אני מנוי לאייס תקשורת. מה עושים עם הניתוק?רדיאק2עצשן
מי שמכיר את הסיפור, לא צריך לקרוא אותו. אשמח לתשובות.

לפני כחודשיים ניתקו אותנו, בלי לספר לנו שהחברה הסתכסכה עם פרטנר,
(מרחו אונו, סיבנו אותנו,) נתנו לנו הטבה של הנחה ב-15 ש"ח לחודש כפיצוי, אבל בפועל אנחנו עוד לא רואים את ההטבה בעו"ש, אז אני לא יודע אם להחשיב את זה או לא.
ועכשיו אנחנו יומיים בלי אינטרנט.
המענה האוטומטי אומר שבעקבות שדרוגים יתכנו שיבושים באינטרנט בדקות הקרובות. "דקות קרובות" נשמע כמו שקר.
לאחר שעתיים עגולות על הקו, ענה נציג תמיכה ותוך כדי שהוא אומר שהנושא בטיפול ולא זוכר מה, התנתקה השיחה, כי עברו שעתיים. לא יודע אם הבעיה היא במרכזיה שלהם, בקו הטלפון, בפלאפון שלי, או מה.
התקשרתי שוב, כעבור שעתיים עונה נציגה, אמרתי לה שתחזור אלי אם מתנתק, אכן התנתק בשעתיים עגול, אבל יאמר לזכותה שחזרה אלי, הסבירה לי ששדרגו את הראוטרים, ושהיא תשלח sms עם קישור לסרטון איך לאפס את הראוטר.
כעבור המון זמן, אולי שעות, שלא קיבלתי sms, התקשרתי שוב. שעתיים על הקו, אלא שתוך כדי המתנה קיבלתי את ה-sms. פעלתי לפי ההוראות וקיבלתי את הרושם שהן אינן רלוונטיות (סרטון על עדכון הראוטר כשהוא חדש, ולא על איפוסו או משהו דומה).
לא עזר.
בסיום שעתיים ענה לי נציג, פלטתי לו במהירות את מספר הטלפון שלי ומייד התנתקה השיחה והוא לא חזר אלי.
שוב שעתיים, שוב שעתיים, שוב שעתיים - לא ספרתי כמה פעמים התקשרתי בלי שבכלל ענו לי.
הבוקר ראיתי בגלובס שבכלל לא מדובר בשדרוג, אלא בסכסוך כספי עם פרטנר שניתקו אותנו (לא ידעתי שאנחנו קשורים לפרטנר).
אז זה נשמע כמו שקר נוסף.
מה עושים?
מה הבעיה להחליף ספק אינטרנט?כינוי-לרגע
שאני אצטרך עוד פעם לרכוש ראוטר?רדיאק2עצשן
וגם שאנשים עזבו את אייס והמשיכו לשלם... כן, זה עילה לתביעה, אבל זה מה שאני שואל, מה אני עושה.
לא בא לי לשלם פעמיים, לא ברור לי לשלם על עוד ראוטר.
אני רוצה להצטרף אל שאר הלקוחות הזועמים ולצאת בפעולה משמעותית נגד החברה.
הראוטר מותאם לספק התשתית הביתית. אין בעיה להחליף ספקכינוי-לרגע
אינטרנט ולהישאר עם אותו ראוטר.
אתה גם יכול להישאר עם הספק של הקו הפיסי שלך, רק לעבור לספק אינטרנט אחר.

אתה מודיע בכתב לספק הנוכחי שאתה מתנתק, אתה מבטל את הוראת הקבע, ושלום על ישראל.
מבטל הוראת קבע וזה לא פוגע ברישום שלי בבנק ישראל?רדיאק2עצשן
הרי אחרי זה כשאני אבוא לקחת הלוואה או משהו, יוכלו לראות שביטלתי הוראת קבע והמשיכו להיות חיובים.
אתה מתמודד עם רמאים. לא עם חברה הגונה.כינוי-לרגע
נכון, אבל בנק ישראל לא רושם שהם היו רמאיםרדיאק2עצשן
זה העניין שלבטל צ'ק זה עבירה על החוק.
בסוף זה מסמן אותך, אם אתה אדם שמשלם או אדם שמתווכח. אני מעדיף להתווכח, אבל לא שירשמו עלי את זה.
אם זה בזק, הנתב יכול להישארמשה


חלק מהחברות מספקות נתב בעצמן.מתנחל בראבק


מקוה שכתבתי פה דברים ושזה לא נקרא הוצאת שם רערדיאק2עצשן
או רכילות בעלמא.
אם מישהו חושב שכן, אבקש שימחקו את השרשור.
כרגע יש לי אינטרנט.
ניסיתי שוב לראות את הסרטון שחשבתי שהוא לא רלוונטי, כי הרגיש לי שטעיתי במשהו.
אכן, הצלחתי לפעול לפי ההוראות והאינטרנט חזר לי.
אמנם זה לא היה ההוראות אחד לאחד והייתי צריך להפעיל טיפטיפונת מחשבה, אבל מסתבר שהיה מספיק רלוונטי.
אפשר לדעת בבקשה מה עשיתה ?yosi12

יש לי גם בעיה להתחבר כמה ימים, אשמח לדעת

שלח להם ווצאפ למספר 0542289292רדיאק2עצשן
שלח להם מספר זהות של בעל החשבון ושם הדגם או החברה של הראוטר,
הם אמורים לשלוח לך שם משתמש וסיסמה וקישור לסרטון הוראות לעדכון הראוטר.
אם זה לא הולך, דבר איתי.
אני בכלל התקשרתי וקיבלתי ב-smsרדיאק2עצשן
זה לא הולךyosi12

נראה שהפעם אחרונה שנכנסו לחשבון הזה היה ב 31 ל 3

מה, המספר טלפון הזה לא בשימוש?רדיאק2עצשן
נראה ככהyosi12


טוב, זה מה שאמרו לי בפייסבוק. אם אתה ער בשעתיים הקרובותרדיאק2עצשן
הייתי מתקשר *3919 ומקוה שיענו עוד שעתיים...
ככה אני קיבלתי את ה-sms הנכסף.

קשה לי לעקוב אחרי ההתכתבות, אז אם לא הולך לך, שלח לי מספר טלפון באישי...?
בכל מקרה תפנה למועצה הישראלית לצרכנותרדיאק2עצשן
גם אם אתה לא רוצה פיצוי או פתרון. בשביל האחרים.
פניתי כבר לפני כמה ימים וכתבתי לך בפרטיyosi12


הנושא עדיין רלוונטי? אין טעם לכתוב תגובה אם העניין הסתדר.NothingMatters


קשה לא לכתוב תגובה...רדיאק2עצשן
הניתוק הספציפי הסתדר, אבל עוד לא הסתדרתי מול אייס בכללי.
בכדי להתייחס באופן ענייני, חסרים פרטים.NothingMatters

מה המצב כיום?

מהו המצב אליו אתה מעוניין להגיע?

צר לי, אבל קשה להתייחס עניינית עם "לא הסתדרתי מול אייס בכללי".

 

לעניין הִנּתקות השיחה לאחר 120 דקות, עיין בהסכם עם החברה המספקת לך שירות מנוי סלולרי.

יש חברות בהן יש מגבלת דקות לשיחה יוצאת. המגבלה תופיע בהסכמים שנמסרו לך במועד ההצטרפות לשירותי החברה.

במידה וההסכמים עודכנו לאחר מועד ההצטרפות, בדוק בחשבוניות החודשיות או בדיוורים ייעודיים.

אין אלא להסיק שהעניין הסתדר. גם העניין הכללי.NothingMatters


למה, כי לא פרטתי?רדיאק2עצשן

חזר האינטרנט, אבל עדיין יש מספר בעיות כלליות קטנות. אם חשוב לך לשמוע גם על דברים קטנים, או אם אתה הולך לעזור לי לטפל גם בדברים הקטנים, אז הנה לך:

אני משלם יותר ממה שסוכם איתי מראש.

אף פעם לא הצלחתי להשיג את מוקד שירות הלקוחות.

בכל ההודעות שהשארתי לאייס בכל צורה שהיא, לא חזרו אלי משירות הלקוחות.

לא פיצו אותי על תקלות לא הגונות.

קיבלתי תחושה חריפה מאוד שלא מדברים איתי בכנות.

לא הודיעו לי מראש לפני שניתקו לי את האינטרנט.

ואני יכול לרדת גם לפרטים קטנים יותר, אבל נראה לי שהרעיון מובן.

אשתדל לענות על-פי הסדרNothingMatters

אני משלם יותר ממה שסוכם איתי מראש.

האם יש ברשותך תיעוד של תנאי השירות עם המחיר שסוכם?

מהו משך הזמן בו החברה שולחת את ידה לכיסך?

האם פנית לחברה בעניין הזה? אם כן, באיזה אופן? האם ברשותך תיעוד של הפניות? מה היה מענה החברה?

 

בעניין הזה, ראה חוק הגנת הצרכן סעיפים:

- 13ד1.

- 31א(א)(2ב1) .

- 31א(ב).

במידה ויש ברשותך תיעוד מסודר ותוכל להוכיח את טענתך בעניין שהחברה שלחה את ידה לכיסך, תוכל לתבוע את החברה ולקבל - בנוסף על הכספים שלקחו ללא רשות - פיצוי ללא הוכחת נזק בגובה של עד 10,000 ש"ח.

הדבר יהיה כרוך בהגשת תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.

בטרם פניה לבית המשפט יש לנסות לפתור את העניין מול החברה בפניה בכתב.

 

אף פעם לא הצלחתי להשיג את מוקד שירות הלקוחות.

בכל ההודעות שהשארתי לאייס בכל צורה שהיא, לא חזרו אלי משירות הלקוחות.

העניין הזה מעוגן בחוק הגנת הצרכן, סעיף 18ב ובנוסף ברישיון של החברה בהתאם לסוג השירות אותו היא מספקת.

לך, כצרכן, אין כל יכולת לאכוף את החוק.

מה כן ניתן לעשות?

א. לפנות לרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן (לא המוצעה לצרכנות! אלא, לרשות. כלומר לרגולטור). הרשות יכולה להטיל על החברה קנסות.

טופס מקוון להגשת תלונה - הגשת תלונה

בנוסף. במידה ותוכל להציג שנגרם לך נזק כספי ואת גובה הנזק הכספי בעקבות זמני ההמתנה, תוכל לתבוע את הכספים האלו במסגרת הליך משפטי. אך, עוד חזון למועד.

 

ב. להפסיק להתנהל מול החברה בשיחות טלפון.

הכר את זכוייתך הצרכניות, פנה בכתב בלבד.

 

לא פיצו אותי על תקלות לא הגונות.

לא ברור מהן התקלות ומהו הפיצוי לו אתה מצפה.

 

קיבלתי תחושה חריפה מאוד שלא מדברים איתי בכנות.

תחושות זה נחמד אך לא ענייני.

השתדל להתמקד בעובדות בלבד.

גם כאשר אתה פונה אל נותן השירות, התמקד אך ורק בעובדות יבשות.

 

לא הודיעו לי מראש לפני שניתקו לי את האינטרנט.

לא ברור מהו הניתוק, מה הסיבה לניתוק, מה משך הניתוק, מדוע לדעתך היית אמור לקבל הודעה בעניין וכיוצ"ב.

 

==

 

בשולי הדברים אוסיף -

1. ככל שתמקד את הדברים כך יהיה ניתן להתייחס באופן נקודתי יותר.

2. עליך להגדיר מהו המצב כרגע ומהו היעד אליו אתה שואף להגיע.

3. לא מובן מדוע אתה ממשיך לצרוך שירות מחברה שאתה לא מרוצה ממנה. בשוק שירות החיבור לאינטרנט יש תחרות וחברות אחרות שיעניקו לך את השירות.

תודה על המענה המפורטרדיאק2עצשןאחרונה


בעקבות פגיעה בצרכנים - אייס תקשורת תפסיק לגייס מנויים חדשיםNothingMatters

הודעת הדוברות המלאה בקישור:
שר התקשורת יועז הנדל בהחלטה החמורה ביותר נגד חברת תקשורת: בעקבות פגיעה בצרכנים - אייס תקשורת תפסיק לגייס מנויים חדשים

 

לא ברור למה לבחור לכתוב כותרת "עכשיו ראיתי" ולא לבחור לכתוב מילים ענייניות.

מה המטרה של המשפט האחרון?חופר

להיות מתנשא או סתם מגעיל?

ווצאפ במחשביאיר גדסי

אני מנסה לפתוח ווצאפ במחשב הבעיה שיש לי פלאפון כשר ניסיתי להתקין אימולטר 

ניסיתי מאה סוגים אבל בכל אחד הוא לא נתן לי להתקין ווצאפ

מישהו עם פלאפון כשר הצליח להתקין ווצאפ על מחשב?

ויכול להדריך אותי בדיוק איזה אימולטר ואיזה ווצאפ להוריד

ממש יועיל לי

ווטסאפ בעצם על אמולטור אנדרואיד?משה
מה שאני מכיר זה את תוכנת Bluestacksשמוליק123
תודה אבל לא מצליח להוריד ווצאפיאיר גדסיאחרונה

אני מוריד את האימולטר הזה

ואז אני מוריד את  ווצאפ הרגיל והוא רוצה לאמת את המספר שלי באס אמ אס ואין לי

בקרוב יהיה אפשר לראות את ביצועי רשתות בגוגלfayzak

ג’ון מולר הכריז עכשיו בלינקדאין על פיצ’ר חדש שמאפשר לראות את ביצועי התוכן מהאתר ומהסושיאל ישירות בכלי מנהל האתרים. עדכון קטן — אבל סופר שימושי.

כושר פלייאני הנני כאינני

יש למישהו? לפני תקופה פתאום הפסיק לעבוד לי בפלאפון ולא נמצא יותר בחנות אפליקציות..

נעלם!!!!!נחלת

בס"ד

 

 

אתמול שלחתי לזיויק רשימת ספרים ארוכה (כתבתי אותה וחשבתי עליה שעה ארוכה, כשהיא מקוטרגת 

סימנתי ב* והיא......נעלמה!

 

חיפשתי אחריה בדרכים שונות. יש דרך למצוא אותה באיזה מקום? (גם בספאם ואשפה, וסימניות, לא מצאתי)

אולי מכיוון שבמלבן  שבו כתוב לפני יציאה שזה לא נשמר (או משהו כזה), זה קרה?

מדוע בלחיצה על הכוכב הריק למעלה, היא לא נשמרה?

 

תודה!

🤔זיויקאחרונה
אפליקציית לוח שנה עברי לאחר העדכון מציגה חגים לועזמתואמת

לועזיים.

מישהו יודע איך מבטלים את זה? מציק לי ממש...

(מקווה שזה הפורום המתאים)

לי עבד משהו כזהפצל"פ

תנסי להיכנס לאפליקציה יומן המובנית של גוגל

בצד ימין למעלה יש לך 3 קווים שוכבים תלחצי עליהם

ואז למטה יהיה לך הגדרות תיכנסי

ואצלי בהכי למטה של ההגדרות יש "חגים"

ואז יופיע לך כתובת המייל שלך ומתחת יש אופציה של חגים מקומיים וחגים דתיים אז תנסי לבטל אותם שם וזה אמור לבטל את זה גם בלוח עברי נראלי

תודה! ניסיתי לחפש, ואין שם אופציה כזו...מתואמת
עכשיו מצאתי והצלחתי, תודה!מתואמת
הכוונה לבאיזה עמוד היא נפתחת?חופר
אם כן- אז בעבר היא היתה נפתחת בעמוד האחרון שבו פתחו אותה, ולפני כמה זמן הם שינו את זה לעמוד קבוע שאפשר לשנות מה הוא יהיה בהגדרות
לא זה מה ששאלתי... תודה!מתואמת
הבנתי, סליחה על אי ההבנה.חופר

לא קלטתי שאת מדברת על "חגים" ולא על תאריכים.
באיזו אפליקציה מדובר?

אפליקציה שהשם שלה הוא פשוט לוח שנה עברימתואמת
הסמל שלה זו או א' אדומה על רקע לבן ומסגרת אדומה
יש לי אותה, אני לא רואה 'חגים' לועזייםחופר

ככל הנראה הם מגיעים ממלוח אחר שלך שמוצג באפליקציה.
שלושה פסים למעלה-> חשבונות. ושם ברשימה תיראי מה הוא מציג לך

זה הציג אותם רק אחרי העדכון של האפליקציהמתואמתאחרונה
אבל ב"ה הצלחתי לבטל את הצגתם.
ביטול נאטספארקאשר ברא

איזה סיוט!!

מנסה לבטל את המנוי שלי גם לטלפון וגם למחשב.

ובמחשב זה מבקש להביא סיסמת הסרה,

ואני לא מצליחה למצוא אותה!

נכנסת דרך הטלפון לעשות את כל זה כי במחשב האינטרנט נחסם לחלוטין (אף על פי שזה מראה שהוא לא היה מחובר) אבל זה כן מחובר כי יש את הסימן של ההגנה במחשב.

אני משתגעת!!

שירות לקוחותגבר יהודי
ייתכן שהסיסמה שמורה רק אצלם 
בלתי נסבלזיויק
אם המחשב בלי הרבה מדי מידעמשה

הכי פשוט זה לפרמט אותו...

מי המנהל?חופר

יצא לי להסיר כבר מכמה מכשירים עקב החלפה וזה היה ממש פשוט.

בנוסף- סיסמת ההסרה נמצאת בממשק הניהולחופראחרונה
של נטספארק שלכאורה אפשר להכנס אליו רק דרך מחשב
מה הסיבה להבהוב מסך חדש?fayzak

רכשתי מסך חדש ומדי פעם יש הבהוב שחור שהמסך נעלם וחוזר משהו כמו שניה. בדקתי את הכבל מחובר היטב.

כבל בעייתיחופר

או תקלה במסך (לפעמים קורה שמוצרים חדשים מגיעים עם תקלות...)
תקלה בכרטיס מסך
בעיה בדרייבר של הכרטיס מסך.

תתחיל לנסות לבודד תקלות- קורה לך גם עם כבל אחר? קורה עם אותו הכבל במסכים אחרים? קורה עם מחשב אחר?

תודה אני ינסהfayzakאחרונה
סליחהנחלת

על שכבר נשאלה וענו עליה פה - חיפשתי שוב ושוב ושוב את התשובה ולא מצאתי משום מה.

 

אז מחילה שאני שואלת ומטריחה:

 

לא מצליחים להתחבר לאליאקספרס בשום אופן. לאחר שממלאים את הפרטים, מ ופיעה הודעה ב.....ערבית!

למה זה?! ואיך מצליחים להתחבר כאחד האדם?

 

gracias!

את עם אינטרנט מסונן למיטב זכרוני. אולי זו הבעיה?פ.א.
כןנחלת

תודה רבה. כן. אינטרנט מסונן. אולי אברר אצל רימון.

אגב, רוצים לעבור לנטפרי (מבלי להחסם כל 5 דקות

על משהו תמים לחלוטין).

לאי מי, יש נסיון איתם?

 

חן חן.

אין לי נסיוןחופראחרונה

אבל תזכרי שנט פרי זה סטנדרט חרדי, ורימון זה סטנדרט של הציבור הדת"ל.
אולי כדאי לשקול לשנות הגדרות/ רמה ברימון קודם.
(הייתי שמח אם לרימון היו מתחרים טובים, לצערי אין כ"כ (ונטספארק זה אותו הדבר))

אולי יעניין אותך