איך כותבים צעקה כזאת?
כנראה שלא עושים את זה, צועקים את זה, עמוק, מבפנים, מכל הנשמה, קורעים את הלב שכבר קרוע, ואז מחכים בסבלנות שהצעקה הזאת או שמה אני צריך לומר זעקה תעבור מאחוריי אוזניי ותעלה לאט לאט לכיסא הכבוד או שבעצם לא צריך כי המלך בשדה אז בטח הוא שמע את זה עוד לפניי.
אבא תעזור לי שהזמן יעבור ויגיע כבר הזמן הזה, זה קשה לחכותתתת.
