..מאן דאמר

.

.

.

משמח אותי לשמוע שאת שמחה

ומצאת מקום

סגרת לך את המעגל

גם ככה לא היינו מתאימים

גם ככה אנחנו שני הפכים

אולי אז זה כאב ממך אז הייתי חייב מרחק

כדי שלא יכאב לך

כדי שלא יכאב לי

אני כן חושב שהצלחנו לסגור את זה בעצמנו

בטוב

ועדיין משמח אותי לשמוע שאת יותר בטוב

מקווה שתמשיכי ככה

כי זה באמת מגיע לך

את נשמה מדהימה

אני גם ממשיך בשלי

מתבגר הופך לאט לאט לגבר

מוזר לי

חברה טובה אמרה לי שבזמן האחרון נהייתי אסוף יותר

לא יודע אם זה בגלל הכושר או בגלל ההתפחות אבל אני

מניח שהיא צודקת

קשה לפעמים לראות את עצמנו בעין טובה


אז אני כותב לך כאן כי אני לא יכול לשלוח לך את זה

וכאן גם לא תקראי את זה

..קרן שמש~

וואו, לא יודעת אם מותר להגיב אבל חייבת…

איזה יפה זה לקרוא מסע של אדם בעולם.

אתה נשמע בוגר ומבין. פלא.

בהצלחה לך במסע הזה

..מאן דאמראחרונה

תודה לך על התגובה🫶


אני חושב שהיופי זה שהמסע הזה פשוט לא נגמר

אתה יודע איפה הוא התחיל אתה בקושי יודע איפה אתה אתה בטח לא יודע לאן

אבל יש לי אמונה שאני בכיוון שאני צריך להיות

ואולי זאת מהות החיים -


לא לדעת.

מי יודע

קפה ראשוןxmasterx

בבוקר מחליק בגרון

השני פחות

המנורות הלבנות חיוורות והכל מלא בהספקים

כל היום רק תפוקה

ערימת מטלות שלא נגמרת כמו סיזיפוס

עלינו לדמיין אותו מאושר

נדמיין

מילת המפתח

הסחות דעתxmasterxאחרונה

מכל הכיוונים הם מגיעים

ומנסה לברוח מהם או מעצמה

וזה לא באמת עצה

בסוף זה נשאר במקום

אז אין אסיר מוציא את עצמו מבית האסורים אז מחכה לנס

והתפילה יוצאת אבל בשקט

אין מילים

ולבד

כשלבד אז לא צריך שיבינו

וזה אקראי

ונגמר לפני שמתחיל

איפה הוא?המפוזר מהכפר

איפה השקט, השלווה
"יעקב ביקש לשבת בשלווה, וקפץ עליו רוגזו של יוסף"
המשפט שהכי חוזר על עצמו בראש שלי לאחרונה

עולם העשיה, עשיה מבורכת
עשיה מרובה
עומס, עומס מבורך

כמה אפשר לסחוב על הכתפיים

מה אפשר לעשות

ומדברים איתי על שנתיים כאלו
כאילו זה מחר 

 

..דף תלוש

Give me your eyes

I need sunshine


Fuck this is such a weird week

I need sleep

A lot of sleep

I don't know how I will work tomorrow but that is tomorrow problem


?Good night

I wish

Sleep tight girl

למה מרגיש שהכל תקועהמפוזר מהכפר

טוב לא הכל, אבל הרבה
מכל הכיוונים 

בע"ה שנזכה לבשורות טובות

דמיונות הכל דימיונותהמפוזר מהכפר

בריחה

מה יהיה????המפוזר מהכפר
...המפוזר מהכפר

היא רוצה שרשרת
וגם רוצה 
ורוצה גם
היא רוצה להיות בריאה
הוא גם רוצה, וגם רוצה שהוא בעצמו יהיה בריא
גם אני רוצה
כולם בעצם רוצים
הם רוצים שניסע לי-ם
היא החליטה להפסיק לדבר איתי
והוא עוד מעט מגיע
וזה הולך להיו, גיים ג'נצר רציני
הם פשוט מושלמים
תמיד בשיחות האלה אני מרגיש כל כך אווט
שמו לי ברקס
אפילו לברוח אני כבר לא מצליח

 

אני עובר עוד יום
ועוד יום
ועוד יום

 

כולם מצפים ממני
גם אני מצפה מעצמי
אבל לא מצליח, קשה לרצות את כולם
בעיקר בלרצות את עצמי
אפילו בזה התחלתי לחפף

 

שיגרה מלאה ומבורכת
אשרי המאמין
לאן פני מועדות...

 

ואני...
אני נישאב להכל יחד ללא יכולת לברוח 
מנסה בכל כוחותי להשאיר את הראש מעל המים ולא לטבוע
נימצא בהישרדות יומיומית
עכשיו שכבר פחות
אז ממילה רוצים פחות
וממילא זה משפיע על הכל
כשהיה, היה למה לצפות
עכשיו גם למה לצפות אין

 

"כי ככה השם רצה, יותר טוב לא תמצא"

 

אני מרגיש שאני מאבד את עצמי, אני כבר לא אותו אדם
מצד אחד שלם יותר, יציב יותר
מצד שני רשימת המטלות רק הולכת ומתארכת, והשלמת המשימות מתבצעת לאט מידי
צריך תפנית בחיים 
ים, ים זה רעיון טוב
אך אני לא מצליח לראות איך זה קורה
כל עוד אני טובע

 

והכי מדהים בכל הסיפור הזה שהכל תוכנן מראש, מבלי לשאול אותי קודם
אבא תן לי כח, פלייססס

 

ומחר, עוד יום
לא מצליח פשוט לא מצליח
ולמה כשאני כותב את זה אני לא מפסיק לחשוב על
 

..דף תלוש

לא הייתי לגמרי שם,

אבל הייתי שם.

וזה פאקינג ניצחון.

ואסור לי להקטין את זה.

דיברנו על ככ הרבה דברים

יצאתי. יצאתי מאיזור הנוחות לעולם שפחדתי ממנו

והיה בסדר

ואני חיה

והיה לי כיפ

היה לי פאקינג כיפ

גם איתה

גם שם

לדבר לשתות לעשן להיות

פתאום היה ביחד שאף פעם לא הייתי בו

לסמן את היום הזה ולא לשכוח. אסור לשכוח.

צעד ראשון לעבר הדבר הזה שאני ככ רוצה וככ מפחדת ממנו

היה טוב.

ובאלי שזה יישאר ככה.

ההרגשה הזאת בלב

המון זמן לא הרגשתי את זה

את לנצור ולשמור. טוב ילדה?


I crash my car into a bridge

I DON'T CARE

I love it


משהו כזה.


גוד נייט

הלוואי שאני אצליח לישון נורמלי

אולי יעניין אותך