כמעט חצי מהילדים בבית: מבודדים, או שהגננת מבודדת/חולה/מאומתת או שבעצמם חולים,
החצי השני הולכים ללימודים ומגלים כיתה חצי ריקה (או יותר מחצי), מורים חסרים ואו שיש מילויי מקום או שסתם שיעור חופשי ומשתחררים מוקדם..
מהערב מתחילים סמסים/מיילים עם עדכונים איזה כיתה לא לומדת, למי יש למידה מרחוק, איזה גן סגור..
אחד הבנים חוזר לשבת בישיבה עם תיק ענק וכל הבנים. - כששאלת למה הוא בא ליומיים עם כל כך הרבה בגדים הוא עונה שאי אפשר לדעת האם יחזרו ביום ראשון או שיהיו בידודים..
האווירה הלימודים בבית היא של חופש: למה להכין ש.ב אם יש סיכוי טוב לבידוד? ואין טעם ללמוד למבחן כי לא ברור שיתקיים.. אף אחד לא יודע מה קורה מחר..
אני תוהה האם לא עדיף כבר לחזור לסגר ושכולם ידעו שהם בבית בלי החוסר ודאות והחצי חצי..
אז בתור אמא ומורה אענה לך על כך...