שבת במאחז.אנונימי (פותח)
בס"ד
 
שלום,קוראים לי ציון אני מהמרכז,מדריך בבני עקיבא..
אני רושם את זה פה כי נראה לי שיש כאן אנשים מספיק חכמים ומקושרים שיכולו לעזור לנו..
אז אני ממש אשמח אםם מישהו או מישהי שמבינים ענין יוכל לעזור לנו,זה באמת די חשוב..
 
החבר'ה שלנו[שבות]רוצים לארגן שבת לחב"ב-בנים..במאחז או יישוב כל שהוא[לא ביישוב ענק ומטורף אלא במשהו קטן ואלי גם חדש שנוכל לחזק את החבר'ה במקום....]
כדי לחזק את הקשר שלנו לארץ ישראל גם לגיבוש וגם כמו שאמרתי ע"מ לחזק..
 
עכשיו הענין הוא שזהקצת מסובך כי יש כמה דרישות שאנחנו לא יכולים וגם לא כ"כ מוכנים להתפשר עליהם..
 
-קודם כל לא משנה איפה המקום הזה נמצא,גם אם זה המקום הכי חור בארץ-שיהיה חוקי.
בלי שום בלאגנים עם חיילים ושוטרים..[פשוט אנחנו לא בא לנו לארגן שבת מצוינת במצב שיכול להיות שבסוף היא תדפק..מכל מיני סיבות..]
 
-אישיות רציניות ובוגורת שגרות ביישוב,ז"א כאלה שמבינים ענין ויוכלו לעזור לנו בלארגן שם את השבת..
בין אם זה גם בלארגן טיול בסביבה או שיעור בערב שבת.. 
וגם מבחינה טכנית שכמובן יהיה מקום לישון למספיק חבר'ה[בא נאמר מינימום 25..]לאכול וכו'..
 
בכל מקרה ממש תודה רבה לכם,וגם אם אתם רואים ת'הודעה ולא יודעים מה לענות ואתם מכירים מישהו שכן יודע אז בבקשה תפנו אליו ת'הודעה..
 
יישר כח ותדה.
יישר כח על הנכונות וההתחברות לארץ ישראל!!אזמרה...
זה נפלא!!
דבר איתי באישי. שכוייח על היוזמה! רחלקה
אני שולח לך מספר במסר"ש, שבת במעוז אסתר ת"ו.'ערבות הדדית'
"חוקי" מצד אחד וצריך חיזוק מצד שני? יש חיה כזgolani
אם אני לא טועה שרון התחייב בזמנו לבוש לא לבנות התנחלויות חדשות. המלצה שלי - לכו למגרון, הסיכוי שיפנו שם בשבת - אפסי.
ישר כך אלוקים יפנק אותכםאנונימי (פותח)אחרונה
בוא לרמת מגרון
הדמיה של אוטובוסים ממותגים - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 2 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 3 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 4 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 5 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 6 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 7 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 8 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 9 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 10 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 11 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 12 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 13 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 14 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 15 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 16 - חל"פ הגבעות AIנ א

 

 

אוטובוס 17 - חל"פ הגבעות AIנ אאחרונה
כל דכפין ייתי ויחזהימח שם עראפת

קיצור, בא לי לעשות טיול כמה ימים ביו"ש. יש בעיה, בטחונית בלילות. אי אפשר לישון במצפה מבודד וכדו'. קיצור, חשבתי לטייל מחווה לחווה, דהיינו לפתוח אוהל בחוות ולישון שם, ולהפוך את הטיול מסתם טיול, לטיול בלי שבילים, מחווה לחווה. קיצור, מישהו מתעניין בקונספט?

בואו נארגן קבוצה ונתקדם.

ראיתי שיש עכשיו תוכנית להחזיר את השליטה לכביש 449נ א

ליד עפרה. ויש את חוות חסד לאברהם ואת חוות האורנים שנמצאות באזור היישוב עפרה.

 

אשמח לשמוע מידע על התוכנית ועל החוות, אם מישהו יודע..

 

תודה

קטע. נסעתי משם לפני 10 שנים הביתה לבית אלמשה

אף פעם לא חשבתי שיהודים לא נוסעים משם.

שמעתם על חוות חסד לאברהם ועל חוות האורנים ליד עפרהנ א

אשמח למידע

איזה מידע?רקאני
כל מידענ אאחרונה
רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א

בס"ד

 

שלום לכולם!

כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?

 

עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ א
להצביע למי שבאמת מייצג אותך...הסטוריאחרונה
כזכור במו"מ הקואליציוני, סמוטריץ' רצה ביטחון, בליכוד התעקשו. בסוף סוכם שהוא יקבל שר במשרד הביטחון עם אחריות על החלקים האזרחיים.


אחרי החתימה - גלנט בשיא החוצפה סירב לבצע את מה שנחתם, בטענות שאי אפשר לפגוע בשיקול הדעת של המפקד והושגה פשרה שאם הפינוי משיקולים בטחוניים - זה נשאר בסמכות אלוף הפיקוד. לכן בצו ההרס של בית ענות, הוא כתב את הטענה האבסורדית ש: "המקום פוגע בשלום תושבי האזור".


אם כל הטפשים בהתיישבות האידיאולוגית שמצביעים ליכוד, היו מצביעים לצה"ד, היתה ממשלת ימין בראשות נתניהו אותו דבר- אבל ההתישבות היתה באמת בידי סמוטריץ'.

חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אולי יעניין אותך