קטעי קישוראנונימי (פותח)
אנשים אם יש יכם רעיונות לקטעי קישור שפכו פה (זה נראה כאילו אנחנו סניף נזקק שמבקש הכל מסניפים אחרים, דווקא יש נו הרבה אבל אם יש אחרים יותר מצחיקים או בעלי יותר משמעות על בנ"ע אנחנו נשמח להכניס אותם)ואם אתם רוצים תגידו מאיזה סניף אתם ונגיד שהקטע קישור הוא בחסות שלכם. טוב? חחח
בדיוק! רעיון מעולה! גמאנחנו צריכים!מיטל
כנסו תראו... -בא לכם, תמסרשו-רכס כפרה!
וואי יש לנו הרבה נשמות, רק שזה מסובך להסביר את זה
בכתיבה....

1. מישו עומד עם מפה -יעני לא רואים ת'צמו- ואז באים פול חבר'ה ,אחד אחד כזה מציצים מעבר למפה קופצים צורחים בורחים מהבמה....
ואז באים לקומונרית -או סתם מישו שבא לכם ליפול עליו- אומרים לו שחייבים שגם הוא יעשה -תהיו יצירתיים, תמציאו איזה משו שיאמינו- הוא עולה לבמה ,ואיך שהוא מציץ הזה שמחזיק ת'מפה צורח בורח... תאמינו לי עם קצת יצירתיות ופיתוח דמיון זה יכול להיות חזק!!!!
אני עשיתי את זה כשעליתי לנצח, למדריכה של הבנות והיא כמעט התעלפה שם....

מצטער אין לי הרבה זמן....
אם מצא חן בעיניכם ,ונראה לכם הסגנון תגידו ואני יעשה השתדלות...
בינתיים שיהיה בהצלחה לכולנו!!!
אני חייב להתחיל לחשוב על הצגה, "שליחות והגשמה.."
שבוע טוב!
בברכת חברים לתורה ועבודה!
יש הרבה....אנונימי (פותח)
אממ...
יש אחד שעומד ומתנוענע בדבקות שעות וכולם מסביבו עם טליות וכל אחד מסיים ת התפילה והוא נשאר ונשאר וממשיך לזוז בדבקות וכולם לא מבינים כמה זמן הוא מתפלל.... ומעבירים מבטים משתאים בינם לבין עצמם ולקהל ואז מורידים לו תטלית ומגלים שהוא עם דיסקמן...

יש עוד כמה. פשוט אין לי כוח לרשום.
תשלחו מסר ואני אכתוב לכם. לילה טוב.
יש גם:מיטל
שמישו הולך ופתאום יש לפניו ופתאום הוא רואה שלט שכתוב: "מה שתזרוק- יחזור ובגדול!" (משו כזה) ואז הוא זורק לבפנים 10 אגורות.. ונזרק משם פוול 10 אגורות.. הוא זורק כפית- יוצא מצקת.. הוא זורק נעל של תינוק- יוצאת נעל גדולה.. בסוף הוא זורק כמה שטרות של כסף ולא חוזר לום.. אז הוא מתעצבן ויורק לבפנים ושופכים עליו דלי של מים =)
אבל אז הבמה רטובה...פלספנית
תכתוב עוד קטעי קישוראנונימי (פותח)
תכתוב עוד קטעי קישור
מי זה? -למה גם אני מהרכס! כככבוווד!!!!אנונימי (פותח)
חחחאנונימי (פותח)אחרונה
הנה עוד קטע....אנונימי (פותח)
2 אנשים הולכים בשיחה....
א-"נו.... אז מה נסגר איתה"...
ב-"אההה..... אני עדיין איתה"...
א-"מהההה אתה כבר שנתיים איתה!! והיא ממש ממש קטנה..."
[לעשות איזה ויכוח]
ב-"בסדר!!![מוריד את כיפה הקטנה שלו ושם כיפה ענקית]...עכשיו שמח?

צ'בותניק מאצ'קלון!!
וואי.החיפושית
הקטע הזה עם המים. עשינו אותו שנה שעברה. ואז כל המערכת של הרמקולים והמוזיקה נהרסה. והיינו צריכים להפסיק הכל ולייבש.
קיצר. אם אתם עושים תקטע קישור הזה- אז אל תשפכו הרבה וגם לא לכיוון של המוזיקה....
משהו דומה לזה של הכיפה-מיטל
2 חברים יושבים ומדברים..

חבר א': היא ממש יפה
חבר ב': וואי תראה אותה
חבר א': אבל אבא שלי לא מסכים לי לצאת איתה
חבר ב': אהה חבל..
חבר א': וגם הרב לא מסכים
חבר ב': למה?
חבר א': היא יותר מידי קטנה
חבר ב': נוו אני ממש במתח תראה אותה כב
חבר א': מוציא כיפה קטנה קטנה מהכיס (כמובן יש לו גם כיפה על הראש)

זה משהו כזה לא זוכרת בדיוק
מומלץ לשלב את שניהם ביחד...רכס כפרה!
זה יוצא ממש חזק...
יש לי גם אחד...מוכר..שפרירית
שעושים כאילו סנייק...מישו עומד עם פלא ועם הידים כאילו משחק..באמצע הבמה מישו עומד ואז יש בצד מישו שהוא כאילו הנחש...האיש שמשחק אומר-ימינה או שמואלה כדאי להגיע לנוקדה(האיש שעומד באמצע) כשהוא מגיע הם מתחברים,ומי שהיה הנקודה הוא עכשיו ראשון, ואז נכנס עוד מישו ועומד במקום אחר ומגיעים אליו...קיצור עושים את זה עד שהנחש ארוך כזה(והאיש שמשחק אומר-ימינה..שמואלה...ימינה...ימינה..וכו..) ואז הם הולכים ומגיעים לקיר ונופלים אחורה..וזה ששיחק צועק--"אוף.נפסלתי.."..(יש גם אפשרות לסוף אחר-אם יש דרך איכשוהוא לצאת מצד אחד ומהר להגיע לצד השני אז עושים וזה מראה כאילו סנייק 2...חח)
אצלנו בסניף ניסו לעשות אבל לא הלך...
בהצלוחה לכולם בחודש ארגון!!
..יושי=]

* יש קבוצה של אנשים ומישו שכולו מכוסה..כל אחד בא מסתכל על הזה שעטוף-צועק וישר מתעלף ישר אחרי שהוא רואה תפנים שלו..ממשיכים ככה כולם עד שהמישי האחרונה[הקומונרית..]באה-מרימה תבד-ואז הקומנרית מסתכלת-האיש העטוף צועק ומתעלף..חח

 

*2 אנשין[בן ובת] הולכים ברחוב ולאיש יש ורד אדום..[כאילו חברים..] ואז האיש מתכוף[ברקע יש את השיר 'התינשאי לי אהובה..'] ואז הוא בא אליה-את יכולה להחזיק את זה שניה?1אני רוצה לקשור תשרוך..חח

 

*יש חיתול[עם שוקולד בפנים..] ושני אנשים הולכים ברחוב..אחד אומר-זה **י -והשניה אומר שזה שוקולד..הם טועמים אחד אחרי השני וכל אחד אומר מה שהוא אמר בהתחלה[שוקולד או ..]ואז מישו עולה על הבמה-ואז הם קוראים לו ושואלים אותו מזה,הוא טועם ואומר שזה **י -ואז הזה שאמר שזה שוקולד אומר: "מזל שלא דרכנו על זה.." חח

 

יש אחד אבל חרושאנונימי (פותח)

זה עם הספסל הדימינוי שכולם נופלים בסוף

 

חחחח אהבתי את זה עם הורד חחחח#גליה#

 

לפי דעתכם:שמיניסט באמ"ש
האם צריך להקים תנועת נוער בגרעין שנכנס לתוחמת הצפונית ב"רצועת עזה"?
הנחשון יוצא לטיולים עם כל הסניף?אנונימי (פותח)
תלוירעות שרהאחרונה

בנטיעות וכזה נראה לי שכן

במחנה יש משהו נפרד

אני צריכה פעולה פיגוזית על תפילהאחי אהוביה

יש למישו אולי?

קצת יותר פרטים, גברת תותחיתימח שם עראפת

לאיזה גיל, איזה חלק שקשור לתפילה?

אשמח גם..אנונימי (2)

כיתה ד..

על החשיבות של להתפלל מנחה בסניף..

אצלנו אחרי המפקד כל שבט מתפלל לבד והרבה חניכות לא ככ שותפות במקרה הטוב יושבות בשקט במקרה הרע גם מדברות ואז יוצא שמי שמתפללת כביכול מפסידה כי היא לא בענינים.

רוצה פעולה מפוצצת כזאתי על תפילה ולמה חשוב שיגרה אותם להתפלל..

לכיתה ואחי אהוביה

חלק ממערך בת מצוה

באמת להעביר להם את ההרגשה שתפילה זה לא עול, זה לא עוד משימה מעיקה שצריך לסמן עליה וי.. 

צ'אט ג'יפיטיזיויק

להלן מערך שיעור של חצי שעה בנושא תפילה, המיועד לנוער דתי בכיתה ו' ומחולק לשלושה חלקים של 10 דקות כל אחד. המערך מותאם לגיל ולרקע הדתי של התלמידים, תוך שימוש בשפה פשוטה ופעילויות קצרות וממוקדות:

חלק ראשון: פתיחה והיכרות עם הנושא (10 דקות)

מטרה: לעורר עניין ולחבר את התלמידים לנושא התפילה.  

דקה 1-2: שאלה פותחת  

שאל את התלמידים: "מה אתם מרגישים כשאתם מתפללים? משהו מיוחד או אולי משהו שקשה לכם בזה?"  

תן ל-2-3 תלמידים לשתף בקצרה (30 שניות לכל אחד).

דקה 3-5: סיפור קצר  

ספר סיפור קצר על חנה מהתנ"ך (שמואל א', פרק א'): "חנה התפללה בלב שלם לבקש בן, והתפילה שלה הייתה כל כך חזקה שהיא ממש דיברה עם ה' כמו עם חבר."  

שאל: "מה אתם חושבים שהפך את התפילה שלה למיוחדת?"

דקה 6-10: דיון קצר  

שאל: "למה לדעתכם חשוב להתפלל? מה זה נותן לנו?"  

עודד תשובות כמו: קשר עם ה', שקט בלב, תחושת תמיכה.

חלק שני: הבנת התפילה דרך פעילות (10 דקות)

מטרה: להמחיש את המשמעות של התפילה בצורה חווייתית.  

דקה 1-2: הסבר קצר  

אמור בצורה פשוטה: "תפילה היא כמו שיחה עם ה'. לפעמים אנחנו מבקשים, לפעמים מודים, ולפעמים סתם רוצים להרגיש קרובים."

דקה 3-8: פעילות קבוצתית  

חלק את הכיתה ל-3 קבוצות קטנות.  

תן לכל קבוצה משימה:  

קבוצה 1: כתבו 3 דברים שהייתם מבקשים בתפילה.  

קבוצה 2: כתבו 3 דברים שהייתם מודים עליהם.  

קבוצה 3: כתבו 3 דברים שמרגישים לכם קרובים ללב בתפילה (למשל: שיר, מילה או רגע).

כל קבוצה מקבלת דף ועט, ויש להם 5 דקות לעבוד יחד.

דקה 9-10: שיתוף מהיר  

נציג מכל קבוצה משתף בקצרה (30 שניות לקבוצה).

חלק שלישי: סיכום וחיבור אישי (10 דקות)

מטרה: לעזור לתלמידים לקחת את הנושא איתם ליום-יום.  

דקה 1-3: דבר תורה קצר  

אמור: "בתפילה אנחנו לא רק מדברים, אלא גם מקשיבים. כמו שכתוב בתהילים 'קרבת אלוקים לי טוב' – כשאנחנו מתפללים, אנחנו מתקרבים לה'."

דקה 4-7: פעילות אישית  

תן לכל תלמיד דף קטן וכתוב עליו: "כתבו משפט אחד שהייתם רוצים להגיד לה' בתפילה שלכם היום."  

תן להם 2-3 דקות לכתוב בשקט.

דקה 8-10: סיום מעודד  

אמור: "כל תפילה חשובה, גם אם היא קצרה או פשוטה. נסו השבוע להתפלל משהו קטן מהלב שלכם."  

סיים בשאלה: "מי רוצה לשתף את המשפט שלו?" (רשות, לא חובה).

הערות למנחה:

שמור על אווירה קלילה ומכבדת.  

התאם את הקצב לפי התגובות של התלמידים – אם חלק אחד מתארך, קצר את הבא.  

הבא דף ועטים לפעילויות.

אם זה בשבת קודש תעביר בעל פה.

בהצלחה!

חמוד אבלאנונימי (2)

מחפשת יותר פעולה עם משחקים שבסוף מתקשרים לענין התפילה פחות דיונים ושאלות

צריך משו עם נשמה 😉אחי אהוביה
כן ברור אבלאנונימי (2)

מנסיון כל הדיונים וכו לא ככ פועל הם צריכות לזוז חח

לאלא התגובה שכתבתי היתה לזו של @זיויקאחי אהוביה

אני ממש מסכימה איתך..

אה הבנתייאנונימי (2)
טוב אז אם את מוצאת משו אני אשמח שתעדכניאחי אהוביה
סגורראנונימי (2)
מה את מחפשת?אנונימי (2)

לאיזה כיתה?

 

לגמריזיויק
יש לי כמה חומריםאנוני-מי?
אז אני אשמחאחי אהוביהאחרונה
מכירים סניף בנע בירושלים שמחפש מדריכת חוץ?תורת חיים בעiז

חברה שלי מחפשת וכדאי גם סניף שהוא נורמלי ולא עכשיו ממש חילוני (סניף מעורב זה ממש אחלה)

מדשיותאנונימי (פותח)

טוב נושא קשוח אז ככה..

בתחילת ההדרכה היה לי ולמדשית שלי(נקרא לה א )בעיה עם עוד מדשית שלנו(נקרא לה ב) (אנחנו רביעיה). היה קשוח ממש. מלא אנשים התערבו בזה (הקומונרית, מהנוער ובכללי כל הצוות וכו)אומרת דוגרי הרבה מזה זה אני ומדשית א הגזמנו וחיפשנו אותה מלא ממש וכל דבר שעשתה הערנו לה ודווקא מדשית ב היתה בהקשבה וכיבדה ממש וממש השתדלה לשנות(מה שאני משה לב בדיעבד עכישו אז סתם הייתי חמה עליה ברמות לאיודעת להסביר למה). 

אחרי התערבות ודיבור הבעיה נפתרה(לפחות ככה אני ראיתי אתזה.) ביקשתי סליחה ושמנו את הדברים מאחורה.

עכשיו שמתי לב שמדשית א כל הזמן מעירה/ מחפשת את מדשית ב כאילו על סתם דברים היא איחרה טיפה כי אבא שלה במילואים ועזרה קצת בבית והיא עשתה פרצוף ואמרה לי אחכ שזה לא ניראה לה ובכללי על כל דבר היא מעירה מעקמת אף וכו.

עכשיו יש לי התלבטות אם להעיר לה ולהגיד לה כאילו היה מריבה את צודקת אבל שמנו תדברים מאחורינו תני לה קצת להוכיח את עצמה לא כל הזמן להסתכל בזכוכית מגדלת על מה שהיא עושה. או להתעלם ולראות מה יקרה ואולי להגיד לקומונרית

קיצור מקווה שיצא מובן מה אומרים?

תשחרר. לא בידיים שלךמשה
בכלל. אנרגיה של אנשים אחרים לא בשליטה שלך,סשום צורה. רק התגובות שלך.
כן אבלאנונימי (פותח)אחרונה

בסוף עכשיו לא כ"כ מרגישים את זה אבל אם זה ימשך זה יגיע למצב שהיה לפני כן שלא דיברנו המדריכות מלבד מי מכינה את הפעולה. מצב שבטוח לא רוצות להגיע אליו. אף אחת.

סיפור אהבה בסניף | עלילתי קצרElad Mukades

מצרף סרט קצר שעשינו, מסוקרן לשמוע תגובות ומחשבות שלכם עליו

 

במשפט - יוני המדריך, חותך את הקשר עם סיגל מבני עקיבא, בשם התחזקותו הרוחנית, אך מגלה שההתמודדות רק מתחילה. 

סניף בלי מבנהתורת חיים בעiז

מה עושים בחודש ארגון? לגבי צביעת קירות

צובעים על בדיםadvfb
אנחנו צבענו פעם על דיקטים, אפשר גם אולי במקלטהחנוניתאחרונה
קלסר הדרכה ונחשוןאוריהש

רעיונות לקטעים/משפטים לקלסר הדרכה?

וכמובן רעיונות למה להכניס לבפנים (חוץ מהכנת פעולה, רעיונות לערבים וכו)

 

ואשמח גם לקטעים ולמה להכניס לקלסר של נחשון (קטעים על עשיה וכו)

 

תודה רבה!

אולי יעניין אותך