כולם מגיעים בחצות יום רביעי ( חצות בלילה ) יש כניסה רגלית { בינתיים אני לא כותב מאיפה היא יוצאת מחשש של ( לא יודע איך להגדיר את החשש יוטבונעים
אני יודע שזה לעוס ונדוש, אבלקטיף שנית
אם המטרה שלך היא להגיע לקבר יוסף ולהתפלל, זה לא קשור לפורום.
אם המטרה שלך היא להשיב ריבונות יהודית לאיזור, אז למה אתה מסתיר את זה שאתה הולך להיכנס, ומשקיע בהצלחה המעשית שלך על חשבון הדרישה שלך?
לגבי האנונימיות, כ"כ קשה לעמוד מאחורי ההודעה הזאת^?
מסכים עם "קטיף שנית".אהודאחרונה
אם מארגנים משהו לגיטמי בהחלט, או אומרים משהו על מישהו, נמאס מהאנונימיות הזו.
נכון, אנחנו באינטרנט, וזו מטרת הניק, וכו' וכו'.
א-ב-ל...
אפשר להיות אנונימי ע"י בחירת ניק אחד, והתמדה בו. לא כולם חייבים לדעת מי עומד מאחורי הניק, אני מסכים,
אבל זה שכל שני וחמישי, ולפעמים אף יותר, נפתחים פה הודעות של בעלי "ניק חד פעמי" (כמעט כמו "ניק כמעט בלי ראש"), זה ממש מעצבן.
..ל המשוגע היחידי
..
הדמיה של אוטובוסים ממותגים - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 2 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 3 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 4 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 5 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 6 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 7 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 8 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 9 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 10 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 11 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 12 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 13 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 14 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 15 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 16 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 17 - חל"פ הגבעות AIנ אאחרונה

כל דכפין ייתי ויחזהימח שם עראפת
קיצור, בא לי לעשות טיול כמה ימים ביו"ש. יש בעיה, בטחונית בלילות. אי אפשר לישון במצפה מבודד וכדו'. קיצור, חשבתי לטייל מחווה לחווה, דהיינו לפתוח אוהל בחוות ולישון שם, ולהפוך את הטיול מסתם טיול, לטיול בלי שבילים, מחווה לחווה. קיצור, מישהו מתעניין בקונספט?
בואו נארגן קבוצה ונתקדם.
ראיתי שיש עכשיו תוכנית להחזיר את השליטה לכביש 449נ א
ליד עפרה. ויש את חוות חסד לאברהם ואת חוות האורנים שנמצאות באזור היישוב עפרה.
אשמח לשמוע מידע על התוכנית ועל החוות, אם מישהו יודע..
תודה
קטע. נסעתי משם לפני 10 שנים הביתה לבית אלמשה
אף פעם לא חשבתי שיהודים לא נוסעים משם.
שמעתם על חוות חסד לאברהם ועל חוות האורנים ליד עפרהנ א
אשמח למידע
איזה מידע?רקאני
כל מידענ אאחרונה
רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א
בס"ד
שלום לכולם!
כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.
תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?
עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!
תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ א
להצביע למי שבאמת מייצג אותך...הסטוריאחרונה
אחרי החתימה - גלנט בשיא החוצפה סירב לבצע את מה שנחתם, בטענות שאי אפשר לפגוע בשיקול הדעת של המפקד והושגה פשרה שאם הפינוי משיקולים בטחוניים - זה נשאר בסמכות אלוף הפיקוד. לכן בצו ההרס של בית ענות, הוא כתב את הטענה האבסורדית ש: "המקום פוגע בשלום תושבי האזור".
אם כל הטפשים בהתיישבות האידיאולוגית שמצביעים ליכוד, היו מצביעים לצה"ד, היתה ממשלת ימין בראשות נתניהו אותו דבר- אבל ההתישבות היתה באמת בידי סמוטריץ'.
