מוכן לקיתון של רותחים שאספוג פה.
קרובה שלי פרסמה על סיור לכנסת. רציתי להגיב שעדיףחסדי הים
באיזה קטע יותר טוב שכנסיה זה יותר יפה? מושך? נעים?די שרוט
או שפשוט אתה מעדיף gospel music מאשר הצרחות של מירי רגב?
אני לא רוצה לדבר על אנשים ספציפיים, אבל באחסדי הים
נגיד שאני מסכים עם המשפט האחרון, בלי השם שהזכרת.
אבל אני התכוונתי ששם יהודים מחוקקים נגד התורה, וכנסייה זה רק גויים.
מלבד העיוותים האחרים של משפט שיש שם.
כנסייה זה ע"ז.תות"ח!
כנסת זה לא.
אמנם מבחינה הלכתית אתה צודק שזה שונה, אבל בסופו של דבר האידיאל זה שמשפט הצדק יתפשט גם לכל הגויים, וזה כל התיאורים שה' ישפוט את הגויים. הוא לא ישפוט אותם במשפט גויים, אלא במשפט אמת.
יותר גרוע כפירה של ישראל מגויים.חסדי הים
אבל הכנסת אינה במוצהר "בית כפירה"תות"ח!
אלא בית מחוקקים. נכון שבכך אין את משפט התורה, אבל ע"ז הרבה יותר חמורה מאשר עבירה על עניין המשפט, גם אם זו ע"ז של גויים.
אין שום סיבה ש"קבלת עול מלכותו" כהגדרתךדי שרוט
יש קצת חשיבה מעגלית במה שאת טוען. זה לא מסתדר.
תות"ח!
זה כמו להגיד ש"קבלת עול מלכותו" של הנוצרי שהולך ביום ראשון לכנסייה ואומר: "אני מאמין באותו האיש" ותו לא, וזה מה שמקנה לו חלק נצחי לעולם הבא לשיטתם, זה אותו דבר כמו קבלת עול מלכות שמים ועול מצוות ביהדות.
הרפורמים אומרים על מצווה זו נאה, ועל מצווה זו אינה נאה, ובכלל מורידים את המצוות מדבר א-לוקי נשגב, להנהגות חברתיות רגילות שנמצאות גם אצל הגויים, ובעצם מבטלות את ייחוד אמונת ישראל.
וההבדל העיקרי הוא ש....אנחנו אמת והם לא. תא חזי שדווקא בזכות שעם ישראל התעקש לא לבטל בשעת השמד אפילו מנהג ישראל, כמו ארקתא דמסאנא, זה מה ששמר על עם ישראל שלא ייאבד וייעלם בין האומות ויאבד זכרם. זה מה ששמר עלינו כעם (יש שיחה ממש חזקה של יוסף מנדלביץ' שפשוט מראה איך דווקא כשהתעקש בסיביר על היותו יהודי גרמה להערכה ולקבל את מה שרצה, ולא להיפך....)
לא הבנתי מה מעגלי.
פה זה פורום דתי, אז שים לב לא להגיד את כל רחשי ליבך....
כשפותחים שרשור נפיץ זה לא הוגן לדרוש ממנידי שרוט
בכל מקרה לא תכננתי להיגרר פה לדיון....תות"ח!
(מנפנף)
מסכים, זו דרישה לא הגיוניתארץ השוקולד
מן הסתם הוא מתכוון שהכנסת זה בית מינותמבקש אמונה
שזה יותר חמור מבית עבודה זרה
אני מלמד עליו זכות, שח"ו הוא לא התכוון להגיד טענההסטורי
יש חילוק אם המינים הם נציגים או לא?מבקש אמונה
ברור שלא כולם שם מינים, אבל בגדול הוא טוען שקבלת ההחלטות שם הולכת על פי מינות
אם הם נציגים זה מוריד מחומרת הסכנה להתחבר אליהם?
אף אחד שם אינו מין כהגדרתו בהלכה, מקסימום עם הארץהסטורי
לא בקיא, מה הגדר של מין בהלכה שלא נמצא בהם?מבקש אמונה
מה כן?!הסטורי
מין זו הגדרה למי שאדוק בעבודה זרה (רש"י גיטין מה
.
יש עוד כמה הגדרות בפוסקים, כולן מתייחסות למי שיודע ומורד, לא למי שגדל במבוכת הכפירה ובדורות שכאלו.
אתה טוען טענה מן הראוי שגם תסביר אותהמבקש אמונה
יש לא מעט קבלת החלטות או ניסיון להעביר חוקים שמהותם היא כפירה בתורה.
תסביר למה זה לא מינות אלא עם ארצות.
אשמח להחכים גם אני
לא אני טענתי ובכל זאת ערכתיהסטורי
ממליץ מאוד ללמוד היטב את ההערות של מרן הרצ"י עלהסטורי
חזרנו לנקודת ההתחלה
מבקש אמונה
אמרת שהם עמי ארצות ולא מינים אבל לא הסברת למה
זה שהם נציגים לא אומר לי כלום
נכון, גם על חסדי, אני משתדל ללמד זכותהסטורי
אבל עוד לא הוכחת שהוא טועה 🤷♂️מבקש אמונה
@חסדי הים מוזמן לקחת את מושכות הדיון מכאן
לא מבין מה אתה רוצההסטורי
מחלוקת הדעות ע"ד הדרכת הכלל, אם בזמן הזה, שרבו פריצים נושאי דגל ההפקרות ביד רמה, ראוי להפריד את האומה, שהכשרים נושאי דגל שם ד' לא יהי להם שום יחש עם פורקי העול הפושעים, או שמא כח השלום הכללי מכריע את הכל, - כל עקרה של פלוגתא זו באה מפני השפלות הכללית, שעדיין לא נגמרה הטהרה לגמרי ביסוד האופי של האומה, מצד חיצוניות נפשה, והיא מטהרת והולכת. אלה הכתות יחדו הנן בזה במדרגת שתים נשים זונות שבאו אל שלמה: הדבור "הביאו חרב" נסיון הוא מחכמת אלהים שבמלכות ישראל: אותה הראויה להדחות, היא הטוענת: "גזורו", ובהתמרמרה מבלטת היא את אמתת הטינא שבלב שהיא חשה בעצמה, שכל ענינה הוא רק "גם לי גם לך לא יהיה, - גזורו!", והאם הרחמניה, אם האמת, אומרת : "תנו לה את הילוד החי, והמת אל תמיתוהו", ורוה"ק צווחת : "תנו לה את הילוד החי, היא אמו!". אין קץ לרעות הגשמיות והרוחניות של התפרדות האומה לחלקים, אע"פ שפרוד גמור כהעולה על לב המנתחים באכזריות אי אפשר הוא והיה לא יהיה. זאת היא ממש מחשבה של עבודה זרה כללית, שהננו בטוחים עליה שלא תתקים, "אשר אתם אומרים : היה נהיה כגוים כמשפחות הארצות לשרת עץ ואבן, חי אני נאם ד' אלהים אם לא ביד חזקה ובזרוע נטויה ובחמה שפוכה אמלוך עליכם!", וככל מחשבה של עבודה זרה היא מחריבה ומדאיבה - אפילו כשלא באה ולא תבא לידי מעשה. יסוד צדקת הצדיקים בכל דור ודור נתמך הוא גם ע"י הרשעים, שעם כל רשעתם כ"ז שהם דבוקים בחפץ לבם לכללות האומה, עליהם נאמר, "ועמך כולם צדיקים", וחיצוניות הרשעות שלהם מועילה היא לאמץ כחם של צדיקים "כדורדיא לחמרא", והפרוד המדומה חותר הוא תחת יסוד הקדושה כולה, כמעשה עמלק שזנב את הנחשלים, פליטי הענן, "שלח ידיו בשלומיו, חלל בריתו".
המטרה של הכנסת אינה לכפור.תות"ח!
המטרה של הכנסת היא להוות בית מחוקקים לעם היהודי בארץ-ישראל. אין הצהרה יותר יהודית מזה. נכון, בפועל חלק מהחוקים יכולים להיות מנוגדים לתורה. וישנם שם גם חברי כנסת שאינם יהודים, או כאלו שוודאי שהם כופרים ואין להם גדר של תינוקות שנשבו. אבל באופן כללי אותם מעטים לא מגדירים את כל הכנסת. אם הם היו רוב והיו משנים את ההצהרה של הכנסת ל: "חקיקת חוקים שלא כמשפט העברי", הייתי מסכים. אבל זה לא המצב ב"ה, ורוב החכי"ם הם תינוקות שנשבו. ואם הרב טאו, שהוא בעניינים אלו קיצוני יותר, שולח את אבי מעוז לכנסת ולא חושש לדברי @חסדי הים, בוודאי שאין מה לחשוש לזה.
יש היתר ללכת לבית עבודה זרה במקרה שלחסדי הים
פיקוח נפש: שו"ע יו"ד קנז, ג: "מי שנתחייב מיתה מותר לברוח לבית עבודת כוכבים ולהציל את עצמו".
אז אולי אלו שולחים נציגים סוברים שזה פיקוח נפש גופני ורוחני, אבל זה לא מתיר לסתם אדם להיכנס לשם.
אני לא מסכים איתם שזה מה שיעזור, אבל גם אם זה סברתם, אי אפשר להוכיח לסתם אדם.
אבל מה הדין לגבי בית מינות?מבקש אמונה
הרי על זה כל הדיון כאן
ומפורש בגמרא (שבת קטז - שמשם מפנה לפסק הזה בשו"ע) שיש הבדל בין בית עבודה לבית מינות לעניין פיקוח נפש
ששם אסור להיכנס לבית מינות אפילו בפיקוח נפש
נכון יש אפשרות להבין את הגמרא כמוך. אבלחסדי הים
אפשר להבין כמוך לפי המאירי, אבל הוא אומר שזה דרך צחות, לכן למעשה לפיו מותר.
נכון. זה פשוט. כי הסוגיא בעבודה זרה יז ע"אחסדי הים
של "הרחק מעליה דרכך זו מינות" מדבר בהקשר של נוצרים שהופכים את המקראות וכהגדרת רש"י ברכות יב ע"ב: "אותם ההופכים טעמי התורה למדרש טעות ואליל".
בוודאי שעושים את זה בכנסת, לוקחים פסוקים מהתנ"ך ומחוקקים חוקים כביכול בשמם שהופכים את טעמי התורה למדרש טעות ואליל.
מלבד כל הכפירה שהולכת שם ביסודי הדת.
בוודאי לא כולם שם מינים, אבל זה בגדר בית מינות.
ישנו הבדל קטןתות"ח!
נוצרי שיעשה מטעמי התורה מדרש טעות ואליל- זו בהחלט דרך מינות. הוא עושה את זה רק לקנטר ולהתנגח.
יהודי שעושה זאת, הוא עושה זאת כי הוא חושב שזו התורה האמיתית, וזו היהדות. הוא עושה זאת מתוך חיבור לתורה, אלא שנראה לו שזה מה שהתורה אומרת. צריך להוכיח לו שהוא טועה, אבל זה לא נעשה ברמיסה של התורה, אלא הפוך, דווקא הפסוקים שמצוטטים שם מראים שנציגי הציבור (לפחות רובם...) עדיין מחוברים לשורשים, גם אם מעוותים אותם וטועים במסקנתם. עיין לגביהעניין של הנותן פרוטה על מנת שיחיה בני, הרי זה צדיק גמור, לעומת רשע גמור, וההבדל האם זה אומות העולם או ישראל. ישראל ב"ה מאמינים בני מאמינים.
נראה לי שבהגדרות הלכתיות אלו צריך לשאול רב...
בבית המינות הזהkaparalay
וממה שידוע לי גם יש שם בית כנסת דיי פעיל.
אז לא, אני לא בטוחה שהמבנה או האנשים שבו קדושים, אבל אני חושבת שההשוואה שלך היא דיי חמורה..
ואם האנשים הם אלו שמפריעים לך בסיור, אז תדע שהכנסת בפגרה..(;
אני לא מדבר מבחינת האישיות של חברי הכנסתחסדי הים
אני רק מתכוון למה שקורה ויוצא שם בכנסת, ולא משנה מה החיים האישיים שלך, אתה יכול להיות צדיק הדור, אבל אם אתה שותף לחוקים נגד התורה, גם אם אתה מנסה לצמצם את הנזק, אבל אתה בסוף חתום על חוקים כאלה, כי כל חבר כנסת חייב לקבל על עצמו נאמנות מסויימת למוסד, אז אתה מחלל את השם בצורה הנוראה ביותר, ואין שום חילוק מכל הדברים החמורים שכתבו הפוסקים על ערכאות של גויים, אפילו אם בחלק מהדברים הם דנים לפי חוקי התורה.
לפי דבריך אין אפשרות לתיקון?תות"ח!
מה עדיף, שלא נשלח נציגים כלל? אני באמת לא מבין את הראש.
אני יודע כבר מה תענה לי על זה, אבל בכל זאת אכתוב: "גדול קידוש ה', יותר מחילול ה'", "גדולה מידה טובה ממידת פורענות פי חמש-מאות". כמו שחבר הכנסת השמאלני הולך לכנסת אע"פ שיש חוקים שהוא לא מסכים איתם, כך גם הימני. ובכללי, אנחנו עם אחד, וחלילה לא-ל מלפלג את העם, משום שחלק מהעם עדיין לא שומר תורה ומצוות. אם עם ישראל מאוחד, אע"פ שעובד ע"ז, שכינה עמהם, "חבור אפרים עצבים, הנח לו".
"מדינת ישראל יסוד כסא ה' בעולם", וזה הקידוש ה' הכי גדול שיש, והחילול ה' מתגמד לעומתו. ממליץ לך לקרוא מה שכתב הרב בנוגע לחלקי האומה, הקודש, העם וכו'...(לא זוכר מקור מדוייק....).
מעניין מאוד מה שאתה כותבאני:))))
הוא כתב בעבר שאינו מצביע.הסטורי
הנביא עובדיה היה ממונה על בית אחאבהסטורי
דוד המלך נשאר נאמן לשאול בכל ליבו ובכל נפשו, בחייו ואחרי מותו, גם כשהיה צריך לברוח ממנו מחשש לחייו.
המחשבה של היפרדות מכלל ישראל ומשילטון ישראל, היא מחשבה נוראית. רבותינו תלמידי מרן הרב קוק זצ"ל ותלמידיהם, שאתה תמיד מתהדר בלימוד כתביו (ואני באמת מתפעל מההיקף שלך), הדריכו להיות שותפים בפעולה עם א-ל בהקמת שלטון ישראל. כמובן, תוך מאבק בסיגים ובדברים שאינם על פי התורה.
אורות התחיה כ:
"מחלוקת הדעות ע"ד הדרכת הכלל, אם בזמן הזה, שרבו פריצים נושאי דגל ההפקרות ביד רמה, ראוי להפריד את האומה, שהכשרים נושאי דגל שם ד' לא יהי להם שום יחש עם פורקי העול הפושעים, או שמא כח השלום הכללי מכריע את הכל, - כל עקרה של פלוגתא זו באה מפני השפלות הכללית, שעדיין לא נגמרה הטהרה לגמרי ביסוד האופי של האומה, מצד חיצוניות נפשה, והיא מטהרת והולכת. אלה הכתות יחדו הנן בזה במדרגת שתים נשים זונות שבאו אל שלמה: הדבור "הביאו חרב" נסיון הוא מחכמת אלהים שבמלכות ישראל: אותה הראויה להדחות, היא הטוענת: "גזורו", ובהתמרמרה מבלטת היא את אמתת הטינא שבלב שהיא חשה בעצמה, שכל ענינה הוא רק "גם לי גם לך לא יהיה, - גזורו!", והאם הרחמניה, אם האמת, אומרת : "תנו לה את הילוד החי, והמת אל תמיתוהו", ורוה"ק צווחת : "תנו לה את הילוד החי, היא אמו!". אין קץ לרעות הגשמיות והרוחניות של התפרדות האומה לחלקים, אע"פ שפרוד גמור כהעולה על לב המנתחים באכזריות אי אפשר הוא והיה לא יהיה. זאת היא ממש מחשבה של עבודה זרה כללית, שהננו בטוחים עליה שלא תתקים, "אשר אתם אומרים : היה נהיה כגוים כמשפחות הארצות לשרת עץ ואבן, חי אני נאם ד' אלהים אם לא ביד חזקה ובזרוע נטויה ובחמה שפוכה אמלוך עליכם!", וככל מחשבה של עבודה זרה היא מחריבה ומדאיבה - אפילו כשלא באה ולא תבא לידי מעשה. יסוד צדקת הצדיקים בכל דור ודור נתמך הוא גם ע"י הרשעים, שעם כל רשעתם כ"ז שהם דבוקים בחפץ לבם לכללות האומה, עליהם נאמר, "ועמך כולם צדיקים", וחיצוניות הרשעות שלהם מועילה היא לאמץ כחם של צדיקים "כדורדיא לחמרא", והפרוד המדומה חותר הוא תחת יסוד הקדושה כולה, כמעשה עמלק שזנב את הנחשלים, פליטי הענן, "שלח ידיו בשלומיו, חלל בריתו".
חס ושלום להיפרד אנחנו עם אחד. הפוליטיקהחסדי הים
פוליטיקה באמת מפרידהאני:))))
הפוליטיקה לא מפרידה, היא רק מציפה פערים על פני השטתות"ח!
ח. אפשר לחיות כאוטונומיות נפרדות. אבל חלק מהחיבור שישנו, שהוא מדינה משותפת עם שיח משותף, מוביל לכך שמתגלעות מחלוקות, הפערים צפים, ודווקא זה מוביל לכך שיהיה חיבור אמיתי בעם, ויהיה שיח ותקשורת, תהיה הידברות. זו הדרך היחידה. איני מבין מה הדרך שאתה מציע, שיהיה שלטון מלוכני? שיהיו אוטונומיות נפרדות?
הפוליטיקה היא הדרך להתנהלהסטוריאחרונה
וודאי שיש חילוקי דעות, כל עוד שיש דעות שונות - יהיו חילוקי דעות.
חלילהטוב שם
אתה מוכן לקיתון או לוותיקון?בנות רבות עלי
לשבור הרגלים קבועיםזיויק
יוצא לכם? קל? קשה? יש טיפים?
כמו כן היה לי הרגל טוב שנטשתי ורוצה לחזור אליו.
איך שוברים את הכבדות שחוסמת ביני לבינו?
ההובי של חייoo
לשנות הרגלים רעים
ליצור הרגלים טובים
כשהבנתי את הקונספט של ההרגל זה הפך קל
ממליצה על ספר כוחו של הרגל
הוא מסביר את הרעיון של
טריגר- פעולה- תגמול
איך להיפטר/ ליצור הרגל
אמיתי? זה קל לך?זיויק
לשנותoo
או ליצור הרגל זה תהליך מתמשך
הרבה אנשים אוהבים תוצאות של כאן ועכשיו
לא אוהבים תהליכים
וזה גורם לקושי בהשגת דברים
אני כן אוהבת תהליכים
מסוגלת לראות את התוצאה העתידית ולחכות בסבלנות
לרוב גם נהנת מהדרך
לכן בעיניי זה לא קשה
אחרים בטח יקראו לזה קשה עד בלתי ישים
נשמע נדיר ממשזיויק
זה באמת קשה מאד מאד, מתאים לאנשים ספציפייםנפש חיה.
חדמשזיויק
כןנפש חיה.אחרונה
לאט לאטנפש חיה.
ממליצה לקרא קצת טורים של הרב יצחק פנגר
ללכת בצעדים קטנים
ולחלק את החזון הגדול למטרות קטנות ברות ביצוע
תהיי ספציפית?זיויק
אשתדלנפש חיה.
לפני כמה שבועות בעלון הידברות הרב פנגר רשם טורים בנושא שינוי התנהגות
ופירט איך לעשות את זה צעד צעד
זה עלונים לפני חודש- חודש וחצי ככה.
לגבי הצעדים הקטנים-
נגיד שאתה רוצה לרוץ מרתון שזאת המטרה הגדולה, אז
קודם אפשר כצעד ראשון להגביר מוטיבציה ובמקביל להוריד את המושג המופשט (רוצה לרוץ מרתון)
לפס מעשי (שינויים קטנים - לשים את הנעליים ליד הדלת, אפילו בלי לנעול, בשלב מאוחר יותר לקבוע זמן לריצה)
כשהייתה לי מטרה גדולה
השיטה של צעדים קטנים עזרו לי להגיע אליה....
היום אני מתמודדת עם דברים שאותה טכניקה בהחלט תשמש אותי
רק צריך לרצות
ולעשות משהו קטן בכיוון.
תודההזיויק
מתחילים לאט לאטנפשי תערוג
ומוסיפים כמה שיכולים
חברים - אלו שצופים מדי פעם בסרטים\סדרותשפיכת לב
כמה הייתם מוכנים לשלם עבור שעת וידאו, עבור מעבר על כל התוכן וסינון המקומות שבהם יש בעיה של צניעות (נניח שניתן לבחור מידה - עירום, בגדי ים, או גם מקרים גבוליים יותר כמו שמלות לא צנועות וכד') חותך ומסדר את הקובץ הסופי לצפייה? אני מדבר פר שעה (נניח לסרט שאורכו שעה וחצי: אני מוכן לשלם 2 שח).
לא הבנתי מה השאלהבנות בזות לי
אתה שואל כמה היינו מוכנים לשלם בכדי שיצנזרו לנו סרטים? אם גוי היה עושה את זה.. הייתי משלם הרבה.
בטח לא 2 שקל..
בעיתונות הכתובה פתרו את הבעיה בצורה יותר חכמהפ.א.
במקום לצנזר ולשפר את בעיות הצניעות בעיתונות החילונית, יש עיתונות המותאמת לציבור הדתי.
נראה לי מוזר לצרוך תוכן ומדיה עם בעיות צניעות גם אם יש מי שיחתוך וידביק וינקה את מה שמפריע.
אם זה חותך לגמרי את החלקים הבעייתיים..בנות בזות לי
ולא רק מצנזר בקטע של להסתיר, אז אולי יש בעיה אחרת של עצם הסרט והתוכן שלו. זה כבר דבר אחר..
לא הבנתי כלוםכְּקֶדֶם
^^^
פ.א.
אם הייתי צופה, הייתי משלם אלף שקל לכלחסדי היםאחרונה
יש גם בעיה של אלו שצופים כדי לסנן, אבל אולי אתה מתכוון אם איזה אלגוריתם.
פלאפון חדש. באיזה מחיר כדאי? מה היתרון של דגם יקר?מתיעצת28
אממ... מניחה שזאת שאלה קצת מצחיקה וילדותית כי זה כמו לשאול למה יש רכב שעולה 50K ולמה פרארי עולה 300K..
ובכל זאת.. אני רוצה לקנות סמארטפון חדש אחרי 5 שנים.. מה היתרונות לקנות ב2000 ולא ב1000/1500 ש"ח? ואולי בכלל כדאי חד"פ להוציא 3000 ש"ח?
השאלה מה חשוב לךפשוט אני..אחרונה
לדעתי, לאדם הממוצע טלפון ב-1,000 ש"ח (מהדור האחרון של שיאומי למשל) יכול לספק את כל הצרכים +++.
אבל אם למשל חשוב לך מצלמה מעולה, כזאת שתאפשר לך לפתח את התמונות שצילמת בלי שיראו שזה צולם בטלפון (כלומר בלי פיקסולים, מריחות וטשטושים), אז המחיר כבר קופץ פי כמה...
נתונים נוספים שאם הם חשובים לך, יכולים להשפיע על המחיר: עמידות למים ואבק, בהירות מסך (לנוחות צפייה באור שמש), עמידות לנפילות, זיכרון RAM (ככל שגבוה יותר - הטלפון יוכל לשרוד יותר משימות גם בלי להאט ולהיתקע), קליטה של דור 5 (מאז שיש לי דור 5 - אני כבר לא מחפש WIFI באף מקום, כי האינטרנט שלי במכשיר יותר מהיר מרוב הרשתות הביתיות), אפשרות לסים וירטואלי (בשביל להתחבר לחברות סלולר בלחיצת כפתור בלי צורך בסים פיזי, כולל למשל אם רוצים חבילת גלישה בחו"ל כמעט בחינם), טעינה מהירה, סוללה חזקה...
מכשיר שמצטיין בכל מה שכתבתי עכשיו, כנראה יעלה לפחות 3,000 ש"ח. אבל מי שלא חייב את כל התכונות האלה, בהחלט יכול לקנות מכשיר פשוט יותר.
נקודה למחשבה: מכשיר פשוט של היום שעולה רק 1,000 ש"ח, הרבה יותר משוכלל ומתקדם ממכשיר דגל שעלה לפני 5 שנים 3,000 ש"ח.
כתיבה ברשתות חברתיות: מה אתם אומרים עלחסדי הים
הכלל לא לכתוב למישהו ברשתות החברתיות אלא אם כן הייתי אומר לו את זה בפנים או שדווקא המרחב נותן לבן-אדם אפשרות להביע את דעתו באמת מה שהוא לא יכל לעשות בפנים של הבן-אדם?
איזה צד עדיף.
תמיד עדיף לבחור באופציה הראשונה.בנות מרכלות עלי
זה מונע מהמצב להדרדר למקומות לא נעימים.
הבעיה שזה מונע יצירתיות וכנות.חסדי היםאחרונה
יש צד טוב שאפשר להתבטא ככה, כשאתה ממש לא מול השני.
השיקול שלך מאוד רציני, וזה יכול למנוע הרבה דברים לא נעימים.
קשה להכריע.
ברור לי, צריך להיזהר מאוד במה שכותבים, אבל אולי לא יותר מדי.
חכמת ההמונים: קרה לכם שכעסו עליכם ולא רצו להסביר?זיויק
בטח, קרה ליפצלשי"ת
אבל לצערי מהצד השני, כעסתי על מישהו ולא רציתי להסביר...
כשמישהו מכעיס אותי כל כך ואח"כ עוד שואל למה אני כועסת, זה עוד יותר מרגיז ומתסכל וגומר את הסבלנות. כאילו... אתה עושה דבר כל כך מציק ולא ברור לך על מה אני כועסת?? זה מעלה את התחושה שמדובר בהיתממות ולא באמת ברצון כנה להבין למה כעסתי..
אני חושבת שהפתרון במצב כזה הוא פשוט להתרחק ממי שכועס עליך, אם אתה חשוב לו, כשהוא ירגע הוא יפנה אליך בעצמו...
מעניין ללמוד מהמקרה שלךזיויק
ומה עשית כשזה קרה לך? פשוט חיכית?
לא חשבתי על האופציה הזו למרות שחז"ל אמרו "אל תרצה את חברך בשעת כעסו".. כי שם בסוף מדובר בחברך שבסוף ישקף לך את המצב.
לדעתי גם אם זה חבר וגם אם לאפצלשי"ת
זה ברור... במצב שאין ברירהזיויק
זה קורה ל100% מהגברים הנשואיםדי שרוט
אני לא בטוח שנכון לקבוע כזאת עובדה מבלי לבדוקנפשי תערוג
יכול להיות שיש 0.000000000000000000001% שזה לא קיים אצלם
מה שחשבתי גםארץ השוקולדאחרונה
לאמיצים בלבדזיויק
מי שאמיץoo
לא מפחד לדבר בשם עצמו
וכנראה לא פותח פצלש
לפעמים לשאלות נקודתיות...הרמוניה
בדיוק חשבתי על זהזיויק
לאריבוזום
לא! עיניי יתהלך במישרים והייתי כשוכב בלב 'ים'.חסדי הים
איזו מן שאלה זאת?כְּקֶדֶם
כן. במקום אנונימי בפורומים שאיןיעל מהדרום
אני בעצמי😅פצל"פ
אבל היום אני כבר רק מפה כמעט
ולא כ"כ משתמש במקורי
כנ"ל חחפצלשי"ת
לא הבנתי את התגובהפצלשי"ת
שהשאלה הקפיצה את אלה שזה השם שלהםזיויק
לאנפש חיה.
היה לי כינוי בלי הנקודה ושכחתי את הסיסמא אליו
לפני הרבה שנים
יש לי פצלש בחיים האמיתיים.די שרוט
אשתך?😂🤭מבולבלת מאדדדד
מאחורי כל אישה עומד גבר שלא יודע מה קרה הפעםדי שרוט
בערךמבולבלת מאדדדד
לאארץ השוקולד
מלבד אחד כמו מבולבלת, לא זוכר מה הפצלש
אה הא! תמיד ידעתי שאתה פצלש של מבולבלתדי שרוט
ארץ השוקולד
אוי, עלית עלינו🙈
@מבולבלת מאדדדד , באיזה ניק נשתמש?
אופס🫢מבולבלת מאדדדד
רעיון טוב💪ארץ השוקולדאחרונה

בניגוד למה שחושבים אין לי הרבה..בנות רבות עלי
אומנם פתחתי הרבה בעבר אבל ברשמי אני קופץ מידי פעם לבנות מרכלות עלי אבל לא יותר מכך.
אני אפילו לא מכוון את זה.. אני פשוט מתחבר ומה שיוצא לי בהתחברות אני מתחבר.. חחח
מעניין ממה זה נובעזיויק
לאפצלשי"ת
כן, שנייםצדיק יסוד עלום
זהו?זיויק
רעיונות למשחקי קופסאהרמוניה
מגבשים וכייפים ששווה לקנות?
תודה
אליאסדרור אל
תודההרמוניה
קטאן כמובןריבוזום
נראה ככה...הרמוניה
שם קוד!ריבוזום
זהוו גם אליאס...הרמוניה
סיאנס. לא משחק קופסא אבל מגבש.די שרוט
אני בוכה😂Shandy
אציע כמה שונים:ארץ השוקולד
שם קוד,
אליאס,
דיקסיט,
עידן האבן,
טיקט טו רייד,
Robo rally,
The crew,
Avalon,
Shadows over Camelot,
Nefarious,
Colloretto,
סושי גו,
אזול,
Draftasorus
יואוהרמוניה
מה זה השמות האלה אתה בטוח שזה בישראל?😂
ממש תודה!
מה ה3 הכי מומלצים בעיניך? (חוץ משם קוד ואליאס)
הרבה משחקים הם באנגלית במקורארץ השוקולד
ולא יודע אם תרגמו אותם, בכל מקרה, בכלל המשחקים שפירטתי אין מלל כמעט.
תלוי מה הסגנון שאת מחפשת?
האורך? מספר השחקנים?
אה וואלה...הרמוניה
טוב אז יש לי שיעורי בית לחקור.
לא משנה הסגנון והאורך העיקר שיהיה אפשר גם בשני שחקנים ומעלה ולא מ-4
מה שלא מתאים רק ל2 מהרשימהארץ השוקולד
שם קוד (יש לו גרסה לזוג),
אליאס,
דיקסיט (אפשר לבצע התאמות שיעבוד לזוג),
Avalon,
Shadows over Camelot
סושי גו,
ולא בטוח לגבי Draftasorus
תודה רבה!הרמוניה
בכיף!ארץ השוקולד
לכל אחד מתאים משהו אחרנפשי תערוגאחרונה
תלוי איזה סגנון אוהבים
מנייני קרליבך ברחבי הארץשפתותנו שבח
בס"ד
שלום וברכה אני מחפש קישור לרשימה הכי מקיפה של מנייני קרליבך או אם מתאים לכם מי שמכיר אשמח שיפרט פה בשרשור
מה שאני מכיר בירושלים יש כמה קריית משה (שגם בבוקר קרליבך שזה מיוחד יפה וקצת ארוך) ,
כמה בנחלאות מעיינות, קול רינה , בקטמון יקר , בכותל ואולי עוד כמה.
יש בגבעת שמואל את המניין המפורסם של לכו נרננה
בצפת יש כמה אני מכיר את בירב שממש צפוף ומיוחד שם.
אני מכיר שיש הרבה ישיבות שעושות קבלת שבת קרליבך מרכז בית אל רמת גן מניח שיש עוד הרבה שאני לא מכיר.
מחפש קהילות נוספות בערים ובישובים שעושות קבלות שבת קרליבך שיש אווירה של שירה חזקה ונוצר משהו מיוחד.
ועוד משהו קצת יותר נדיר קהילות שעושות בבוקר מניין קרליבך כמו בקריית משה למי שמכיר .
אשמח לשמוע.