בטא שבוע 5+3 27,000נכנעת לה' יתברך

היי, 

אין לי רקע משפחתי של תאומים (אז גם אם יהיה כנראה זהים) . בשבוע 3 היה לי בטא 640 שזה ממש חריגה והיום שבוע 5 פלוס 3 בטא 27,000 שזה גם ממש חריגה...

כמה בטא הייתה לכן בשבוע 5? מישהי זוכרת?

מה שמלחיץ אותי הוא שהייתי היום באולטרסאונד (בגלל כאבים והכתמות חומות) ונצפה רק שק אחד בלי עובר בתוכו . באה רופאה מומחית חיפשה חיפשה ולא מצאה עובר. 

הרופאים מודאגים כי בבטא מעל 10000 אמורים לראות עובר (ואולי גם דופק?).. 

מצד שני אני אומרת אולי בגלל שבוע מוקדם עדיין לא רואים את העובר? ואולי יש סיכוי שתכף הוא יתפצל לשני עוברים ואז זה יסביר את הבטא הגבוהה?

אני ממש אשמח לשמוע כמה בטא היתה לכן ומאיזה שבוע ראיתן עובר בתוך השק (רק עובר אפילו לפני שאפשר לשמוע דופק)

 

תודה רבה לכן

בדקו אם זה הריון מולארי? אז הבטא קופצת מאדאמהלה

אנילא יודעת להגיד לך לגבי הטווחים

לי בערך בשבוע 4 היה 12,000+. ראיתי שני דפקים ב6+3, לא עשיתי לפני זה US

תודה על המענה!נכנעת לה' יתברך

לא יודעת אם בדקו היריון מולארי, הם רק הסתכלו ואמרו שהשק בתוך הרחם וזה סימן טוב (חששו אולי להיריון חוץ רחמי בגלל כאבים) אבל שעצם העובדה שלא נראה עובר בבטא גבוהה זה מעלה חשש לחוסר התפתחות ושאולי חלילה אצטרך להפסיק את ההיריון..

מציינת שזה לאחר 10 חודשים של ניסיונות + התחלת תהליך במרפאת פוריות ובנס הגיע היריון ספונטני ואנחנו ממש חוששיפ ורוצים אותו

אם היה לך 12,000 ב4 הגיוני שב5 יהיה 27000 לא ? 

בכל מקרה תודה שענית!!

כן, בהחלט הגיוני. מעל 1000 בכלל לא בודקים הכפלהאמהלה

מקווה ומתפללת עבורך שבעז"ה תתבשרו בבשורות טובות ויהיה לך הריון תקין וקל ובידיים מלאות.

ואם אתם רוצים תאומים, מברכת אותך

כי זו אכן מתנה מיוחדת!!!!!

רק בריאות ושמחה תמיד

אמן תודה רבה!! כן ממש חלום תאומיםנכנעת לה' יתברך

עם כל הפחד שבקושי בגידול ממש רוצים וזה יהיה הפתעה הכי משמחת בעולם! 

אבל כרגע בגלל שהמצב לא ידוע אני בעיקר מתפללת שיהיה בכלל היריון תקין לא משנה מספר המתוקים שבפנים

חוזרת כדי לעדכןנכנעת לה' יתברך

חסדי ה' הגדולים היינו היום אולטרסאונד שבוע 5+5 לפי ווסת אחרון ונצפה עובר יחיד עם דופק!! 

חסדי ה'!

לפי גודל העובר היא תיקנה לשבוע 6+1 אז ייתכן שהיה ביוץ מוקדם יותר ממה שחשבתי? לא יודעת..

 

כותבת למי שבעתיד תחפש על זה שרשור ותשמח לראות שבטא גבוהה לא בהכרח מחייבת שיראו באותו רגע עובר, אלא לחכות עוד כמה ימים....

 

איזה יופי. בשעה טובה!!! הריון תקין, קל ומשעמםאמהלהאחרונה

וזה ממש מוזר שלפני ארבעה ימים לא ראו כלום בשק והיום ראו כבר עובר עם דופק

יש סיכוי שהמכשיר היה מיושן או שמי שבצע את הUS לא היה מספיק מיומן....

יש פה נשים שהיו בהריון תאומים בהריון ראשון?א.ק.צ

ויכולות לתת לי קצת מידע?

אי לי מושג כמעט

תאומים שרק אחד מהם נישאאשת מקצוע

איך מטפלים בקנאה סמויה בין אחים תאומים ( לא זהים)

אחד מהם נישא והשני עדיין יושב ומחכה?

אוף, לא פעיל פה , כך נראהאשת מקצוע
בגיל הזה הם אמורים לטפל בעצמםמתואמתאחרונה

וההורים צריכים רק לתמוך רגשית...

בכל אופן, בפורום הזה אין אימהות לתאומים בגיל הזה.

בעיות בשינייםזהים

הי מי שילדה מוקדם , אני ילדתי בשבוע 33

עוד מישהי רואה הרבה בעיות בשיניים של הילדים?

ולגבי  התפתחות רואה פער משמעותי בין שניהם עוד מישהי עם תאומים זהים רואה את זה? ומתי "נעלמים" הקשיים כתוצאה מהפגות? 

מציעה לך לשאול גם בפורום הריון ולידהיעל מהדרום
נדמה לי שזה קשור ללידה מוקדמתשלג דאשתקד

גם אצלינו עם התאומים היו קצת יותר בעיות עם השיניים. לא זוכר משהו היסטרי, רק זוכר שאמרו שבגלל הלידה המוקדמת משהו באזור השיניים לא הספיק להתפתח.

לגבי שאר הדברים אני לא יודע, הם כבר לא ככ קטנים אבל אנחנו עדיין מתבלבלים לפעמים 🤣🤣

אצלי לא היו פגיםנירה22

אבל בהתחלה היה פער בהתפתחות, ולאט לאט הוא הצטמצם.

מגיל שנה וחצי כבר לא היה פער.

התאומים שלי נולדו בשבוע 34מתואמת

בלי עין הרע המצב של השיניים שלהם טוב (אחד לא עבר שום טיפול, השני רק מעט טיפולים).

וב"ה היה להם עיכוב מוטורי תואם לגיל הפגות בהתחלה ואז עיכוב שפתי שטופל בגן שפה. מגיל ארבע-חמש כבר לא רואים שום זכר לפגות. (אחד מהם היה בגן שפה כל שנות הגן, השני רק שנה אחת)

יש לי פג לא תאוםהשם שליאחרונה

נולד בשבוע 34. כיום בן שנתיים.

בינתיים יש לו עיכוב בצמיחה של השיניים. הניבים עדיין לא צמחו.

כיום, חוץ מהגודל והמשקל שעדיין קטנים מאוד, לא רואים השפעות של הפגות.

הריון תאומים זהיםנענענע

אני בשבוע 17, כבר מרגישה אותם זזים

ראו שיש פער בגודל בינהם שמוגדר כ SIUGR

היינו בבית החולים ואמרו לנו,

שאם המצב לא יחמיר

אז יאשפזו אותי סביב 27 ויילדו מוקדם סביב 32

כמובן יהיו פגים עם כל ההשלכות - שאין לי מושג מה הם...

אם המצב יחמיר חלילה,

אז או שנאבד את הקטן או ששניהם יפגעו ח"ו

בקיצור אני חרדה מאז😒

לא יודעת מה יהיה ודואגת מאוד😔

מישהי עברה משהו דומה?

הסבר מה זה ההשלכות של פגות?

חיבוק ובשורות טובותמתואמת

מתייגת לך את @זהות כפולה שעברה את זה, ב"ה עם שני תינוקות בריאים בעיקרון. (זה לא הניק העיקרי שלה, אז מקווה שהיא תראה את התיוג)

אולי היא כתבה את הסיפור שלה בשרשור הנעוץ, תחפשי❤️

תודה, אחפשנענענעאחרונה
התייעצות-לידת תאומים בחירת בית יולדותAvigailh1

היי

אני מתלבטת ואשמח לשמוע מנסיונכן

דווקא על לידת תאומים - התלבטות בין

בלינסון /

תל השומר

המלצות/דיס וחווית קבלה,לידה,אשפוז וכו' מלונית שיבא בייבי וכו' מה שעולה לכן .

שאלה לגבי תל השומר- האם זה נכון שיש תחושה של עומס מטורף ולפעמים יש מחסור במקום בחדרי לידה ויולדות ממתינות במסדרונות?


תודה מראש לעונות!!!!  

לא מכירה את בתי החולים הללו. מציעה לך לשאול גםמתואמתאחרונה
בפורום הריון ולידה...
שאלה לגבי לידת תאומים לא זהיםAvigailh1

היוש,

שבוע 34+1 תאומים לא זהים

השאלה היא כזו, אם לידה לא מתרחשת באופן ספונטני עד שבוע 37, צריך ללכת לביקורת בבית חולים? בקהילה? איך זה עובד מניסיונכן ?

בגדול הרופאת נשים הנחתה אותי לבצע כל שבוע אולטרסאונד מעקב גדילה+אורך צוואר ומוניטור ובינתיים הכל בסדר ב"ה, אבל מעבר לזה לא שאלתי מה באמת קורה עד השבוע הזה

והאמת קצת בלחץ להגיע לשבוע מאוחר ושהסיכונים יהיו גדולים יותר, מעדיפה להגיע ל36 ושיגדלו בחוץ מאשר לחיות בלחץ התמידי הזה של האם הם בסדר...הם במשקלים טובים בדיוק לפי הספר ב"ה.

תודה לעונות

מציעה לך לפרסם גם בפורום הריון ולידהיעל מהדרום

לק"י


או לשים שם קישור לשרשור הזה. שם פעיל יותר.


מתייגת בשבילך 2 אמהות לתאומים:

@אמהלה

@מתואמת

תודה רבה!!Avigailh1אחרונה
המלצה לעגלת תאומיםהורים לתאומים

שלום,

אשמח להמלצה לעגלת תאומים מניסיונכם...

ראיתי שרשורים דומים אבל לפני שנים ומן הסתם הדגמים התחדשו....

מחפשת עגלה לתאומים שבעיקר חשוב לי שתכנס בתא מטען של רכב מזדה 5 בלי לקפל את המושבים.

יש עוד ילדים לפניהם ב"ה וכל המושבים חייבים להיות פתוחים...

כמובן אחת שנכנסת בדלת של הבית.

עדיף זולה, ושתשרוד ירידה של מדרגות - מדרגה אחרי מדרגה עם התינוקות בפנים..


תודה מראש!

ואם אתן יודעות איפה יש עגלות תאומים לתצוגה- יעזור!הורים לתאומים
התאומים שלי כבר בני 13מתואמתאחרונה

אז לא יודעת אם העגלה שקנינו אז עדיין קיימת, ואני גם לא זוכרת את שמה. רק זוכרת שהיא התקפלה גם באמצע (כלומר שני המושבים התקפלו זה על זה), וזה חסך מקום.

מציעה פשוט ללכת לחנות מוצרי תינוקות, ולבקש עגלה לפי הצרכים שלכם... (זה מה שאנחנו עשינו בזמנו)

מולטי ויטמין-הריון תאומיםAvigailh1

היי,

רציתי לשאול אם יש המלצה על מולטי ויטמין שתומך יותר בהריון תאומים או משהו שמספק ועושה את העבודה

בדרך כלל הברזל שלי לא הכי גבוה ובהריונות הוא יורד כולל המוגלובין . מלחיץ אותי שהריון תאומים אני אגיע לא מוכנה חס וחלילה ואני רוצה לשמוע אם יש משהו או מספר דברים מומלצים שיש לקחת כדי לבוא עם כמה שיותר כוח ?

תודה מראש והריון קל ומשעמם לכולן

לא נראה לי שיש הבדל...מתואמת

לוקחים ברזל לפי רמת הצורך, לפי מה שרואים בבדיקת דם. במולטי ויטמין גם ככה אין מספיק ברזל למי שממש חסר...

אם זה מעודד אותך - דווקא בהיריון התאומים היה לי ברזל גבוה בהיריונות אחרים היה לי חסר ברזל, לפעמים הרבה מאוד...

👌👌Avigailh1אחרונה
תןדה

אולי יעניין אותך