בכל הפעמים הקודמות עבדתי במקום עבודה קודם תחת גוף גדול והם דיווחו תמיד.
עכשיו פעם ראשונה אני עובדת במקום קטן, יש כמובן הנה"ח אבל השאלה אם הרו"ח אמור לדווח לביטוח לאומי או אני.
אם הוא מדווח זה מיד כשיוצאים לחל"ד או אפשרי רק יחד עם הדיווח של המשכורות ואז זה עלול לעכב את קבלת הכספים של הדמי לידה?
אם העובדת מדווחת על עצמה מה זה דורש ואיך בכלל עושים את זה?
ושאלה אחרת קשורה-
כמה זמן לפני הלידה מותר לצאת לחופשת לידה, בצורה שנחשבת לקבלת התשלום של הדמי לידה?
(כי לא נשאר לי ימי מחלה לנצל, אז אני מעדיפה לצאת קצת מוקדם יותק לחל"ד ומקסימום יצא אחר כך גם לחזור קצת מוקדם יותר).
תודה ❤️

