מתלבטת, אשמח לשמוע את דעתכן החכמהפה לקצת
הקטנציק שלי (חודשיים בערך) אוהב להיות בידיים (יש תינוק שלא?)
הוא אוהב להיות צמוד אליי ולהתרכבל עליי.
האמת? אני בעד. הוא כזה קטנציק ואם הוא כל כך צריך את החום הזה אז אני רוצה ושמחה לתת לו. לא תמיד זה קל אבל אני בסדר סהכ.
אבל אני שומעת מסביבי הערות שזה לא חכם, ושהוא יתרגל לידיים.
נכון, הוא יתרגל לידיים אבל הוא לא ירצה שארים אותו עד גיל 5 נכון? מתישהוא הוא כבר לא ירצה כל היום ידיים, לא?
ואני גם אומרת שהוא ילד ראשון וכל עוד אני יכולה אז למה לא?
בילד הבא זה בטח יהיה מורכב יותר כי יהיה עוד אחד שידרוש את שלו, אבל עכשיו זה רק הוא אז אולי זה בסדר?
והוא יודע להרדם לבד, אבל יותר כייף לו להרדם עליי ואני מאפשרת ורגע לפני ההירדמות מעבירה ללול שישן שם.
מתלבטת אם אני לא גורמת לו להתרגל לישון רק בידיים.

קיצור. כתבתי לא מאוד מסודר וברור אבל נראה לי שהרעיון ברור.
מה אתן אומרות?
האמת שההתנהלות שלי מזכירה את הגישה שלך...מקווה לטוב מאוד


שתלכי עם הלב שלך.הנורמלית האחרונה
כל אחת סוברת אחרת, אני אישית לא אחת שמסוגלת להרים תינוק כל היום.
אם את מסוגלת, וטוב לך ולו - זה באמת הזמן.

הייתי מאירה הארה אחת, בנוגע להירדמות - שלא כדאי שיתרגל להרדם על הידיים. אבל מכיוון שאת אומרת שרגע לפני הירדמות את מעבירה אותו למיטה ושם הוא נרדם - לדעתי זה מספק את היכולת להרדם עצמאית. (ונדמה לי שכך קראתי גם אצל הלוחשת לתינוקות)

לדודות תמיד יהיו עצות מפה ועד אוסטרליה
ואיך מרגילים תינוק לא להיות על הידיים כל היום?פה לקצת
לדעתי להנקה יש חלק גדול בזה שהוא רגיל לזה.
בהתחלה זה לקח הרבה זמן ויצא שרוב היום היה עליי.
היום יונק רבע שעה אבל רוצה להישאר עוד כמו שהיה רגיל, לדעתי.
טוב, גם לדודים שלו יש חלק בזה אבל עכשיו אנחנו בבית ומחשבים מסלול מחדש.


ולגבי השינה, לפעמים מנסה שיירדם מלכתחילה בלול. לא תמיד הוא מסכים ובתגובה הוא צורח.
מה אפשר לעשות? לתת לו לצרוח אני לא מוכנה
מניחים אותו על שמיכה עבה ומגרים אותו עם משחקיםהנורמלית האחרונה
או בטרמפולינה שטוחה, או בעריסה, עם מובייל.
המשחקים לא מעניינים אותו בכלל, לא ממצמץ לכיוונםפה לקצת
אני יותר מעניינת אותו ומצידו שאעמוד ליד הלול כל היום ואחזיק לו את היד.

זה גיל שהוא כבר אמור להתעניין? להושיט ידיים למשחקים?

את המובייל הוא באמת מאוד אוהב אבל הוא התקלקל.
עכשיו אני קולטת שזאת כנראה הסיבה שביומיים האחרונים הוא יותר על הידיים, באסה.
אני לא זוכרת 🤭הנורמלית האחרונה
להגיב באיזושהי דרך - כנראה שכן. לא יודעת אם להחזיק...
קודם כל לעמוד לידו ולהחזיק לו ביד, זה לא אותו דבר כמו להרים... וזה עצמאי יותר. הוא נשמע בונבון!
אם הוא מתעניין במובייל, הוא יכול להתעניין בעוד צעצועים מרעישים. נדמה לי שזה עדיין גיל של ציורי שחור לבן, לא? אם כן, אפשר להכין לו בקלות.
להושיט ידיים למשחקים זה עוד מוקדםמצטרפת למועדון
שלי בגיל הזה היתה שעות באוניברסיטה..
יום אחד לקראת גיל שלושה חודשים הנמכנו לה את אחד האביזרים התלויים במתקן באופן שהתזוזות הלא רצוניות של הידיים שלה יגרמו לו לזוז, ומאז היא קלטה שיש לתנועות שלה השפעה..
לא..הוא עוד קטן נראה לייעל מהדרום
לדעתינפשי חמדה
זה לא כי זה כמו שהוא היה רגיל. אלא פשוט צורך שלו, בלי קשר להרגל.
לגבי השינה- הבת שלי בת 10 חודשים, ועדיין ישנה רק איתי במיטה, זה טוב לי וטוב לה ואני יכולה לאפשר את זה.
עד גיל 6 חודשים בערך הייתה לי מיטחברת צמודה למיטה, אז לפעמים התחילה שם את הלילה ומהר מאד עם ההנקה עברה יותר קרוב אלי. לול הרכבתי רק בגיל 8 חודשים ועדיין משמש בעיקר אחסון בלאגן 🙈
וואובת 30
האמירה הזאת של ''שלא יתרגל לידיים'' היא אמירה כ''כ מיושנת!!!
לחשוב שמגע וידיים זה פינוק?
לגמרי לא. זה צורך בסיסי ומהותי של התינוק.
לא חושבת שיכול לקרות איזשהו נזק מלהחזיק תינוק בגיל הזה.
אם זה קשה לך, תעזרי במנשא, לכן המציאו מנשאים....כדי לעזור לאמהות לתת מענה לתינוקות שלהן...
תעשי רק מה שטוב לך. אל תנסי לחנך את הילד בגיל הזה בניגוד להרגשת הלב שלך
^^ מסכימה לחלוטיןנקודה טובה
מה שבת 30 אמרהתפוחים ותמרים
ואם אחכ יהיה קשה... אז מוצאים פתרונות אחכ.
יש לי 2 עם מוצץ. וכשיהיה הצורך - אגמול.
מה שמתאים לך ולינוקא- זה כל מה שחשוב ונכון.
נקודה.
אני מאד מסכימה איתךמצטרפת למועדון
למה לא לאפשר דבר שהוא טבעי ומחבר בין שתיכם?
כל עוד יש לו בארסנל עוד אופציות להרדמות זה נראה לי ממש בסדר...
מה גם שהתינוקות וההרגלים שלהם משתנים כל הזמן ולאו דוקא בגלל מה שאנחנו מרגילים אותם.
למשל הבת שלי בהתחלה היתה ישנה עלי אחרי ההנקות ואז היתה תקופה שהיא ממש שנאה את התחושה של להיות עם הבטן שלה כלפי הבטן של משהו אחר (יכול להיות בגלל הכאבי בטן) וכל פעם ששמתי אותה עלי היא התנגדה..
אחכ זה עבר לה והיתה תקופה עד לא מזמן שהיא היתה ממשיכה לישון עלי בהנקות הליליות.
היום מרב שהיא התפתחה מוטורית ונהייתה תזזיתית, איך שאני שמה אותה עלי היא מתהפכת לצד..
לכן לדעתי תהני ממה שיש. אלו רגעי הנחת! ואף אחד לא מבטיח לך שהוא תמיד יאהב ככה. יכול להיות שיתפתחו לו העדפות אחרות מעצמו...
אני אומרתחולת שוקולד
שזה הזמן ללמוד לסנן הערות ועיצות ולקחת רק את מה שאת מסכימה איתו
לגבי העניין עצמו- אני בעד ידיים ואין לי בעיה גם להרדים על הידיים (חוץ מזה שהילדים שלי לא מצליחים להרדם בדרך הזאת🙄)
אבל לאור הנ"ל- קחי את דברי בעירבון מוגבל😝
אני מאמינה בפינוקאל הר המוריה
כל עוד זה לא קשה לאמא.
עיזבי את הילד הבא
עיזבי את מה שאומרים
כל עוד זה טוב לך, זה מעולה לבן שלך.
אישית אני מאמינה שככל שנותנים יותר חום ואהבה בגיל צעיר, יותר יהיה להם קל ללכת כשיגדל.
כמובן שאני גם משחררת ולא מגוננת מידי כשהם גדלים, זה חשוב מאוד..
מצד שני, אני משתדלת שהם תמיד ידעו שאפשר לבוא לאמא להתפנק.
לא קראתי תגובותנפשי חמדה
אבל אל תקשיבי לאף אחד. שטויות ממש.
התינוק שלך תשעה חודשים היה צמוד ללב שלך. יש עוד זמן עד שיתחיל לפתח עצמאות, כרגע המתנה הכי גדולה שאת יכולה לתת לו זה לאפשר לו להיות חלק ממך. לא 'לחנך' ו'להרגיל'. זה ממש ממש לא הזמן.
עכשיו זה לא פינוק. זה צורך שלה!BL
התינוקת שלי מהרגע שנולדה הייתנ על הידיים כל הזמן פשוט לא הייתה רגועה בצורה אחרת.
הייתה עלי 24/7
נרדמה רק עלי הייתה רגועה רק עלי
באיזור גיל חצי שנה כשכבר עבר לה כל הקטע של הגזים והפליטות היא גם פחות הייתה צריכה על הידיים
ברגע שהם לומדים לזחול הם מחפשים את העצמאות
כיום בת שנה וחודשיים וממש לא צמוד אלי
וואו אבל זה לא נהיה קשה אחרי חודשיים שלושהוופל
כשאת צריכה לפעמים להתפנות לדברים אחרים?
לבישולים או ניקיונות או סתם אם בא לך מקלחת ארוכה ומפנקת
עוד אין לי ילדים אני בהריון ראשון ומנסה להבין איך זה יעבוד..
זו הייתה לידה ראשונהBL
קל? ממש לא
אבל היא נורא נורא סבלה
כל הבית היה עם סמרטוטים על הרצפה למקרה ותפלוט...
הייתי כל כולי בשבילה
וכשבעלי חזר התחלף איתי..
והאמבטיות המפנקות הגיעו בתדירות יותר גדולה ככל שגדלה...
לא מחייב שיהיה ככה אצלך... רוב התינוקות לא סובלים ככה
לא פחדת שזה יגרום לזה שכם בגיל גדול יותר היא תרצה רק ידיים?וופל
או תירדם רק על הידיים?
לי הסבירו שחשוב מגיל קטן גם להרגיל אותם לישון לבד לפעמים אחרת זה בלתי אפשרי להרדים מחדש שעה כל פעם על הידיים ואז כל פעם שיתעוררו בלילה..
אני מפחדת שככה התינוקת שלי יתרגל ואז לא אוכל לעשות כלום במשך שנה (לא מדברת על החודשיים הראשונים כמובן) אבל איך זה עובד אם נגיד בא לך ללכת בערב לפגוש חברה או לסידורים?
יש בעל... אצלינו היא נרדמת גם אצלויעל מהדרום
לק"י

מצד שני, הגדול היה תלוי בי ממש בהרדמה שלו (בהנקה), וכשהייתי יוצאת בערב הייתי חוזרת לילד ער.

עניין של אופי של הילד לפעמים.
כי גם השניה היתה נרדמת אצלי בהנקה, אבל עם אחרים בדרכים אחרות.

אגב, יש תינוקות שבהתחלה יודעים להירדם לבד, וזה עובר להם🙊
עונה לךBL
היא הייתה תלויה בי כי הייתה על הנקה מלאה. ורק ככה נרדמה
הייתי איתה כל הזמן
עכשיו אני בהריון בחודשים מתקדמים ולא מעוניינת להניק 2 אז גמלנו מהנקה בלילה, ולכן בעלי מרדים אותה
עשיתי מה שהרגיש לי נכון בשבילה
זה היה הצורך שלה, ככה אני הרגשתי ונתתי לה את כל החום שהייתה צריכה.
בחודשים הראשונים לפני שביססתי לה שנת לילה מסודרת אם יצאתי לקחתי אותה איתי
יש תינוקות עם הנקה מלאה שנרדמים גם בלי הנקהיעל מהדרום
נכוןBL
אצלי היא הייתה מאוד תלותית בי, נרדמה בהנקה התעוררה להנקה וכו וכו
ישנה איתי במיטה..
אבל היה לנו הכי טוב ככה
כל ילד הוא אחריעל מהדרום
לק"י

הקטנה שלי נניח בחודשיים-שלושה הראשונים ישנה רוב היום. והיתה ישנה טוב גם בעגלה/ בעריסה.

היום בגיל 4 חודשים ערה יותר ורוצה יותר ידיים.
ולפעמים האף שלה סתום, ובגלל זה יכול להיות שנוח לה יותר לישון עלי עם ראש מוגבה ולא בשכיבה על משטח ישר.
(ואני יכולה לשים לה מתחת למזרון משהו שיגביה, אבל היא כבר מסתובבת סביב עצמה ומתהפכת קצת, אז סביר להניח שמהר מאוד הראש שלה כבר יהיה במקום אחר ולא על השטח הגבוה).
אין הרגל בגיל הזה, זו דעתישני~~
הבת שלי עד גיל 4.5 חודש הייתה נרדמת רק בידיים, ומאיזשהוא שלב היא לא מוכנה להירדם בידיים, רק לבד ב"ה.
אז לדעתי בחודשיים הראשונים הם פשוט זקוקים לחום שהיה להם ברחם, אבל לאט לאט מסגלים לעצמם אופי
כמה שאת מרגילה אותו לידיים אחר כך שתרצי...רויטל.

לעשות משהו הכי קטן הוא לא ייתן לך, הוא רק יצרח ולא יוותר,

ולך לא תהיה ברירה רק להרים אותו, לכן להרים קצת כן, אבל  למעט גם כן.

שתדעי שזה עושה לתינוק רק טובחיים של
תחשבי על זה שכל זמן שהוא עלייך גם אם זה רק פינוק
זה עושה לו טוב ויעניק לו חוזק בחיים.
לא קראתי את התגובותאחתפלוס
אבל כך אני מתנהגת עם ילדי
כמה שיותר מחזיקה אותם ומרימה אותם, כי חשוב לי שיחות המון מגע, מבחינתי זה קריטי להתפתחות
וואי אני מזה לא מתרגשת מאנשים שמעיריםסמיילי12
שיגידו.
אני הייתי מתכרבלת עם הקטן שלי מלא.
ברמה שהיה ישן עלי כל היום רוצה מגע.
עכשיו הוא בן שנה וממש לא רוצה שארים אותו כל הזמן. להיפך לפעמים חחחח בורח ממני
תראי, אני סוברת ונוהגת כמוך. נתתי ואני עדיין נותנת לה ידייםאנונימיות
אם היא בוכה או רוצה. אני מאמינה שלתינוק יש צורך במגע ובחום ואם תינוק בוכה אז הוא זקוק למשהו.
ונכון שתינוק שלא מרימים אותו מפסיק לבכות אבל זה לאו דוןקא בגלל שלא מציק לו. היו על זה מחקרים רבים בבתי יתומים וכו'..
אבל- אין ספק שהוא יתרגל לזה. אם בגיל חודשיים וחצי זה לא פינוק אלא צורך אז מתי זה מתחיל להיות פינוק? כולנו מסכימים שבגיל 9.5 חודשים תינןק שרוצה הרבה ידיים הוא מפונק וזה לא בא *רק* מצורך??
מתי עושים את הסטופ הזה?!
אני אישית לא מסוגלת ביום בהיר אחד פתאום לסנן בכי. אני המשכתי וממשיכה להרים אותה. האם זה קל? ממש לא. כשהיא איתי היא המון על הידיים. לא מאפשרת לי לעשות כמעט כלום. בזמן האחרון היא התחילה מעון ושם היא בסדר וזה מתחיל לזלוג באיטיות גם הביתה. אבל למשל סעודות שבת פתאום היא רוצה דווקא ידיים/ סתם אחה"צ שאני לא יכולה לשטוף כלים/ לקפל כביסה/ להכין א. ערב/ לקרוא בנחת/ לעשות מטלה ללימודים...
ואין ספק שקל יותר להרגיל או לחנך תינוק קטן. היום אם לא ארים אותה היא תבכה המון זמן בלי להפסיק.
ואגב, עם אנשים אחרים (כולל בעלי היקר) היא הרבה יותר מאפשרת כי היא לא התרגלה לשרוץ להם על הידיים.
אז אני לא חושבת שהייתי עושה משהו אחר. אני שמחה שאני מעניקה לבת שלי את הצורך הזה שלה אבל חשוב לי שתדעי שזה יגבה ממך מחיר בהמשך.
וגם, ברור לי שלתינוק הבא לא אוכל לתת כזה יחס. וודאי שיקבל הרבה בעז"ה אבל לא כל כך הרבה כי תהיה לו אחות שגם צריכה יחס. האם בגלל זה הוא יהיה מסכן? או עם חסכים? לא נראה לי...
הפתרון לזהבת 30
הוא מנשא. גם בגיל שנה והלאה, מי שיכולה ורוצה.
הרבה ימי שישי עברו עלי בשקט עם ילדה על הגב.
ואגב, לא כל הילדים כאלה.
יש לי ילדים שבשלב מאוחר יותר דווקא רצו להיות חופשיים על הרצפה.
ובקשר לילדים הבאים- ממילא יהיה להם יותר מענין, יש יותר אקשן בבית, והם מקבלים חום ומגע גם מאחים שלהם
לא יודעת. המנשא עושה לי כאב גבאנונימיות
עבר עריכה על ידי אנונימיות בתאריך ד' בחשון תשפ"א 10:29
לגבי החום והמגע מהאחים את צןדקת.
אני באמת מאמינה שחייבים להחזיק ילד שרוצה ובוכה רק לא רציתי שהפותחת תהיה באשליה שזה לא יתפתח לפינוק כי זה כן
זה ממש עוזר כשיש אחים...יעל מהדרום
לק"י

היא לא חייבת דוקא אותי כתעסוקה. הם גם מעסיקים אותה.
רק שצריך לפעמים לשמור עליה מפני אחותה הגדולה יותר😅
הוא רק בן חודשיים, עדיין מרגיש כמו ברחם שלךאם_שמחה_הללויה
עצה טובה נתנו לך לגבי מנשא . יש לי מנשא בד שהוא ממש נח, רק צריך ללמוד לקשור אותו.
גם חמי היה אומר לי ״שהיא תתרגל להיות על הידיים ״ עם הילדההראשונה והשנייה ועכשיו עם השלישית.
מגיע גיל שאת מתחננת שיהיו על הידיים להתפנק איתם,אבל כבר יש להם את העיסוקים שלהם והם בורחים. תתפנק כמה שאת רוצה ותהנו!!
אני אומרת שזה דיעה מיושנת. זה לא פינוק. זה צורך.מוריה
הוא הרגע יצא ממקום מגן ועטוף.
הדרך שלו להסתגל לחיים זה דרך המגע והעיטוף. לאט לאט הוא ישחרר.
לא מכירה ילדים שלנצח נשארו בידיים של ההורים שלהם.
צודקת...תיתי2
כמו שעכשיו הוא רוצה החזקה וידיים וקרבה גופנית
ככה בהמשך הוא ירצה עצמאות ופרטיות וירד מהידיים שלך בעצמו...
אולי זה יקח קצת יותר זמן, אבל יהיה עם פחות לחץ, מתח ובלי לוותר על המענה לצורך שלו כעת.

דיה לצרה בשעתה...

אצלי נרדמים על הידיים, חיים על הידיים, ומסיימים עם זה לבד בזמן שלהם.
אותו דבר עם מוצצים, בקבוקים, גמילה... לא דוחקת בהם וזה קורה מעצמו ובנעימות.
ידעתי שתסכימו איתי פה לקצת
תודה על כל התגובות. כל אחת חיזקה אותי יותר.

בעז"ה אתחיל להשתמש במנשא בד ומקווה שזה יהיה טוב לשנינו, שלו יהיה נעים בתוכו ושאני אצליח לעשות דברים תוך כדי שהוא עליי.
אני רק תוההיעל מהדרום
לק"י

איך הוא כבר בן חודשיים??
זוכרת שהוא רק נולד....
ואני תוההפה לקצת
מה, הוא רק בן חודשיים?
מרגישה שילדתי לפני שנתיים

מתוקי 😍
האמת שהזמן טס גם לייעל מהדרום
חודשיים זה כמעט עובר. ברור שטוב לו בידיים,סופי123
קרוב ללב שלך ולמקור האוכל הטוב בעולמו...
עוד מעט הוא יתעניין יותר בעולם סביב וזה יהיה הזמן לתת לו קצת יותר לשחק לבד, בהתאם להתפתחות שלו.
מה שכן כדאי לשים אותו כבר על הבטן כשהוא רגוע ושבע, את יכולה לשכב מולו או לידו, כל פעם עד שהוא מתבאס לאורך היום.
תלכי עם הלב שלךהריון ולידה

זה ילד ראשון והוא קטן, את תראי שגם כשהוא יגדל וגם כשיהיו לך עוד ילדים בעז"ה ההערות של הסביבה אף פעם לא יגמרו, מה שתעשי יהיה הערות

את נשמעת אמא מהממת, אני התנהלתי ומתנהלת כמוך כל עוד טוב לנו בהתנהלות שלנו לא מרגישה צורך לשנות

ומי שיש לו הערות - שיפתור את הבעיות של עם עצמו בעצמו ולא יפיל אותם עלי

 

הרגלים נוצרים מגיל 3 חודשיםפילפילונת

ככה קראתי באיזה מקום, לא זוכרת בדיוק איפה. בכל מקרה עד שלושה חודשים הוא עדיין עובר קטן (הטרימסטר הרביעי) ואצלי זה היה גם פינוק בשבילי להרגיש אותו ככה. העיקר שזה בכייף ולא מפחד שלא יישן

לא קראתי אחרות. אני אומרת שאת עושה מושלםאורוש3אחרונה
נותנת לתינוק מענה רגשי ופיזי לצרכים שלו. הדבר היחיד שאת צריכה לשנות זה להכניס מאוזן אחת ולהוציא מהשניה הערות של הסביבה.
מישהי קנתה סנדלים לילדים במחיר טוב?ואז את תראי

אשמח לשמוע איפה, לא אונליין

משהו איכותי

יש פאפאיה עודפים בחוצות המפרץ בחיפה למי שקרובקנמון
ילדה בת 10 ודאודורנטytrewq

הגדולה שלי בת עשר, מסיימת כיתה ד. ושמתי לב שהבגדים שלה מתחילים להיות מסריחים בבית שחי.

מתלבטת אם להסביר לה שהיא צריכה להתחיל לשים דאודורנט, או לחכות עם זה...

לא זוכרת שאני בגיל הזה התחלתי לשים. ודווקא הייתי מאוד מפותחת בגיל צעיר.. 

למה לחכות?אוזן הפיל

זה מאורע משמח

חלק מההתבגרות

אפשר לחגוג את המאורע

כמו שחוגגים נפילת שיניים בגיל 6 (תכלס זה די מפחיד)

ללכת לבחור

לתת עטוף יפה עם כרטיס ברכה


העיקר לא להסריח, זאת בקשה אישית ממני🙏

למה לא?רקאני

אני לא חושבת שזה עניין של גיל

אם מזיעים כדאי להשתמש בדאודורנט

למה היא צריכה לסבול אם היא קטנה?

סתם ככה לא הרחתי עליהytrewq

רק כשכיבסתי לה את הבגדים שמתי לב.

לא יודעת, גם לא כ"כ בריא, לכן באינסטינקט מעדיפה לדחות... 

אם ככה אז אולי לא קריטיאוזן הפיל

לפעמים זה יכול להיות חד פעמי בגלל עייפות, תזונה ספציפית, או אפילו מחלה


אם נראה לך שביום יום היא בסדר, אז גם אני הייתי דוחה

אבל כן מתחילה שיח שיבוא יום וכו'

אני לא חושבתרקאני

שצריך לחכות עד שאת תריחי

מספיק שהיא מריחה

אולי תשאלי אותה ותציעי לה שאם זה מפריע לה שתשתמש

כשהייתי ילדה הסרחתי הרבה זמן עד שקנו לי

והתפדחתי לבקש בעצמי

מסייגת שלפעמים זה הפוךטארקו
הרבה פעמים לא מריחים על עצמך... ומי שמסביב מריח ועוד איך.

יש לי אחות שלא הייתה מבינה מה אני רוצה ממנה כשהייתי שולחת אותה לשים דאודורנט....(והיא בהחלט הייתה צריכה..)

יש טבעיים.המקורית
לדעתי אם יש ריח - לשים
להקדים תרופה למכהאמאשוני

אם כבר מריחים בבגדים, ואנחנו בתחילת הקיץ,

זה יגיע מהר לריח שהסביבה מריחה.

לפעמים לוקח זמן להטמיע הרגלים וכדאי שתתחיל להתרגל.

אולי זה לא בהול לקנות מחר, את יכולה לבדוק מה האופציות ומה מדבר אלייך.

תקני לה דאודורנט טבעירק לרגע9
גם בריא וגם ריח נעים
יש גם אופציות טבעיות ללא אלומיניום וכובעלת תשובה

למיכל סבון טבעי יש דאודורנט לילדים אולי תבדקי אותו

יש גם את ערוגות ובטח בחנויות טבע יש מבחר

כן בטח כדאי לקנות לה. אם מפריע לך הבריאות יש כאלהקופצת רגע

טבעיים. וראיתי שגם ל dove יש עכשיו דאודורנטים של 0% אלומיניום או משהו כזה( שזה גם בתכל'ס לא עובד כל כך טוב 🫣)


נראה לי שעדיף שזה יבוא ממך.


אני קניתי לבת שלי שבכיתה ג', יותר בשביל ההרגל ובגגלל שהיא מגלה עניין בטיפוח עצמי ואני רוצה לעודד את זה. אין עדיין צורך אמיתי. אבל אני רוצה למקם את עצמי ככה שאני אהיה זו שאכיר לה את הדברים ושהיא תרגיש בנוח להתייעץ איתי, וגם תתרגל לרעיון שכשגדלים יש לזיעה ריח פחות נעים ושמים דאודורנט.

אגב היא כבר סיפרה לי שאחרי שיעורי ספורט הכיתה מסריחה ושבאמת כדאי שישימו דאודורנט. אבל למרות זאת לא נראה לי שהיא מקפידה כרגע לשים כל יום 😅 כאמור כרגע אין לה עדיין ריח. 

קניתי לילדים שלי מוקדם יותרקפצתי לבקר

בגיל 9 כבר התחילו להסריח, קניתי להם כמה סוגים שיוכלו תשים איזה ריח וסוג שיותר נעים להם.

כן מזכירה להם כל בוקר דאודורנט. כמו צחצוח שיניים וסנדלים גם דאודורנט..

שלא יסריחו. זה לא נעים להם ולא לסביבה

רק אומרת שבדאורדורנט יש חומרים לא מומלציםאוהבת את השבת

בטח לילדים..

ממליצה לנסות לקנות משו יחסית טבעי או בלי אלומיניום

או להכין מסןדה לשתיה


אולי למיכל סבון יש משהו נעים וטוב לילדים?נפש חיה.
יש לה, בדיוק ראיתיDoughnut
וואלה ניסינו. עבד עד שהוא באמת התחיל להתבגראורוש3

וביי. חייב את הרגילים.

ניסיתי גם בעצמי לעבור לבריא, אותו כנ''ל, לא באמת עובד. באסה. 

ניסיתי מלא סוגיםרק לרגע9
על הרבה מהם אפשר להגיד את זה, אבל של מיכל סבון טבעי (הקרם) עובד אצלי מעולה ואני איתו שנים. כל הסטיקים/רולים הטבעיים באמת לא מוצלחים מהניסיון שלי.
כיף לך. לא עבד לי....אורוש3
באסה! הבנתי שלבנות זה יותר מסוכן..אוהבת את השבתאחרונה
אז לפחות הוא בן...  😏
מיטה ללא מעקההבוקר יעלה

קניתי מיטה חדשה לבת שלי בת שש וחצי

מתוך מחשבה שהיא כבר גדולה ובגיל הזה בדרכ לא מתגלגלים מהמיטה אצלי, קניתי ספפה ללא מעקה. היא נפלה מהמיטה בלילה הראשון, קירבתי את שידת ההחתלה כך שתחסום אותה מליפול אבל הבעיה שהיא זזה בשינה והשידה קרובה לראש המיטה.. בקיצור הלילה היא נפלה שוב ובכתה מתוך שינה, נקרע לי הלב ☹️

ויש לי מסורי מצפון שלא חשבתי לעומק וקניתי עם מעקה.

ומתלבטת מה לעשות? יש למישהי רעיון? 

תפרשי שמיכה מתחת, היא תתרגל בסוףחילזון 123
או שתשימי אולי גב של כסא ליד. ככה זה טיפה יאט את הנפילה, אם תהיה
אני אנסה, תודה!הבוקר יעלה
זה עם מיטה נפתחת?כורסא ירוקה
תוציאי את המיטה התחתונה כזה 3/4 החוצה, ככה שזה לא יעלה למעלה אבל אם היא תיפול תיפול עליה. לרוב לא נופלים פעמיים וגם כן זה ממש נמוך
אין אפשרות, חדר קטןהבוקר יעלה
וממול המיטה של אחותה 
בין המיטות, עד המיטה של אחותהטארקו
בתור פתרון זמני עד שהגוף שלה ילמד לא ליפול...
בין המיטות יש שידת החתלההבוקר יעלה
שאין לה מקום אחר להיות.. 
אז אולי יש איזה מזרון קטן שאפשר לשים שם?טארקו
^^ לשים על הרצפה בין המיטות משהוכורסא ירוקה
מזרן, פוף, שמיכות. העיקר משהו רך שתתגלגל עליו
לתקוע כריות בקצה מתחת לסדיןאור10
לא יחזיק..הבוקר יעלה
סדין קצת יותר אלסטי או גדול מחזיקאור10
מספיק כדי לתת תחושה לילד שזה הקצה

ככה אנחנו עשינו


2 כריות לאורך הקצה

לא בטוחה אז שהבנתי איךהבוקר יעלה
אפשר לקנות מעקה אוניברסלימאוהבת בילדי
יש כזה לספפה?הבוקר יעלה
מכירה רק למיטות מעץ
אולי פשוט תוסיפי מעקה?יהלוםנוצץאחרונה

יש ספפות שבאות עם מעקה, אולי אפשר להוסיף איכשהוא?

או לשים מזרון קטן ליד המיטה

סיפור הלידה שליסיפורלידהשלי

פתחתי משתמש למרות שכנראה תזהו אותי כדי שלא ישמר לי בכרטיס.

 

יום שני בצהריים צירים חזקים מאוד, ודיי תכופים.

אני מחליטה לא ללכת לבית חולים כדי שלא יתנו לי זירוז ושאהיה יותר קרובה ללידה.

סובלת מאוד אבל מתעקשת על זה.

עד הבוקר אני עם צירים ואז מפסיקים.

כל הבוקר אני עם צירים פעם ברבע שעה בערך.

מפזרת את הילדים לגנים כאובה ועייפה וחוזרת לבית

נכנסת הביתה ומגלה שאני לא יכולה לעמוד, יש לי לחץ חזק באגן כל כמה דקות

מתקשרת לספר לבעלי שיתכונן אולי הוא יצטרך תכף לצאת מהעבודה אליי.

 

אני מנסה להכין א.צהריים ורואה שממש אין סיכוי אז מתייאשת והולכת לנוח, שמה את הקטן שלי איתי במיטה שישחק לידי ואני שוכבת.

מרגישה הפרשה גדולה שיוצאת אז קמה לשירותים ומגלה שכנראה הפקק הרירי יצא, פעם ראשונה שזה קורה לי. אף פעם לא ראיתי אותו יוצא.

קצת נלחצתי אבל ידעתי שזה לא אומר כלום ושזה לא מלמד שאני יולדת היום.

עוברת עוד שעה ואני מגלה שאני לא יכולה לקום מהמיטה.

 

מתקשרת לבעלי להתייעץ איתו,

מספרת לו על המצב והוא אומר לי שהוא בא, אמרתי לו שלא יודעת אם כדאי כי אין לי צירים אז זה לא לידה.

הוא מתעקש שאם אני לא יכולה לעמוד אז שאלך להיבדק (ותודה לו על העקשנות הזאת).

מתייעצת גם איתכן כאן בפורום ואתן מדרבנות אותי להיבדק.

 

הוא מגיע, אני הולכת עם אמא שלי לבית רפואה והוא נשאר עם הקטן בבית.

מגיעים, האחות מקבלת אותי ושואלת למה באתי.

אמרתי לה שאין לי צירים ויצא לי הפקק הרירי וקשה לי לעמוד.

האחות התגובה: "בלידה חמישית את כבר אמורה לדעת שלא באים רק בגלל הפקק הרירי אם אין צירים. טוב תעלי למיטה נעשה מוניטור" (ורק בגלל המשפט הזה אני מספרת את הסיפור לידה שלי, אף פעם לא כתבתי סיפור לידה)

אני בלב שלי מרגישה לא נעים שככה ננזפתי ושאולי באמת סתם באתי.

עושים מוניטור, האחות: "יש לך צירים כל 10 דקות, אלה לא צירים של לידה. לכי תחכי לרופא שיקרא לך"

 

יצאתי לחדר המתנה מחכה לרופא ואז קוראים לי לעשות אולטראסאונד לבדוק מנח לפני הרופא.

הטכנאית: את יודעת באיזה מנח הוא?

אני: בטח, מנח ראש

הטכנאית: מנח רוחב

אני: זה אומר שבטוח לידה בניתוח??

הטכנאית אומרת שכנראה שכן.

אני יוצאת ממנה מזועזעת ובהחלטה שאני פה לא כדי ללדת אלא כדי להפוך אותו. אני לא יולדת בניתוח.

 

מתקשרת לספר לבעלי.

מגלה שלפני בתור יש בערך 15 נשים.

אחרי עוד חצי שעה של המתנה לרופא אני אומרת לאמא שלי שזה ממש מיותר שהיא תחכה איתי, אני לא יולדת עכשיו ויש פה תור ארוך, שתלך הביתה ואקרא לה אחרי שאדבר עם הרופא.

היא בהתחלה לא רוצה ללכת אבל כשהזמן עובר ולא קוריאם לי היא משתכנעת והולכת.

 

כל זמן ההמתנה אני יושבת ומחכה, רוב הזמן אני בסדר חוץ מכל 5 דקות שיש כאב חזק באגן ל2 שניות שגורם לי לעצור את הנשימה ןאז עובר ואני בסדר.

 

אחרי נצח הרופא קורא לי, אני קמה אליו וכמעט נכנסת לחדר ואז רצה אחות ואומרת לו "אולי תקבל קודם את היולדת ההיא? היא בוכה פה ונראה שממש סובלת"

הרופא אומר לה שהוא כבר קרא לי ובאתי אז יקבל אותי ואני האחרונה שלו אז אם יוכל אחר כך יתעכב ויקבל גם אותה. (עוד נס בשרשרת הניסים)

 

אני מתיישבת מולו ואומרת לו: אני לא באתי ללדת, עכשיו גיליתי שהעובר במנח רוחב אז באתי להפוך אותו.

הוא מסתכל עליי ואומר: את נראית בלידה, תעלי מהר למיטה. קודם נבדוק פתיחה ואחכ נדבר

 

אני עולה למיטה, הוא בודק פתיחה ואומר: מה אני מרגיש פה, אני לא יודע מה אני מרגיש פה.

מוציא את היד ומכניס שוב: מה זה? מה אני מרגיש כאן?

אוי זה היד! תעצרי, אני לא צוחק איתך. אל תנשמי, אל תזוזי, אל תלחצי.

הוא רץ לדלת וצועק "צוות לחדר שלי מהר, היא בלידה"

פתאום החדר מתמלא במלא אנשי צוות, הרופא מודיע להם שצריך להוציא אותי עם המיטה.

הם אומרים לו שזה מסובך. הוא הולך לדלת ובדרך מעיף את כל מה שמפריע, הכיסא, השולחן שלו ומודיע להם "היא יוצאת עם המיטה הזאת עד החדר ניתוח"

תוך כדי שגוררים את המיטה אחד מתחיל להפשיט אותי, אחר להוריד לי כיסוי ראש, עוד אחת את התכשיטים ואחד עם טפסים מקריא לי מה רשום תוך כדי ריצה במסדרון.

מגיעים לכניסה לחדר ניתוח, הוא סגור.

מדליקים אורות מכינים אותו לניתוח, אומרים לרופא שאין רופא שיכנס לניתוח והוא מיד אומר שהוא יכנס.

ואז מישהו נזכר לשאול אותי "הודעת לבעלך?"

אני אומרת להם שלא ומתקשרת אליו ומבקשת שיעדכן את אמא שלי.

אני חותמת קשקוש כל שהוא על הדף כי מכריחים אותי ואז שואלת אותם אם אני בטוח יוצאת חיה מהניתוח.

הרופא החמוד רואה שאני בוכה ומתנצל שהכל ככה מהר ובלחץ "פשוט אני חייב להשיג אותו לפני שהוא ממשיך לצאת" ולא עונה על השאלה שלי.

 

מכניסים איתי לחדר ניתוח ומיד מתחילה להרגיש ששמים לי כל מיני חומרים על הבטן (אולי חיטוי, לא יודעת) .

אני נלחצת ואומרת להם שלא יחתכו אותי כי לא נרדמתי.

אחרי שנייה כנראה נרדמתי 😅

 

התעוררתי אחרי לא יודעת כמה זמן כדי לגלות שתודה לה' הצליחו להציל אותי ואת התינוק.

לכאבים שלא הכרתי מעולם.

 

אני עוד מתאוששת מהניתוח, מהפחד הזה למות.

אמא שלי כמובן הייתה עם יסורי מצפון שלא הייתה שם אבל אמרתי לה שזאת אשמתי, אני שלחתי אותה. ובתכלס, לא חושבת שהיה מועיל לי אם מישהו היה שם כי גם ככה הכל היה מהיר ובלחץ.

 

אהה והקטע הכי מדהים.

יום חמישי שלפני הלידה הסתובבתי בבית והרגשתי תחושות מוזרות באגן.

ניסיתי לתאר לבעלי מה אני מרגישה אז אמרתי לו ש"זה מרגיש כאילו התינוק דוחף את היד שלו".

לא היה לי מושג שיש דבר כזה, לא שמעתי מעולם על תינוק שהוציא את היד.

 

ואת כל הסיפור הזה כתבתי גם בשביל לנסות להשתחרר עוד קצת מהסיפור הזה כי עדיין זה צרוב בי.

וגם כדי להגיד לכל אחת כאן- תקשיבי לעצמך. שכולם מסביב יגידו מה שהם רוצים, כולל הרופאים והאחיות.

אם את מרגישה שמשהו לא תקין, שמשהו לא רגיל, שאת צריכה להיבדק- תלכי!

עדיף ללכת 100 פעמים סתם ולא לפספס את הפעם אחת שהייתה נצרכת.

 

ותודה לה' על כל הניסים שבדרך.

על בעלי שדירבן אותי ללכת

על הרופא שלא ויתר על התור שלי לטובת מישהי שנראתה ונשמעה יותר סובלת

ו.ודה ענקית לכן על הדרבון והעידוד באותו יום להיבדק ובכלל שליוויתן אותי בלי שידעתן בדיוק את הפרטים אבל נתתן הרבה כח עד שנכנסתי לניתוח

ועל זה שהתינוק ואני בריאים ושלמים וחיים.


 

סליחה על האורך, לא תיכננתי לכתוב כל כך הרבה.

מזל טובדיאט ספרייט
התרגשתי מאוד מהסיפור ❤️
וואואוזן הפיל

כולי צמרמורות

אני רוצה לתת לך את גביע העולם

איזה גיבורה שאת

כשקראתי על האחות שקיבלה אותך רציתי לבעוט במשהו

אוף איזה עצבים

ואז טלטלות

וטוויסטים

חתיכת סיפור יש לך

בה שיצאתם מזה בשלום

🩷

וואו, איזה סיפור מצמררמתיכון ועד מעון

הןדו לה'  שהיה לך כזה שליח טוב.

איזה השגחות וואוווווו מזל טוב! התאוששות קלה ,נפש חיה.

החלמה מהירה וטובה

הרבה הרבה נחת!! 

אמא איזה מטורף❤️😭🥹חמדמדה

ליבי עלייך שהיית שם לבד רק, נשמע לא פשוט…

וברוך ה' ששם שליח טוב בדרך שלקח אותך ברצינות

החלמה מהירה, גופנית ונפשית💖💖

אמאל'ההההאורוש3

גרמת לי לבכות (הורמונלית וזה).

תקשיבי חוויה ממש מלחיצה.

הכי חשוב ששניכם בסדר ב''ה.

אבל ממש ממליצה לך לעשות איזה עיבוד רגשי לאירוע הזה.

כל הכבוד לך שהלכת.

האחות היתה מתנשאת להחריד ומזל שלרופא היו חושים טובים. מה זה אין רופא לניתוח? הזוי משהו.

חיבוק גדול לך!! התאוששות מהירה ונחת מהמתוק!

וואוו איזה צמרמורתשירה_11

אמאלה איזה סיפוררר

וואווו מרגש מאודדדנושש
איזה פחד! ממש נס!אן אליוט
שתהיה לך התאוששות מהירה, גם רגשית, והרבה נחת!
ואו ניסי ניסיםSeven

ותודה להשם שהיו שם שליחים טובים

מזל טוב והחלמה קלה

וואוו!השקט הזה

ממש שרשרת של ניסים! מרגש ממש

תודה ששיתפת אותנו

וואווורקאני

אני עם פה פעור

מטורףף

מלא מזל טוב

התאוששות קלה בגוף ונפש!

וואו וואו וואו איזה סיפור!!דיאן ד.

קראתי כמה פעמים בנשימה עצורה.

 

איזה ניסים! חסדי ד'

 

מקווה שהתאוששת ואת מרגישה יותר טוב גם את וגם הקטני.

תודה ששיתפתפילה

עברת את זה כמו גיבורה. ברוך ה' שאתם בסדר.

אני חושבת שזה חשוב מאוד לשתף גם סיפור כזה כדי שנזכור שאנחנו בידי ה' ...

הרבה מזל טוב! בריאות ונחת

וואוווו דמעותתתתת תקשיבי לא יאומןאוהבת את השבתאחרונה

נס נס נס נס נס נס

מרגש ןמצמרררר


חיבוק ענקקקקקק

בע"ה שיהיה לכולכם מלא בריאות

עזרו נא לי🙏🏽 כרטיס ביימי מודפסיעל מהדרום

לק"י


החלטנו לקנות לצהרוניות גיפטקארד של ביימי.

רצינו לתת כרטיס מודפס, כי לאחת מהן אני בספק אם יש הודעות. וזה גם נראה לי קצת יותר מכבד לתת לפחות דף כתוב (חוץ מהברכה).

אז קניתי 2 גיפטקארדים ושמתי את הטלפון והמייל שלי, ולאחר מעשה אני תוהה אם הם יוכלו לקנות כשזה עם הפרטים שלי🤦‍♀️

וגם לא הבנתי איך מדפיסים.


מישהי פה מבינה בזה?!

אני לא מבינה בזההשם שלי

אבל אני לא חושבת שתהיה להן בעיה להשתמש.

ברגע שיש להן את הקוד, זה עובר.

כשלא היה לי טלפון חכם, הייתי כותבת את המספר על דף, ולא היתה לי בעיה לממש.


לא יודעת איך מדפיסים.

זכור לי שאפשר לבקש בשירות לקוחותnik

מקווה שאני לא טועה.

קיבלתי אחד מודפס יחסית לאחרונה

אין לי זמן לזה...אבל תודה!יעל מהדרום
אני גם עשיתי ככה כמה פעמים.רוח הרים

וגם קבלתי כרטיס ביימי מודפס מתנה והשתמשתי ולא הייתה בעיה

החנויות רק צריכות את הקוד עצמו

אין בעיה להדפיס את זה, את עושה את זה בעצמך באתר

תודה! איפה באתר?יעל מהדרום
עשיתי את זה גם כן, אבל אני לא יודעת לומר לך איפהיראת גאולה

באתר זה מופיע

אבל עשיתי את זה, אז כנראה מצאתי איפה 

תכנסי להודעת סמס שקבלת ושם אמורה להיות אפשרותרוח הרים
להדפיס
תודה! אני לא מוצאתיעל מהדרום
-->רוח הרים
ניסיתי להכנס עכשיו דרך הפלאפון ויש לך למטה אפשרות 'לשמירת המתנה' ושם את יכולה להדפיס או לשלוח לעצמך לווטסאפ או למייל (ומשם תדפיסי)
מה בדיוק מדפיסים? הסתבכתייעל מהדרום
את המספר הארוך של הכרטיסאמאשוני
תודה! מקווה שאמצאיעל מהדרום
תתחברי באתר עם המייל שלךאמאשוני

תליצי על "המתנות שלי" מהמחשב זה עיגול ורוד,

תפתח רשימת המתנות.

תבחרי על הצגת המתנה,

ואז יש כפתור של שמירת המתנה.

ואז הדפסה.

תבחרי רק הדפסה, לא שיתוף.

תפתח לך הודעה של קיבוע המספר.

תאשרי

ואז זה יציג לך את המספר המלא.

אויש עכשיו נכנסתיאמאשוני

וראיתי שהם שינו את השיטה.

יש קוד חד פעמי שמתחלף כל עשר דקות,

אז אולי אין ברירה אלא לפנות לשירות הלקוחות ולבקש מהם לתקן.

אלא אם במקרה דרך הרכישה מופיע לך המספר המלא שלא מתחלף.


אפשר לקנות גלויה יפה או להכין משהו צבעוני בבית ולהדפיס

ולשים ציור של ביימי עם הסכום ואז לצרף פתק בכתב יד שעקב תקלה, מספר השובר ישלח בהמשך או משהו כזה..

יש שם אפשרות להדפיס pdf ואז זה המספר הקבועפצלושון
נכון תודה עכשיו הצלחתי לראות את המספר המלאאמאשוני
תשלחי לעצמך בווטסאפאמאשוני

ותבדקי אם הוא נותן לך מספר?

כם אני זכרתי שככה עושים, אבל עכשיו לא נתן לי.

תודה לכל המשיבות! אני אנסה מה שהצעתןיעל מהדרוםאחרונה
אין לי כח . בכלל .נפש חיה.
ההמתנה הזאת משגעת אותי. 
המתנה יכולה להוציא עשן מהאוזניים🙄nik

אנחנו מחכות איתך.

בשורות טובות בע"ה 🩷

אמן ואמן 🤲🏻נפש חיה.
חיבוק גדולכולנה
בע"ה תזכי לשפע גדול בקרוב 
אמן והלוואי🤲🏻נפש חיה.
🫂💕רקאני
חיבוק יקרה!!אוהבת את השבתאחרונה
בע"ה שיהיה לך שפע גדול בכל התחומים!!
יתרונות בלידת חורף: (תזרמו😅)פומלה
יש בקיץ מלאאא פירות להעביר בחילות וסתם להתפנקפומלה
הלידה עצמה לא חמה ולא מתוך זיעהפומלה
לא חם ככ ומזיע בסוף הריוןזברה ירוקה
כשהתינוק/ת בגיל 6-10 חודשיםמצפה88
הוא לובש בגדים קצרים וככה זה מעודד לזוז יותר בדיוק בשלב של הזחילה והישיבה וכו'
ממש נכון!!!שיפור
שהעולם קפוא ורטוב ואפשר להתכרבל כל היום במיטהאוהבת את השבת
בלי ייסורי מצפון

ואם יש לך מי שיפזר או יאסוף אז בכלל פינוק שכל היום לא צריך לצאת


וגם במילא בחורף כולם מסתגרים בבתים אז גם את... חל"ד בקיץ נראלי הרבה יותר קשה לנוח.. כי נמצאים בחוץ מלא..

לא צריך לסחוב את סוף ההריון בחוםהשם שלי

כאחת שעובדת בימי שישי, נח להיות בחופשת לידה כששבת נכנסת מוקדם.


לא צריך לצאת מהבית במזג אוויר סוער.


אם התינוק נולד קטן בשנתון או גדול השנתון, לכל אחד יש את היתרון שלו.


בדיוק השבוע יצא לי להיות בבית חולים שבו ילדתי את הקטן, והייתי מגיעה לשם כל יום כשהוא היה בפגייה.

וחשבתי על זה שהיה אז חורף ולא היה חם בדרך מהתחנה לבית החולים.

שהבייבי מתחיל לזחול בקיץראשונית

שאת לא בחודש תשיעי באוגוסטטט

שיש יותר בגדים ללבוש בחודש תשיעי (סריגים וסוודרים)

שהבייבי יהיה מהגדולים בכיתה (אבל זה תקף רק לינואר+)

בסוך הריון מסוכן להסתובב בחום.... היו מקרים שלא נדאוהבת את השבת
אחרי הלידהזריחה123

אפשר להסתובב בבית בלי חזיה ורק לשים קפוצון מטשטש מעל חח

ולא להזיע (או להזיע פחות) בהנקות

אבל כל החלב מטפטףרקאני
בלידות ראשונות באמת טפטףזריחה123אחרונה
בֹרביעית לא, אז היה מאוד נחמד בלי..
יש מסגרות לילדים סביב הלידהשיפור
סוף הריון בחורף ולא קיץרקלתשוהנ
חופשת לידה לא מתבזבזתהשם שלי
על חופש גדול/ חגים/ פסח
שהחופשת לידה לא על החופש הגדולנחת-רוח
הממ כשאין סבב עם איראן וכו חחח
לא מצאתי חסרונותטארקו

סתם חח אולי רק שצריך לעשות פיזורים בחורף עם ניובי.. אבל גם בקיץ זה סיוט אז..


יש לי ילד קיץ וילדת חורף

החורף היה יותר מוצלח בפער...

סוף הריון כשנעים ולא כשנמסים וכנל בגלי חום של ההנקה בהתחלה

מזג אוויר שמזמן התכרבלות כשגם ככה זה מה שהכי זורם בגיל הזה

זחילה בשלב שמתחיל להתחמם ולא צריך מליון שכבות

יומולדת בחורף זה נוח עם מערכת החינוך, שובר שגרה בקטע טוב ולא צריך לדחוף את זה איכשהו ולהקדים בחודש כי יוצאים לחופש...


קיצר

אני בעד לידות חורף לו רק זו הייתה תוכנית כבקשתך...

אוי הכי כיףףףף, מניסיון...ממתקית

אין את התלבטות מה להלביש לתינוקי, כלומר כמה שכבות...כי קר והכל יותר ברור.
ולחורף יש את הבגדים הכי בובתיים, ולשבת בפוך עם תה חם ועוגיה כשהתינוק יושן ובחוץ סוער זה הכי כיףףףףףףף.
אין את ההתלבטות אם לצאת או לא
פשוט נהניםפ מהבית.

סופ ההריון לא בקיץ! חם ליייייחוזרת בקרוב
יואו, בלידה האחרונה שלי נסעתי בגשם ללדתשמש בשמיים

בדיטק כשיצאתי מהבית התחיל גשם, כל כך נהניתי, זה מצחיק אבל כאילו הגשם שיורד ביחד עם להביא חיים לעולם היה לי חוויה ממש חזקה!

וכל מה שכתבו כאן חוץ מזה להתכרבל עם התינוק, לחמם אותו בחום גוף שלך, שהוא מתחיל לזחול ונהיה קיץ, סוף הריון בחורף (את זה לא היה לי כמעט, היה קיץ בערך עד הלילה שילדתי ואז התחיל החורף) כי זה סיוט סוף הריון בקיץ...

לא מזיעים בהנקותבתאל1
לא סובלים מחום בסוף הריון ובהנקה
אולי קצת מצחיק לחשוב על זה-קנמון
בקיץ של אחרי הלידה התינוק כבר יהיה מספיק גדול כדי שיהיה אפשר לצאת איתו לטיולים ואפילו להכניס המעיינות (לא קרים). לטייל עם תינוק בן חצי שנה זה לא כמו לטייל עם ניו בורן..
מסכימה עם כל היתרונות, אבל מוסיפה שבחוויההתייעצות הריון
שלי לצד כל הטוב הזה, הרגשתי שיותר קל לשקוע בדכדוך או דיכאון אחרי לידה כי לא יוצאים החוצה כמעט, לא פוגשים אנשים, הכל אפור בחוץ.. 
נכון.. מסכימה! לכל מטבע יש 2 צדדיםאוהבת את השבת
אני אובדת עיצות עם השינהשירה_11

זה מוציא אותי מדעתי כבר.

ירדתי משינה עצמאית, של הילדה בת 3 כי לא בא לי טוב כל הבכי הזה, אני סוחבת איתה עד 9 בערך  ונותנת לה לישון בסלון.

או בנחת או גם בעצבים כי היא התרגלה לטוב הזה של הסלון.

 

אני לא מסוגלת לשבת לידה בחושך בחדר עד שהיא תירדם זה גדול עליי.

ובנוסף היא ממש מעירה את התינוק בן שנה שיישן איתה בחדר, השינה שלו לא חזקה והוא מתעורר בקלות.

 

בעלי מתעקש שצריך להחזיר אותנו לחדר שלנו בחזרה.

 

לא באלי בכלל, הוא כבר במיטת תינוק והחדר שלנו קטן, וגם מה תחשוב הגדולה? היא תקנא ותרצה לבוא גם.

 

מצדד שני דיי זה בלתי אפשרי כל ערב הסיוט הזה!! זה מביא אותי לרמה אחרת של חוסר סבלנות כבר ואני שונאת אתעצמי ככה.

 

 

 

מה אני מפספסת?

 

אולי יעניין אותך