שיבקשו מהמפגינים בנימוס להתפנות?
לא יהיה פה סדר בלי אלימות
שיבקשו מהמפגינים בנימוס להתפנות?
לא יהיה פה סדר בלי אלימות
...
אלא על זה שיוצאים על האלימות בהפגנות
הם ייחטפו בדיוק כמוהם...
גם המפגינים בבלפור אלימים ולא ראיתי את אותה רמת אלימות מצד המשטרה
ועם הרבה פחות התנגדות לשוטרים...
גם לא היה כזה אלימות מצד הנערי גבעות...
במיוחד בהתחשב בעובדה שהשוטרים (ואני מדברת בכלליות) רצחו מישהו ונגדם מפגינים.
ראיתי בעיקר אלימות של שוטרים כלפי נערים שהלכו על הכביש...
אני לא מתכוון רק ללהרביץ מכות לשוטרים... גם לעמוד באמצע כביש ולחסום את התנועה זה אלימות או לדחוף עם שוטר שמנסה להוציא אותך מהכביש...
אני מצפה מהמשטרה להבין שמולם עומד אדם שקשה לו, שכואב לו, שמרגיש שלא מקשיבים לו.
אז כן, אפשר להיות קצת יותר עדינים.
וחוץ מזה, אני לא מבינה למה השוטר לא יכול לבקש ממישהו בעדינות לזוז קצת הצידה כדי לתת למכונית לעבור.
לא יקרה לו כלום אם הוא לא ישר יתקוף וירביץ.
ודרך אגב, כתבת להתפנות וזה הציק לי- למשטרה אין זכות להגיד לנו לא להפגין.
היא יכולה לבקש ממנו לא להפריע לאחרים- אבל להגיד לנו להתפנות ולהפסיק להפגין אסור לה.
ונראה לך שבאמת יעזור אם יבקשו קודם לזוז הצידה? פשוט לא...
בטוח היו כאלה שהיו מסכימים לזוז חמש דקות כדי לתת למכונית לעבור...
ובאמת כתבתי שאסור להפריע לאחרים- אבל בגבול הסביר:
מותר להרעיש עד 11 בלילה- בדיוק כמו לכל אזרח אחר שלא בהפגנה
מותר לחסום קצת- לא את כל הכביש, ולא במשך כמה שעות, אבל מספיק כדי שישימו לב.
(כן לתת למכוניות שצריכות לעבור-אפשר לזוז שני מטר לדקה ולחזור)
או במילים אחרות- להפגין נוכחות (שזה כל הקטע של הפגנה)
מטבע הדברים, הפגנה באה כדי לעורר אנשים, שישימו לב אז לא לפגוע בכלל באף אחד זה קצת בלתי אפשרי וגם לא אפקטיבי...
זה טיפשי לנסות דבר שמראש לא יצליח לא יעיל... חוץ מזה אני די בטוח שלפני שמתחילים להשתמש בכוח מבקשים מהמפגינים ברמקול או משהו להתפנות מהכביש...
אבל מה שרואים בסרטונים זה נערים שחוסמים כביש או מסלול רכבת, המשטרה מנסה לפנות אותם, הם מתנגדים, אז עוצרים אותם... נראה לי הגיוני
ודי ברור שהם יתלהבו ממכות, סך הכול הם בני אדם...
ובינינו אני מניח שגם הרבה מאוד מהמפגינים נהנו מהאקשן שם
לא אומרים את זה על מי שנצח ע"י יהודי
בטח אם אתה לא יודע מה באמת קרה שם
אומרים את זה בהחלט גם על מי שנרצח בידי יהודים, כך הביא הגר"מ מאזוז מכמה ראשוים, וכך פסק הגרי"ש אלישיב.
אבל הגרי"ש אלישיב אמר "אם כן לא צריך כל כך לומר על יהודי הי"ד"
מדובר בוודאות בטעות סופר, הרי הוא מביא ראיה על ימח שמו ולא על הי"ד.
אבל הרב אלישיב דיבר על הי"ד.
מה זה משנה למה הרב אבינר הביא את זה?
אבל זה מופיע גם בספר שלו
פשוט לא מצאתי את זה באינטרנט
שמדובר בטעות סופר מוכחת.
ואגב, גם אם לא - מה שסמוואן ענה לך שם מאוד נכון - הלשון מראה שנידנדו לו אז הוא אמר "טוב, אז אל תגיד.."
(נ.ב. ולמי שהכיר את הגרי"ש - זה שיא האופי שלו)
זה היה בשוגג זה שעכשיו הם מנסים לסובב הכל על החברים שלו זה כבר לא בסדר
וגם היחס שלהם אחר כך היה לא משהו אבל זו לא הנקודה.
הם היו באמצע מרדף ויכול להיות שהרכב לפניהם האט והם התנגשו בו ובחור אחד נהרג,הם לא תכננו לרצוח אף אחד,נכון שהסיבה למרדף לא הייתה צודקת אבל בואו ננסה לא לשפוט אותם ולא לתייג אותם כרוצחים,
שוב אני לא אומרת שהם עשו משו טוב אבל אני חושבת שעדיין צריך ללמד לפעמים זכות על הצד בהשני ולא להאמין לכל מה שאומרים לכם.
שאף אחד לא יודע מה היה שם בדיוק חוץ מהנוכחים באותו הזמן,לכן אני לא יודעת באמת מה הייתה הסיבה למרדף כי התקשורת יכולה לכתוב לי מה שבא לה,
לא הבנתי למה רדפו אחריהם וכנראה לא הסברתי את עצמי מספיק טוב,אני מנסה להדגיש שצריך לראות את הטוב בכל דבר ולא רק את הצד הרע ושצריך ללמד זכות על אחרים,
לפי מה שהבנתי מהכיוון הכללי זה שהסיבה לא הייתה צודקת והגיוני שאני טועה כי אני לא תמיד בקיאה בכל הדברים.
הם חייבים לעצור כשמשטרה מבקשת מהם ואם הם לא זה סיבה מעולה לרדוף אחריהם
בצורה כזאת חסרת אחריות ומסוכנת.
ככה שאני לא יכול לשפוט
הם עוד לא החליטו עד כמה הם יכולים לטייח בלי לצאת לגמרי מגוכחים...
אבל בכל מקרה אתה רוצה לומר שלגרסה של המשטרה אתה תאמין ולשאר הגרסאות לא??
למה שכמה אנשים שראו קצת ראיות כתבו...
דבר שני, בלי לראות את שתי הצדדים אתה לא יכול להיות אוביקטיבי
גם לגרסאות אחרות אני לא מאמינה במאה אחוז אבל ברור שהכל יותר אמין מהמשטרה.
אנשים שמבקרים אחד את השני....
חוץ מזה שהמשטרה היחידה שבאמת יודעת את העובדות ויודעת לנתח אותם
והסיבה שהמשטרה לא אמינה בעיני זה כי היא מושפעת מדעת הקהל השמאלנית והיא לא פועלת לפי חוקי התורה.
תכפיל ב100, ותקבל את האובייקטיביות של המשטרה...
אף אחד לא אובייקטיבי לגמרי אבל המשטרה הכי גרוע.
חוץ מזה- חוננו הולכים לפי תורה ולכן ברור שאותם אני יחשיבו יותר.
אני לא חושב שהיחסים בין מח"ש לבין שוטרים רגילים זה "חברות"
כי הם שמאלניים למדי ולא הולכים לפי דרך התורה.
אני לא חושב שזה הקריטריון
אני רק אזכיר שגם השופטים בבג"ץ חושבים שהם אובייקטיבים..
הקריטריון הוא, עד כמה האנשים באמת מחויבים לעשות את מה שצריך ולא מה שבא להם
מבחינת התפקיד כן, אבל כשהתפקיד דורש ממך לעצור את חבר שלך...
וברור שיש קשר בין המשטרה למח"ש- מח"ש הם גם שוטרים
וכבר היו לא מעט מקרים שבהם ראינו עד כמה האמינות של המשטרה מוטלת בספק, הרבה יותר מחוננו...
אבל אני מניח שהם רואים את מה שהם רוצים לראות...
והמשטרה עם כל הכבוד מחויבת להיות אוביקטייבית אז גם אם הם לא כאלה ממש בסופו של דבר הם לא יכולים לחרוג מזה יותר מדי
אבל זה שהאידאולוגיה שלהם קרובה לשלי (לא יודעת אם לגמרי אותו דבר אבל ברור שיותר קרוב מהמשטרה?) זה כבר סיבה להאמין יותר להם.
שבג"ץ מחוייבים.. ואם כל הכבוד זה די קשה להפליל את הקולגות שלך..
שוטרים או כל בן אדם אחר מוטה לפי הדעות שלו ולכן גם במקום שאפשר לחור לכאן או לכאן הואי יטה לכיוון מה שהוא מאמין וזה הגיוני....
מה שאני לא זה שרוב אנשי החוק מעלימים ראיות לפי הדעות שלהם
כדי להגן על שוטר אחר
נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות, בהקשר למקרה אחר לגמרי: "הדעה הרווחת בקרב סנגורים, ולא רק בקרבם, היא שכמעט בכל אירוע בו מואשם אזרח בתקיפת שוטר, נחבא אירוע מקביל של תקיפת אזרח על ידי אותו שוטר. המתואר לעיל מתיישב, לכאורה, עם דברים אלה".
מן הסתם יש גם שוטרים ישרים, אבל שוב ושוב נתקלים באמירות של המשטרה שמתברר שהן שקרים, כך שזה נראה שזו התנהלות אופיינית.
https://twitter.com/IL_police/status/1340998439279210497
תראה את התמונה הזו -- https://twitter.com/JoshBreiner/status/1341032141740781572
ותגיד מה אתה אומר על גרסת המשטרה.
@היום יהיה שמח זה אמין יותר בעיניך??
א. זה לא היה רכב משטרתי אלה רכב משטרתי סמוי
ב.אם רכב לא מזוהה היה רודף אחרי ואומר לי לעצור הייתי בורחת משם בשיא המהירות
ג.לא נראה לי שיש מכולת שתמכור גלידה באמצע החורף...
אבל לא נראה לי שהסיבה שהם ברחו זה כי הם לא הבינו שזה משטרה..
או, ככה מישהו אמר לי לא יודע אם זה נכון, היה עריקים ברכב..
הם לא "התנגשו" אלא נגחו בכוונה.
והם לא נתנו לגשת אליו ולטפל בו נתנו לו לגסוס למוות בייסורים.
אם זה אל רצח, מה כן רצח?
(ללמד זכות? אני מוותר על הפריבילגיה, סורי. יש גבול לכל תעלול)
דבר שני, להגיד שהשוטרים האלה ניסו לרצוח אותם בכוונה זה לראות מה שרוצים לראות.
א. אף שוטר לא רוצה לרצוח בנאדם
ב. גם אם הוא היה רוצה הוא לא היה עושה את כי בקלות הוא יכול לשבת בכלא כל החיים
החברים שלו הם אלה שחוקרים את המקרה אם לא ידעת
זה שבמקרה הזה הם עוד לא יושבים בכלא זה עניין אחד...
אבל נראה לך שזה באמת הולך ככה, רוצחים והכל בסדר? זה כבר הגזמה לשמה
רוצחים שבמקרה החברים שלהם מגלים מי החשודים.
וכן, המשטרה ככל הנראה מנסה להעלים ראיות.
וסתם שתדעי לא כל המשטרה חברים אחד של השני וק"ו לא יחפו אחד על השני במקרה של רצח
1. המשטרה טוענת ששני הרכבים לא התקרבו אלד לשני יותר מדי למרות שיש סימני ניגוח על הרכב של השוטרים.
2. בשניה שגילו שיש הרוג חסמו את האיזור.
3. לא נתנו לסמוטריץ' להיכנס לאיזור.
4. עדיין לא עצרו את השוטרים שהיו מעורבים בסיפור.
5. במקביל ל"חקירה" של מח"ש נגד השוטרים גם המשטרה הרגילה חוקרת את האירוע.
ואני גם לא חושב שאת יודעת... בכל מקרה גם אם יש פה בעיות זה לא ששוטר יכול לרצוח את מי שבא לו ועובדה גם שלא עושים את זה
ראיתי תמונה/ סרטון.
(לדוגמא 1 ו3)
מח"ש קבוע מגינה על שוטרים, בכל המקרים הנוראים מהסוגים האלו.
ארגון פשע במדים, זה מה שהם.
הקוזקים החדשים.
יש משהו בדי אן איי של הציונות הדתית, ללטף את כי מי שנושך אותה.
סורי, לא זורם עם זה.
א. אם הוא שטוף שנאה - הוא כן.
ב. זו בדיוק הבעיה, המערכת כולה מגבה אותו, והוא יודע את זה.
הוא לנשוך את כל מי שאפשר... ללחום את מלחמת ה' גם כשלא צריך...
המציאות לא כזאת שחורה, סורי...
בא תעצום רגע את העיניים
ותדמיין שזה לא נער משלנו
אלא נער חרדי
או אתיופי
או סתם צפונבון.
תעצום את העיניים דקה,
ואחר כך תפתח ותגיד מה ראית, סגרנו?
ואתה עוד מאשים את הנוער שלנו בתלונות? אנחנו הפראיירים הכי גדולים כאן במדינה..
"באהבה ננצח"
לא לא, באהבה מפסידים חבר'ס, תפסיקו להשלות את עצמכם.
נכון, חורבן
לא להפריח סיסמאות של באהבה ננצח כדי לתת רשות לחבק את מי שמפנה אותך מהבית.
זה לא מונע ממני להיאבק במישהו שהדעות שלי שונות משלו-
כי זה לא שנאה אישית אלא שנאה של הדעות שלו
מלפפונים היו בגוש קטיף ותראי מה קרה שם?
חורבן
הסיבה שגוש קטיף נהרסה היא בגלל כמה שמאלנים שלא אכפת להם מה נעשה.
בלי אהבת חינם מצידנו השנאה מהצד השני רק תגבר. ומה יקרה בסוף?
ראית "אוטונמיות"? וזה במקרה הטוב
בגלל שאם כשמישהו נותן לך כאפה אתה מחבק אותו - הוא יתן לך עוד אחת.
אם כשהוא נותן כאפה אתה בועט לו במפשעה, הוא לא יתקרב אליך יותר.
פשוט וקל.
אבל גם לא לשנוא את כל העולם ואשתו, ולהיות בטוח שכולם רוצים ברעתך
לא אני. אני רק יודעת שאם אני רוצה משהו- אני צריכה להילחם עליו
לא שונא את כולם ולא חושב שכולם רוצים ברעתינו.
רק חושב שצריך לדעת שמי שכן רוצה ברעתינו - נפריע לו בכך, ולא נלך לתת לו את משאלותיו על מגש של כסף..
בגוש קטיף השתמשו באהבה בתור תירוץ לא להילחם ולכן היה שם חורבן.
אם באמת היינו נלחמים (וזה לא היה חייב להיות דווקא באלימות יש עוד דרכים להילחם)
לא היה גירוש/לא היו עוד גירושים.
גוש קטיף הראה שאפשר לגרש יהודים והם יחבקו את המגרשים שלהם.
שהם לא יהפכו את העולם בשביל להישאר בבית שלהם.
יש תמונות, ריקודים עם החיילים וכו'.... בושה..
הלו זה הבית שלך! תילחם עליו!
חוץ מזה שכל גירוש מוצלח כזה, בלי פצועים ובלי הרבה בעיות נותן פתח לעוד גירושים
הבעיה הייתה גם בציונות הדתית, - נוער וגיל ההתבגרות
ושלא תשלי את עצמך: הממשלה תמשיך לרמוס אותנו כל עוד זה יעבור לה בשקט.
אולי הפגנו ועשינו קצת רעש, אבל לא נלחמנו.
לא הראינו לממשלה שאם היא תגרש אותנו- יהיה לזה מחיר.
שגירוש של יהודים מארץ ישראל לא יסתכם רק בדמעות וחיבוקים
לי יש כמה רעיונות מה היה אפשר לעשות בלי אלימות,
אבל אם אני אכתוב אותם אתם סתם תתעצבנו ולא תתייחסו למה שאני אכתוב
גם נגדך זה ממש לא אישי..
הפגנות ענק זה נחמד, גם דיבורים, אבל זה לא מעשים..
לא ראיתי סרטונים של מאבק אמיתי מהגירוש, ראיתי סרטונים של בכי ודמעות ודיבורים.
בנוגע לשב"חים ולאלה שהתבצרו- אוקי הרימו אתכם בכוח והביאו לאוטובוס. ו...?
נשארתם וויתרתם. הראתם שגירוש יכול לעבור בשקט יחסי
הבעיה היא הנאיביות המתוקה הזו, שאם נחבק ונהיה חמודים אז יכמרו רחמיהם עלינו..
תבינו דבר אחד, הם שונאים אותנו.
הם שונאים אותנו
הם שנואים אותנו
נקודה!
כשהם באים לרדוף אותנו ואנחנו מתחבקים ושרים "אם הנצח לא מפחד" וזזים במעגל עם החיילים, ותולים שלטים של באהבה ננצח - הם פשוט מגחכים על הדביליות הזו וממשיכים במלאכתם בלי הפרעה.
לנצח מנצחים במאבק, לא באהבה.
מתי כבר יקלטו את זה? מתי?
בוא נגיד את האמת, גם תמונה של מתנחל וחייל מחובקים ובוכים לא גורמת להם לרחם עלינו
אלא לחשוב: "הנה הפראיירים שאפשר לגרש אותם מהבית שלהם וכל מה שהם יעשו זה לבכות"
אם באמת כל הציונות הדתית הייתה פשוט נשארת בגוש- לא זזה ואם מפנים אותך בכוח את אתה חוזר יכול להיות שהגוש בסופו של דבר היה נהרס, אבל לא היו ממהרים לגרש מעוד מקומות
שאם גוש קטיף היה מקום חרדי או אתיופי, זה היה נראה אחרת.
כמו שהיא כתבה - כל גירוש שעובר בקלות - גורם לאצבע להיות קלה על ההדק לגירוש הבא.
ציבור של פראיירים אנחנו, ועד שנשנה את זה - נמשיך לסבול.
חוץ ממקומות מסויימים וקטנים.
לכמה דמעות וחיבוקים אני קוראת קלות, כן.
הם בעצם הראו שאנחנו נתנגד קצת בצורה סמלית וזהו
התנגדו סמלית, וברגע שהם ירדו מהאוטובוס- שכחו מהמאבק
(שימי לב, לא מהתושבים- מהמאבק).
היו הרבה הכנות לפני, אבל בסופו של דבר הגירוש עבר די בשקט.
ואני רוצה להגיד גם שאני יודעת שהיו הרבה אנשים שבאמת רצו להילחם ולהיאבק וזה לא
הלך מכל מיני סיבות..
היה שם בעיקר חיבוקים,
זה נקרא "הכל עד מלחמת אחים"?
אני מפקפק....
ודוד שלי גם נעצר בגירוש..
אבל עדיין הגירוש עבר יחסית בשקט והמאבק נגמר בשניה שהם יצאו מהגוש
שאם כל המפלגות הדתיות היו פורשות מהכנסת אז לא היה את הגרוש.
אני רק רוצה לומר שלא להתפנות פיזית בזמן של הגרוש זה משהו יותר בקטע סמלי. זה לא מה שיבטל את הגרוש.
ועובדה שאחרי זה היו פינויים נוספים...
בקיצור יש כאן בעיה חמורה יותר בשורש.
שצריך להתפנות מרצון. ברור לי שגם הפעולה הסמלית של לא להתפנות מרצון היא חשובה אבל הבעיה העיקרית היא עצם זה שבכלל יש מצב שמועבר חוק של פינוי ומסירת שטחים.
שבג"ץ מוטה ויש ערבים בא"י.
השאלה מה אנחנו יכולים לעשות עכשיו בטווח הקרוב ולא רק בארוך
שהראתה שאי לא מתכוונת להפוך את העולם כדי להילחם על הערכים שלה.
הם היו שם עד הפינוי ועזבו.
אני מתכוונת לזה שמנתקים אותך בכוח 10 חיילים ומעלים אותך לאוטובוס-
אתה מנסה לחזור לגוש בכל דרך אפשרית.
אתה לא קם והולך כשהחיילים באים,
אתה לא מכניס אותם לבית שלך,
אתה נאחז בכל דבר בכל הכוח ולא זז מילימטר בעצמך
הם עשו משהו סמלי-
לא התפנו מעצמם.
ו... מה הלאה? פינו אתכם אז זהו?
גירשו כבר אז נגמר המאבק?
הם לא הבינו שזה לא רק גירוש ספציפי ממקום אחד-
זה מאבק על אם יהיה קל לגרש יהודים מארץ ישראל או לא!
ולכן גם אם גירשו אתכם ממקום אחד המאבק לא נגמר!
קודם כל- מנסים בכל דרך לחזור למקום ההוא,
ואחר כך הופכים את העולם ומראים לממשלה שיהיה מחיר לגירוש יהודים!
האוטובוס הוריד אותך בתל אביב?
לוקחים אוטובוס/טרמפ/מכונית לדרום ומשם מסתננים לגוש..
איך הגיעו אנשים לגוש אחרי שסגרו אותו?
הגירוש לקח כמה ימים, אם אנשים באמת היו חוזרים בזמן שהמגרשים היו מפנים יישוב אחר
זה היה יכול לעבוד
אבל עדיין זה לא מספיק אם בסופו של דבר גירשו אותנו משם..אני חושבת שבזה הציבור הדתי לואמי קצת מפשל..סליחה אבל אף אחד לא שם עלינו.. תגידו מה שתגידו לדעתי בזה באמת אנחנו חייבים שיפור..חייבים להיות יותר חזקים. ולא לתת לזה לקרות
כשזה מגיע לזה זה כבר לא כיף...
אבל לריב עם שוטרים זה אנדרלין מטורף
אבל אני יודע שאנשים ובעיקר נערים נהנים מזה...
גם אני כשהלכתי להפגנות זה היה הרבה פעמים בעיקר בשביל האקשן
וממש לא נכון להסתכל על זה ככה!
נכון שהם רצחו מישהו ונכון שהם יוצאים הרעים לאחרונה ונכון שהיו דברים מעולם
וגם נכון שלא צריך להכליל את כולם,יש כאלה ויש כאלה אבל אני לא חושבת שצריך להכליל,
וגם לא יותר מידי לנפח,יש שוטרים שקיבלו פקודה לפזר הפגנה,אם הם לא רוצים לאבד את העבודה שלהם הם חייבים לעשות את זה.
אבל בתוך כל אחד מהם יש נשמה יהודים והם עדיין אחים שלנו ולכולם יש בפנים לב טוב,אתה ראית את הצד הרע שלהם אבל זה היה בגלל פקודה, ואם לא זזתם כשבקשו זה משהו אחד,אם ישר הם באו להחטיף לכם זה משהו אחר.
אני לא אומרת שהם קורנים טוב ואני לא אומרת שמה שהם עשו זה דבר טוב,
אני אומרת שצריך לנסות לראות את הצד השני של התמונה,
יש לי הרבה דברים לאמר בנושא ואני לא רוצה להאריך
אבל בקיצור:
א.לא כל השוטרים אותו דבר
ב. אנחנו צריכים להסתכל גם על עצמנו ולא רק עליהם
ג.כל אחד מאיתנו צריך לבוא בגישה של ללמד זכות על הצד האחר ולא לראות רק חצי כוס
אישית אני חושב שרוב השוטרים נהנים מלפזר את ההפגנה, אבל אני לא מוצא בזה משהו רע במיוחד..
יש לך גישה ממש נחמדת לזה,יכול להיות שחלקם נהנים מזה אבל לא תמיד כיף ללכת להפגנה ולחטוף מכות למרות שלפעמים גם אני נהנית לצעוק עליהם בחזרה אבל יש גבול מסוים...
והרוב באמת גם לא מגזימים עם זה ברמה של מעצר או של מכות באמת
ואני כמעט לא הולך להפגנות, אבל זה שאנשים נהנים מזה אני יודע
זה ממש לא התפקיד שלהם ודי לתייג אותם כרוצחים בגלל מקרה אחד!
השם הוא סולומון טקה...
שמעת עליו?
"סלומון טקה, בן ליוצאי אתיופיה בן 18 מקריית חיים, נהרג ב-30 ביוני 2019 מקליע שירה קצין במשטרת ישראל לעבר הקרקע, ניתז משם ופגע בלבו. הירי בוצע לאחר שהושלכו אבנים לעבר הקצין ופגעו בו, ולדבריו חשש לחייו."
אבל זה גם רצח שבוצע ע"י שוטר בתפקיד.
אני מנחש שאין אף משטרה בעולם שלא רצחה מישהו בטעות
וזה טענת המשטרה שהרכב התהפך כי הנערים נהגו בפראות והם אשמים במוות של אהוביה
(למרות שיש סימני ניגוח על המכונית של השוטרים)
הם טוענים שהם בחקירה ולא יודעים פרטים מדויקים על מה שקרה (אבל להגיד שבוודאות לא היה ניגוח הם יכולים)
וזה סיפור שונה לגמרי ולא קשור לסיטואציה!
זה אומר שכל בני הנוער רוצחים?
בתור גוף- הם גוף מאוד שמאלני שלא הולך לפי תורה.
תגובה לא קשורה מחקתי
הוא סך הכול הגוף המבצע
רוב הבעיות זה פשוט בגלל זה.
אבל תזכירי לי כמה אנשים עוד המשטרה רצחה בשנה האחרונה?
אף שוטר לא רוצה לרצוח אף אחד, ומי שחושב שהם רצחו את אהוביה בכוונה על מנת לרצוח לדעתי לוקה קצת בעיוות המציאות ושנאת ישראל... ברור שהיה פה רשלנות אבל כוונה לרצוח לא הייתה
אבל אני די בטוח שהמשטרה לא מנסה לרצוח אותנו
אפילו לא קרוב...
אני בא לומר שאני חושב שאנשים מחפשים את המשטרה בנרות, המשטרה סך הכול עושה עבודה יפה...
זה אמנם נורא כיף להיות המסכנים שכולם דופקים אותם, אבל אני לא חושב שתמיד זה המצב...
וכמו בכל מקרה כל אחד מהצדדים בטוח שהוא צודק...
ויכול להיות שיש פה עיוות, אבל סך הכול שוב פעם אני לא חושב שהמשטרה שלנו ואפילו מערכת המשפט שלנו כאלה נוראיים
המערכות של המדינה פה מצילים מאות אנשים כל יום. עיוותים יש, אבל צריך לזכור שבסך הכול הם יתרון ולא חיסרון
והפוליטיקה מפוצצים בשמאלניים ולכן רוב הדברים שקורים שם הם לרעתנו,וגם לנו על כל דבר פיצי פותחים תיק והם מציתים מקומות והורסים לנו את הארץ ולא טורחים לברר אפילו מי זה!
וגם כמעט לא קראתי את דעתם של השמאלנים ואנשים ממערכת המשפט בעניין..
אבל זה שבסופו של דבר המערכת הזאת היא דבר טוב אני לא חושב שיש מי שיחלוק
וערבים רוצים ברעתו
השאלה היא מה אתה עושה
ואני מסכים שיכול להיות שהם מזיקים למדינה אבל זה מתוך רצון לעזור ככה שלא הייתי אומר שהם יותר גרועים מהערבים
אבל התכוונתי שהרצון שלך לא עוזר אם המעשים שלך הפוכים..
גם היטלר רצה לעזור לעולם בזה שהוא יפטור אותו מהיהודים
אבל הבעיה שלנו במדינה היא השמאלנים.
אם האנשים שיהיו בראש המדינה יהיו נורמליים ממילא הבעיה של הערבים כמעט תעלם בגלל שפשוט יעיפו אותם מפה, והמשפט יהיה יותר מרתיע.
כי אני כל כך לא...
רק רציתי להגיד שזה לא חכם להאשים את הערבים כבעיה עיקרית, כי תכלס הבעיה היא שבמדינה לא מתמודדים איתם בצורה חכמה.
שאף אחד לא מגרש אותם מכאן, שנותנים להם שטחים ותקציבים, שנותנים להם לגיטימציה להשאר כאן, שאין מספיק הרתעה כלפי מחבלים, העונשים שהם מקבלים הם בלי פרופורציות בכלל ועוד ועוד.
מסקנה- הבעיה בשורש היא השלטון כאן בארץ.
לא על הסיבה של ההפגנות
זה לא לעניין שעכשיו אנשים יתחילו לחסום את הכביש, ובנוסף בשבילם נערי גבעות הם רעים כמו שהתקשורת דואגת להחדיר לכולם, ולכן האלימות כאן די ברורה. אין סיבה שהם ישתקו כשאנשים חוסמים את הכביש, ואני לא מתפלאת על השנאה שלהם שברור שהיא בגלל התקשורת...
השוטרים הם לא שורש הבעיה, אלא הבעיה היא המעשים עצמם שקרו והדעה השלילית כלפי הימנים שיש להרבה אנשים כאן בארץ.
תגובת השוטרים היא הגיונית בהתאם למצב הנתון, וצריך לחשוב מה באמת יעזור לשנות אותו ולא רק לפעול מאמוציות ונקמה, בטח לא כלפי יהודים.
בעצם המטרה של הפגנה זה להעלות לאנשים למודעות שמשהו לא בסדר קורה כאן וכדי להראות את דעת הקהל.
השאלה היא האם פעילות קיצונית יותר בהפגנות, לדוגמא חסימת כבישים, זה מה שיעזור למטרה הזאת.
מצד אחד- לעמוד כמו כבשים על המדרכה זה הרבה פחות מרעיש, אם חוסמים כבישים זה כבר עושה הרבה יותר רעש וגורם ליותר מודעות.
מצד שני- יכול להיות שזה מעלה למודעות רק את זה שנערי גבעות ותומכיהם הם טרוריסטים, חוסמי כבישים וכדו', ובנוסף זה מוביל לאלימות ומעצרים.
מה אתם אומרים??
אין לי מושג אבל ממש מסכימה עם מה שכתבת
נוער הגבעות שונא את השוטרים
גם כאדם פרטי (גם אם הוא לא עשה כלום)
זה המשמעות של לשנוא ציבור
אלה שונאים מישהו בגלל שהוא רודף אותם עד חרמה כמו קלגס נאצי
ואלה שונאים מישו בגלל שהוא תקע דיקט ושני מסמרים באיזו גבעה שכוחת אל..
מה בדיוק ההשוואה שניסית לעשות?
להשוות שוטר יהודי לקלגס נאצי? אתה לא מתבייש?
אני לא חסיד גדול של הסטת הדיון, סורי.
ולא, זו לא התחמקות, יש לי תשובה לשאלה שלך. אבל לא אענה אותה כאן.
אני יוצא מנקודות בנחה אחרות ממה שאתה יוצא
שברגע שהם מוצאים איזה בעיה במערכת מסיומת אז כל המערכת הפכה לשחורה...
פחות כיף להתמודד עם דברים מורכבים...
אבל המציאות היא לא כזאת
אני מכיר אנשים שאם שמים לב לכל מה שהם אומרים יוצא שכל המערכות במדינה מושחתות מהיסוד
הביטחון הכלכלה המשטרה הכנסת הממשלה החינול
קצת מוגזם לא?
זה לא אומר שהכול מושחת
אולי זה שחור עם קצת לבן??
עוד משהו- יש נטייה לראות את השלילי אבל במקרה הזה זה טוב, כי השלילי זה בדיוק מה שדורש תיקון. אם תסתכל רק על החיובי תשאר אם אותו דבר לנצח.
הבעיה היא שהופכים את הכול לשלילי
אז הכול מותרר??? נכוןן הם בלי מסכותת וצורחים כמו איזה חולי נפשש זה הכול טוב
אבל כשהציבור הדתי מפגין אז מה? סוף העולם הם שופכים עליהם בואשש ומים \
וקורעים אותם שם במכותתת ממש איכס זה מזעזע אותי
בבלפור??? לדוסים יותר כיף לדפוק מכות ככה זה כאן במדינה
אבל זה שדם הדוסים הפקר זה היה כבר בכל הדורות כך שזה לא חדש
שינהגו באותה הדרך בכל ההפגנות:
ערבים
שמאלנים
חילונים
להטבים
חרדים
דתיים
.
למה כאן האלימות כל כך קשה?? למה מביאים את כל האמצעים האפשריים רק על החרדיים והדתיים???
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!