אז נראלי כמה שנים לא הייתי כאן..
אבל הינה שיתוף קטן כשאין מי שיקשיב...
יום יום עוברת
שורדת
אין סוף של תהיות
מחשבות
מה כבר ביקשתי להיות?
רק רוצה לחיות.
בלי דאגות,
אכזבות
ואתה כבר לא שומע
רחוק מלהיות נוכח
נזכרת
הכל חולף בראש
והכאב לא נמדד
הפצע עמוק ושורף
מדממת את ליבי פעם אחר פעם
ושוב נפגעת
עד מתי תלאות החיים יהיו הפצע כואב?
מתי אבין שדי
שיש סוף לצרותיי?
כל יום הוא עול שקשה לשאת
התמודדויות בלתי פוסקות
מרוץ חיים שלא עוצר
ואנשים מסביב רצים ופועלים
ואצלי הכל מתערבב
נשימות כבדות שלא מרפאות את הכאב

