בדיוק! רעיון מעולה! גמאנחנו צריכים!מיטל
כנסו תראו... -בא לכם, תמסרשו-רכס כפרה!
בכתיבה....
1. מישו עומד עם מפה -יעני לא רואים ת'צמו- ואז באים פול חבר'ה ,אחד אחד כזה מציצים מעבר למפה קופצים צורחים בורחים מהבמה....
ואז באים לקומונרית -או סתם מישו שבא לכם ליפול עליו- אומרים לו שחייבים שגם הוא יעשה -תהיו יצירתיים, תמציאו איזה משו שיאמינו- הוא עולה לבמה ,ואיך שהוא מציץ הזה שמחזיק ת'מפה צורח בורח... תאמינו לי עם קצת יצירתיות ופיתוח דמיון זה יכול להיות חזק!!!!
אני עשיתי את זה כשעליתי לנצח, למדריכה של הבנות והיא כמעט התעלפה שם....
מצטער אין לי הרבה זמן....
אם מצא חן בעיניכם ,ונראה לכם הסגנון תגידו ואני יעשה השתדלות...
בינתיים שיהיה בהצלחה לכולנו!!!
אני חייב להתחיל לחשוב על הצגה, "שליחות והגשמה.."
שבוע טוב!
בברכת חברים לתורה ועבודה!
יש הרבה....אנונימי (פותח)
יש אחד שעומד ומתנוענע בדבקות שעות וכולם מסביבו עם טליות וכל אחד מסיים ת התפילה והוא נשאר ונשאר וממשיך לזוז בדבקות וכולם לא מבינים כמה זמן הוא מתפלל.... ומעבירים מבטים משתאים בינם לבין עצמם ולקהל ואז מורידים לו תטלית ומגלים שהוא עם דיסקמן...
יש עוד כמה. פשוט אין לי כוח לרשום.
תשלחו מסר ואני אכתוב לכם. לילה טוב.
יש גם:מיטל
אבל אז הבמה רטובה...פלספנית
תכתוב עוד קטעי קישוראנונימי (פותח)
וואי.החיפושית
קיצר. אם אתם עושים תקטע קישור הזה- אז אל תשפכו הרבה וגם לא לכיוון של המוזיקה....
משהו דומה לזה של הכיפה-מיטל
חבר א': היא ממש יפה
חבר ב': וואי תראה אותה
חבר א': אבל אבא שלי לא מסכים לי לצאת איתה
חבר ב': אהה חבל..
חבר א': וגם הרב לא מסכים
חבר ב': למה?
חבר א': היא יותר מידי קטנה
חבר ב': נוו אני ממש במתח תראה אותה כב
חבר א': מוציא כיפה קטנה קטנה מהכיס (כמובן יש לו גם כיפה על הראש)
זה משהו כזה לא זוכרת בדיוק
מומלץ לשלב את שניהם ביחד...רכס כפרה!
יש לי גם אחד...מוכר..שפרירית
אצלנו בסניף ניסו לעשות אבל לא הלך...
בהצלוחה לכולם בחודש ארגון!!
..יושי=]
* יש קבוצה של אנשים ומישו שכולו מכוסה..כל אחד בא מסתכל על הזה שעטוף-צועק וישר מתעלף ישר אחרי שהוא רואה תפנים שלו..ממשיכים ככה כולם עד שהמישי האחרונה[הקומונרית..]באה-מרימה תבד-ואז הקומנרית מסתכלת-האיש העטוף צועק ומתעלף..חח
*2 אנשין[בן ובת] הולכים ברחוב ולאיש יש ורד אדום..[כאילו חברים..] ואז האיש מתכוף[ברקע יש את השיר 'התינשאי לי אהובה..'] ואז הוא בא אליה-את יכולה להחזיק את זה שניה?1אני רוצה לקשור תשרוך..חח
*יש חיתול[עם שוקולד בפנים..] ושני אנשים הולכים ברחוב..אחד אומר-זה **י -והשניה אומר שזה שוקולד..הם טועמים אחד אחרי השני וכל אחד אומר מה שהוא אמר בהתחלה[שוקולד או ..]ואז מישו עולה על הבמה-ואז הם קוראים לו ושואלים אותו מזה,הוא טועם ואומר שזה **י -ואז הזה שאמר שזה שוקולד אומר: "מזל שלא דרכנו על זה.." חח
חחחח אהבתי את זה עם הורד חחחח#גליה#
לפי דעתכם:שמיניסט באמ"ש
תלוירעות שרהאחרונה
בנטיעות וכזה נראה לי שכן
במחנה יש משהו נפרד
אני צריכה פעולה פיגוזית על תפילהאחי אהוביה
יש למישו אולי?
קצת יותר פרטים, גברת תותחיתימח שם עראפת
לאיזה גיל, איזה חלק שקשור לתפילה?
לכיתה ואחי אהוביה
חלק ממערך בת מצוה
באמת להעביר להם את ההרגשה שתפילה זה לא עול, זה לא עוד משימה מעיקה שצריך לסמן עליה וי..
צ'אט ג'יפיטיזיויק
להלן מערך שיעור של חצי שעה בנושא תפילה, המיועד לנוער דתי בכיתה ו' ומחולק לשלושה חלקים של 10 דקות כל אחד. המערך מותאם לגיל ולרקע הדתי של התלמידים, תוך שימוש בשפה פשוטה ופעילויות קצרות וממוקדות:
חלק ראשון: פתיחה והיכרות עם הנושא (10 דקות)
מטרה: לעורר עניין ולחבר את התלמידים לנושא התפילה.
דקה 1-2: שאלה פותחת
שאל את התלמידים: "מה אתם מרגישים כשאתם מתפללים? משהו מיוחד או אולי משהו שקשה לכם בזה?"
תן ל-2-3 תלמידים לשתף בקצרה (30 שניות לכל אחד).
דקה 3-5: סיפור קצר
ספר סיפור קצר על חנה מהתנ"ך (שמואל א', פרק א'): "חנה התפללה בלב שלם לבקש בן, והתפילה שלה הייתה כל כך חזקה שהיא ממש דיברה עם ה' כמו עם חבר."
שאל: "מה אתם חושבים שהפך את התפילה שלה למיוחדת?"
דקה 6-10: דיון קצר
שאל: "למה לדעתכם חשוב להתפלל? מה זה נותן לנו?"
עודד תשובות כמו: קשר עם ה', שקט בלב, תחושת תמיכה.
חלק שני: הבנת התפילה דרך פעילות (10 דקות)
מטרה: להמחיש את המשמעות של התפילה בצורה חווייתית.
דקה 1-2: הסבר קצר
אמור בצורה פשוטה: "תפילה היא כמו שיחה עם ה'. לפעמים אנחנו מבקשים, לפעמים מודים, ולפעמים סתם רוצים להרגיש קרובים."
דקה 3-8: פעילות קבוצתית
חלק את הכיתה ל-3 קבוצות קטנות.
תן לכל קבוצה משימה:
קבוצה 1: כתבו 3 דברים שהייתם מבקשים בתפילה.
קבוצה 2: כתבו 3 דברים שהייתם מודים עליהם.
קבוצה 3: כתבו 3 דברים שמרגישים לכם קרובים ללב בתפילה (למשל: שיר, מילה או רגע).
כל קבוצה מקבלת דף ועט, ויש להם 5 דקות לעבוד יחד.
דקה 9-10: שיתוף מהיר
נציג מכל קבוצה משתף בקצרה (30 שניות לקבוצה).
חלק שלישי: סיכום וחיבור אישי (10 דקות)
מטרה: לעזור לתלמידים לקחת את הנושא איתם ליום-יום.
דקה 1-3: דבר תורה קצר
אמור: "בתפילה אנחנו לא רק מדברים, אלא גם מקשיבים. כמו שכתוב בתהילים 'קרבת אלוקים לי טוב' – כשאנחנו מתפללים, אנחנו מתקרבים לה'."
דקה 4-7: פעילות אישית
תן לכל תלמיד דף קטן וכתוב עליו: "כתבו משפט אחד שהייתם רוצים להגיד לה' בתפילה שלכם היום."
תן להם 2-3 דקות לכתוב בשקט.
דקה 8-10: סיום מעודד
אמור: "כל תפילה חשובה, גם אם היא קצרה או פשוטה. נסו השבוע להתפלל משהו קטן מהלב שלכם."
סיים בשאלה: "מי רוצה לשתף את המשפט שלו?" (רשות, לא חובה).
הערות למנחה:
שמור על אווירה קלילה ומכבדת.
התאם את הקצב לפי התגובות של התלמידים – אם חלק אחד מתארך, קצר את הבא.
הבא דף ועטים לפעילויות.
אם זה בשבת קודש תעביר בעל פה.
בהצלחה!
צריך משו עם נשמה 😉אחי אהוביה
לאלא התגובה שכתבתי היתה לזו של @זיויקאחי אהוביה
אני ממש מסכימה איתך..
טוב אז אם את מוצאת משו אני אשמח שתעדכני
אחי אהוביה
לגמריזיויק
יש לי כמה חומריםאנוני-מי?
אז אני אשמח
אחי אהוביהאחרונה
מכירים סניף בנע בירושלים שמחפש מדריכת חוץ?תורת חיים בעiז
חברה שלי מחפשת וכדאי גם סניף שהוא נורמלי ולא עכשיו ממש חילוני (סניף מעורב זה ממש אחלה)
מדשיותאנונימי (פותח)
טוב נושא קשוח אז ככה..
בתחילת ההדרכה היה לי ולמדשית שלי(נקרא לה א )בעיה עם עוד מדשית שלנו(נקרא לה ב) (אנחנו רביעיה). היה קשוח ממש. מלא אנשים התערבו בזה (הקומונרית, מהנוער ובכללי כל הצוות וכו)אומרת דוגרי הרבה מזה זה אני ומדשית א הגזמנו וחיפשנו אותה מלא ממש וכל דבר שעשתה הערנו לה ודווקא מדשית ב היתה בהקשבה וכיבדה ממש וממש השתדלה לשנות(מה שאני משה לב בדיעבד עכישו אז סתם הייתי חמה עליה ברמות לאיודעת להסביר למה).
אחרי התערבות ודיבור הבעיה נפתרה(לפחות ככה אני ראיתי אתזה.) ביקשתי סליחה ושמנו את הדברים מאחורה.
עכשיו שמתי לב שמדשית א כל הזמן מעירה/ מחפשת את מדשית ב כאילו על סתם דברים היא איחרה טיפה כי אבא שלה במילואים ועזרה קצת בבית והיא עשתה פרצוף ואמרה לי אחכ שזה לא ניראה לה ובכללי על כל דבר היא מעירה מעקמת אף וכו.
עכשיו יש לי התלבטות אם להעיר לה ולהגיד לה כאילו היה מריבה את צודקת אבל שמנו תדברים מאחורינו תני לה קצת להוכיח את עצמה לא כל הזמן להסתכל בזכוכית מגדלת על מה שהיא עושה. או להתעלם ולראות מה יקרה ואולי להגיד לקומונרית
קיצור מקווה שיצא מובן מה אומרים?
תשחרר. לא בידיים שלךמשה
סיפור אהבה בסניף | עלילתי קצרElad Mukades
מצרף סרט קצר שעשינו, מסוקרן לשמוע תגובות ומחשבות שלכם עליו
במשפט - יוני המדריך, חותך את הקשר עם סיגל מבני עקיבא, בשם התחזקותו הרוחנית, אך מגלה שההתמודדות רק מתחילה.
סניף בלי מבנהתורת חיים בעiז
מה עושים בחודש ארגון? לגבי צביעת קירות
צובעים על בדיםadvfb
אנחנו צבענו פעם על דיקטים, אפשר גם אולי במקלטהחנוניתאחרונה
קלסר הדרכה ונחשוןאוריהש
רעיונות לקטעים/משפטים לקלסר הדרכה?
וכמובן רעיונות למה להכניס לבפנים (חוץ מהכנת פעולה, רעיונות לערבים וכו)
ואשמח גם לקטעים ולמה להכניס לקלסר של נחשון (קטעים על עשיה וכו)
תודה רבה!