריז/לונדון. את ההמונים שצועקים "ח'ייבר ח'ייבר יא יהוד" - ומכריזים בלי להתבלבל את מה הם רוצים לשחזר.
יופי אז אתם טוענים…סיעתא דשמייא1
… שזה מקרה. השם לא גרם שדווקא מוסלמי ערבי יעשה את את זה ואל לנו ללמוד מזה כלום.
דרך אגב אם רק 50 אחוז מערביי ארץ ישראל יחליטו לנהוג כמו אותם טרוריסטים לא היה עוזר שום שב"כ או מוסד או משמר הגבול או משטרה. הזחיחות שלכם מדאיגה.
מה הקשר מקרה?הסטורי
מה החשבון של הקב"ה, איני יודע.
אני כן יודע שלאדם יש בחירה והדת המוסלמית בחרה להיות דת של חרב "דין מוחמד בסייף". אני יודע שהם מחנכים שהפרמטר למוסר זה מעשיו של הנביא ומלמדים איך הנביא הורה וישב לראות איך חתנו עלי שוחט בידיו שבע מאות יהודים אחד אחרי השני.
אני יודע ששום דבר מהזוועות של שמחת תורה, של מעלה עקרבים, של תרפ"ט, הם לא המציאו בדור הזה - הכל מוחמד ואנשיו כבר עשו.
העובדה שיש אחד שהתעורר אצלו רצון לצדק ויושר - בהחלט מעלה אותו על נס ויהיה לו גם חלק לעולם הבא, יחד עם כל מצילי היהודים בכל הדורות. אבל אסור להתבלבל מהיחיד ולחשוב שזה הכלל כשהכלל מחנך להפך.
לכלל של אנשים אין בחירה, יש בחירהקעלעברימבאר
לפרט אם לזרום עם מה שהכלל עושה, וגם בחירה של כל הפרטים האם למשוך את הכלל לכיוון אחר מהמגמה הטבעית שלו. אבל זה שהאסלאם הוא דת של חרב ושל מידת הדין וזה שהערבים המציאו אותה, ושעמים מסוימים אימצו אותה. זה ברוב המקים קשור לנטיה טבעית סוציולוגית שה' הטביע בעמים בעזרת גורמים טבעיים, וכמובן לפרטים יש יכולת להשפיע על גורל הכלל, במיוחד על אורך התהליך ועל כמה תופעות כואבות יתלוו אליו.
בעם ישראל לפרט בבחירתו החפשית, יש יכולת יותר להשפיע על גורל הכלל , מאשר אצל האומות. אבל גם באומות יש
נכון, אבל כל עוד שהפרט הוא חלק מהאידיאולוגיה הזאתהסטורי
מסכים, לא באתי לחלוק. רקקעלעברימבאר
אתה נביא? כי יש לי עוד כמה שאלותנקדימון
זה לא מקרה, אבל לנסותקעלעברימבאר
אולי ה' סיבב ככה בתור קריאה לערבים ולמוסלמים לדעת שאפשר גם אחרת. מקרה שנועד לעורר אותם לתשובה
יפה, אז אולי…סיעתא דשמייא1
… כדאי לעודד את זה מהצד שלנו?
לא. אני מבין, ברגע שהקיצוניות תדעך יהיה לנו בעיה נצטרך להתפשר. הרי החמס הוא נכס.
מה הקשר?!קעלעברימבאר
בהשוואה לרוצח אבו מאזן, חמאס הוא אכן נכס.איתן גיל
מי אמר את זה? מתי? מה היה ההקשר?נקדימון
אל תשתמש בשקר שאתה לא יכול לגבות.
רק 1 מתוך מיליארד? זה ייאוש, לא תקווה.נקדימון
זה תלוי פרשנות, בדובאיקעלעברימבאר
יש זרם גדול של פרשנים מוסלמים שתומכים במדינת ישראל בשם האסלאם, כי כתוב בקוראן שארץ ישראל היא הארץ אשר *כתב* הבורא לבני ישראל. ובדרך כלל לפי האסלאם כשכתוב "כתב" הכוונה נשבע לנצח.
הרב שרקי נפגש עם אנשים כאלה בדובאי, והוא מקווה שהזרם שתומך בישראל יגדל באסלאם , במגמה עתידית שיצמח זרם באסלאם שייטען שעם ישראל הוא עם האלוקים הנבחר והתורה תקיפה ליהודים, שזה תחילת תיקון האסלאם שבן השפחה יודה שיצחק הוא בן הגבירה והמוביל, כמו שאומרים חזל "ויקברו אותו יצחק וישמעאל בניו" שנתן ישמעאל קדימות ליצחק, ומכאן שישמעאל עשה תשובה בסוף. או כמו שאומר הכוזרי שעיקר בעית האסלאם היא שהם לא מתפללים לכיוון ירושלים.
יחד עם זאת אסור להיות שאננים, ולדעת שאנו במלחמת דת מול רוב האסלאם שרוצים להשמיד את ישראל, ולהלחם נגדם מלחמת חרמה
זה יגיע בסוף, אבל אז הם יפסיקו להיות מוסלמיםהסטורי
ולבני הפילגשים וגו'. ולישמעאל לא אמר הכתוב שנתן לו מתנות ושלחו כי לפי מה שכתבנו (לעיל ט"ז ה') כי ישמעאל משפט קנייה יש בו ליצחק משולח ועומד הוא. ויש יום לאל איום משפט יעשה ויכיר נקנה לקוניו.
בסוף בני השפחה יכירו שהזכות שלהם היא לשרת אותנו, כמו שישמעאל עצמו בפטירת אברהם עשה תשבה. בנתיים אולי אותו אחד שעצר את המחבל, הוא מהיחידים שמקדימים את זמנם.
אין לנו שום צורך שישרתו אותנו, יש כן ענייןקעלעברימבאר
שהמעצמות יתמכו כלכלית בעם ישראל, מכיוון שעם ישראל הוא קטן ואף פעם לא יהיה בעל עצמה כלכלית של המעצמות, וטובה הכלכלית של עם ישראל היא טובת העולם כולו. וזה כמו שהאומן מסייע חמרית לתינוק כי התינוק חלש מדי חמרית. "והיו מלכים אמניך ושרותיהם מניקותיך, אפים ישתחוו לך ועפר רגליך ילחכו".
לא יודע כמה הערבים יכולים לתמוך כלכלית בישראל,מאחר ואין להם כסף חוץ ממדינות הנפט.
כשהתכוונתי שיכרו שהם בן השפחה, הכוונה שיבינו מי מוביל את העולם מבחינה רוחנית - עם ישראל. ושהם מקסימום תפקידם זה להפיץ את המונותאיזם של ישראל בעולם, בחינת "דולה ומשקה מתורת רבו לאחרים".
(ואגב מבחינה משפטית לא נראה שישמעאל הוא העבד של יצחק מאחר שהוא בן האדון אברהם ולא עבד לאברהם. כשם שבני בלהה וזלפה לא עבדים של בני הגבירות)
הם מיעוט נדיר וחסר השפעהנקדימון
ממש כמו הפליט הסורי מאוסטרליה.
חסר משמעות באופן מוחלט.
מה שהופך את התגובה מרובת המילים שלך למיותרת. כשהמוסלמים האלה יהיו בכמות והשפעה כמו אוונגליסטים, תחזור לדבר איתנו.
כרגע הם מיעוט,גם הפרוטסטנטים בתחילתקעלעברימבאר
דרכם היו מיעוט. וראוי לטפח כאלה. כל תנועה מתחילה מקומץ.
שלא תהיה טעות. למרות שהרב שרקי נפגש עם האלה מדובאי, הוא בעד לכסח את כל אויבי ישראל המוסלמים ומבין שהמלחמה היא דתית. זה לא סותר בד בבד לעשות את זה, שזה לא ניסיון פשרה שמאלני-ליברלי נוסח "שיח בן דתי" של רבנים ליברלים או רפורמים (לעיתים גם רבנים גדולים משתתפים בזה בצדק מפני דרכי שלום, בדיעבד), אלא העלאת המימד הלאומי-אוניברסלי של עם ישראל כעם הנבחר עם האלוקים, שעניינו בין השאר להיות אור לגוים. גם הרב טאו תומך ברב שרקי בתנועתו של בני נוח
מה שהופך את הטקסט שלך למיותרנקדימון
👍קעלעברימבאראחרונה
ברור שצריך להכלילזיויק
הימור בחירות: מה תוצאת המנדטים שתהיה להערכתם?זיויק
מקווה שמפלגות חדשות ומקוריות יאתגרו את הקונספציהמתוך סקרנות
אם אחרי אירועים כאלו נמשיך "להפטיר כאשתקד" (מ2 הצדדים!) המצב לא טוב.
כל הימור כאן, לא יהיה יותר מהימור...הסטוריאחרונה
זה מה שטיל אחד עשהרועישםטוב
הירא ורך הלבב ישוב לביתו ולא ימס את לבב אחיו כלבבוהסטורי
בחסדי שמים ובהשתדלות של הרבה אנשים בהנהגת ראש הממשלה - רוב הטילים הושמדו על הקרקע וגם אלו שכן נורו- רובם יורטו באוויר.
אגב גם במבצע מדהים של צה"ל בהוראת ראש הממשלה - לפני שנה תוך 72 שעות, הושמד כל הנשק הכבד של סוריה, זה שעשרות שנים הפחידו אותנו איתו. זאת אחרי שבמהלך השנה שלפני צה"ל בהכוונת הממשלה חיסל את ארסנל הטילים שחיזבאללה בנה עשרות שנים.
למה הכותרת השלילית?פ.א.
כי הפותח באופן קבוע וסדור מתאמץ לייאש אותנוהסטורי
אתה מפרסם את ynet כאן?!נקדימון
מטרת הפוסטרועישםטוב
מטרת הפוסט להראות את הרוע של ביבי שבמקום לחסל את איראן כשהיה את ההזדמנות
של פעם ב-50 שנה במבצע, והיה יכול להמשיך פשוט עוד כמה שבועות והאיום היה מוסר,
עצר באמצע ולפי דיווחים איראן כבר מילאה את המלאי שלה כפי שהיה לפני.
ועכשיו יש לה את כל הלקחים ותובנות איך להשתמש בטילים יותר טוב.
ואם זה מה שטיל אחד עושה (הרס מלא או חלקי של 120 בניינים!!! + ראינו מה טיל אחד עושה בסורוקה, תל אביב, וייצמן, חיפה ועוד), אז דמיינו
מה יקרה פעם הבאה אם יפלו מאות או אלפי טילים.
בעז"ה ובהשתדלות רבים וטובים, בהנהגת ראש הממשלההסטוריאחרונה
לא נפלו 'מאות ואלפי טילים', לא בגלל טוב ליבם של האירנים, הם דווקא ניסו. לא נפלו 'מאות ואלפי טילים' כי צה"ל בהוראת ראש הממשלה השמיד את רובם על הקרקע ואת רוב האחרים, אלו שכן נורו, צה"ל השמיד באויר בזכות פיתוחים שפיתח בעז"ה לאורך השנים, בעיקר בשנות השלטון של נתניהו ובהכוונתו. גם מדינות זרות, עזר לנו ליירט את 'מאות ואלפי הטילים' בזכות קשרי החוץ שראש הממשלה עמל לפתח.
ההתעקשות שלך שכל ההצלחות לא קשורות לראש הממשלה בכלל וכל מה שעדיין לא הסתיים משלל שיקולים מדיניים, ציבוריים, צרכי מילוי המחסנים, צרכי מנוחת החיילים והציבור ועוד ועוד - זה 'הרוע של ביבי', פשוט מביכה.
הדרשה שבאמת היו צריכים לשאת בכל בית כנסת באוסטרליההסטורי
ובשאר הקהילות שעדיין בוחרות בגלות:
https://www.makorrishon.co.il/opinions/article/222773
@סיעתא דשמייא1 וכל פיצוליו
הדרשה מתחברת בטבעיות להפטרה:
(הציטוט מהכוזרי, מאמר שני)
(כג) אָמַר הַכּוּזָרִי: אִם כֵּן אַתָּה מְקַצֵּר בְּחוֹבַת תּוֹרָתְךָ, שֶׁאֵין אַתָּה מֵשִׂים מְגַמָּתְךָ הַמָּקוֹם הַזֶּה וּתְשִׂימֶנּוּ בֵּית חַיֶּיךָ וּמוֹתֶךָ, וְאַתָּה אוֹמֵר: "רַחֵם עַל צִיּוֹן כִּי הִיא בֵית חַיֵּינוּ", וְתַאֲמִין כִּי הַשְּׁכִינָה שָׁבָה אֵלָיו, וְאִלּוּ לֹא הָיָה לָהּ מַעֲלָה אֶלָּא הַתְמָדַת הַשְּׁכִינָה בָהּ בְּאֹרֶךְ תְּשַׁע מֵאוֹת שָׁנָה הָיָה מִן הַדִּין שֶׁתִּכָּסַפְנָה הַנְּפָשׁוֹת הַיְקָרוֹת לָהּ וְתִזַּכְנָה בָהּ, כַּאֲשֶׁר יִקְרֶה אוֹתָנוּ בִמְקוֹמוֹת הַנְּבִיאִים וְהַחֲסִידִים, כָּל שֶׁכֵּן הִיא שֶׁהִיא שַׁעַר הַשָּׁמַיִם. וּכְבָר הִסְכִּימוּ כָל הָאֻמּוֹת עַל זֶה. הַנּוֹצְרִים אוֹמְרִים, שֶׁהַנְּפָשׁוֹת נִקְבָּצוֹת אֵלֶיהָ וּמִמֶּנָּה מַעֲלִין אוֹתָן אֶל הַשָּׁמַיִם, וְהַיִּשְׁמְעֵאלִים אוֹמְרִים, כִּי הִיא מְקוֹם עֲלִיַּת הַנְּבִיאִים אֶל הַשָּׁמַיִם, וְשֶׁהִיא מְקוֹם מַעֲמַד הַדִּין, וְהוּא לְכָל מָקוֹם כַּוָּנָה וָחָג. אֲנִי רוֹאֶה, שֶׁהִשְׁתַּחֲוָיָתְךָ וּכְרִיָעְתָך נֶגְדָּה חֹנֶף, אוֹ מִנְהָג מִבִּלְתִּי כַוָּנָה, וּכְבָר הָיוּ אֲבוֹתֵיכֶם הָרִאשׁוֹנִים בּוֹחֲרִים לָדוּר בָּהּ יוֹתֵר מִכָּל מְקוֹמוֹת מוֹלַדְתָּם, וּבוֹחֲרִים הַגֵּרוּת בָּהּ יוֹתֵר מִשֶּׁיִּהְיוּ אֶזְרָחִים בִּמְקוֹמוֹתָם. כָּל זֶה עִם שֶׁלֹּא הָיְתָה בָעֵת הַהִיא נִרְאֵית הַשְּׁכִינָה בָהּ, אֲבָל הָיְתָה מְלֵאָה זִמָּה וַעֲבוֹדַת אֱלִילִים, וְעִם כָּל זֶה לֹא הָיְתָה לָהֶם תַּאֲוָה אֶלָּא לַעֲמֹד בָּהּ, וְשֶׁלֹּא לָצֵאת מִמֶּנָּה ְּבִעּתֹות הָרָעָב אֶלָּא בְמִצְוַת הָאֱלֹהִים, וְהָיוּ מְבַקְשִׁים לִנְשֹׂא עַצְמוֹתָם אֵלֶיהָ.
(כד) אָמַר הֶחָבֵר: הוֹבַשְׁתַּנִי מֶלֶךְ כּוּזָר, וְהֶעָוֹן הַזֶּה הוּא אֲשֶׁר מְנָעָנוּ מֵהַשְׁלָמַת מַה שֶּׁיְּעָדָנוּ בוֹ הָאֱלֹהִים בְּבַיִת שֵׁנִי, כְּמָה שֶׁאָמַר: "רָנִּי וְשִׂמְחִי בַּת־צִיּוֹן", כִּי כְבָר הָיָה הָעִנְיָן הָאֱלֹהִי מְזֻמָּן לָחוּל כַּאֲשֶׁר בַּתְּחִלָּה אִלּוּ הָיוּ מַסְכִּימִים כֻּלָּם לָשׁוּב בְּנֶפֶשׁ חֲפֵצָה, אֲבָל שָׁבוּ מִקְצָתָם וְנִשְׁאֲרוּ רֻבָּם וּגְדוֹלֵיהֶם בְּבָבֶל, רוֹצִים בַּגָּלוּת וּבָעֲבוֹדָה – שֶׁלֹּא יִפָּרְדוּ מִמִּשְׁכְּנוֹתֵיהֶם וְעִנְיָנֵיהֶם. וְשֶׁמָּא עַל זֶה אָמַר שְׁלֹמֹה: "אֲנִי יְשֵׁנָה וְלִבִּי עֵר", כִּנָּה הַגָּלוּת בְּשֵׁנָה וְהַלֵּב הָעֵר הַתְמָדַת הַנְּבוּאָה בֵינֵיהֶם. "קוֹל דּוֹדִי דוֹפֵק", קְרִיאַת הָאֱלֹהִים לָשׁוּב. "שֶׁרֹאשִׁי נִמְלָא־טָל" עַל הַשְּׁכִינָה שֶׁיָּצְאָה מִצִּלְלֵי הַמִּקְדָּשׁ, וּמַה שֶּׁאָמַר: "פָּשַׁטְתִּי אֶת כֻּתָּנְתִּי", עַל עַצְלוּתָם לָשׁוּב. "דּוֹדִי שָׁלַח יָדוֹ מִן־הַחוֹר", עַל עֶזְרָא שֶׁהָיָה פוֹצֵר בָּהֶם וּנְחֶמְיָה וְהַנְּבִיאִים, עַד שֶׁהוֹדוּ קְצָתָם לָשׁוּב הוֹדָאָה בִלְתִּי גְמוּרָה, וְנָתַן לָהֶם כְּמַצְפּוּן לִבָּם, וּבָאוּ הָעִנְיָנִים מְקֻצָּרִים מִפְּנֵי קִצּוּרָם, כִּי הָעִנְיָן הָאֱלֹהִי אֵינֶנּוּ חָל עַל הָאִישׁ אֶלָּא כְּפִי הִזְדַּמְּנוּתוֹ לוֹ, אִם מְעַט – מְעָט וְאִם הַרְבֵּה – הַרְבֵּה. וְאִלּוּ הָיִינוּ מִזְדַּמְּנִים לִקְרַאת אֱלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ בְּלֵבָב שָׁלֵם וּבְנֶפֶשׁ חֲפֵצָה, הָיִינוּ פוֹגְעִים מִמֶּנּוּ מַה שֶּׁפָּגְעוּ אֲבוֹתֵינוּ בְּמִצְרָיִם. וְאֵין דִּבּוּרֵנוּ: "הִשְׁתַּחֲווּ לְהַר קָדְשׁוֹ", וְ"הִשְׁתַּחֲווּ לְהֲדוֹם רַגְלָיו", וְ"הַמַּחֲזִיר שְׁכִינָתוֹ לְצִיּוֹן", וְזוּלַת זֶה, אֶלָּא כְצִפְצוּף הַזַּרְזִיר, שֶׁאֵין אֲנַחְנוּ חוֹשְׁבִים עַל מַה שֶּׁנֹאמַר בָּזֶה וְזוּלָתוֹ, כַּאֲשֶׁר אָמַרְתָּ מֶלֶךְ כּוּזָר.
בעברית פשוטה: היעודים שקראנו עליהם הבוקר, לא התקיימו בגדלותם בגלל אלו שנשארו בגלות כשהיתה אפשרות לעלות לארץ וליישב אות.
יפהקעלעברימבאראחרונה
- כדי להתקבלקעלעברימבאר
להפועל צריך להרוג 100 אוהדי ביתר פעילי כך, ואוהד מכבי אחד.
-למה אוהד מכבי?
-התקבלת
בג"ץ נגד המשטרה: מותר ללבוש חולצות מחאה
האמת שגם פעילי כך נגד המשטרה בנושא הזהברגוע
אתה חושב שיש בעיה ללבוש את החולצה?צע
לא מבין בכדורגל, מצידי שסכנין ינצחו במונדיאל, לאקעלעברימבאר
אבל אסור "בגצ חלאות". רקאומרנקדימוןאחרונה
אני מעניק לכם תקציב בלתי מוגבל לקמפיין פוליטיזיויק
כסף אף פעם לא מהווה בעיה מעכבת בפוליטיקהפ.א.
מה פתאוםזיויק
אז לא מבין את הלוגיקה שלך בהקשר הפוליטיפ.א.אחרונה
באקדמיה, בתעשיית ההייטק, בתחומי מו"פ (מחקר ופיתוח) - כאן אכן תקציבים גדולים וכסף רב מהווים פוטנציאל ליותר חוקרים מבריקים, ליותר סטארטאפים ופיתוח המצאות בתחומים שונים שיתורגמו בהמשך לחברות מצליחות - את הפירות נראה בעוד שנים.
בפוליטיקה, אני צריך את ההצלחה עכשיו. לא בעוד 5-10-15 שנים. איך הכסף הגדול יביא לי לבחירות הקרובות את המועמדים המתאימים להובלת המגזר הדתי לאומי על זרמיו וגווניו, מועמדים שיהיו מוכרים ועם ניסיון ועשייה ציבורית מוכחת כדי שהציבור הדתי לאומי יזכה לנבחרת מנצחת בבחירות שיתבטא בכוח פוליטי בכנסת?
מי הם המועמדים הכריזמטיים שלנו, הכוכבים הפוליטיים המקבילים לבנימין נתניהו, אריה דרעי, בני גנץ, יאיר לפיד, יאיר גולן, בציבורים האחרים? מי מהם הגיע לאן שהגיע בגלל כסף גדול ולא בזכות כישוריו האישיים שהביאו אותו לעמדת הנהגה?
אני לצערי לא מכיר.
חבל שלא דנים בפורום הזה…סיעתא דשמייא1
וואי אתה באמת לוקה בהבנת ההשגחה,קעלעברימבאר
במחילה. אני מבין שאתה נסער אחרי הפיגוע ומאחל שלווה ❤️, אבל באמת אין קשר בין מה שכתבת למציאות
