שיותר יעיל מבחינת אחוזי המניעה, אפשר גם לשלב אמצעים מקומיים.
התורה היא תורת חיים, וכשיש צורך התורה יודעת להתיר גם כשמסובך.
איכשהו בתודעה משהו התיישב לנו לא טוב,
וצריך שניה ליישר את זה.
אני לא סותרת אותך, אלא מחזקת,
שכשצריך, אז צריך.
הימנעות מיחסים זה מצב הרבה פחות טוב גם מבחינה הלכתית במיוחד שזה לא באמת פתרון, זה רק להרחיק את הבעיה, הרי זוג לא ימנעו מיחסים במשך שנים.
בעיני יש בזה מימד אפילו של חילול ה' לפעול בניגוד להגיון ולהשליך את זה על דעת תורה, כשזה לא מדוייק בכלל.
ולפותחת- לא צריך לאהוב את הפתרונות, אפשר גם רק להיות ביחסי השלמה איתם.
גם מהצד של בעלך וגם מהצד של הרב.
יש לך אחריות להוביל לפסיקה ברורה במצב שאת צריכה למנוע.
אין פה שום עניין להכניס נטיית לב.
באופן כללי אני לא חושבת שיש מישהי שאוהבת להשתמש במניעה, עושים את זה כי צריך ולא כי זה נחמד. כמו שרפואית יש צורך, גם הלכתית יש צורך.
צריך לשקף את המציאות כמו שהוא בלי לייפות ולבקש פסיקה.
מבינה שלגברים העולם הזה יותר קשה להכלה כי הם הרבה פחות מתמודדים עם קשת הרגשות בכל מה שקשור לבריאות האישה. אז כשהם צריכים להתמודד זה קשה.
את ממש לא צריכה לסבול בגלל שלבעלך קשה, אפשר להוביל אותו לפעול רציונלית.
בהתחלה יהיה קשה כן, אבל כשהוא יבין שזה מה שנכון לעשות, הוא יתרגל וישלים עם זה בהדרגה. זה החלק בחיים שקורא לנו לגדול.
בסוף הוא אפילו יעריך את הפעולה שלך בנושא.
אני בטוחה שגם הוא בעצמו מבין שהמצב כרגע לא באמת יכול להימשך ככה לנצח.