לא התקבלתי לבהרן._חמודויינת_
מי עוד התקבלה/לא התקבלה?
תנחומי...=]...שיראל:)
תנחומי.. קחי את זה בסבבה ואם את צריכה עידודיםהודי'ה
את יכולה לפנות אלי
תודה..חח_חמודויינת_
אתן לומדות שם?
גם חברה שלי לא התקבלה...נדנדה כתומה.
ובעיקרון אמורות להיות לה פרוטקציות- אחותה לומדת שם.....
מממ.. לא הודי'ה
אני לומדת...שבלולון
בהר"ן כבוד!!!אם את רוצה שאני אדבר עם רבינו נוייצן, את מוזמנת לפנות אלי..
אמ..yael...
לא יודעת עד כמה זה ינחם אותך, והאמת שרק השנה זה התחיל להשפיע עלי (עד עכשיו זה רק היה מרגיז אותי יותר) אבל באמת באמת- את תהיי בסופו של דבר איפה שיהיה לך הכי טוב. ה' באמת דואג לך ומלווה אותך כל צעד שאת הולכת. ואם לא התקבלת לאנשהו-זה אומר שכנראה את לא צירכה ללכת אליו, כי אם כן תלכי לא יהיה לך שם טוב בכלל בכלל...
כמובן, יש גם מצבים שה' פשוט רוצה את התפילות שלנו, ולכן עוד לא קרה מה שבקשנו..
אבל באמת, בסוף יהיה הכי הכי טוב שצריך להיות! באמת שאל תדאגי!!!   (האמת שזה מכוון גם אל עצמי.. עם השירות לאומי. אני בדיוק מחכה לתשובות מהמקום שאני רוצה ממש ללכת אליו..) 
 
לא נורא ... הכל לטובה וחוצמזה יש עוד אולפנת טובות-~H.L~
חוץ מבהר"ן....
שיהיה לך המון בהצלחה..!!!!
יש הרבה אולפנות טובות, אבל לא כולן גםyael...
טובות לכל אחת..
תנסי ללחוץ...רננוש!
בס"ד
ואת לא צריכה להיות בבאסה..! הכולטובה!!
 
בע"ה ניראה אותך שנה הבאה=]
אוייש..דתייה מוחלטת
באסה..
אני דווקא התקבלתי - איזה כיף
אחת החברות שלי לא התקבלה, ראיתי את המכתב שלהם.
לדעתי, אם אין איזה מישהו שמכיר גם אותך ואת ההורים שלך וגם את הרב נוימן אין טעם להפעיל לחצים..
לא מזיק לנסות אבל...
בהצלחה נשמה..
(אגב - אל תפגעי מזה אישית. ההורים של חברה שלי שאחותה לומדת שם וגם היא התקבלה דיברו איתו אישית והוא סיפר להם שבד"כ בשלב הראיונות הוא מוריד 25% מהבנות, והפעם הוא הוריד רק 3 (!!). הם דיברו איתו לפני שהוא שלח מכתבי תשובה והוא סיפר להם שהוא ממש מתלבט)
אצלנו שנ"ש-רננוש!
בס"ד
המחנכת דיברה עם הראשי אול' על בנות שלא התקבלו... לא חי'יבים פרוטוקצי'ה....!!
^^רננוש!
בס"ד
בעצם.. [איך יכולתי לשכוח את אולפנתי היקרה..?!] צריך באול' מסוימות..
[בהר"ן ורעי'ה]
 
 
אבל ת'אמת- זה לא חוכמה, המחכנת שלי משנ"ש מכירה את כל העולם..
חמודויינת שלי!!אזמרה...
כל הכבוד!!
 
אשרייך!!
 
עשית זאת!! (ב"ה!)
 
יישר כח!!
 
ברכותי הלבביות!
 
איחולי המתרוננים!
 
ברוכה הבאה
 
אל השערים הפתוחים
 
של גבעת הלבונה!
לא,אני לא לומדת שם,אבל בכל מקרה-קבלי את תנחומי..=]שיראל:)
גם זו לטובה!!~אעירה שחר~
בעז"ה תמצאי את המקום שטוב בישבילך, כמו שכבר אמרו כאן...
חמודה המון בהצלחה,!!
לא נורא, הכל לטובה!חיוכים
בעז"ה תמצאי את המקום שבו יהיה לך הכי טוב!

ורננה, אני נבחנתי לשתי האולפנות האלו, ובאמת היו לי קצת פרוטקציות ושלא ברצוני... [בבהר"ן הייתי בטוחה שאין לי, ולכן שמחתי, ואז בראיון הוא מתחיל לספר לי על כל המשפחולוגיה שלי...=)]
אבל כן יש גם את האלה שמתקבלות בזכות עצמם ולא בגלל שום פרוטקציות, ברעיה פחות... בבהר"ן יותר, לדעתי.=)
תיקון: הוא הוריד רק 30.פלספנית
בעזהי"ת
 
שזה עדיין כלום, מתוך 200++ שבאו.
אל תבלבלו את המוח.לוטמניה
בהר"ן זו אחת האולפנות האחרונות שמקבלות עפ"י פרוטציות.
 
....דתייה מוחלטת
????
זה כן משנה להם..
חברה שלי מהישוב לא התקבלה ואמא שלי אמרה שאם היא רוצה היא יכולה לפנות אל משיהו מהישוב שמכיר מקרוב את הר' נוימן..
וזה נכון כי סתם היה לה ראיון דפוק והיא בת מעולה.
היא רק צריכה שמישהו שמכיר אותה יגיד את זה לרב, ושיהיה להם מקום.
>>>>לוטמניה
תמיד אפשר לנסות לדחוף בנות לאולפנא בכוח. וכמובן שפרוטקציות יכולות להועיל. אבל לא יקבלו לאול' עפ"י פרוטקציות.  
אני מכירה המון סיפורים על אחיות של שלא התקבלו וההפך. 

בואי למעלה לבונה...אני אומרת לך עזבי אותך.יקירה
לא!! אל תעזבי אותך!!אזמרה...
דווקא תבואי אלייך ותישארי איתך!!
 
את חלק אלוקה ממעל ממש!!
 
אז אל "תעזבי אותך"!
חבל שאת לא מודעת למה שהולך..פעימה
בס"ד

תמיד יהיו אחיות שלא יתקבלו- כי הן מאוד לא מתאימות.

אבל מה שאי אפשר לומר על בהר"ן- זה שהם לא עושים פרוטקציות. כי הם כן וידוע ונכון ובדוק.. [גם אחותי למדה שם בזכות פרוטקציה.]
והרבה מקומות זה ככה.. כי מעדיפים אנשים שמכירים ואפשר לסמוך עליהם שהבת מתאימה וכו'..

גם אני לא התקבלתי כשרציתי לעבור לשם...יופידו
אני לא רואה את זה בתור הפסד גדול, חוץ מזה שלא קיבלו אותי בגלל סיבה מזעזעת שגיליתי רק לאחרונה וזה גורם לי דחייה מסויימת מהאולפנא הזאת [וגם משלי..]
גם אני לא!!!ל*ל!א*ת!
אייזה רב  מעצצבן!!!!יאוווו!!!!!!!!!בייייאוווס!!!!!
אפשר לחשוב כולה בהר"ן מי שישמע.....~H.L~
אפשר לחשוב שכל מי שכן זה אומר שיהיה לה מושלם...הודי'ה
לא קראתי את הכל,שלומצ=]
אבל אני רוצה להגיד לך שבזמנו, גם אני לא התקבלתי לבהר"ן..ואני לקחת את זה מזה קשה..כי באמת לא הכרתי מישם כמעט אף אחת והיה לי ראיון אחד המפגרים כולי התבלבלתי לו שמה, [והוא גם שאל שאלה הילכתית שהייתי צריכה להגיד את הדעה של האשכנזים..בלעעעעע מאיפה אני אמורה לדעת?!] קיצור מזה בניתי על האולפנא הזאת, כי לא היה לי טוב בכלל באולפנא שלי, וגם חברות שלי באו איתי להיבחן וכו'
בקיצור, לא התקבלתי, בערך עד חנוכה של ט' הייתי בדיכאון שנישארתי וזה, אבל באמת אח"כ התחיל להיות לי ממש טוב באולפנא שלי, הכרתי תחברות שלי יותר, התחברתי לעוד בנות, גיליתי את עצמי יותר....
עכשיו שאני חושבת על זה, אולי באמת אם הייתי עוברת לבהרן הייתי ניבלעת בתוך כל ההמון הזה של הבנות, שרובן אותו סגנון פחות או יותר, ואולי לא הייתי "מיוחדת" כי בעצם הייתי כמו כולם..[ככה אני רואה תבנות של בהרן מבחוץ..]
 
קיצור נשמה, אין לך מה לדאוג, ה' יודע הכייי טוב מה טוב בשבילך, ואם הוא גרם לכך שלא תתקבלי, הוא יודע מה הוא עושה סמכי עליו! |דמייני שיש תפרצוף של הברסלב|
 
 ^^^^ איך עושים את זה באמת?
מסכימה עם כל מילה.שלומצ=]אחרונה
גם אותי לא קיבלו בגלל סיבה אחת, ועכשיו אני פשוט ניגעלת ממנה. איכ.
מחפשת לבן שלימתנסה

אפליקציה ללימודי תיאוריה

יודעות להמליץ לי?

אולפנת תהילהלא בטוחה ב100%

אני עולה לי' ואני רוצה אולפנה שדומה לראשית אבל בלי פנימיה (או אפשרות של גם וגם) שמעתי שתהילה זה טוב מישהי יכולה אולילתת ליל פרטים יותר עליה 
על איך זה באמת מבפנים?
תודה רבה 😊 

מקום ממש חמודאמונה :)אחרונה

מחנך לתורה ועבודת ה' בשמחה, כולל קיום הלכה ברצינות

הרב של האולפנה הוא הרב שלמה אבינר וזה הקו החינוכי בגדול אבל הבנות כן מסגנונות מגוונים, כן תורניות מאוד

אסור סמארטפונים, מבחינת צניעות דורשים ללכת עם גרביים ושיער אסוף

זו אולפנה כן קשוחה יחסית מבחינת כללים ודוסיות, תחליטי אם מתאים לך. מצד שני ממש כיף שם, אווירה של שמחה וחיים, וגם לימודים ברמה גבוהה. יש הרבה קשר אישי עם הצוות.

עוד אולפנות בסגנון הזה בירושלים: עטרת רחל, תאיר ציון והדר

מחפשת עזרה במציאת אולפנהbula

הבת שלי מחפשת אולפנה תורנית מאוד אבל לא חונקת

עם פנימיה

גרים בצפון אבל היא מוכנה לסוע גם רחוק

אשמח להמלצות

באולפנת תפארת היא לא התקבלה אבל זה הסגנון בגדול

אולי רעיה?אשר ברא
רעיונותאמונה :)

אולפנת טוהר ביד בנימין בסגנון דומה לדעתי. אבל קצת קשה להתקבל. כנ"ל רעיה בבית אל

אולפנת ראשית בהר נוף- יש כאלה שיאמרו שחונק אבל לאחרות ממש טוב אז שתבדוק..

יש עוד אחת ששמעתי עליה דברים טובים בבית שמש, שבות אולי?

ושמעתי שפותחים אולפנה חדשה בעכו שאמורה להיות תורנית ועם פנימיה

יש גם את אולפנת חלוצה בנווה שהיא נהדרת אבל זה באמת סופרר רחוק

שבות קצת יותר פתוח אבל שמעתי דברים טוביםתודה ל-ה' יתברך
שמעתי גם על אולפנת צומחת בחרישאשר ברא
היא נסגרת. המנהלת עוברת לעכו ושם פותחיםיעל...
ממליצה לך לבדוק, נשמע שהולך להיות מקום טוב
אולפנת טהרעיניים טובותאחרונה

יד בנימין סגנון חסידי

בנות מהממות

משהי מכירה אולפנת מים חיים ואורי בציוןנתן סייה

מה הסגנון בשתיהם כללים ,סגור ,פתוח 

משהי יש פרטים על אולפנת אורי בציונתן סייה

מה הסגנון

??נתן סייהאחרונה

??

למשהו יש פרטים על אולפנות אורי בציון, תאיר ציון?נתן סייה

מה הסגנון בנות איך שם??

תאיר ציון בגדול היא המשך של בי"ס צופיה בגבעת שאולמתואמתאחרונה
בנות דוסיות מאוד. אין שם פנימייה.
אולפנה חסידיתנתן סייה

רציתי לגעת לגבי אולפנה חסידית חזקה רוחנית חרדל חסידי סגנון גבעות עם צוות חם שקרוב למעלה אדומים ירושלים וכו

אין כזאתאשרינווואחרונה

יש את תפארת במגדל העמק

ויש כל מיני אולפנות חרדליות בירושלים אבל לא חסידיות

אולפנת כפר פינס, אולפנת אמנהשם מיוחד

בוקר טוב, האם משהי יכולה לספר לי על החוויה שלה באחת מהאולפנות האלה? (חברתית, איך הבנות, רמה לימודית ודתית…) בכללי מה ההבדלים ביניהן?

אם יש המלצות לאולפנות בסגנון, אשמח לשמוע

אולי יעניין אותך